km:n jälkeen kuumeilevat...

Eliisa juu on mulla oma heppa, ollut jo yli 10 vuotta
Se on sellainen erittäin temperamenttinen arabitamma, jolla ikää on 21v mutta ei sitä kyllä siitä huomaa. Meidän meno on vähän tämmöistä... ->

Olen koko ikäni ratsastanut ja tulen varmaan aina ratsastamaan. Ei siitä vaan eroon pääse

Mimmoistas masunippailua Irtiksellä oikein on? ;) No, kerro heti! Onko se sellaista kuin joku kutittelisi sieltä masun sisäpuolelta..? Jos on, niin siellä saattaa olla joku kutittelemassa

Mut nyt tää väsy menee suihkuun että pääsee joskus nukkumaan..

Tuun koht päivitteleen..

Ihan pikaisesti, kamala väsy... Työstressiä taas, joten nyt vain lyhyesti, Epskepsin innoittamana =). Jännä kuulla, että sinulla on OMA hevonen! Voih, se oli mun suuri haaveeni teininä :D. Mutta sitten tuli opinnot ja miehet, ja ihana harrastus jäi. Elvytin homman pari vuotta sitten hevosleirillä, joka oli aivan ihana, mutta nyt on taas jonkinlainen tulppavaihe. Hevoset on mulle jotenkin rakkaita, mutta kehän kiertäminen tunnilla ei oikein motivoi, eikä siinä opi tarpeeksi. Silti tekee koko ajan mieli ratsastamaan! :headwall:

Kaikille ++++:ia!!!! :flower:

Heips te muut heppahöperöt :D Eli ainaski Danjuska, Kentia ja Eliisa :wave: Hepostelu on kyllä hyvä ja hauska harrastus joten eikun takaisin satulaan vaan! :D Jos ei tunneilla tykkää käydä niin varmaan jostain voi löytyä kiva vuokraheppaki kohtuu hinnalla ja ties vaikka ilmaiseksikin. Ite etin tuolle kopukalleni vuokraajaa.. ;)

Niin ja Danjuska mulla oli tän kierron alussa kans silleen et aluksi vuoto oli vähän niukempaa ja sitten seuraavana päivänä hanat aukes :x Mut mä laitoin kuitenkin se ekan päivän kp1:ksi. Ei kait sillä niiiiiiiin suurta merkitystä ole ;)

Haaveissa esikoinen

Neitikevät 26v..........KM 08/07
NinaTT......................KM 09/07
Jemima.....................KM 07/07
Julietta......................KM 09/07
Gatsu 25v.................KM 06/07
Tuizu 31v Nurmijärvi..KM 08/07
Mouse......................TM 07/07
Betania...................KM 06/07
Angelina..................KM 07/07
Marleena83..............KM 07/07
Pullenah85..............KM 03/07
Mymmelis.................KM 05/07, 07/07
Nannukka................KM 04/07, 07/07
Kummi.....................KM 11/06, 06/07...................KP -/30-32
Miukuli 22v HKI........KM 07/07..............................KP 4/-
SatuKa 29v..............KM 05/07..............................KP 9/28-32
Emppu78.................KM 06/07..............................KP 14/-
Tinii 21v HKI.............KM 02/07.............................KP 19/28-40
Margherita...............KM 08/07..............................KP 25/28-30
Irtosora 35v.............KM 08/07.............................KP 26/-
Miikkis 25v LAHTI....KM 12/06,TM03/07,KU05/07..KP 31/32
Kiti07.......................KM 05/07...................KP 34/28-29(-35)
Tuutikki ...................KM 02/07..............................KP 37/26

Haaveissa toinen

Tapsu85..................KM 09/07
Smigul.....................KM 09/07
Myymä....................KM 09/07
EevaRouva.............KM 07/07
Kentia.....................KM 04/07
Emik 30v.................KM 06/07, 09/07
Pelottaa.................enkelipoika 06/07.................KP 1/28-29
Danjuska................KM 08/07..............................KP 2/-
Sonja74..................KM 07/07..............................KP 5/26-29
Orchid.....................RK 06/07..............................KP 19/28-30
Epskeps 36v...........KM 12/06, 03/07..................KP 22/28

Haaveissa kolmas

MissMaisa.................KM 09/07
Minda........................KM 07/07
Eliisa80.....................KM 05/07.............................KP -/-
Luhtalemmikki ..........Enkelilapsi 12/06................KP -/26-28
Tuulenpuuska...........KM 02/06, 08/07..................KP 14/-
Aurinkoenergiaa 27v..KM 06/07...........................KP 24/28
Äitee2 28v.................KM 06/07............................KP 28/26-28
Stoppis.....................RK 07/07.............................KP 36/-

Haaveissa neljäs

MargeSimpson 24v LAHTI KM 07/06,10/06,enkelipoika 07/07 KP...3/29

Haaveissa kuudes

Rouva Rajatapaus 34v......KM 08/07.....................KP 8/-

Haamuilijat

Plussanneet

Vieras
Jonttu
Nasu
Suurperheellinen
Pikkupeikko85
Pippuri84
Viia
mjss
Riikkuli
Napsuh87
Minky
Vinja
Sipuli
Sopuli83
Ninni78
Tyynex
Suppis76
Haikara
Tonttutiina
Strömsö (ent.Hippula)
Puella
Pulttibois
Nasuliini
Mimmuli82
Malttamaton
Beccy
Repa
Viuhtis
Hiidi
Giia
Risukasa
Amira
Dulle

joo... mä oon taas täällä.... :snotty: :p

ei kun täällä on vaan ollut aika paljon tuota puhetta noista r.testeistä... Luin tuolta yhdeltä palstalta että herkät testit ovat todella niin herkkiä että voivat näyttää hedelmöittymisen, joka ei olekaan sitten kiinnittynyt ja siksi tulee plussan jälkeen nega. Huijakkaa... ei taida enää uskaltaa käyttää noita herkkiä...

Että sellasta vaan ilmoittelin... Mies ilmoitti juuri että menee vielä pari tuntia... Taas on joku kone rikki... Hyvä että kuulin mitn kun soitin kun siellä on niin kova melu. Ihme ettei niil äijil mee kuulo.

|O

muoks. Epskeps Meillä löytyy 4 suomenhevosta. Ovat ravureita. Yks niistä on vasta varsa, ja varsin ihastuttava tapaus pitkine ripsineen...

Eivät juokse. 2 niistä ovat jo eläkkeellä ja kahesta nuorimmaisesta tulee sitten kuulemma juoksijoita... Näillä (miehen perheellä) on ollut joskus ihan kuuluisiakin heppoja. Yks niistä on ainakin ollut oikein kunkku.

Voi kun ärsyttää... Mä en tykkää olla yksin kotona... Oon ihan varma että joku tiirailee mua tuolta ikkunoista... '(just... luin just Stephen Kingiä...). Täs just aattelin et koht joku varmaan koputtaa oveen tai kokeilee ovea... :x Niin... mä oon ihan mamo. Jos pitäisi nyt lähteä johonkin kävelemään niin menisin taksilla... :LOL: hyvä kun uskaltaa parkkikselle yksinään kävellä..

Noniin... eiköhän riitä jorinat nyt... Montakohan tuntia mä oon jo täällä valitellut... Sori vaan!

huomenia...

ensix neitikevät: tervetuloa ja lämmin :hug: km johdosta...
meille sanottiin silloin km jälkeen että kohtu ei välttämättä ole valmis ottamaan uutta raskautta vastaan heti...mutta yrittää saa..

sitten Julietta: miten ilta meni? =) mie oon kans aika mamo olemaan yksin kotona... :LOL: naurattaa oikein välillä..me sentään asutaan rivarissa joissa on naapureita ihan lähellä...tosin toiselta puolen just muutti kaveri pois ja nyt hirvittää millaiset uudet "hirviö"naapurit saadaan :| :LOL: :LOL:

mutta nyt puuron keittoon, kohta tulee hoitolapset...

Julietta miulla välillä sama ongelma toi yksin oleminen,ukko kun on rahtari ni sitä yksin oloa on aika paljon ilta/yö aikaan ja asutaan vielä korvessa (tän paikan nimi on oikeesti peräkorpi) vaikka tuossa on kaksi naapuri taloakin ni sinne on matkaa kuitenkin ja välillä olen kyllä ihan hermoheikko...hiiret viel syksysin kiusaa ja ripisee ja rapisee tuolla nurkissa.

(.)aamulla testasin mutta en tiedä voiko tota mikskään sanoa vaikka olikin aconin herkin mut se tais kuitenkin olla vaan viivanpaikka joten tätitä odotellessa...testailen kyllä vielä myöhemmin uudelleen ellei täti saavu mut luulisin et olis jo näyttäny ihan kunnolla jos jotain näytettävää olis...pitäis kaiketi ne terolutit aloittaa ni ei tää kierto venyis nyt ihan mahottomaks taas kun ei ne muuten näköjään ala ollenkaan...

Neiti kevät[/b itse olen ollu lääkkellisessä tyhjennyksessä keskenmenon jälkeen joka kuitenkaan ei tyhjentänyt kohtua kokonaan. kaavinta oli välttämätön. meille silloin kerroottiin jälkitarkastuksessa (n. kk kaavinnan jälkeen) ettei estettä uuteen yritykseen ollut vaikka heti kunhan henkisesti oli valmis. ollaan nyt ensimmäistä kuukautta ilman ehkäisyä ja keskenmenosta on n. kolme kuukautta. kokoajan toivotaan ja odotellaan että tarppäis

julietta mulla menkat alkoi 4 viikkoa kaavinnasta,mutta eroja tosiaan löytyy. mun muistakaakseni 4-6 vko on se yleinen..mutta henkilökohtastahan tuo.

omaa napaa :D
niin..nyt olis sitten menkat myöhässä 6 päivää.. ja perjantaiksi sain lähetteen labraan testeihin :) jännittäää ihan sikana!! jotenkin kuitenkin takaraivossa on edelleen sellanen ajatus ettei saa vieläkää nuolasta ennenkun tipahtaa :ashamed: kovasti vaan jännitään sitäkin kun tässä on ollu tollasta yleiskramppaa kropassa ja olen joutunut ottaa buranaa n. tabletin päivässä parin viikon ajan.. voikohan se haitata kehittyvää sikiötä?!? ostin edellispäivänä panadolia kun heräsin siihen ajatukseen että "hei..nyt taitaa oikeesti olla tärpännyt :D". niin..niistä labratestistä. mulla olis kyllä tuolla lipastossa testejä mutta en oikeen luota niihin 100% (..tiedän että niiden pitäis olla luotettavia mut viime kerralla tein kotona sellasen ja näytti negaa vaikka kahen päivän päästä näyttikin plussaa tk:ssa).
Oli muutenkin aika kokemusrikas viime viikko..olin hyvän ystäväni tukena synnytyksessa, toivottamassa tervetulleeksi maailmaan meidän suloisen kummipoikamme :heart: terve ja varsin suloinen tummatukkainen peikkopoika sieltä tuli ja liikutus oli suuri..itkettiin siellä kilpaa molemmat ja halailtiin :D
ensin ajattelin että mitähän kätilökin ajatteli mutta se varmana on tottunu näkee yhtä sun toista :LOL:
nyt on pakko lähtee suihkuun aj töihin.. iloitan kyllä heti perjantaina kun saan tuloksen *peukkuja*
aurinkoisia syyspäiviä kaikille!!! ja tietty plussatuuuuuuulia myös :)

Alkuperäinen kirjoittaja marleena83:
Neiti kevät[/b itse olen ollu lääkkellisessä tyhjennyksessä keskenmenon jälkeen joka kuitenkaan ei tyhjentänyt kohtua kokonaan. kaavinta oli välttämätön. meille silloin kerroottiin jälkitarkastuksessa (n. kk kaavinnan jälkeen) ettei estettä uuteen yritykseen ollut vaikka heti kunhan henkisesti oli valmis. ollaan nyt ensimmäistä kuukautta ilman ehkäisyä ja keskenmenosta on n. kolme kuukautta. kokoajan toivotaan ja odotellaan että tarppäis

julietta mulla menkat alkoi 4 viikkoa kaavinnasta,mutta eroja tosiaan löytyy. mun muistakaakseni 4-6 vko on se yleinen..mutta henkilökohtastahan tuo.

omaa napaa :D
niin..nyt olis sitten menkat myöhässä 6 päivää.. ja perjantaiksi sain lähetteen labraan testeihin :) jännittäää ihan sikana!! jotenkin kuitenkin takaraivossa on edelleen sellanen ajatus ettei saa vieläkää nuolasta ennenkun tipahtaa :ashamed: kovasti vaan jännitään sitäkin kun tässä on ollu tollasta yleiskramppaa kropassa ja olen joutunut ottaa buranaa n. tabletin päivässä parin viikon ajan.. voikohan se haitata kehittyvää sikiötä?!? ostin edellispäivänä panadolia kun heräsin siihen ajatukseen että "hei..nyt taitaa oikeesti olla tärpännyt :D". niin..niistä labratestistä. mulla olis kyllä tuolla lipastossa testejä mutta en oikeen luota niihin 100% (..tiedän että niiden pitäis olla luotettavia mut viime kerralla tein kotona sellasen ja näytti negaa vaikka kahen päivän päästä näyttikin plussaa tk:ssa).
Oli muutenkin aika kokemusrikas viime viikko..olin hyvän ystäväni tukena synnytyksessa, toivottamassa tervetulleeksi maailmaan meidän suloisen kummipoikamme :heart: terve ja varsin suloinen tummatukkainen peikkopoika sieltä tuli ja liikutus oli suuri..itkettiin siellä kilpaa molemmat ja halailtiin :D
ensin ajattelin että mitähän kätilökin ajatteli mutta se varmana on tottunu näkee yhtä sun toista :LOL:
nyt on pakko lähtee suihkuun aj töihin.. iloitan kyllä heti perjantaina kun saan tuloksen *peukkuja*
aurinkoisia syyspäiviä kaikille!!! ja tietty plussatuuuuuuulia myös :)

Meitsi täällä opiskelee aiheesta miten elämä saa alkunsa :heart: Tuli vaan yks kaks sellainen olo et mäpäs haluan katsoa Elämä ennen syntymää- ohjelmat mitkä olen tallentanut joskus alkuvuodesta. Oletteko muut nähneet tätä ohjelmaa? Oli kaksiosainen sarja, ykköseltä tullut ainakin kahteen kertaan. Ihania 4d-ultrakuvia pienistä sikiöistä jotka haukottelee ja kurtistelee kulmiaan

Äiteelle varovaiset onnittelut
Toivottavasti viiva pian vahvistuu ++++++++++++++++++ :whistle:

Plussatuulosia Marleenalle myös kovasti ++++++++++++++++++++ :whistle: :heart: Toivottavasti on tärppi tullut!

Mä heräsin viime yönä ja näin sitten katossa jotain lapsia :eek: Sitten siinä unenpöppörössä muistu mieleen et jokuhan (anteeksi en muista enää kuka :ashamed: ) näki kans "näkyjä" yöllä, vauvasta. Mulle iski pelko persukkeeseen ja suljin silmät, en halunnut nähdä enempää.. :ashamed: Nyt vähän harmittaa.. :/ Ois pitänyt uskaltaa vaan katsoa mikä se "näky" oikein oli..

Epsu: Se olin minä joka näin poikani leijailemassa katossa =) Ja kun aamulla vielä mietin että oisko se voinut olla meiän enkelipoikamme, niin seuraavana yönä "joku" oli tullut siskoni uneen kertomaan että kyllä se oli meidän poikamme. Minä vaan en sitä heti tajunnut, niin "joku" kävi selittämässä sen siskolleni hänen uneensa, ja pyysi siskoni kertomaan asian mulle =)

Kovasti plussapuhureita kaikille piinailijoille ++++++++ :whistle: Itseni taidan jättää tästä pois, koska oon niin 100% varma että täti tulee tänään |O Mahakipua, selkäkipua, lämmöt koholla. Nämä normit tätioireet |O

Äitee2: jospa olisikin haamu eikä viivan paikka, voi jospa :heart: :hug:

neitikevät: pahoittelun km puolesta, joskus on hyvä odottaa, joskus taas saa heti lähtöluvan... Mutta sitten kun olette vasta oikeasti kunnossa, kannattaa alkaa miettimään uutta yritystä! :hug:

Pelottaa: miten jakselet? Oletko jo sortunut testaamaan ? ;) Kuulostaa kyllä äärettömän lupaavalle!! :wave: Taitaa käydä niin että siulle se plussa siihen testiin tärähtää!!!! ++++++++++ :whistle:

Emppu78: Tulehan sitten kertomaan lääkärin kuulumiset? Onko vuoto jo helpottanut?

Marge: Voih! :'( Joskus voi raskauden aikana, varsinkin alussa kun menkat pitäisi alkaa, tulla vuotoa. Ettei vain siitä olisi nyt kyse? :hug:

Danjuska: Kiitos, toivotaan parasta, mutta pelkään pahinta :ashamed:

Marleena, Epsu ja Irtis: ++++++++++++ :whistle: Onnea piinailuun ja Marleenalle tsemiä perjantaille!

Sonja74: Oletko vielä ajatellut testata uudelleen? Toivottavasti tilanteesi selvenee, voima :hug:

stoppis: voi että kun meinasi ilopissat tulla alle kun luin juttuasi :LOL: JOskus miehet ovat ihanan yksinkertaisia.. Oletko ajatellut milloin testailla uudelleen?

Risukasa: Ole vain hellässä huomassamme niin kauan kuin haluat ja mukavalta tuntuu!!! :hug:

Tuulenpuuska: Välivuodot kierrossa voivat olla normaaleja, just sellainen verensekainen tuhru. Jospa olisi vain sitä!

Ninni78: Voikun ihanaa, jo viidennellä kuulla! :heart: Nyt otat vaan rennosti ja toivotaan että loppu sujuu hyvin!!!

vielä (.) olen kanssa 100% varma että kohta tulee täti, tuo täti monika jne... |O Nipukka aika keskikohdilla ja pehmeämpi jo, eli se tästä kierrosta sitten :headwall: Mitään täti oireita ei vielä ole, mutta eiköhän nekin sieltä ilmaannu! Mä vaan en käsitä että olin satavarma että ovis oli kp14 suurinpiirtein, eli se testaukseni piti osua sopivaan aikaan.. eli missä täti viivyt ??????

Pelottaa niin se olit sinä. En varmuudella muistanut sitä. Ihan uskomaton tuo teidän "tapaus" :eek: Jollain tapaa ihan mielettömän hieno juttu ja toisaalta ihan käsittämätön. Teidän vauvalla oli jotain asiaa teille :heart: Koskettavaa :'( :)
Mua alkoi se näky pelottamaan.. :ashamed: Se oli niin eriskummallinen, nähdä nyt jotain lapsia omassa katossa
Mut kummallisia asioita sattuu..

Katsoin nyt sen ekan osan siitä Elämä ennen syntymää-ohjelmista. Siinä muuten keskenmenosta sanottiin, että noin puolet hedelmöittyneistä munasoluista kehittyvät valmiiksi vauvoiksi eli toinen puoli sitten tulee pois.. Ja häiriöt immuunijärjestelmässä sekä stressi voivat laukaista km:n ja myös sellainen seikka että on aiemmin synnyttänyt pojan voi nostaa km:n riskiä :eek:

No nyt katson sen toisen osan vielä.. :)

Äitee2 sulle oli pakko tulla kommentoimaan että mä oon aina ( 3 raskaudes ) testannu tolla aconin herkällä kasetilla.. ja voin kertoa että testejä on tullu tehtyä joka raskaudes monta :ashamed: aina varmistusta varmistuksen päälle.. eli mähän sain haamuplussan aconiin 10 pv. oviksesta jo, sen jälkeen testasin taas ( liian laimealla pissalla.. olin juonut tosi paljon limukkaa ja jatkuvasti käynyt pisulla ) anyway huomasin ekaa kertaa ko.
testissä viivan paikan.. se ei kyl näkynyt ku tarkasti katsottuna päivän valossa oikein ikkunaa vasten ja viiva oli täysin harmaa.. eli selkeesti kyllä huomasi olevan viivanpaikka. siinä ei ollut pätkääkään väriä. ei tietenkään koska pisu oli aivan liian laihaa.. sai kärsiä tyhmästä päästä :ashamed: mutta seuraavana aamuna testasin taas ja ihan selvä viiva siihen tuli.
tulipa sekava sepustus :whistle: mutta siis tämän kirjoitukseni tarkoitus siis oli se että jos siin sun viivassa on vähänkin väriä on tärppi kyllä käynyt =) ja näin varmasti onkin :heart: varovaiset onnittelut :flower: :flower: :hug:
sori, en nyt muista muita haamuilijoita mutta sylintäydeltä onnea :heart: :heart: varmasti se viiva vielä vahvistuu!!! piinalijoille puhkun kauheati ++++++ :whistle: tulkaahan rakkaat pian tonne odottajien puolelle :heart:
mimmuli ja pikkukakkonen 10+4

Tervetuloa joukkoomme Neitikevät :hug: :hug: :hug: :hug:

Miikkis: Posket lommolla puhaltelen sulle ++++++++++++++++++++++++++ :whistle:

Stoppis: Kiitos tuosta viestistäsi jossa kerroit keskustelusi miehes kans :LOL: Veet silmissä nauroin :LOL: Plussatuulia!! ++++++++++++++++++ :whistle:

Epsu: Nuo näyt on kyllä aika pelottavia, mutta mulla silloin kun näin sen pojan, niin hämmästys oli suurempi kuin pelon tunne. Hieroin silmiäni moneen kertaan, ja aina vaan se vaalea paksutukkainen poika siellä katon rajassa leijui. Sillä oli tosi kirkkaan punainen paita ja vaaleansiniset housut :saint: Siskolleni selitettiin hänen unessaan myös se viesti pojaltamme meille. Eli punainen paita merkkasi tyttövauvaa, ja siniset housut poikavauvaa, jotka tulemme saamaan :saint:

Äänihän oli sanonut jotenkin että jos poikamme olisi halunnut muuten vain tulla katsomaan isää ja äitiä, niin hän olisi laittanut siniset vaatteet, niinkuin poikavauvoilla yleensä on. Mutta hän toi viestin, ja vaatteet symboloivat tyttö,- ja poikavauvaa.

Joten kyllä sitä pitäisi olla luottavaisin mielin, että vielä joskus saamme perheenlisäystä kotiinkin saakka... :|

Me taidetaan äitini ja siskoni kanssa olla aika noitia... :/ Esim, kun siskoni oli vauvakuumeinen, ja odotteli tätiä, niin eräänä yönä hän kuuli unessaan äänen, joka kertoi että nyt vauva on lähetetty heille. Ja niinpä hän teki aamulla positiivisen testin :)

Äidilläni on ollut monia samankaltaisia tilanteita, siis äänen kuulemista, mutta hän kuulee niitä hereillä ollessa. Ei tokikaan usein, mutta joskus.

Ja mä ite näen näkyjä :LOL: Kuulostaa poijaat terveeltä lauseelta :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: Mutta oikeesti, siis mä en kuule ääntä, vaan näen erilaisia ilmestyksiä öisin, kun herään...

En nyt ala niistä tarkemmin kertomaan, mutta siis tuo poikamme näkeminen ei ole ollut ainut näky... Lopetan aiheen, ennenkö naputtelette mulle auttavan puh.nron :LOL: :LOL:

Pelottaa ei tässä mitään auttavia puhelinnumeroita nyt anneta ;) Noidan vikaa on itsessänikin, ei niinkään näkyjä eikä ääniä vaan vaistoa. Vaistoan asioita ja ne on joskus pelottaviakin :| Tuo näky oli vaan ihan ihme juttu.. Olen ihan ihmeissäni vieläkin. Nyt toivon että näkisin sen uudestaan kun pelko pisti silmät yöllä kiinni :ashamed:

Mulle tuli muuten eilen 7kk siitä viimeisestä km:stä.. Piiiiiiiiiiiitkä aika.... :/

pelottaa: kiitos plussapuhureista, toivottavasti niistä on meille molemmille iloa :heart: Piti oikein mennä takaisinpäin lukemaan tuo unijuttu.. Ihan kiva että levitit mun ripsarit ympäri naamaa ;) Yhdyn Epsuun, että et sie mitääm auttavaa puhelinta tarvitse. Tuo on lahja, oikeasti!!! Teillä molemmilla!! Oikeasti antaisin mitä vain että miulla olisi kanssa samanlainen vaisto, mutta en ees löydä sieniä sateella :LOL:

Tulin taas katselemaan mitä tänne vanhaan pinoon kuuluu ja ihan huomata, että plussia on pompsahdellut!! TOivottavasti pian paljon lisää =)

Tänään kävin np-ultrassa pelon sekaisin tuntein, olin ihan varma, että sisällä ei ole mitään eloa, mutta päin vastoin. Siellä kaveri pyöri ja hyöri ympäriinsä, jalat ja kädet viuhtoen. Lupasin lääkärille, että nyt lopetan keskenmenon miettimisen ja alan nauttimaan raskaudesta. Sikiön liikkkuvuus oli niin vauhdikasta, syke 164 ja koko 3 pv edellä rv:n mukaan eli loistavasti niin loistavasti kuulemma voitiin, että km mahdollisuudet minimaaliset. Tottakai voi myöhemmin tulla raskauskomplikaatioita,, mutta siis ns. varhainen km ei ole enää todennäköinen. Niskapoimu oli olematon eli 0,4 eli pitäisi myös olla terve kaveri ;) Profiilissa todella huono kuva ultrakuvasta, kun otettu kamerakännyllä autossa, mutta huomenna laitan paremman!

Tsemppiä yrittämiseen ja plussatuulia valtavasti kaikille+++++++++++

Ihania kuulumisia Malttamaton
Nautinnollista odotusaikaa sulle! :heart:

Miikkis tiedä sitten onko lahja vai mikä lie..Ei se kivaa ole kun vaistoaa ikäviä asioita :ashamed: mukavat asiat onkin sitten toinen juttu :)

Nyt on katsottu molemmat jaksot siitä Elämä ennen syntymää-dokkarista. Kyllä piti itkeä tirauttaa kun se vauveli siinä syntyi.. :'( :) Niin liikuttavaa.. :heart: No jospa meitsi nyt tekis muutakin kuin katsois vauvadokkareita ja päivystäis täällä.. :p

Aurinkoenergiaa, minä täällä taas
En jaksa mitään käydä tekemään joten päivystän täällä vielä hetken aikaa. Sitten pitää poika lähteä hakemaan hoidosta.. Juu, olen niitä huonoja äitejä jotka on laittanu lapsensa hoitoon vaik on itse kotona
Mut on tuohon syykin, on nimittäin vaikeaa hakea töitä jos ei hoitopaikkaa ole jo :/ ja on tuo hoidossa oleminen tuolle 4,5-vuotiaalle tehnyt ihan hyvää :) Josko täs sais vaik synninpäästön sitten tästäkin asiasta... :whistle: :saint:

Epsis: minulta saat! olen miettinyt josko laittais tuon meijän aaronin vuodenvaihteessa kerhoon, olis kaks kertaa viikossa 3h kerhossa ilman minua, vaikka teenkin kotona töitä, eli olen perhepäivähoitaja. Mutta vois tehä Aaronille hyvää, on niiin mammanpoika.
Sillä on jo tulevaisuuden suunnitelmat tiedossa ja mietitty. oltiin tässä joku aika sitten mummilassa ja siellä kiusasin aaronia kun koko ajan oli sylissä että "muuttaakohan se aaron kotoa ollenkaan kun on iso poika" niin aaron siihen totesi että "ei, minä menen isona poikana äitin kanssa naimisiin" no minähän siihen että "mehän ollaan isin kanssa jo naimisissa" niin aaron vaan ilmoitti että "isi muuttaa pois sitten".
Sellaista...
ajattelin että pari kertaa viikossa 3h kerrallaan saattaa tehdä hyvää aaronille olla erossa vähän äidistä... :saint:

Yhteistyössä