Mie olen niin kiukkunen et voi :kieh: oltiin tänään perhekerhossa ja odotettiin kaikki innolla sitä kun näkee sitten pojat kavereita ja ite pääsee juttelee muiden kanssa...mut siis joukkoomme ilmaantui uusi äiti jolla lapset 6v,4v,3v,1v ja raskaana 7kk...siis toi nainen rupes paasaa kuinka hän ei ymmärrä nykyäitejä kun vaan kaks lasta tehään ja valitetaan elämän rankkuuta ym.myö muut kateltiin ihan ihmeissämme et mitä se nyt paasaa mut siinä vaiheessa kun rupes miulle pajattaa mein pojista ja ikä erosta ja miksei meillä ole enempää lapsia ja pitäis tehä lisää lapsia (en ole kyseistä ihmistä tavannu koskaan ennen) ni meitsi kilahti aivan täysin :ashamed: annoin tulla kaiken mein yrityksestä,raskauksista,poikien syntymisestä,keskosuudesta,kalloleikkauksista,yli vuoden yrityksestä,keskenmenosta,hormooni hoidoistaym...siis ihan kaikesta että se ei kaikilla vaan käy niin helposti toi vauvojen "tekeminen" ja lopetin legendaarisiin sanoin että:älä sinä tule mulle puhumaan lasten tekemisestä ja elämän rankkuudesta koska luulen tietäväni omalta osalta että mitä se on...nainen ei tajunnu edes hävetä vaan hyökkäs seuraavan kimppuun...nyt vaan kakki toivomme että vaihtaisi ryhmää koska mein ryhmä ei ole pitkä ikäinen jos se tota paasausta jatkaa joka kerralla.
Anteeksi purkaus tänne mut pakko oli saaha purkaa toi kävi sen verran sieppaa se nainen :kieh:
Anteeksi purkaus tänne mut pakko oli saaha purkaa toi kävi sen verran sieppaa se nainen :kieh: