km:n jälkeen kuumeilevat...

Huoh, miten ihania uutisia Pulttis :heart: :heart: :heart: Kunhan tuo ihme hematooma nyt saataisiin sieltä tilaa valtaamasta niin hyvä olisi. Onnellista odotusta sulle ja pienelle masumatkaajalle paljon tarrasukkia


Kiitos kaikille haleista ja kaikesta
Olette niin ihania ihmisiä!!!! :heart: :heart: :heart:

En kai mä tässä vielä luovuta, kun kerran olen menossa sinne munajohtimien aukiolotutkimukseenkin (SSG), joka muuten maksaa "vain" noin 170e..
No jospa sitten taas oltaisiin vähän viisaampia..


Mut plussapuhureita lähetän nyt kovasti Repalle, joka vois jo tulla kertomaan miten testailujen kanssa kävi. Toivottavasti hyvin!! =) ++++++++++++++++++++++++++++ :whistle: Ja samoin puhureita Tiniille, Emikille, Katherinelle ja Orchidille joilla kans piinapäivät sen kun lähenevät! ++++++++++++++++++++++++++++ :whistle: Tehkääpä oikea plussapyrähdys tänne!!
 
Oottepas kärsimättömiä :LOL: Pitää sitä töissäkin välillä poiketa ;)

Mut ihanaa että noin tsemppasitte ja Epskeps,olen niin pahoillani negasta,mut ens kierrossa,se on varma :hug:

Mutta minä siis plussasin aamulla...hui :heart: Tasavahvat viivat pärähti tikkuun... olin aivan varma että en ole raskaana ja kusasin siihen tikulle ja jätin sen tekeytymään rauhassa kahvinlaiton ajaks,kun normaalisti malttamattomana kyttään että tuleeko viivoja vai ei...

Meinasin sydärin saaha kun näin ne viivat. Tyrkkäsin miehen naamalle sen tikun,kun se vielä nukku ja sitten taputeltiin toisiamme selkään,kuin jonkun urheilusuorituksen jälkeen :LOL:

Oireet on oikeastaan melkosen paljon erillaiset kuin viimeks. voimakkaammat ensinnäkin,ja tissikipu ihan uutena ja selkäsärky...no en valita...

Oon ihan hölmistyny,ovistestit ja teroresepti tuolla laatikossa...mites tässä näin kävi :heart: Oon onnellinen mutta pelottaa...

Nyt lähen lenkille,palaan myöhemmin....aion vielä väkisin täälä teidän ilonanne kupata ;)
 
WAU Repa!!!! Onnea kauhiasti :heart: :heart: :heart: :heart:
Toivottavasti siloitat tietä meille muile matkallasi ja päästään pian perässäsi sinne odottajiin!

Wauwaliimaa pikkuiselle!!!!!

Ja Pulttis, tosi upee juttu että kaikki ainakin suht hyvin :) Toivottavasti tällä kertaa pääsette loppuun asti :heart: Sinitarra kuormalliset teillekin!
 
Ihania uutisia pulttiksella ja Repalla!!! :heart: :heart:
Onnea molemmille odotukseen! Hienoa että pikku masuasukki pulttiksen massussa voi hyvin, toivotaan että se hematooma ei haittaa menoa... nyt lepäilet sitten rauhassa pari viikkoo. Ja Repa, plussasit sitten! Onnittelut!! Huippua!! Ja et uskonut siihen ollenkaan... :D Nyt sen täytyy mennä onnellisesti loppuun saakka, toivotaan että sulla on km-kiintiö täynnä!

Epskeps, lohtu :hug: täältäkin sulle. Olen tosi pahoillani. Olisin kyllä sulle myös suonut plussan! Tosi kurja juttu, että täti löysi tiensä sun luo. :'( Nyt sulla on surkeimmat päivät edessä, mutta kuten todettua, niin oviksen lähestyessä fiilikset alkaa taas kohisten nousta ja etenkin se kuume... Toivoa ei saa menettää täällä kukaan! Tsempataan toinen toistamme. :hug: kaikille!

Terveisin kiireinen Tuulenpuuska
 
iik, ihanaa Repa!! :D Onnea valtatavasti ja pikkuiselle paljon paljon jarruja mukaan! :flower: ihanaa :heart:

me muut tullaan täällä perässä =)

PulttiBois:Hieno kuulla että pikkuinen voi hyvin! :hug: toivotaan että kaikki menee hyvin loppuun asti!

juups mut nyt ulkoilemaan.. sain hiukan lisää energiaa ja parempaa mieltä kun miehen kainalossa köllöttelin sen ajan kun Tatu nukkui. Jaksoin jopa vähän huushollia raikota ja imuroida =)
 
Repa ihanaa, mä olin kyllä jo ihan varma, vaikka itse et muka uskonutkaan!!! :heart: :hug: :flower: :D :heart: :wave: Hurrrrrjan isot onnittelut ja onnea nyt matkaan!!!

Pulttis onnea myös ultrakuulumisista! Toivottavasti se hematooma ei siellä kiusaa mitään, vaan saatte rauhassa odottaa loppuraskauden! :wave:
 
Oikein paljon onnea Repa!!!! Tuolta odottajien puolelta taas kävin teitä kurkkaamassa. Täällä masussa kaikki hyvin, eilen taas käytiin ultrassa ja siellä se hippunen oli vieläkin oli. Viimeksi ei ehditty ultraan ennen km:a, joten mulle tuo sydämen sykkeen näkeminen on jotenkin aivan uskomatonta. Olen vähän hölmö :(

malttamaton ja huhtihippu 7+5 (mennään siis Pulttiksen kanssa täysin samoissa päivissä ;) )
 
Ihanaa Repa ihanaa!!! :heart: :heart: Aivan loistavaa! Oikein valtaisasti onnea ja tarrasukkia tonnitolkulla matkaan. Tällä kertaa kaikki menee varmasti hyvin. Voi vitsi...oon kyllä niin onnellinen sun puolesta. Kunpa täältä perässä pääsisimme muutkin...

Ja Pulttikselle myös onnea pääasiassa kuitenkin hyvistä ultrakuulumisista. Eiköhän nyt yksi hematooma saada tainnutettua. Onnellista odotusaikaa myös sinne suuntaan! Lepäile nyt rauhassa ja nauti.
 
REPA mä arvasin tän, hurjan paljon onnea :hug: :heart: :heart: upeeta, nyt vaan toivotaan kaikkea hyvää jatkoon, äläkä juu heti mihinkään häivy vaan kiskot meitä muita mukaas :D

täällä pikkuhiljaa näyttäis vuoto hiipuvan, onhan se kohta sellaset mukavat kolme viikkoo kestäny, rupes jo hermoo kiristään ainaset rätit, mutta jos se nyt olis lopuillaan ja pääsis taas ovista odotteleen, no toivotaan parasta, olisin ainakin nyt saanu noin vuoden ajaks tarpeekseni tästä verenvuodatuksesta, mutta terve :wave:
 
ÜBERonnittelut Repalle! :flower::heart::hug: Upeetaaa, mahtavaaaa!! We told you so :D

Ja ihanaa kuulla hyviä ultra-uutisia Pulttikselta. Eiköhän se pieni tarrasukka nyt parkkeeraa itsensä kiinni reiluks 3-kymmeneksi viikoksi eikä hematoomat häiritse pikkuista =)

Kiitos, Epskeps! Sinä se jaksat ihanasti meitä muita tsemppailla vaikka täti-pirulainen teki sulle tässä kierrossa temput. :heart: Vein sen tädin kyllä tonne nurkan taakse ja kerroin "lämpimiä" terveisiä Epsulta, joten en usko että se sua helposti uskaltaa enää lähestyä :LOL:

(.)Mulla on tänään tuntunut rinnoissa pientä juilintaa.. että se siitä oireiden tutkistelemattomuudesta :ashamed:
 
Repa aivan mahtavan suuret onnittelut ja iso :hug: sekä paljon tarrasukkia pienelle mukaan.

Bulttis hyvä että kaikki kunnossa :heart: miulla oli kuopuksen odotuksessa hematooma kohdussa ja kaikki meni loppuun asti hyvin ja hematooma poistui samalla kun poika syntyi,olisi ollut mahdollista et olis vuotanu raskauden aikanakin pois siitä ei olisi ollut vauvalle vaaraa,näin lääkäri miulle sanoi.Lepoa tarpeeksi ja miun piti välttää aluksi silloin riuhtasu nostoja joten otappa rauhallisesti.

Epskeps kerpeleen täti että sitten sinnekkin löysi tiensä,siulle lämmin :hug: (laitoin postia)

Danjuska mie olen kanssa huomannu et makoilu miehen kainalossa antaa huomattavasti energiaa...on se jännä paikka murheetkin se yleensä hävittää :)

 
giia
Onnittelut multakin Repalle ja Pulttikselle! :heart: :heart:

Toivottavasti me muutkin kuumeilijat plussataan pian! Äsken tuntui pientä vihlovaa kipua vasemmalla puolella munasarjan kohdalla. Oiskohan ovis kenties?? Miestä kaatamaan :LOL:
 
=) voi, että, minä liikutuin, kun näin ihania uutisia oli (sitten aamun) tänne pärähtänyt! toivo elää, kun jatkuvasti tulee meidän jengille "onnistumisia"! :flower: :flower: :flower:
lämpimiä halauksia ihan kaikille!
 

Yhteistyössä