km:n jälkeen kuumeilevat...

Kiitos kaikille lohduttajille :hug: Olette tosi ihania. Mä soitin äsken tohtorille, pyysin lähetettä jotta pääsisin juttelemaan ammatti-ihmisen kanssa. Viikonlopun mietin soitanko maanantaina vai en, ja kun äsken luin esim. Orchidin ihanan kirjoituksen (kiitos!) niin purskahdin vaan ihan valtavaan itkuun ja häpeissäni soitin tohtorille... Musta tuntuu niin h.lvetin pahalta :ashamed: :'(

Kiva jos musta Orchid oli jotain apua =) Niin ja siitä meidän pojan tutkimuksesta, niin kätilö kysyi synnytyksen jälkeen saako ruumiinavausta tehdä, ja me sanottiin että ei. Me tiiettiin miten paha sydänvika pikkuisella oli, ja Hesan lääkärit sanoivat ettei se oo perinnöllistä, vaan luonnon oma virhe. Ja koska kromosomitkin olivat ookoo, niin ei tutkimuksia tarvinnut tehdä.

Viikonloppuna pidettiin kamujen kans pippalot meillä, ja veljeni vaimo kertoi olevansa raskaana. Mä häkellyin täysin. Tajusin sentään onnitella, ja sanoin suoraan että musta tuntuu pahalta, mutta eihän heidän onnensa ole meiltä pois. Oon onnellinen heidän puolestaan, musta tulee sitte touko-kesäkuussa 6.kertainen täti. Heillä on ennestään 4.v. ja 2.v. tytöt. He olivat itekkin yllättyneitä raskaudesta, oli kuulemma tärpännyt ekasta kerrasta. Ja testin hän oli tehnyt pari päivää sitten. Me ollaan kuitenkin tosi läheisiä, joten he eivät tahtoneet keksiä jotain tekosyytä miksi hän ei juo kun muutkin juovat.

Anteeks tämä kirjoitukseni omanapaisuus, mä oon vaan niin loppu... :ashamed: Nyt pitäis tsempata itteensä jotta pystyn hakea siskoni lapset (5.v 4.v ja 3.v) hoidosta, lupauduin hakemaan kun siskolla oli joku meno töiden jälkeen.

Julietta Tervetuloa joukkoon ihanaan. Pahoitteluni menetyksestäsi :hug:

Puhaltelen täältä kyyneleiden seasta teille kaikille kauheesti plussatuulia! ++++++++++++++++++++++++++ :whistle:

Anteeks vielä kun musta ei oo nyt kommentoimaan mitään muuta... :ashamed:
 
Kun mä tota listaa katon, niin aina etin itteeni sieltä kolmosesta haaveilevista... että jos viitit mut sinne siirtää kun kuitenkin kaikille sanon, että 2 lasta ennestään on :heart:

Samoin vois kirjottaa kuten Pelottaalla, että enkelipoika 06/07 tuntuu mukavammalta :)
 
päiviä...menkkamaista juilintaa edelleen ilman menkkoja..outoa...ei ihmeemmin oo tisit kipeet tms....lääkäri soitti siitä papasta, ei mitään pahanlaatuista, pieni tulehdus emättimessä...joten siihen sain jonku lääkkeen, sanoi vaan ettei kyllä tällaisen tulehduksen pitäis näin sekoittaa kk kiertoa...ja sanoi soittavansa gynen polille..nyt sitten vaan odotellaan että pääseekö sitä ultraan tsekkaa missä mättää.. :|
joten tässä herää kysymys: voikohan vielä tulla plussa vaikka pe ja su aamuina on tullu herkällä testillä nega??
 
mukavaa alku viikkoa!

töistä palailtu ja poika hoidosta haettu.. nyt pitäs vaan loppu pv jotenki jaksaa kun väsyttää ihan kamalasti |O ei oikein Tatu viime yönä nukkunut..
Ja sain kuin sainkin unta vikka mies olikin töissä =)
Huomenna onneksi tuntia myöhemmin herätys.

Julietalle edelleen paljon jaksuja ja pirteenpää mieltä :hug:
Hyvä kun sait saikkua! Itelle (niin kun joku tuolla totesi) tuntuu että työ on ollut jonkun sortin terapiaa ja on jotain muuta mitä ajatella.
Minuakin muistivat jo heti alku viikosta kahdella 22euron laskulla :eek: Tuommosesta hirveydestä vielä maksaakkin.. :/

EevaRouva:
Mulla on lääkkeellisestä tyhjennyksestä nyt 9 vrk.. joten jospa sitä vuotoa ei enää tuliskaan..

nyt ei tämän kummepia.. syömään huuteleevat alakerrasa joten palailen myöhemmin.
 
anteeksi että minä taas täällä mietin vaan ommaa nappaa....


nyt se sitten hävisi melekeen kokonaan..siis kn!!!


en meinannu millään sitä löytää...
perhosia alkaa tulla mahaan...
milloinkahan sitä uskaltais uusintatestiä tehä..
toivottavasti ei kamalan korkeelta tuu tiputtua..jos se vaan täti ootuttaa itteään vähän enemmän aikaa.... :/ :/ :ashamed: :ashamed:
 
aurinkoenergiaa peukkuja pidän pystyssä innolla, toivotaan parasta ++++++++ =)

samoin epskeps jännää ja kyl niitä kipuja mullakin on ollu aina ennen plussaustakin +++++++sinnekkin =)

tuulenpuuska :D ei kyl korvaa oikeeta vauvaa tuo karvanen, mutta jos vaikka auttas siihen että saisin ajatuksia vähän pois tästä kuumeilusta, vois onnistuakkin.... ja ollaan tosi pitkään haaveiltu corginpennusta

julietta tosi hyvä että sait saíraslomaa lisää en olis minäkään mihinkään töihin pystyny, vaikka kotiäiti ei lomaa saakkaan mutta siis jos töissä olisin ja mulla luki niissä lapuissa jotka sairaalasta sain että km:n jälkeen kaks päivää lepoa ja viikko pitää ottaa hyvin rauhallisesti et kyl mustakin se viikko on minimi, mutta koita jaksella :hug:

mitäköhän angelinalle kuuluu ?? eikös siitä alkionsiirrosta oo jo pari viikkoo, vai muistanko ihan väärin, toivottavasti hyviä uutisia =)
 
Orchid hyvä että teilläkin on ultrasuunnitelmat olemassa seuraavalle pikkuiselle - kyllä se minusta jotenkin on helpottava tieto, että vähän paremmin seurataan :) Niin ja tuo siis meni nyt vähän ohi... eli että meinaatko että oli kemiallinen raskaus vai että oletko nyt vielä raskaana? :ashamed: sori kun en oikein hokannut tuosta :ashamed:

Amira hyvä enne bd ;)

Epskeps-taustailija :D Onnea matkaan työhaastatteluun! :wave: Ja mehän uskotaan että ne hanat mitään aukee!!!! ++++++++++++ :whistle:

Pelottaa :hug: Toivottavasti saat hyvää keskusteluapua :hug:

aurinkoenergiaa eihän sulla ole vielä edes myöhässä menkat (vai katoinko väärin?) joten totta ihmeessä se vielä plussaksi muuttuu!!!! ++++++++++ :whistle:

Mulla on ihan flunssainen olo taas, joten vaikeutuu tämä oviksen kyttääminen :snotty: Ärsyttää, kun oli jo menossa ohi tämä tauti, mutta lauantaina alkoi tuolta poskiontelosta tunkemaan keltaista jöötiä, joten taitaa sitten mennä pitemmän kaavan mukaan |O :snotty:
 
Orchid:Onpas jännä juttu tosiaan toi raskaushomma...siis mitä täh :D

Aurinkoenergiaa:Onhan se plussa ihan mahdollinen...mulla aikoinaan oli kolme päivää myöhässä ja sain aivan olemattoman haamun herkällä testillä...

EevaRouva :hug: Voi tsemppiä nyt sinne,mulla on kanssa ollut ikäviä fiiliksiä lähiaikoina,tuntuu ettei ikinä saada vauvaa... taitaa olla kaikilla sama homma ,kuumeilee sitten ekaa tai kolmatta :/ Mutta kyllä me vielä vauvat saadaan :heart:

Ninni:Mukava kuulla sinusta,onnea odotukseen!!! :heart:

Julietta:En potenu huonoa omatuntoa vaikka saikkua otinkin töistä,silloin tuntui enssijaiselta vaan saada ittensä kuntoon.... Hyvä että saat nyt viikon lepäillä :heart:

Pelottaa :hug: Koetä pärjäiillä siellä...lähetän positiivista energiaa :heart: :heart:

Epskeps:Onnea haastatteluun ja täti painukoot suolle :wave:

Meitsi odottelee tätiä...aamulla pirunmoiset juilimiset ja poltot alamahalla,olin jo varma et nyt tulee..mut eipä oo näkyny...vielä. tissit on kauttaaltaan kipeet :x No jos haetaan positiivista,ainakin kierto tuntuis pelaavan,kyllä näistä oireista jotain pitäs syntyä :D Huomenna ennen töitä haen testin ja testaan ke aamulla,jos sitä ennen ei ole täti tullut,mut luulempa että kerkeää kurvata ennen sitä :ashamed:
 
hitsit ku hävisi se teksti.... :/
Stoppis: siis mulla on 29/28..ja eikä oo normia että olis myöhässä, ekan kerran oli myöhässä -99 kun olinkin raskaana siten -03 kun taas olin raskaana ja -07 kun jälleen olin raskaana...joten...tää on outoa ku testi näyttää kuitenkin negaa ja menkkajuilimista edelleen mutta ei tätiä näy...
 
aurinkoenergiaa mutta eihän se vielä myöhässä ole jos on 29/28, sehän tarkoittaa sitä että menkkojen pitäisi alkaa tänään, jolloin tämä päivä muuttuisi kp 1 (jos kuukautiset siis alkaisivat), jolloin kierto olisi tuon 28 päivää. Toivotaan ettei ala :wave:
 
nyt kyllä plussa-fiilikset katosi tuon stoppiksen kommentin myötä...
plaah! siirryn pois täksi illaksi...voihan itkun itku... :headwall: taidan siltä osin siirtyä kesävauvaa haaveileviin...ainakin fiilisten myötä...täti varmaan siis saapuu tänään!...huoh! :headwall: :headwall: :( :(
 
Kiitos kaikille tsempeistä työhaastattelun ja tädin näkymättömyyden johdosta :D Mä vaan kovasti luulen että se huomenna tulee kuitenkin :ashamed: mut katsotaan..

Aurinkoenergiaa :hug: Olen tosi pahoillani!! Katsotaan tulenko huomenna perässä.. :(
 
Aurinkoenergiaa voi itku :( :hug: Eikä mulla ollut kyllä mitenkään tarkoitus latistaa jännäystä :ashamed: Tää nyt vaan sattuu olemaan tällainen pilkunviilaaja, että pitää korjata aina kaikki pikkujututkin :ashamed:
 
Mä täällä taustalla oon kuumeillut koko päivän ja lueskellut teijän juttuja mutta töissä kauhea kiire joten en ole taaskaan ehtinyt kunnolla kirjoitella :(

Halusin vain tulla antaamaan :hug: Aurinkoenergiaalle. Koita nyt jaksaa uskoa ja toivoa että kääryle teillekin vielä saadaan :heart: :heart:
Olen todella pahoillani tyhmän tädin tulemisesta!!

Epsille peukut ja varpaat ja napa-nukatkin pystyssä :LOL:
Toivotaan että joku meistä nyt edes saisi sen niin toivotun toisenkin viivan!

Julietta: ei kannata huonoa omaa tuntoa sairaslomasta kantaa! Silloin kun sitä tarvitsee niin on sitä otettava ja tuossa tilanteessa olet siihen enemmän kuin oikeutettu! Koita jaksaa :heart:

Nyt äkkiä takas töihin mutta olen täällä taustalla kurkkimassa ;)
Voimia palstasisaret ja ei anneta tädin lannistaa vaikka tiukkaa tekee..
Itseä hetki hetkeltä enempi pelottaa ttä kohta tulee taas tiputus mutta sitten taas kohta pieni helpotus kun ovis lähestyy ja sitten taas mahdollinen tiputus :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:
 
Hyvää maanantai-päivää joka iikalle!

Kylläpä viikonloppu meni taas vilisten. Tilausta pistettiin menemään, moneenkin otteeseen ;) , joten nyt vaan jää nähtäväksi tuottaako tulosta. Odotukset ei oo hirmu korkeella (minäkö ikuinen pessimisti?!) mutta katsellaan nyt mitä ensi viikko tuo tullessaan. Jotenkin en siis jaksa uskoa, että nyt heti natsaisi, vaikka kaikkihan on aina mahdollista. Jotenkin se ei vaan tunnu kauheen realistiselta mutta katsotaan nyt. Jotenkin on taas vaan muka helpompi olla kun ei muka odota mitään. Ja sitten ei muka harmita niin paljon jos se täti sitten tuleekin. Pah.

Kauheasti +++++++puhureita kaikille jännääjille! Muutamien oireet kuulostaa niiiiiiiiin lupaavilta! Ja sille "taustailevalle" :p Epskepsille paljon onnea myös haastatteluun!

Juliettalle lämmin osanottoni :hug: ja tervetuloa joukkoon. Hyvä, että päätit sitten loppujen lopuksi hakea sitä sairaslomaa! Itselläni oli se onni onnettomuudessa että olin juuri jäämässä kesälomalle kun pommi putosi. Missään nimessä en olisi minäkään ollut valmis töihin parin päivän jälkeen kaavinnasta. Hatunnosto niille, jotka siihen ovat kyenneet mutta mielestäni on jotenkin omituista että kukaan voi edes olettaa, että siihen pystytään. Kaikessa karuudessaan km on tosiaan varsin yleinen mutta se fakta ei poista sitä tuskan määrää, jonka km tuo tullessaan. Ja vastatakseni kysymykseesi jälkivuodosta. Itselläni ei ollut oikein minkäänkäänlaista vuotoa pariin päivään kaavinnasta kunnes sitten vajaan viikon päästä vuosin varsin kivuliaasti päivän verran ja siitä taas muutaman kuivan päivän jälkeen päivän verran. Sen jälkeen kävinkin oman mielenrauhan takia yksityisellä gynellä tarkistuttamassa että kaikki on ok. Itselläni on kohtu todella taaksepäin kallellaan ja gyne epäili epämääräisen jälkivuodon johtuvan juuri siitä ja kaikki oli tosiaan ok. Ja yksi kierto tosiaan kehoitettiin meitäkin odottamaan - sekä naistenpolin että yksityisen gynen taholta.

Aurinkoenergiaalle suuren suuri :hug: ja pahoitteluni tädistä. Älähän vielä heitä kirvestä kaivoon, varmasti teillekin vielä se vauva tulee - aivan varmasti!

Stoppis toivotaan, ettei se flunssa taas iske ja pääsisit tervehtymään ja ovista bongaamaan!

Pelottaalle oikein suuri :hug: Toivottavasti saat apua keskusteluista.

Eliisa80, ihania hauva-vauva uutisia! Karvaturri vie varmaan ajatuksia pois pahimmasta kuumeilusta ja josko se plussakin sitten pärähtäisi.

Ninnille ja beccylle paljon onnea odotukseen!

Nyt en enää muista pitikö vielä jollekin kommentoida jotakin... Sitä se teettää kun ei koko viikonloppuna ehdi koneelle. :)
 
:hug: Pahoittelut tädistä...... mutta kyllä teille vauva tulee,kun jo kaksi tullut ja kierto säännöllinen kuin kello. Erittäin hyvät ennusteet :D tästä kierrosta sitten :wave: vaikka ketuttaahan se,tiedetään..... :ashamed:
 
Kävin masentamassa itseäni oikein kunnolla huuto.netin sivuilla kun etsiskelin työkaverille pinnistä..
Huih kun tulikin taas paha mieli :( :headwall: :( :headwall: :( :headwall: :( :headwall: :( :headwall:
Muistan kun keskenmenneen raskauden aikana seikkailin aina tuolla ja etsiskelin sopivia vaunuja ja pinnistä ja kaikkea vaikka tiesin että silloin oli vielä ihan liian aikaista.. *niisk*

Jos nyt joskun lähiaikoina saisi sen ensimmäisen kääryleen kainaloon niin olisin onnellisempi kuin koskaan :heart:
 
Tietokone "levisi", joten paussia kirjoittelusta. Ei muuta kuin toinenkin kone kehiin. Pelkällä palomuurilla liikenteessä, joten hipihiljaa saa olla, ettei troijalaiset laukkaa kehiin. :eek: Äkkiä huomenna virusturvaohjelmaa hankkimaan... Meillä ei mies tajua näistä hommista mitään, enkä minäkään suuremmin, joten tässä sitä ollaan...

Ekaksi Julietta ja Betania: Pahoittelut km:sta! Täällähän meitä, saman kokeneita, on...:/ Ihana ryhmä! Hyvä Julietta, että pääsit sairaslomalle. Minusta ei myöskään olisi ollut sen kokemuksen jälkeen heti töihin. Sen verran romuna olin, ettei töihin keskittymisestä mitään olisi tullut. VOIMIA ja jaksamisia!!!

Aurinkoenergiaa ja Mouse: Pahoittelut tädistä! Rättitäti pärähti valitettavasti myös meille! Neljä päivää myöhässä :(. Mutta ei vaivuta masennukseen!!

Stoppis: Oviksesta... En bongannut sitä ollenkaan, kierto on kai jotenkin sekaisin, ihmeellisesti pitkittynyt. Mutta täytyy hankkia ovistikkuja, niillä bongaus on ainakin ennen onnistunut...

EevaRouva: Samoja katkeruus-fiiliksiä on varmaan aika monella. Ei niille aina mitään voi! Kun ystäviä on raskaana, ja moni puhuu asiasta niin onnellisen huolettomana, tuntuu tosiaan pahalta. Ikäänkuin se olisi itsestäänselvä tila... Usko meinaa välillä loppua, vaikka juuri sitä pitäisi yrittää pitää yllä! Mutta kyllähän se pohjalukemiin tuppaa romahtamaan ainakin niinä päivinä, kun menkat on juuri alkaneet :(. Aivan luonnollista! Mutta tästähän on suunta vain ylöspäin, eikös :)

Epskeps: Kiitos lämpimistä sanoista :) Ja edelleen: työhaastatteluun voimia, energiaa ja rohkeutta!!!

Nyt äkkiä pois, ettei troijan hepat syö :eek:
 
Heippa! Tulipas vedettyä päikkärit: 3,5h. Teki terää! Toivottavasti saan sitten yöunetkin vedettyä, mutta luultavasti on vähän unta rästissäkin... Mulle kun ei mitkään 8h unet riitä.. Saan nukkua aina niin pitkään kun nukuttaa, kun ei ole aamutöitä.

Risukasa:Toivottavasti kuitenkin tärppää! :heart: On kuulemma tosi helppoa tulla heti ekasta kierrosta tai jo ennen ekoja menkkoja taas raskaaksi. Olisihan se kyllä parasta lääkettä! =)

Tinii:Mäkin oo joutunu kyllä masentamaan itteäni... haaveilua, olin jo kattonu valmiiks millaset vaunut yms tarvikkeita haluaisin.. Lisäksi pari hyvää kaveria on ihan vimosillaan ja se jos mikä on raskasta, kun en sitä omaa nyt saanukkaan... Toinen heistä on tienny mun raskaudesta ja km:sta, mut sanoin ettei mua saa surkutella ja mulle pitää heti kertoa jos jotain tapahtuu ja jos on jotain mistä haluis jutella.

Kentia:Ai sielläkin ollaan tietokoneneroja! Onneks mun veli on haka näis jutuissa, niin että puhelu sille vaan... Harvemmin sille tulee muissa asioissa soitettua... pitäis kyl pitää enemmän yhteyttä.

Plussia vaan nyt kehiin! Ja pahoittelut tädeistä! Vitsi ja kun mä olin jo niin hehkuttanu pari kk et eipä tarvi niit tädin rättejä käytellä.... pah!

Mikäs tää Sydänjää on? Täytyypi katsastaa... Mä oon viettäny nyt 3pv sängyssä... Telkka ja tietokone tässä niin mikäs täs on löhöillessä... Oon muuten jääny ihan koukkuun tähän palstaan ja sitten löysin noi nettisudokut...... köhöm... :D
 
Aurinkoenergiaa: suuret pahoittelut tätin saapumisesta, :hug: olipa kurja homma :( mutta jos jotain positiivista yritetään etsiä niin eikö ole hyvä että tulivat ajallaan ja säännöllisesti. no joo... ei varmaan paljon lohduta. mutta aivan varmasti se pieni nyytti sieltä tulee kun aika on. voimia!

Tinii:älä vielä masennu, :hug: voihan se olla että on tärpännyt. itse asiassa me kerettiin (jopa tulevaa vauvaa ajetellenkin) ostaa käytetyt vaunut.. tai oikeestaan ostetiin sitä varten kun Tatun entiset rattaat tosi huonot ja rikkinäiset niin piti pojalle ostaa että päästään lenkkeilemään.. ja vaikka ois joten kuten vanhoilla rattailla eteen päin päässyt mutta kun ei poika viihdy kasvot työntäjään päin niin heittoaisalliset ostettiin.. ja jotenkin sitä jo kuvitteli keväällä vauvan niissä nukkumassa :'( masentaa koko ajatus vaikka peroaatteessa ei Tatun käyttöön nuo nyt ostettiin ensisijaisesti mutta kuitenkin :(

Julietta: hienoa että olet saanut levättyä. Jospa minäkin saisin ensi yön nukuttua ilman pojan heräilyä |O

nyt iltapalan syöntiin.. mieskin tuli vasta äsken kotiin kun olivat innostuneet pelaamaan ihan kunnolla.

öitä kaikille!
 
Täällä taas...olin tauolla jopa melkein 5pv :ashamed: tuli jo ikävä teitä,kuulumisia olen käyny lukemassa melkein joka pv ja pakko nyt jotain rustata...

Julietta tervetuloa mukaan ja pahoittelut km :hug: hyvä että hait ja sait sitä sairaslomaa,itse olen kotiäiti/maatalon uusi emäntä ni eipä sitä saitsua saanu mutta otin viikon aika rauhallisesti kun just sattu kiireisin aika kun km sain mutta onneks appivanhemmat ymmärs ja tekivät mieheni kanssa työt ja hoisivat vielä pojatkin siinä sivussa,jaksamista siulle ja kaikki tunteet on sallittu täällä ja kysy niin paljon kun haluat.

Aurinkoenergiaa pahoittelut tätistä ja :hug:

Aivan kaikille lämmin :hug: ja paljon ++++++++++ :whistle: puhureita tarvitsiville...eli meille kaikille.

(.)täti kävi ja hävis joka on outoa kun viihtyi täällä vain 4pv ja yleensä vierailee 7pv mut jos olis vuotanu niin paljon koko ajan kun nyt vuoti neljässä pv ni ehkä olisin sairaalassa koska sitä tuli ihan lorisemalla mutta pää asia et nyt loppu ja taas mennään uusin toivein eteenpäin paitsi etten niitä clomeja hakenu sieltä apteekista ni eiköhän se täti vieraile taas lokakuun alussa,uskon ainakin niin.

Jotkut puhui siitä kemiallisesta raskaudesta ja luulen että voipi hyvinkin olla sitä mutta en ole varma...noi menkat oli vaan niin oudot.Huimausta esiintyy päivittäin ja vihlovaa pää kipua joka on outoa kanssa mutta miun elimistö ei ole normaali ollutkaan km jälkeen,joka kierrossa on uusia juttuja... :/


 

Yhteistyössä