km:n jälkeen kuumeilevat...

Eliisa80 :hug: Voi kumpa kaikki olisi mennyt hyvin... :'( Voimia ystäväni :hug:

Marleena83 se on ihanaa aikaa kun käydään sormuksia kattelemassa ja ostamassa :) Ihan taas liikutun... :ashamed: Tosi kiva teillä odottaa ulkomaanmatkaa, tuot sieltä sitten sen plussan =)

Gatsu Toivottavasti kiertosi normalisoituu eikä mikään ole vialla. Menehän kuitenkin piakkoin tohtorille, jos ei menkkoja kuulu ja testi vaan nega. Iso :hug: sulle!

Omaa napaa: Tämä päivä on ollut kyllä niin herkkis. Oon saanut silmäni kostumaan kyyneleistä varmaan 1000 ja 1 kertaa :'( Kuumeinen olokin, mittasin lämmön ja se oli 37,0. Normisti mun lämpö on 36,2. Toivottavasti en tuu kipeeksi :snotty: Älytön väsykin |O kun yöt menee niin huonosti painajaisia kattellessa :headwall: Alamasua nipistelee aina välillä. On se kumma miten kroppa on muuttunut, kun ennen raskautta kun menkat alkoi, niin samalla alkoi menkkakivutkin. Ei ikinä ennen ollut minkäänlaista nipistelyä/juilimista. Nyt sitä tuntuu olevan jo viikkoa ennen menkkoja :headwall:

Äsken piti hakea kaapista suklaalevy, kun se huuteli mun nimee niin lujaa että ajattelin että pakkohan se on tuhota :p ennenkuin naapurit ajattelee, että mitä täällä tapahtuu kun mun nimee huudetaan niin lujaa :LOL:

Ookoo, mut nyt Salkkareita kattomaan, ja herkistymään/itkemään taas jos pikku-Onnia näytetään..... :'(
 
iltoja

poika yrittää saada unta epätoivoisesti mutta nyt näkyy olevan taas se vaihe että äitiä juoksutetaan (ainaki yritetään) peiton varojolla koko ajan.. kuuluu vaan että peittoooo.... välillä aina tulee tämmöinn kokeilu ilta ja sitten taas nukahtaa ihan normaalisti.

Äitee: Toivotaan että täti pysyisi poissa ja plussa testiin pärähtäisi :hug:

Tuulenpuuska:
Kiitos vinkistä. Pitääpä käydä tuon niminen tuote ehtimässä jos vaikka auttais.

Pelottaa:
:hug: täällä kans painajaisia katellessa yöt menee. herkeskö sulkaalevy huutelemasta?? meidän kaapissa huuteli kun tulin töistä mut ei huutelee enää :whistle:

on taas armoton väsy, paha mieli ja ketutus yhtä aikaa päällä.. tuntuu että mikään ei oo kohdallaan :ashamed: noh, jospa se tästä kun pääse silmät ummistamaan.
 
piti tulla kertomaan,että tänään käytiin kuuntelemassa viimeinen diagnoosi Onni-vauvasta. Oikean diagnoosin olivat ultrassa tehneet, vaikka kyse ei ollutkaan niin laajasta viasta kuin kuvittelivat. DandyWalker oli sitten kuitenkin vian nimi. Pikkuaivoissa oli siis vikaa. Nyt vähän helpottaa olo, vaikka luulin että oon jo tän käsitelly mutta ihan huomas kuinka painolasti tippu harteilta kun kuultiin että PERINNÖLLISESTÄ VIASTA EI OLE KYSE =)

Nyt ei jaksa edes kommentoida mitään muuta, sen verran pisti väsyn päälle ku tais vähän stressi helpottaa. Tästä on helpompi jatkaa uuden yritykseen kun vaan hormoonitoiminnan sais kuntoon... ei vieläkään ovista tullu bongattua. Mutta ajan kanssa en anna sen nyt häiritä vaan keskityn asunnon myyntiin ja lopputyöhön. Käyn kyllä lukemassa palstaa, mutta aikaa ei oikein kirjotukseen ole, palailen taas joskus piiitkäään kirjotuksen kera

Kaikille oikein hyvää viikonjatkoa :flower: ;)
 
Pelottaa kovasti kuulostaa siltä että siellä oltaisiin pieniin päin :heart: Meinasitko milloin testata? :) ++++++++++++++++++++ :whistle:

Orchid :hug: Ihan sanattomaksi tässä meinaa jäädä. En voi kuin kuvitella miltä teistä tuntuu. :( Helpottava uutinen varmaan se ettei ole perinnöllinen sairaus. Kaikkea hyvää teille, voimia ja jaksamista


Danjuskalle kovasti jaksamista :hug: Toivottavasti olosi pian piristyy :heart:

O.N Alkoi yhtäkkiä poltteleen noi raskaustestit.. Mut en mä taida uskaltaa mitään vielä testailla :ashamed: Kovasti olin päättävinäni etten testaa ennen kuin on täti myöhässä, mutta katsotaan.. vähän tuntuu siltä ettei tuo päätös pidä.
Mut en kyllä halua mitään negaakaan nähdä

Sitten piti käydä BB:n nettisivuilla ja todeta että se yks s.eksihullu eukko on sitten raskaana, miten osaakin tuokin uutinen harmittaa ihan pirusti vaikka edelleenkään se EI OLE MINULTA POIS
Typerää
Mä tahdon sen plussan kans!!!!! |O *menee nurkkaan häpeämään*
Ja yritän nyt taas niitä toivonpilkahduksia saada kiinni..
 




Haaveissa esikoinen

Gatsu 25v.................KM 06/07
Tuizu 31v Nurmijärvi..KM 08/07
Margherita...............KM 08/07
Mouse......................KM 07/07
Betania...................KM 06/07
Irtosora..................KM 08/07
Miukuli 22v HKI........KM 07/07
Angelina..................KM 07/07
Marleena83..............KM 07/07
Mymmelis.................KM 05/07, 07/07
Nannukka................KM 04/07, 07/07
Kummi.....................KM 11/06, 06/07...................KP -/30-32
Miikkis 25v LAHTI....KM 12/06,TM03/07,KU05/07..KP 4/32
Dulle........................KM 07/07..............................KP 4/-
Kiti07.......................KM 05/07..............................KP 8/30-35
Tuutikki ...................KM 02/07..............................KP 10/26
SatuKa 29v..............KM 05/07..............................KP 10/28-32
Emppu78.................KM 06/07..............................KP 13/-
Pullenah85..............KM 03/07..............................KP 13/30
Risukasa.................KM 07/07...............................KP 16/-
Katherine 25v..........KM 06/07..............................KP 20/28
Tinii 21v HKI.............KM 02/07.............................KP 25/28-40
Repa 27v KOTKA.....KM 02/07...............................KP 30/28-35

Haaveissa toinen

EevaRouva.............KM 07/07
Sonja74..................KM 07/07
Kentia.....................KM 04/07
Danjuska................KM 08/07..............................KP 1/-
Pelottaa.................enkelipoika 06/07.................KP 1/28-29
Amira......................KM 06/07..............................KP 10/-
Orchid.....................RK 06/07..............................KP 20/28-30
Emik 30v.................KM 06/07..............................KP 20/28-30
Epskeps 36v...........KM 12/06, 03/07...................KP 24/26-28


Haaveissa kolmas

Minda........................KM 07/07
Tuulenpuuska...........KM 02/06, 08/07
Eliisa80.....................KM 05/07.............................KP -/-
Luhtalemmikki ..........Enkelilapsi 12/06................KP -/26-28
Äitee2 28v.................KM 06/07............................KP 1/26-28
Stoppis.....................RK 07/07.............................KP 9/-
Hiidi...........................KM 05/07........................... KP 13/26-28
Aurinkoenergiaa 27v..KM 06/07...........................KP 25/28

Haaveissa neljäs

MargeSimpson 24v LAHTI KM 07/06,10/06,enkelipoika 07/07 KP...7/29

Haaveissa kuudes

Rouva Rajatapaus...........KM 08/07

Haamuilijat


Plussanneet


Vieras
Jonttu
Nasu
Suurperheellinen
Pikkupeikko85
Pippuri84
Viia
mjss
Riikkuli
Napsuh87
Minky
Vinja
Sipuli
Sopuli83
Ninni78
Tyynex
Suppis76
Haikara
Tonttutiina
Strömsö (ent.Hippula)
Puella
Pulttibois
Nasuliini
Mimmuli82
Malttamaton
Beccy


:attn:
Huom! Nimenhuudon myötä listalta tippui muutama nimi. Se ei tarkoita kuitenkaan sitten etteikö takaisin pääsisi. Jos nimesi on pudonnut listalta, ilmoittaudu vain takaisin uudestaan! =)
 
Heippa pitkästä aikaa! :wave:

Oon ollut niin menossa ettei ole ehtinyt koneellekaan kommentoimaan, mikä onkin hyvä, ainakin mun osalta, vauvakuume oikeesti vähän " unohtunut", ( no itse SEKIN toisaalta unohtunut, joten toiveet alhaalla tästä kierrosta.. ihmeemmin se ei nyt stressaa sen kummemmin, mut katotaan sit kun täti soittaa ovikelloa)

kamala flunssa päällä, joka paikkaa särkee ja kurkkua kuristaa, nenä on ihan dukossa ja voe voe.. pakko oli sairaspäivää jäädä viettämään kotosalle.
Oltiin vloppuna työporukan kans virkistäytymässä oikein kunnolla ja niin hulvatonta oli, että se tais lieventää tuota pakonomaista päivien vahtaamista, nautin siis tästäkin ajasta täysin´rinnoin :eek: joopa joo, aikamoista ideaalista läpätystä.. :saint:

oikein hauskaa loppuviikkoa kaikille, ilo pintaan aina kun mahdollista :LOL:

p.sori kommentoimattomuuteni mutta kamala väsy..ens kerralla lupaan "olla mukana"
 
Huomenta...

Voi kun voiskin unohtaa vauvakuumeen edes vähäksi aikaa... katherine, sitä mäkin oon yrittäny välillä, ajatella vaan muita asioita ja yrittää nauttia muista asioista. Onneks olkoon sulle kun olet onnistunut siinä, toivotaan että täälläkin onnistuttas. Hienoa että olet muutenkin niin positiivisella mielellä! =)

Orchid, voimia ja tsemppiä teille. Varmaan vaatii veronsa tuollainen stressi. Onneksi oli hyviä uutisia, eli ei perinnöllistä vikaa. :hug:

Epskeps ja Pelottaa, ettette vaan ois pieniin päin molemmat... =) Jännittävää...

Kummia tosiaan ne suklaat kun nimeä huutelee kaapista. Meillä huutelee kaikki muutkin herkut. :LOL: Onko teille jäänyt kiloja keskenmenneistä raskauksista? Musta tuntuu että alkuraskauden napostelut jäi vyötärölle, kun oli pahoinvointia niin pakko oli vähän väliä jotain napostella. Nyt niitä kiloja ei sit saa pois... :( Sekin vielä muitten murheitten lisäksi.

Täällä on vähän tätituntemuksia ollut parina päivänä, ettei vaan ois tänne tulossa nyt. Sais kyllä tullakin, onhan km:sta jo nelisen viikkoo aikaa. Mutta toisaalta en enää luota ollenkaan oman kropan merkkeihin, huijaa kuitenkin taas. Kuten sillonki ku pikku masuasukki oli ollut kuolleena jo viikkokausia ja raskausoireet oli kummiski täysillä päällä. :(

On tosiaan vähän sellainen synkkä fiilis tänään. Mieskin epäili jo että taitaa olla menkat tulossa. No, taidanpa lopettaa tämän synkistelyn ja toivottaa teille muille positiivisia fiiliksiä kaikin puolin!
 
Huomenta!
Kiitos Repa ja Epskeps neuvoista ja ovis-tsempeistä!:flower:

Eliisalle haleja ! Tosi surullista, että siinä sitten kävi niin.. jaksuja! :hug:

Äitee: kiva kuulla että poika kunnossa!

Gatsu: tervetuloa takas ja positiivisen ajatuksen säteitä sinne!:flower:

Tuulenpuuska: Mullakin oli kaavinta, mutta siitä huolimatta neuvottiin kyllä varaamaan aika jälkitarkastukseen lääkärille 4-5 viikon päähän. (Olen helsinkiläinen.) Mulle tuli kuitenkin komplikaatioita ja jouduin ottamaan parin viikon päästä vielä lääkkeellisen tyhjennyksen, joka ei ollut sekään tarpeeksi vaan sain kohtutulehduksen ja loput rippeet tuli vasta ekojen menkkojen mukana pois. Eli tuli siis juostua lääkärissä enemmän kuin tarpeeksi. Pointtina tässä vaan se, että kaavinta ei välttämättä tarkoita, että kaikki menee niinkuin pitäisi, joten sen takia varmastikin ainakin täällä Helsingissä suositellaan tota jälkitarkastusta. Mutta siis yleensähän kaikki menee hyvin ja mä nyt satuin vaan olemaan yksi poikkeustapaus. Että ei ollut tarkoitus pelotella. :ashamed:

marleena83: en ole vielä onnitellutkaan.. ONNEKS OLKOON! Aivan kertakaikkisen ihanaa ja romanttista. Pääsette vielä kihla-matkallekin kuhertelemaan. Loistava juttu!

Pelottaa: Toivottavasti suklaa vähän auttoi alakuloisuuteen ;) Siinä tavarassa on ihmeellinen voima! Rupes tekemään ihan hirveesti mieli Fasun sinistä.. namnam.. Onkohan tuo sulla raskausoire?? Hmm..

Orchid: Olipas helpottava uutinen ettei ole tosiaan kyse periytyvästä viasta. Varmasti rankkaa, mutta samalla helpottavaa kuulla lopullinen diagnoosi. Nyt sitten täysillä uuteen yritykseen! Hyvä, että on muutakin ajateltavaa; se sun lopputyö ja asunnonmyynti auttaa varmasti siltäosin ettei ajatukset pyöri vain ja ainoastaan vauvahaaveissa.

Epskeps: MY THOUGHTS EXACTLY! Mä mietin ihan samaa siitä BB-Tiinasta. Tuli sellainen itku-potku-raivari-kateus-miksitoienkäminä -fiilis! Ja sullahan se voi olla lähempänä kuin arvaatkaan.. iiks! Koska testaat? +++++++++ :whistle:

Katherine : =)

(.) Mulla lähinnä kiukku-raivo-turhautuneisuus päällä. Mies oli eilen niin kertakaikkisen väsynyt ettei jaksanut mitään petipuuhia. Sinänsä ymmärrän, kun on tehnyt tämän viikon ympäripyöreitä päiviä töissä ja tontilla, mutta silti tuli sellainen tosi kiukku illalla. En pystynyt menemään nukkumaankaan, vaan vahtasin telkkua yli puolenyön. Ja arvatkaa vaan väsyttikö aamulla kun kello soi 6.45!?!? Niin ja siis EILEN se todennäköinen ovis sitten ehkä oli. Kun tiistaina tein sen ovis-plussan ja olin kovin kipeä, niin sen huipun jälkeenhän vasta se munis irtoaa, kuten Repa ja Epskeps mua kiitettävästi valisti. Eli toki me tuona "kipupäivän" iltana harrastettin petipuuhia, n.12 tuntia ovisplussan jälkeen, mutta tuntuu, ettei se riittänyt. Että JOS oltaisiin eilen touhuiltu, niin olis natsannut. Ja jotenkin tää tunne on vielä tosi vahva. Mun nimittäin teki eilen oikeestikin mieli seksiä ja tuntui että paikat oli just otollisessa kosteustilassa, ja tuntui vasemmalla puolella alavatsaa sellaista nippailua. Mutta huti tais tulla TAAS! Blaah. Yritä tässä nyt repiä sitä kuuluisaa torstai-toivoa. PYH! :/
 
:headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: TÄTI PRKLE TULI :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:
 
Hyviä torstai huomenia!

Ihan ensimmäiseksi on pakko yhtyä Epskepsin ja Emikin kommentteihin tuosta bb:stä - aivan samoilla linjoilla olin minäkin! Hiukanko pisti kiukuttamaan. Miekkonen oli myös aika utelias ko. eukon testituloksesta ja pistinkin sille sitten viestiä heti kun netistä luin että niin siinä sitten kävi, että paksunahan se on. Ja huomasin sitten vaan viestin loppuun kirjoittavani että "epistä". Ihan niin kun se jotenkin multa ois pois kuten Epskepskin sanoi. Hassua. Mutta kyllä se silti ärsyttää... :headwall:

Eliisalle paljon :hug: ja jaksamista. On se vaan niin väärin... :(

Tuohon suklaa-keskusteluun pitää osallistua sen verran, että jostain aivan käsittämättömästä syystä mua alko tuon epäonnisen raskauden aikana ällöttämään koko tavara. Siis aivan kummallista. Ja mikä kaikkein hassuinta niin en sitä vieläkään halaja. Erilaiset suklaapatukat kyllä maittaa kuten esim. kismet jne mutta varsinainen itse suklaa ei uppoa. Enää se ei niin ällötä mitä odottaessa mutta eipä kyllä tee mielikään. Viime viikonloppuna just maistoin miekkosen ostamasta levystä palan. Kyllähän sen nyt syömään pystyi mutta eipä se hyvältä suussa maistunut. Aivan käsittämätöntä mut toisaalta ihan hyvä, tuleepahan edes jotain hyvyyksiä syötyä vähän vähemmän.

Orchid jaksamista sinne! Onneksi ei tosiaan ollut mikään perinnöllinen juttu.

katherinelle pikaista paranemista!

Tuulenpuuska mulla on samanlainen olo tosta omaan kroppaan luottamisesta. Myös mulla oli kaikki olevinaan hyvin kunnes ultrassa toisin todistettiin. Mut toivotaan, että ne sun menkat ois sieltä tulossa! db

Pelottaa pahoitteluni tädistä... :hug:
 
Repa eipäs nyt masistella :hug: Minä ainakin pidän sulle peukkuja bd bd :hug:

Epskeps ++++ :whistle: Kerrohan sitten kun testailet *siis en mitenkään yllytä* :LOL:

Pullenah Ihan varmasti se ovis sieltä tulee ja oma nyyttikin aikanaan :hug:

Pelottaa voi itku :hug: minä kun niin ajattelin että täti olisi eksynyt turkin maahan :(

Eliisa80 voi itku, olen niin pahoillani teidän puolesta :hug: Toivottavasti menee edes komplikaatioitta! :hug:

Danjuska :hug: Kuten todettu, fiilikset vaihtelee itse kullakin, toivottavasti tänään on jo parempi päivä! Onnittelut muuten jatkuvasta sopparista! :wave:

Äitee2 ihan oikea plussa se on, uskon siihen! =)

Gatsu :hug: voihan harmistus että sulla on kierto sekaisin :( Toivottavasti löytyisi pian selvyys tuohon asiaan!

Tuulenpuuska Täällä piti kaavinnan jälkeen itse varata jälkitarkastus omalääkäriltä, siihen kuului sisätutkimus. Itse tinkasin hcg-määrityksen, ei kai kuuluisi normisti täällä asiaan... Toivottavasti saat pian kuukautiset, että pääsette yrittämään :wave:

marleena83 teillähän on ollut nyt paljon kaikkea kivaa, toivottavasti se heijastuu positiivisesti myös tähän yritykseen =)

Orchid varmasti helpottava tieto, että ei ollut perinnöllinen! Meillä vieläkin odotellaan patologin lausuntoa :headwall: Meillä ei pitäisi olla mitään uusiutumisvaaraa, mutta jotenkin haluaisin varmistetun tiedon ja päätöksen tälle asialle.

katherine paranemista flunssasta! Täällä on tainnut aika monella olla tuota vaivaa, itseni mukaan lukien. Täällä jo parempi :wave:

Emik toivotaan ja uskotaan, että niitä simppoja on ollut siellä jemmassa odottamassa *valaa torstai-toivoa* :hug:

Äidinvaistosta on täällä ollut juttua... en ole tällä foorumilla tainnutkaan vielä kertoa, että niin minullakin oli tuossa keskeytetyssä raskaudessa intuitio että kaikki ei ole ihan kohdallaan. Muistan rv 10 ultran jälkeen kun kaiken olisi pitänyt olla kunnossa, minulla oli tosi epäileväinen olo eikä tehnyt edelleenkään mieli kertoa raskausuutisia. Sitten varasinkin yksityiseltä sen np-ultran ja valitettavasti intuitio oli oikeassa. Mutta ei se sitä shokin määrää kyllä vähentänyt yhtään!!!
 
Sen verran vaan omaan napaan et taitaa se täti kerpele sieltä tulla kun aamulla tuhrua tuli ja nyt ihan järkyttävät poltteet mahassa jotka tulee mulle aina ennen menkkoja...niin ja aamunen testi oli ihan puhdas nega joten tais se olla leikki plussa kuiteskin,niin ja testasin samalla millä sain aikasemminkin plussan joten se siitä kaiketi se oli joku hemmetin hormooni heilahus tai sitten se testi oli viallinen mut odotellaan mihin tää olo menee... :/
 
Tosta äidinvaistosta piti Stoppiksen viestin jälkeen kommentoida vielä sen verran, että aika jännä, miten monella se on ollu. Lääkärikin mulle tosiaan siellä jälkitarkastuksessa sanoi, että aika usein sen jotenkin vaan jostain syystä vaistoaa jos kaikki ei ole hyvin. Ja vaikka tuossa aiemmin kerroinkin, että ensimmäinen ajatus mulla ultrassa oli että "niin, mitä mä sanoin" niin olihan se sokki silti. Reagoin muuten asiaan itse aivan omituisesti (toisaalta, voiko siihen järkevästi edes reagoida?). Otin tosiaan uutisen vastaan ihan tyynesti ja itkin ekan kerran vasta siinä sairaalan käytävällä tutkimuksen jälkeen odottaessani jatkotoimia (muiden odottaesa onnellisesti mahojensa kanssa omaa ultraa). Mutta tosiaan, vaikka sen kuinka aavistaisi niin pirun pahaltahan se silti tuntuu. Mutta omalla kohdalla uskon kuitenkin myös siihen, että jos en olisi yhtään osannut varautua siihen, että joku voisi myös mennä vikaan niin sokki olisi ollut varmasti vieläkin suurempi.
 
Jatkoa.... Olihan se odotettavissa, koska ei niinkään oireita ollut :/ Mä olisin sen tädin niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin mielelläni jättänyt sinne reissuun |O Noh, pitää ajatella että ehkä meillekkin se lapsi suodaan sitten kun oikeesti on esikoisen menetys helpannut, ja sen on kokonaan hyväksynyt... :ashamed: Musta tuntuu, että siihen saattaa mennä monta vuottakin.

Kysymyksiä vaan tulvii mieleen, miks tämän pitää olla niin vaikeaa? Esikoinen tärppäs ekasta yrittämästä, ja raskaustestinkin tein ihan vaan "harjoituksen takia" kun en ollut ikinä niitä tehnyt... Ja plussa tuli heti. Lääkäri kyllä varoitti jälkitarkastuksessa että voi mennä hyvinkin kauan uudelleen raskautuminen, ja niinpä tietenkin kun ajattelee mitä kaikkea kroppa on saanut kokea, puhumattakaan mielentilan järkytyksestä, suruajasta, ja kaikesta :headwall: :headwall:

Kun täti tuli, ekat fiilikset oli että, no prkle :headwall: :headwall: Mutta sitten kun kerroin miehelleni, niin tulihan siinä itkukin sitten :'( Mutta hän sai mut ymmärtämään ja uskomaan ja luottamaan että kyllä me vielä joskus saadaan se oma terve nyytti kotiinkin asti. Mihinkähän mä joutusinkaan ilman ihanaa miekkostani...

Anteeks tämä omanapaosio, on vielä vaan vähän mieli maassa :ashamed: ja omaa pikkupoikaa niin kauhee ikävä ettei tiiä mihkä hyppäis tai upottautuis... :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:

Ihminen on kuin palapeli. Kun hän menettää oman lapsensa, palapeli räjähtää palasiksi, ja ne pitää koota yksitellen uudelleen yhteen. Musta tuntuu että musta tulee AINA puuttumaan pari palaa. Sen se teki, pojan kuolema. Tarkoitus tähän kaikkeen olis joskus niin kiva tietää.

Danjuska Juup, kyllähän se suklaalevy lopetti huutelunsa sitten lopuksi ;) Se ei voinu enää tuolta mun mahastapäin huudella :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh:

Orchid Ai kun mahtava uutinen, ettei sairaus ole perinnöllistä :flower: Tosi suuri kivi varmasti putosi sydämeltänne :heart: Mua pelottaa että jos joskus raskaudun, että jos seuraavallakin lapsella on niin paha sydänvika :ashamed: Me ei päästy mihinkään perinnöllisyyskeskusteluihin, ainoastaan Helsingin Lastenklinikan lääkärit vaan vakuuttelivat että tämä oli luonnon oma suuri virhe, että jos seuraavallakin lapsella käy samallalailla, niin se on vain meillä sitten tosi huonoa tuuria :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:

Epskeps Kovasti sulle plussatuulia täältä puhaltelen ++++++++++++++++++++++++++++++++ :whistle: Mä pidän tämän näinkin runsaan tädin, niin musta tuntuu ettei tästä nyt sulle riitä ainakaan vuoteen mitään =) Sovitaanko niin ;) Koskas testaat?

Katherine Pikaista paranemista :hug: Hyvä kun jäit kotiin huilimaan.

Tuulenpuuska Mä oon vähän huono vastaamaan tuohon sun kilokysymykseen kun synnytys oli rv 23, mutta vastaanpa silti ;) Eli mulla jäi sellainen pieni tyhjä "mahareppu" masuun pojan synnyttyä, ja kiloja jäi noin 4. Mulla oli viikkoihin nähden aika iso masu, koska poika oli isokokoisempi mitä "olisi pitänyt" olla. ...Ihana isin ja äitin rakkauspakkaus... Maha muotoutu itestään aika nopsaa entiselleen ja taitaa nuo kilotkin olla häipynyt. Mitään liikunnallista en oo jaksanu tehä synnytyksen jälkeen, korkee aika rupeis olemaan kun alaselkä vihoittelee niin jotta pitäis ainakin vatsiksia ja selkäliikkeitä alkaa tekemään. Mikään ei vaan innosta |O Sori kun kirjoitukseni hyppii vähän aiheen sivuun... :ashamed: :ashamed: :ashamed:

Emik Kurja että miehesi oli niin väsynyt :( Tänään sitten! Niinhän sitä sanotaan että oletetun munasolun irtoamisen jälkeen kannattaisi heilutella peittoja vielä kahtena seuraavana päivänä =)

Eilen kun se suklaalevy alkoi mua huutelemaan, niin alitajunnassa tiesin että menkat on alkamas ihan justiinsa. Silloin kun pärähdin paksuksi, niin kaikki makee öklötti jollekkin rv 13 asti. Makeanhimo enteilee aina tätiä. Voi miks tämän elämän pitääkään olla niin vaikeaa??? :ashamed:

Pelottaa hiipuu miettimään miks on tämmöset kortit annettu.... :ashamed:
 
torstaita

täällä muuten ihan ok olo mutta pelottaa.. aamulla kun nousin niin "hanat aukesi" ja vuodon aivan tolkuttomasti. puolen päivän jälkeen pitää soittaa polille.. mitä tämä on :headwall: toivon että kohtu vaan edelleen tyhjenee kun on ollut supistelun tuntua mutta pelottaa silti.. jos vielä kaavintaan joudun...

vettäkin tulee ihan hirveenä... Mitenköhän vien auton huoltoon ja kävelen pojan kans kotia jos vettä tulee samaa rataa vielä parin tunnin päästä...

Pelottaa: Voi itku, :hug:

Epskeps:Milloin sulla olis testi päivä??
Minä ihan samoilla fiiliksillä tuosta bb uutisesta.. sanoin miehellekkin että miks en minä :ashamed: eihän se oo multa pois enkä missään tapauksessa halua kenenkään mitään tämmöstä kokevan mutta pahalle tuntuu silti :ashamed:

Stoppis:Kiitos, kyllä täällä hieman parempi päivä. kunhan vaan selviää mistä tämä tolkuton vuoto johtuisi.

noh, mut jos menisin pötköttelemään hetkeksi kun poikaki nukkuu. sitten soitan sinne polille..
 
Pelottaa: ei kannata masentua, vaikkei vielä tärpännytkään :hug: . Myös mun lääkäri varoitteli, ettei välttämättä heti tärppää (kierto normaali, ovulaatio tapahtuu). Sulla oli kuitenkin enemmän viikkoja, joten varmasti ottaa oman aikansa ennen kuin kroppa on normaali. Jaksamisia!

Epskeps: mä lopetin BB:n katsomisen, ainakin vähäksi aikaa :| . Alkoi pänniä niin vietävän paljon. Mutta Onnea testailuun! Voitko vielä tyhmää valistaa, mitä sä saat tietää siitä verikokeen tuloksesta? Tai siis mitä siitä tarkalleen katsotaan, hormoonimääriä?

Orchid: tosi kiva, kun saitte välillä positiivisia uutisia. Nyt on hyvä suunnata katse tulevaan =) .

ON: tänne tuli tädin "jälkitautina" flunssa. Sitä tosin taitaa olla liikkeellä, mä olisin valmis siirtämään tuon flunssan seuraavaan uhriin :D . Huomenna kuitenkin ajattelin mennä töihin. Ensi viikolla pääsee taas aloittamaan "itsensätutkiskelun" ;), jos se ovis sattuisi kohdalle... Mulla taitaa olla nyt se "kuukautisia seuraavan viikon positiiviskausi" päällä flunssasta huolimatta. Kiva ollakin välillä hyvällä mielellä, voi kun olisikin vähän pysyvämpää :headwall: .
 
Voi Äitee2 ja Pelottaa, olen pahoillani tädin vierailusta! Olipa tosi harmi juttu jos se Äitee2:n plussa oli kuitenkin leikkiplussa. Me kaikki kun niin toivottiin että se ois se oikea! Voimahalaus täältä teille molemmille!

On nää viikot ja kuukaudet pitkiä kun kuumeilee vauvaa. Miks naisten kuukautiskierto ei vois olla vaan kaks viikkoo? Ja joka kerta ois välissä ovis. Ois enemmän mahdollisuuksia saada lapsia. =)

Siitä vaistosta, ainakaan mun kohalla ei koskaan voi olla varmaan sellasta tunnetta alkuraskauden aikana, että "huolet pois, kaikki on hyvin". Kahden km:n jälkeen varmaan "vaistoan" aina että kaikki on huonosti. :( Enkä ois koskaan voinu kuvitellakaan että mun kohalle sattuu yleensäkään tällasta! Meillä myös eka raskaus sai alkunsa suurinpiirtein sormia napsauttamalla, ja raskaus meni hyvin ja lapsi oli ihana ja terve, on muuten edelleenkin. :D Toista raskautta piti vähän enemmän yrittää, mutta se meni myös mallikkaasti loppuun asti. Ja sitten, kolmas ja neljäs kesken, en osannu varsinkaan tuon kolmannen kohalla kuvitella ollenkaan että semmostaki voi sattua! Ja sit vielä toisen kerran sama... :'( Ehkä mulla se vaisto ei niin pelaa, mutta tiedän ja oon kuullu tosiaan noita juttuja, että äiti vaistoaa asioita.

Mietittekö te menetettyjä lapsianne, millainen hän ois ollu, tyttö vai poika ja iskän vai äidin silmät ym. Mä monesti (hölmö kai...) pohdin sellaisia. Ja ajattelen, että meillä on neljä lasta mut kaks niistä on vain elossa. Kaks muuta nähdään sit taivaassa...
 
Mä oon kyllä tänään hillunu täällä ihan liiankin kanssa mutta kirjottelenpa siltikin vielä. :LOL: Tosta bb:stä tuli nimittäin vielä mieleen sellanen juttu ton Danjuskan tekstin jälkeen, että musta oli aika hyvä (tai ei kirjaimellisesti hyvä mutta...ääh, tiedätte varmaan) kun mieskin eilen illalla vielä sanoi, että voi kun eivät tiedä, miten pitkä matka tuosta plussasta vielä on.

Ja pelottaalle haluan lähettää erityisen :hug: ja voimia! Ajan kanssa kaikki aikanaan. Jokainen meistä tekee sen minkä jaksaa. Kukaan ei voi odottaa duracel-pupuksi tuollaisen kokemuksen jälkeen. Kyllä tässä maailmassa vielä ehtii vatsa- ja selkälihaksia harjoittamaan. Musta toi sun kuvaus tosta palapelistä oli todella kaunis ja osuva. Ja joskus sitä tosiaan itsekin miettii, että mikä tarkoitus kaikella p*skalla tässä elämässä oikein on. Joskus oon myös ihmetelly sanontaa "Se mikä ei tapa, vahvistaa." Välillä nimittäin vaan herää kysymys, että miten pirun vahvaksi sitä yhden ihmisen oikein pitää tulla?! Mutta jaksamista sulle. Kyllä se aurinko sieltä vielä...you know.

Ja epskepsille paljon plussapuhureita ++++++++++++++++ Kuulostaa niiiiiiiin lupaavalta. :)
 
Moikka,

mä täällä toivon, että ne menkat pian alkaisi, koska raskaanakaan en ole. Vein eilen ensi viikkoista jälkitarkastusta varten labraan verinäytteen ja tänään soitin nielunviljelyn tuloksia, mutta sain samalla kuulla verikokeenkin tulokset. Ottivat sen siis sen takia, ettei kohtuun olisi jäänyt mitään keskenmenon jäljiltä, joka ylläpitäisi raskaushormonia. Minä kyllä tiesin, että kohtu tyhjeni jo kunnolla silloin 6 viikkoa sitten, mutta salaa elättelin toiveita, että tulos olisi ollut + ja olisin ollut uudestaan raskaana. Tosin ei ole oireita niin miksi olisin. Tulos oli 4.4 kun arvon tulee olla 0-5.5 jolloin voidaan olettaa, ettei raskaushormonia ole. Miksi ne menkat ei voi alkaa!!!???Boring!
Oikein säälittää itseni kun kädet täristen pidin puhelinta kun terveydenhoitaja sanoi, että täällä olisi nämä verikokeidenkin tulokset näkyvissä...Olin ihan paniikissa, että "mitäs jos?" Mutta ei sittenkään... :'(
 
Apuva kun te ootte olleet aktiivisia! No pitänee laittaa näppis sauhuamaan vaikka tuolla yksi jauhelihapaketti odottaa paistamista..


Pelottaa
Pahoittelut tädistä :( Miten se kurja sinne taas löysi tiensä! Nyt sai olla laitimmainen kerta kun sinne tuli!!


Äitee Ei ole totta!!! Nyt ei saa hanat aueta, ei ei ei!!!
Miten se testi sitä haaleaa plussaa sitten näytti? Voi ei. Olen niin hirveän pahoillani jos et nyt raskautunutkaan :(


Hyvä etten ole ainut jota tuo BB-Tiinan raskausuutinen alkoi pännimään :ashamed: :) Tuli vain sellainen huutavavääryys-fiilis siitä..


Kiitos kaikille plussapuhalluksista!!! Mä vaan kyllä kovasti itse epäilen tuota raskautumista :ashamed: Mittasin huvikseni aamulämmön ja se oli niin alhainen että tuskin tässä pieniin päin ollaan vieläkään
Mittari näytti huimat 35 astetta! :eek: Mähän olen siis jääkylmä!! :headwall: Et tuskin tässä tarvii testata edes..
Kierto loppuu maanantaina tai siis silloin tulee 28 päivää täyteen. Viimeksi täti tuli kp 26. Testaan vasta jos sitä tätiä ei näy tiistaina. Mut todellakin, uskon ettei täs tarvii testata :(

Kiti siitä verikokeesta katsotaan keltarauhashormonin (progesteroni) määrä. Se kertoo onko ovista tapahtunut oikeasti. Näin se muistaakseni meni. *muoks* Katsoin tuolta Felicitaksen sivuilta vielä niin, siellä sanotaan näin: "Keltarauhasen toiminta on edellytys raskauden jatkumiselle. Se ylläpitää raskautta siihen saakka kunnes istukka ottaa tämän tehtävän noin 7-8 rv:n kohdalla. Keltarauhashormoni (progesteroni) arvo tutkitaan verestä noin viikon kuluttua ovulaatiotestin muuttumisesta."

Danjuska voi kurja että siellä noin hanat aukes :( Toivottavasti pian olo helpottaa!! Jaksamista sulle kovasti :)


Emik mä tiedän miltä se harmistus tuntuu kun mies ei jaksakaan, joten iso :hug: sulle :) Mut ne simpat voi elää siellä jopa 5 vrk joten jospa kuitenkin tärppäisi!! Toivotaan parasta!!! :heart:
 
heippa kaikille.
ensinnäkin pahoitteluni tädin johdosta kaikille jotka sen saivat kylään :hug:
Pelottaa :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
Äitee2 jos voisin huitaisisin sitä aptekkaria!!! piäni idiootti!! viivaa ei tuu jos hormonia ei löydy joten mitään leikkiviivoja ei oo... tuossa joku aika sitten mäkin sain " leikkiviivan" eli testasin 4pv. ennen menkkojen alkua ja sain haamun. nyt se haamuviiva on melkein mustan värinen. on niin paljon vahvistunu. kontrolliviiva se kalpenee vierellä. SINÄ OLET NYT RASKAANA eikä mikään pöllö- apteekkari tai mikään muukaan mahti sitä asiaa miksikään muuta!!!
kaikille jännääjille paljon++++++++++++++++++ :whistle:

toivon ja rukoilen sydämestäni teille jokaiselle sitä omaa tuhisevaa nyyttiä!! :heart: :heart: ja olen varma että sellaisen vielä saatte. :hug:

(.) noniin. lääkärissä on käyty ja ultrat tehty... siellä oli pienen pieni sintti :heart: :heart: :heart: :heart: jonka sydän jumpsutti. nyt aijon nauttia tästä raskaudesta vaikka pahoinvointi on tämänkin osoitteen nyt löytänyt.nyt taidan uskaltaa siirtyä tonne odottajien puolelle. nähdään siellä :wave:
kiitos jokaiselle tuestanne :hug: :hug:
 

Yhteistyössä