Km:n jälkeen kuumeilevat vol. 4

Voi, kun paljon kirjoituksia tänne on tullut viikossa. Onnea MyAngels ja muut hyviä uutisia saaneet :flower: :heart: :flower: :heart: . Tervetuloa uusille :hug: .
Ei kummempia, täytyy lähteä mäkeen lasten kanssa, kun on hiihtolomaa muutama päivä jäljellä.

 
:heart: ElinaMaria ONNEA :heart: Milloin naimisiin? Me mentiin joulukuussa, joten suht tuore tapaus.. =)

Samary :hug: ja tervetuloa mukaan! Toivottavasti kaikki menee nyt hyvin! Meillä on hyvin samankaltainen kokemus, kaksosraskaus päättyi keskeytyneeseen keskenmenoon rv:lla 11, kasvu oli lakannut toisella 8+1, toisella 8+4. Tämä oli kesäkuussa ja sen jälkeen ei mitäääääääään.... Clomihoidoissa tällä hetkellä.
 
No hei! Pääseekö sakkiin mukaan?!

Olen jo varovaisesti tänne kuumeilijoiden puolelle kurkkinut...ehkä sitä jo uskaltaisi todeta, että elämä alkaa pikku hiljaa voittaa. Minulla takana km rv 15, synnytys 9.2.08.

Miten teillä muilla, kuinka kauan jälkivuoto jatkui? Olen kyllä aikaisemmin ns. normaalisynnytysten jälkeen vuotanut n. 10 päivää, mutta nyt tuumaa ruveta hermostuttamaan. Vuoto on niukentunut kyllä, mutta vielä sitä joutuu rättein kans kulkea. Puhettakaan, että tarvitsee vielä edes suunnitella kondomien ostoa. Olen samaa mieltä teidän kanssa noista kumeista....kamalia. Tulee tunne, että pitäis kätellä ennen kuin hommiin ryhdytään :D

Meillä on jälkitarkastus 26.3., se tuntuu niin kaukaselta vielä. Kuumeilua kyllä on jo, eilenkin luin tippa silmässä uuden kaksplussan ja kyllä omaa, vastasyntynyttä on kova ikävä. En tiedä miten tässä lopulta käy, uskaltaako sitä vielä.

Positiivisia ajatuksia kaikille teille kuumeilijoille!

Muumiska
 
muumiska tervetuloa ja ihana nähdä sinutkin tällä :hug: :heart: Meillä olikin sama synnytyspäivä. Näyttää olevan jälkitarkastuskin perättäisinä päivinä, mulla 37.3. Mukaan vaan, täällä saa tuulettaa kaikki tunteet ja puhua siitä, mikä milloinkin on pinnalla.

Samary tervetuloa sinullekkin. Pahoittelut myös keskenmenosta :hug: Päivä päivältä elämä helpottaa.

Plussatuulosia kaikille :wave:
 
Minäkin täällä taustailen ja jännittelen kaikkien mukana. Nyt on talokaupat kuitenkin niin "kuumassa" vaiheessa, että ei paljon muuta päähän mahdu. Joka on kyllä ihan mukavaa vaihtelua niihin vauva-ajatuksiin. Tosin vauvahaaveet ei ole mihinkään hävinneet. ;)
:hug: kaikille!!
 
Onnittelut ElinaMarialle! Nyt saatkin muutakin ajateltavaa kuin sen vauvan, kun rupeat häitä suunnittelemaan! Ja kyllä niissä onkin suunnittelemista. Minäkin melko tuore rouva, naimisiin mentiin 08/07. Ja kyllä se oli yksi elämäni ihanimmista päivistä, niin kliseiseltä kun se kuulostaakin. Se onnentunne oli jotain huikeaa!

Tervetuloa Muumiska ja Samary, pahoittelut keskenmenoistanne.

Kiirusta pukkaa, joten en kauheasti ehdi viesteillä..Ovista olen yrittänyt bongailla ja vihlaisujen ja limojen määrän mukaan se olisi tulollaan. Joten simpan varastointi alkoi eilen ja jatkuu ahkerasti ensi viikolle!

Iloista torstaita kaikille! :hug:
 
Lumi-Marja, aivan loistavaa lukea kirjoituksistasi rivien välistä, että positiivisempi mieli alkaa voittaa! Hienoa :hug: Kävin myös keskenmeno-palstalla ja tulin vikkelään takaisin tänne. Haluan ajatella, että yksi etappi on jo saavutettu eli surusta jaksaa jo varovaisesti nousta ylöspäin. Tämä vauvakuume-palsta on minulle nimen omaan sitä, hiljaista luottavaisuutta tulevaisuuteen...

Minä oikein föönasin hiukset ja meikkasin ja nyt lähdemme juniorin kanssa hakemaan eskarilaista. Sen jälkeen suuntaamme kolmistaan akkaporukalla kaupungille, jospa kävisimme jossain pullakaffeella ja limsalla. Pikku hiljaa ihmisten ilmoille pitää kai ryömiä...


Torstai on toivoa täynnä :heart:

Muumiska
 
Tietääkö joku noista HCG:n arvojen laskusta? Soitin siis verikokeista tänään. Verikokeet otettiin 19.2.-08, eli 12vrk keskenmenon jälkeen? Hcg oli ottopvnä 100! Onko se kovin huono arvo, nyt ainakin terveydenhoitaja sanoi, että lääkäri soittaa huomenna ja juttelemme kokeiden tuloksista! Minusta 100 vaikuttaa melko hyvältä, noin nopean aikavälin sisällä? Kertokaahan viisaammat ja kokeneemmat? kiitos! :flower:

Nyt on uusi kampaus, kävin kampaajallakin! :D

Sanoin myös terveydenhoitajalle, että uutta raskautta heti yritämme, kun se on luvallista! :heart:
Hänkin totesi, että aika usein voi raskautua uudelleen mlko nopeastikin! Mutta aika sen sitten näyttää! :saint:

Hei taas kaikille!

Rva Pikkumyy :heart: :wave:
 
Täällä ent. SaHeLi! Jouduin vaihtamaan nikkiä kun unohdin vanhan salasanani ja Kaksplus ei jostain syystä halunnut sitä mulle lähettää.
Joten Leinikkinä jatketaan.

Me ollaan oltu koko perhe Noro-viruksen kourissa, ja ihan hirveätä oli. Poika tietenkin kaikista pahiten. Joten vaippoja on vaihdettu tonnitolkulla!! Mutta nyt taas elämä voittaa =)

Tänne on tullut paljon uusia sillä välin. Tervetuloa kovasti minunkin puolesta ja suuret lohtu halaukset menetyksistänne :hug:

MyAngelsille Hirveästi onnea hyvistä ultrakuulumisista :flower:

RiineToivottavasti talokaupat onnistuvat. Meilläkin on yks vähäsen kiikarissa...

ElinaMarialle
Paljon onnea morsiammelle! Meidän häistä on jo pian kaks vuotta, oli se vaan niin ihanaa aikaa.

Ei nyt täytyy taas lopetella kun poika heräsi.
Hyvää päivän jatkoa kaikille!

P.s Menkoja edelleen odotellessa... :(
 
Moi!

Onnea plussanneille :flower:

Ja paljon jaksamista kaikille pettyneille :hug: Ei muuta kuin eteenpäin, vaikka vaikeelta tuntuukin :hug:

Mulla ei ole menkat sittenkään alkaneet, siis vielä ainakaan! Keskiviikkona oli kiertopäivä 28 ja mulla on pitkään ollut säännöllinen 28 päivän kierto. En uskalla vielä ajatellakkaan, että olsiin raskaana, sillä onhan se keskenmeno voinut sekoittaa joteskin tätä kuukautiskiertoa?? Mites teillä muilla varhaisen keskenemnon kokeneet (ns. myöhästynee kuukautiset), niin onko teillä seuraavat kuukautiset tulleet heti säännöllisinä??

Mutta nyt kuppi kaakaota, josko se lämmittäis =)
 
Kävin tänään jälkitarkastuksessa. Ultralla katsoivat ja kaikki oli hyvin tyhjentynyt.
Sanoivat että nyt voi odotella menkkoja ei sielä ainakaan mitään sitten näkynyt et olis mitään uutta...se siitä sitten...alkais sit pian ne menkat että pääsis uuteen yritykseen =)
täl viikol tai ensviikol pitäis tulla.
 
:hug: uusille km:n kokeneille ja tervetuloa mukaan.

Elina Maria onnea! me menimme 6 vuotta sitten salaa naimisiin ja lennettiin kohua karkuun Turkkiin häämatkalle. 10 vuotis hääpäivänä olisi tarkoitus valat uudistaa ja juhlia prinsessa mekossa :saint:

rva pikkumyy mulla oli hcg 67 kun km vuoto alkoi ja tästä meni 3pvä niin hcg oli 6. joten nopeaan laski. toivattavasti sinullakin, pyydä lähete uusintaan.

(.) ei mitää uutta...

masukki
 
jonttu79 :hug: Onneksi kuitenkin kaikki kunnossa jälkitarkastuksessa. Tsemppiä!

samary Tervetuloa joukkoon mukaan :heart: Olen pahoillani, että myös sinä olet joutunut keskenmenon kokemaan :hug: Sinulla on nyt jännittävä viikko edessä, jos ensi viikon loppupuolella pääset testaamaan. Toivottavasti pikkuiset tarttuvat tiukasti kiinni :heart:

ElinaMaria Lämpimät onnittelut :flower: :heart: Nyt sitten häitä suunnittelemaan!

muumiskalle :hug: Pahoitteluni suuren menetyksesi vuoksi. Tervetuloa keskustelemaan ja kuumeilemaan :heart:
 
heips

Juu kipeenä ollaan... millonhan sitä tervehtys ihan kunnolla.. muutenkin koko päivä ollut ihan syvältä ja hermoja riistävä.

Jonttu: Hyvä kun kaikki oli ok. nyt vaan menkkoja odotellessa. Toiv. tulee pian ja sen jälkeen jää tulematta ;) :hug:

Samary ja Muumiska: :hug: molemmille ja tervetuloa.

nyt ei oikein muuta jaksa.. menen murehtimaan kaikessa rauhassa kun mies ja poika (pieni kiukkupussi tänään) ovat ulkona.
 
Samary, Muumiska tervetuloa ja ISO :hug:

Kiitos kovasti kaikille onnitteluista. Tuli kyllä kosinta ihan yllärinä... =) Paransi mieltä ihan kummasti!!
Emppu78 ajateltiin mennä naimisiin vasta kesällä 2009. Kun mullehan ei mitkään kovin pienet häät kelpaa!! :snotty: ;)
Pelkästään mun äitin puolen suku tekee jo 50 hlö. eli vähintään puhutaan sellaisista 150 hlö häistä!! :eek: :LOL: et täytyy ensin vähän kerätä rahaa... *hih*
Epskeps hyvä kun kaikki on ihan ooolllrait.
ja Sus soo: kysyttiin että alanko vaimoksi ja vastasin että alan mielelläni kiitos.

Mietin tässä kovasti, että voisikos mulla olla jo nyt ovis? (keskeytys kolme viikkoa sitten)
Jotenkin eilen olin niin sekasin (voi hormoonit) ja on ollu vähän kipuilua tuolla alavatsalla... tekis mieli hirveesti jo yrittää uutta, mut onks mun pakko oottaa ne yhet kuukautiset tässä välissä?! Kait mun on...
:(
 



Haaveissa esikoinen

*Samary...................KM 10/07
*Kvart över...............KM 01/08
*ElinaMaria..............RK 01/08
Vaimo85.................KM 11/07
Kurreliini...................KM 11/07
ToukoMuru..............KM 11/07
Valssu.....................KM 09/07
Angelina..................KM 07/07
Pullenah85..............KM 03/07
Miukuli 22v HKI........KM 07/07
Kummi.....................KM 11/06, 06/07...................KP -/30-32
*Katherine...............KM 06/07.................................KP 3/28-33
Aili...........................KM 11/07..............................KP 6/-
*Emppu78.................KM 06/07.............................KP 9/-
Betania...................KM 06/07..............................KP 10/28
*Riine.......................KM 10/07..............................KP 12/34
*Diodium...................KM 11/07..............................KP 14/29
Kaa 29v...................KM 11/07.............................KP 29/30
*Julietta......................KM 09/07............................KP 35/40
Tuizu 32v Nurmijärvi..KM 08/07..........................KP 38/-
*JJ-t...........................KM 12/07.............................KP 44/30

Haaveissa toinen

*Minni-07...............KM 10/07
*AinoAmanda........KM 9/06, 8/07, 2/08.
*Säde82..................KM 01/08
*Leinikki 28v.............KM 12/04, 01/08
*Kristallienkeli.........Enkelivauva 02/07
Kotirokki.................KM 10/07
Smigul.....................KM 09/07
Myymä....................KM 09/07
Kentia.....................KM 04/07
Mariq......................KU 07/07.............................KP -/29-36
*Sonja74..................KM 07/07..............................KP 7/26-29
*Nti Kesäheinä.........KM 01/08...............................KP 8/-
*Erzi.........................KM 08/07..............................KP 15/33-35
*Helmitaustailija.......KM 10/07.............................KP 17/29
*Ansku07.................KM 01/08..............................KP 17/-
*Epskeps 37v...........KM 12/06,03/07,10/07.........KP 19/26-32
*Danjuska................KM 08/07..............................KP 23/32

Haaveissa kolmas

*Daizz........................KM 09/07, 01/08
Elriina.......................KM 10/07
*Singa........................KM 10/07
MissMaisa.................KM 09/07.............................KP -/27
*Pamu k.....................KM 12/07, 01/08..................KP 5/28
*Sus soo.....................KM 02/05,01/08...................KP 7/-
*Kutmula....................KM 11/07.............................KP 15/28
*Mymmyryy.................KM 12/07............................KP 19/30
*Orchid................enkelipoika 06/07..............KP 19-20/27-30
*Tuulenpuuska...........KM 02/06,08/07, 01/08......KP 23/30-32
*Jonttu79..................KM 01/08.............................KP 26/29

Haaveissa neljäs

*Muumiska...............KM 02/08
*Mimuli........................KM 08/07, 02/08
*Rouva Pikkumyy........KM 02/08
Zelda.........................KM
*Surusydän...........Enkelipoika 11/07.....................KP 3/26
*Berry76.....................KM/KU 10/07.......................KP 5/26
*Masukki08............. KM 9/05,11/07, 2/08.............KP 11/30-39

Haaveissa kuudes

*Lumi-Marja 35v..KM 4/98,5/99 (15+5 tyttö ),11/04, 2/08 (15+5 poika) enkelityttö-92

Haamuilijat

Julietta
Jonttu79


PS- *-merkityt ovat niitä jotka ovat ilmoittautuneet nimenhuudossa :D
 
On aika pitää nimenhuuto, joten ilmoitelkaa itsestänne mahdollisimman pian!! Ei tarvii sanoa kuin HEP! jos ei muuta jaksa/ehdi kirjoitella, niin pysytte listalla



Mielellään tämän viikon aikana, kiitooooos!


Tässä lista ilmoittautuneista:

AinoAmanda
Ansku07
Berry76
Daizz
Danjuska
Diodium
Elina Maria
Emppu78
Erzi
Helmitaustailija
JJ-t
Jonttu79
Julietta
Katherine
Kristallienkeli
Kutmula
Kvart över
Leinikki
Lumi-Marja
Masukki08
Mimuli
Minni-07
Mymmyryy
Nti kesäheinä
Orchid
Pamu k
Riine
Rouva pikkumyy
Singa
Sonja74
Surusydän
Sus soo
Säde82
Tuulenpuuska
 
ElinaMaria Onnittelut kosinnasta :flower:

Suht tuore rouva itekin oon, viime kesänä mentiin naimisiin. Hääkuvia en pysty vieläkään kunnolla kattomaan kun on siinä se maha minkä menetin tasan 2 viikkoo häiden jälkeen :'(

Muumiska :hug: menetyksestä mutta tervetuloa joukkoon mahtavaan :wave:

ON ei mitään uutta, pikkusta kipeilyä meinaa olla mutta ei tuu kunnon flunssaa eikä mahatautia... kumpaakin on liikkeellä kyllä meillä päin. Menee aina tää kierron viimenen viikko niin hiiitaaastiii. Jotenkin sen vaan ite tietää, ettei oo taaskaan tärpänny, miks naisen pitää olla näin tietonen kropastaan :headwall: :headwall:
No viikonloppuna pääsee maalaamaan seiniä :D saadaan remppa kunnolla eteenpäin, poitsu menee isovanhemmille hoitoon niin saadaan maalata vaikka 24h :D Jospa sitä ens viikolla pääsis takasin kotiin muuttamaan B)

Ei muuta ku sorvin ääreen...

Oikein hyvät viikonloput kaikille palstasiskoille :heart:
 
Onnittelut ElinaMarialle kosinnasta :heart:

Muumiskalle ISO :hug:

Kiitos kaikille lämpimästä vastaanotosta =) Vaikkakin te ootte heti potkimassa mua pois :LOL:

Tässä ketjussa on niin paljon tekstiä etten millään jaksa lukea sitä kokonaan läpi. Mulla olis sellanen kyssäri joka on vaivannut mua keskenmenosta lähtien. Et onko kuinka yleistä et kaavinta joudutaan tekeen kolme kertaa? Nimittäin mulle jouduttiin tekeen. Ensimmäisen jälkeen meni pari päivää kun tehtiin toinen (nousi kuume) ja sit kolmas tehtiin siitä 1½ viikon päästä kun aloin yhtäkkiä vuotaan kuin niagara, vaikka vuoto oli loppunut pari päivää aiemmin. Eli onko muita joille jouduttu tekeen noin monta kaavintaa yhden keskenmenon yhteydessä?
 
huomenta ihanaiset!! :D en millään ehdi lukea kaikkea tekstiä mutta kysäisisin itse että millanen kierto teillä on ollut km:n jälkeen?? mulla tuli ekat menkat 5 viikkoa vuodon alettua, mutta nyt ei menkkoja kuulu..kuinka kauan pitäs odotella ennenkun menee lääkäriin, vai nauraako ne mut pihalle jos meen esim. kp 50..???

oon niin malttamaton etten jaksais näitä pitkiä kiertoja :headwall: jä näin pitkässä kierrossa ei edes välttis tapahdu ovista niin tässä sitä kärvistellään... :kieh:
 
muumiska pahoittelut keskenmenostasi :hug: Tervetuloa mukaan keskustelemaan :)

(.) Vuodon loppumista odottelen. Oltiin eilen esikoisen kanssa tk:ssa kaksi tuntia! Valitti korviaan ja kurkkuaan, kun tuli koulusta ja sain illalle sitten ajan. Oli hieman siis myöhässä ajat. Eikä lääkärin mukaan tarvetta uudelle kuurille ollut. No, katotaan nyt sitten mihin suuntaan menee... Pitäis tänään siivoilla, huomenna ja sunnuntaina juhlitaan keskimmäisen synttäreitä. Eilen oli leipomispäivä, leivoin muffinseja, pasteijoita ja kakkupohjan. Kuopus oli eilen nukahtanut jo puoli kahdeksan aikoihin, oltiin siis siellä tk:ssa silloin, ja heräsi tänään vasta kahdeksan jälkeen :eek: Aivan mielettömän hyvät yöunet siis nukkui. Jokohan ne heräilyt jäis pois kokonaan. Jepulis, täytyy tästä lähteä touhuamaan etten jumitu kokonaan ;) Mukavaa viikonloppua kaikille!
 
tervetulotoivotuksista.

Nyt on menossa kp 22/29, joten viikon päästä sitten jännitystä. Mitään oireita ei ole. Viimeksi oli rinnat hiukan kipeenä juuri ennenkuin olisi menkkojen pitänyt alkaa. Nyt ei ole yhtään, vaikka kuinka painelisi B)

Hauskaa perjantainta kaikille!!
 
Jälkitarkastus takana ja kaikki oli lääkärin mielestä niin hyvin, ettei edes verikokeita tarvinnut ottaa :D Ihanaa, nyt vaan odottelen niitä menkkoja sitten ja käyn hankkimassa greippimehut ja jättihelokit sun muut hömpät :p Ja lämmöt ja ovistikut tietenkin käyttöön. Tällä yhdistelmällä se viimeksi onnasi niin jospa nytkin!

Ainiin ja se mahakipu mistä kyselin täällä, niin epäili että olisi ollut ovulaatiokipuja. Ja suoli on myöskin aristava edelleen, mutta ei siis liity km:n onneksi varsinaisesti kumpikaan syy.

Varasin kampaajan yhdeksi ja huomenna päästään kavereille (tai no miehen tädille, mutta kivoja ihmisiä ovat) vamiiseen pöytään syöpöttelemään. Ja aurinkokin paistelee, jee!!b B)

Oikein mukavaa viikonlopun alkua kaikille!! :heart:
 

Yhteistyössä