km:n jälkeen kuumeilevat...

Perjantai 30.3

Haaveissa esikoinen

Repa 27v KOTKA.............KM 02/07...................KP 13/29-31
Minky 23v...............KM 09/06
Tuutikki ..................KM 02/07...........................KP 16/36
Malttamaton 26v .....KM 08/06
Viuhtis 26v TRE........KM 12/06..........................KP 33/31
Nasu ......................KM 11/02, 11/05, 12/06.....KP 34/30
Miikkis 25v LAHTI....KM 02/07...........................KP 32/30-35
Viia .......................KM 11/06
Anni .......................KM 09/06...........................KP ?/28
Ellen .......................KM 01/07

Haaveissa kakkonen

Vinja 28v .................KM 02/06, 02/07................KP 10/27-33
Merika .....................KM ?/07
Riikkuli .....................KM 03/07..........................KP 31/30
Epskeps ....................KM 12/06, TM 03/07..........KP 29/ 28?
Pippuri81 26v.............KM 07/05, 03/06, 01/07.....KP 21/?
Kaipaava...................KM 08/06, 03/07
mjss 28v..........................KM 01/07...................KP 29/40

Haaveissa kolmonen

Nasuliini .....................KM 09/06, 02/07
Luhtalemmikki ....Toinen lapsi enkeliksi 12/06......KP 29/26-28
Pulttibois 25v HKI.........KM 03/07.........................KP 10/28-30

Plussanneet:heart:

Pippuri84
Vieras
Jonttu

Päivitin nyt suoraan perjantaille kun tää torstai päivä on aika lopuillaan jo.. :whistle: Korjasin Vinja sun kp:t, toivottavasti meni oikein nyt :)

Kukas se tuossa kohtutulehduksesta kysyi? Anteeksi unohtui jo nimimerkkisi.. :ashamed: Mut mulle tuli kohtutulehdus kaavinnan jälkeen. :( Se alkoi sellaisilla vihlaisuilla ja ne siitä hiljalleen koveni kovenimistaan kunnes alkoi tuntumaan siltä, että lääkäriin ja äkkiä. Sain sitten tuhdin antibioottikuurin, 2 antibiootti, yhteensä 5 tabua päivässä, 2 viikon ajan.. :/ Ei kivaa ei, mutta kivut lähti pois aika pian kuurin aloittamisen jälkeen. Jos kipuilet ja epäilet kohtutulehdusta, mene vain niin pian kuin mahdollista lääkäriin. Hoitamaton kohtutulehdus voi käsittääkseni aiheuttaa lapsettomuutta :(

Tänne itselle ei sen ihmeempiä. Jänskättelen näinköhän se täti nyt kurvaa huomenna paikalle vai antaako odottaa itseään ja minkälaiset nää ekat menkat sen tuulimunan ja lääkkeellisen tyhjennyksen jälkeen oikein ovat. Voihan olla että tässä saa vielä jonkin aikaa sitä tätiä ootella.. Nähtäväksi jää..

Kyllä se vaan on niin, että mun TUNTEET voi heittää H.ELVETTIIN! Minä mitään raskaana ole, täti tuli tänään... Eipä voi mitään. :headwall:

Ei sitten muuta kuin uutta ovista odottelemaan. Kp on siis 1/jotain. Vaikka sitten 1/32.

Perjantai 30.3

Haaveissa esikoinen

Repa 27v KOTKA.............KM 02/07...................KP 13/29-31
Tuutikki ..................KM 02/07...........................KP 16/36
Viuhtis 26v TRE........KM 12/06..........................KP 1/32
Nasu ......................KM 11/02, 11/05, 12/06.....KP 34/30
Miikkis 25v LAHTI....KM 02/07...........................KP 32/30-35

Haaveissa kakkonen

Vinja 28v .................KM 02/06, 02/07................KP 10/27-33
Riikkuli .....................KM 03/07..........................KP 31/30
Epskeps ....................KM 12/06, TM 03/07..........KP 29/ 28?
Pippuri81 26v.............KM 07/05, 03/06, 01/07.....KP 21/?
mjss 28v..........................KM 01/07...................KP 29/40

Haaveissa kolmonen
Luhtalemmikki ....Toinen lapsi enkeliksi 12/06......KP 29/26-28
Pulttibois 25v HKI.........KM 03/07.........................KP 10/28-30

Plussanneet :heart:

Pippuri84
Vieras
Jonttu

Heipähei...

Korjasin Viuhtiksen kiertopäivät, pahoittelut tädistä :hug: Ens kierrossa sitten...

Täällä ollut lieviä ovista enteileviä tuntemuksia,mutta ei vielä sitä itteään...toivottavasti kuitenkin tulee... Hissukseen ollaan tässä peittoja heiluteltu,ei mitään kummempia "yrittämisiä" kuitenkaan =)

Ihanaa kun viikonloppu,mennään illalla teatteriin miehen kanssa, kun saatiin vapaaliput ja huomenna kaverin kolmekymppiset :D Kauankohan sitä taas saa rauhallisin mielin olla,ennenkuin alkaa stressaamaan et koska tärppää ;) ... No täytyy sanoo et tää keskenmeno kyllä vähän rauhotti tilannetta...

Hyvät viikonloput kaikille ja plussa tuulia!!!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.03.2007 klo 16:09 Repa kirjoitti:
Kauankohan sitä taas saa rauhallisin mielin olla,ennenkuin alkaa stressaamaan et koska tärppää ;) ... No täytyy sanoo et tää keskenmeno kyllä vähän rauhotti tilannetta...

Hyvät viikonloput kaikille ja plussa tuulia!!!
ensiksi viuhtikselle iso :hug:
ensi kerralla sitten :heart:

ja.. olen samaa miettinyt mitä repa kirjoitti.
täällä juuri eilen illalla/viime yönä loppuivat menkat eli voisi oikein "yrityksen" aloittaa mutta tuntuu ettei kerrankin ole kiire mihinkään, ei kiire saada vauvaa, ei kiire mihinkään..
olen kai vieläkin jotenkin surullinen tapahtuneesta km:stä joten en vaan uskalla toivoa mitään- saatika odottaa- ja entäs jos taas saa pettyä :ashamed:
joten täällä ei mittailla lämpöä, en laske päiviä- saatika tiedä mitä päivää elellään parhaillaan :LOL:
joten tulee kun tulee.. :heart:

oikein ihanaa v-loppua kaikille. :)

mulla taitaa olla tulossa flunssa, pahus sentään :/
7 päivää jo töitä takana ja huominen vielä ylitöinä edessä, ei auta sairastua nyt :headwall:

Heippatirallaa kaikille... Täällä edelleen odotellaan, että tuo tuhruvuoto muuttuisi kunnon vuodoksi... Eilen olin siellä lääkärissä ja sain lugestronia tuhrua tasoittamaan. Täytyy aloittaa seuraavasta oviksesta. Mutenkin oli rauhoittavaa mennä lääkärille, joka oli todella asiantunteva... Elikkäs, jos raskautuisin esim seuraavasta kierrosta suositteli käyttämään lugestronia rv 8-9 asti. Epäili, että mulla on ollut varmaan tää keskenmennyt raskaus tuulimunaraskaus :'( . No, kuitenkin hän sanoi, ettei kovin huolissaan kannattaisi olla, koska olin kuitenkin raskaaksi tullut suht helposti. Toinen vaihtoehto oli polyyppi, joka vuotaa tai siis tuhruttaa, mutta sen ei pitäisi olla vaarallista. Jotenkin helpotti ihan hirmuisesti, kun meni lääkärille. =) Lääkäri oli kyllä sitä mieltä, että kohdun limakalvot saattaa olla kierukan jäljiltä toisilla pidempään heikommat. No, tässä tuli varmaan tietoiskua muillekin tällaisia asioita pohtiville... =) Tätiä odottelen tässä kovin...
Raskaana tuskin olen, vaikka yritystä kovasti ollutkin, sillä oireet ei viittaa mihinkään sen kaltaiseen... Täytyy ottaa viikonloppu rennosti ja ajatella positiivisia asioita... Jospa se tätikin sitten ilmestyisi. Rentouttavaa ja aurinkoista viikonloppua kaikille! =)

:hug: Viuhtis :hug: Onnea uuteen kiertoon! :)

Eip oo täti tänne vielä tullut, vaikka kerrankin sais tulla ja ihan luvan kanssa! :LOL: Mut kait se aikansa ottaa, kun se vuoto silloin lääkkeellisen jälkeen kuitenkin kesti niin pitkään. Alaselkää kyllä juilii siihen malliin ettei kyllä kaukana mokoma ole.

On nää vastoinkäymiset mullekin vähän malttia tähän vauvakuumeiluun tuoneet tai lähinnä se on kait puhdasta pelkoa :ashamed: Toisaalta tekis mieli jo käydä yrittämään, mutta sitten taas.. :/ jospa käy taas huonosti :( Et parempi ottaa ihan hissuksiin vaan tässä ja käydä siellä lääkärissäkin juttelemassa ja kyselemässä "tyhmiä" :)

Aurinkoista viikonloppua kaikille! :wave:

moi kaikki! Täälläkään ei ole vielä menkat alkanut!!! Testasin toissapäivänä negan ja nyt eilen alkoi rinnat kipeytyä ja mahaa juilia..en tiedä sitten testasinko liian aikaisin vai ilmottaako menkat tulostaan :kieh: Katsotaan mitä tuleman pitää..hyvää viikonloppua kaikille taidan alkaa siivoamaan :wave:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.03.2007 klo 22:06 Epskeps kirjoitti:
Mut kait se aikansa ottaa, kun se vuoto silloin lääkkeellisen jälkeen kuitenkin kesti niin pitkään. Alaselkää kyllä juilii siihen malliin ettei kyllä kaukana mokoma ole.

On nää vastoinkäymiset mullekin vähän malttia tähän vauvakuumeiluun tuoneet tai lähinnä se on kait puhdasta pelkoa :ashamed: Toisaalta tekis mieli jo käydä yrittämään, mutta sitten taas.. :/ jospa käy taas huonosti :(
mulla vihloi j särki selkää 2-3 päivää ennen menkkojen alkua.. joten näin jälkeenpäin oli merkki että tulossa on :D
eilen loppui vuoto jo joten nyt odotellaan ensi kuuta sitten milloin plussan voisi sada jo. ;)

aurinkoista v-loppua :wave:

Lauantai 31.3

Haaveissa esikoinen

Repa 27v KOTKA.............KM 02/07...................KP 14/29-31
Tuutikki ..................KM 02/07...........................KP 17/36
Viuhtis 26v TRE........KM 12/06..........................KP 2/32
Nasu ......................KM 11/02, 11/05, 12/06.....KP 35/30
Miikkis 25v LAHTI....KM 02/07...........................KP 33/30-35

Haaveissa kakkonen

Vinja 28v .................KM 02/06, 02/07................KP 11/27-33
Riikkuli .....................KM 03/07..........................KP 32/30
Epskeps ....................KM 12/06, TM 03/07..........KP 30/ 28?
Pippuri81 26v.............KM 07/05, 03/06, 01/07.....KP 22/?
mjss 28v..........................KM 01/07...................KP 30/40

Haaveissa kolmonen

Luhtalemmikki ....Toinen lapsi enkeliksi 12/06......KP 30/26-28
Pulttibois 25v HKI.........KM 03/07.........................KP 11/28-30

Pippuri84
Vieras
Jonttu

Lauantaita myös täältä :wave:

Vessan pesu odottaa minua tuolla ja kulutan tässä koneella aikaa kun ei millään viittis :whistle:

Riikkuli: Hyvä kun lääkärillä käynti helpotti mieltä, ja jotain konkreettistakin jäi käteen =) Toivotaan että se siitä käy rullaamaan...

Niin kai se rauhottuminen vauvatouhuissa on osaks sitä pelkoakin :/ Jotenkin haluu kovasti olla raskaana,mutta tietää et kun se raskaus on sitte totta , alkaa se pelkääminen,et saako sen pienen pysymään matkassa :(
Tuntuu et silloin kun tän vauva haaveilun alotti ja jätti pillerit oli ihan toisessa maailmassa kun nyt, vaikka ajallisesti siitä ei oo kovin kauaa edes... Sitä on niin tietonen kaikista, ottaa tän niin paljon realistisemmin...Hyvä vai huono? Kai sillä on puolensa :p

Mutta nyt se vessa ;)
Hyvää päivänjatkoa!!!

täytyypä minunkin ilmoitella itsestäni. Mitään uutta ei kylläkään ole. Ensiviikon loppupuolella pitäisi menkkojen alkaa ja varmasti alkavatkin. On ollut lievää pahoinvointia ja vatsanväänteitä jotka yleensä ovat ilmaisseet sitä että hormoonit heittelee.

Sen sijaan muuten menee loistavasti. Olemme mieheni kanssa molemmat juuri valmistumassa (valmistumispäivä kahden vikon kuluttua) ja mies sai eilen tiedon työpaikasta. Suoraan koulusta vakituinen esimiehen paikka! Kaiken lisäksi vielä paikkakunnalta jonne mieluiten halusimme ja palkkakin on niin hyvä ettei tarvi huolehtia ettemme pärjäisi jos raskautuisin. Juhlat menossa B)

Maanantai 2.4

Haaveissa esikoinen

Repa 27v KOTKA......KM 02/07..........................KP 16/29-31
Tuutikki ..................KM 02/07...........................KP 19/36
Viuhtis 26v TRE........KM 12/06..........................KP 4/32
Nasu ......................KM 11/02, 11/05, 12/06......KP 37/30
Miikkis 25v LAHTI.....KM 02/07..........................KP 35/30-35
Viia ........................KM 11/06

Haaveissa kakkonen

Vinja 28v .................KM 02/06, 02/07................KP 13/27-33
Riikkuli .....................KM 03/07..........................KP 34/30
Epskeps ....................KM 12/06, TM 03/07..........KP 1/28-31
Pippuri81 26v.............KM 07/05, 03/06, 01/07.....KP 24/?
mjss 28v...................KM 01/07..........................KP 32/40

Haaveissa kolmonen

Luhtalemmikki ....Toinen lapsi enkeliksi 12/06.......KP 32/26-28
Pulttibois 25v HKI.........KM 03/07.........................KP 13/28-30

Pippuri84
Vieras
Jonttu
<br><br>

Päivittelinpä suoraan maanantaille tuon listan kun tää päivä alkaa olemaan jo pulkassa.. :p Aprillia vaan kaikille ja virvon varvon siihen päälle! :LOL:

Eipä ole täti tänne vieläkään tullut. No eipä se tosin ole ihmekään. Eiköhän se tule kun aika on. Alaselkää juilii edelleen vaan ihan julmetusti, mutta se kyllä voi johtua muustakin. :/

Hyvää alkavaa viikkoa kaikille!! :wave:

Moips!

Jontulle :hug:

Joopa joo... päivät täysi, eikä mitään muutosta tilanteessa. Melkein ottaa päähän :headwall:
Valkovuoto lisääntynyt muutaman päivän aikana ja pientä nippailua, tosi harvoin, ajattelin että taasko se ovis siellä voisi kummitella, tässä ei oikeasti ole enää mitään järkeä!!!! Rinnat hieman aremmat kuin norm. mutta enteilee vain menkkoja varmaan :( Tai siis toisaalta olisi hyvä että menkat tulisi mutta toisaalta toivon ettei tulisi :LOL: Pimeää!

En tiedä onko mitään järkeä testailla, mutta kaipa se pitääpi. Lekurille pitäisi soittaa tällä viikolla jos menkat ei ala, niin ne käynnistetään.

Olikohan se riikkuli joka kirjoitteli lugesta... mietin itse samaa, että pitäiskö jotain vastaavaa ottaa, koska keltarauhasessa luultavasti vajaatoimintaa, jota vahvistamaan sain terot, mutta nythän mennään luomuna, mutta katsotaan nyt tilanne ensin kuntoon...

Täti tuli! :eek: :D Nurinkurista iloita siitä, mutta niin se vaan on nyt tällä kertaa. Niin ne aavistukset vaan piti paikkansa ja 2 vkoa sitten olin ihan satavarma että ovis oli ja niin se tais ollakin. Mutta eipä tässä yrittämään vielä tällä kierrolla päästä, toinen pitää vielä odottaa... :ashamed: Ehkä hyvä niin. :snotty:

Virvonvarvon täältäkin!!!! :LOL:

Miikkis: Tsemppiä ja toivotaan että tilanne selkiytyy... :hug:

Viia: Loistavia uutisia... Se onkin nyt mukava pientä yrittää kun on taloudellinen puoli hanskassa =) Ja onnea molemmille valmistumisen johdosta :flower:

Epskepsille kanssa tätionnittelut ...poikkeuksellisesti :D

Mullakin se ovis tais sunnuntaina olla, on kyllä ollu sellasta epämäärästä vatsatuntemusta koko viikonlopun ja oikeestaan vieläkin,mut sunnuntaina oli enempi oireilua... Yleensä tunnen selkeemmin,mut en toki aina...et tää on nyt tämmönen laimeempi kuukaus sitten :) Vapaa päivää tässä viettelen, väittävät että olis viimenen lämpimämpi päivä vähään aikaan,eli ihan kivasti sattu... B)

Hyvät päivänjatkot kaikille :wave:

Onpas kiva kuulla, että Epskepsille tuli täti, ja Viia + mies ovat valmistumassa ja elämä on mallillaan! :flower: On muutenkin jostain kumman syystä niin pirteä ja tyytyväinen olo, että tuollaiset uutiset saa vielä paremmalle tuulelle!

Juu jostain syystä on tosi energinen olo. =) Juuri reippailin töistä kotiin ja ajattelin tehdä jotain hyvää ruokaa. Ihmeellistä, että näin maanantaina voi olla näin älyttömän hyvällä tuulelle! Jotain hormoneja taas... :D

Mites te muut, joilla on jo ollut km:n jälkeen menkat? Kun sitä sanotaan, että ne voi olla km:n jälkeen runsaammat ja kivuliaammat, niin ei mulla vaan ole. Määrällisesti taitaa olla melko samanlaiset, mutta ne kivut on hävinny johonkin! Ei sillä, että mulla niitä kipuja niin ikävä olisi, kunhan vaan täällä tuumailen... :whistle:

Taidanpa mennä tästä puuhailemaan jotakin, kun kerran energiaa on. Jos näin hyväntuulisena ja rentona voisi mennä koko kierron, niin saattaisi jopa olla mahdollisuus plussaan, kun ei stressaisi! :)

What
Olen aina silloin tällöin seuraillut kirjoituksianne, itsellänikin oli keskenmeno helmi-maaliskuun vaihteessa, ja maaliskuun alussa oli lääkkeellinen tyhjennys. Viime viikolla (ma) oli jälkitarkastuksen hcg-arvo 36, joten terkka sanoi, että hyvältä näyttää. Nyt olen odotellut menkkoja, ja paljon on ollut tuntemuksia alavatsalla jo melkein kaksi viikkoa. Mulla on norm. tosi pitkä kierto. Nyt jostain syystä tein ovistestin, joka näytti haaleeta toista viivaa. En oo koskaan noita tehnytkään. Olen nyt ihan sekaisin, että onko tosiaan nyt ovis, vaikka olin varma että menkat jo alkais, vai voinko olla raskaana!!?? Ollaan oltu tyhjennyksen jälkeen harvakseltaan sängys, 5krt ja aina käytetty onnistuneesti (mun mielestä) kumia. Eilen kuitenkin oltiin ilman, kun olin varma, että menkat alkaa millä hetkellä tahansa. Nyt jos olis ovis, niin ilm on hyvät mahdollisuudet tulla raskaaksi, mikä olis tooooooosi ihanaa, mut piti oottaa ne yhdet menkat...headwall:

Osaako joku kertoa mitä on tekeillä? (vauhkoon varmaaan kun jo niin oon toivonut niitä menkkoja ja vauvaa) :ashamed: Ja onko tosi paha jos tuleekin raskaaksi ennen niitä menkkoja? Ja kuinka nopeasti toi hcg-ravo yleensä laskee?

Kiitos jo etukäteen vastauksista!

Ja todella toivon, että moni tällä palstalla olevista plussaisi pian! =)

Hei What :wave: Osanottoni keskenmenosi johdosta :hug: Tervetuloa tänne kanssasisarien joukkoon :) :flower:

Enpä tuohon sun tilanteeseesi osaa oikein mitään ihmeellistä sanoa. Minulta ei ole koskaan tuota hcg-arvoa ees katsottu.. Mutta jos epäilet olevasi raskaana, niin tee testi, mutta tällä kertaa raskaustesti ;)

Hyvähän se olisi ne yhdet menkat odottaa jotta kohtu ja muu elimistö ehtii palautua. Näin olen ainakin ymmärtänyt asian. Itse tässä joudun odottamaan nyt kahdet menkat, kun sain joulukuussa keskenmenon :'( sitten ekojen menkkojen jälkeen raskauduin uudestaan, mutta maaliskuun alussa se todettiin tuulimunaksi :'( ja sitten tulikin lääkäriltä "käsky" odottaa kahdet menkat ennen uutta yritystä.

Omaa sitten sen verran, että nää menkat mitkä nyt tänään alkoi. Vaikka niitä toisaalta odotin, jotta tietäisin että tää vanha rakkine toimii kaikesta huolimatta, niin kyllä vaan tää tädin tulo on vetänyt tässä mieltä maahan :( Muistuttaa näistä ikävistä asioista kyllä aika konkreettisesti. :'( Mutta jospa tämä tästä...

Joudunpa minäkin sitten liittymään tänne...

Neljäs lapsi (viides raskaus) ilmoitti aivan arvaamatta tulostaan tuossa tammikuun lopulla. Ensin pientä paniikkia, sitten valtavaa riemua. Mitään ei kuitenkaan kerrottu kenellekään, koska alussahan ei voi koskaan olla varma... Eikä voinutkaan. 5+6 alkoi rusehtava vuoto, samana päivänä ultraan (asun Keski-Euroopassa ja täällä minun maassani pääsee aina ultraan saman tien) kaikki ok, jopa sydämenlyönnit näkyivät. Vuoto loppui, vain alkaakseen viikkoa myöhemmin uudelleen ja verisempänä ja runsaampana tällä kertaa. Taas välittömästi ultraan, kaikki edelleen kunnossa. Vuotoa nyt jatkuvasti, ei kuitenkaan kipuja, vähemmän kuin kuukautisissa, mutta tasaisen varmasti. Kontrolliultra viikon päästä, kaikki EDELLEEN ok, sydämen syke näkyi selvästi. Korviin jäi kuitenkin vähän soimaan kokeneen gynen sanat "vaikuttaa ehkä vähän pieneltä". Taas viikkoa myöhemmin kontrolli, ei enää sykettä, alkio tosin kasvanut edellisestä, eli kuollut jossain juuri ennen kahdeksannen viikon täyttymistä.

Lääkkeitä kehiin keskenmenon käynnistämiseksi, kotona sai olla, odottelin varsinaisen "verilöylyn" alkavan, ei mitään, pientä kramppia max. Ultrassa näkyi, että alkio entisellä paikallaan. Uudet lääkkeet. Tällä kierroksella pari tuntia krampinpoikasta, ehkä viisi-kuusi hyytymää ja sitten loppu. Eli edes toinen lääkesatsi ei tehonnut. Nyt odottelen kaavintaa torstaina. Uskomattominta on, että verenvuoto on vihdoin melkein kokonaan lakannut, eli ilman ultria (vrt ilmeisesti tilanne useissa kunnissa Suomessa, jos ei voi käydä kuin julkisissa palveluissa) olisin nyt onneni kukkuloilla ja uskoisin kaiken olevan hyvin.

Tosiasiassa kantelen tässä kuollutta alkiota, josta kehoni ei jostain kumman syystä halua vapaaehtoisesti luopua.

Kaikki tämä on johtanut siihen, ettö nyt haluamme mieheni kanssa oikein tekemällä tehdä vielä yhden lapsen. Koska tuo 40 tulee tänä vuonna mittariin, ei aikaa ole hukattavaksi! Hankinkin jo innoissani netistä (jenkeistä) megapakkauksen ovis- ja raskaustestejä - se suomalainen sisu
:D
(Tulivat muuten parissa päivässä perille ja olivat julmetun edullisia!)

Harmi vaan, ettei niitä pääse vielä pitkään aikaan käyttämään, vuotoa on ilmeisesti torstain kaavinnan jälkeen odotettavissa 3-4 vko PLUS kuukautiset päälle... ei ole tämä naisen elämä helppoa - jos homma olisi miesten hoidettava, niin kyllä ihmiset olisivat kuolleet sukupuuttoon jo ajat sitten!
:LOL:

Terveisiä kaikille kanssasisarille, toivotaan vuodon loppumista ja uuden elämän alkamista!!!

Yhteistyössä