Km:n jälkeen kuumeilevat vol. 4

Kaa
Danjuska; testipäivä taitaa olla keskiviikko. Ollaan täällä reissussa huomiseen asti ja sitten sunnuntaina meille tulee vieraita. Lähtevät maanantaina. Tiistaina on sitten aamuvuoro töissä. Joten sekään ei käy. Keskiviikkona menen sitten iltavuoroon, joten silloin olis hyvä sauma. Jos sinne asti maltan. Ja jos on aihetta. =)
 
katherine juu mies haluaa heiluttaa peittoa silloin kun ovis oletettavasti on. Itse haluisin muulloinkin kuin kerran kuussa tuutin täydeltä. Onhan se ihanaa et mies mukana jutussa, mut inhottaa kun tietää saavansa vain tiettyinä päivinä. menee maku koko hommalta.
 
Fey
Häntä koipien välissä palaa takaisin Fey.... :'(
Ke todettiin Keskeytynyt KM. Alkion kehitys oli pysähtynyt viikoille 6+2-3, sykettä ei koskaan nähty, pelkkä 7 mm:n pienen pieni vauvan alku....
Eilen hoidin kotona lääkkellisen tyhjennyksen, hyvin tyhjennyin ja olokin oli aivan SUPER tyhjä, niin henkisesti kuin fyysisestikkin.
Nyt alkavat tutkimukset (kasa verinäytteittä), kun menen kk:n päästä JT:een.
Mutta uusi yritys alkaa taasen ja periksi ei anneta, ihan kiusallakaan... :p
Fey
Ps. Voimia ja vauvaliimaa ihan kaikille oikein tonnikaupalla!!!!!
Pps. Listan päivittäjälle: toista yritellään, takana TM 3/07, TM 9/07 ja Keskeytynyt KM 2/08.
 
Voi Fey olen niin pahoillani :'(
Kovasti voimia sulle! Kyllä suakin on ihan riittämiin koeteltu jo.

Katherine mun yks kaveri vetelee jotain jättihelokki-kapseleita pms-oireisiinsa ja kuulemma auttavat. Kannattaa kokeilla =)

Kiva että täällä on muitakin punkku+leffa- harrastajia
No nyt taas ollaan sitten ilman ja ihmetellään mitä kierron lopussa tapahtuu, tuleeko kauan kaivattu plussa vai täti..
 
Fey, olen pahoillani... Voimia jaksamiseen!

Plussien testaajille (koska niitähän sieltä tulee pelkästään..) paljon tsemppiä ja onnea!

ON: Keskiviikkona olisi kontrolliultra, näkee onko Clomit tehonneet ja millä mallilla on paikat muutenkin. :) Käytiin ostamassa uusi auto, perhefarmaria lähettiin hakemaan, mutta ihan kiusallaan mukaan lähti 3-ovinen. :D Jos vaikka se auttais raskautumaan, kun on liian pieni auto. Kaikki keinot käyttöön..
 
Fey Voimia ja jaksamista teille :hug:

(.) Vielä tuhruttelee, sais jo loppua kokonaan kyllä. Synttäritohinassa meni päivä ja nyt hieman rauhallisempi vaihe. Esikoisella taas kuume ja kurkkuaan+korviaan valittaa, joten joudutaan tieten huomenna käymään päivystyksessä uudestaan. Tosi sitkeää tautia tuntuu olevan :/

Mukavaa viikonlopun jatkoa kaikille!
 
Fey Paljon jaksamista :hug: toisaalta viestistäsi huokuu ihan mahdoton halu mennä elämäsä eteenpäin ja yrittää uudelleen. Isot tsempitykset jatkoon ja toivotaan seuraavan plussan johtavan nyyttiin asti :hug:

(.) Tuhrua aina vaan :headwall: Tekis mieli jo...no ei varmaan tarvi edes sanoo mitä harjotella....argh. Isot muksut lähti mummulaan ja maanantiana takas, meidän seuraksi jäi tämä nuorimmainen neitokainen. Nukahtaa aikaisin ilalla ja nukkuu siekästi, me kaksistaan kotona ja aikaa olis kahdenkesken muuhunkin kuin telkkarin vahtaamiseen, mut ei ei ei.... :headwall: Suuret on munkin kiukunaiheet tällähetkellä :LOL:

Kovin tarkkaan en nyt ehtiny pinoa lukaista, kun neiti keksii kaikkea "kivaa" puuhaa, kun toiset on pois kotoa. Sais olla silmät niskassakin. Muuten olotila on hyvä, mitä nyt vähän päätäsärkee, mut kuka käski mennä hiihtään kirkkaaseen auringonpaisteeseen ilman aurinkolaseja B) oma oma, koten panadolia nassuun vaan. Painoa on kilon verran lähtenyt ja mieliala on muutenkin nousujohteinen.

Saattaapi olla, että hiihtolomalla olen nettipimennossa, koska kone on aika aktiivisessa käytössä, mutta kurkin sen mitä ehdin ja ilmoittelen kuulumisia viimeistään loman jälkeen, ellei ennemmin pääse.

Mukavaa viikonloppua ja tulevaa viikkoa :wave:
 
HEP, Valssu huhuilee täältä. :wave: Lukaisen kyllä kirjoituksia aina ajoittain, mutta kommentit jää vähiin...tosi kiva nähdä kuitenkin, että on näin aktiivista kirjoittajaporukkaa!

Täällä olemme odottavalla kannalla, pe tehtiin elämäni ihkaensimmäinen iui - saas nähdä, aika pieni se onnistumisen prosentti niissä on. :( Jo odottaisimme jotain iloisiakin uutisia...syyskuisen km:n jälkeen kun olemme menettäneet kaksi rakasta koiraamme, 13v. spanielin joulupäivänä ja 11v. setterin ystävänpäivänä, eli viime viikolla. Varsinkin jälkimmäinen menetys ottaa todella koville. :'( Ei olisi vielä ollut aika hänen lähteä... :ashamed:
 



Haaveissa esikoinen

*Frizzante................KM 01/08
*Samary...................KM 10/07
*Kvart över...............KM 01/08
*ElinaMaria..............RK 01/08
Vaimo85.................KM 11/07
Kurreliini...................KM 11/07
ToukoMuru..............KM 11/07
*Valssu.....................KM 09/07
Angelina..................KM 07/07
Pullenah85..............KM 03/07
Miukuli 22v HKI........KM 07/07
Kummi.....................KM 11/06, 06/07...................KP -/30-32
*Katherine...............KM 06/07.................................KP 5/28-33
Aili...........................KM 11/07..............................KP 8/-
*Emppu78.................KM 06/07.............................KP 11/-
Betania...................KM 06/07..............................KP 12/28
*Riine.......................KM 10/07..............................KP 14/34
*Diodium...................KM 11/07..............................KP 16/29
*Kaa 29v...................KM 11/07.............................KP 31/30-32
*Julietta......................KM 09/07............................KP 37/40
Tuizu 32v Nurmijärvi..KM 08/07..........................KP 40/-
*JJ-t...........................KM 12/07.............................KP 46/30

Haaveissa toinen

*Fey....................KM 3/07,9/07, 2/08
*Minni-07...............KM 10/07
*AinoAmanda........KM 9/06, 8/07, 2/08
*Säde82..................KM 01/08
*Leinikki 28v.............KM 12/04, 01/08
*Kristallienkeli.........Enkelivauva 02/07
Kotirokki.................KM 10/07
Smigul.....................KM 09/07
Myymä....................KM 09/07
Kentia.....................KM 04/07
Mariq......................KU 07/07.............................KP -/29-36
*Sonja74..................KM 07/07..............................KP 9/26-29
*Nti Kesäheinä.........KM 01/08...............................KP 10/-
*Erzi.........................KM 08/07..............................KP 17/33-35
*Helmitaustailija.......KM 10/07.............................KP 19/29
*Ansku07.................KM 01/08..............................KP 19/-
*Epskeps 37v...........KM 12/06,03/07,10/07.........KP 21/26-32
*Danjuska................KM 08/07..............................KP 25/32

Haaveissa kolmas

*Äittä-67....................KM 02/08
*Daizz........................KM 09/07, 01/08
Elriina.......................KM 10/07
*Singa........................KM 10/07
MissMaisa.................KM 09/07.............................KP -/27
*Pamu k.....................KM 12/07, 01/08..................KP 7/28
*Sus soo.....................KM 02/05,01/08...................KP 9/-
*Kutmula....................KM 11/07.............................KP 17/28
*Mymmyryy.................KM 12/07............................KP 21/30
*Orchid................enkelipoika 06/07..............KP 21-22/27-30
*Tuulenpuuska...........KM 02/06,08/07, 01/08......KP 25/30-32
*Jonttu79..................KM 01/08.............................KP 28/29

Haaveissa neljäs

*Muumiska...............KM 02/08
*Mimuli........................KM 08/07, 02/08
*Rouva Pikkumyy........KM 02/08
Zelda.........................KM
*Surusydän...........Enkelipoika 11/07.....................KP 5/26
*Berry76.....................KM/KU 10/07.......................KP 7/26
*Masukki08............. KM 9/05,11/07, 2/08.............KP 13/30-39

Haaveissa kuudes

*Lumi-Marja 35v..KM 4/98,5/99,11/04, 2/08,enkelityttö-92

Haamuilijat

Julietta
Jonttu79
Säde82


PS- *-merkityt ovat niitä jotka ovat ilmoittautuneet nimenhuudossa :D
 
On aika pitää nimenhuuto, joten ilmoitelkaa itsestänne mahdollisimman pian!! Ei tarvii sanoa kuin HEP! jos ei muuta jaksa/ehdi kirjoitella, niin pysytte listalla



Mielellään tämän viikon aikana, kiitooooos!


Tässä lista ilmoittautuneista:

AinoAmanda
Ansku07
Berry76
Daizz
Danjuska
Diodium
Elina Maria
Emppu78
Erzi
Fey
Helmitaustailija
JJ-t
Jonttu79
Julietta
Kaa
Katherine
Kristallienkeli
Kutmula
Kvart över
Leinikki
Lumi-Marja
Masukki08
Mimuli
Minni-07
Mymmyryy
Nti kesäheinä
Orchid
Pamu k
Riine
Rouva pikkumyy
Singa
Sonja74
Surusydän
Sus soo
Säde82
Tuulenpuuska
Valssu
 
Fey: Paljon voimia, vaikea muuta sanoa :hug: :'( Olo on varmasti tyhjä ja äärimmäisen kurja mutta asian puiminen rakkaimpien kanssa varmasti auttaa. Paljon voimia vielä kerran :hug:

Mä en taas ehdi lukea teidän kaikkien juttuja kovinkaan tarkkaan. Poika tuossa hääräilee vieressä niin äkkiä tulin kurkkimaan mitä tänne kuuluu =)

Kuukautisia ei ole kuulunut ja nyt aamulla tein testin ja hailakka toinen viiva sieltä sitten ilmestyi! Km:n kokeneena en paljoa uskallavielä alkaa ajattelemaan asiaa sen syvällisemmin vaan päivä kerrallaan mennään ja katsotaan mitä tuleman pitää...toivottavasti kaikki menisi hyvin!

Mutta en jätä tätä ketjua vielä...en uskalla siirtyä lokamassuihin :/
 
Kaa
Onnea Säde!

Tiedän tuon tunteen, kun ei uskalla edes ajatella että olisi raskaana... itselläni kun testipäivä on parin päivän sisällä. Tottakai toivon, että positiivinen testi tulisi, mutta pelottaa aivan kauheasti samalla... hullua, tiedän.
 
Huomenta kaikille!
Olen tässä jo tovin seurannut teidän juttuja ja nyt ajattelin ilmoittautua porukkaan, jos sopii!? :ashamed:
Eli mä olen 40v ja mulla on ennestään jo 2 tyttöä (esikoinen kohta 15v ja sitten 1v6kk pikkuneiti). Aloitimme yrittämisen pikku3:sesta heinä/elokuussa-07, 02.01-08 sain testiin haalean viivan mikä vahvistui kunnon plussaksi muutaman pvän kuluttua, varasin varhais ultraan ajan mikä oli 30.01, siellä gyne totesi"raskaana olet ja raskaus on oikeessa paikkaa MUTTA epäilen tätä etenemättömäksi raskaudeksi"..... :(
Rv oli silloin n.7+6, koko ei vastannut rvtä ja ei löytynyt sykettä. Joten hän laittoi lähetteen äippäpolille missä otettiin uusinta ultra 04.02, tuomio oli sama eli ilmeisesti siis tuulimuna raskaus. Sain siellä heti paikan päällä yhden tabletin mikä piti ottaa heidän läsnä ollessa ja 2 tablettia kotiin sekä kipulääke reseptin, tabletit piti laittaa emättimeen keskiviikko aamuna ja heti perään kipulääkettä, vuotamaan aloin jo tiistai aamuyöllä ja keskiviikkona se oli jo oikeestaan jo loppunut kunnes laitoin ne tabletit emättimeen, kipuja oli vaan sen keskiviikko pvän oikeestaan, vuosin n.8pvä ja nytten on sitten alkanut JO uusi yrittäminen koska lupa siihen saatiin! Jälkitarkastus on ens vko keskiviikkona, eiköhän siellä ole kaikki ihan ok koska nyt olen jo pongaamassa ovista, testit antaa aikas selvää viivaa siitä sekä oireet on sellaiset (alamaha kipua ja limoja pongasin eilen aamulla).
Tästä km:stä olen selvinnyt aikas helposti, en sitten tiiä että oliko mulla jokin sisäinen vaisto joka varoitteli tai ilmoitteli siitä että kaikki ei olekaan ok siellä!? Kipuja tai vuotoja mulla ei ollut, ihan selvät ja hyvät raskaus oireet vaan. Jälkikäteen ajatellenkin niin hyvä että tuli ilmi aikaisessa vaiheessa, vaikka ainahan sitä toivois että kaikki menis hyvin ihan loppuun asti!
Noh, olipas sekavaa sepustusta! :whistle:
Joo, tässä olisi nyt vähän tieto musta. Tulen myöhemmin kommentoimaan muiden juttuja, nyt voi huilata kun pikkuneitikin nukahti! :wave:

äittä-67
 
Onnea Säde82 :hug:

Pahoittelut keskenmenostasi äittä-67 :hug: Tervetuloa mukaan :wave:

(.) Hmm.. Vuoto eilen sitten loppui ja tänä aamuna hommailtiin ilman mitään :eek: En oikein tuosta ukosta ota nyt selvää, mitä se aikoo. Uskoisin kyllä, että jatkossa käytetään kumia, mutta näin alkoi kuitenkin tämä kierto petipuuhien osalta :whistle:

Kaa Plussaonnea testaukseen db +++++++++++ :whistle:

Jonttu79 Toivottavasti viiva pian vahvistuu ja saat selvyyden tilanteeseen :hug: Eihän sulla ole vieläkään kp:t täynnä, joten db

Ja Epskepsille laitan jo oikein plussapuhurin tulemaan ++++++++++ :whistle:
 
Olen jo muutaman viikon lukenut juttujanne, ja tuntuu kuin olisitte ihan tuttuja!
Nyt ilmoittautuisin mukaan, jos vaan mahtuu.

Olen 32v, ensimmäisestä haaveilemme ja KM oli 01/08. Lähdimme yritykseen ihan järkisyistä (=ikä ) ja ensimmäisellä tärppäsi. KM oli keskeytynyt, todettiin 10+5 ja kehitys oli loppunut jo 7+4. Lääkkeellistä tyhjennystä yritettiin 2 pvää mutta se ei onnistunut, ja jouduin sitten kaavintaan. Olin koko tämän ajan, siis 3 vrk:tta, sairaalassa. Onko muille käynyt näin? Jotenkin hullua, kun monet vauvan saaneetkiin viettävät siellä vähemmän aikaa...

Varmasti KM oli minulle aivan erilainen kokemus kuin vuosia yrittäneille, mutta kauhea kuitenkin. Alkuraskauden ultraan asti olin varuillani, mutta sen jälkeen tuudittauduin siihen, että kaikki menee hyvin. Ja kohta sen ultran jälkeenhän kaikki oli pysähtynyt. :'(

Olen nyt siis ihan ensimmäistä kertaa "kuumeilemassa". On se vaan ihmeellistä, miten plussan saatuani kaikki epävarmuus muuttui innostukseksi, vaikka ennen yritystä ei tosiaan mistään kuumeesta voinut puhua. Nyt vaan odotellaan kuukautisia ja jälkitarkastusta, jotta päästäisiin uudelleen hommiin.

Mukavaa liittyä sympaattiseen joukkoonne! :hug: kaikille, t: frizzante
 
Tervetuloa frizzante ja äittä-67 vaikka eihän tänne palstalle ketään haluaisi.... olen pahoillani menetyksestänne. :hug:

Lumi-Marja: me päästiin jo hommiin... ehkä tekin kohta! :D mulla ei sillon raskauden aikana ollut minkäänlaisia haluja, niin nyt harjoitusta tosiaan tarvitaan meillä ainakin... ollaan niin ruosteessa!! :LOL:

Ja onnea SÄDE :flower: :flower:
TSEMPPIÄ Kaa! pidetään peukkuja d b

ON: Kihlajaiset on sitten juhlittu. Oli mukavata, tuleva aviomies leipoi mustikkapiirakkaa ja lakka-valkosuklaa muffinsseja! nami. Serkku ja 2 kuukautinen poika kävi kylässä... VOI kun se oli IHANA. =) :'( Milloinkohan meille... :ashamed:

No, jos näin malttamattomasti mennään, niin ei varmaan mene kauaa. Ei varmaan oo fiksua raskautua heti keskeytyksen jälkeen ilman yksiäkään kuukautisia?! :whistle: Mutta me kyllä päätettiin että mennään miten mennään, ilman ehkäisyä. Ja sitten mietin, että jos naisen keho ei sitä kestäisi, niin miksi se raskautuminen ylipäänsä on mahdollista heti?
seliseliseliseli.... ;)

Nyt saapi torua jos tarvii. Mulla alkaa tää kaikki menemään jo ihan yli hilseen. Viimeinen puoli vuotta: valmistu koulusta, tule raskaaksi, tajua se, menetä lapsi, mene kihloihin. Mitäs sitten seuraavaksi? Miten olis uudestaan vielä raskaaksi? :eek: |O :LOL:

Terkuin,
sekopäinen morsian.
 
moi

Täällä edelleen toipilaana.. hiukan räkäinen ja väsyttää ihan tolkuttomasti.. :ashamed: ajattelinkin vaipua pienille torkuille kun poikakin nukkuu :whistle:
Poitsulla kans meinaa lämpöä nostaa.

Säde: Onnea :D :flower: Onko mitään oireita ilmestynyt vielä?

Äittä ja Frizzante:
Tervetuloa mukaan!

Täällä alkoi aamulla jomotella tuonne oikealle puolelle alamahaan joten kaippa se täti viikon päästä kurvaa :/
 
Meillä oli eilen se päivä jolloin olisi ollut la :( Miten se niin jäikin toi päivä mieleen ja tietysti se ikävempi päiväkin. No häntä pystyyn ja uusia tuulia kohti. Kohta alettava valmistautua ristijäisiin, olen sylikummina...ihan jännittää miten menee.
 
Pahoittelut Feylle, äittä-67:lle, frizzantelle! :hug:

Tervetuloa mukaan tähän pinoon!

Onnea kaikille lähipvnä testaaville, toivottavasti saisimme plussia pinoon! :heart:
Ja toisille testaajille Onnea viivojen vahvistumiseksi! :heart:

Muilla ajoittain edelleen ruskeahkoa vuotoa, km suunnilleen 02/08 vaiheessa? Minulla sitä tulee urheilusuoritusten aikaan/sauvakävelylenkkejen, reippaan muun liikunnan aikaan.
Sama kun eilen olimme pitkästä aikaa tanssimassa, vuotoa oli tullut vähän pikkuhousunsuojaan. Se ei siis haise pahalle, on valkovuodon ja jonkun tuhrun sekoitusta? Ilmeisesti tässä vaiheessa vielä normaaliakin?

Tanssimisesta olikin aikaa, viimeksi kävimme ennen joulua, mutta ihanaa oli! Muita ketkä harrastavat tanssimista silloin tällöin?

Huomenna sitten töihin, vähänjännittää, mutta kaipa se hyvin menee taas, vanhasta tottumuksesta! :D

Mukavaa sunnuntaipäivää kaikille! :flower:

rva Pikkumyy :heart: :wave:
 

Yhteistyössä