Repalle täältä iso plussatuulentuiverrus +++++++++++++++
:heart:
Danjuska kovasti voimia sulle sinne
Niin noi mielialat menee sellaista vuoristorataa ettei aina pääkoppa mukana kestä, mutta me täällä tuetaan sua ja saat meille purkaa itseäsi :heart: Toivottavasti sulla on huomenna mieli edes vähän iloisempi
Julietta Kiva kuulla että sulla on ollut hyvä päivä
Mä en muuten testaillut mitään kummankaan km:n jälkeen, kun eihän mulle semmoisesta kukaan edes sanonut mitään..
Suosittelisin kuitenkin odottamaan ne yhdet menkat kuitenkin, niin pääsee kehon hormoonit sun muut vähän tasaantumaan, mutta teette tietysti niinkuin itse parhaaksi näette =) Toivotan teille onnea uuteen yritykseen :flower:
omanapa Juupa juu, ei tätiä ei..
Ei tässä tiedä mitä aatella. Pakko se on huomenna aamulla testata ellei se mokoma punarättitättärä tee yöllä yllätyshyökkäystä
Toiveita ei uskalla tässä hirveän korkealle päästää, kun viime syksynäkin kerran kävi niin että täti oli 6 pv myöhässä ja testi näytti koko ajan vaan negaa.. :/ Et väkisinkin tässä miettii, onko nyt taas sama homma, että se halvatun tantta on vaan eksynyt!!
No katsotaan mitä huominen testi kertoo..
On tää vaan niin kauhean jänskää, et näinköhän sitä saa edes nukuttua
Väsyttää vaan ihan kamalasti. Ihme homma, ei mua yleensä vielä tähän aikaan väsytä.. :snotty:
:wave: epsu