km:n jälkeen kuumeilevat...

Joudunpa minäkin sitten liittymään tänne...

Neljäs lapsi (viides raskaus) ilmoitti aivan arvaamatta tulostaan tuossa tammikuun lopulla. Ensin pientä paniikkia, sitten valtavaa riemua. Mitään ei kuitenkaan kerrottu kenellekään, koska alussahan ei voi koskaan olla varma... Eikä voinutkaan. 5+6 alkoi rusehtava vuoto, samana päivänä ultraan (asun Keski-Euroopassa ja täällä minun maassani pääsee aina ultraan saman tien) kaikki ok, jopa sydämenlyönnit näkyivät. Vuoto loppui, vain alkaakseen viikkoa myöhemmin uudelleen ja verisempänä ja runsaampana tällä kertaa. Taas välittömästi ultraan, kaikki edelleen kunnossa. Vuotoa nyt jatkuvasti, ei kuitenkaan kipuja, vähemmän kuin kuukautisissa, mutta tasaisen varmasti. Kontrolliultra viikon päästä, kaikki EDELLEEN ok, sydämen syke näkyi selvästi. Korviin jäi kuitenkin vähän soimaan kokeneen gynen sanat "vaikuttaa ehkä vähän pieneltä". Taas viikkoa myöhemmin kontrolli, ei enää sykettä, alkio tosin kasvanut edellisestä, eli kuollut jossain juuri ennen kahdeksannen viikon täyttymistä.

Lääkkeitä kehiin keskenmenon käynnistämiseksi, kotona sai olla, odottelin varsinaisen "verilöylyn" alkavan, ei mitään, pientä kramppia max. Ultrassa näkyi, että alkio entisellä paikallaan. Uudet lääkkeet. Tällä kierroksella pari tuntia krampinpoikasta, ehkä viisi-kuusi hyytymää ja sitten loppu. Eli edes toinen lääkesatsi ei tehonnut. Nyt odottelen kaavintaa torstaina. Uskomattominta on, että verenvuoto on vihdoin melkein kokonaan lakannut, eli ilman ultria (vrt ilmeisesti tilanne useissa kunnissa Suomessa, jos ei voi käydä kuin julkisissa palveluissa) olisin nyt onneni kukkuloilla ja uskoisin kaiken olevan hyvin.

Tosiasiassa kantelen tässä kuollutta alkiota, josta kehoni ei jostain kumman syystä halua vapaaehtoisesti luopua.

Kaikki tämä on johtanut siihen, ettö nyt haluamme mieheni kanssa oikein tekemällä tehdä vielä yhden lapsen. Koska tuo 40 tulee tänä vuonna mittariin, ei aikaa ole hukattavaksi! Hankinkin jo innoissani netistä (jenkeistä) megapakkauksen ovis- ja raskaustestejä - se suomalainen sisu
:D
(Tulivat muuten parissa päivässä perille ja olivat julmetun edullisia!)

Harmi vaan, ettei niitä pääse vielä pitkään aikaan käyttämään, vuotoa on ilmeisesti torstain kaavinnan jälkeen odotettavissa 3-4 vko PLUS kuukautiset päälle... ei ole tämä naisen elämä helppoa - jos homma olisi miesten hoidettava, niin kyllä ihmiset olisivat kuolleet sukupuuttoon jo ajat sitten!
:LOL:

Terveisiä kaikille kanssasisarille, toivotaan vuodon loppumista ja uuden elämän alkamista!!!

What: Ihmettelit sitä ovistestiä, että miten siihen tulee haalea viiva vaikka susta tuntuu, että menkat on alkamassa. Siihen kuuluukin tulla ihan normaali kierrossa haaleaa viivaa pitkin kiertoa, koska LH:ta on yleensä aina elimistössä, mutta vasta 24-36h ennen ovulaatiota sen määrä lisääntyy todella paljon ja silloin viivan kuuluu olla yhtä tumma tai tummempi kuin toisen viivan ja silloin ovulaatio on tulossa!

What
Kiitos Malttamaton tiedosta! :) Olen niin untuvikko näissä raskausasioissa... B) Mutta ehkäpä ne kuukautiset sitten ovat alkamassa, mutta tänään taas ei ole enää mitään tuntemuksia. Totta puhui tossa joku aiemmin, että on tämä naisen elämä sitten välillä vaikeeta (vaikka ihanaa yleensä onkin) mutta näissä hormooniasioissa olen kyllä välillä aivan pihalla! :LOL:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.04.2007 klo 21:22 Epskeps kirjoitti:
Hei What :wave: Osanottoni keskenmenosi johdosta :hug: Tervetuloa tänne kanssasisarien joukkoon :) :flower:

Enpä tuohon sun tilanteeseesi osaa oikein mitään ihmeellistä sanoa. Minulta ei ole koskaan tuota hcg-arvoa ees katsottu.. Mutta jos epäilet olevasi raskaana, niin tee testi, mutta tällä kertaa raskaustesti ;)

Hyvähän se olisi ne yhdet menkat odottaa jotta kohtu ja muu elimistö ehtii palautua. Näin olen ainakin ymmärtänyt asian.
hei sinulle vaan :wave:
ja samaa mieltä olen epskepsin kanssa.
itse odotin yhdet menkat ja uskon että oli hyvä päätös.
nyt menkat jo takana päin ja aika menee uskomattoman nopeasti eteenpäin..
iso :hug: ja tsemppiä tulevaan :D :wave:

mä sain tänään aivan ällistyttävän kamalan tiedon jälkitarkastuksessa.. :ashamed:

lääkäri sanoi ettei voi pois sulkea että mun maksasairaus olisi tehnyt keskenmenon, tosin painotti siinä että yleensä tämä sairaus tekee loppuraskauden keskenmenoa eikä alkuajan :eek:

mä olen aivan sanaton. ja nyt pitäisi onnellisena odottaa seuraavaa plussaa ja koko odotusaika miettiä milloin meiltä saatetaan viedä taas vauva pois.
ei vit.tu sentään. musta tuntuu että en haluakaan enään lapsia, saa nämä 2 suloista poikaa riittää joiden odotusaikana olen juossut seurannassa mutta en ole osannut pelätä mitään ongelmista huolimatta ja terveenä heidät olen saanut meille. :ashamed: :heart:

kyllä on mieli niin per.seessä nyt että \|O :'(

*taidan luovuttaa*

Tiistai 3.4

Haaveissa esikoinen

Repa 27v KOTKA......KM 02/07..........................KP 17/29-31
Minky 23v...............KM 09/06
Tuutikki ..................KM 02/07...........................KP 20/36
Malttamaton 26v .....KM 08/06
Viuhtis 26v TRE........KM 12/06..........................KP 5/32
Nasu ......................KM 11/02, 11/05, 12/06......KP 38/30
Miikkis 25v LAHTI.....KM 02/07..........................KP 36/30-35
Viia ........................KM 11/06
Anni .......................KM 09/06...........................KP ?/28
Ellen .......................KM 01/07
What.......................KM 03/07

Haaveissa kakkonen

Vinja 28v .................KM 02/06, 02/07................KP 14/27-33
Merika .....................KM ?/07
Riikkuli .....................KM 03/07..........................KP 35/30
Epskeps ....................KM 12/06, TM 03/07..........KP 2/28-31
Pippuri81 26v.............KM 07/05, 03/06, 01/07.....KP 25/?
Kaipaava...................KM 08/06, 03/07
mjss 28v...................KM 01/07..........................KP 33/40

Haaveissa kolmonen

Nasuliini .....................KM 09/06, 02/07
Luhtalemmikki ....Toinen lapsi enkeliksi 12/06.......KP 33/26-28
Pulttibois 25v HKI.........KM 03/07.........................KP 14/28-30

Haaveissa neljäs

Espoir.........................KM 03/07

Plussanneet :heart:

Pippuri84
Vieras
Jonttu
<br><br>

Voi miten surullisia asioita täällä olikaan taas luettavana :'( :hug: Osanottoni sinulle Espoir :hug: :'( Ja Pulttibois :hug: :'( Kunpa te sairaudestasi huolimatta vielä onnistuisitte!! Toivon sitä todella!

Olen täällä aika alamaissa, vaikka toisaalta tästä tädistä pitäis iloitakin, mutta minkäs sitä ihminen itselleen voi :( Sitä tuntee itsensä vaan niin epäonnistuneeksi. Onneksi tuo yksi lapsi on jo, muutoin tässä varmaan sekoaisi vaikka tekee tuo ainokainenkin äitinsä vähän väliä ihan hulluksi.. Mutta toivossa täytyy vielä elellä. Ehkä tämä tästä iloksi vielä muuttuu..

Listasta:
What laitoin sut tuonne esikoisesta haaveileviin, menikö oikein? Entäs Espoir, menikö oikein?

Jep, Epskeps, oikein meni, kiitti! Yritä nyt vain suhtautua myönteisesti tädin tuloon, ainahan se on yksi askel eteenpäin! Onpahan ainakin kierto olemassa, joten häntä pystyyn ja uutta suunnittelemaan!

Onko täällä muuten miten moni ollut kaavinnassa? Kiinnostaisi tietää, kun tuo lääkkeellinen epäonnistui (2 kertaa), että miten kauan vuotoa on kaavinnan jälkeen ja vuotaako parina ekana päivänä kuin seula? Alkaa nimittäin jo vähitellen ottaa tämä vuotaminen pattiin
:headwall: ja tarkoitus olisi lähteä autolomalle 2 päivän päästä kaavinnasta.

Täällä meillä kaavinta (heikkohermoiset älkööt lukeko) tehdään muuten paikallispuudutuksella (kohdunkaulan puudutus) ja raskausmateriaali kaivetaan jollain pehmeällä, virkkuukoulun tapaisella esineellä ulos (fresh...). Netin perusteella olen käsittänyt, että Suomessa on imusysteemi käytössä ja humautusnukutus. Gyneni mielestä nukutus on tarpeeton, lisäksi naisen on hänen mielestään hyvä kokea tuo surullinen hetki, kun epäonnistunut raskaus loppuu eikä vain mennä "täytenä" sairaalaan jatulla sieltä "tyhjänä" ulos. Tiedä häntää.Kipuja ei tässäkään menettelyssä tosin ole, lukuunottamatta kohdun supisteluja toimenpiteen jälkeen. Pelottaa joka tapauksessa!

Tikutatteko te muut täällä haaveilevat myös vai odotteletteko ihan luomutärppejä? Itse aion tikutella kyllä "hullun lailla", on sen verran kova halu tulla taas raskaaksi vaikka tämä näin kamalaa voikin välillä olla!

Espoir, mulle tehtiin kaavinta joulukuussa :'( Vuotoa ei ollut oikein nimeksikään, ainoastaan kaavintapäivänä vähän vuodin, seuraavana päivänä se oikeastaan jo loppui. Mutta tuosta toimenpiteestä seurasi sitten tulehdus, kohtutulehdus, joka oli todella kivulias ja sain siihen rajut antibioottikuurit.
Aika hurjaa oikeasti jos kaavinta tehdään paikallispuudutuksessa! :eek: Eikä se "humautusnukutus" asiaa yhtään sen helpommaksi tee. :(

Päiviä!!

Olen pahoillani What ja Espoir teidän menetyksistänne :hug: Tervetuloa joukkoomme :heart:

Bulttis :hug: Oon niin suruissani sun puolesta, juttelitko lääkärin kanssa mitä hän on mieltä tästä uudesta raskaudesta,että onko ihan mahoton ajatus ja mitkä mahikset onnistua?

Espoir,itelläni ei ollut kaavintaa vaan tuli itsekseen pois n.6 viikon kohdalla. En vuotanut missään vaiheessa runsaasti ja neuvolassa ja terveyskeskuksessa neuvoivat vaan pysymään rauhallisena ja meinas että sitten joskus hamaassa tulevaisuudessa ultrataan,mut eihän sitä pystynyt sinne asti odottamaan,varsinkin kun tiesin että km tuli. Joten menin yksityiselle toteamaan keskenmenon...eli on se kyllä etu kun teillä päin ultraan pääsee heti. Ja tikutuksesta sen verran,että tunnen niin hyvin oman ovikseni että en oo koskaan tikkuja tarvinnut,eli meilläpäin ei sitä harrasteta:)

What,itse en saanut ohjetta odottaa menkkoja vaan yrittämään heti uudestaan,mutta niinkuin sanottu,mulla tulikin ihan omin avuin ulos,joten se saattaa olla syy miksi toisille sanotaan että pitäs odottaa ja toisille ei. Ja oon niinkin ymmärtäny,että raskaus ei ala ellei kroppa ole siihen valmis... Oli miten oli,niin onhan se hyvä ne menkat odottaa jos siltä tuntuu ja niin on lääkäri neuvonut,mutta en usko että se vaarallista on vaikka oiskin raskautunut ennen niitä...

Viuhtis,kyselit menkoista km:n jälkeen...mulla oli aivan olemattomat,hätäseen kolme päivää kesti,eikä juuri mitään kipuja,eli ei näköjään päde ne runsaat ja kivuliaat kaikkiin,niinkuin ei mikään mukaan :D

Täällä ei ihmeitä odotella,jäi noi seksit aika vähiin tossa oviksen aikoihin,mutta jotain tuli puuhailtua kuitenkin ;) joten saas nähä miten käy...alkaa taas tää odottelukausi...

Plussatuulia kaikille joilla lupa yrittää :heart: <br><br>

pulttis pikana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.04.2007 klo 16:08 Repa kirjoitti:
Bulttis :hug: Oon niin suruissani sun puolesta, juttelitko lääkärin kanssa mitä hän on mieltä tästä uudesta raskaudesta,että onko ihan mahoton ajatus ja mitkä mahikset onnistua?

Viuhtis,kyselit menkoista km:n jälkeen...mulla oli aivan olemattomat,hätäseen kolme päivää kesti,eikä juuri mitään kipuja,eli ei näköjään päde ne runsaat ja kivuliaat kaikkiin,niinkuin ei mikään mukaan :D
en oikeastaan jutellut. jäi juttu siihen. sanoi että tottakai voi uutta yrittää, mutta.. takeita ei ole että kaikki menee hyvin.
lääkkeistä puhuttiin ekan kerran viikko sitten ja samaa tämä lääkäri puhui.
painotti että tarkkaan seurantaan joudun heti kun plussaan.. jos siis nyt siihen rumbaan lähdetään heti.
pääsä lyö tyhjää nyt kyllä :ashamed: :/

ja noihin menkkoihin: mä sain kokea oudot menkat, joista 3 päivää vuosin kuin vettä olisi saavista kaatanut :x

Moi!

Bulttis: Ei oo totta! Menin ihan sanattomaksi.... ei ihme että päässä lyö tyhjää :hug: Koita jaksella :heart:

Tervetuloa uudet! Kiva kun ryhmämme kasvaa, tai siis se ei todellakaan ole kiva että monet kokevat km:n tuskan, mutta se että on monia ajatuksen vaihtajia!

Sen verran itsestäni, että kp:t umpeutuneet ja tään tein testin. Mitään oireita ei oikeastaan ole ollut, paitsi ne kuvitellut etovuudet ym... Ja negaahan se näytti. Siinä mielessä hyvä, että ehtii elimistö palautua ennen kuin uusi raskaus voisi mahdollisesti alkaa. Tottakai se riipaisi sydämestä, mutta kaikella on kait merkityksensä ;)
En tiedä odottaako luomumenkkoja vaiko pitäiskö ollaan gyneen yhteydessä, jotta saadaan ne alkamaan... Sanoi silloin kun soitin km jälkeen, että jos ei 4 viikkon kuulu, ni sit "käynnistetään" ne.
Ootteko te ootellut luomumenkkoja vai...?

En tiiä mitä tehdä :ashamed:

Miikkis: Mulla alkoi menkat tasan 30pv km:n jälkeen eli ei tarvinnut paljon odotella. Eikö sulla ollut aika pitkä kierto muutenkin pco:n takia? Varmaan ne gyneltä määrää Terolutit aloittaa vuodon, joten luulisi ettei siitä ainakaan haittaa olisi ja pääsisi aloittamaan yritystä ;)

Malttamaton: Joo, se kiertohan on kaikkea 27-42 välillä. Kun silloin helmikuussa plussasin, se oli kp 37. "olin" huomaavinani tässä kierrossa oviksen kp 19, joten luulisi että menkat olisi jo alkanut...
No, jätin Hemoon gynelle soittopyynnön, katsotaan mitä sanoo.
Kiinnostaisi tietää kun jotkut saa Terot ja jotkut Luget, että mitä eroa niillä on ja käytetäänkö niitä eri tarkoitukseen?
Muutes, mites teillä on hoidoissa mennyt?

Miikkis:
TEROLUT
Vaikuttava aine: Dydrogesteroni, joka on keltarauhashormonin eli progesteronin synteettinen johdos.

Kayttötarkoitus:Dydrogesteronia käytetään pienehköinä annoksina kivuliaiden kuukautisten, ennen kuukautisia esiintyvien ärtymys- ja jännitystilojen, runsaiden ja epäsäännöllisten vuotojen sekä vaihdevuosioireiden hoitoon.

Vaikutustapa: Lääke vaikuttaa keltarauhashormonin tavoin kohdun limakalvoon. Se sopii käytettäväksi tarvittaessa tukea elimistön omaan keltarauhastuotantoon.

LUGESTERON
Vaikuttava aine: Progesteroni, joka on keltarauhashormoni.

Kayttötarkoitus: Lääkettä käytetään naisten erilaisiin, keltarauhashormonin puutteesta aiheutuviin oireisiin, kuten vuotohäiriöihin, vaihdevuosioireiden hoitoon ja keinoalkuisen hedelmöityksen tukihoitoon.

Vaikutustapa:Valmiste palauttaa häiriintyneen hormonitasapainon normaaliksi. Se vaikuttaa kohtuun ja muuallekin elimistöön normaalin keltarauhashormonin tavoin.

Meillä hoidot alkaneet hyvin, kiitos kysymästä! Maanantaina oli lääkäri, ultrassa munasolu vasta 11mm eli vasta ensi maanantaina irtoamassa siis 9.4. Aloitin nyt ne Metformiinit, joita tulen sitten syömään ainakin rv 9-10, kun joskus saa alkunsa, tarkoituksena saada hormoni tasapaino normalisoitua ja ehkäistä pco:n aiheuttama keskenmeno. Ja ensi kiertoon sain lisäksi sitten Clomit, jotka syön kp 3-7, ultraus ja munajohtimien putsaus kp 9-12 eli ensi kierrossa pitäisi kyllä jotain jo tapahtua :)

Malttamaton:
Niinhän gyne sanoi että terot kehiin... tänään ekat ja n. 15 huhtikuuta odotettavissa menkat. Kävin jo huvikseen laskematta että la olisi tammikuun puolessa välissä jos tärppäisi.
Huvittavista (ja samalla pelottavinta) tässä on se että ne ennustajaeukot (elli ja mamma) molemmat kertoivat että meille syntyy poika 2008 tammikuussa :D Jumankauta jos olisivatkin oikeassa :)
Syötkä monta clomia päivässä? Pidän todellakin sormet ja varpaat pystyssä että nyt alkaisi teillä tapahtua ;) Miekin jatkan sitten kp 3 2 tbl. päivässä.

Näissä teroissa on vain huvittavaa se että plussasin siitä kierrosta, jossa en syönyt teroja, koska niillä voipi olla ehkäiseväkin vaikutus. Eli syön tämän kuuriluontoisena... Ei onneksi puhut mitään jatkosta. Mietin vain että jos teenkin niin että aloitan vasta kun olen varmaksi bongannut oviksen. Voikohan näin tehdä?

Heipsan!
Täällä tuli sitten pikkasen hankaluuksia yritykseen. Sain nimittäin kohtutukehduksen. Kävin lauantaina lääkrissä ja sain antibiootit. Tänään kävin sitten jo uudestaan, kun oireet vaan jatkuvat ja eilen tuli jo sellasta ruskeaa tuhru vuotoa. Nyt on kasapäin lääkkeitä joilla toivottavasti tulehdukset kaikkoavat. En olisi ehkä vielä mennyt uudestaan mutta lähetään tosiaan ensi viikolla matkalle ja en haluasi pilata sitä näillä oireillani. Meillä ei siis luvassa plussia tälle kuulle :'( kun ei tuo yritys nyt oikein maistu. No jospa se sitten vaikka seuraavsta kerrasta tärppäisi.
Malttamattomalle oikein paljon plussatuulia!!!
Pulttikselle :hug:

Miikkis: Olisi siinä tarina kerrottavana myöhemmin, että ennustukset kävi toteen ;)

Muistaakseni clomi annostus on 50mg/pv kp 3-7, mutta en ole ihan varma, kun olen nyt ensin yrittänyt keskittyä noiden metformiinien aloittamiseen, niiden kanssa kun saa olla tarkka eli 1vko:1/2, 2vko:1, 3vko:1 1/2, 4vko:2, 5vko:2 1/2, 6vko:3kpl:tta ja siinä pysytään...Ajattelin nyt vielä toivoa, että tärppäisi eikä tarvisi aloittaa niitä clomeja kun lääkäri taas varoitteli limakalvoa ohentavasta vaikutuksesta eli siihen asti pidän toivoa yllä, kun seuraavan kerran vuoto alkaa eli sen pitäisi alkaa 21.4. jos ovis on 9.4. Se on kiva, että samalla kun tekevät clomiultrauksen niin ruiskuttavat munajohtimet puhtaaksi, on kuulemma sitten paremmat mahdollisuudet kavereiden päästä perille ;)<br><br>

Tiistai 4.4

Haaveissa esikoinen

Repa 27v KOTKA......KM 02/07..........................KP 18/29-31
Tuutikki ..................KM 02/07...........................KP 21/36
Viuhtis 26v TRE........KM 12/06..........................KP 6/32
Nasu ......................KM 11/02, 11/05, 12/06......KP 39/30
Miikkis 25v LAHTI.....KM 02/07..........................KP 37/30-35

Haaveissa kakkonen

Vinja 28v .................KM 02/06, 02/07................KP 15/27-33
Riikkuli .....................KM 03/07..........................KP 36/30
Epskeps ....................KM 12/06, TM 03/07..........KP 3/28-31
Pippuri81 26v.............KM 07/05, 03/06, 01/07.....KP 26/?
mjss 28v...................KM 01/07..........................KP 34/40

Haaveissa kolmonen

Luhtalemmikki ....Toinen lapsi enkeliksi 12/06.......KP 34/26-28
Pulttibois 25v HKI.........KM 03/07.........................KP 15/28-30

Haaveissa neljäs

Pippuri84
Vieras
Jonttu

pulttis pikana
mä epäilen ettei tästä kierrosta saada plussaa- ellen pyhällä hengellä tule raskaaksi..
olen tosi varovainen ollut nyt lääkärin uutisen kanssa ja mies myös. ollaan vähän hankalassa tilanteessa, ehkä mietitään nyt vaan pari viikkoa ja odotellaan rauhassa..
tuntuu että omanlainen "surutyökin" osin tekemättä vielä. :/

no ehkä kesällä viimeistään
B)

Heipsan!

Bulttikselle tsemppiä :hug:

Tuutikille myös iso :hug:
Oliko sulla tehty kaavinta? Mistä huomasit että kyseessä tulehdus,oliko muuta kuin kipuja? Kiinnostaa oireet kovasti,kun samoihin aikoihin meni kesken...ja en oo aatellu et näin myöhään vois enää tulla tulehdusta :eek:

Mulla on aika voimakkaaksi yltynyt kaikki tuntemukset,kuten ovis yms. Rinnatkin taas pirun arat ja ennen km ei kyllä ollu ihan tätä luokkaa :/
Eli vaikee lähtä ennustamaan milloin on raskaanakaan,kun kaikenkarvasia tuntemuksia ihan normaalistikkin :p

Pääsiäis vapaita tässä kärkytään,huomenna vielä töitä,sitten vp ja la takasin sorvin ääreen :( no sit on taas paripäivää loikoilua =)

Heipä hei vaan kanssasisaret :wave:
Meille ei sitten vieläkään esikoista suotu vaan jouduin nyt sitten takaisin tänne kuumeilijoihin, eli kovin kauaa en tälläkään kertaa saanut nauttia odotuksesta :'(
Olen käynyt täällä välillä kurkkimassa teidän jutustelua tuolta odotuspuolelta, liekö jotenkin aavistin että takaisin tänne joudutaan...
No kuitenkin siis viime viikonloppuna alkoi taas pieni vuoto, joka muuttui runsaammaksi ja silloin jo tiesin että kesken meni. Maanantaina kävin kättärillä ultrassa ja lääkäri totesi sen minkä jo tiesinkin. Tällä kertaa päästiin yhdeksännelle viikolle.
Jos tästä jotain hyvää haluaa hakea, niin kohtu oli taas tyhjentynyt itsekseen, eli kaavintaan ei jouduttu. Uudelleen yrityksestä lääkäri totesi, että periaatteessa voisi yrittää heti uudelleenkin, koska kaavintaa ei tarvittu, mutta sanoi että kannattaisi kuitenkin odottaa nyt yhdet menkat kun keskenmenoja ollut kolme niin lähekkäin. Ehtii kohtu kunnolla palautua.
Aika rankkaa on nyt ollut ja vaikka mitä ajatuksia päässä pyörinyt. Pahimmat itkut on nyt kuitenkin itketty ja mielessä pyörii jo uusi yritys. Vaikka myös pelottaa jos seuraavassakin käy samallalailla. Mietityttää myös voiko olla vain näin huonoa tuuria, että kolme peräjälkeen lähes samalla kaavalla menee kesken vai löytyisikö jokin syy. Nyt kuitenkin päästään perhesuunnittelupolille tutkimuksiin, mutta aika on vasta toukokuun lopulla. Nyt sitten vain menkkoja odotellaan, toivottavasti alkaisivat ajallaan.
Paljon plussa onnea kaikille, toivottavasti tämä kevät toisi pysyvät plussat meille kaikille!

Pippuri84, voi itku! Olen todella pahoillani puolestasi... :hug:

Pulttikselle myös jaksamista, ei olleet kovin mukavia uutisia lääkäriltä.

Itse olin tänään kaverin luona, jonka tyttö on 11 kuukautta. Ihana ipana... :heart: Voi kun saisi lapsen...

? Keskiviikko 5.4 ?

Haaveissa esikoinen

Repa 27v KOTKA......KM 02/07..........................KP 19/29-31
Tuutikki ..................KM 02/07...........................KP 22/36
Viuhtis 26v TRE........KM 12/06..........................KP 7/32
Nasu ......................KM 11/02, 11/05, 12/06......KP 40/30
Miikkis 25v LAHTI.....KM 02/07..........................KP 38/30-35

Haaveissa kakkonen

Vinja 28v .................KM 02/06, 02/07................KP 16/27-33
Riikkuli .....................KM 03/07..........................KP 37/30
Epskeps ....................KM 12/06, TM 03/07..........KP 4/28-31
Pippuri81 26v.............KM 07/05, 03/06, 01/07.....KP 27/?
mjss 28v...................KM 01/07..........................KP 35/40

Haaveissa kolmonen

Luhtalemmikki ....Toinen lapsi enkeliksi 12/06.......KP 35/26-28
Pulttibois 25v HKI.........KM 03/07.........................KP 16/28-30

Haaveissa neljäs

Pippuri84 :hug:
Vieras
Jonttu