Repalle iso voimahalitus täältä :hug: Kyllä me nyytit vielä syliimme saamme!! Yritetään jaksaa siihen uskoa vaikka elämä potkii päähän välillä niin rankasti. :| Ilman uskoa ja toivoa ei oikein elämä etene, joten voimia sullekin kovasti ettet toivosta luovu
Mäkin yritän kovasti toivon hivenistä pitää kiinni tän kierron osalta, vaikka toisaalta on tuolla takaraivossa vahvasti sellainen tunne ettei taaskaan tärpännyt :ashamed: Mut toivoa ei menetetä tän kiepin osalta ennen kuin toisin on todistettu, vai mitä? :saint:
Kentia :hug: Mitä se testi nyt negaa siellä näyttää?
Olen todella pahoillani. Mut jospa se vielä plussaksi muuttuisi!!!! +++++++++++++++
Puhaltelen niitä plussia sinne kovasti!!! Ja täti hus pois!!
RouvaRajatapaus Mä en muuten kummankaan km:n jälkeen testaillut mitään raskaushormoneja :ashamed: Mulle ei yksinkertaisesti kukaan sanonut edes että niin pitäisi tehdä :/ Mut teet niin kuin parhaaksi näet =) Onnea hirmuisesti teille uuteen yritykseen!!! :heart:
Minda toivottavasti tädin käynti jäi viimeiseksi pitkään aikaan. Onnea teille uuteen yritykseen, toivottavasti pian tärppäisi! :heart:
Danjuska
Toivottavasti sulla on vuoto jo rauhoittunut. Äläkä niistä töistä huoli. Nyt on todellakin lupa ajatella vain itseään. Kyllä ne työt siellä hoituu ja jos ei hoidu niin et siitä syytä ota niskoillesi! Minkäs sä sille voit jos vuotoa tulee paljon. Jaksamista sulle kovasti!! :heart:
Tuulenpuuska tiedän tasan tarkkaan miltä susta tuntui tuon asiakkaan sanomiset :hug: Mulle kävi kerran apteekissa niin, heti km:n jälkeen kun hain sieltä lääkkeitä kohtutulehdukseen, että apteekissa oli samaan aikaan ystäväni joka tiesi km:sta, ja hänen tuttunsa oli siinä apteekissa farmaseuttina, niin tämä farmaseutti multa sitten kyseli että onko poikani ainoa lapseni, ja kun sanoin että on, niin sanoi sitten että tämä ystäväni, jolla 2 lasta, että hän voisi varmaan neuvoa miten niitä lapsia tehdään lisää..
Se oli jotain niin kamalaa
Meikäläinen oli juuri saanut km:n ja lisäksi vielä kohtutulehduksen ja joku laukoo tuollaista suustaan. Kyllä siitä hyvin vähin äänin häippäsin..
ja tää farmaseutti jäi sinne ihmettelemään, että mikäs tuolle tuli. Kaveri sitten valaisi häntä, että ei varmaan tuntunut kivalta (minusta) että tuollaisia sanot kun toinen on juuri saanut km:n.. Oli mennyt vähän hiljaiseksi se farmaseutti. Toivottavasti hän oppi siitä, ettei pidä ihan mitä tahansa suustaan laukoa, kun ei koskaan voi tietää miten jotkut sanomiset voi toista satuttaa ja pahasti. No tulipahan vuodatettua.. Anteeksi :ashamed:
Pitäis tästä jo nukkumaan mennä. Jymähdin katselemaan lemppari sarjaani jonka olin taas tallentanut. Tuhkimotarina on vaan niin ihana
ja hyvä keino saada ajatukset off-asentoon. Suosittelen lämpimästi.
+++++++++++++++++++++++++++++
Kaikille jotka niitä tarvitsevat (myös minä ite..
)
Ja tädinkarkotusta kaikille tarvitseville
Voikaa hyvin :heart: