Saatiin netti kuntoon, ainakin vähäks aikaa ku taas on ovella ilmotus että jotain linjojen vetoja vielä ens viikolla tiedossa.
Nyt oli niin paljon tullu juttuja liki kuukauteen ettei millään muuista kaikkee mutta jotain nyt kommentoin...
Pelottaa: sulla oli niin hyvät oireet, suurin suuri lohtu :hug: negasta. Mutta kiva kuulla, että jaksat paremmin. Mä luulen, että mulla vetää hiljaseks muutaman viikon päästä ku olis Onnin oikea la :'( pikkasen ollu itku herkessä jo muutaman päivän.
Kamalla tuo koiran lopetus, mulla on kanssa yhden koiran kanssa viittä vaille sama tilanne, ei oikein pysy enää sydänlääkitykselläkään pumppu mukana, mutta ei millään henno toista lopettaa kun jaksaa vielä olla mukana ja toisinaan aikas pirteäkin vaikka ikää 12v pikkukoiralla.
Stoppis, Marleena, Dulle, Amira, Risukasa, Giia, Hiidi ja Viuhtis: oikea plussa-aalto iskeny tänne, mahtavaa :heart: :heart: :heart: oikein isot onnittelut ja pikkusille vauvaliimaa mukaan.
Tädin yllättämille, lohtu :hug:
).( Mähän varasin sitten ajan gynelle ku viimeks sain sen plussan tikkuun ja samana päivänä alko menkat, kävin siellä sitten just vuodon loputtua ja ei siellä mitään kystia oo, niin ku pelkäsin, ja se lekuri vielä sano, ettei ne mulla olleet kystat ole mitään uusiutuvia
mun oma gyne on koko ajan sanonu että pitää seurata ettei niitä tuu lisää... pikkasen oon nyt pihalla että kuka on oikeessa, voihan niitä tulla toisenlaisia kystia mutta ei niitä joita leikattiin 5 vuotta sitten. Ihmeteltiin sitten lekurin kanssa plussatestiä ja sitä kuukautta aikasemmin otettua hcg-arvoa... diagnoosi oli kemiallinen raskaus/kohdun ulkopuolinen/ alkanut kaksosraskaus josta toinen meni heti kesken ja toinen kuukautta myöhemmin (kuulema tooooooosi harvianainen mutta kyllähän se muhun sopii...) ei sitten tehny muuta ku sano, että jos vielä kuukauden päästä (eli viikon) testi on positiivinen niin sitten uudestaan vastaanotolle. Mä en oikeesti kohta enää jaksa :$ Noo kivut kyllä sitten loppu ku seinään muutama päivä käynnin jälkeen, että ehkä se oli siinä.
Tässä kierrossa jos ollaan raskauduttu niin ihme pitää sattua, kp12-15 oli ukko syksyn saalista hakemassa eikä peitot heilunu ku kerran kp12 ja toisen kerran kp16. Mutta tänään oon käyny vessassa reilu 20 kertaa, vaikka en oo saavillista juonu vettä B) lämmöt on illasta aamuun noin 37 ja tisut on herkät varsinkin pihalla... että jotta saas nyt nähdä. Yritin tohon laittaa sillästä janaa että montako päivää testaukseen/tädin tuloon, muttei onnistunut.
BTW kävin tänään shoppailemassa ystävämyynneillä ja käteen tarttui 15 vauvan vaatetta :ashamed: halvalla kyllä sai mutta olisko sittenkään pitänyt sitten löyty vielä ihanaakin ihanampi unipussi
Kaikille oikein mukavaa viikonloppua =) Testailijoille ja piinailijoille plussapuhureita +++++
Mä pysyn vielä ens viikon taka-alalla sen linjaremontin takia, mutta palailen kun saadaan netti taas pyörimään kunnolla.
t. Orchid