km:n jälkeen kuumeilevat...

Hei vaan!

Pulttis:Toivottavasti kaikki kunnossa ja väärä hälytys! :hug:

Täällä ollut hyvä päivä tänään... Raahasin itseni aamulla kirjastoon ja vähän kyläilemään. Kyllä teki terää! Kirjan lukemisen lomassa oon haaveillu omasta vauvasta, muttei ole tullut tippaa linssiin.. Huomenna voi olla toisin.
Voi kun tää tuhruaminen loppuisi niin voisi alkaa taas "hommiin". Teemme niinkuin sairaalassa sanottiin, heti vaan uutta tulille.
Raskausoireet, miä niitä nyt oli jäljellä, esim. rintojen arkuus ovat kadonneet... Voisiko hormoni olla jo poistunut. Ei viittis tuhlata testiäkään... :whistle:

Tässä kaikille voimia, plussatuulia, hyviä vointeja, tsemppiä ja kaikkea hyvää tasapuolisesti! :hug: :heart: :flower:

:heart: :lla Julietta

Hei vaan!

Pulttis:Toivottavasti kaikki kunnossa ja väärä hälytys! :hug:

Täällä ollut hyvä päivä tänään... Raahasin itseni aamulla kirjastoon ja vähän kyläilemään. Kyllä teki terää! Kirjan lukemisen lomassa oon haaveillu omasta vauvasta, muttei ole tullut tippaa linssiin.. Huomenna voi olla toisin.
Voi kun tää tuhruaminen loppuisi niin voisi alkaa taas "hommiin". Teemme niinkuin sairaalassa sanottiin, heti vaan uutta tulille.
Raskausoireet, miä niitä nyt oli jäljellä, esim. rintojen arkuus ovat kadonneet... Voisiko hormoni olla jo poistunut. Ei viittis tuhlata testiäkään... :whistle:

Tässä kaikille voimia, plussatuulia, hyviä vointeja, tsemppiä ja kaikkea hyvää tasapuolisesti! :hug: :heart: :flower:

:heart: :lla Julietta

Pulttis lähetän kovasti voimia :hug: Luultavasti kaikki on kunnossa, mutta tällä taustalla, mikä meillä kaikilla täällä on, niin on tosi vaikea tuollaisessa tilanteessa ottaa rennosti. Onneksi huomenna jo selviää! :hug:

giia tervetuloa takaisin ja tärppionnea :wave:

Danjuska välillä vaan pitää pitää niitä surupäiviäkin :hug: Niin se vaan menee. Sitten jossain välissä koittaa taas parempi päivä :hug:

Repaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ihan varmaan on plussaa, usko poies! :heart:

Täällä ihmetellään kovin kovin kuivaa oloa kun sen oviksen piti kolkutella :eek: Ei yhtään tee mieli kaataa tuota miestä (eli jää nyt kyllä kaatamatta). Himot hyrräsi loppuviikosta ja viikonlopun, mutta nyt kadonneet. Siis eihän se ovis vielä voinut mennä?!! :eek: Ei kyllä ollut sellaisia ovislimoja. Eikä lämmötkään ole nousseet (siis kävivät kyllä korkeammalla, mutta lienee tuo flunssa syynä kun nyt taas ovat matalalla). Odotellaan vissiin sitten... tuleekohan piiiiitkä kierto... plääh :/

Iltoja...

stoppis, mun käsityksen mukaan vaaleanpunertava vuoto oviksen aikoihin on ihan normaalia. Itsellä myös monesti ollut. Jospa sullaki se ois vaan sitä.

pulttis, voimia kovasti ja onnea ultraan. Toivotaan että kaikki ois hyvin! Onhan niitä harmittomiakin vuotoja alkuraskauden aikana, ei peli vielä ole menetetty! :hug:

Repa ja Epskeps, hui kuin jännittää! Peukut pystyssä täälläkin, toivotaan parasta molemmille!! Tulkaa sit heti kertoon tänne kun ootte testin tehneet! Noh, saatte kertoo miehillenne eka. :D

ON: ei tätiä näy vieläkään. Hassua... viime viikolla se muka niin oli tulossa. Yritän unohtaa koko jutun. Stressi pois, Tuulenpuuska!

Tärppionnea myös Giialle, kiva kun uskaltaudut kuumeilemaan taas. Täällä se kuume kohisten nousee... =)

Öitä kaikille ja uutisia odotellaan... =)

vielä täällä :whistle:

Repa: Tuuhhan sitte kertoo uutiset heti kun olet testaillut!
Juu oikein muistit että jälkivuodosta on kyse.. nyt siis tyhjennyksestä 10 vrk.. illan aikana alamaha kipeytynyt ja outoa menkkamaista jomotusta mutta sekin varmaan ihan normaalia ja siaan kuuluvaa??
:hug: sinulle ja hyviä uutisia odotellen!

Stoppis: Toivotaan että kierto ei veny!

Julietta: Mukava kuulla että sulle hikan parempi olo. Itsellä taas päin vastoin mut kyllä se taas tästä. Täällä myös odottelen jo kovasti että vuoto menisi hus pois ja kauas!

nyt öitä kaikille!

Danjuska:Eilen ku kävin lekurilla saikkua hakemassa, ni kysyin samalla tosta menkkamaisesta kivusta. Sano sen olevan normaalia, mutta tarkisti kuitenkin ettei oo mitn kohtutulehusta. Paineli vaan tosta päältä ja sanoi että jos on tulehus ni maha on kyllä niin kipee, että hyvä jos kestää kosketusta. Täällä ei oo ollu pientäkään jomotusta sunnuntain jälkeen ja "tuhnukin" on jo loppumaan päin. Vitsi kun tää elämä tästä nyt normalisoitus pian. Kyllähän tän aina muistaa jne, you know, mutta että kun vois olla jo paremmin mielin ja päästä iloitsemaan siitä tulevasta. Se oiskin varmasti ihan meidän jokaisen haave! Joten plussia kiitos! Saiskohan sille tädille järjestettyä jonkun ihan laillisen häädön? :p

Makoisia unia!

Repalle täältä iso plussatuulentuiverrus +++++++++++++++ :whistle: :heart:

Danjuska kovasti voimia sulle sinne
Niin noi mielialat menee sellaista vuoristorataa ettei aina pääkoppa mukana kestä, mutta me täällä tuetaan sua ja saat meille purkaa itseäsi :heart: Toivottavasti sulla on huomenna mieli edes vähän iloisempi :)

Julietta Kiva kuulla että sulla on ollut hyvä päivä :) Mä en muuten testaillut mitään kummankaan km:n jälkeen, kun eihän mulle semmoisesta kukaan edes sanonut mitään..
Suosittelisin kuitenkin odottamaan ne yhdet menkat kuitenkin, niin pääsee kehon hormoonit sun muut vähän tasaantumaan, mutta teette tietysti niinkuin itse parhaaksi näette =) Toivotan teille onnea uuteen yritykseen :flower:

omanapa Juupa juu, ei tätiä ei..
Ei tässä tiedä mitä aatella. Pakko se on huomenna aamulla testata ellei se mokoma punarättitättärä tee yöllä yllätyshyökkäystä
Toiveita ei uskalla tässä hirveän korkealle päästää, kun viime syksynäkin kerran kävi niin että täti oli 6 pv myöhässä ja testi näytti koko ajan vaan negaa.. :/ Et väkisinkin tässä miettii, onko nyt taas sama homma, että se halvatun tantta on vaan eksynyt!!

No katsotaan mitä huominen testi kertoo.. :whistle:
On tää vaan niin kauhean jänskää, et näinköhän sitä saa edes nukuttua
Väsyttää vaan ihan kamalasti. Ihme homma, ei mua yleensä vielä tähän aikaan väsytä.. :snotty:

:wave: epsu

Haaveissa esikoinen

Julietta......................KM 09/07
Gatsu 25v.................KM 06/07
Tuizu 31v Nurmijärvi..KM 08/07
Mouse......................KM 07/07
Betania...................KM 06/07
Angelina..................KM 07/07
Marleena83..............KM 07/07
Mymmelis.................KM 05/07, 07/07
Nannukka................KM 04/07, 07/07
Giia..........................KM 01/07, 07/07
Kummi.....................KM 11/06, 06/07...................KP -/30-32
Margherita...............KM 08/07..............................KP 4/-
Irtosora 35v.............KM 08/07.............................KP 5/-
Miukuli 22v HKI........KM 07/07.............................KP 6/-
Miikkis 25v LAHTI....KM 12/06,TM03/07,KU05/07..KP 10/32
Dulle........................KM 07/07..............................KP 10/-
Kiti07.......................KM 05/07..............................KP 14/30-35
Tuutikki ...................KM 02/07..............................KP 16/26
SatuKa 29v..............KM 05/07..............................KP 16/28-32
Emppu78.................KM 06/07..............................KP 19/-
Pullenah85..............KM 03/07..............................KP 19/30
Risukasa.................KM 07/07...............................KP 22/-
Katherine 25v..........KM 06/07..............................KP 26/28
Tinii 21v HKI.............KM 02/07.............................KP 31/28-40

Haaveissa toinen

EevaRouva.............KM 07/07
Sonja74..................KM 07/07
Kentia.....................KM 04/07
Danjuska................KM 08/07
Epskeps 36v...........KM 12/06, 03/07...................KP 1/28
Pelottaa.................enkelipoika 06/07.................KP 7/28-29
Amira......................KM 06/07..............................KP 16/-
Orchid.....................RK 06/07..............................KP 26/28-30
Emik 30v.................KM 06/07..............................KP 26/28-30

Haaveissa kolmas

Minda........................KM 07/07
Tuulenpuuska...........KM 02/06, 08/07
Eliisa80.....................KM 05/07.............................KP -/-
Luhtalemmikki ..........Enkelilapsi 12/06................KP -/26-28
Aurinkoenergiaa 27v..KM 06/07...........................KP 3/28
Äitee2 28v.................KM 06/07............................KP 7/26-28
Stoppis.....................RK 07/07.............................KP 15/-
Hiidi...........................KM 05/07........................... KP 19/26-28

Haaveissa neljäs

MargeSimpson 24v LAHTI KM 07/06,10/06,enkelipoika 07/07 KP...13/29

Haaveissa kuudes

Rouva Rajatapaus...........KM 08/07

Haamuilijat

Plussanneet

Vieras
Jonttu
Nasu
Suurperheellinen
Pikkupeikko85
Pippuri84
Viia
mjss
Riikkuli
Napsuh87
Minky
Vinja
Sipuli
Sopuli83
Ninni78
Tyynex
Suppis76
Haikara
Tonttutiina
Strömsö (ent.Hippula)
Puella
Pulttibois
Nasuliini
Mimmuli82
Malttamaton
Beccy
Repa

:attn:
Huom! Nimenhuudon myötä listalta tippui muutama nimi. Se ei tarkoita kuitenkaan sitten etteikö takaisin pääsisi. Jos nimesi on pudonnut listalta, ilmoittaudu vain takaisin uudestaan! =)

Huomenta naiset!

Pulttis, Epsu ja Repa täähän on kuin dekkaria lukis!
Pulttikselle enkeleitä matkaan. Toivottavasti massus kaikki hyvin.
Epsu ja Repa, plussat sieltä narahtaa, ihan takuulla :) .

Itel tänään hiukkasen parempi fiilis. Väsy vaan on niin älytöntä ettei meinaa mitään jaksaa. :eek: . Joten aloittelen tääl töitä, mutta haaveilen peitoista ;) :whistle: :D

ehdin vaan sanoa, että :wave: kaikille! Epskepsin hymiöt saa aina hyvälle tuulelle, mistä ihmeestä sää kaivat noita?
).( pian päästään harjottelemaan ovista varten :p
isot halit kaikille; plussaa heille, keille se kuuluu; mukavia tätejä "sukulais"seuraa kaipaaville ja lämpimiä ajatuksia ihan kaikille, jotka juuri nyt ovat allapäin :hug:

Huomenta!

Pulttis toivon että teillä on kaikki hyvin

Repa ja Epskeps jännittäääää ihan kamalasti teidän puolesta.

Minulla täti alkaa tehdä lähtöä ja toivotaan ettei takaisin tule kun joskus yhdeksän kuukauden jälkeen :LOL:

Bulttis toivottavasti kaikki on hyvin :hug: ja pienelle paljon tarrasukkia matkaan.

Repa teepä se testi ensin ja eiköhän sieltä plussa pärähä bd.Sen verran niistä teroista et olen omia menkkoja siirtäny niillä kun muuten ei miulla kierto pelaa niin olen joskus ruvennu popsii vasta kp27 ja yleensä ne alkaa sitten parin pillerin jälkeen kun aikasemmasa kierron vaiheessa miun pitää syödä ne kaikki 10pilleriä ennen kun alkaa.lokakuussa meinasin taas siirtää kun miehellä on 30v juhlat ja jus sinä viikonloppuna pitäis alkaa ni mielummin vasta niitten jälkeen...en usko siinä vaiheessa edes olevani vieläkään raskaana.

Epskeps bd ja +++++++++++++ :whistle: ei se täti sinne uskalla tulla kun manasin sen viime yönä huitsin nevadaan ni jospa se päteis sielläkin sama manaus ;)

Huomenia!

Pulttikselle :hug:

(.) Eilen illalla mies yritti vongata ja harvemmin kieltäydyn. Nyt ei siis tehnyt tipan tippaa mieli ja oikein itsekin aattelin, että varmaan jotkut estrogeenitasot on minimissä ja ehkä menkat alkaisi sitten pian tms.? Ja aamulla tulikin vaaleanpunaista paperiin ja vihloo alamahaa niinkuin menkkojen aikaan, supistuksentapaisia myös tuntuu. Ja hiki on kun lämmöt varmaan romahtivat, mulla olikin kuumeinen olo viikon verran.

Nyt jos vaan alkaisi kunnolla niin pääsisi oikeesti odottelemaan kunnon ovista. Aattelin ehkä parin viikon päästä käväistä yksityisellä kunnon kontrollissa, tänään mulla neuvolassa jälkitarkastus jossa tehdään ei mitään :headwall:

Voi Pulttis! Uskotaan ja toivotaan, että nyt on tosiaan kyse vaan siitä harmittomasta vuodosta, mitä taitaa aika monellakin raskausaikana olla. Tällä taustalla sitä vaan tietysti ensimmäisenä ajattelee muuta ja pelkää pahinta mutta kaiken on kyllä oltava ihan hyvin! Onneksi teillä on ultra jo tänään niin ei tarvitse sen pidempää stressata. Kovasti tarrasukkia matkaan teille!!!

Ja Epskeps ja Repa, hiukanko jänskättää teijän puolesta. Tänne tullessa rullasin heti sivun loppuun ja katsoin josko jompi kumpi olisi jo ehtinyt plussastaan kertoa. Niiiiiiin paljon +++++++tuulosia sinne päin kuin vain olla ja saattaa. Samoin kuin muuten Tiniille! Mikäs sulla on tilanne?

Danjuska älä ole huolissasi tuosta vuodosta. Mäkin olin ihan ulalla kun oma jälkivuoto tosiaan oli kaavinnan jälkeen ihan olematonta ja noin viikon päästä operaatiosta tuli ihan törkee vatsakipu ja oli muutenkin ihan sellanen kuukautisten eka päivä olo. Päivän tosiaan vuoto kesti ja sitten ei taas muutamaan päivään mitään kunnes sitten taas sama homma uusiks. Ja kuten jo kerroinkin niin mulla kaikki johtu taaksepäin kallellaan olevasta kohdusta eli tavara ei niin helpolla päässyt ulos. Mutta toki jos maha oikeen kipeeksi äityy niin lekurille vaan ettei vaan oo mikään tulehdus päällänsä.

Julietta, oli kiva kuulla että sullakin oli jo parempi päivä. Siitä se pikku hiljaa lähtee. Takapakkejakin varmasti tulee mutta kyllä tästä selvitään! Kirjastosta tuli mieleeni suositella sullekin Ulla Järven kirjoittamaa kirjaa "Syntymätön, tietoa ja kokemuksia keskenmenosta". Auttoi ainakin mua asian käsittelyssä.

Nyt jään odottamaan niitä plussauutisia tähän aamuun... ;)

ensiks Pulttis: tarrasukkia pienelle! toivotaan että väärä hälytys! :hug:

sitte Repa ja Eps: ++++++++++ :whistle: puhureita teille...mie piän tuon tätin täällä niin ei teitä tuu kiusailee... :kieh: :kieh:

sitten on ihan pakko kertoa viime yön uni..en oo aikoihin nähny mitään noin ihanaa...mulla oli pienen pieni tyttövauva jota imettelin koko unen ajan...aivan ihana uni...voih, jospa se toteutuis vielä...
:) :attn:

hmm...mulla tuli hoitolapset hoitoon..olivat alkuviikon sairaina..ja ovat edelleen. Oma poika on korvatulehduksessa ja kovassa flunssassa ja tyttö myös kovassa flunssassa...itelläkään olo ei kaksinen ja vielä tuo samperin täti on kylässä...
Päivä alkanu heikosti, ja saa nähä miten jatkuu... :eek: :eek: :/

Moikka moi!!

Mie pikkutaustailija täällä vaan :wave: Mä oon ihan yhtä hyvä taustailija kuin Epsuli, kun roikun täällä päivittäin lukemassa kuulumisianne :snotty:

Kauhiasti ootte saanut juttua aikaan taas, ahkeria naisia olette :D

Mitäs mitäs...

Pahoitteluni tädin uhreiksi joutuneille, ainakin aurinkoenergiaa :hug: ja päinvastoin taas onnea margheritalle tädistä :D

Pulttis: Ei voi olla todellista!!! Lähetän huokauksia yläkertaan puolestanne :hug: Tulehan heti kertomaan ultrakuulumiset kun saat tietää. Toivotaan että on vain sitä harmitonta välivuotoa!!! :heart:

Tinii, Repa ja Epsuli: +++++++++++++++ :whistle: Toivotaan todella että jatkatte plussa-aaltoa!!! :attn: TÄDINESTOPUOMIT :attn:

giia: nyt ei muuta kuin ajamaan pölypunkit pois sängystä ja touhuamaan vaan :LOL: Kesäkäärylettä odotellessa :D

(.) Olen niiiin monta kertaa meinannut kirjoittaa, mutta tsempannut itseäni etten ole sortunut, mutta nyt vetää niin matalaksi mielen että pakko purkaa. Huomenna on se päivä jolloin olisin jäänyt äitiyslomalle. En tiedä miten jaksan sen läpi.
Tää on ihmeellistä että miulla nipukka on jo laskeutunut ja limoja alkaa pikkuhiljaa erittyä :eek: Siis mulla yleensä ovis kp 17, joten onko ajoissa tällä kertaa. Huomenna täytyypi mennä ostamaan ovistestejä että saadaan vähän selkoa tähän. JOtenkin on kuitenkin se "tekemisen meininki" kadoksissa.. :headwall: :headwall:

Heips palstasiskot! :wave:

Ihanaa kun te noin kovin tsemppaatte ja oottelette plussauutisia täältäkin päin

Valitettavasti ei ole plussauutisia ainakaan vielä kerrottavana
mut eipä sitä tätiäkään näy, et mitähän tässä nyt sitten on meneillään? Kunpa tietäs!

Pahoin pelkään et tää on viime syksyisen "tapauksen" uusinta eli menkat on vaan myöhässä ihan "muuten vaan" :/ Toivon kuitenkin että ois enempi uusinta siitä kun meidän esikoinen sai alkunsa. Silloinkin sain plussan testiin vasta kun menkat oli viikon myöhässä.. :heart: (tosin en silloin tehnyt kuin 2 testiä, toisen oletettuna alkamispäivänä ja toisen sitten viikon päästä.. ihmeen pitkä pinna silloin olikin :LOL: )

Joten piina senkun jatkuu...

Paljon onnea Repalle testaamiseen!!!!
++++++++++++++++++++++ :whistle:

Epskeps, voi miten jännää... :heart: Odotellaan positiivisia uutisia!!!

Repa, plussapuhalluksia sinne!!! Heti kertomaan testituloksia!

aurinkoenergiaa, pahoittelut tädistä! Ihana uni sinulla tosiaan..

Pulttis :hug: toivotaan, että kaikki on edelleen hyvin. :heart:

ON:
Joko muhun on iskenyt joku pöppiäinen, tai sitten elämän seitsemäs ihme on tapahtunut ja ovis on tullut itsestään, koska lämmöt on 37,1.. noooo, vaikka olis ollutkin, niin mies on pysynyt niin tiukkaan raksalla, että ei ole toiveita kovin korkealla. =)
Tänään aloitan Terolutin, jonka tulisi käynnistää menkat ja pääsisin ensimmäiseen Clomikiertoon vihdoin..

Mukavaa keskiviikon jatkoa kaikille sateesta huolimatta! Ainakin Oulussa sataa urakalla..

Okei, Epskepsille on tulossa siis plussa vasta muutamien päivien päästä mutta mites se Repa? Joskos siltä saatais hyviä uutisia jo tälle päivälle nyt kun kerran noita Epskepsin uutisia pitää vielä vähän ootella... Ja seuraavaksi sitten onkin vuorossa Orchid ja Tinii. Plussa-aaltoa nyt sitten vaan kehiin hyvät siskot!

Mä tässä aamulla suihkussa mietin, miten paljon helpompaa tää homma oli tossa keväällä kun oli autuaan tietämätön kaikesta eikä osannu omia olojaan sen kummemmin kuulostella. Nyt kun on jo sen kerran ollut raskaana ja tietää, mitä oloja ja tuntoja siitä vois mahdollisesti tulla niin seurailee itteään ihan liikaa. Keväällä kaikki oli vaan niin paljon helpompaa ja stressittömämpää. Vaikka mä muka nytkin oon stressaamatta ja miettimättä asiaa...joopa! Hmph!

No voi dääm Epsukki! Mutta ei vielä heitetä kirvestä kaivoon, jos esikostakin plussa tullut myöhemmin ;) +++++ :whistle:

Mitähän se Repa puuhailee... :wave: Ja mites Tinii vieläkö lupaavat oireet jatkuu ja meinasitkos milloin testailla?

Miikkis :hug: älkääkä ottakokaan mitään tekemisen meininkiä, vaan pidätte miehen kanssa helliä hetkiä ihan muuten vaan ja rakkaudella, niin se toivottu asia tekeytyy ihan itekseen... :heart:

Emppu78 kiva kuulla susta :wave: Toivotaan luomuihmettä ;)

Täällä on kyllä niin kuivaa alakerrassa, että alkaa kyllä mietityttää, joko se ovis sitten meni :eek: Eikä hotsita kyllä yhtään nuo miehenkaatohommat! Ihmeellistä. No ei voi kun katsastella mitä tapahtuu vai tapahtuuko mitään. :LOL:

giia
Epskeps Voihan se olla että plussaat myöhemmin :)

Miikkis on meillä ollut jokatoinen päivä yritystä. Hirveä pelko koko ajan p***eessä että jos raskaudun niin menee taas kesken. Mies yrittää valaa muhun positiivista uskoa. Jos ei yritä niin ei voi onnistua. Toivotaan vaan että raskaudun ja että kaikki menis hyvin... Tänään on menossa kp 14.

Yhteistyössä