Heippa siskot!
Toivotin eilenillalla huoltomiehet alimpaan *******. Olin kirjoittanut pitkät sepustukset tänne ja sitten ne kaikki kirjainyhdistelmät hävisi surullisenkuuluisaan bittiavaruuteen. Kyllä otti kupoliin!
Pelottaa: Teretulemast takaisin kylmään pohjolaan! Ihana uni! Jänskättää, että toitko sieltä välimeren aalloista mukanasi plussan!
Tuulenpuuska ja
Tuizu: Mä kävin omalla gynelläni jälkitarkastuksessa ja suosittelen kyllä että käyt ihan kunnolla tsekkauttamassa että paikat kunnossa. Oma gyne ultraakin aina joka kerta kun hänellä käyn, olin sitten raskaana tai en. (Ja Tuizulle lisäksi pahoittelut ja tervetulo-toivotukset)
beccy: Ihanan positiivisen rauhallinen mieli tuntuu sulla olevan!
Risukasa: "Posiitiiviset ajatukset synnyttävät lisää positiivisia ajatuksia."
Tinii: Kyllä se nyt taitaa olla niin, että olet raskaana
Miikkis: HALIT! Ajatuksissa olet kyllä.
Repa: Onnittelut kovan urakan loppuunsaattamisesta! Ja eihän sitä tiedä vaikka ne lämmöt heitteliskin miten sattuu ja täti on silti vuoden matkan päässä!
Eliisa80: Tsemppiä lääkärikäynnille. Toivottavasti kaikki on hyvin!
Stoppis:Kiva kuulla että olo on tänään parempi.
(.) Eilen bongasin ovisplussan kp 18! Jabadabaduuu.. Kivut oli myös aivan järjettömät ja illalla jouduin ottamaan panadolia kun ei tuntunut hellittävän millään. Lisäksi tuntui jomottelua SEKÄ oikealla että vasemmalla. Lisäksi mulla oli pahoinvointia, mitä ei yleensä IKINÄ oviksen aikohin ole. Onko teillä jollain pahoinvointi tai lähinnä öklötys oireena ovulaatiosta? Heräsin toissayönä järjettömän pahaan oloon ja luulin olevani vatsataudissa. Koko päivän jatkui pahoinvointi ja tänäänkin on vielä lievänä. Tosi outo juttu. Ja siis mitään oksua tai ripulia ei oo, eli ei oo vatsatautia siis.
Mietityttää muuten, että meniköhän se ovis jo ja noi eiliset kovat kivut oli niitä irtoamiskipuja, vai oliko ne vaan kasvukipuja ja tänään vasta lähtee munis liikkeelle. Kun nytkin vielä nippailee alavatsasssa. Mies on nyt selätetty kp15, kp17 ja eilen kp18, mutta ehkä sitä pitäisi vielä tänään illalla ihan varmuuden vuoksi. Kp 17 ovistestissä oli klo 19 haaleampi viiva kuin testiviiva ja kp 18 klo 12 oli sitten paksuakin paksumpi ovisviiva. Mitäs tuumaatte? Siis että menikö jo? (Tiedän, tämä on pilkun viilaamista muttamutta.. :ashamed: )
Mulle kolahti tässä yksi päivä Irja Kilpeläisen ajatus, jonka uskon kolahtavan teillekin, rakkaat kanssasisaret:
:heart:
"Meillä kaikilla on henkiset pelastusliivit: Jos vain jaksamme rauhoittua, lakata pelkäämästä, nousemme pinnalle -ihan varmasti. " :heart: