marleena83: voi että, paljon onnea sekä vauvaliimaa runsaasti matkaan pikkuiselle !!! :heart:
Stoppis: No sehän oli selvä juttu, että kaks viivaa tärähtää, onnea paljon murusta äipälle!!! :heart: Vauvaliimaa myös teille täältä laitan tulemaan!! :heart:
Epsu: Kiitos, ettet menettänyt malttia miun kanssa
Oon välillä sellainen hölösuu, että jutuissa ei ole päätä eikä häntää
Kiitos tädin häätämisestä, mutta eipä taida paljoa apua olla... Koita jaksella itse siellä täpinöiden keskellä, kyllä siekin kesämasuihin pääset, mulla on sellainen tunne :hug: :heart:
aurinkoenergiaa: Voima :hug: negasta, jospa vain liian ajoissa testailet, ettei vielä näy!! Siihen on nyt uskottava
Ei me sulle ruveta räyhäämään täällä, pura itseäsi pois vaan just niin paljon että helpottaa!!!
Danjuska: Iloista reissua :wave:
Äitee2: Jos noista oireista ei plussaa tule niin ei sitten mistään!! +++++++++++++++++++++++
(.) Mie taidan puhaltaa pelin poikki, aamulla tuli verensekaista limaa, vielä enimmäkseen vaaleanpunaista, mutta eiköhän se sieltä vielä kunnon vuoto ala.. :headwall: En sitten testannut, kun tää taitaa olla tässä, että ottaa aivoon :headwall: :headwall: :headwall: