km:n jälkeen kuumeilevat...

Stoppis Ollos hyvä vaan. Kiva jos meikäläinen on edes kerran ollut siinä kunnossa, että on onnistunut muitakin tukemaan :) . En mä sua sotkenut keneenkään toiseen, meni kirjoittaessa ne päätteet vaan vähän sekaisin. Meillä_kin_ siis keskenmeno - sillä pahaisella vaan on niin monta versiota, mutta menetys ja suru on kaikissa yhteistä. :ashamed:

Ja onnittelut päättötyönsä purkittaneelle :flower: ! Se oli kyl niin vihoviimeistä touhua, että ikuna en enää opiskele ;) :whistle: .

Kovasti minäkin täällä Beccyn ja Äiteen plussavahvistuksia odottelen :heart: .

Huoltokatkotonta päivää kaikille! Mä vietän omani palavereissa :/
 
Jipiiii mä oon päässy listalle :D

Eilen kun tulin töistä kotiin postissa oli tullut paketti. Siinä oli vau´kirjalta erilaista matskuu.. vaippoja, vauvaceedee, kirja.. täytettiin sellainen lomake ekassa neuvolassa, missä ehdin jo käydä. Onneks tuntuu että oon jo henkisesti vahvoilla, muutama viikko sitten jos olisi tullut niin varmaan olis taas padot auennu :(

Mutta eipä tässä muuta.. töitä pitäis alotella :p
 
Nopeasti ennenkuin muut tulee töihin;) Aloitin työt hoitovapaan jälkeen (2v) tiistaina eli eilen.

En ole kirjoitellut kun en ole apteekissa ehtinyt käymään ja uutta testiä ostamaan. Mutta en pidä mitään kiirettäkään. Meen sit kun apteekin kohdalle osun. Itse pidin tuota selkeää, heti näyttöön tulevaa, vaaleanpunaista (ei mitenkään hailakkaa) viivaa ihan selkeänä plussana. Niinhän se siinä paketissakin lukee, et jos viiva tulee niin raskaana ollaan. :) Voihan tässä jotain sattua vielä silti. Viikko 5+ on erittäin suuri mahdollisuus km. Nyt on menossa vissiin 4+2 Mutta en varsinaisesti pelkää tai stressaa, vaikka joka kerta alushousut tarkastan kun vessassa käyn. Maanantaina olis vissiin menkat pitänyt alkaa. Ja jotain ruskeaa housuista löytyi, kun tarkasti katsoi.

Oireita on sen verran että mahaa aina välillä nippailee ja kuvottaa, mutta ei niinkään aamuisin vaan iltapäivisin. Tissejäkin olen yrittänyt puristella ja aavistuksen moista arkuutta niissä on. Niin ja maha on turvoksissa.

Mä olen kertonut tästä raskaudesta tosi monelle, niille joille olen kertonut keskenmenostakin ja jotka olen tavannut tai muuten ollut yhteydessä. Sekin ehkä kertoo rauhallisesta suhtautumisesta.
 
Oikein hyviä huomenia! :)

Oikein kiva kuulla beccy että oot luottaivaisin mielin matkassa! Niin sen kuuluukin olla. Ja tällä kertaa kaikki menee varmasti hyvin loppuun asti. Se on se äidin vaisto, mikä tietää ja tuon luottavaisen olon tekee. Ja samoinhan tuo tuntuu toimivan käänteisestikin. Just eilen jälkitarkastuksessa oli nimittäin lääkärin kanssa asiasta puhetta. Kerroin lekurille olleeni tosi epävarma keskenmenneestä raskaudesta alusta asti. Ja jotenkin olin tavallaan tosi valmistautunut keskenmenoonkin. Oon varmaan jossain yhteydessä jo kertonukin, että ultrassa kun sanoivat, että kaikki ei ole hyvin niin ensimmäiseksi vaan aattelin, että "mitä mä sanoin". Ja viimeks edellisenä iltana olin veljen avokillekin sanonu, että kun kaikki on mahdollista, kuten esim. se, että pieni ei ole enää elossa. Veljen avokki oli ihan ihmeissään miksi sellasia puhelen. En myöskään halunnu oikeestaan kellekään edes kertoa raskaudesta (muutamia läheisiä lukuunottamatta). Aattelin, että ultran jälkeen sitten. Samoin aattelin myös tosta margheritan mainitsemasta vau-kirjan paketista. Aattelin, että en halua sitä vielä tilata jos kuitenkin käy huonosti. Eli niin se vaan taitaa olla, että äidin vaisto tietää. Joten on tosi hyvä, että sulla on beccy luottavainen olo! Onnea sulle odotukseen!

Nyt tulee kyllä aika paljon sivuttua omaa napaa mutta halusin vielä kertoa yhden jutun eilisestä jälkitarkastuksesta. Olin siis ensin terveydenhoitajan juttusilla, joka mulle sitten toivotteli onnea uuteen yritykseen ja sanoi, että ikävää vaan on se, että seuraavasta kerrasta ei todennköisesti uskalla iloita samalla tavalla miten tästä ensimmäisestä ehti iloita ja että pelko tulee seuraamaan koko raskauden ajan. Siinä sitten kyyneleet silmissä nyökyttelin ja sanoin, että tiedän sen itsekin oikeastaan jo nyt etukäteen. Mut on se vaan niin pirun väärin... Mut siitäkin huolimatta toivotan teille plussanneille ja odottaville oikein onnellista odotusaikaa! Nauttikaa - ihan vaan jo piruuttaankin! Musta vaan on niin väärin, että yhdestä elämän iloisimmista asioista viedään se ilo ja onni tällä tavalla. Jos ja KUN (huomatkaa yritän kerrankin olla optimistinen :D ) minä tästä vielä plussaan niin lupaan nauttia ihan kiukullakin! Ihan vaan näyttääkseni että piru vie se kyllä vielä onnistuu!

PS. Sori tuli vähän pitkä teksti... Mä en kanssa mitään osaa sanoa lyhyesti ja ytimekkäästi... :whistle:
 
Huomenta neitoset :)

Ihmeellinen viiltävä kipuilu jatkuu vasemmalla.. Ei mitään minkä kanssa en pystyisi elämään mutta sen verran voimakasta että huomaan kyllä sen koko ajan. Esim yskästessä sattuu oikeen.. Vähän kuin ois varsalihas venähtäny tms mut syvemmällä ja hieman eri tavalla..

Voi kun viikot hurahtaisi nyt pian niin ei tarviisi arvuutella.. Kiitos silti ihunista vastauksistanne, sain niistä voimaa ja uskoa :heart:

Nyt on pakko ryhtyä hommiin mutta kirjottele lisää myöhemmin :)



 
Miikkis: kiitti kun annoit infoa tuosta kemiallisesta. Mulla oli tosi inhottavat alaselkäkivut, mutta ne hyytymät veivät kyllä voiton, jotain järkyttävää! :( Toivottavasti itse voit jo paremmin ja eiköhän sitten se seuraava plussa pysy sinne loppuun saakka :hug: .

Mustakin nuo Tiniin oireet kuulostavat lupaavilta. Plussatuulia+++ :whistle: .

Eliisa80: toivottavasti kaikki meni hyvin ja osui mukava lääkäri kohdalle. Sairaalassa ollessa yksi hoitajatäti kertoi omasta raskaudestaan, jossa periaatteessa toivon piti olla mennyt, mutta kaikki kääntyikin parhain päin. Jaksamisia sulle :hug: .

beccy ja Risukasa: tosi ihanaa, kun jaksatte suhtautua luottavaisin mielin ja asenteella tulevaisuuteen :) . Ja niinhän sen pitää ollakin, turha sitä koko elämäänsä on haaskata pelkäämällä kaikkea mahdollista (niinkuin minä esimerkiksi :ashamed: ). Hmm. Mistähän saisi asenneterapiaa? :D

Keskiviikon jatkoja ja plussatuulia++++++ :whistle: :wave: !
 
Kiitoksia teille kaikille tsemppaamisesta, nyt on vissiin taas parempi olo enkä enää ole niin tukkoinenkaan. Kyllä te ootte ihania :hug: Amira =)

Eliisa80 kyllä varmasti on tunteet sulla nyt sekavat :hug: ehkä kuitenkin kannattaisi jakaa miehen kanssa kaikki tuntemukset kun kyllähän te kuitenkin olette "samassa veneessä" eikä ne miehet tajua meidän pelkoja jos me ei niille kerrota. Toivottavasti lääkärissä tulisi hyviä uutisia :hug:

beccy ihanaa odotusta :heart: Kyllä varmasti äidinvaisto toimii ja kaikki menee tällä kertaa hyvin!

Tinii vitsi mä peukutan sulle bd bd :D Toi että yskiessä sattuu kävisi niihin kuuluisiin repäisykipuihin joita raskautetuilla esiintyy ;) Mutta se että koko ajan tuntuu kipuilua... hmm... kohdun kasvukipuja... KAKSOSET!!!! :D
 
Heippa siskot!
Toivotin eilenillalla huoltomiehet alimpaan *******. Olin kirjoittanut pitkät sepustukset tänne ja sitten ne kaikki kirjainyhdistelmät hävisi surullisenkuuluisaan bittiavaruuteen. Kyllä otti kupoliin!

Pelottaa: Teretulemast takaisin kylmään pohjolaan! Ihana uni! Jänskättää, että toitko sieltä välimeren aalloista mukanasi plussan!

Tuulenpuuska ja Tuizu: Mä kävin omalla gynelläni jälkitarkastuksessa ja suosittelen kyllä että käyt ihan kunnolla tsekkauttamassa että paikat kunnossa. Oma gyne ultraakin aina joka kerta kun hänellä käyn, olin sitten raskaana tai en. (Ja Tuizulle lisäksi pahoittelut ja tervetulo-toivotukset)
beccy: Ihanan positiivisen rauhallinen mieli tuntuu sulla olevan!
Risukasa: "Posiitiiviset ajatukset synnyttävät lisää positiivisia ajatuksia."
Tinii: Kyllä se nyt taitaa olla niin, että olet raskaana :D
Miikkis: HALIT! Ajatuksissa olet kyllä.
Repa: Onnittelut kovan urakan loppuunsaattamisesta! Ja eihän sitä tiedä vaikka ne lämmöt heitteliskin miten sattuu ja täti on silti vuoden matkan päässä!
Eliisa80: Tsemppiä lääkärikäynnille. Toivottavasti kaikki on hyvin!
Stoppis:Kiva kuulla että olo on tänään parempi.

(.) Eilen bongasin ovisplussan kp 18! Jabadabaduuu.. Kivut oli myös aivan järjettömät ja illalla jouduin ottamaan panadolia kun ei tuntunut hellittävän millään. Lisäksi tuntui jomottelua SEKÄ oikealla että vasemmalla. Lisäksi mulla oli pahoinvointia, mitä ei yleensä IKINÄ oviksen aikohin ole. Onko teillä jollain pahoinvointi tai lähinnä öklötys oireena ovulaatiosta? Heräsin toissayönä järjettömän pahaan oloon ja luulin olevani vatsataudissa. Koko päivän jatkui pahoinvointi ja tänäänkin on vielä lievänä. Tosi outo juttu. Ja siis mitään oksua tai ripulia ei oo, eli ei oo vatsatautia siis.

Mietityttää muuten, että meniköhän se ovis jo ja noi eiliset kovat kivut oli niitä irtoamiskipuja, vai oliko ne vaan kasvukipuja ja tänään vasta lähtee munis liikkeelle. Kun nytkin vielä nippailee alavatsasssa. Mies on nyt selätetty kp15, kp17 ja eilen kp18, mutta ehkä sitä pitäisi vielä tänään illalla ihan varmuuden vuoksi. Kp 17 ovistestissä oli klo 19 haaleampi viiva kuin testiviiva ja kp 18 klo 12 oli sitten paksuakin paksumpi ovisviiva. Mitäs tuumaatte? Siis että menikö jo? (Tiedän, tämä on pilkun viilaamista muttamutta.. :ashamed: )

Mulle kolahti tässä yksi päivä Irja Kilpeläisen ajatus, jonka uskon kolahtavan teillekin, rakkaat kanssasisaret:

:heart:"Meillä kaikilla on henkiset pelastusliivit: Jos vain jaksamme rauhoittua, lakata pelkäämästä, nousemme pinnalle -ihan varmasti. " :heart:
 
Täällä vapaapäivää viettelen....

Kiitos kaikille onnitteluista ja plussapuhureista :heart: !!!

Beccylle onnea odotukseen,hyvällä asenteella liikenteessä :heart: :heart:

Tinii ja Epskeps ,valtavasti plussapuhureita!!!!!

Emik: En minä muusta tiiä kuin että kun ovistestiin se paksun viivan saa,niin sen jälkeen ovis tapahtuu... Onnea sen bongaamisesta ja hyödyntämisestä!!!! Mulla (yllätys taas) on pahoinvointia oviksen ja menkkojen välissä vaihtelevasti. Ei ollut ennen keskenmenoo,oikeestaan vasta kolmisen kiertoa sitten ilmestynyt oire.

Olen ollut tosi masis :ashamed: Nyt se taas alkaa.... Eilen itkua tuhrustin....oon kohtapuoleen ainoa alkuvuodesta km:n saanut kuka vieläkin täällä roikkuu :'( Mikäköhän mussa mättää :ashamed:
Olen 100% varma etten oo raskaana,tajusin sen taas eilen. Menkkojen pitäis alkaa vasta su-ti välillä,jos ovikseen on uskominen...toivottavasti on... oon täysin oireeton :kieh:

No koittakaa taas ymmärtää...en vaan voi käsittää miten tästä tuli näin vaikeeta....
 
Beccy kiva kuulla sinusta :) Jo mä tässä ihmettelin että minne olet kadonnut ;) Tosi ihanaa että siellä luottavaisin mielin olet :heart: Onnea vielä kerran plussasta!!!! :flower: :)


Risukasa mullakin oli aavitukset kummallakin kerralla että ei nämä raskaudet tule onnistumaan :( Miten sitä "tiesikin". Ja kun esikoistani aloin odottamaan olin luottavaisin mielin koko raskauden ajan. Et kait se niin on että äidinvaisto tietää :)

Tiniille plussia puhaltelen ++++++++++ :whistle: Jospa siellä vain pieni salamatkustaja raivaisi itselleen tilaa tai sitten ne kaksoset :D Toivotaan parasta!! :)

Emik onnittelut ovisplussasta! :flower: Itse sain viime viikolla ovisplussan ma (silloin viivat tasavahvat), ti ja ke se viiva oli sitten vielä vahvempi, niin peittoja piti lääkärin määräyksestä heilutella vielä perjantainakin :p Tein kannattaa niitä peittoja heilutella tänään ja huomenna tai ainakin tänään. Nyt se huippu on saavutettu ja ovulaatio tapahtuu parin vuorokauden sisällä. Joten simppoja sinne odottelemaan vaan


Repa et ole ainut alkuvuodesta km:n saanut.. Olihan mullakin km 12/06 ja 03/07, et onhan niistäkin aikaa.. Koetetaan vaan jaksaa ja uskoa siihen että hyvin tässä vielä käy!!! Voimia sulle kovasti palstasisko!!!


Mä olen sitten tänään (kp23) luovuttanut verta josta se progesteroni sitten katsotaan. Näytteen ottanut mies sanoi että ehkä ens ma jo sais tietää tuloksen. Nyt ei tässä muuta kuin ootellaan miten tässä kierrossa kävi. Alavatsalla on "kupla", painontunnetta ja rintavarustusta hieman aristaa ja sitä valkkaria taas tulee.. Mutta, ennenkin on käynyt niin että täti on kurvannut (kutsumatta prkl!
) vaikka kuin hyvät oireet on ollu. Ei auta muu kuin toivoa parasta
 
Kiitos kovasti Repa Kiitos että et pidä mua ihan pöhlönä. Ja kiitos teille muillekkin ihanaisille :heart: Mä täälä oon jotenkin aivan yliherkkänä taas... :'( Luin teidän tekstejä ja liikutuin ihan mahottomasti. Tiiä sitten, taitaa johtua tädin tulemisesta, sitä kovasti odottelen. Tai tiiän että se tulla präjäyttää huomenna tai viimestään perjantaina :/ Vaikka mieluusti sen olisin karkottanut Turkkiin! :attn: :attn: :attn: Kuivukoot sinne kuumuuteen ja jättäkööt meidät kaikki rauhaan :attn: :attn: :attn:

Kiitos Epskeps kun siirsit mut listassa :heart: Oot ihana :heart:

Tinii Toivon niin kovasti että sulla tuo nippailu ja vihlonta olis merkki raskaudesta +++++++++++++++++++++++++++++ :whistle:
Mulla oli synnytyksen jälkeen tulleiden menkkojen jälkeen (vaikeasti selitetty!) munasarjat vasurilta koko ajan kipeet 3 viikon ajan. Välillä enemmän ja välillä vähemmän nippaili, vihloi, yms. Kunnes sitten tulin niin kipeäksi että TK:n kautta Keskussairaalaan ja erikoislääkärin ja tav. lääkärin ultrattavaksi. Eikä mitään selvinnyt. Toivottavasti sulla kipuilu enteilee pikkuisen olemassaoloa :heart: :heart: :heart:

Mulla ei ikinä ennen oo ollut kesken kierron nippailuja ja vihlontoja paitsi ennen plussausta =) Mutta tuo kolmen viikon kipuiluni tarkoitti vaan sitä että kroppa oli sekaisin kesketyksestä, synnytyksestä ja istukan käsin irroituksesta ja kaavinnasta ja pläääääääääh, kaikesta siitä p.skasta :headwall: :headwall:

Ihmeellisesti on muuten Kaksplus laittanut nää meiän sivut, kun samat tekstit on kahdella sivulla. Se Epskepsin punapää-äijä on kyllä tähän tilanteeseen vallan mainio :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Epskeps:
Mutta, ennenkin on käynyt niin että täti on kurvannut (kutsumatta prkl!
) vaikka kuin hyvät oireet on ollu. Ei auta muu kuin toivoa parasta
Mä yhdyn tähän Epsun juttuunn 100prosenttisesti!!

Ja hei älkää nyt kaksosia meille kaavailko :D Vaikka kyllä nekin otettais tänne enemmän kuin mielellään mutta jos nyt aloteltais sillä yhdellä ;)

Toivotaan kovasti :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

Lämpimiä onnenhalauksia teille kaikille huolissanne! Olen niin sekaisin omista tuntemuksista, kerrankin onnellisista sellaisista, etten tiedä mitä muuta sanoa!


 
Miikkikselle voima :hug: Muista että oot meidän mielessä!!! :heart:

Repa ja Pullenah Kyllä tämä tästä vielä. Ei luovuteta! Eteenpäin, sano mummo lumessa! Ymmärrän että välillä tulee epätoivon hetkiä, mutta nekin vahvistavat meitä, edes pikkuisen.

Ihanaa Beccy että oot luottavaisin mielin!

Risukasa Myös mä "tiesin" koko raskauden ajan ettei se voi päättyä hyvin, ja sitten rakenneultrassa kuulemamme uutiset tekivät meidät ihan sanattomiksi, ja ajattelin vain että hitto kun piti olla oikeassa nämä tunteet :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:

Ennen synnytystä juttelimme sairaalapapin kanssa, ja sanoin hänellekkin että musta on koko ajan tuntunut siltä että kaikki ei mene hyvin. Hän sanoi etten ole ainut äiti joka kertoo hänelle äidinvaistostaan mikä on pitänyt paikkansa :/
 
Ihan vain kurkkimaan tulin tänne kun tunnistin niccisi....tai luulen niin:eek:litkos Heinämassuissa 2007 ihan alkuun???Allunmamman kamuja olen ja olin elomassuissa,joskin vauvamme tuli sitten heinäkuussa (kuva profiilissa).Mutta kun luulin sinun plussanneen sen km:n jälkeen?Vai onko tullut toinenkin :'( ....

Haleja ja plussia tänne!!!!!


Kassu
 
lääkärissä käyty aamupäivällä, se tunnusteli päältä ja sano heti että tuntuu niin pieneltä ettei mitään oo ja katto sitten ultralla ja sano että kohtu on tyhjä mutta on ollu raskaus koska kohtu näkyy niin hyvin ultrassa eli on verekäs vielä, siis limakalvoa vielä.........

sit kysyin että voisko olla kohdunulkopuolinen ja sit se yritti tiirailla mutta noi on vanhat noi meiän neuvolan laitteet et varmaks ei nähny, sano vaan ettei hänen mielestään näytä siltä mutta jos tulee kipuja niin heti lääkäriin........ja sano kans et jos vuoto jatkuu viä pari kolme viikkoa niin sit kans uudestaan tutkittavaks

nyt on sit ollu tosi kipee maha varsinkin tonne munasarjan kohdalle toiselle puolelle sattuu, mut toiv se johtuu vaan siitä tutkimuksesta

eli nyt vaan odotellaan taas että kierto palautuu normaaliks että pääsee taas yrittään ja toivoon että jokos sitä saatais se pikkukolmonen meille

päälimmäinen tunne nyt on helpotus että on itsestään tyhjentyny eikä tarvi mihinkään lähtee, kun toi vuoto nyt vaan loppuis pian....... kun en siis missään vaiheessa oikeen uskonu että kaikki hyvin vois mennä. se äidinvaisto taas.........mutta palaillaan :wave:
ja edelleen kiitos että ootte olemassa :hug:
 
heips

kauheeta mikä väsy |O
Yöt menee ihan metikköön edelleen.. heräilen vaan painajaisiin ja sitten unen tulo taas kestää vaikka kuinka ja kauan :|
Ei ollut herkkua herötö aamulla 5.15 |O

Onneksi työpäivä takana (joka meni hujauksessa) ja huomenna vapaata =) Saa poitsun kans touhuilla ja vähän huushollia siistiä :whistle:

Eliisa: Todella ikävää että vaistosi osuivat oikeaan.. :hug: ja voimia paljon.

Repa: :hug: Kyllä se plussa sieltä vielä tulee. *lähettää parempaa mieltä*
Tosin itsekkin eilen illalla jälleen itkeä tihrustin... Tuntui että sydän puristuu kasaan kun on niin kova ikävä masuasukkia ja ei voi käsittää miksi näin piti käydä :'(

Beccy: Hienoa että olet luottavaisin mielin liikkeellä! toivotaan että kaikki menee hyvin.

Tänään tuntui töissä että ajatus on ihan jossian muualla :ashamed: yht äkkiä aina säpsähdin että koitas nyt vähän ryhdistäytyä. väsy on tolkuton.. jospa huomenna ottasin pojan kans päikkärit jos en saa yöllä nukuttua..
Niin ja luultavasti mulla työsopimus jatkuu vuoden loppuun =) loppus nyt tämän kuun lopussa mutta saattaa olla että tosiaan jatkuu..

mutta nyt pikku hiljaa syömään.. nakkikeitto tulella.
 
Eliisa :hug: Voimia sinulle...

Danjuska Yritä vaan levätä aina kun mahdollista vaikka hankalaa se on kun töissä käypi mutta nuku huomenna ne päikkärit pojan kanssa ni auttaa se vähän.

Tinii kuulostaa lupaavalta +++++++ :whistle:

Epskeps älä vielä siirrä miuta mihinkään...ennen kun saan jos saan sen plussan vahvaks siihen testiin ja siullekkin ++++++ :whistle:
(huomaatko,noi pisteet seuraa jo tännekkin... ;) )

(.) en ole enää varma mistään...painon tunnetta on,nännit kipeet,valkkaria loruaa :x ,yskiessä vihloo ala mahaa,palelua ja väsymystä...mut voihan noi oireet olla tulevaa tätiäkin ihan hyvin,on ollu km jälkeen noi raskaus ja menkka oireet aika samanlaisia joten ehkä se haamu oli leikki plussa...lauantaina testailen tai sunnuntaina ellei se täti sitä ennen kurvaa tänne korpeen.

Kiitos teille kaikille jotka toivottelitte pojalleni paranemisia :flower: Poika on jo kunnossa paitsi ruoka valio pieneni entisestään lisää,ennen oli kielletty:maito,viljat,soija,banaani nyt tuli lisäksi vielä:mandariini,appelsiini,sitruuna,kiivi,omena,selleri,tomaatti ja pähkinät...että aika rajoitettua on pojan ruokailu kunnes päästään kokeisiin et mikä aiheuttaa tollasen reaktion että kestää 6pv ja yllätys et Ataraxia ei sais määrätä edes nokkosrokon hoitoon vaan pitäisi saada antihistamiinia jota siis poikamme ei saanu.Tämä on tarkistettu helsingistä asti jossa tuttumme on töissä lasten tehohoito puolella.
 
Tervehdys kaikille pitkästä aikaa =)

Ajattelin viime menkkojen jälkeen pysytellä pois linjoilta kun tuntuu tuo stressi ottavan liian ison otteen niskasta. Mutta täällä taas joten jos Epskeps lisäät mut takas listaan...unohdetaan kuitenkin noi kiertopäivämerkinnät ainakin toistaseks.

Täällä siis täti vieraili viimeks heinäkuun lopulla ja viime viikolla tuli kp34 täyteen (normi kierto oli siis 34 ennen kesäkuun km). Kaks testiä oon tehny ja negaa näyttivät molemmat :'( itkettää taas niin pirusti, mitä h*lvettiä tässä nyt tekis??...alkais ne menkat edes!

Paljon plussatuulia kaikille ja onnea jo tärpin saaneille :heart:
 
Tervehdys myös täältä...

Eliisa, osanotto ja iso ja luja :hug: Voimia sulle, varmaan toisaalta helpotus että varmistui eikä epävarmuudessa tarvii enää elää mutta silti... :'(

Danjuska, mä myös kärsin unettomuudesta ja painajaisunista sillon ekan km:n jälkeen. Sain avun Sedonium-nimisestä luontaistuotteesta, se toi rauhalliset yöt. Saa apteekista ilman reseptiä, kannattaa kokeilla jos muuten et saa nukuttua. Toinen vaihtoehtohan on sit ihan unilääkkeet, lääkäri kyllä varmasti kirjottaa niitä jos tarvit.

Tinii, en haluu pelotella mutta tuli mieleen että ei kai vaan se ois kohdun ulkoinen raskaus jos toisella puolella vihloo...? Toivotaan kuitenkin että ois ihan oikeessa paikassa ja vihlonta ois raskausoireita!

Vai pitäis kaavinnan jälkeen käydä aina jälkitarkastus. Mulle tuo tuli kyllä ihan yllätyksenä. Ei sairaalassa puhuttu mitään semmosesta, vaan nimenomaan siitä raskaushormonin seurannasta, virtsasta siis sen tarkistavat labrassa. Taidan soittaa neuvolaan ja kysästä mitä siellä ovat mieltä. Vaikuttas että eri kunnissa / sairaaloissa on erilaiset ohjeistukset, vai lääkäristäkö riippunee... :/

Ei nyt jouda enempää kirjottaa, mukavaa päivänjatkoa ja plussatuulahduksia kaikille Tuulenpuuska täältä puhaltelee! =)
 
hellurei kaikille..!! tulin taas kurkkimaan.. :D

Stoppis olishan se aivan ihana saada se oma pikku sulhastyttö/poika sinne häihin sitten. oikeen sillee amerikan tyyliin heittelemään ruusun terälehtiä kirkon käytävälle :)

Danjuska me ollaan ainakin jo alotettu uusiksi yrittäminen. kaavinnasta on reilu 2 kk aikaa. olin kuukauden jälkeen tarkastuksella ja lääkäri oli sitä mieltä ettei olisi mitään syytä olla koittamatta uudelleen :D
kuitenkin jännittää se mikäli nyt tärppää niin jos kuitenkin tapahtuukin liian nopeasti ja jos vaikka kohtu ei olekkaan kunnolla parantunut. kuulin nimittäin että sekin voi johtaa uudelleen keskenmenoon..

Risukasa toivotaan.. *peukutus* bd

Tuulenpuuska täällä ainakin varattiin itse aika jälkitarkastukseen joka tehtii äitiysneuvolassa ultralla. tietenkin myös vaikuttaa sekin asiaan missä olet ns. asioinut raskausaikana.

Tuizu itse jouduin lääkkellisen tyhjennyksen ajan viettämään sairaalan
äitiyspolilla. onneksi oli kuitenkin n. päivän juttu. henkisesti vaan hirmu raskasta..ja huonolla tuurillani jouduin kahden päivän päästä kaavintaan koska kohtuni ei ollut täysin puhdas edelleenkään. lopuksi aloin olemaan niin loppu että henkisesti jäi pahemmat traumat tapahtuneesta. voimia sinulle, raskasta se on mutta aika helpottaa..

Oma napa osuus..nyt ollaankin sitten sormuskaupoilla käyty ja perjantaihin asti silti joudutaa odottaa rinkuloita :headwall: ei millää malttais odottaa.
muutenkin on kyllä ollu kaikinpuolin hieno viikko, saatiin tossa sijoituskämppä myytyä ja itselläni pitkään vaivannut kylkikipu tutkittiin ja puhtaat paperit tuli.vielä sitä isointa uutista odotetaan *peukkuja*
12.10 eli reilu kuukausi ja ollaa lähössä espanjan aurinkoon viikoksi.. karataa täältä sitten kun alkaa kamalat ilmat täällä.
:heart: :D
voimia kaikille.. pidetään toisillemme peukkuja ja puhallellaan syystuulien mukana plussatuulia toisillemma :D

 
Voi Eliisa80 :'( Olen niin pahoillani puolestasi
Niin toivoin että kaikki olisi ollut hyvin. Kovasti voimia ja jaksamista sinulle! :heart:

Kassu moi! :wave: muistan sut kyllä :) ja kyllähän mä se olen joka heinämassuissa hetken vietin. :ashamed: Plussanhan mä sain pian sen joulukuisen km:n jälkeen mutta se osoittautui sitten tuulimunaksi :( Vielä ei ole meille toista lasta suotu. Yritystä jatketaan.. Paljon onnea sulle ja koko perheelle vauvan johdosta!! :flower: :heart: :)

Pelottaa ei kestä kiitellä. :) Itse olet ihana :heart: =)

Äitee2 sie oot saanu miulta piste tartunnan
Mutta joo, mitään leikkiplussia ei ole olemassakaan! Se apteekin täti taitaa olla itse vähän leikkiapteekkari kun tuollaisia väittää, kerpele!!
Mutta minä oottelen sitä sun plussavahvistusta... :heart:

Hei Gatsu pitkästä aikaa :wave: Ikävä että siulla on noin kurjia uutisia kerrottavana. :( Toivottavasti saat pian selvyyden tuohon kiertoon. Varmaan kannattaisi lääkärille mennä jos testitkin vaan negaa näyttää. Toivottavasti kaikki on kunnossa!!


marleena83
ihania uutisia!! :heart:
 
Gatsu anteeksi kun en muista enää, mutta olitkos sinä esikoista toivovia vai oliko niitä lapsia sulle jo siunaantunut? :ashamed: Sama pää kesät talvet niin ei muista..
=)

Selailin sivuja taaksepäin ja löysin sun tiedot. :)
 

Yhteistyössä