km:n jälkeen kuumeilevat...

Tiistai 27.3

Haaveissa esikoinen

Repa 27v KOTKA.............KM 02/07...................KP 10/29-31
Minky 23v...............KM 09/06
Tuutikki ..................KM 02/07...........................KP 13/36
Malttamaton 26v .....KM 08/06
Viuhtis 26v TRE........KM 12/06..........................KP 30/31
Nasu ......................KM 11/02, 11/05, 12/06.....KP 31/30
Jonttu HKI ..............KM 01/07...........................KP31/28
Miikkis 25v LAHTI....KM 03/07...........................KP 29/30-35
Viia .......................KM 11/06
Anni .......................KM 09/06...........................KP ?/28
Ellen .......................KM 01/07

Haaveissa kakkonen

Vinja 28v .................KM 02/06, 02/07................KP 6/27-33
Merika .....................KM ?/07
Riikkuli .....................KM 03/07..........................KP 28/30
Epskeps ....................KM 12/06, TM 03/07..........KP 25/ 28?
Pippuri81 26v.............KM 07/05, 03/06, 01/07.....KP 18/?
Kaipaava...................KM 08/06, 03/07
mjss 28v..........................KM 01/07...................KP 26/40

Haaveissa kolmonen

Nasuliini .....................KM 09/06, 02/07
Luhtalemmikki ....Toinen lapsi enkeliksi 12/06......KP 26/26-28
Pulttibois 25v HKI.........KM 03/07.........................KP 7/28-30

Plussanneet :heart:

Pippuri84
Vieras

<br><br>

heipähei... :wave:

No jopas outoa Jonttu, mut oisitko sit kuitenkin vaan liian aikasessa? Minä kun silloin sen plussan testasin,niin näky kyllä ihan älyttömän haalesti ja tovin odottelun jälkeen, vaikka menkat oli jo kolmisen päivää myöhässä...sitten vasta myöhemmin vahvistu viiva...

Mulla on vähintäänkin outo olo ollu niitten menkkojen jälkeen, johtuneeko hormoneista km:n jälkeen,en tiiä... Kun ne kuukautisetkin oli niin oudot,niin käy epäilys kalvamaan :kieh: En usko et oisin jotenkin kaikesta huolimatta raskaana mutta koko ajan on sellanen tunne että pitäs kuitenkin tarkistaa, kun on juhlat tiedossa viikonloppuna ja varmaan sitä alkomahoolia pari lasia tulis muuten otettua :ashamed: sais niinkuin rauhan...ois kauhee huomata,että olikin valemenkat ja sitten tyytyväisenä rälläilly kylillä :eek:
Oli miten oli,jotain vikaa on kun sellasta huimaavaa oloa aika ajoin,ei suoranaista pahaa oloa,mut kuitenkin... pitää mennä veret tarkistuttamaan, jos tällälailla jatkuu...

Niin ja mjss lisäsin sut listoille,tervetuloa joukkoon vaan :hug: Toivotaan parempaa onnea sinnekkin ensi kerralla.

Kohta alkaa meikälläkin ovista pukkaamaan :p , plussatuulia!!!

Jonttu

No nyt on testattu juuri äsken apteekin Analyz exact raskaustestillä ja odotettu katsottu tarkkaan aika minkä sisällä testi pitää lukea...

:attn:
Ja haalea viivahan siihen tuli!!! :whistle: ei uskalla kyllä yhtään herätellä toiveita, mutta voisko tää olla totta!!! Viiva siis suht haalea, mutta selkeä viiva kuitenkin :p

No raportoin taas...

Jonttu: Plussa se on haaleakin plussa... Tuhannesti onnea :hug: Ihanaa saada uusia plussia tähän pinoon... Onnea

Itselläni on nyt keskenmenon jälkeen kp 28/30 ja tuhruttelu alkoi eilen taas tuttuun tapaansa... Mua harmittaa tää niin vietävästi, ettei oo sanoja kuvailemaan tätä fiilistä mikä mulla on... Mulla ei ole ennen ollut mitään tällaista, mutta nyt sen hormonikierukan jälkeen joka kuukautiset on alkanut tällä 3-4 päivän tuhruvuodolla ja sitten vasta tulee täti kunnolla kylään. Pahoin pelkään, että keskenmenolla ja tällä tuhruvuodolla on joku yhteys... :( Luin jostain, että jos elimistö ei tuota tarpeeksi keltarauhashormonia, niin tuhruttelu on siinä oireena. Tällöin raskaus ei pysty jatkumaan, vaikka hedelmöittyminen tapahtuisikin... Sitä tulee ihan vauhkoksi, kun miettii kaikkea tämmöistä. No, nyt laitoin stopin tälle ja tilasin itselleni lääkäriajan torstaiksi... Ei voi kuin vain toivoa, että tännekin joskus saataisiin se pikkuinen vauveli...
kaikille plussatuulia puhaltelen... =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.03.2007 klo 15:50 Riikkuli kirjoitti:
Jonttu: Plussa se on haaleakin plussa... Tuhannesti onnea :hug: Ihanaa saada uusia plussia tähän pinoon... Onnea
=)

samoin. huikeaa :D

mulla su alkoi kunnon vuoto, eilen töissä uin verestä ja sain kesken työpäivän juosta kauppaan.
tänään meni "ison rätin" ohi tunnissa vuoto ja alushousut aivan veressä.. eli HIRVEÄT menkat menossa- en ole ikinä vuotanut näin :eek: :x
johan se aluksi olikin 4 päivää juupas eipäs menkkoja, nyt tulee tuutin täydeltä eikä loppua näy - taidan kuivua \|O *huokaa*
en voi edes tampoonia käyttää, menee 20 min ja housut sa vaihtaa!!
no, toivotaan että näihin menkkoihin jää taas vähäksi aikaa mun rättipäivät ;) :xmas:

onnea kaikille jo plussanneille vielä, perästä tullaan toivottavasti.. :wave: <br><br>

Jonttu

Riikkuli: Voimia kovasti :hug:

PulttiBois: Mä oon ymmärtäny, et ekat menkat keskenmenon jälkeen voi olla tosi runsaat, mulla on muutenkin aina runsaat, mut viime menkat sitäkin runsaammat. TOivotaan et ne loppuu pian!

Niin kai se haalea plussa on oikee plussa, mut jotenkin oon tosi paniikissa asian suhteen ja enkä' osaa vielä oikein iloita :/ tai pikemminkin päästää iloa valloilleen, kun tuntuu niin hurjalta tää tilanne.
mut toivotaan et tää vielä iloksi muuttuu :)

Plussa tuulia kaikille :wave:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.03.2007 klo 18:02 Jonttu kirjoitti:
Riikkuli: Voimia kovasti :hug:

PulttiBois: Mä oon ymmärtäny, et ekat menkat keskenmenon jälkeen voi olla tosi runsaat, mulla on muutenkin aina runsaat, mut viime menkat sitäkin runsaammat. TOivotaan et ne loppuu pian!
mä kanssa kuullut ja nyt sitten todistan sitä parhaillaan :x :kieh:
ihan sairaat, tuntuu että vuodan kuiviin.
töissä kun joudun nostelemaan vammaisia niin tuntee oikein kun hulahtaa ja saa juosta pää kolmantena jalkana vessaan ja sitten on liian myöhäistä.. ja tämä voi vaan tunnissa siis tapahtua :snotty: :headwall:
uskomatonta..
no, näitä meidän piti odottaa, alkoikin nopeasti joten nautitaan nyt täysin voimin menkoista sillä niitten loppu sitten saa sängyn heilumaan :LOL: :LOL:

joten ei kun sängyt vaan kaikilla laulamaan ;) :LOL: :D :wave:

[
Itselläni on nyt keskenmenon jälkeen kp 28/30 ja tuhruttelu alkoi eilen taas tuttuun tapaansa... Mua harmittaa tää niin vietävästi, ettei oo sanoja kuvailemaan tätä fiilistä mikä mulla on... Mulla ei ole ennen ollut mitään tällaista, mutta nyt sen hormonikierukan jälkeen joka kuukautiset on alkanut tällä 3-4 päivän tuhruvuodolla ja sitten vasta tulee täti kunnolla kylään. Pahoin pelkään, että keskenmenolla ja tällä tuhruvuodolla on joku yhteys... :( Luin jostain, että jos elimistö ei tuota tarpeeksi keltarauhashormonia, niin tuhruttelu on siinä oireena. Tällöin raskaus ei pysty jatkumaan, vaikka hedelmöittyminen tapahtuisikin... Sitä tulee ihan vauhkoksi, kun miettii kaikkea tämmöistä. No, nyt laitoin stopin tälle ja tilasin itselleni lääkäriajan torstaiksi... Ei voi kuin vain toivoa, että tännekin joskus saataisiin se pikkuinen vauveli...
kaikille plussatuulia puhaltelen... =)
[/quote]

Jontulle onnea!!!!

Tuo lainaus on ihan kun mun kirjottama! Eli mulla alko kanssa pillereitten jälkeen (ei ollu edellisellä kerralla pillereitten lopetuksen jälkeen tollasta) noi tuhruvuodot. Eka oli just 3-4 päivää, mut sitte pahimillaan 10 päivää ennen menkkoja alko \|O Sit ku menin lääkäriin ni määräs terolutit 3kk (otettii kp 15-24), ei auttanu, vaan tuhrut alko pari päivää siitä ku otin ekan terolutin. Eli siis reilusti ennen menkkoja ku kierto oli sen 28-32... Mut sit ku terolutit loppu ni seuraavasta kierrosta tulin raskaaks. Ja oon kans miettiny et varmasti raskaakstulon vaikeus ja noi keskenmenot liittyy tohon tuhrutteluun :/

\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.03.2007 klo 15:50 Riikkuli kirjoitti:
Luin jostain, että jos elimistö ei tuota tarpeeksi keltarauhashormonia, niin tuhruttelu on siinä oireena. Tällöin raskaus ei pysty jatkumaan, vaikka hedelmöittyminen tapahtuisikin...
Mä olen muuten kans tätä juttua miettinyt. Ehkä sitä haluaa vaan saada jonkun syyn ja selityksen omalle keskenmenolle ja tuulimunalle ja mielessä on käynyt että josko tuota keltarauhashormonia ei sitten oma elimistö tuotakaan tarpeeksi :/ :ashamed: Mutta miten saa selville? Voiko sen testata jollain yksinkertaisella verikokeella? Tietääkö kukaan? Mun pitää tässä kohtapuoliin varata aika jälkitarkastukseenkin ja siellä meinasin asiasta kysyä, mutta jos jollain on asiasta tietoa, edes jotain, niin mieluusti kuulisin.

Keskiviikko 28.3

Haaveissa esikoinen

Repa 27v KOTKA.............KM 02/07...................KP 11/29-31
Tuutikki ..................KM 02/07...........................KP 14/36
Viuhtis 26v TRE........KM 12/06..........................KP 31/31
Nasu ......................KM 11/02, 11/05, 12/06.....KP 32/30
Miikkis 25v LAHTI....KM 03/07...........................KP 30/30-35

Haaveissa kakkonen

Vinja 28v .................KM 02/06, 02/07................KP 7/27-33
Riikkuli .....................KM 03/07..........................KP 29/30
Epskeps ....................KM 12/06, TM 03/07..........KP 26/ 28?
Pippuri81 26v.............KM 07/05, 03/06, 01/07.....KP 19/?
mjss 28v..........................KM 01/07...................KP 27/40

Haaveissa kolmonen

Luhtalemmikki ....Toinen lapsi enkeliksi 12/06......KP 27/26-28
Pulttibois 25v HKI.........KM 03/07.........................KP 8/28-30

Plussanneet :heart:

Pippuri84
Vieras
Jonttu
<br><br>

Heissan tytöt :wave:

Se on sitten keskiviikko, eli puolessa välissä työviikkoa mennään B)
Ja niiiiin ihana ilma, että harmittaa tosissaan istua ikkunan salin puolella eikä pääse ulos :/

Onnea Jonttu ja Vieras plussista Siis aivan upeaa!!! :flower:

Itselleni ei taida tässä kierrossa paljoa onnea mukana olla. Tänään kp 30, mitään tuntemuksia ei ole, ei edes niitä menkkamaisia että menkat tulisi. Eilen oli kohdunnipukka alhaalla ja pehmeä ja auki ja tulikin pari tippaa verta, mutta siihen se jäikin. Kerrankin olen surullinen ettei menkat alkaneet toivotusta. Olemme kyllä "yrittäneet" jo heti km jälkeen, joka oli siis 02/07, voisko joku korjata? En uskalla mennä itse rämpläämään :ashamed: No... en oikeasti uskonut että voisin raskautua tässä kierrossa koska luomuna mennään, se ei vain ole mahdollista joten odotan sikana menkkoja jotta vois taas aloittaa hormonit!!!
Kuinka monella teillä on hormonit tai muuta apua käytössä? Mulla siis pco ja terot ja clomit mutta terot jätin pois (ja siinä kierrossa plussasin!)

Kaikki hauskinta tässä kaikessa on se, että kysyin huvikseni ellilta ja madam mammalta noita ennustuksia ja molemmissa oli että poika syntyy tammikuussa 2008. Eli jos ensi kierrossa raskautuisin, niin se pitäisi paikkaansa :eek:

Jonttu
Vinjalle haluan toivottaa voimia ja jaksamista :hug:

Miikkis: toivotaan, että ennustus käy toteen =) :heart:

Joo täytyy se sitte uskoa, eli tein vielä aamupissasta Clearblue:n digitaalisella testillä ja plussaa näytti =)
Miehen kanssa hypittiin ja halailtiin, vaikka pelko kalvaakin koko ajan. Just puhuttiin, et nyt kun ei tarvii enää jännittää, et onko raskaana, ni nyt voi ruveta panikoimaan, et meneeks kaikki hyvin :whistle:
Tuntuu siltä, et miten sitä jaksais toisen samanlaisen pettymyksen perä jälkeen..
No täytyy nyt toivoa parasta ja toivottavasti, jossain vaiheessa osaa nauttia

:D

Aurinkoista huomenta kaikille!

Epskeps: kyselit siitä keltarauhaskokeesta eli se on ihan perusverikoe, joka otetaan aina kierron 21 pv eli sillä pystytään tarkastamaan, että ovulaatio on oikeasti tapahtunut ja ihan terveyskeskus lääkäri pystyy määräämään siihen sillä perusteella, jos et ole saanut ovulaatiota tikutettua eli epäilet ovuloimattomuutta.

Miikkis: toivottavasti sun uni pitää paikkaansa :) Meidän nuoremmasta hauvasta muutes yritetään tehdä isää eli näiden omien ovislaskelmien lisäksi olen joutunut laskemaan narttukoiran ovulaatiota ja tärppipäiviä. Onneksi molemmat osapuolet ovat autuaan tietämättömiä meidän suunnitelmista eli heidän ei tarvi stressata vaan me teemme sen hauvojen puolesta.

Mulla aloitetaan lääkitykset maanantaina, kun saadaan uusien verikokeiden arvot eli siis metformiini, jolla saadaan korjattua PCO:sta johtuva insuliinitaso kuntoon, joka taas korjaa sitten Lh- tason kuntoon eli niin kun huomaa toiveet on tosi korkealla ;) Olen lukenut paljon metformiinin positiivisesta vaikutuksesta keskenmenoihin, jota siis PCO aiheuttaa eli senkin puolesta vaan positiivista odotusta lääkäriin pääsystä! Samalla aloitetaan lääkitys aikaistamaan ovulaatiota, kun mulla tulee niin myöhään, ettei oikein aika riitä kiinnittymiseen...

Oikein paljon onnea plussista ja onnea odotukseen!!!!<br><br>

\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.03.2007 klo 09:38 Jonttu kirjoitti:
Tuntuu siltä, et miten sitä jaksais toisen samanlaisen pettymyksen perä jälkeen..
No täytyy nyt toivoa parasta ja toivottavasti, jossain vaiheessa osaa nauttia

:D
nimenomaan nauttia ja toivoa parasta =)
itsellä vielä edessä tuo panikoiminen keskenmenon jälkeen. nyt menkat menossa ja sitten plussaa metsästämään ;)

mutta päivä kerrallaan, sen opin jossen muuta tässä parin kk aikana ;)

Ihanaa, plussia meidän pinossa! :flower: Onnea! Yrittäkää nauttia, älkää hermoilko! Helppo sanoa, tiedän...

Täällä kp31/31. Ei siis menkkoja. Vielä... Eihän tuo kierto ihan kiveen kirjoitettu ole, pirustako sitä tietää, vaikka se vielä heittelisi km:n jäljiltä. Kuluu aika NIIN hitaasti, ja joka kerta vessassa käydessä olen varma, että on housut veressä. Jännittää!!! :headwall: :kieh:

Epskeps: Kai sitä tosiaan varmaan hakee syytä keskenmenolle, mutta mä olen lukenu varmaan sadasta eri kirjasta ja nettijulkaisusta tästä keltarauhashormonista ja jotenkin vaan tuntuu siltä, ett sen on oltava se syy... :( Oireet kuitenkin viittaa enemmän tai vähemmän siihen... Mä olen hulluna alkanu syyttämään itteeni ja mua pelottaa, jos en enää saakaan lapsia... Tää vauvakuume on niin hirmuisen kova.
Esikoinen juttelee koko ajan pikkusiskosta, hän niin kovasti toivoisi sellaista ja nyt mun mieskin, jolla ei hirmuista vauvakuumetta ole aikaisemmin ollu, on kans alkanu huolestumaan tästä tuhruttelusta ja keskenmenosta... :( Mies oli kans sitä mieltä, ett lääkäriin vaan ja selvitetään tää juttu. Pääsen lääkärille, joka on erikoistunu näihin juttuihin. Ehkä siellä huomenna sitten jotain selviää... :)
Eikä varmaan tämmöisellä stressillä niin positiiviset vaikutukset tohon raskautumiseen ole... :'(
Luojalle kiitos esikoisesta, sillä ilman häntä en tiedä mitä tekisin...

Onneksi teitä plussajia on täällä tullut ja olen sata varma, että lisää on tulossa lähiaikoina, sillä keväthän tunnetusti saa nuo hormonit hyrräämään... :)

Keskiviikko 28.3

Haaveissa esikoinen

Repa 27v KOTKA.............KM 02/07...................KP 11/29-31
Tuutikki ..................KM 02/07...........................KP 14/36
Viuhtis 26v TRE........KM 12/06..........................KP 31/31
Nasu ......................KM 11/02, 11/05, 12/06.....KP 32/30
Miikkis 25v LAHTI....KM 02/07...........................KP 30/30-35

Haaveissa kakkonen

Vinja 28v .................KM 02/06, 02/07................KP 7/27-33
Riikkuli .....................KM 03/07..........................KP 29/30
Epskeps ....................KM 12/06, TM 03/07..........KP 26/ 28?
Pippuri81 26v.............KM 07/05, 03/06, 01/07.....KP 19/?
mjss 28v..........................KM 01/07...................KP 27/40

Haaveissa kolmonen

Luhtalemmikki ....Toinen lapsi enkeliksi 12/06......KP 27/26-28
Pulttibois 25v HKI.........KM 03/07.........................KP 8/28-30

Plussanneet:heart:

Pippuri84
Vieras
Jonttu

No niin,nyt ois Miikkis korjattu :)

Paljon onnea Jonttu,upea homma!!! Toivotaan nyt että odotus menee hyvin ja meneehän se :heart:

Vinjalla kanssa aika jännät paikat...saas nähä miten käy =)

Meikällä senkun vaan huonoa oloa jatkuvasti...ei koko aikaa mutta ajoittain :/ mikä lienee syynä...
Ovis oireita jo ilmassa...eli parin päivän sisällä tapahtunee jotenka täällä meinattiin tänään vähän peitteitä heilutella :D

Tässä kielipitkällä venailen viikonloppua,luvassa pitkä vapaa,kun maanantaikin vielä :p ...

Testatkaahan plussia ja heilutelkaa peitoja :D :wave: <br><br>

Oikein paljon onnea odotukseen plussanneille!!! :heart: :heart: :heart:
Täällä ei ole vielä ollut minkäänlaisia ovistuntemuksia tms..mutta onneksi nyt on vasta 14. kiertopäivä ja se ovulaatio kenties tapahtunee tuossa viikon kuluttua. Meillä matka lähenee ja kuume kasvaa!!! Parin viikon päästä ollaan siis lämpösessä auringon alla :)
Eli tänne ei erikoisempaa....toivotaan kaikille kovasti plussatuulia!!! Nyt täytyy valmistautua yövuoroon.

pulttis pikana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.03.2007 klo 15:42 Viuhtis kirjoitti:
Ihanaa, plussia meidän pinossa! :flower: Onnea! Yrittäkää nauttia, älkää hermoilko! Helppo sanoa, tiedän...

Täällä kp31/31. Ei siis menkkoja. Vielä... Eihän tuo kierto ihan kiveen kirjoitettu ole, pirustako sitä tietää, vaikka se vielä heittelisi km:n jäljiltä. Kuluu aika NIIN hitaasti, ja joka kerta vessassa käydessä olen varma, että on housut veressä. Jännittää!!! :headwall: :kieh:
hui, teillä jännät hetket..
paljon plussaonnea :D :heart: :D

pulttis pikana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.03.2007 klo 20:07 tuutikki kirjoitti:
Oikein paljon onnea odotukseen plussanneille!!! :heart: :heart: :heart:
Täällä ei ole vielä ollut minkäänlaisia ovistuntemuksia tms..mutta onneksi nyt on vasta 14. kiertopäivä ja se ovulaatio kenties tapahtunee tuossa viikon kuluttua. Meillä matka lähenee ja kuume kasvaa!!! Parin viikon päästä ollaan siis lämpösessä auringon alla :)
Eli tänne ei erikoisempaa....toivotaan kaikille kovasti plussatuulia!!! Nyt täytyy valmistautua yövuoroon.
minne olette lähdössä??
mukavaa matkaa kuitenkin.. ja paljon plussatuulia teille :D :heart:
täällä odotellaan jo tosi toimia.. kunhan eka vuoto loppuisi :whistle:

töistä pääsen vasta 2h päästä :kieh:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.03.2007 klo 17:51 Riikkuli kirjoitti:
Epskeps: Kai sitä tosiaan varmaan hakee syytä keskenmenolle, mutta mä olen lukenu varmaan sadasta eri kirjasta ja nettijulkaisusta tästä keltarauhashormonista ja jotenkin vaan tuntuu siltä, ett sen on oltava se syy... :( Oireet kuitenkin viittaa enemmän tai vähemmän siihen... Mä olen hulluna alkanu syyttämään itteeni ja mua pelottaa, jos en enää saakaan lapsia... Tää vauvakuume on niin hirmuisen kova.
Esikoinen juttelee koko ajan pikkusiskosta, hän niin kovasti toivoisi sellaista ja nyt mun mieskin, jolla ei hirmuista vauvakuumetta ole aikaisemmin ollu, on kans alkanu huolestumaan tästä tuhruttelusta ja keskenmenosta... :( Mies oli kans sitä mieltä, ett lääkäriin vaan ja selvitetään tää juttu. Pääsen lääkärille, joka on erikoistunu näihin juttuihin. Ehkä siellä huomenna sitten jotain selviää... :)
Eikä varmaan tämmöisellä stressillä niin positiiviset vaikutukset tohon raskautumiseen ole... :'(
Luojalle kiitos esikoisesta, sillä ilman häntä en tiedä mitä tekisin...
malttamaton:
Epskeps: kyselit siitä keltarauhaskokeesta eli se on ihan perusverikoe, joka otetaan aina kierron 21 pv eli sillä pystytään tarkastamaan, että ovulaatio on oikeasti tapahtunut ja ihan terveyskeskus lääkäri pystyy määräämään siihen sillä perusteella, jos et ole saanut ovulaatiota tikutettua eli epäilet ovuloimattomuutta
Vai olis tuo keltarauhastesti sitten tehtävissä vain kierron 21 päivä? :eek: Mä en kyllä itse asiassa epäile sitä ettenkö ovulois, siitä olen lähestulkoon 100% varma että ovuloin kun olen gynen ultrassa syksyllä sen munarakkulan nähnyt (kyseinen munasolu myös hedelmöittyi, mutta raskaus meni sittemmin kesken :'( )

Ehkä mä vaan haluan sen syyn saada näille, keskenmenolle ja tuulimunalle, ja ajattelin että se ois tuo keltarauhashormoni..Mut pitää nyt asiasta puhua vielä lääkärin kanssa kunhan sinne joskus pääsen.. En ole aikaa uskaltanut edes varata kun oottelen noita menkkoja ensin tulevaksi. Eihän sinne lääkärille "vuotavana" voi kuitenkaan mennä :/

Ja Riikkuli, meidän poika puhuu kans kovasti vauvasta. Kerran kysyi minulta, että äiti mikset sinä saa sitä vauvaa.. :'( Ja välillä hän suunnittelee kerrossänkyä huoneeseensa että siellä voi sitten "me lapset" nukkua :) Olen kyllä onnellinen tästä yhdestäkin lapsesta mikä meille on suotu. Aika näyttää suodaanko toinen. Tuntuu vain että aika käy tässä vähiin hiljalleen, biologinen kello raksuttaa jo niin kovaa, kun mittarissa on jo 36v.. :/

Epskeps:Aina sitä vaan etsii syytä kaikelle ja yleensä itsestään vaikka järjellä ajateltuna tietää, mutta kun sydän sanoo toisin. Mullakin on ollut vaikka mitä teorioita mistä keskenmeno+kemiallinen on johtunut. Takana on yhteensä tätä yrittämistä yli kolme vuotta ja sinä aikana kuitenkin lukenut lapsettomuusta yms aika paljon niin sitä kehittelee omassa päässään kaiken näköisiä teorioita. Mies aina jaksaa naureskella, kun selittelen että tämä johtuu tästä ja tästä. Viimeksi lapsettomuuslääkärillä nolotti kun valittelin lääkärille, että mulla aina irtoaa vasemmasta munasarjasta munasolu, kun se aina vihloo eli oikeassa munasarjassa on ihan varmasti jotain vikaa! Lääkäri totesi tyynesti ultratessa, että se vähän riippuu kumman vasenta katsoo, mutta nyt ainakin on oikeassa ihan kypsä. Eli omiin tuntemuksiin ei voi kauheasti luottaa...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.03.2007 klo 09:11 malttamaton kirjoitti:
]Aina sitä vaan etsii syytä kaikelle ja yleensä itsestään vaikka järjellä ajateltuna tietää, mutta kun sydän sanoo toisin. Mullakin on ollut vaikka mitä teorioita mistä keskenmeno on johtunut.
mulla oli myös näin.
etsin jokaisesta syyllistä-jopa miehestä ja lapsista jotka eivät varmsti olleet millään tavalla syyllisiä :ashamed:
tosin olen edelleen sitä mieltä osin että työpaikan "syy" se oli :snotty: :/

Heips! Onko teistä kellään ollut kohtutulehdusta??? Minulla alkoi eilen tuntua outoa kipua tuolla kohdun tienoilla ja nyt mietiskelen olenkohan saanut kohtutulehduksen. Kipu ei ole kovin kovaa kylläkään eikä sinne satu paineltaessa vatsan päältä. Hmm...mitäköhän tää on??? Se vain "vihlasee" useasti tuonne alavatsalle...
No täytynee mennä viimestään ensi viikolla lääkäriin jos ei oo helpottanut...

Viittiskö joku mulle korjata tuonne yhen kiertopäivän lisää, samoissa meen pulttiboisin kanssa ja näkyy mulla olevan yks vähemmän (laskenu en oo mut luotan siihen...). Ite en viiti ruveta sählää sen kanssa kun en kuitenkaa saa sitä tollaseks hienoks mustaks... :whistle:

Yhteistyössä