km:n jälkeen kuumeilevat...

Kiitos teille kaikille Tinii, PulttiBois, Viuhtis, Ninni78 ja Miikkis! Tuntuu ihanalta saada täältä tukea surussa. :'(

Pistin Kuutin tulitikkuaskiin ja mennään hautaamaan se puun alle. Sillä oli 5 cm pituinen oletettava napanuoran alku, 1x1 cm kokoinen oletettavasti sikiöpussi ja 3x2 cm kokoinen oletettavasti istukan alku. Löysin kuvaukset viidennen viikon alkiosta ja se sopi kuvaan.

Luin tuolta km-puolelta paljon "Onko tää km?" -tarinoita ja muitekin kertomuksia varhaisista keskenmenoista esim. enkelisivuilta.

Soitin neuvolaan ja kerroin mitä tapahtui. Siellä täti pahoitteli ja sanoi, että kertomani perusteella se oli keskenmeno ja että luultavasti kaikki on tullut pois kun kivut ja vuoto loppuivat. Mulle merkittiin tietoihin tää km, jos vaikka jotain jälkijuttuja seuraisi. Jos kivut tai vuoto uudestaan alkaa, sitten pitää mennä päivystykseen.
 
wiola tosi surullista lukea vaikka niin kauniisti kirjoitit keskenmenneestä vauvasta. toivotaan että pian saatte uuden joka pysyisi matkassa mukana :hug:

sipuli onnea tummemmasta plussasta, nyt vaan nautit kaikesta pahoivoinnista ja väsymyksestä täysin rinnoin :D :heart:

omaa napaa
saatiin tänään varmistus hääpaikasta, mennään huomenna sitä katsomaan :D nyt onkin sitten kirkko ja jatkopaikka varattuna-ei kai muuta tarvitsekaan.tosin mies tietysti myös ;) :D siitä se lähtee..
kamalan hintaisia pitopalveluita on tarjolla, joten taidetaan hernerokkaa tehdä itse ja pannaria jälkkäriksi :LOL: :kieh: :LOL: ja haista pahalle sitten kaikki. no, ehkei..
:xmas:

täällä ihmettelen että onko ovis muka jo nyt päällä, vähän sellainen hassu olo on.. tosin en tiedä missä vaiheessa km jälkeen ovuloin vai tapahtuuko sitä ollenkaan.
no, mies saapuu tunnin päästä leffasta, taidan sitä ennen laittaa pojat nukkumaan ja odottaa haarat levällään miestä kotiin :LOL: :LOL: *mies parkaa* :whistle: :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:
Repa: Me ei asuta lahdessa vaan Asikkalassa. Mutta tää kun on niin tuppukylä niin kaikki ultrat ( eli yhteen pääsee tuolta neuvolan kautta sillon 12 viikon tienoilla, muuten ei toiveitakaan päästä ) täytyy käydä lahdessa. Orimattilassa myös tuttuja ja sukulaisia ;) Missäspäin sä nykyään asut?
Meeeeki ollaa asikkalasta :D
Just tultiin Kanavan juhlista ja söin ihan kauheesti muikkuja...Enkä ees tykkää muikuista mut voi vitsi ne nyt maistu hyviltä :D

Sopulin puolesta täälläkin jännätään!! :)
Kaikki peukut ja varpaat pystyyn!!!!
Katos, samalta kylältä :D Me käytiin kans perjantaina koko perhe kanava juhlilla muikkuja syömässä, oli muuten tooosi hyviä! Mies kävi sitten tytön kanssa lauantaina ti-ti nallea kattomassa, mä kun olin polttareissa niin en ite päässy.
Meinaatko sä käydä jossain alkuraskauden ultrassa? vai ootatko sitä ainutta mitä meille täällä tarjotaan? Mä jotenki kaipaisin itelleni varmistusta että kaikki on "normaalisti" joten taidan kyllä käydä yksityisellä tota ultraa ennen. Tiiätkö muuten et onko se neuvolatäti jo jääny eläkkeelle ja tullu joku uus vai onko vielä se vanha?



:hug: kaikille uusille! Kyllä tippa tulee aina silmään kun näitä tarinoita lukee :'(

Sopuli:Onnea plussasta!!!! :flower: Toivotaan ettei sunkaan tarvitse tänne tulla enään takaisin!

Tässä nyt pikasesti!


 
Alkuperäinen kirjoittaja Miikkis:
ON: ette likat usko mitä aloitin eilen työstää.. ostin möhköfantti kantisen lehtiön ja siihen aloitin kirjoittamaan tunteistani, kokemuksistani raskautumiseen, keskenmenoihin ym. liittyen. Sainkin jo monen monta sivua aikaiseksi, ja vaikka veti hiljaiseksi kun sitä usemman tunnin väkersin ja muutaman kyyneleen tiputin ultrakuvia katsellessa, niin ette usko miten hyvä mieli tuli sen jälkeen!!! Aivan uskomatonta terapiaa, oikeasti kirjoittaa se tuska ja suru sanoiksi ja sinetöidä ne ikuisiksi ajoiksi! :snotty: Ajattelin jatkaa sitä tästä eteenpäinkin, tavallaan kirjata ylös että mitä kuuluu..
Suosittelen todellakin kaikille!
Peesaan tuota edellistä täysillä! Itse aloitin kirjoittelemisen silloin kun aloitettiin yritys, siitä on nyt kohta jo vuosi. Pieni tauko tuli keskenmenon jälkeen, tuntui niin pahalta lukea niitä onnellisia juttuja raskausajalta. Kun nyt myöhemmin olen lukenut kirjoituksiani, olen kirjoittanut, että aavistelin jonkin olevan huonosti, ja odotin kärsimättömänä ultraa. Ja siitä parin päivän päästä alkoikin jo vuoto... :'( Ehkä saan taas jossain vaiheessa kirjoittaa parempia uutisia. Joka tapauksessa kirjoittaminen on ollut hyvää terapiaa, ja muutenkin omia ajatuksia on mukava lukea myöhemmin, ei niitä kaikkia kuitenkaan muista.

Ja Tiniin kanssa otetaan tosiaan sitten plussat viimeistään siitä seuraavasta kierrosta! :wave: Ja toki plussat kaikille muillekin, vaikka heti!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:
Repa: Me ei asuta lahdessa vaan Asikkalassa. Mutta tää kun on niin tuppukylä niin kaikki ultrat ( eli yhteen pääsee tuolta neuvolan kautta sillon 12 viikon tienoilla, muuten ei toiveitakaan päästä ) täytyy käydä lahdessa. Orimattilassa myös tuttuja ja sukulaisia ;) Missäspäin sä nykyään asut?
Meeeeki ollaa asikkalasta :D
Just tultiin Kanavan juhlista ja söin ihan kauheesti muikkuja...Enkä ees tykkää muikuista mut voi vitsi ne nyt maistu hyviltä :D

Sopulin puolesta täälläkin jännätään!! :)
Kaikki peukut ja varpaat pystyyn!!!!
Katos, samalta kylältä :D Me käytiin kans perjantaina koko perhe kanava juhlilla muikkuja syömässä, oli muuten tooosi hyviä! Mies kävi sitten tytön kanssa lauantaina ti-ti nallea kattomassa, mä kun olin polttareissa niin en ite päässy.
Meinaatko sä käydä jossain alkuraskauden ultrassa? vai ootatko sitä ainutta mitä meille täällä tarjotaan? Mä jotenki kaipaisin itelleni varmistusta että kaikki on "normaalisti" joten taidan kyllä käydä yksityisellä tota ultraa ennen. Tiiätkö muuten et onko se neuvolatäti jo jääny eläkkeelle ja tullu joku uus vai onko vielä se vanha?
Me oltiin molempina päivinä
:)
Asutaan tässä vieressä ni mikäs siellä oli kuljeskellessa, lapsetkin tykkäs kauheesti!
Kyllä mä meinasin siihen alkuraskauden ultraan mennä, ihan oman mielenterveyteni kannalta :ashamed:
Kauheen hintanenhan se on, kun ajattelee ettei montaa viikkoa tarvis oottaa ja sydänäänetkin kuuluis, mut mut..

Kyl mä luulen et se vanha siellä vielä on, valitettavasti :/
Mä en oikein pitänyt siitä kun siellä kävin, oli jotenkin niin tympeän oloinen, mut minkäs teet! Täällä kun ei kauheesti ole varaa valita, se lääkäri tosin on ihan mukava kuka mulle sattui!
Meillä oli polttarit tossa viikko sitten xD Muutaman päivän ajan oltiin porukassa ja nyt stressaan tota hääohjelmaa kun ei ole kun pari viikkoa häihin ja mä olen kaasona ja koko ajan keksin jotain uutta mitä pitäs lisätä*huooh*
 
Oottepas kirjotellu,heti kun silmä välttää :p :LOL:

Uusiakin tullut mukaan muutama...
Iida-liina,varmasti raastava ja tuskainen kokemus menettää pienokaiset noin pitkään kestäneen raskauden jälkeen :hug:
Kummi,Wiola ja Siiri,myös teille iso :hug:
Olen niin pahoillani teidän kaikkien puolesta ja toivon että tunnette itsenne tervetulleeksi tänne meidän joukkoon mahtavaan, yhdessä tsempataan toisemme näiden ikävien kokemusten yli :heart:

Sopuli,jeee!!!!!
Niin uskomattoman mahtavaa,että pärähti vahva plussa!!!
Onnea nyt matkaan,kaikki menee varmasti hyvin :heart: :flower:

Pulttis:Toivottavasti hääpaikka vastaa odotuksia. Tyyristähän tuo "naiminen" on,mutta onneks ei tapahu kuin kerran elämässä :D

Miikkis:Oon harkinnu tota samaa,et työstäis tuntoja paperille...varmasti mitä parahinta terapiaa..
Niinkuin tää täällä kirjoittelukin on mulle ollut,
Ootte te kyl ihanoita :hug:

Meikällä jotenkin rauhaisa olo kun on paine vapaa yrityskierto :) No ans kattoo kun ollaan siellä loppupuolella,et kuinka paine vapaa on sitte :LOL: Se on aina tää vaihe kierrossa niin huoletonta.
mukamas :ashamed:

Ois kyl superihanaa jos kaikki oltas tuolle odottajissa saman otsikon alla kirjottelemassa,siinä olis meille tavotetta :D

Hyvää viikonalkua!!! :flower:
 
terveisiä mökiltä.
miljardi hyttystä iskeny piikkinsä mun kasvoihin ja lapsiini. :kieh: :kieh:
mut nyt kotona, ja oikeeseen suihkuun.ihanaa.
en oo vielä ehtiny lukea kaikkea mitä viikon aina on tapahtunu. tervetuloa uudet ja onnea plussanneilla. :flower:
oma napa:mulla on tosi kireä olo. siis voin huonosti, olen varmaan niin väsyny "lomailusta". tätiä ei vielä kuullu, mut ilmestyneen pian.
kirjoitan huomenna lisää ku palaudun reissusta :D
 
terveisiä mökiltä.
miljardi hyttystä iskeny piikkinsä mun kasvoihin ja lapsiini. :kieh: :kieh:
mut nyt kotona, ja oikeeseen suihkuun.ihanaa.
en oo vielä ehtiny lukea kaikkea mitä viikon aina on tapahtunu. tervetuloa uudet ja onnea plussanneilla. :flower:
oma napa:mulla on tosi kireä olo. siis voin huonosti, olen varmaan niin väsyny "lomailusta". tätiä ei vielä kuullu, mut ilmestyneen pian.
kirjoitan huomenna lisää ku palaudun reissusta :D
 
Tervetuloa mökiltä Hiidi! Sulla onki piinapäivät käsillä =) Toivottavasti on tärpänny ja täti tajuais pysyä poissa, puhallan sulle tästä vähän plussatuulia +++++++++++++++++++ :whistle:
Mulla vaan mahan nippailut jatkuu, päivällä oli muutaman kerran vähän etova olo mut ei samalla tavalla kun sunnuntaina kun jouduin oikeen kunnolla taisteleen oksua vastaan. Oon jotenki ihan varma et oon "valeraskaana", et kuvittelen vaan noi oireet, tai en välttämättä kuvittele mut jos kroppa saa muuten vaan oireet aikaseksi...
Olipas hankalasti selitetty. :)

Sopulille :hug: vahvasta plussasta :heart: ihkuu!!!!

SadMamille :hug: negasta, muistan ku itekin olin ihan innoissani km:n jälkeen ku testasin negan. Sainpahan varmistusta sille etää kohtu oli kunnolla tyhjentyny ja raskaushormoni poistunut.

Siirille pahoittelut tädistä, toivottavasti on viimeinen visiitti tänä vuonna. :heart:

Miikkis toivottavasti me kaikki päästään perustaan omaa kevätkääryle-ryhmää, nimikin on niin herttanen :heart:

Viuhtis: Millos meinaat ite testailla?? Kauheen jännää, toivottavasti noi meiän nippailuoireet enteilis hyviä uutisia :heart:!

Unohdinkohan jonkun?? Tulee aina sitä omaa napaa niin paljon mut jos unohdin kommentoida jonkun kirjotusta niin :hug: kuitenki kaikille! Kaikki tekstit kyllä luen mut kun me ollaan kaikki niin ahkeria kirjottajia ja meitä kuitenki aika paljon ni aina joku sieltä unohtuu...

Mukavaa illanjatkoa tytöt :heart: !

-Ninni-
 
Miikkis, toivossa täytyy elellä kyllä senkin suhteen ettei mitään hormonihoitoa tässä lisäksi tarvittaisi. Vaikka kiertoni on tasainen 28 päivää jne. niin en tässä silti vannomaan mene ettei jotain apuja tarvitsisi. Vannomatta paras.. :saint:
Ja kait se on tosiaan normaalia että pahalta tuntuu toisten vauvauutiset, mutta silti jollain tapaa hävettää ihan että näin tuntee :ashamed: vaikka toisaalta kyllä iloinenkin kaverin puolesta olen, mutta silti... :/
Pulttiksen kanssa mennään yhdessä nurkkaan häpeämään.. :ashamed: :hug: :)

Wiola, olen pahoillani keskenmenosi johdosta :hug: :( Lämpimästi tervetuloa kuitenkin tänne meidän porukkaan mukaan :heart:

Siiri80, harmi että täti löysi tiensä teille. :( Toivottavasti se käynti jää viimeiseksi pitkään aikaan. =)

Mikäs tää disperin- juttu täällä oikein on..? Minkälaisessa tilanteessa niitä olisi hyvä syödä ja voiko niistä olla jotain haittaa..? Alkoi kiinnostamaan.. :) Kertokaahan tietävät!! Haikara ja Miikkis ilmeisestikin jotain siitä tietää :attn:

OmaNapaOsastoa:
Pähkäilin tänään sitä alkanko tikuttelemaan ovista vai en, kun noita tikkujakin tuolla ois vielä (9kpl) ja en sitten tänään ainakaan tikutellut.. :snotty: Katsotaan josko huomen.. :whistle: Toisaalta sitä niin haluais vaan jollain tapaa "tjottailla" tässä, mutta vaikeaa se on. Kun sen toisaalta tietää että ovis on tulossa ja jotain tarttis tehdä.. :p Vielä ei kunnon ovismerkkejä ole ilmaantunut, mutta on tässä vielä muutama päivä aikaakin siihen.. :whistle:

Aurinkoisia päiviä kaikille! B)
 


Haaveissa esikoinen

SatuKa.....................KM 05/07
Wiola.......................KM 07/07
Siiri80......................KM 04/07
Iida-Liina.................KM 06/07
Emppu78.................KM 06/07
Tyynex.....................KM 03/07
Tinii..........................KM 02/07
Onnenjyvä 30v........KM 05/07
Katherine 25v..........KM 06/07
Surusilmä 29v.........KM 02/07
Malttamaton...........KM 08/06
Hippula...................KM 03/07
Ellen ......................KM 01/07
Surullista 20v..........KM 12/06
Kummi.....................KM 11/06, 06/07...................KP -/30-32
Anni .......................KM 09/06...............................KP -/28
Haikara 23v OULU...KM 05/07..............................KP 3/31
Miikkis 25v LAHTI....KM 12/06,TM03/07,KU05/07..KP 5/34
Tuutikki ...................KM 02/07..............................KP 5/33
Repa 27v KOTKA.....KM 02/07...............................KP 8/28-35
Miikku72 35v...........KM 04/07..............................KP 9/26-30
Pullenah85..............KM 03/07..............................KP 13/-
Jemina-81................KM 12/06.............................KP 24/23-32
Viuhtis 26v TRE........KM 12/06.............................KP 30/33
Tytti.........................KM........................................KP 45/28-34

Haaveissa kakkonen

SadMam..................RK 06/07
Merika ....................KM ?/07
Kaipaava.................KM 08/06, 03/07
Suppis76.................KM 03/05, 09/05, 04/07.......KP 11/31-34
Epskeps 36v...........KM 12/06, 03/07...................KP 12/28
Kentia.....................KM 04/07..............................KP 56/30

Haaveissa kolmonen

Äitee2 28v................KM 06/07
Aurinkoenergiaa.......KM 06/07
Nasuliini ...................KM 09/06, 02/07
Luhtalemmikki ....Toinen lapsi enkeliksi 12/06.....KP -/26-28
Pulttibois 25v HKI......KM 03/07...........................KP 9/30
Ninni78 28V...............KM 05/07...........................KP 24/30
Hiidi...........................KM 05/07.......................... KP 28/26-28

Haaveissa neljäs

Espoir.......................KM 03/07


Haamuilijat


Plussanneet


Vieras
Jonttu
Nasu
Suurperheellinen
Pikkupeikko85
Pippuri84
Viia
mjss
Riikkuli
Napsuh87
Minky
Vinja
Sipuli
Sopuli83
 
Täältä ei kärsi olla pois. Hirveesti ootte jaksanut taas kirjoitella. Itsellä oli vähän kiireitä, joten enpäs päässytkään eilen illalla koneelle, kuten lupailin.

Uusia tänne oli tullut. Kummi, Wiola ja Siiri: Pahoittelut menetyksestä. :hug: Yhdessä me selviämme kaikesta. Ketään ei yksin jätetä! Tää on tosiaan tosi hyvä keksintö (km pino). Ei tästä kaikesta muuten selviä, jos ei näin ihania ihmisiä olisi täällä toinen toistaan tukemassa.

Sopulille onnea toivotamme!!! Ihanaa kun saadaan plussia ja toiveenkipinöitä. Täältä meitä poimitaan vuorotellen odotuspuolelle.
Miikkis: Juu, täti kurvas tänne jo eilen (sunnuntaina). Olen nyt kahden vaiheilla sen disperiinin kans. Uskaltaiskohan sitä ottaa? Mulle se lääkäri jauho vaan siitä limiksen ohuudesta. Pitäis varmaan käydä hg mittauttamassa. Siitä päiväkirjasta: olen myös itse km:n jälkeen (tai oikeestaan jo raskaana ollessani) aloittanut sellaisen raapustamisen. Ajatelin aluksi, että vauvalle kirjoitan, mutta se muuttuikin surusävelmäksi. Nyt olen koonnut kauniita runoja, laulunsanoja yms. lisäksi ja aion vielä saada siihen onnellisen lopun. :snotty:

Tänään siis (ma 2.7.) kp2/31. Jee, ollaan taas hengessä mukana!!
Saas nähdä kuinka pitkäksi kierto menee ekoilla clomeilla...
 
huomenta.
lapset nukkuu ja mä saisin itsekkin nukkua pitempään ku puol 7(uskokaa pois, sitä tapahtuu nin 2 kertaa per vuos) niin heräsin kuitenki tottumuksesta aikasin. :headwall:

mulla on näitä valeraskaus merkkejä:etoo ja tissit aristaa. teen testin ja täti tulee. silti hiipii ajatus-oisko kuitenki tärpänny?
vaikea uskoa, et olisin raskaana-että mä se menis 4 kertaa ilman ehkäsyä ja 4 raskautta. mun ystävä sainoikin, että pitääkö mun olla tälläinen ja sen pitää yritää vuosia alulle saantia(tosin sillä laskettuaika olis samoihin ku mulla ois myös pitäny olla, enne km:ää).mutta itseäni ihmettelen ja taistelen etten ostais testiä ku jos se on plus niin alkaa pelkääminen et koska tulee ulos ja jos se on nega niin V...ttaa.
pikku vuodatus :D
nyt pesee pyykkiä
 
Tänään kp 29.. alkaa olee aika jännät paikat! Olen täysin henkisesti latautunut tädin tuloon mutta tietysti silti kutkuttaa takaraivossa ajatus josko siellä sittenkin olisi joku.. menkkaoireita tuli viime viikolla mutta nyt ne on hävinny.. pitäisköhän testata :eek: ..jos vain maltan ni odotan perjantaihin!

Viikonloppuna festareille ja sitä ennen ois kyllä parasta saada selvyyttä..
Tämä siis omasta navasta!

Tädit on näköjään taas tulleet ja menneet, muistetaan vaan antaa toivon elää
:saint:
 
Huomenta!
Ensiksi pahoittelut tädin yllättämille ja :hug: uusille listalaisille! Kai se aurinko joskus vielä risukasaankin...

Mulla oli itse asiassa oma kysymys tuolla km-puolella, mutta koska siellä aika harvaan kukaan kirjoittelee, ajattelin kokeilla samaa tälläkin puolella. Eli ne, joille on tehty lääkkeellinen tyhjennys: kuinka nopeasti kohtu n. suunnilleen tyhjeni? Mulle tehtiin tuo homma toissapäivänä ja jouduin sairaalaan kovien kipujen takia. Lääkäri ultrasi samalla ja veti pois osan tavarasta (sorry kaikille herkille) ja sanoi, että osa vielä jäi mutta tulee varmaan itsestään ulos. Tähän päivään mennessä ei mitään merkittävää ole kuitenkaan tullut ulos, joten kannattaako tässä vielä hermostumatta odotella vai...? Kipuja on jonkun verran mutta lääkkeillä niistä selviää.

Kiitokset niille, joilla on jotain kommentoitavaa, leppoisaa tiistaita muille!
 
Sopuli: Onnea vahvasta plussasta, sieltä se vahvistui!! :heart: Nyt ei muuta kuin otat rennosti, niin kaikki sujuu hyvin loppuun asti ;)

Ompas monta piinaajaa samaan aikaan: Tasaisesti puhaltelen plussatuulia Viuhtikselle, hiidille, Tiniille ja Ninni78.. Oon ihan sekaisin täällä, odottelen innolla että tulette kaikki kertomaa iloisia uutisia, koska kaikkien tilanne vaikuttaa aikas lupaavalle ;)
++++++++++++++ :whistle:

Repalle onnea paine vapaaseen kieroon (kivasti sanottu siulta ;) )

Samoin Pullenahille on hienoa että olet saanut ajatukset pois vauva-puuhailuista, täällä on kokemusta siitä että silloin se tärppää kun ei yritä tai ei ota paineita siitä!

Epskeps: Se Disperin juttu on sellainen, että että jotkut lääkärit suomessa sitä määräävät, jotkut eivät vanno sen nimeen, eli eivät pidä sitä lume-lääkettä ihmeellisempänä. Amerikassa ja muualla euroopassa erittäin suosittu hoitomuoto.
Disperinin teho perustuu siihen että se ohentaa verta. Esim. minulla matala/norm. verenpaine, mutta korkeahko hemoglobiini. Pääperiaate siis menee niin että se ohentaa verta, jolloin kohdun verenkiertokin lisääntyy. Tämä taas puolestaan kasvattaa kohdun limakalvoja ja parantaa alkion mahdollisuutta kiinnittyä.
Sitä syödään ns. baby-disperiiniä eli 50-100 mg päivässä.
Yleensä otetaan oviksesta eteenpäin, eli autetaan kiinnittymään yms... Kuitenkin luin paljon että sitä on määrätty jo aloittamaan kp 1 jotta vaikuttaisi limakalvoihin eli syödään koko kierron ajan ja lisäksi alkuraskauden aikana.
pieni määrä 50/100mg ei haittaa mitenkään raskautta tai aiheuta ongelmaa. Käytetään paljon mm. ivf-hoidossa lääkkeellisenä apuna.
Tulipahan taas selitettyä :LOL:

Haikara: Itse otan nyt koko kierron 50 mg päivässä.. eli aloitin ne. Siun puolesta en voi päättää, mutta gyneni sanoi ettei siitä haittaakaan voi olla. :D Siksi uskalsin aloittaa ne ja tulos nähdään loppukuusta, siis clomien, lugejen ja disperiinin yhteistulos ;)
 
Mulla meni lääkkeellinen tyhjennys niin että keskiviikkona otin suun kautta tyhjennystabut, yhteensä koko päivänä 6, eli kaikki mitä mulle sairaalasta mukaan annettiin. Aluksi tuli vaan vuotoa mutta lauantaina, eli vasta 3 päivän päästä tuli ulos sikiöpussi, istukka ja kalvoja. Ja km-vuoto mulla alkoikin jo 6 päivää ennen eli sunnuntaina. Eli kyllä sulla siinä voi vielä muutama päivä mennä, ei kannata huolestua. Mutta soita ihmeessää lääkärille jos asia askarruttaa sun mieltä!
 
kiitokset! Enköhän mä nyt nahoissani pysy jonkun päivän ja jos ei vielä loppuviikosta mitään kuulu, otan sitten polille yhteyttä. Lääkäri kun ei mitään sanonut jatkosta...Mulla vuoto alkoi vasta lääkkeiden yhteydessä, joten kestää saattaa.
 
Millon aattelit uskaltaa testata? Onpa jännää!! :heart:
Voi kun sen plussan nyt saisit, mä koitan sit ens viikolla tulla heti perässä ja ottaisin mielelläni myös Viuhtiksen ja Tiniin mukaani odottajien puolelle! :heart:

Onko Viuhtis ja Tinii miettiny testaamista??

Aurinkoista päivää kaikille!!
 
Ai että onko mietitty :D Joka hetki! .. mutta yritän tsempata perjantaihin etten turhaan testais silleen että täti ryysii samantien perässä.. Epäsäännöllinen kierto tekee entistä huteramman olon..
Koko aika vaan enempi tekee mieli testata mutta puhukaapas mulle nyt järkeä!

Plussatuulia niiden odottajille ja kaikille kärsivällisyyttä ja voimia :heart:
 
Uskaltaudunpa minäkin vihdoinkin tälle puolelle tuolta kooämmistä. Olen jo hetken lukenut juttujanne ja odotellut, milloin olisi sopiva aika liittyä ihanaan joukkoonne.

Itselläni oli keskenmeno 05/07 ja lääkkeellinen tyhjennys. Runsas vuoto alkoi viikolla 8+3 ja ultrassa todettiin tuulimunaksi tai aikaisessa vaiheessa kehityksensä lopettaneeksi alkioksi. Nyt on km:n jälkeen ensimmäiset kuukautiset lopuillaan ja huomenna olisi tarkastusultra. Esikoista odotellaan ja oli ensimmäinen km.

Kovat kuumeilut ovat päällä ja odotamme vain lääkärin aamenta petipuuhille. Elokuussa meillä on häät ja mikä olisikaan hienompaa, kuin saada pikkuinen 9 kuukauden kuluttua häistä. :)

:flower: kaikille plussanneille. Ilosta olen täällä itkenyt kun olen lukenut teidän hyvistä uutisista.
 
Pahoittelut ja :hug: !
Tervetuloa meidän ihanaan joukkoomme, kaikki täällä ikävien tapahtumien seurauksena, mutta ryhmä on ollut mitä parhainta terapiaa!!
Tinii, mullaki testit odottaa kuumana kaapissa, testaan vasta alkuvkosta ku lähetään tiistaina Bulgariaan ni haluisin sit tietää oisko se salamatkustaja mukana :heart: . Malttakaamme vielä muutama päivä :)
Mulla maha nippailee edelleen, itseasiassa just nytkin, eli nykyään nippailee jo päivälläkin ku aluksi vaan iltasin...
 
Tervetuloa joukkoomme!! :wave:
Ihan ensimmäiseksi pahoitteluni menetyksestäsi, voima :hug: !
Tiedän miten rankka paikka on iloita esikoisen odotuksesta ja sitten ennen kuin ehtii edes kasvamaan, viedään taimen pois. Kaikkein tärkeintä on että itket itkut ensin ja sitten vasta mietitte jatkoa. Suru puserossa ei ole hyvä jatkaa...
Olen aivan varma että teillekin se oma nyytti suodaan tuhisemaan, se voi vaatia vielä lisääkin uhrauksia, mutta uskon että se kaikki palkitaan lopussa!
Hienoa, että ajattelette jo eteenpäin menemistä! Ei muuta kuin lakanat pöllyämään vaan niin hyvä tulee!

Onnea teille palon häistä jo etukäteen! Mikäpä olisi sen ihanampaa kuin päästä kertotaan iloisia uutisia häitten jälkeen.. ;)
 

Yhteistyössä