km:n jälkeen kuumeilevat...

Ihanaa Repa! Ja onnea tulevasta toukovauvasta! Esikoinen syntyi toukokuussa 06 joten olen sitä mieltä, että hyvän tulevan syntymäkuun vauvanne valitsi! ;) No ei vaineskaan, ihan sama se on, koska se vauva syntyy kun sellaista on pitkään toivonut (kunhan syntyy toukokuussa :LOL: )

Vuotoa odotan vähän runsaammaksi. Enemmän ruskealta näyttää siteessä kuin punaiselta, tulee kai sen verran vähän sitä.

Nyt perässä ulos miehen ja pojan kanssa, menivät jo puoli tuntia sitten, mä jäin siivoilemaan (ja nettiin)
 
Lämpimät onnittelut Repalle!!! Mahtavaa! Ja kiva, että myös Pulttiksella oli myös niitä hyviäkin uutisia vauvasta!

Epskepsille puolestaan pahoittelut tädistä :hug:

Mä olin eilen jälkitarkastuksessa ja nyt vihdoinkin kohtu on tyhjä! Lääkäri antoi luvan aloittaa uuden yrityksen samantien, ja nyt ei tiedetä odottaako vaiko ei. Toisaalta järki käskisi odottaa ne yhdet menkat, mutta kun ei malttais ja lääkäri tosiaan oli vahvasti sitä mieltä, että pökköä pesään vaan :D

Niin ja mulla olisi kysymys :wave: Te jotka tiedätte näistä kierron vaiheista ja limakalvoista yms. Lääkäri sanoi, että mulla on nyt aika ohut limakalvo ja jos ei nyt heti juuri tärppää niin kohta varmaan tulee ne kuukautiset. Mitä se oikeen tarkoitti?! Voisko mulla nyt olla ovis (vähän limoja tuli) vai oisko se täti nyt juuri sitten tulossa? En mä onneksi malttamaton ole, mutta on tosi ihana olo, kun nyt vihdoin todettu, että voi aloittaa ihan oikeasti kuumeilun =)

Iloisia ajatuksia kaikille!
 
Kiitoksia vielä kaikille =)

Listalla enää pari hassua alkuvuodesta km:n saaneita... uskonpa että loputkin plussaa 2kk:n sisään =)

Lupaan huomenna kommentoida jotain fiksua,oon niin kuutamolla just nyt etten tajuu mitään....

lomamatkaa suunnitellaan,onko las palmasista kenelläkään kokemusta? Kanarian saaret ei varsinaisesti kuulu himotuimpiin,mutta se vaikuttaa edulliselta ja "turvalliselta" kohteelta raskaana ollessa,tarkoitan että ei oo niin eksoottinen että tarttis joka suupalaa kytätä ripulin pelossa :D
 
onko täällä rv 7-8 aikoihin keskenmenon saaneita?
täällä maha kipu yltyy ja tunne että pian alkaa jotain tapahtumaan :ashamed:
verta tulee edelleen ja pas.ka fiilis senkuin lisääntyy.. :|

nyt haluaisinkin kuulla miten teillä keskenmeno alkoi, oliko kipuja? vuotoa? mitä?
jokin vahva tunne että kaikki ei ole hyvin sittenkään? :attn:

auttakaa mä hajoan tänne itkun sekaan!!! :'(
 
Sonja:Täällä mietitään samaa... Pökköä pesään vai odotetaanko sitä tätiä ensin? Meillekkin sanottiin että heti vaan uutta tulille, mutta täältä olen lukenut että ekaks kantsii ootella... Noh... Enpä tiedä sitten...
 
PulttiBois:koita vaan levätä kosvasti. jospa kaikki olisi hyvin, :hug: kauheaa tuommoinen epätietoisuus. yritä jaksaa, :hug:

Ja Repan uutiset tosiaan lämmitti mukavasti =)

poika tuntuu nukahtaneen.. miten sitä saa itsemsä aamulla ylös |O
menen vielä miehen seuraan ennen kun joutuu töihin lähtemän.
 
Ottaisko ne sut sairaalan päivystykseen ultrattavaks,jos sanot että sattuu kamalasti? Voi kun voisin suo lohduttaa :hug:
Ei se välttämättä tarkota et menis kesken,mut tiedän että sehän se päällimmäisenä mielessä on.... koeta kestää ja yritä päästä' päivystykseen jos kattoisivat tilanteen.....
 
Voi Pulttis-rakas. En ole noiden viikkojen asiantuntija, enkä varmaan muutenkaan osais mitään ammatillista sanoa :hug: . Pidän sulle kovasti peukkuja! Toivottavasti se hematooma siellä vaan oireilee. Oot mielessäni! :flower:
 
Eevarouva meillä on kuopus syntynyt toukokuussa ja minä itsekin :wave: että kieltämättä hyvä synttärikuukausi :D Toivottavasti tulis menkat kunnolla päälle, niin pääsisit niistä sitten eroonkin - ja pitkäksi aikaa sitten ;)

Sonja74 hauska kuulla, että nyt on paikat kunnossa! Ja varmasti on helpotus kun pääsee "aloittamaan" nyt oikeasti kuumeilun :hug: Tuosta limakalvo-asiasta en kyllä ihan varmaksi osaa sanoa, mutta eikös sen pitäisi olla paksuuntunut, jos menkat olisi alkamaisillaan (kun eikös se ole se limakalvo mikä sieltä valuu poies?). No en tiiä... :xmas:

Voi Pulttis tuo on kyllä hermoja raastavaa! :hug: Mulla oli rv 7 pientä vuotoa ja aika kovia menkkakipuja tuossa edellisessä raskaudessa (joka siis keskeytettiin, mutta tuo vuotelu ei liittynyt siihen anomaliaan mitenkään, vaan tuli kohdunsuulta, kipujen syytä en tiedä ). En tiedä auttaako tämä yhtään, mutta minulla nuo kivut ja tiputtelu eivät liittyneet keskenmenoon. Toivon todellakin, että teillä asiat kuitenkin kunnossa :hug: Voimia lähetän, epätietoisuus on kauheaa, tiedän sen omakohtaisestikin! :hug:
 
Pulttis, siltä varalta, että tämä sinua rauhoittaisi (mutta ainakin haluan kantaa korteni kekoon, vaikka se oliskin ihan vino korsi): nyt oon seonnut jo laskuissani, että koska se oma km tuli, mutta muistaakseni 6+jotain, joten ei ihan rv 7-8. mutta: se alkoi menkkoja ennakoivina tuntemuksina (mulla selkä oireilee ja olosta tulee tuskainen), sitten pian kirkkaanpunaisena (ei tumman, kuten menkoissa) vuotona kamalilla "menkka"kivuilla (eli supisteluilla?) ja jatkui viikon samanlaisena, pikkasen pienemmillä kivuilla tosin. ota nyt aivan lökösti. tuo on varmasti vain jotain ohimenevää :) kyllä se pikkuinen siellä kyydissä pysyy! :hug:
 
Onnea Repalle oikein paljon :heart: :heart: :heart:
Pulttibois toivotaan, että kivut ja vuoto ei tarkoita mitään ikävää...

Itselläni täällä melko huono fiilis! Eilen aamulla alkoi menkkamainen vuoto eli kp oli 15. En tajuu tätä omaa kehoa enää ollenkaan. Tikutin oviksen tuossa maanantaina ja tiistaina alkoi sitten tuo vuoto mikä jatkuu edelleen. Jos ei vielä laitettais noita kiertopäiviä nollalle ku en jotenkin jaksa uskoa, että täti tuli jo tässä vaiheessa. Soittelin päivällä gyn.pkl:lle ja kyselin, että voinko ens viikolla mennä siltikin prog.testiin. Lääkäri päätyi siihen, että voin mennä. Saas nähdä mitä näyttää...
 
Voi Pulttis
Toivon sydämeni pohjasta että pikkuisella on siellä kaikki hyvin. Jospa se hematooma siellä vaan vuotaa? Olethan muistanut varmasti levätä, siis ihan oikeesti levätä, etkä ole tehnyt mitään? Toivottavasti saat asiaan pian selvyyttä joka saa sun huolesi hälvenemään. Voimia kovasti!!! :heart:

Mun joulukuinen km todettiin rv 8+5, jolloin ultrakuva kertoi että pikkuinen oli lakannut elämästä rv 7+4 :'( Ainoa oire km:stä oli vähäinen tuhruvuoto, joka oli lähinnä rusehtavaa kuin punaista. Samoin oli sitten sen tuulimunankin kanssa, joka todettiin rv 7+jotain. Kumpanakin kertana gynepolin ihmiset oli sitä mieltä ettei mulla mitään km:a ole kun en vuoda kunnolla.. :/ :ashamed: Kipuina oli ainoastaan alaselän juiliminen. Mutta se niistä.

ON Mieli vähän synkkänä täällä edelleen
Mut jospa tämä tästä.. Pitää nyt tilailla satsi ovistestejä ja ehkä pari raskaustestiäkin kaiken varalta. Vähän jänskättää jo nyt se munajohtimien aukiolotutkimus, mut turhahan sitä on näin etukäteen miettiä. Hyviä vointeja teille kaikille ja tehkääs Repalle seuraa joten lisää plussia nyt tänne!!! :heart: :heart: :heart:
 




Haaveissa esikoinen

Julietta......................KM 09/07
Gatsu 25v.................KM 06/07
Tuizu 31v Nurmijärvi..KM 08/07
Mouse......................KM 07/07
Betania...................KM 06/07
Angelina..................KM 07/07
Marleena83..............KM 07/07
Mymmelis.................KM 05/07, 07/07
Nannukka................KM 04/07, 07/07
Giia..........................KM 01/07, 07/07
Kummi.....................KM 11/06, 06/07...................KP -/30-32
Margherita...............KM 08/07..............................KP 5/-
Irtosora 35v.............KM 08/07.............................KP 6/-
Miukuli 22v HKI........KM 07/07.............................KP 7/-
Miikkis 25v LAHTI....KM 12/06,TM03/07,KU05/07..KP 11/32
Dulle........................KM 07/07..............................KP 11/-
Kiti07.......................KM 05/07..............................KP 14/30-35
Tuutikki ...................KM 02/07..............................KP 17/26
SatuKa 29v..............KM 05/07..............................KP 17/28-32
Emppu78.................KM 06/07..............................KP 20/-
Pullenah85..............KM 03/07..............................KP 20/30
Risukasa.................KM 07/07...............................KP 23/-
Katherine 25v..........KM 06/07..............................KP 27/28
Tinii 21v HKI.............KM 02/07.............................KP 32/28-40

Haaveissa toinen

EevaRouva.............KM 07/07
Sonja74..................KM 07/07
Kentia.....................KM 04/07
Danjuska................KM 08/07
Epskeps 36v...........KM 12/06, 03/07...................KP 2/28
Pelottaa.................enkelipoika 06/07.................KP 8/28-29
Amira......................KM 06/07..............................KP 17/-
Orchid.....................RK 06/07..............................KP 27/28-30
Emik 30v.................KM 06/07..............................KP 27/28-30

Haaveissa kolmas

Minda........................KM 07/07
Tuulenpuuska...........KM 02/06, 08/07
Eliisa80.....................KM 05/07.............................KP -/-
Luhtalemmikki ..........Enkelilapsi 12/06................KP -/26-28
Aurinkoenergiaa 27v..KM 06/07...........................KP 4/28
Äitee2 28v.................KM 06/07............................KP 8/26-28
Stoppis.....................RK 07/07.............................KP 16/-
Hiidi...........................KM 05/07........................... KP 20/26-28


Haaveissa neljäs

MargeSimpson 24v LAHTI KM 07/06,10/06,enkelipoika 07/07 KP...14/29

Haaveissa kuudes

Rouva Rajatapaus...........KM 08/07

Haamuilijat


Plussanneet


Vieras
Jonttu
Nasu
Suurperheellinen
Pikkupeikko85
Pippuri84
Viia
mjss
Riikkuli
Napsuh87
Minky
Vinja
Sipuli
Sopuli83
Ninni78
Tyynex
Suppis76
Haikara
Tonttutiina
Strömsö (ent.Hippula)
Puella
Pulttibois
Nasuliini
Mimmuli82
Malttamaton
Beccy
Repa
Viuhtis


:attn:
Huom! Nimenhuudon myötä listalta tippui muutama nimi. Se ei tarkoita kuitenkaan sitten etteikö takaisin pääsisi. Jos nimesi on pudonnut listalta, ilmoittaudu vain takaisin uudestaan! =)

 
pulttismulla oli varhaisultra veren vuodon takia 6+4 ja syke näkyi ja noin kontrollissa 7+4. kohdussa oli sikiöpussinkokoinen hematooma myös joka vuosi. veren vuotoloppui ja alkoi taas viikolla 12+ ja ultrassa oli eloton sikiö vastas viikkoja 9. Mutta mun ystävällä oli hematooma kohdussa myös ja raskaus jatkui hienosti loppuun asti ja hematooma vain vuosi pois.
Ota nyt rauhallisesti(helppo sanoa :ashamed: ) sillä nyt ei voi kuin odottaa. Uskon ja toivon, että kaikki menee superhienosti.
voimia :hug:
 
Pulttis! Iso halaus sulle!!! Täällä pidetään peukut pystyssä ja varpaat ristissä etää masukilla ois kaikki hyvin :heart: !

Repa Kanarialla oon ollu Playa del Inglesissä kerran ja Playa de las Americasissa 2 kertaa ja jälkimmäistä suosittelen! Americasissa paljon siistimpää ja kuulemma halvempaakin, Inglesissä olin 9 vuotta sitten ni on hinnat siitä kyllä noussu. Teneriffalla enemmän katottavaakin jos haluaa saarta kiertää. Ostoksiakin sai tosi hyvin tehtyy ihan Americasissa tai sit voi lähtee saaren pohjoisosaan Santa Cruziin jossa saaren isoimmat ostoskeskukset.
Mäkin niin haluisin lähtee johonki talvella mut taitaa olla mahdotonta. Thaimaahan oli matka varattuna marraskuuksi, mut peruttiin huhtikuun lopussa ku tulin raskaaks ja se oliki sit tuulimuna, eikä sit varattu matkaa enää uudestaan kun oli sitte vajaassa kuukaudessa kallistunu yli 1000? meiän perheeltä... Emme kyllä ymmärrä mistä moinen hinnan nousu.
Että sellasta. Onnea sulle vielä Repa!

Ja muille kuumeilijoille ++++++++++++++++++++++++ :whistle:

:heart: :Ninni ja Kultsi 13+4 :heart: :heart:
 
Voi Pulttis,toivottavasti kaikki ois tänään jo paremmin :hug:

Ninni:No me meinattiin sitä Las palmasia,kun siellä kuulemma kanssa edullista verrattuna.... +että se on kaupunki ja siellä kanssa ihan nähtävääkin,en oo niinkään rantaimmeinen. Kiitos että jaksoit vastata!!!
Onnea sullekkin odotukseen,ehkä minäkin sinne puolelle vielä jossainvaiheessa uskallan :ashamed:
 
Huomenta rakkaat siskot!

Giialle ovisplussapuhureita!

Sonjalle ja Julietalle onnea uuteen yritykseen! En valitettavasti osaa vastata tuohon Sonjan kalvo-kyselyyn :(

Voi Pulttis-parka.. Josko se tosiaan on se hematooma joka pistää vuotamaan? Tsemppiä sinne ja toivottavasti saat pian tietää mistä se vuoto johtuu. Nyt vaan yrität lepuuttaa kehoa ja mieltä. (i know, better said than done)

Epskeps: HALEJAAAA! Juu ei kannata niitä tutkimuksia etukäteen murehtia. Hyvä kuitenkin että pääsette eteenpäin asiassa!

(.) Nyt sitten alaselkää vihloo siihen malliin että täti taatusti tulee viikonloppuna! Eilen nipisteli rintoja mutta niinhän mulle on käynyt joka kerta ennen tätiä ja tää alaselkä-vihlonta on NIIN selvä merkki tädistä, että kyllä pistää taas mielen matalaks. Ei tietysti toivoa pidä menettää, mutta kyllä tämä nyt taas tältä näyttää. Prskls. :/
 
Minä täällä taas hei :ashamed: En sitten osaa kirveelläkään pysyä poissa täältä :LOL:

Pakko tulla onnittelemaan Repaa Siis aivan ihanan ihana uutinen, voin vain kuvitella sitä onnen ja toisaalta hämmästyksen määrää!! Paaaaaljon onnea ja tarrasukkia odotukseen :heart: Juuri kun "murehdit" että olet viimoisia keväällä km kokeneita niin ei olisi voinut tämä ilonuutinen osua parempaan väliin :D :hug: Älä kuitenkaan ihan unohda meitä :wave:

Pulttis: Hienoa että sait ultrasta hyviä kuulumisia masusta!!! Toivotaan että se hematooma vain vuotaa siellä ja että kaikki sujuisi kuitenkin kaikesta huolimatta hyvin. :heart: Vauvaliimaa :heart:

Emik: luin kanssa saman jutun... vetää aika maahan mielen, mutta kyllä se meille se kesäkääryle suodaan :D +++++++ :whistle:

(.) Siis oon aivan pihalla omasta kierrosta, ovulaatiota taitaa pukata jo nyt, kp 11 :eek: ja sain jo tänään ovistestiin ok viivan. Ei siis vielä nousua mutta väriä jo, taitaa tulla ennätysajoissa ovis tässä kierrossa. Ei muuta kuin miestä sänkyyn kaatamaan vaan :LOL:
Tänään on mulle vaikea päivä, töissä sinnittelen edelleen mutta.... :headwall: :headwall: :headwall:
 
Vai tuollaisia Seiskan lööppejä :kieh: Kohta se postiluukusta kolahtaa :kieh: Pitäiskö työntää takaisin postiljoonille!! :kieh: :kieh: :kieh:

Täällä edelleenkin vähän ketutusmielialalla kun vuodan täällä kuin joku halvatun niagara, perkele!
Mut jospa tämä tästä..
 
Täälläkin alkoi menkat kunnolla vuotamaan eilen päivän kuluessa. Toisaalta oon iloinen, että alkoivat ja kroppa pelaa. Toisaalta masentaa ja veetuttaa. Yritän koko ajan pitää ajatukset jossain muussa, mutta silti koko ajan miettii, saadaanko me ikinä toista vauvaa ja kuinka kauan pitää yrittää ja ja ja...Varasin ensi viikolle ajan yksityiselle gynelle. Haluan ensinnäkin papan vuosien tauon jälkeen ja sitten kunnon gynekologisen tutkimusen ultrien kera kun sellaista ei ikinä ole mulle tehty. Neuvolantätikin suositteli käymään kaikkia naisia säännöllisesti omalla gynellä jos takana synnyksiä ja raskauksia. Mä en oo ikinä kai käynyt kun pillereiden aikaan vuosia sitten jossain peruskronklaamisessa joskus.

Janille ja Marille :headwall: :LOL:

Pitäisi kai vähän relata ja alkaa ajattelemaan positiivisesti pikkuhiljaa =)
 
Muistatko kuinka monta kertaa minä aikoinaan vannoin, että pidän palstailupaussin eikä ikinä onnistunut ;) Ja täällä sitä edelleen vaan pyöritään. Toivottavasti teillä nyt onni kääntyisi myöntäiseksi, olisi jo aika! Pidän peukkuja =)

Mulla alkaa lähenemään tuo rv milloin viimeksi meni kesken eli odotan kauheasti, että pääsisi jo sen päivän yli. Viimeksi meni kesken siis 8+3 ja tänään on 7+6.

Samoin tietysti kaikille plussatuulia!

Epskeps Älä työnnä seiskaa takaisin, siinä on kuvia myös Tanja Karpelan huulista, kun on tullut "hieman pulleutta" lisää ylähuuleen...Mulle siis tulee duunin puolesta kaikki mahdolliset naisten lehdet, siksi jo ehtinyt vilkaista, kun piti tsekata tuo Marin ja Janin juttu...
 

Yhteistyössä