km:n jälkeen kuumeilevat...

Pelottaa pidän sulle peukkuja, kuulostaa kyllä lupaavalta! bd :D ++++ :whistle:

Miikkis höh, negat haisee :kieh: Hali sulle, tiedän tunteen :hug: Toivottavasti se vielä plussaksi muuttuisi!!! bd :wave: ++++ :whistle:

Emppu ouh, tosi mälsää vuotaa tuolla tavalla :( :hug: Onneksi huomenna pääset ultraan, toivottavasti on vaan hyviä löydöksiä! :wave:

Marge voi ei :( ettäs kehtasi täti tulla ja ekaksi vielä kiusasi haamuilla :kieh: No sitäpä kohtaloa tässä itsekin odottelen, tulisi nyt nopsaan sitten!!! Marge :hug: tästä kierrosta natsaa!!! Ja hauskaa juhlaputkea! =)

Onnea Danjuska menkoista :flower: =) Pääsette sitten kunnolla tositoimiin :D

Irtis :LOL: Ihania juttuja sulla! :hug:

Julietta toivottavasti on pullat hyvin uunissa ;)

Sonja höh, onpas outoa :/ Et sais linkitettyä kuvaa tähän? (minäkö utelias :LOL: ) Oliko tuo sellainen liuska missä on ne "pehmusteet" siellä toisessa päässä? Tuliko se viiva kuitenkin sille ohuelle osalle? Voi vitsi! Olispa se oikea plussa! Käy hakemassa toisen merkkinen testi! *en suinkaan usuta* :LOL: Mutta siis onko teillä koko ajan ollut ehkäisy? Vitsi, toivottavasti selviää pian tuo homma!

Epsulle onnea täpinöihin ja säpinöihin :D Ja ei kai nyt mikään hepas selästä tippuminen voi vaikuttaa nuppineulanpäänkokoiseen munasoluun joka seikailee tuolla sisuksissa!!!!!!!! Että jännäile vaan ihan rauhassa! ;)

Risukasa kiitos tsemppauksesta, en tosiaan tiedä mitä ajatella :( Äläkä sinä viiti stressata :hug: Kyllä se :heart: siellä sykyttää varmasti, ihanaa ajatellakin :heart:

Tiistaita!

Danjuska, mulla myös eka menkat km:n jälkeen oli niukemmat kuin koskaan. Ehkä kaavinnan jälkeen ei ehtinyt niin paljon kertyä vuodettavaa.

Mä luulen kyllä myös, että ei Epsun nuppineulanpäälle mitenkään käyny siinä tärähdyksessä. Mäkin pompin kesällä trampoliinilla hurjia hyppyjä ja voltteja, sillon ennenku tiesin olevani raskaana. No, keskenhän se meni mutta en kyl usko että niillä volteilla ym oli siihen vaikutusta, kasvu kun vasta alkoi niihin aikoihin kuitenkin. Ihan rauhassa vaan Epsu jännäilet nyt siellä ja plussatuulosia sulle päin!

Margelle minunkin puolestani pahoittelut. Tosi harmi juttu että se täti kuitenkin tuli. :( Vaikutit olevan kuitenkin ihan positiivisella mielellä itse, se on hyvä juttu. Rutkasti onnea tähän kiertoon ja vielä :hug:

Julietta ++++++++++ :whistle: Jospa se ois jo tärpänny! =)

Sonjan testi oli kyllä hämärä juttu! Mitähän toi tommonen on?? Sitä vuotoahan voi tulla tosiaan vaikka oliskin raskaana. Toivottavasti asia selviää pian, tuu sit kertoon mikä oli toisen testin tulos!!

irtis, :LOL: Personal fertilization trainer oli kyllä hyvä! :LOL: Se vois tuo meikäläisen miekkonen olla mulle sellanen trainer. :D On nimittäin sen verran tsemppiä näissä petipuuhissa nykyään hälläkin, oikeen tosi yritys päällä!! :D

stoppiksen roskishaamu muuttui siis jo haamuksi!?!?!? Halit sulle stoppis, on varmaan kurjaa pähkäillä tollasten kans. Yritä nyt olla vaan ihan rauhassa, viikon päästä tiedät jo varmasti missä mennään! Jos se oikea plussa nyt sitten tulee niin varmaan käyt jo aika alussa ultrassa niin näkevät onko se joku ku tai muu. Toivottavasti on ihan oikea raskaus oikeassa paikassa!! =)

Risukasa, roiku vaan täällä, kyllä tänne mahtuu jo plussanneetkin joukkoon! Ihanaa että jollakin on jo noin hyvin asiat! Täällä kun tsemppaat meitä vähän niin kohta jo kaikki perässä tullaan odotuspuolelle, toivon mukaan... Kaikkea hyvää sulle ja sun pienelle! :hug:

Mä täällä olen ihmetelly sellasta, kun ne ekat menkat loppu jo reilu viikko sitten, ja vielä eilen tuli pikkusen punasta vuotoa... ja viikonloppuna myös. Mitä se nyt sit voi olla? Ei oo ovis vielä, ei mitään sellasia merkkejä. Mutta nyt mietin että laittoko ne antibiootit mun hormoonitkin nyt sekaisin?? Oon siis joutunut syömään kaks antibiottikuuria virtsatietulehdukseen. Kummallista. :(

Marge: Pahoittelut tädistä :hug: Tosi kurja että eka testi näytti haamua, ja sitten pudottaa lujaa alas... :headwall: Kiva kun jaksat olla kuitenkin positiivisella mielellä :heart: Mukavaa juhlabuumia :D

Danjuska: Onnittelut tädistä =)

irtosora: :LOL: Sä oot kyllä huippu :LOL: Ja vaikka pöpö lähti, hyvä ettet silti luovuta oireiden suhteen =)

Julietta: Mehän mennään sit samoilla kp:llä =) +++++:whistle:

Sonja74: Voi :headwall: testejä! Tosi kurja että tulee epämääräisiä tuloksia :( Toivottavasti tilanne selviää pian :hug:

Epskeps: Yritä olla murehtimatta hepan selästä putoamista. En usko että siitä olisi haittaa raskautumiseen. Ei ainakaa saa olla :eek:

stoppis: Toivotaan että se haamu merkkaa ihan vaan plussaa, ja kaikki menee hyvin. Pois mielestä kohdunulkopuoliset, yms. ++++++++ bd :wave:

Risukasa: Voimia ultran odotteluun, ja ite ultraukseen :hug:

Emppu: Onneksi pääset ultraan :hug: :hug:

Tuulenpuuska: Ei kai ne antibiootit voi hormoneihin vaikuttaa, en usko ainakaan. Jospa kroppa on vaan sekaisin vielä kaikesta? Toivottavasti kaikki on ok :hug:

Mites muuten Kiti ? +++++++++ :whistle:

ON: Koirat teki tosi kivan yllärin... Olivat vesisateessa kaivamassa myyriä.... Oikeesti kun ne vihdoin tulivat sisälle, ei ollut vaaleaa kohtaa enää koirissa. Ainoastaan hampaat ja silmämunat loistivat muuten ah, niin ihanan mutaisten koirien seasta :LOL: Ja eikun pesulle...

Mahakipu on kurjaa...Välillä painontunnetta, välillä kramppaa, välillä menkkamaista kipuilua... Täti kurvaa punaisella ferrarillaan huomenna... Ei oo kivaa, ei |O Lämpö vähän ihmetyttää, kun se on yleensä jotain 36,2 ja tänä aamuna 37,0..... Musta tuntuu että kun yleensä pitäis lämpöjen laskea ennen tädin tuloa, niin mulla ne AINA nousee :headwall:

KIITOS kuitenkin kaikille plussapuhureista :heart: :heart:

Tulenpa taas tännekin puolelle välillä kurkkimaan =)

Täällä onkin ollu varsinainen plussapuhuri, hieno juttu,
paljon paljon onnea plussanneille :flower: :hug: :heart: :hug: :flower: !

Muille kanssa paljon ++++++++++++++ :whistle: puhallan! Monella onkin taas piinapäivät käsillä.
Äkkiä tonne odottajien puolelle!

Pahoittelut myös kaikille ketkä ovat takaisin kuumeilijoihin joutuneet, iso :hug: teille!

Ite puuskutan jo viidennellä kuulla, aika menee ihan sikanopeesti! Tuntuu et vastahan mä olin täällä kirjottamassa vaikka mun plussasta onki kohta 3 kk. Oon ollu saikkarilla viikon ja voi olla etten saa enää töihin edes mennä, on toi häntäluu ja selkä kauheen kipeenä ja oon nostokiellossa, ja ku oon baarissa töissä ja aina yksin ni ei voi nostoilta välttyä. Tänään pitäis taas neuvolaan soitella ja kysellä mitäs siellä ollaan mieltä.

Epskepsin hymiöt saa aina vaan naurattamaan :LOL:, aivan ihania!
Miten muuten Epsu saat noi fontit eri värisiksi? Koitin netistä hakee ohjetta mut en ainakaan niillä ohjeilla saanu tekstiä minkään väriseksi, osaisitko sä neuvoa tumpeloa? :ashamed:

Ei mulla muuta, plussarikasta syksyä kaikille!!!

:heart: :Ninni ja Kirppu 16+2 :heart: :heart:

Tiistaita kaikille!!!

Mä inhoan tiistaita! Ihan kauhea päivä töissä ja keskiviikkona ei meinaa päästä sängystä ylös... grr... Onneksi on kohta syysloma... tarkalleen 2 viikkoa ja 4 päivää... :whistle: On se kumma, kun parhaat asiat töissä ovat:
TOP 4:
1. Kesäloma 3kk
2. Syysloma 1 vko
3. Joululoma 3 vko
4. Talviloma 1 vko....

Oikein hävettää tällänen ajattelu... Joo, mä oon hyvä ope kuitenki.... :p

Niin... varasin äsken ajan neuvolaan... Jälkitarkastukseen pitäis mennä.. Vähän kyllä arveluttaa mennä tohon puoskarineuvolaan.. Siis meijän tk:hon. Muistatte varmaan miten ne mua siel kohteli! Aattelin kuitenkin säästää rahaa, enkä mene yksityiselle, jos ne kuitenkin vaan vähän ronkkii. Ois se kyllä kiva jos siel tuntuis vaikka suurentunu kohtu, eli et ois ne pullat uunissa. Mitn oireita ei kuitenkaan oo, paitsi ne fuckin finnit naamassa... Ei oo kyl tätikään tulossa, ei oo sellastakaan tunnetta. Saiskin pysyä poissa! Ei sitä meillä kaivata!!!!!!!!!!

Marge:Pahoittelut! Toivottavasti tärppää tästä kierrosta! Haamu oli aika idiootti, kun ilmesty sulle! Todella typerää käytöstä siltä!

Danjuska:Ihanaa, kun joku on onnellinen tädin tulosta! Oon mäkin kyllä joskus ollu niin onnellinen että meinasin pakahtua... Mut se oli joskus nuoruudessa, kun pelkäsin olevani raskaana... Niinkin voi näköjään käydä.... Nyt kun sitä toivois niin ei! Taitaa tehä mulle kiusaa...

Pelottaa:No, niin näköjään mennäänkin.. Tosin mulla ei tod, tiiä mikä mulla on kierto... Km:stä on tosiaan se 27 päivää. Ja kaavinnasta 26. Oli se kyllä sellasta tuskaa että! Oikeastaan sitä ei edes enää muista paljonko sattui... Sanoin sillo mun kamullekki et en suosittele synnytystä! Nauroi vaan että kiitti tiedosta! Nyt se on jo toista päivää pusaamassa vauvaa maailmaan ja tuskat on kovat... Toivottavasti helpottaa pian ja vauva syntyy! Sieltä ei olekkaan nyt kuulunu mitn piiitkään aikaan.

Sonja:Miten täällä on nyt näin paljon epämääräsiä testejä? Haamuja ja roskishaamuja ja nyt tää. Meinaatko testata vielä toisella testillä?

Epskeps:Ei se putoaminen varmaan vaikuta. Jotku on ollu jossain itsepuolustuskurssillakin ja vaikka mitä potkuja yms saanu ennenkun on saanu tietää raskaudesta! Me oltiin heinäkuussa häämatkalla ja mä vetelin punkkua ja röökiä ennenku tajusin olevani raskaana. Kyllä kaduttaa, varsinkin kun tuli km! Lääkärit sanoivat ettei se vaikuttanut siihen, kun tuskin oli mitn istukkaa silloin vielä kehittynyt... Mut eihän sitä ikinä tiedä...

Ninni: Aika mennyt tosiaan nopeesti! Sulla taitaakin olla jo mukava masu. Voi hitsi, me oltais melkee samoilla viikoilla jos mun asukki ois pysyny masussa. Mut ei siitä, enää ei tunnu pahalta. Nokka on käännetty kohti tulevaa! Tule taas moikkaamaan!

Tulipas kirjotettua.. tietysti, koska pitäisi siivota ennen kun lähtee töihin... Kello onkin jo aika paljon, joten pitäisi varmaan laittaa töpinäksi... Hauskaa päivänjatkoa!

T:J

kaks kertaa hävis kaikki tekstit mrrrrrrrrrrrrrrr, ärsyttävää

kommentoin siis myöhemmin kaikkien juttuja, nyt ei enää ehdi

tänne ei kuulu vieläkään mitään, oon varmaan lakannu kokonaan toimimasta................turhauttavaa, no mutta palailen taas, päivänjatkoja :wave:

No toivottavasti ei se hepan selästä putoaminen mitään muuta ikävää aiheuttanut kuin mustan polven.. :/ Ääh, ei auta sitä enää miettiä pätkän vertaa. Elämää se on elettävä vaikka raskautta toivoo, niin se vaan on

Ihanaa että Ninnillä siellä kaikki hyvin, onnellista odotusta sinulle! :heart: Noit värejä saa kun laittaa tekstin alkuun hakasulkeiden sisään tekstin [ color=blue ] jos tahtoo tekstin sinikseksi ja loppuun sitten hakasulkeiden sisään [ /color ] (ilman välejä kummatki!) jos ei halua koko tekstiä siniseksi.. Värien nimiä löytyy netistä esim. osoitteesta: http://www.lailanet.fi/satu.heijari/apua.htm

Marge mä olen kyllä vähän järkyttynyt että sun anoppisi on mua vaan 2 vuotta vanhempi
Ihan kamalaa.. oikeesti..
että minäkin oisin niinko mummoiässä tässä jo.. juu ei!

Stoppis kyllä mun tekis vähän mieli sua siitä haamusta onnitella..
Toivottavasti pian ilmaantuu tikkuloihin selvä plussa! bd :heart:

Risukasa roiku ihan vapaasti täällä meidän seurassamme jos niin haluat, ei me sua pois hätistellä :D Jos mä joku kaunis päivä plussaan niin tuskin itsekään heti minnekään odotuspinoon täältä häviäisin.. Mut onnellista odotusta sulle!

heips!
Mie en oo päässy tänne läpi monneen päivään..siispä kaksplussa on tökkinyt..ihan mielettömästi oletta kirjoitellu...

taas vihloo, nyt vaan vasemmalle puolen alas...huoah!
kohta kierto päättyy ja pääsee jännäämästä olemattomien raskausoireiden puolesta...eli kai se täti sieltä putkahtaa esiin kuitennii... ite vaan kehittelee (kai) näitä oireita...hohoijaa...

mie aattelin olla viksu ja vilmaattinen ja odottaa kaikessa rauhassa tätiä ilman mitää testien tekemistä... :) saa ny nähä miten kantti kestää... :kieh: :LOL: :LOL:

nii.. mutta näin mennään etteenpäin..

Kiitos teille kaikille ihanaisille tsemppaamisesta! :heart: :hug: Voi kun sitä vaan voisikin ottaa lunkisti ja odottaa rauhassa, mutta totta kai haluaisi tietää nyt eikä 15. päivä :xmas:

MIehellekin näytin testiä ja kysyin että mitä näkyy. Kävimme sitten tällaisen keskustelun:
- Mitä näkyy?
- Kaksi viivaa, mitä se tarkoittaa?
- Tää ois niinku haamu kun se on niin vaalee...
- Mitä se tarkottaa?
- Hormonia on vissiin vasta aika vähän...
- Mitä se tarkottaa?
- Öö... ovulaatio on saattanut olla myöhemmin...
- No onko se nyt positiivinen vai ei?
- NO tavallaan, mutta...
- Eikö sen pitäisi olla joko positiivinen tai negatiivinen?
- Niinpä!
:LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: Kun voiskin ottaa tolleen niinkun miehet että se joko on tai sitten ei :LOL: En vielä usko :kieh: Milloinkahan olisi järkevää tehdä uusi testi? Ei tosiaan kiinnostaisi tehdä enää yhtäkään haamua!!!

Tuulenpuuska olen monessa paikassa törmännyt sellaiseen, että km jälkeen ekat kierrot voi olla tuhruttelevia kiertoja, ehkäpä se on ihan normaalia näissä olosuhteissa. Uskotaan ettei sullakaan mitään sen kummempaa ole, ikävän kokemuksen jälkimaininkeja :hug:

Pelottaa mulla laskee lämmöt vasta pari pvää vuodon alun jälkeen, että mä en voi siitä päätellä yhtään mitään. Sulla kyllä kuulostaa hyvälle ;) bd Ja viime aikaisten kokemusteni perusteella voin suositella testaamisesta pidättäytymistä :xmas: Mutta toivon että sulla näkyy paremmin viivat :wave: ++++ :whistle:

Ninni ollapa jo tuossa tilanteessa! Onnea sulle odotukseen! :wave: :flower:

Tapsu hyvä että arvot ovat tippuneet niin pääsette yrittämään ihan kunnolla! =)

aurinkoenergiaa kyllähän sun mega-oviksella pitäisi olla pullat uunissa ;) Hyvä että joku edes on rauhallinen loppukierrosta!

Ilmoittautuisin teidän mukavan tuntuiseen joukkoonne. Olen siis lukenut ketjunne viestejä jo jonkin aikaa, mutta nyt vasta ajattelin kirjoitella. Taustoista sen verran, että minulla todettiin tuulimuna 08/07 ja tänään alkoivat vihdoin ensimmäiset menkat kaavinnan jälkeen. Lääkkeellinen tyhjennys ei toiminut, joten päädyttiin kaavintaan. Olen 26 v, naimisissa ja ensimmäistä lasta toivotaan kovasti.

Nyt pohdin kuumeisesti, että voidaanko aloittaa heti yrittäminen näiden ensimmäisten menkkojen jälkeen, kun lääkäri suositteli odottamaan kaksia menkkoja. Ei millään malttaisi odottaa.... Kuinka muilla, mitä lääkärit ovat sanoneet? Tämäkin lääkäri sanoi, että se on sellainen yleinen suositus, mutta mitään perustelua sille ei vissiin ole.

Stoppis joskus tosiaan tuosta miesten putkiaivoisuudesta olisi hyötyä :LOL: Mutta vakavissaan puhuen, onnea joka tapauksessa haamusta ja toivon koko sydämestäni sulle parin päivän päästä huomattavasti vahvempia viivoja!!!

Marge pahoittelut siitä typerästä tädistä..

Sonjalle myös kärsivällisyyttä vaikka testit kiusaa..

En jaksa enempää nyt, mutta kaikille tsemppiä ja haleja tasapuolisesti! =)
Huomenna PÄÄSEE pyllistämään ja esittelemään pitkäaikaisen sukulaistädin vierailua lääkärille. Voi lääkäriparkaa.. :D

neitikevät pahoittelut km ja :hug: tervetuloa joukkoon mahtavaan.Miulla oli km kesäkuussa rv7 ja meidän käskettiin odottaa yhdet menkat ja sitten voitiin yrittää uudestaan mutta miulle tehtiin lääkkeellinen tyhjennys...joten kaavinnasta en osaa niin sanoa :ashamed:

Stoppis kyllä mie nyt uskosin että sie sen vahvan plussan saat ihan lähipäivinä...ja toi miesten kommunikointi ja asioiden yksinkertaistaminen on ihanan hellyyttävää ja toivosin että itsekkin vois ajatella noin...helpottais tätä naisen ajatus maailmaa aika paljon.

Tapsu hyvä että arvot on laskeneet noin hyvin ni pääsette yrittämään kunnolla :hug:

Epsulle kiitos miunkin puolesta kun jaksat päivittää tota listaa joka päivä ja kiitos muutenkin olet ihana ihminen :hug: :hug: ja vielä +++++++++++ :whistle:

(.)?????????????????????????????????? |O

Houdi! Töistä palattu... Oon ihan poikki ja karmea tiskivuori odottaa.... :(

Neitikevät:Minulla km 0907 ja gyne sanoi että heti voi yrittää... , joten ollaankin yritetty! =) Kysyin että miksi sitten jotkut sanovat että pitää odottaa, johon vastaus oli että voisi sitten paremmin laskea lasketun ajan, koska ovisajankohta voi olla epäselvä.

Pahoittelut km:sta! Toivottavasti voit kuitenkin jo hyvin, kun on aikaakin jo kulunut. Kauanko sinulla keski menkkojen tulo? Minulla on nyt kp 27, joten josko voisi alkaa odotella tätiä tai testailla...

T:J

Heips kaikille!

Pelottaan oireet kyllä kuulostaa lupaavilta. Toivottavasti se täti nyt ymmärtäisi jättää sut rauhaan :kieh: !

stoppikselle iso :hug: . Eiköhän se viiva sieltä vielä vahvistu, jos se ovis vaan oli myöhemmin...

Miikkis (mukamas) bongasin oviksen reilut kaksi viikkoa sitten perjantaina, mutta taisi olla väärä "hälytys"...

Emppu78: tsemppiä lääkäriin. Varmasti mukava kuitenkin saada asioita eteenpäin...

(.) Ööh... Tätii.. HUHUU? Oireita ei ole, tätiä ei näy, plussaa ei tule. Siinä näin tiivistetysti... Olin tänään aamulla varma, että nyt se kurvasi kylään, mutta väärä hälytys. Pieni mahdollisuus (0,1%), että ovis olikin viikkoa myöhemmin kuin luulin, eli ensi perjantaina tulisi tasan kaksi viikkoa. Mutta en jaksa uskoa ja kyllä mä sitä tätiä odotan vaan kylään... :|

Tsemppiä piinailijoille ja paljon plussatuulia, malttakaa vielä pari päivää, ja neitikevät tervetuloa ja :hug: .

Äitee ei kestä kiitellä, ihan mielelläni tuota listaa päivittelen
mut saa sitä muutki tehdä jos tahtovat, en sitä halua omia

Se halvatun tättäräkin on tainnu vielä pysytellä sieltä poissa joten
lähetän nyt sellaisen plussapuhurin, että ihme jos ei tehoo +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ :whistle:
ja puomit päälle vielä :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn:
Ja niin olet siekii ihana ihana ihminen

Neitikevät olen kovin pahoillani että olet joutunut kokemaan km:n
Tervetuloa lämpimästi tähän meidän kanssasisarten mukavaan joukkoon :heart:
Suositukset siihen milloin saa yrittää uudestaan km:n jälkeen vaihtelevat kovasti. Se on saanu tässä pinossa huomata. Itse sain km:n 12/06 joka kaavittiin, silloin sanottiin että ois hyvä ainakin ne yhdet odottaa.. no ne odotettiin, raskauduin uudestaan ja se sitten 03/07 todettiin tm:ksi. :( Sitten lääkäri sanoi että pitää kahdet odottaa.. Minusta ainakin ne yhdet kannattaa odottaa ja kuunnella myös sitä omaa sydäntä mitä se sanoo, onko valmis jatkamaan

).( Iski yllättäen ihan järkky väsymys
Mies kun tuli töistä, sanoin että nyt täytyy mennä aa-aa, muuten nukahdan tähän paikkaan.. Tosi outoa! Ei mua yleensä illalla väsytä..
Nyt yritän pysyä hereillä ettei yöunet mee ihan keturalleen..

Niin ja Stoppis me ollaan kans tuollainen keskustelu käyty miehen kanssa :LOL:

neitikevät tervetuloa rakkaaseen joukkoomme :hug: Ihanaa, että olet nyt uskaltautunut haaveilemaan uudesta raskaudesta. Pidämme sulle kaikki kovasti peukkuja! :flower:

stoppis miehillä tosiaan on aika usein vain on tai off -vaihtoehdot asioille! Välillä tulee sellainen vastakysymys, kun selittää jotain asiaa, että menee ihan sanattomaksi :D

äitee, epsu ja tiskisankari-julietta täälläkin on piiiiitkä |O Ei mahda jaksaa mitään.

Veto on niin poissa, että sanon kaikille lämpimästi terpat =) ja lähden etsimään muista ketjuista oireselostusta "mahanippailusta". Että millasta se muka on. Mulla ei km-raskaudessa ollut sitä lainkaan, ja nyt kun tietty kuvittelen ittelleni kaikki oireet, niin täytyyhän sitä naisen tietää, mitä kuvittelee ;)

Ai niin ja arvoisa PFT:ni Epsu, pohdin, että mää ehkä sittenkin testaan jo pe ekan kerran, koska illalla olis kostea riento? Pe on kp 29, ja haarukkahan on mitä vaan 28-33 kevään perusteella. Mut tokan testin - jollei täti tule, koputan päätä - voisin tehdä sun kanssa samaan aikaan =)

iltaa,mahtaskohan nyt onnistua.............älkää välittäkö kirjvirheistä, iltavilli pikkuhaukku sylissä yritän naputella, pakko koittaa pitää se hiljasena ettei lapset herää =)

margelle iso :hug: nyt vaan täysillä uuteen kiertoon

stoppis
toivotaan parasta, voihan se viiva vahvistua jo parissa päivässä, pidän peukut tiukasti ylhäällä :D

epsu voi onks sulla oma heppa, ihanaa saanko udella minkälainen? ratsastin kans paljon nuorempana, mutta sitten se jäi ja nyt oon jo pitkään haaveillu alottavani uudestaan, se on vaan niin kivaa =)

tapsu hyväettä on arvo laskenu ja pääsette uuteen yritykseen =)

ja Danjuskalle myös onnea uuden kierroksen alotuksesta :D jos viittit niin lähetätkö sen vierailijas sitten tännepäin niin mekin päästäs alotteleen :D

nyt en muista pitikö muille jotain kommentoida mutta ainakin kaikille piinailijoille ++++++++++++++++++++++++++++++ :whistle:

ja ihan kaikille :hug: niin ja tervetuloa neitikevät tänne tukijoukkojen pariin ja pahoittelut keskenmenostasi :hug:

illanjatkot kaikille :wave:

Kiitos kaikille ihanan lämpimästä vastaanotosta! Mukava tulla tällaiseen joukkoon mukaan.

Julietta, mulla tuli menkat 6 viikkoa ja 1 päivä kaavinnasta. Silloin sanottiin, että menee yleensä 4-6 viikkoa, mutta käsittääkseni eroja löytyy.

Olette kirjoittaneet ketjua jo niin kauan, että en varmaan kaikkia sivuja jaksa käydä läpi, niinpä pahoittelen, jos kyselen samoja asioita, mitä täällä on jo käyty läpi aikaisemmin.

Heips! Nyt vasta sain tiskattua... Piti puhua puhelimessa ja tehdä kaikkea muuta ettei tarvi tiskata, mutta tiskasin kuitenkin niin ei tarvi aamulla... On tulossa huomen illalla vieraita. Mies on edelleen ylitöissä niinkuin eilenkin... Eilen tuli vasta enne 12, vaikka oli lähteny jo 06. Ja tänään näyttää olevan sama juttu.. Ei muuten mutta jos meinaa harrastaa vauvan tekoa niin aika huono juttu... ;) Tosin luulis oviksen jo menneen, mutta ei voi koskaan tietää.... :whistle:

Tossa tiskaillessa alkoi tuntua omituiselta alaselässä ja masussa... Liekö täti koputtelemassa. Voi tosin johtua siitäkin että tiskaus ei ole mitn lempihommaa vaan kroppa voi keksiä tekosyitä jättää se tekemättä... Tulis se täti kuitenkin sit nopeesti jos on tullakseen, ja toivotaan että tää johtuis kuitenkin jostain muusta... tiiätte kyllä mistä!!! :D

Minäkin jo kävin katsomassa että koskas ois LA jos nyt onnistuis... Kesäkuun puolivälissähän se ois sitten... Kerkeisin olla töissäkin melkein lukukauden loppuun asti... Mälsää... Viime kerrasta oisin jääny lomalle jo suoraan hiihtolomalta... Ärsyttävää kun aattelee vieläkin noita juttuja... Oispa tärpänny! Unohtuis vanhat jutut!

Kaveri sai päivällä pienen tytön. Päätti sitten syntyä vasta yli vuorokauden ähellyksen jälkeen. On siinä äidillä kiva urakka... HUH!

Illan jatkoja!

Tulen varmaan taas kohta löpisemään samoja vanhoja... kun ei ole ketään muuta ku kissa kelle höpistä.

Irtosora:Toivotaan että oireet vahvistuvat, ettei tarvi enää kuvitella! Mun täytyy tunnustaa yks juttu... Mulla on vissiin silmissä ollu vikaa, kun oon aina lukenu sun nimimerkin väärin.. Oon lukenu että IRTOSORSA!!! :LOL: :LOL:

Heippa :wave:
Saatiinpa taas netti auki, unohdin maksaa laskun :ashamed:

Taas on tullu juostua lääkärissä ja labrassa. Vuoto kesti vaan 1,5-2 vrk, eikä sitä tullu ku tosi vähä. Mä sitte heti säikähdin, että kohta on taas kohtutulehdus, jos kohtuun jää jotain. Lääkärissä meinasivat vaan, että noinkin vähä vuotoa voi tulla, eikä ne mitään oo edes tutkinu (labrassa kävin ja nyt testi on nega). Toivotaan ny, ettei tuu mitään ongelmia ja saadaan rauhassa aloittaa uusi yritys.

Tänään alkoi työt uudessa työpaikassa ja nyt näyttää jo tiukka rahatilanne hellittävän, eli elämä alkaa suurelta osin hymyilemään, vielä ku saatais pian taas plussa :) Nyt vielä jatkan "työvuoroa" täälä kotona, justiin pesin lattiat ja iso kasa kuivia pyykkejä odottaa viikkaamista ja märät narulle ripustamista... :eek: ja vartti aikaa ennen BB:ia :headwall:

Palailen taas paremmalla ajalla :wave:

helouh!

hetki sitten elämä näytti taas äärettömän kamalan hirveeltä...
se perjantainen tentti stressas ja ajattelin että en varmana pääse läpi, reissuun lähtö stressas ja ajattelin että oli edes virhe suunnitella moinen hotelli reissu, en siikko streessaa.. itellä aamuvuoro ja miehellä iltavuoro joten nähdään kun mies tulee töistä kymmenen jälkeen illalla..
ottaa päähään kun en oo kerenny käymään ulkoilemassa ja tuntuu että lisäkiloja vaan surisee ympärille ja ja ja.. ja ei nämä menkatkaan mitkään kivat ole vaikka niitten alkamisesta niin iloitsin.. liian aikasin mainitsin niukasta vuodosta.. varmaan kohta lähdettävä jostain verta jonottamaan :|

jospa sitä tässä olis sitten ollut valitusta ja itsesäälissä kieriskelyä monen monen viikon edestä ja positiivisempi mieli valtaisi taas niin kun nyt parina päivänä on ollut.

Eliisa: Minäpä tämän sulle laitan seuraavaks :LOL: mut silleen pikana ja lopullinen määräänpää on jokin tuntematon osa timpuktua!! :attn:

neitikeväälle tervetuloa! :hug:

Epsulta pitimäs kysyä että mimmonen polle sulta löytyy? Ihan vaan mielenkiinnosta kyselen kun itekki hevosihmisiä.. (tai ainaki entisiä)

Ja sitä muuten tässä mietin että kun vasta tänään alkoi tuommonen tulva vuoto niin onko tämä sitten kp1 vai oliko se todiaan eilen millon vuoto alko??
auttakkee tyhmää :D

stoppikselle peukut pystyssä että viiva vahvistusi pian ja voisit lakata hermoilemasta (tai ainakin vähentää sitä vähän ;) ) :hug:

:LOL: kirjotin näköjään ensin että paukut pystyssä :LOL:
ehkä jokseenkin yliväsy kun itekseni täällä turskan ja yritän naurua pidätellä :whistle:

öitä!

Yhteistyössä