Km:n jälkeen kuumeilevat vol. 4

Heippa!

Jännäilen vieläkin kovasti täällä, sillä menkat eivät ole alkaneet. Kiertopäivä 30/28 on siis menossa. Eilen tein raskaustestin (jälleen olin malttamaton :headwall: ) ja toooodeelllaa haalea haamu tuli. Siis niin haamuviiva kuin olla ja voi!!!! Minä sen näin juuri ja juuri näin ja mieskin, mutta mieheni sanoi ettei tuollaseen tulokseen voi vielä luottaa. Eli nyt vaan päivä kerrallaan katsomme mitä taphtuu, alkaako menkat vai ei. Sunnuntaina ajattelin seuraavaksi testailla! Tuosta haamuviivasta vielä sen verran eli minä pöhkö tein sen vielä illalla vaikka parastahan se olisi tehdä aamvirtsasta :whistle: Välillä vatsaa juilii siten, että kuukautiset alkavat ja mitään raskausoireitakaan ei ole! Ootellan ja katsellaan siis, mitä tuleman pitää!

 
Lääkäri soitti verikoevastauksista , kaikki ihan Ok verrattuna siihen, että km:stä vain 11 vrk näytteenottopvnä, kipuja ei ole , eikä kuumetta!

Kävelin 6,5km sauvakävelylenkin ja nyt pian lähden tuohon keskustaan polkupyörällä, pizzatarpeita ostamaan.Siinä illan ruoka! :p

Sairaalasta tuli tiedot, mitä löydetty sikiöstä ja ne vastasivat sitä., mitä ultralla oli todettu, täysin kehittynyt oli muutoin.

Toivotaan, että uusi raskaus menisi sitten paremmin , ilman ikäviä yllätyksiä! :saint: Muuta ei voi kuin toivoa! :heart:

Ihanaa pvää kaikille ja voikaamme jokainen hyvin! :hug: :flower:

Rv Pikkumyy :heart: :wave:
 
Säde, varovaiset onnittelut!! :heart:

Kyllä se viiva on, jos mies kerran näkee! Ja mulla oli tässä viime raskaudessa ihan kk-kipujen tyyppistä kipua jo dpo 8 eteenpäin, on kuulemma ihan normaalia kohdunkasvukipua.

Kovasti nyt jaksamista pienelle, että pysyy kiinni loppuun asti! :heart:
 
Poika nukuu päikkäreitään ja minä roikun koneella.

Ei mua kannata vielä onnitella! Kyllä tää on vielä niin epävarmaa :/ Kuukautiskierto voi olla sekaisin tai sitten menkat muuten vaan myöhässä. Ja elämäni ensimmäisen km:n koettuani rauhoitun sillä tavalla tässä "vauvanhankintaoperaatiossa" --> kauhee sana :whistle:, että jos ei vielä tärpännyt niin ei sitten...uutta yritystä putkeen vaan =) Uskon että hän tulee sitten kun sen aika on :heart:
 
Orchid toivottavasti et tuu kipeeksi
Me saadaankin sitten samoihin aikoihin jännäillä. Vähän kyllä itekin epäilen tuota tärppiä :ashamed: Mutta katsotaan nyt, kohta se piinaviikko alkaa


Säde kunpa ois plussa siellä tuloillaan ja vauva teille sen myötä :heart: Toivotaan parasta


JJ-t kyllä mä sinuna menisin lääkäriin. Jos nauravat niin siinähän nauravat. Itse ainakin tahtoisin tilanteeseen selvyyttä ja apua niiden menkkojen käynnistymiseen. Voima :hug:

Samary KOLME kaavintaa?! :eek: Voi sinua
Enpä ole moisesta tainnut kuulla :/ Joillekin täällä pinossa on tehty kyllä muistaakseni lääkkeellisen jälkeen vielä kaavinta, mutta että kolme kaavintaa yhden km:n jälkeen, kuulostaa minusta hurjalta. On sulla sitten limakalvot joutuneet tiukille :( Yritä nyt vahvistaa niitä kovasti, juo greippimehua jos se maistuu tai sitten foolihappoa vaikka tabletteina.

Kvart Över hieno homma! :D Nyt ei kun onnea vaan uuteen yritykseen!! :heart: :heart: :heart:

Harrastin tuossa vähän "vakoilua"
ja etsiskelin tuossa pinossa olevia ihmisiä jotka eivät ole ilmoittautuneet. Vähän luulen, että tuosta saa muutamankin nimen ottaa pois.. Oottelen nyt vielä kuitenkin muutaman päivän. Ja saahan sitä nimensä takaisin listalle aina jos niikseen tulee :D

OmaanNassuun ei niin mitään uutta. Kuten tuohon kirjoitin, niin vähän on semmoinen fiilis ettei tärppiä tullut, mut sen näkee sitten reilun viikon päästä.. :whistle:
 
perjantaita ja mukavaa viikonlopun alkua jokaiselle!

Täällä sitten kipeenä.. kävin aamulla Tk:ssa maanantaihin asti saikkua joten en mene huomenna töihin. Ma aamuna pitää käydä uudestaan.. vähän kiikun kaakun onko tulehtunut poskiontelot.
Lämpöä käyttää välillä mut olo on tosi kuumeinen ja viluinen. Ja poikakin jo lupaavasti aivastelee :snotty: etä silleen..

Varmaan ei ole ainakaan kierto jäämässä edelliseen 28 päivään kun vielä ei mitään menkka oireita.. ja niin kun aattelin että alkas kierto edes vähän palautua entiselleen :ashamed:

Säde: Voi kunpa viiva vahvistuisi!!

KvartÖver:
Hienoa että kaiki oli ok =) toivottavasti täti tulis äkkiä ja menis samantien ja jäis tulematta :D

no ei muuta..
 
Onnea Säde toivotaan parasta!

Mulla oli selvästi ovis tuossa ke ja to. Eli saisin varmaan odotella tätiä kylään tuossa maaliskuun alussa! Se saisikin olla sitten viimeinen kerta seuraavaan vuoteen kun täti saa tulla kylään!!! :D

Kohta töitten jälkeen menen ostamaan skumppaa ja nauttimaan tulevan mieheni seurasta!!
 
epsu toivon tosi tosi paljon plussaa ja tärppionnea nyt sulle!!!!! :hug: :heart:
nyt kaikki plus-ajatukset täältä sinuun!! +++++ :whistle: !!
nyt on sun aika.. :saint:

lähen saunaan ja siideri(t) messiin ja sitten keikalle illalle!! Elämästä nyt ilo irti, vaikka väkisin :LOL:
 
Säde82; haamuonnittelut, toivottavasti viiva vahvistuuKvartöver: kiva, että kaikki oli hyvin ja Rouva Pikkumyy myös; mukavaa, että olet jo voitonpuolella. Sinä se jaksat urheilla kovasti.Danjuskalle paranemisia

Paljon on taas tekstiä tullut. Olen aina välillä pikaisesti yrittänyt lukea, mutta kiirettä on pitänyt niin töissä kuin kotosalla.

Olin itse tänään gynellä ultrassa ja siellä näkyi jonkin verran vielä jäänteitä istukasta. Sovittiin, että hän kaapisi puudutteessa pois niitä ja onnistui teknisesti hyvin, mutta ultrassa näkyi silti vielä jotain. Mutta se ei välttämättä ole mitään, tarkistetaan kuitenkin tilanne hiihtoloman jälkeen. Toivottavasti en joudu kaavintaan enää. Toimenpide oli sen verran rankka, että jonkinaikaa jouduin pitkälläni hoitohuoneessa makaamaan, jonne minut vietiin pyörätuolilla, niin kuin amerikkalaisissa elokuvissa, kun oma pää ei kestänyt kävelyä ja makoilin gynen lattialla. Tämä on kuulemma tavallista, että alkaa pyörryttää, jos kohtuun tehdään tälläisiä toimenpiteitä. Iloinen asia oli, että lokeroituneet kystat olivat tipotiessään. Nyt sitten taas hieman vuotelee. Voipi olla, että nyt menee kauemmin ennen kuin täti tulee.

Nyt koitan pientä kävelylenkkiä, vaikka toissapäivänä tuntui, ettei millään jaksa.

Mukavaa perjantai-iltaa kaikille, Mimuli
 
epskeps en tiiä onko mun hep huuto menny ohi kun oon sitä yrittänyt huudella, mut täällä ollaan. Ollu kaikenlaista niin en oo kerenny oikeen koneella käymään.

Koira vauva saapui kotiimme keskiviikkona ni pientä härdelliä ilmassa :)

Oman vauvan touhuilut taitaa jäädä tässä kierrossa, kn mieheni päättänyt ettei sekstata muulloin kun ovis on.Oon hieman pettynyt...haluis sitä muuloinkin kun vaan ne "varmat" päivät joina ei oo tärpänny ennenkään.No saa nähä...ajattelin jo mielessä ettei tarvii ees oviksen lähettyvilläkään mua lähestyä, suutuuttaa jotenkin.Sori tää purkautuminen..
 
Voi Erzi, nyt kipin kapin optikolle!
Oot kyllä tuolla "huutaneiden"- listalla ollu jo jonkin aikaa..
Joten NO HÄTÄ! Onnittelut koiravauvasta :flower: Minkä rotuinen hän on? Varmasti on suloinen
Ja noita samoja ongelmia on meilläkin eli peitot heilahtaa ovisaikana, muutoin on hiljaista... :/ Voimahali :hug:

Katherine kiitos muru
Plussapuhureita sinne kans kovasti ++++++++++++++++++++++ :whistle: :heart: Hauskaa iltaa!!


No niin, mies lähti sitten viikonlopuksi reissuun. Huomenna on kaverin häät ja kyllä mutkin sinne kutsuttiin, mutta ei meidän poikaa, joten jäin sitten "lapsenlikaksi" kun ei tuota poikaa mihinkään hoitoon saa..
Mut onhan tähän totuttu.. Ei tuo ole tän 5 vuoden aikana ollut päivääkään hoidossa (paitsi päiväkodissa, mutta sitä ei lasketa). Saanpahan nyt iltasella sitten rauhassa katsoa telkkaria ja/tai seilata netissä, ei kukaan häiritse


Epsu iltapuuhissaan

 
HEP! (ja jos viitsit Epsu siirtää kp yhdellä eteenpäin, eli tänään ollu 17. Kiitos kovasti!)

Olen tässä pitänyt kirjoittelusta hiljaiseloa, lukemassa käyn kyllä joka päivä. Tuntuu, että vähän tuo oma ahdistus helpottaa kun ei niin aktiivisesti kirjoita..

Mutta uusille tervetuloa ja pahoitteluni! Paljon teitä täällä olikin, ja voipi olla, että jotkut tuttuja tuolta enkelinkosketuslistalta.. :hug:

Plussanneille paljon onnea matkaan! :heart:

ON: oon yrittäny liikkua enemmän, ja se tuntuis vähän vievän ajatuksia pois tuosta "vauvantekopäähänpinttymästä". Nyt on NE hetket, ja hyödynnetty kyllä ollaan, mutta katsotaan kuinka käy.. Ihan hyvillä mielin siis olosuhteisiin nähden.

Jaksamista kaikille! :hug:
 
epskeps ai mulla ollut vissiin tummat lasit päässä B) koira on sekoitus kultaistanoutajaa ja berninpaimenkoiraa, mutta ulkonäöllisesti bernin näköinen. Tässä kolmas yö alkaa pennun yöhoitoa, eli ulkona juoksuttamista :) Harjoitusta tulevaa yö hyppäilyä varten jos tärppäis joskus :) Kiitos haleista, en tiiä miten ton ukon pään kääntäs, jotta muulloinkin voi peitto heilahtaa.Jaahas alettava koiria "nukuttamaan" ja ilta pissi ulkoilut tehtävä.
 



Haaveissa esikoinen

*Samary...................KM 10/07
*Kvart över...............KM 01/08
*ElinaMaria..............RK 01/08
Vaimo85.................KM 11/07
Kurreliini...................KM 11/07
ToukoMuru..............KM 11/07
Valssu.....................KM 09/07
Angelina..................KM 07/07
Pullenah85..............KM 03/07
Miukuli 22v HKI........KM 07/07
Kummi.....................KM 11/06, 06/07...................KP -/30-32
*Katherine...............KM 06/07.................................KP 4/28-33
Aili...........................KM 11/07..............................KP 7/-
*Emppu78.................KM 06/07.............................KP 10/-
Betania...................KM 06/07..............................KP 11/28
*Riine.......................KM 10/07..............................KP 13/34
*Diodium...................KM 11/07..............................KP 15/29
*Kaa 29v...................KM 11/07.............................KP 30/30-32
*Julietta......................KM 09/07............................KP 36/40
Tuizu 32v Nurmijärvi..KM 08/07..........................KP 39/-
*JJ-t...........................KM 12/07.............................KP 45/30

Haaveissa toinen

*Fey....................KM 3/07,9/07, 2/08
*Minni-07...............KM 10/07
*AinoAmanda........KM 9/06, 8/07, 2/08
*Säde82..................KM 01/08
*Leinikki 28v.............KM 12/04, 01/08
*Kristallienkeli.........Enkelivauva 02/07
Kotirokki.................KM 10/07
Smigul.....................KM 09/07
Myymä....................KM 09/07
Kentia.....................KM 04/07
Mariq......................KU 07/07.............................KP -/29-36
*Sonja74..................KM 07/07..............................KP 8/26-29
*Nti Kesäheinä.........KM 01/08...............................KP 9/-
*Erzi.........................KM 08/07..............................KP 16/33-35
*Helmitaustailija.......KM 10/07.............................KP 18/29
*Ansku07.................KM 01/08..............................KP 18/-
*Epskeps 37v...........KM 12/06,03/07,10/07.........KP 20/26-32
*Danjuska................KM 08/07..............................KP 24/32

Haaveissa kolmas

*Daizz........................KM 09/07, 01/08
Elriina.......................KM 10/07
*Singa........................KM 10/07
MissMaisa.................KM 09/07.............................KP -/27
*Pamu k.....................KM 12/07, 01/08..................KP 6/28
*Sus soo.....................KM 02/05,01/08...................KP 8/-
*Kutmula....................KM 11/07.............................KP 16/28
*Mymmyryy.................KM 12/07............................KP 20/30
*Orchid................enkelipoika 06/07..............KP 20-21/27-30
*Tuulenpuuska...........KM 02/06,08/07, 01/08......KP 24/30-32
*Jonttu79..................KM 01/08.............................KP 27/29

Haaveissa neljäs

*Muumiska...............KM 02/08
*Mimuli........................KM 08/07, 02/08
*Rouva Pikkumyy........KM 02/08
Zelda.........................KM
*Surusydän...........Enkelipoika 11/07.....................KP 4/26
*Berry76.....................KM/KU 10/07.......................KP 6/26
*Masukki08............. KM 9/05,11/07, 2/08.............KP 12/30-39

Haaveissa kuudes

*Lumi-Marja 35v..KM 4/98,5/99 (15+5 tyttö ),11/04, 2/08 (15+5 poika) enkelityttö-92

Haamuilijat

Julietta
Jonttu79


PS- *-merkityt ovat niitä jotka ovat ilmoittautuneet nimenhuudossa :D
 
On aika pitää nimenhuuto, joten ilmoitelkaa itsestänne mahdollisimman pian!! Ei tarvii sanoa kuin HEP! jos ei muuta jaksa/ehdi kirjoitella, niin pysytte listalla



Mielellään tämän viikon aikana, kiitooooos!


Tässä lista ilmoittautuneista:

AinoAmanda
Ansku07
Berry76
Daizz
Danjuska
Diodium
Elina Maria
Emppu78
Erzi
Fey
Helmitaustailija
JJ-t
Jonttu79
Julietta
Kaa
Katherine
Kristallienkeli
Kutmula
Kvart över
Leinikki
Lumi-Marja
Masukki08
Mimuli
Minni-07
Mymmyryy
Nti kesäheinä
Orchid
Pamu k
Riine
Rouva pikkumyy
Singa
Sonja74
Surusydän
Sus soo
Säde82
Tuulenpuuska
Valssu
 
Noniin... tuoreena kihlaparina me tietysti otettiin eilen vähän skumppaa, ja kyllähän sen tietää, mihin se johtaa... :snotty: Eli peittojen väliin! :eek:

Meillähän oli tarkoitus odotella ne yhdet kuukautiset välissä ennen kun aletaan yrittämään niinkuin on neuvottu.... mutta, "vahinko" tapahtui jo! :p Ja mullahan ei kierrosta tms ollu mitään hajua, mutta kyllä tossa muutama päivä sitten nippaili alamasussa ja tuli selviä limoja... eli ovista oli siellä ehkä.... :ashamed:

Niin kertokaas sitten: pitääkös mun olettaa että siellä saattaisi olla joku tulossa? Tänään olis tarkoitus juhlistaa kihlajaisia kavereitten kanssa, joten otanko skumppaa, enkö ota skumppaa? :eek:

Hitsin pimpulat sentään. Aikamoista! :LOL: |O
 
elinamaria rauhassa vaan juot jos siltä tuntuu..ei se tässä vaiheessa voi olla haitaksi jos oliskin hedelmöittynyt eilen! :D mä oon ottanut se asenteen että elän normaalia elämää siihen saakka kunnes plussa pärähtää! eihän siitä mitään tule jos koko ajan elää kun raskaana oleva, hulluksi vaan!! :LOL: alkoholia otan kerran, kaksi kuussa, mutta näin kierron loppupuolella olen kyllä sellasen halpistestin tehnyt ihan varmuudeksi, jos otan alkoholia :ashamed:

kierron loppupuolella :LOL: eihän sitä edes tiedä missä sitä mennään :headwall: mä ainaskin nautin siitä kun saan istua iltaa sohvalla punkkupullon kanssa ja kattella hyviä elokuvia. jos mies on illan töissä niin se on sitä parasta ajanvietettä ja itsekseen oloa =) siitä pitää nyt osata nauttia kun ei vielä lapsia ole. se onkin ainoa asia jota luultavasti jäisin kaipaamaan raskauduttuani :/
 
huomenta :)
onnittelut elinamarialle kihlauksesta!! :saint: :heart: skumppaa vaan napaan ja huoli pois niin kuin jo edelläolijat toivottelivatkin, onnea!
jj-t oot ihka oikeassa! tuo punkku+leffat tms. on ihan huippua ja yksin olosta itse nykyään osaan nauttia täysillä, elämästä kun ei koskaan tiedä..parempi siis nauttia vaan ja todeta, että parempi onkin kun ei tiedä. Siis mitä nurkan takana on :)

erzi saako udella, että mieskö se haluaa vain oviksen aikoihin? No oho, meillä useinkin päinvastoin! Mutta aattele kuinka tosissaan hänkin siis vauvaa toivoo..toisaalta se pointti on ihana :) mulla menny välillä vaan siihen että "nytkö ois hyvä päivä" ja unohtunu nauttiminen kokonaan! tää kierto nyt mennään "silloin kun hyvältä tuntuu" periaatteella..ja enemmän sitä tekeekin mieli..ihmeellistä.. :whistle:
kysymys pms-oireista :attn: te, joilla niitä on?? minulla ei ennen (kai) km:ää ole ollut..nyt en tiedä mitä on, mutta koko kuun just vääntää, vihloo vatsaa, väsyttää, vit..ttaa, koko ajan kurja olo fyys+henkisesti, miten niitä voi helpottaa, vai voiko??

Nyt lähetään ajeleen heltsinkiin päin vähän ostoksille..jee, arska paistaa ja linnut laulaa.
Mukavaa lauantaita kaikille!
 
moiks

ElinaMaria: Ei kun kihlajaisia juhlistamaan vaan :D

Karherine: Mullalkaan ei ennen km:a ollut juurikaan mitään häiritseviä oireita.. Nyt on tosiaan sekä fyysisesti, että myös henkisesti olo ohan kauhee ennen menkkoja ja niiden aikaan..

Kaa: Aattelitko millon testailla?? iik alkaa jännittämään :D

hhmmm.. itsellä ei mitään.. siis ihmeellistä että ne menkka kivut (jotka nykyään alkaa jo viikkoa ennen) ovat poissa.. ja tässä vähän mietin että voi kunpa kierto olisi edes sama kui viimeksi tuon 32pv:n sijaan...

nyt päikyille kun poikakin nukkuu.. viime yö oli ihan hirvee kun pojalla nokka tukossa eikä saanu nukuttua.. vieressä pyöri ja potki. |O väsyttää
 

Yhteistyössä