Km:n jälkeen kuumeilevat vol. 4

Frizzante: Pahoittelut km:stä! :hug: Tervetuloa vaan mukaan, uusihan minäkin täällä olen! B)
Säde: Onnittelut! :heart: Kyllä se viiva siitä vahvistuu, ja pikkuinen nyt pysyy matkassa loppuun asti! :flower:
Elina Maria: Onnittelut kihauksen johdosta! :flower: Tsemppiä uuteen yritykseen, jokainenhan tekee niin kuin tuntee.. Sitä minäkin ajattelin että jos kaikki ei oo vielä ok niin ei kai sitä sitten edes heti raskaudu ja siihen uuteen tärppiinkin voi mennä jokunen tovi ja mullakin tule toi ikä asiaan joten ei paljoa ole enää armon aikaa! :whistle:
Kaa: Peukkuja sinne ja ++++++ puhkuupi hän! =)

Täällä on meitä niin paljon jotka on joutunut kokemaan tämän ikävän asian, kaikille ISO :hug: ja osanottoni!
Mutta myös hurjasti nyt tsemppiä ja onnea uuteen yritykseen ja jännääjille ++++++
:whistle:

Nyt pitää mennä laittamaan perunat kiehumaan, ukkokulta tule töistä piakkoin!
Palailen taas myöhemmin..
Tsau... :wave:

äittä-67
 
Voih, taas uusia..
Olette kyllä sydämellisesti tervetulleita joukkoomme Äittä-67 ja Frizzante :heart: On vain surullista kun näitä keskenmenon kokeneita tulee aina vaan lisää. On todella pahoillani molempien puolesta


Säde82 sydämelliset onnittelut
Paljon tarriksii pienelle masumatkaajalle :heart:

Berry kiitos plussapuhureista
Niitä myös sinne +++++++ :whistle: Jospa se sun miehes ei vaan ääneen sitä sano, että haluaa jo yrittää. Siltä tuo vähän vaikuttaa jos ehkäisykin "unohtuu"..


Erzi
Lasketun ajan kohtaaminen ei ole helppoa.
Onnea sylikummille! :flower: Mun kummityttö, jonka sylikummi olen, pääs jo viime kesänä ripille :D

OmaNapa no niin, tästä se piinaviikko sitten lähtee käyntiin ja pääsen kuvittelemaan itselleni taas liudan oireita


En tiiä oonko sekoamassa lopullisesti tän vauvakuumeen kanssa, mut eilen tuli yks kaks semmoinen olo/tunne/ajatus kun oltiin pojan kanssa ulkoilemassa, että mä olen raskaana.
Mieli se vaan tekee tepposiaan kuitenkin.. No ei auta kuin kituutella taas läpi tän piinaviikon.

Ensi viikon poika onkin kotona, joten tekemistä piisaa yllin kyllin. Sitten ensi lauantaina on hänen 5v synttärit
Pitäis niitäki järjestellä ja miettiä ketä kutsuis.. on vähän ongelmia tuon "vieraslistan" kanssa, mut jospa se siitä suttaantuisi..
 
Moi!

Pahoittelut Feylle, iso :hug: !!

Äittä-67 ja Frizzante, tervetuloa joukkoon ja pahoittelut kokemistanne keskenmenoista. :hug:

Epskeps, jospa intuitiivisesti nyt tiedät että on tärpännyt? Mulla oli ihan samanlainen varmuus silloin kun plussa sitten tuli (joka meni kesken sitten), se on kummallinen tunne! Eikä siihen noin piinaviikolla tietenkään halua uskoa, kun pettymys on sitten niin suuri..Plussapuhurit nyt sulle, pidän varpaitakin ristissä puolestasi! :hug: Ai niin, oletko kuullut siitä työpaikasta jo?

Rouva Pikkumyy, en tiedä onko tuo tiputteluvuoto normaalia, voisi ollakin. Jos et kerran ole kipeä tai mitään, niin ei varmaan syytä huoleen..Saisi tietty vuoto jo loppua kokonaan. Tsemppiä töihinpaluuseen!

Lumi-Marja, mukavaa hiihtolomaviikkoa ja toivottavasti pääsette miehesi kanssa "harjoituksiin" piankin! :D

Oma napa: Oviksen bongasin Aconin testillä, aikasemmin olen käyttänyt erilaista, digitaalista testiä ja vähän hämäsi tuo viivan vahvuus tai heikkous. Uskon kuitenkin että ovis oli torstaina, keskiviikkona vahvin viiva nimittäin tuli, samoin oviskivut ja limat. Ollaan nyt sit joka päivä pupuiltu, paitsi eilen kun oltiin molemmat jotenkin pahalla tuulella ja väsyneitä. Mies on vieläkin flunssassa, jo kolmatta viikkoa, joten hermo meinaa meiltä kummaltakin mennä! Senhän nyt tietää, miten rasittava sairastava mies saattaa välillä olla... :kieh:
Työpaikasta ei ole vieläkään kuulunut mitään, luulin että olisivat viimeistään perjantaina ilmoittaneet, mutta taisi Etelä-Suomen hiihtoloma sekoittaa aikatauluja. Toivottavasti nyt maanantaina heti saisin tiedon, en enää jaksaisi jännittää tätäkin asiaa. Mähän teen vuosia roikkunutta gradua nyt ja palautus on viikon päästä, hirveä kiire tulee sen kanssa kun ajatukset ovat olleet nyt viime viikon ajan ihan muualla! Mutta täytyy nyt puristaa loppuun asti, kyllä se valmistuu, vaikka joutuisin sit yötä päivää sitä tekemään. Haluaisin keskittymisenkin takia jo tietää miten duunipaikan kanssa kävi.
No, ainakin on välillä muuta ajateltavaa kuin tämä vauva-asia...Nyt alkaakin sitten rasittavat pari viikkoa, ennen kuin tietää tuleeko täti vai kauan odotettu plussa...

Mukavaa sunnuntaita kaikille ja PALJON plussia!!!!!!
 
Diodium tiiä sitten tuosta intuitiivisuudesta, jospa sitä vaan niin kovin toivoo plussaa että alkaa jo itselleen uskottelemaan että odotustilassa olisi..
No kohtahan tää selviää taas.. Kiitos ihan hirmuisesti plussatoivotuksista!! :heart: Samoin sinne +++++++++++++ :whistle: Hienoa että oviksen siellä bongasit ja se tuli vielä hyödynnettyäkin
Toivottavasti tuli täysosuma!
Siitä yhdestä työpaikasta missä kävin 1½ vkoa sitten haastattelussa, en ole kuullut vielä(kään) mitään :/ Sinällään ihme homma, kun se mies silloin puheli siihen malliin että seuraavalla viikolla saattais työt alkaa.. jo se viikko meni
Pitäkööt paikkansa! |O Ei se ollutkaan mikään "haavetyöpaikka", kaukana siitä :kieh:
Tsemppiä sulle gradun vääntöön!
Toivon mukaan saat pian kuulla työpaikasta tervetuloa toivotuksen =)
 

Epsu: kehitellään sitten niitä oireita yhdessä :LOL: ;)
ei kun tosiaan kovasti plussa tuulia sulle ja toivotaa että ne oireet ei sitten oo kuviteltuja!

Diodium:
Toivottavasti saisit siitä työpaikasta kuulla! Ja jospa se oviksen hyödyntäminen ois tulosta tuottanut ;) :D

juu itellä tuntuu etä voi kunpa voi kunpa mutta taas järki jarruttaa ja sanoo että elä höpötä.. oikealle puolelle vihloo edelleen ja säteilee inhottavasti koko jalkaan :|

mut nyt taidan mennä kahvin keittoon että psysyn hereillä.
 
erzi Voima :hug:

JJ-t Kyselit tuolla odotuspuolella myöhäisistä plussista, mutta ajattelin kertoa kuitenkin täällä 'omassa' pinossa oman kokemukseni. Eli kuopukselta sain ensimmäisen haamun yli viikko sen jälkeen, kun menkkojen olisi pitänyt alkaa, kp en enää muista tarkkaan, mutta oli varmasti lähellä 40. Lopulta np-ultrassa sitten huomattiin ettei vastannut alkuperäistä laskettua aikaa ja se siirtyi 9 päivää eteenpäin. Eli ovulaatio oli tapahtunut siis myöhemmin. Toivottavasti sullakin olisi sellainen kyseessä, kannattaa kyllä olla yhteyksissä neuvolaan tai lääkäriin.

Epskeps ja Danjuska ++++++++++ :whistle:

Diodium Toivottavasti kuulet pian työpaikasta ja tärppionnea kovasti :heart:

 



Haaveissa esikoinen

*Frizzante................KM 01/08
*Samary...................KM 10/07
*Kvart över...............KM 01/08
*ElinaMaria..............RK 01/08
Vaimo85.................KM 11/07
Kurreliini...................KM 11/07
ToukoMuru..............KM 11/07
*Valssu.....................KM 09/07
Angelina..................KM 07/07
Pullenah85..............KM 03/07
Miukuli 22v HKI........KM 07/07
Kummi.....................KM 11/06, 06/07...................KP -/30-32
*Kaa 29v...................KM 11/07.............................KP 1/30-32
*Katherine...............KM 06/07.................................KP 6/28-33
*Aili...........................KM 11/07..............................KP 9/-
*Emppu78.................KM 06/07.............................KP 12/-
Betania...................KM 06/07..............................KP 13/28
*Riine.......................KM 10/07..............................KP 15/34
*Diodium...................KM 11/07..............................KP 17/29
*Julietta......................KM 09/07............................KP 38/40
Tuizu 32v Nurmijärvi..KM 08/07..........................KP 41/-
*JJ-t...........................KM 12/07.............................KP 47/30

Haaveissa toinen

*Fey....................KM 3/07,9/07, 2/08
*Minni-07...............KM 10/07
*AinoAmanda........KM 9/06, 8/07, 2/08
*Säde82..................KM 01/08
*Leinikki 28v.............KM 12/04, 01/08
*Kristallienkeli.........Enkelivauva 02/07
Kotirokki.................KM 10/07
Smigul.....................KM 09/07
Myymä....................KM 09/07
Kentia.....................KM 04/07
Mariq......................KU 07/07.............................KP -/29-36
*Sonja74..................KM 07/07..............................KP 10/26-29
*Nti Kesäheinä.........KM 01/08...............................KP 11/-
*Erzi.........................KM 08/07..............................KP 18/33-35
*Helmitaustailija.......KM 10/07.............................KP 20/29
*Ansku07.................KM 01/08..............................KP 20/-
*Epskeps 37v...........KM 12/06,03/07,10/07.........KP 22/26-32
*Danjuska................KM 08/07..............................KP 26/32

Haaveissa kolmas

*Äittä-67....................KM 02/08
*Daizz........................KM 09/07, 01/08
Elriina.......................KM 10/07
*Singa........................KM 10/07
MissMaisa.................KM 09/07.............................KP -/27
*Pamu k.....................KM 12/07, 01/08..................KP 8/28
*Sus soo.....................KM 02/05,01/08...................KP 10/-
*Kutmula....................KM 11/07.............................KP 18/28
*Mymmyryy.................KM 12/07............................KP 22/30
*Orchid................enkelipoika 06/07..............KP 22-23/27-30
*Tuulenpuuska...........KM 02/06,08/07, 01/08......KP 26/30-32
*Jonttu79..................KM 01/08.............................KP 29/29

Haaveissa neljäs

*Muumiska...............KM 02/08
*Mimuli........................KM 08/07, 02/08
*Rouva Pikkumyy........KM 02/08
Zelda.........................KM
*Surusydän...........Enkelipoika 11/07.....................KP 6/26
*Berry76.....................KM/KU 10/07.......................KP 8/26
*Masukki08............. KM 9/05,11/07, 2/08.............KP 14/30-39

Haaveissa kuudes

*Lumi-Marja 35v..KM 4/98,5/99,11/04, 2/08,enkelityttö-92

Haamuilijat

Julietta
Jonttu79
Säde82


PS- *-merkityt ovat niitä jotka ovat ilmoittautuneet nimenhuudossa :D
 
On aika pitää nimenhuuto, joten ilmoitelkaa itsestänne mahdollisimman pian!! Ei tarvii sanoa kuin HEP! jos ei muuta jaksa/ehdi kirjoitella, niin pysytte listalla



Mielellään tämän viikon aikana, kiitooooos!


Tässä lista ilmoittautuneista:

Aili
AinoAmanda
Ansku07
Berry76
Daizz
Danjuska
Diodium
Elina Maria
Emppu78
Erzi
Fey
Helmitaustailija
JJ-t
Jonttu79
Julietta
Kaa
Katherine
Kristallienkeli
Kutmula
Kvart över
Leinikki
Lumi-Marja
Masukki08
Mimuli
Minni-07
Mymmyryy
Nti kesäheinä
Orchid
Pamu k
Riine
Rouva pikkumyy
Singa
Sonja74
Surusydän
Sus soo
Säde82
Tuulenpuuska
Valssu
 
epskeps sä pidät vain meidät kurissa ja listoílla :LOL:
berry,epskeps kiitous haleista, sitä tuntee olevansa vahva ja asian käsitellyt, mutta kummityttöä pidellessä välillä mietin, että voisin nyt pidellä omaa lastani. No toivotaan että sekin päivä vielä koittaa.

Miehenikin jopa suotuisalla tuulella, että peitot alkas heilumaan...juhuuu..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Epskeps:
Danjuska kehitellään vaan ja otetaan Orchid sekä Tuulenpuuska mukaan kehittelyihin

Toivottavasti niitä plussia nyt oiken plupsuttelisi niinkuin jossain plussa-mainoksessa

=)
Nyt ei ehdi muuta kun, että mä ilmoittaudun tähän mukaan :D
Ajoittain mulla kanssa on ollu sellanen fiilis, että raskaana ollaan :p en kyllä tiiä miks. Ja toisena hetkenä vituttaa valmiiks kun on niin varma,ettei tärppiä oo käyny.

Väsymystä ja heikotusta ollu ilmassa, ja sitten ihan uudenlaisia nippailuja masussa varsinkin ylös noustessa.
Muuten oon vaan ihmetelly tätä kiertoa, kun kp12 oli ne oviskivut, kp14 sain ovisplussa, kp16 tuli ovislimaa... sen jälkeen vasta kp19 alko kuivakausi jota on kestänyt siitä lähtien... yleensähän tuo kuivakausi tulee heti oviksen jälkeen... eli onko se ovulaatio nyt kuitenkin ollu vasta jotain kp17-18 sitten kierto venyy :headwall:

Noh työt kutsuu jälleen...
 
Huomenta kaikille kuumeilijoille!

Danjuska: kyselit oireista...lievää närästystä oli viime viikolla ja nyt selvästi olo on väsyneempi, vaikkakin raskaus on ihan ensimetreillä, siinäpä ne sitten taisi ollakkin :whistle:

Paljon plussia kaikille!!

Terkuin Säde82
 
Heippa!! Onpas ihanan aurinkoinen päivä!!! Ja hirvittävän kuuma on olla toppatakissa ainakin tuolla takapihalla! Taitaa tulla kevät!

Mä meen tossa kohta verikokeisiin. Mitataan Hcg-arvo. Oon ollut täällä pikkupikkupaniikissa ton viikonlopun, kun perjantaina tuli hiukan verta ja lauantaina jomotti selkää.. Tietty tuli mieleen heti uusi keskenmeno. Ajattelin soitella sitten neuvolaan ja pyytää tota verikoetta. Olin ihan varma etten saa lähetettä, muttei tarvinnu sanoo ku että tuli verta niin johan tuli aika. Hyvä! Saa sitten mielen rauhan jos kaikki on ok. Ja jos kaikki on ok, niin sitten uskalla jo ilmoittautua plussanneisiin... Oonkin ollut jo yli viikon tuolla haamulistalla.

Plussatuulia Epsulle, Orchidille, Danjuskalle ja Tuulenpuuskalle ja tietty ihan kaikille muillekin!!!! ++++++++++++++++++++++++++ :whistle:

Pahoittelut uusille :hug:

ja Tsemppiä ihan kaikille!!!!

T: Julietta ja pikkumussukka 5+0
 
moro

mulla saikku jatkuu.. 3päivää kirjotti heti ilman mitään kyselyitä.. ja 2 erilaista lääkekuuria.
että silleen.

Orchid:Mulla aika paljon samanlaiset fiilikset.. välillä tuntuu että voiskohan se olla totta kun taas näin "teoriassa" tiedän että ei. Koska mies oli pojan kans reissussa just parhaimpana päivänä. mut oon päättäny että jos sitten ens kierrosta :whistle:

hirvee väsy ja vilu jatkuu ja taidan taas ummistaa hetkeksi silmäni.
 
Voi täälähän on tapahtunut paljon viime päivien aikana!

Syvä osanotto kaikille uusille palstalaisille :hug: Ikävää, että joudutte läpikäymään menetystä nyt, mutta ihanaa, että löysitte tänne...Meitä on täällä jo aika monta surijaa,mutta yhteinen piirre taitaa kaikissa olla se, että uusi kuume kutittelee jo sydäntä!

Paljon plussatuulia, tai toivotaan oikein kevätmyrskyä =) Ja uusi morsiankin joukossa, lämpimät onnittelut EM!!!

Monta on jo jännääjää tällä palstalla, voi kun aika juoksisi eteenpäin ja pääsisi kohta itsekin siihen vaiheeseen. Mutta tiputtelee taasen... :headwall: Viikonloppuna oli jo pari "tipatonta" päivää ja pitihän ne heti isännän kanssa hyödyntää... Ja kävi niinkin vanhanaikaisesti kuin että vahingonlaukaus :D No siitä tuskin on haittaa, näinä päivinä ei ole kyllä vielä kohdussa tarttumapinta-alaa. Mutta pikkasen taasen tippasee, on kyllä niin vaaleeta ja vähästä, että lähipäivinä varmaankin jää kokonaan tuo riesa pois.

Olen hiihtolomalla tämän viikon, ens viikolla sitten töihin - pitkästä aikaa. Jännittää hiukan..Nyt lähdemme juniorin kanssa pihalle lumihommiin ja sen jälkeen nukumme yhdessä kunnon päikkärit!

Mukavaa viikonalkua teille kaikille!

Muumiska
 
Orchid- täältä lähetän sullekin +++++++++++ :whistle:

Julietta Hyvä, että pääset käymään verikokeessa. Toivottavasti sieltä tulee oikein hyviä uutisia :hug:

DanjuskaParanemisia kovasti sulle, tosi pitkään kyllä kestää nyt flunssat, meillä edelleen pojat yskii ja varsinkin esikoinen on valittanut kurkkuaan.

muumiska Teillä vähän samalla lailla sitten kuin meillä, siis tuo vahingonlaukaus :LOL:

Kaa Pahoittelut tädin saapumisesta :hug: Mutta tosiaan, hyvä, että kierto on nyt löytynyt. Tärppionnea tähän kiertoon db

(.) Eipä mitään ihmeitä, menkkojen jälkeistä elämää vietetään =) Katellaan miten tää tästä etenee, mies vaan on iltavuorossa, joten saattaa petipuuhat jäädä vähille sen takia. Tänään on keskimmäisen pojan 8v. synttärit ja tulee kavereita käymään, mahdollisesti myös mun vanhemmat käy illalla.

Tällä viikolla onkin jännitettävää, koskas Epskeps, Orchid ja Danjuska meinaa testailla? :wave: Vai meneekö ensi viikkoon? Hirmuisesti plussatuulia teille kaikille +++++++++ :whistle:
 
Pikaisesti taasen käväisen...

Ei mitään uutta tänne, katselin tuolta listalta, että näkyy olevan meikäläisellä jo kp 20. Päivät menee niin nopsaan, ettei nyt oikeasti ehdi ajatella koko asiaa. Tosin oikeasti toivoisin, että minun sijastani plussan saisi Epskeps, joka niin ahkerasti listaa päivittelee, ja on jo odotellut plussaansa pidempään. Oireita ei ole suuntaan eikä toiseen täällä, katsellaan!

Ansku :wave:
 
Pikavisiitillä ennen lasten kotiutumista.

Tervetuloa uusille ja samalla suuren suuret pahoittelut :hug:

Haamuilijoille viivanvahvistumis onnea ja onnea plussauksesta :heart:

Täällä paistaa aurinko, vaikka ulkona tulee lunta taivaan täydeltä. Tuhru katos illalla ja sitä ei näy vieläkään :D Joskohan tässä ihan oiekasti koittaisi normaali elämä ja pääsis :whistle: ;) Ne finnit tuli mitkä tavallisesti kierron puolivälissä ja nyt nippaa vasenta kylkeä. Ei kai näin äkkiä vois ovis kuitenkaan tulla, kun se mulla muutenkin tuppaa jättää vierailuja väliin. Nyt vaan harjotuksiin ja tätiä odotteleen. Ihan täällä meinaa kestohymy jämähtää naamalle, kun ajattelee, että josksos tästä pian taas pääsis tositoimiin :D

Plussasadetta kaikille :wave:
 
Kiva kun Aililtakin tuli hep-huuto :wave: :D

Orchid hyvä, hyvä, mukaan vaan oireiden kehittelijöihin!
Kunpa ne sunkin tuntemukset tärpistä olisivat oikeassa :heart: Sä sentään sait sen ovisplussan, mikä multa jäi tulematta.. Mulla oli kyllä pari välipäivää testailussa.. :snotty: No pianhan tää selviää.

Julietta toivottavasti hcg-arvot on oikein hyvät eikä mitään huolta ole pikkuisesta
Kiitos plussapuhureista :heart:

Muumiska vai vahinkolaukauksia siellä :LOL: No eihän niistä tiedä vaikka täysosuma tulisi ;)

Berryn keskimmäiselle kovasti synttärionnea!!!

Mun pieni täyttää kohta 5v

Kiitos sullekin plussatuulosista :heart: En ihan äkkiä aio testejä tehdä, kun ei ole testejäkään :xmas: Joten antaa nyt ajan kulua vaan..(jos maltti kestää ) ja hankin niitä testejä sitten jos tuntuu tarvetta olevan.

Ansku voi sinua, älä nyt tuollaisia puhele
Kyllä sitä plussaa todella toivon ja rehellisesti sanottuna, voisi olla jo mun vuoro, mutta ihan yhtälailla sinäkin sen plussan saisit saada


OmaNapa ei niin ihmeempiä. Kuten sanottu, testailla en aio ennen kuin on aihetta ja toivon mukaan sitä aihetta tulisi (ts. se saamarin tättärä ei tänne tulisi :kieh: ) Muutes tässä vietellään sitten "hiihtolomaa" pojan kanssa, nautitaan ihanasta aurinkoisesta ilmasta minkä keretään
 
juu maanantai !
Aurinko paistaa!
että jospa ulos kuhan nuo heräävät.

itselle ei siis mitään ihmeempää, outoa pikku vuotoa nyt kp8 mutt lienee jotain harmitonta...oottelen viikonlopun aikoja ku alkaa ns. hyvät mahku päivät ;)
kivaa viikkoa kaikille, laittakaas nyt naiset niitä plussia ropisemaan!
 

Yhteistyössä