km:n jälkeen kuumeilevat...

Huomenta!

Ekaksi Pippurille iso lämmin :hug:
Joskus sitä koetellaan oikein olan takaa, jaksamuksia!!!

Nasu ihan mielettömän paljon onnea plussauksesta :heart:
Oikein supertarrasukkia matkaan pikkunyytille! Ja luottamusta siihen, että kaikki sujuu tälläkertaa hyvin!

Repa kyllä ainakin nuo mun superpäivät pitää paikkaansa, ei oo menkkoja vielä km jälkeen näkynyt, odottelen alkavaksi sunnuntaina, koska vielä 2 päivää teroja jäljellä, sitten päästään hommiin ;)

Malttamaton nyt vaan varpaat ja sormet solmuun ja toivotaan että tärppäisi... onnea oviksen bongauksesta, tosi hienoa, että tuli niin selvästi!

Olipahan muutes pääsiäinen, tuli nollattua kyllä ihan kaikki mökillä. Rakennettiin laajennusta ja tuli sitten siemailtua siinä touhun timmellyksessä :whistle: Jotenkin alkaa taas tuntumaan, että olen oma itseni. Mutsi sanoi mulle että on monta kertaa kertonut isäpuolelleni (vanhemmat siis eronneet, isäpuoli on kuin oma isä!!) että en ole oma itseni vielä... mutta taisi sekin muuttua vkonlopun aikana.

Nyt vaan kaikki toiveet ensi kiertoon, että päästään tammimasujen luo...

Miikkis: Ihana, että joku muukin on hieman nollaillut pääsiäisenä. Olin oikeasti niin kypsä tähän yrittämiseen ja stressaamiseen viime viikolla, nyt taas on toiveet katossa. Kaikki meni putkeen tuon oviksen kanssa, siis munasolun koko, limiksen paksuus, ajoitus, kaikki... Oltiin kanssa mökkeilemässä ja otettiin to&pe, jonka seurauksena mulle tuli hirveät morkkikset. Sovittiin sitten miehen kanssa, että ollaan vappuun asti tipattomalla linjalla, tai siis minä olen, koska olen salaa sopinut, että miehen kaverit vievät hänet juhlimaan poikien kesken 21.4. On niin huono lähtemään ilman mua, että pitää tälleen salaa sopia ;)

Malttamaton: kyllä nollaus on poikaa ;) Mulla kanssa kunnon morkkis eilen, koska tuli otettua reippaasti su illalla. Mut sit taas ajattelin, et nyt kun tää situkkahimo on tyydytetty, voi rauhassa taas alkaa pupuilemaan ilman situkanhimoa :LOL:
Hienoa, että järjestät miehellesi tilaisuuden päästä tuulettumaan. Täytyy myöntää että itsestäni ei ehkä olisi siihen, jos mennään niin mennään yhdessä (voi tsiisus miten vanhanaikaista :saint: )
Koska kaikki meni noin nappiin oviksen suhteen, niin uskon että nyt nappaa... Voi että kun olen innoissani teidän puolesta, tule heti kertomaan kun tapahtuu muutosta!!!!

? Tiistai 10.4 ?

Haaveissa esikoinen

Repa 27v KOTKA......KM 02/07..........................KP 24/29-31
Minky 23v...............KM 09/06
Tuutikki ..................KM 02/07...........................KP 27/36
Malttamaton 26v .....KM 08/06
Viuhtis 26v TRE........KM 12/06..........................KP 12/32
Miikkis 25v LAHTI.....KM 02/07..........................KP 43/30-35
Viia ........................KM 11/06
Anni .......................KM 09/06...........................KP ?/28
Ellen .......................KM 01/07
What.......................KM 03/07...........................KP 37/44
Pippuri84.................KM 09/06, 01/07, 04/07......KP 11/28-30

Haaveissa kakkonen

Vinja 28v .................KM 02/06, 02/07................KP 21/27-33
Merika .....................KM ?/07
Riikkuli .....................KM 03/07..........................KP 42/30
Epskeps ....................KM 12/06, TM 03/07..........KP 9/28-31
Pippuri81 26v.............KM 07/05, 03/06, 01/07.....KP 32/?
Kaipaava...................KM 08/06, 03/07
mjss 28v...................KM 01/07..........................KP 2/40

Haaveissa kolmonen

Nasuliini .....................KM 09/06, 02/07
Luhtalemmikki ....Toinen lapsi enkeliksi 12/06.......KP 30/26-28
Pulttibois 25v HKI.........KM 03/07.........................KP 21/28-30

Haaveissa neljäs

Espoir.........................KM 03/07

Plussanneet :heart:

Vieras
Jonttu
Nasu

Oi ihanaa, Nasulle onnea! :flower: :heart: Toivottavasti kaikki menee hyvin, ja tulevassa ultrassa kaikki on kohdallaan! Ja kyllä, me tullaan täältä vielä kaikki perässä odotuspuolelle...

Toivottavasti monella tärppää tässä kierrossa, oli niin positiivisia tunnelmia noissa jutuissa! Nimet unohtuu saman tien...

Tässä kun vielä itse pääsisi ovikseen asti, niin hyvä olisi. Ehkä viikonloppuna, tai maanantaina, tai joskus... Ehtiihän tässä ovistelemaan. :D

Tiistulia kaikille!!!

Miikkis: Toivottavasti saamme sitten teillepäin tädin kylään sunnuntaina,niin pääsee yritys alkuunsa :heart:

Mjss :hug: Ei lannistuta!!!

Ja Malttamaton,kerrassaan lupavaa!!! Nyt jännitetään sitten =)

Tuutikille hyvää reissua!!!! Ja Nasulle kanssa onnea matkaan ultraan ja sitäkautta joulukuisten puolelle...me lupaamme seurata mahd pian perässä :heart:

Täällä lämmöt aika koholla,tosin se voipi johtua ihan vaan lähestyvistä menkoista,mut viimeks oli jus epätavallisen koholla,kun plussasin :p Nooh,ei pidä innostua,kuten sanottu,mun oireisiin ei oo enää uskominen tän km:n jälkeen :ashamed:

Plussatuulia kaikille+++++ :whistle:

onnea jo plussanneille :flower: :D ja onnea niille jotka plussaa kovasti odottavat/uskovat sen tulevan tästä kierrosta :heart:

mulla onkin vasta ovis nyt menossa (kai?) vaikka kierto jo näin pitkällä :eek:
mä arvasin että km jälkeen tämä kierto hakee itseään ja vaikka mitä. ei olla edes puuhattu mitään joten ei voi plussaa tullakaan.
ja niin hyvä nyt kun työpaikan risteily (juopottelua) tiedossa 2 viikon päästä niin on kiva että saa ottaa ilman plussahuolia tai juuri plussanneena :whistle:

eli me odotellaan menkkoja "tarkoituksella" tuntuu ettei kiire ole tämän asian kanssa nyt :ashamed:
toisaalta surullinen sen asian kanssa, toisaalta ei..
en tiedä :headwall:

mä jotenkin kaipaan edelleen hirmu paljon sitä vauvaa joka meni kesken, itken vieläkin ja elän jotenkin siinä "uskossa" että elokuussa meille tulisi vauva. tiedän että hullua vaikka en hullu olekaan.. *pyörittää silmiä* :snotty:
eli en ole päässyt yli siitä niin kuin ei mieskään ja meidän on vaikea lähteä rakentamaan uutta yritystä :ashamed:

miten muilla?
OLETTEKO HETI KÄYNEET uutta yrittämään, onko ollut molemmat mukana siinä täydestä sydämmestä?

mä ainakin verisesti loukkaannuin miehelle kun hän sanoi että voitaisiin hetki odottaa- ettei nyt ole vauvan aika :eek:
kysyin että olisiko kuitenkin sen keskenmenneen vauvan aika ollut niin vastasi että kyllä :eek:

siis mitä vit.tua??? :kieh: :kieh: :kieh:
eli mies pakittaa enemmän kuin minä.. :/

Mä liityn kans pääsiäisen nollaajiin :D B) Tulipas vähän otettua lauantai-iltana.. ? :whistle: mut vaik sunnuntaina oli krapula niin nollaus teki hyvää. Nyt ei tarviikaan sitten pitkään aikaan ottakaan. :)

Tänne ei muuten mitään ihmeellistä. Yritän huomenna varailla aikaa jälkitarkastukseen. Ties milloin sen sitten saa..

Vähän tässä kyllä tekisi mieli käydä jo nyt yrittämään uudestaan, eikä enää niitä toisia menkkoja odotella.. Mut ehkä se ois kuitenkin parempi odotella.

Pulttis, mun miehelle keskenmeno oli kova paikka ja kun sitä seurasi sitten se tuulimunakin vielä, niin kyllä otti koville hänellekin :'( Mut eipä tuo ole perumaan käynyt kuitenkaan tätä "projektia". Vaistoan kyllä silti että häntä vielä pelottaa, että pieleen menee taas.. ja miksei pelottaisi kun minuakin pelottaa. :( Mut uskallettava se vaan vielä on. Niin kovin sitä toista lasta tässä kaipaa.. :heart:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.04.2007 klo 20:13 Epskeps kirjoitti:
Pulttis, mun miehelle keskenmeno oli kova paikka ja kun sitä seurasi sitten se tuulimunakin vielä, niin kyllä otti koville hänellekin :'( Mut eipä tuo ole perumaan käynyt kuitenkaan tätä "projektia". Vaistoan kyllä silti että häntä vielä pelottaa, että pieleen menee taas.. ja miksei pelottaisi kun minuakin pelottaa. :( Mut uskallettava se vaan vielä on. Niin kovin sitä toista lasta tässä kaipaa.. :heart:
niin.
tuo mies ei vaan ensimmäiseen kuukauteen puhunut oikeastaan mitään siihen keskenmenneeseen vauvaan liittyvää- hautonut asiaa ja nyt onkin sitä mieltä että ei vielä-
aluksi tarkoitus oli odottaa yhdet menkat (joita sairaalassa pyysivät/toivoivat odottamaan) tein niin ja jälkitarkastuksessa kaikki oli kunnossa.
:whistle:
nyt kun tässä kierrossa piti alkaa yrittämään oli mies selibaatissa sitten :LOL: :eek: :LOL:

mua nyt naurattaa vaikka suututtanutkin moinen on jo.
tänään keskusteltiin pitkä tovi ihan pari h sitten ja sovittiin että seuraavat vielä odotan miehen takia. eli hän pelkää että sama käy uudestaan ja siksi haluaa pitkittää koko vauva asiaa :ashamed:
tottakai pelkään itsekin samaa, mutta jos jään pelkäämään niin eihän me koskaan voida saada enään lapsia sitten.. :whistle:

tiedän että seuraava odotus tulee olemaan henkisesti mulle tosi iso juttu, mutta se on sitten sen ajan murhe.
:heart:

Pulttis, teillä on sitten vähän samaa hommaa kuin meilläkin ja niin varmaan on monella muullakin parilla. Rankkoja nämä vastoinkäymiset on, mutta niistä on vain yli päästävä jotenkin ja toivossa eleltävä että vielä se nyytti syliin saataisiin. Paljon onnea teille yritykseen :heart: :hug:

Apeaa huomenta!
Kyllä on mälsä ilma, no onnex on luvannut ihanaa ilmaa viikonlopuksi.

Repa: Kiitos, toivotaan että täti tulisi nopeasti B)
Hyvältä kyllä siinä mielessä näyttää, että eilen illasta lähtien ollut juilintaa ja ehkä hieman vihlontaa, ihan sellainen tunne et menkat alkaa just eikä kohta... Pitää vielä kerran testata ennen kuin voi aloittaa clomit!
Toivotaan että nuo lämpöjen nousu olisi ilmoitus masuasukista :heart:

Pulttis: Me aloitettiin heti yritys uudelleen. Nyt kun jälkeenpäin miettii niin ehkä olisi ollut hyvä odottaa, mutta tätiä odotellaan joten..
Huomaan usein miettiväni menetettyä vauvaa. Ystävälläni on LA lokakuussa, niinkuin minullakin olisi ollut, joten kuulen hänen hehkutustaan ja samalla joku kääntää puukkoa sydämessäni! Mutta se on ihme miten vahva ihminen on, että sitä löytää taas jälleen vireen jatkaa :hug:

Miehelleni km oli oikeasti kova paikka, hän on niiiin lapsirakas ja siskollaan on monta lasta ja heidän näkeminen oli heti km jälkeen tosi vaikeaa... Monet itkut sitä itkettiin yhdessä, meitä km lähensi, koska molemmat menetimme jotain rakasta. Sanoi että on heti mukana uudessa yrityksessä täysillä, mutta tiedä sitten...

Kentia
Jospa liittyisin tänne jonon jatkeeksi, tosin sivuja olette ahkeroineet sen verran paksun läjän, että en nyt ihan kaikkea lukenut... Viikko sitten ultrassa minulla todettiin alkion kehityksen pysähtyneen aivan alkutekijöihin. Keskenmeno tuli kotona lääkkeillä, päivää ennen tyhjennyspäivää sairaalassa. Sinnekin silti jouduin, hyvä niin. Ultrassa todettiin, että kaikki poistui sen siliän tien...

Mieliala on tietysti vielä apea ja alakuloinen, ja olenkin nyt saikulla. Vaikea ajatella paluuta työpaikalle. Vaikka väistämätöntähän se on! Tämä ketju näytti niin piristävältä, vaikka kaikilla onkin kovia kokemuksia pohjalla, että ajattelin, että tää vois viedä henkisesti eteenpäin :) Jotkut nimimerkit onkin tuttuja, jos en väärin muista, niin marrasmasuista...

Hyviä vointeja kaikille!

Jk. Niin tietysti täälläkin päässä mielessä pyörii uusi raskautuminen, vaikka en ole ketjun nuorimmaisia. Tuntuu, ettei millään jaksaisi odottaa edes niitä ekoja menkkoja. Kun nyt ensin vuodot lakkaisivat...

? Keskiviikko 11.4 ?

Haaveissa esikoinen

Repa 27v KOTKA......KM 02/07..........................KP 25/29-31
Minky 23v...............KM 09/06
Tuutikki ..................KM 02/07...........................KP 28/36
Malttamaton 26v .....KM 08/06
Viuhtis 26v TRE........KM 12/06..........................KP 13/32
Miikkis 25v LAHTI.....KM 02/07..........................KP 44/30-35
Viia ........................KM 11/06
Anni .......................KM 09/06...........................KP ?/28
Ellen .......................KM 01/07
What.......................KM 03/07...........................KP 38/44
Pippuri84.................KM 09/06, 01/07, 04/07......KP 12/28-30

Haaveissa kakkonen

Vinja 28v .................KM 02/06, 02/07................KP 22/27-33
Merika .....................KM ?/07
Riikkuli .....................KM 03/07..........................KP 43/30
Epskeps ....................KM 12/06, TM 03/07..........KP 10/28-31
Pippuri81 26v.............KM 07/05, 03/06, 01/07.....KP 33/?
Kaipaava...................KM 08/06, 03/07
mjss 28v...................KM 01/07..........................KP 3/40

Haaveissa kolmonen

Nasuliini .....................KM 09/06, 02/07
Luhtalemmikki ....Toinen lapsi enkeliksi 12/06.......KP 31/26-28
Pulttibois 25v HKI.........KM 03/07.........................KP 22/28-30

Haaveissa neljäs

Espoir.........................KM 03/07

Haaveissa?

Kentia.........................KM 04/07

Plussanneet :heart:

Vieras
Jonttu
Nasu

Tervetuloa Kentia joukkoomme :hug: ikävää että sullekkin kävi näin,lähetän posittiivista energiaa täältä... :heart:

Jos haluat että täydennetään tietoja tonne listalle niin pistä tulemaan,kuten monesko toiveissa jne =)

Pulttis:Me alotettiin heti yrittämään uudestaan,mut ei mitenkään aktiivisesti..tulee jos on tullakseen meiningillä,mutta siis ehkäisyä ei ole...Yhdet menkat on kerenny jo olla ja toisia odotetaan,ihan hyvällä fiiliksellä,mulle tää oli oikee ratkaisu...ja mitä mieheen tulee,se ei oikeen oo tätä samalla tavalla ottanu kuin minä. Toki oli surullinen ja pahoillaan,mut ei se raskaus ollut vielä konkretisoitunut se ajatuksissa...En tiedä oisko toisin jos olis jo ollu lapsia ennestään..mut kukin suree tavallaan,näinhän se on. Toivotaan että vielä pääsette tän yli ajan kanssa,mut senhän me kaikki täällä tiedämme,et eihän sitä unohda koskaan...voimia sulle kun oikein surettaa :hug:

Täällä sitä kärvistellään omituisten tuntemuksien kanssa,taitaa taas hormonit pilailla mun kustannuksella :D Saas nähä,miten tää tästä kehittyy...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.04.2007 klo 23:16 Epskeps kirjoitti:
Pulttis, teillä on sitten vähän samaa hommaa kuin meilläkin ja niin varmaan on monella muullakin parilla. Rankkoja nämä vastoinkäymiset on, mutta niistä on vain yli päästävä jotenkin ja toivossa eleltävä että vielä se nyytti syliin saataisiin. Paljon onnea teille yritykseen :heart: :hug:
kiva kuulla ettei me olla ainoita "muukalaisia" joksi itseni tunnen tällä hetkellä.
ota tuosta miehestä selvää nyt. itsellä ainakin hyvä fiilis nyt että yhdet vielä odotellaan, työpaikan risteilyäkin odotan kovasti ja että saan rauhassa muutaman ottaa ilman raskauden "pelkoa" :p

iso :hug: myös sinne, tää ketju on kyllä pelastanut mun monet päivät. kiitos teille kaikille siitä :D :heart: :wave:

Pulttis, me odotettiin ne yhdet menkat, lääkärin kehotuksesta. Taisi olla ihan hyvä ratkaisu, ainakin sai vähän mielen rauhaa. Km oli meille molemmille kova pala (luonnollisesta), mutta mies vaan näyttää tunteensa niin erilailla kuin minä. Yhdessä kyllä ollaan itkettu ja juteltu paljon. Täysillä ollaan molemmat yrityksessä mukana, oltiin heti ekojen menkkojen jälkeen jo. Minua pelottaa jo valmiiksi enemmän kuin miestä, että mitä jos tulee toinenkin km, eikä me ikinä saada lasta. Varmasti miestäkin pelottaa, mutta on luonteeltaan muutenkin niin rauhallinen, että ei mene asioiden edelle ja hermoile etukäteen asiaa, jolle ei mitään kuitenkaan mahtaisi. Täytyy kyllä sanoa, että ilman tuota omaa ihanaa miestä olisin ollut ja olisin ehkä vieläkin aivan hukassa!

Ja Repalle vielä toivon, että hormonit olisi ihan tosissaan ja saisit plussan! Plussatuulia... :heart:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.04.2007 klo 09:26 Miikkis kirjoitti:
. Ystävälläni on LA lokakuussa, niinkuin minullakin olisi ollut, joten kuulen hänen hehkutustaan ja samalla joku kääntää puukkoa sydämessäni! Mutta se on ihme miten vahva ihminen on, että sitä löytää taas jälleen vireen jatkaa :hug:
mun ystävilläni ei onneksi ole elokuussa laskettua :whistle:
mutta kun tajusin vanessa forsmanin saavan vauvan elokuussa (tanssii tähtien kanssa ohjelma) olisin voinut televison ruudun läpi mennä haulikon kanssa jos olisin päässyt :LOL: :kieh: :eek: :LOL:
ihan hullua- en edes tunne koko ihmistä \|O

mutta näin se mieli vaan tekee tepposet.. vieläkin tosin vihan sitä akkaa :LOL: :kieh: vaikka sehän juuri meidän vauvan vei, eiks niin?? :LOL: :LOL: :LOL:

*nauraa itselleen räkäisesti* :saint:

Tervetuloa mukaan Kentia :flower: Osanottoni keskenmenosi johdosta :hug: :(

Pulttikselle ++++++++++++++ :whistle: Kunpa ois sitä itteään!!! :heart:

Ette te Pulttis tosiaankaan mitään "muukalaisia" tahi outoja ole :) Ihan normaaleja uskaltaisin niin sanoa ;) Keskenmeno aiheuttaa sen kokeneelle ja läheisille varmasti jos jonkinlaisia tunteita. Surua, tuskaa, pelkoa, voimattomuutta, avuttomuutta, kaikenlaisia tunteita maan ja taivaan väliltä. Itsekin olen tässä kokenut jos jonkinlaista tunteita, oikeaa tunteiden vuoristorataa on ollut.

Tää pino, kuten eräs toinen pino missä vakkarina hengailen, on auttanut paljon. Kiitos teille kaikille siitä!! :) On aika lohduttavaa, vaikkakin myös erittäin surullista, huomata että "samassa veneessä" on muitakin, ettei sitä ole ainut joka on vauvansa menettänyt. Vertaistuki on vailla vertaa :heart:

JaPulttis, mullakin on ollut vaikeaa käydä töissä kun siellä on yksi naisihminen joka odottaa vauvaa syntyväksi elokuussa.. :/ Eihän se minulta pois ole, mutta pahaa tekee jollain tapaa kuitenkin.. Eilenkin töissä ollessani tää nainen esitteli mahaansa ja sano katso kun näkyy jo.. Joo näkyyhän se.. :ashamed: Sitten taas ystäväni raskaus ei tunnu yhtään pahalta. Hän koki keskenmenon vain pari viikkoa mua aiemmin joulukuussa. Sitten suunnilleen yhtä aikaa raskauduttiin tammikuussa. Minulta se vaan epäonnistui kun olikin tuulimuna, mutta kaverin raskaus onnistui, onneksi!! Olen hyvin onnellinen hänen puolestaan :) Eniten mulle tekee pahaa katsoa vieraita naisia isojen mahojensa kanssa tai pienten vauvojen kanssa.. :( Mut eiköhän tämä tästä. Paistaa se päivä varmaan tähänkin risukasaan joskus.. B)

Tervetuloa mukaan Kentia :flower: Kurjaa kun sinäkin marraskuisista tipuit
:hug:
Pääsiäinen meni ja myös täällä tuli vähän nollattua. Vaikkakaan mua ei jotenkin ees huvita juoda mitään. Niin paljon mieluummin oisin juomatta ja kasvattelisin vaan masua. Vähän sama kun Pulttiksella, että tuntuu kuin vieläkin eläisin siinä uskossa että raskaana ollaan niin enhän mä mitään voi juoda. "Kauhulla" ootan jo vappua, kun on "pakko" juoda ja juhlia ja kiinnostus tällä hetkellä nolla...

Munkin miehelle tää kolmas keskenmeno oli jo tosi kova paikka. Ollaan yhessä juteltu ja itketty ja ihan yhtä paljon ollaan uudessa yrityksessä mukana. Vieläkin mua välillä itkettää ja tuntuu tosi kurjalta niin mies raukka joutuu olee vahvana ja tukee mua, vaikka ihan yhtä kova paikka se sillekin oli. Hölmöä, tiedän, mutta mä oon jo valmiiksi itkenyt sitäkin kun se testi seuraavan kerran näyttää plussaa vaikka tosi ilonen ja toivottu asiahan se on, mutta kun pelkään keskenmenoa niin paljon. Mies yrittää kovasti rauhotella ja toppuutella menemästä asioiden edelle, mutta minkäs voin. Sitä ei varmaan osaa kunnolla iloita seuraavasta raskaudesta moneen viikkoon.

Täältäkin kiitos tälle pinolle ja sen ihanille tyypeille =) On kiva huomata ettei ole ihan yksin näiden ajatuksien kanssa vaan monilla on samanlaisia mietteitä ja tuntemuksia :hug:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.04.2007 klo 17:29 Epskeps kirjoitti:
Tää pino, kuten eräs toinen pino missä vakkarina hengailen, on auttanut paljon. Kiitos teille kaikille siitä!! :) On aika lohduttavaa, vaikkakin myös erittäin surullista, huomata että "samassa veneessä" on muitakin, ettei sitä ole ainut joka on vauvansa menettänyt. Vertaistuki on vailla vertaa :heart:

JaPulttis, mullakin on ollut vaikeaa käydä töissä kun siellä on yksi naisihminen joka odottaa vauvaa syntyväksi elokuussa.. :/ Eihän se minulta pois ole, mutta pahaa tekee jollain tapaa kuitenkin.. Eilenkin töissä ollessani tää nainen esitteli mahaansa ja sano katso kun näkyy jo.. Joo näkyyhän se.. :ashamed:
Eniten mulle tekee pahaa katsoa vieraita naisia isojen mahojensa kanssa tai pienten vauvojen kanssa.. :( Mut eiköhän tämä tästä. Paistaa se päivä varmaan tähänkin risukasaan joskus.. B)
ihan varmasti paistaa vielä meillekin.. :)
ja samoissa ajatuksissa täälläkin pyöritään kuin vuoristoradalla konsanaan. onneksi nuo 2 tuholaista jaksaa pitää mielen virkeänä ja päivät touhukkaana ;)

mä pitkän aikaa kiusasin itseäni lukemalla elokuisten kuulumisia, enään en voi. tekee vaan niin pahaa vaikka olen jokaisen heidän puolesta onnellinen :ashamed:
no, onneksi töissä kiirettä ja yksi työkaveri suunnittelee vauvaa. olisi ihana raskautua samoihin aikoihin ja nauttia odotuksesta salaa jonkun kanssa edes hetki. :D

mutta kuten sanoin, tämä on paras vertaistuki ollut minulle :heart: :wave:
*kiittää ja halaa* :hug:

Kentia
Kiitos kaikille osanotoista vain! Olo on yhä alavireinen, mutta kyllä tämä tästä. Pikkuhiljaa. Kyllähän ne ajatukset on jo luiskahtaneet sinne uuteen yrittämiseen! Enpäs tiedä, jaksanko odottaa edes yli niiden ekojen menkkojen, vaikka kaikkialla varoitellaan, että kohdun pitää antaa toipua. Eikö lääkkeillä poiston kuitenkin pitäisi olla kohtua kohtaan aika hellävarainen, jos nyt niin voi sanoa... Sen verran pitää tietysti odottaa, että raskaustesti menee miinukselle. Vielä näin viikon kuluttua km:sta se näyttää haaleaa plussaa. Kuinka teillä muilla, miten pitkään haamuplussa näkyi, tai veren hcg oli koholla km:n jälkeen?

Repa: kiitos kysymästä... Kyllä täällä on haaveissa kakkonen :)
Bulttis: Kyselit siitä miehen mukanaolosta... Kyllä mun mies on täysillä mukana, mutta sitten on keskusteltu myös siitä, mitäs sitten tehdään, jos uus yritys ei onnistukaan. Mies on selkeästi hedelmöityshoitoja vastaan, minä varovaisesti niidenkin kannalla. Toivottavasti keskustelut niistä ei tulekaan koskaan ajankohtaisiksi :\|

\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.04.2007 klo 14:37 Kentia kirjoitti:
. Kuinka teillä muilla, miten pitkään haamuplussa näkyi, tai veren hcg oli koholla km:n jälkeen?
mä sain lääkkeellisen jälkeen testiin negan 2 viikko sen jälkeen. en tiedä olisiko aikaisemminkin jo ollut mutta sitten ainakin oli..
yllättävän äkkiä aika menee, ekat menkat tuli tosi nopeasti ainakin mulle. mutta nyt seuraavien odotus kestää ja kestää- :whistle:
sitten alkaa kunnon tosi toimet :p

mä jammaan täällä tätä biisiä joten jaan tämän VAAN teidän kanssa.. :D

http://www.youtube.com/watch?v=C_c_MHkba5c
(stereot kakkoon)

tätä jammasin eilen ja mies olikin tullut himaan sillä aikaa ja katsoi mua vähän pitkään-- :LOL:
siis se rajumpi osa tässä ;)

http://www.youtube.com/watch?v=jOXJ8dve2sU

:saint: :saint: :saint:

työkaverin kanssa töissä kuunneltiin ja jäi päähän.. ;)
riemukasta torstaita kaikille :D :wave: :D <br><br>

\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.04.2007 klo 14:37 Kentia kirjoitti:
Sen verran pitää tietysti odottaa, että raskaustesti menee miinukselle. Vielä näin viikon kuluttua km:sta se näyttää haaleaa plussaa. Kuinka teillä muilla, miten pitkään haamuplussa näkyi, tai veren hcg oli koholla km:n jälkeen?
No mä en ole edes testannu näkyykö hcg:tä, en keskenmenon enkä tuulimunan jälkeen.. :ashamed: En halunnut nähdä olematonta plussaa :( Eiköhän sieltä ole kaikki tullut pois näiden jo taaksejääneiden menkkojen mukana, sen verran tavaraa tuli.. :x

Luhtalemmikki :hug: <br><br>

Yhteistyössä