Km:n jälkeen kuumeilevat vol. 4

tänään sain vaaleanpunaisen haamun r-testiin.. :heart:
eilen tuli viivanpaikkoja ja nyt tuo vaaleanpunainnen :D
oireita kyl ollu koko ajan siksi en voinut luovuttaa kun olin ihan varma,kyl sen oman kropan aika hyvin sit vaan tuntee =)
 
Elossa olen ekan työpvn jälkeen! :D Ilma oli kaunis aurinko paistoi koko pvn B)

Ja parasta oma gyneni oli laittanut sähköpostia, pääsen jälkitarkastukseen ja ultraukseen 29.2.-08 eli jo perjantaina , jee! :D Pienet ne on ihmisen ilot! :D

Ihanaa iltaa kaikille! :hug: :flower:

Rva Pikkumyy :heart: :wave:
 
Jonttu79 Onnea aivan tosi paljon :hug: Kauan sua koeteltiinkin, hyvä että vihdoin sait selvyyden ja tuli plussa :heart:

Rouva Pikkumyy Varmasti mukavaa, että pääset jo perjantaina jälkitarkastukseen. Voit kysyä tuosta tiputteluvuodostakin samalla. Toivottavasti kaikki on hyvin ja pääsette tositoimiin :hug:

 
AinoAmanda
Tervetuloa Fey, äittä-67 & frizzante! Ikava, etta tanne jouduitte mutta taalta on myos hyva ponnistaa ylospain! :hug:

Fey, tarinasi kuullosti kovasti omani kaltaiselta... Kolme alkuraskauden keskeytynytta keskenmenoa takana, toista on yritetty kevaasta -06... Nyt on kolmas keskeytynyt kaikella todennakoisyydella viela sisalla hautumassa, pienen pienen pieni toivo viela ehka kenties on etta kaikki meneekin hyvin. Perjantaina ultrassa selviaa, edellisessa ultrassa viikko sitten oli pieni sikiopussi, vaikka viikkojen mukaan olisi jo vaikka mita voinut nakya..
Saanko kysya, minka ikainen sina olet? Itsella 37v taynna ja tahan asti laakarit systemaattisesti pistaneet nama keskeytymiset suoraan ian piikkiin. :/

Paljon onnea Sade82 ja Jonttu ja valtavasti tarrasukkia kummallekin pienelle!
:heart: :heart: :heart:

Tsemppia "karvistelijoille", oireita kehiin ja plussia kaikille! =) ++++++++++++ :whistle:

Hyvaa viikonjatkoa toivotellen,

AinoAmanda :wave:
 
Fey
AinoAmanda, meillä aikas samankaltasta yritystä, me alettiin yrittämään toista kesällä -06.
Ikää mulla vähän vähemmän, olen 28v.
Toivottavasti sulla kaikki nyt hyvin, peukutusta oikein olan takaa!!!!!
Fey
:heart:
 
tässä taas omanapaisesti kirjotan ja kysäisen :ashamed: kenelläkään kutittanut nännejä ja kämmeniä alkuraskaudessa????mulla oli viimeks vaan hieman kämmenien kutinaa mutta tänään on alkanu myös nännit ja ympärys syyhyään :/ sitten vv on tosi runsasta ja koko ajan ramppaan vessassa kattomassa olisko ollut täti kun oikeen lorahtelee, mutta ei :headwall: kai sitä pitää viimenen testi aamulla tehdä, jos ei plussaa (hyvin epätodennäköistä) niin varaan ajan lääkäriin ja saa antaa terot vaikka väkisin!! :kieh:
 
AinoAmanda eipä mulle ole yksikään lääkäri sanonut että keskenmenoni olisivat johtuneet iästäni..
ja saman ikäisiähän me ollaan. Tiedän kyllä että km:n todennäköisyys nousee iän myötä, mut ei sen "piikkiin" voi silti ihan suoraan laittaa. Mun mielestä ainakaan. Vai kiellänkö totuuden tässä itseltäni.. :ashamed:

Rva Pikkumyy hyvä kun pääset jo jälkitarkastukseen


Tuizu hep hep :wave: Rekistöröity :D

 



Haaveissa esikoinen

*Frizzante................KM 01/08
*Samary...................KM 10/07
*Kvart över...............KM 01/08
*ElinaMaria..............RK 01/08
Vaimo85.................KM 11/07
Kurreliini...................KM 11/07
ToukoMuru..............KM 11/07
*Valssu.....................KM 09/07
Angelina..................KM 07/07
Pullenah85..............KM 03/07
Miukuli 22v HKI........KM 07/07
Kummi.....................KM 11/06, 06/07...................KP -/30-32
*Kaa 29v...................KM 11/07.............................KP 2/30-32
*Katherine...............KM 06/07.................................KP 7/28-33
*Aili...........................KM 11/07..............................KP 10/-
*Tuizu 32v Nurmijärvi..KM 08/07..........................KP 12/24-30
*Emppu78.................KM 06/07.............................KP 13/-
Betania...................KM 06/07..............................KP 14/28
*Riine.......................KM 10/07..............................KP 16/34
*Diodium...................KM 11/07..............................KP 18/29
*Julietta......................KM 09/07............................KP 39/40
*JJ-t...........................KM 12/07.............................KP 48/30

Haaveissa toinen

*Fey....................KM 3/07,9/07, 2/08
*Minni-07...............KM 10/07
*AinoAmanda........KM 9/06, 8/07, 2/08
*Säde82..................KM 01/08
*Leinikki 28v.............KM 12/04, 01/08
*Kristallienkeli.........Enkelivauva 02/07
Kotirokki.................KM 10/07
Smigul.....................KM 09/07
*Myymä....................KM 09/07
Kentia.....................KM 04/07
Mariq......................KU 07/07.............................KP -/29-36
*Sonja74..................KM 07/07..............................KP 11/26-29
*Nti Kesäheinä.........KM 01/08...............................KP 12/-
*Erzi.........................KM 08/07..............................KP 19/33-35
*Helmitaustailija.......KM 10/07.............................KP 21/29
*Ansku07.................KM 01/08..............................KP 21/-
*Epskeps 37v...........KM 12/06,03/07,10/07.........KP 23/26-32
*Danjuska................KM 08/07..............................KP 27/32

Haaveissa kolmas

*Äittä-67....................KM 02/08
*Daizz........................KM 09/07, 01/08
Elriina.......................KM 10/07
*Singa........................KM 10/07
MissMaisa.................KM 09/07.............................KP -/27
*Pamu k.....................KM 12/07, 01/08..................KP 9/28
*Sus soo.....................KM 02/05,01/08...................KP 11/-
*Kutmula....................KM 11/07.............................KP 19/28
*Mymmyryy.................KM 12/07............................KP 23/30
*Orchid................enkelipoika 06/07..............KP 23-24/27-30
*Tuulenpuuska...........KM 02/06,08/07, 01/08......KP 27/30-32
*Jonttu79..................KM 01/08.............................KP 30/29

Haaveissa neljäs

*Muumiska...............KM 02/08
*Mimuli........................KM 08/07, 02/08
*Rouva Pikkumyy........KM 02/08
Zelda.........................KM
*Surusydän...........Enkelipoika 11/07.....................KP 7/26
*Berry76.....................KM/KU 10/07.......................KP 9/26
*Masukki08............. KM 9/05,11/07, 2/08.............KP 15/30-39

Haaveissa kuudes

*Lumi-Marja 35v..KM 4/98,5/99,11/04, 2/08,enkelityttö-92

Haamuilijat

Julietta
Jonttu79
Säde82


PS- *-merkityt ovat niitä jotka ovat ilmoittautuneet nimenhuudossa :D

 
AinoAmanda
Hei Epskeps, ei me mitaan vanhoja olla! Kylla se viela siita tarppaa ihan varmasti, tassa on viela monta monta vuotta aikaa pupuilla tositarkoituksella! Minun keskenmenotaipumukseni on varmaan vahan erilaista kuin mita monella muulla. Tulen raskaaksi suhteellisen helposti, mutta jollain lailla elimisto ei nayta tunnistavan onko siella mitaan elinkelpoista vai ei ja kuljettelee vain mukana vaikka mitaan ei kehity. Ian myota kai niita huonolaatuisia munasoluja on vaan enemman ja jos kaikki tarttuu mita sinne laitetaan niin naita keskeytyneita keskenmenoja/tuulimunia on kai sitten odotettavissa.. :| Normaalissa tapauksessa todennakoisesti tulisin vahan hitaammin raskaaksi ja ne huonolaatuiset alkiot poistuisivat luonnollisesti ennen kuin siita mitaan edes tietaisi.. On tama vaan tallaista. Kovasti plussapuhureita sinnepain toivottelen, toivotaan etta sinulla tassa kierrossa tarpaa!! ++++++++:whistle: :hug:

Tsemppia jatkoon sinullekin Fey! Kylla se viela tarpaa! =) :hug:

JJ-t. Toivottavasti sielta se plussa tulee! :heart: Ja jos ei, niin tsemppia sinne laakariin. :hug:

Hyvaa paivanalkua kaikille!
:wave:
 
huomenta

minnehhän se minun edellinen teksti hävis :/

Jontulle onnea!! :flower:

PikkuMyy: Hienoa että pääset noin pian jälkitarkastukseen! =)

Itsellä meni yö miettiessä ja pahaa mieltä potiessa.. taitaa olla niin että meikäläinen yrittää jäädä taustale joksikin aikaa.. ei vaan enää jaksa näitä pettymyksiä.. välistä tuntuu että kannattaako edes yrittää. kivut on jo nyt sen moiset että ihan ajallaan se täti tulee ellei jo etukäteen.

Jos käy Epsu niin anna minun olla listoilla... käyn jossain vaiheessa kp:t ilmottelemassa.. tai saa nekin vaikka ottaa pois, miten vaan.

Plussa tuulia teille muille ja laittakaahan ne plussat ropisemaan =)
:wave:
 
Heippa hei pitkästä aikaa. :wave: Kipeen lapsen kanssa olen kotona. Kohta pitäis startata lääkäriin.

Taas jälleen tyhmä kysymys: Onko kenelläkään tullut kuumia aaltoja vielä pari kuukautta km:n jälkeen? Mulla on varmaan vaihdevuodet alkamassa jo nyt ;) :whistle: . Mielialan vaihteluita ja haluttomuutta tehdä mitään, väsymystä, närästystä jne. Mä oon aina vihannut kahvin makua, nyt mä juon lattea koko ajan. Tuntuu, että hormonit on ihan sekaisin. Ovista ei tässäkään kuussa bongattu. :/
Kertokaa mulle, mikä auttais ja sais piristymään?! Muukin kuin suklaa....:whistle:
 
Voi että Danjuska :hug: Ehkäpä se palstatauko tekee hyvää, itsekin vähän samoilla linjoilla, kun ei edes yritetä ja kuume on kuitenkin kova.. Saatikka jos tilanne ois kuin sulla :hug: Jaksuja sulle kovasti, älä meitä kokonaan hylkää :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja mymmyryy:
Mielialan vaihteluita ja haluttomuutta tehdä mitään, väsymystä, närästystä jne. Mä oon aina vihannut kahvin makua, nyt mä juon lattea koko ajan. Tuntuu, että hormonit on ihan sekaisin. Ovista ei tässäkään kuussa bongattu. :/
Kertokaa mulle, mikä auttais ja sais piristymään?! Muukin kuin suklaa....:whistle:
Ihan samanlaisia oireita täälläkin! Nyt vasta, yli kuukausi km:n jälkeen tuntuu, että alkaa olemaan jotain masennuksen oireita. Ei just huvita tehdä mitään ja väsyttää. Mulla on nyt opiskeluissa kuukauden jakso, jossa on tosi vähän tekemistä, joten oon vaan roikkunut netissä ja teeveen edessä. Pakko kuitenkin yrittää saada itseään vähän liikkeelle, kyllä uskon että ulkoilu ja liikunta tekee mielelle hyvää.

Niin ja suklaata ja kahvia myös kuluu täällä kovasti... Enkä ovistakaan bongannut. Ehkä ensi kuussa sitten ;)
 
myymä
Kukkuluuruu TAAS pitkästä aikaa! Yritän JÄLLEEN KERRAN päästä kärryille teidän ihmisten menosta ja meiningistä ;)
Eli uusille tiedoksi:

Olen mama 22v Vantaalta, ja perheeseen kuuluu tytär kohta 3v. :) Km:n kokenut syyskuussa 2007. rv 14+ .
Uutta emme yritä vielä, vaan vasta ilmeisestikin aloitamme vuoden lopussa, mutta hengessä täällä kovasti mukana kuumeilen... enkä oikein malttaisi odottaa.

Yritän pysyä aktiivisena jälleen ;)

Danjuskalle paljon voimia ja jaksamisia! <3
 
Kvart över bongataan yhdessä ensi kuussa sitte se ovis... :kieh:
Töissä on helpompaa olla, kun siellä on kiire ja ei ehdi ajatella omaa surkeutta. Ainoa vaan, että mun km:n jälkeen on ainakin 3 työkaveria kertonut plussanneensa. Sekin on toisaalta inhaa kattella toisten kasvavia mahoja ja ajatella, että nyt oltais sillä ja sillä viikolla. Toki olen heidän puolestaan onnellinen, mutta...
Ulos lähteminen on vaan joskus niin vaikeata. Sohvalla on helpompi maata ja syödä karkkia.
Siellä olis nytkin aika kiva ilma B) Harmi, että neitokainen on sairaana.
 
No niin vapaalla ollaan, piti olla tänään poitsun hammaslääkäri mutta just ennen h-hetkeä peruttiin kun lekuri kippee :eek: siirty sitten reilulla kuukaudella eteenpäin. No ei kyllä haittaa niin mahtava ilma ulkona


Fey voi ei, suuret


Äittä67, frizzante :hug: ja tervetuloa joukkoon mahtavaan :heart:

Diodium onnitelut oviksen bongaamisesta :heart:

Säde82 ja Jonttu Onnitelut plussasta, tarrasukkia ja vauvaliimaa matkalle mukaan lähettelen :heart:

Julietta Toivottavasti on ihan harmitonta vuotoa ja kaikki hyvin


Kaa :hug: voi harmi tädistä, hyvä ettei haittaa ja onnea tähän kiertoon


RouvaPikkumyy Onnittelut pikaisesta jälkitarkastuksesta :heart:

JJ:t mulla kanssa kutittaa kämmeniä, ja viime kierroissa kanssa kutittanut nännejä... tiiä sitten mitä oireita ne on mutta nyt herättää jo yölläkin tuo kämmenkutina


Danjuska ihan hyvää tekee välillä taukoilla täältä, kokemusta on :wave: mutta kyllä tulee äkkiä porukkaa ikävä
pidä taukoa jos siltä tuntuu... ikävä tulee kyllä


Mukava kuulla myymästäkin :wave:

).( En tiiä mitä enää uskoa... väsyttää ihan 24/7 ja mahaa nipistelee kummasti, kämmenet kutiaa ihan hirveesti, ilmavaivoja liikaa... mutta kuitenkin alkanut taas tuo jumalaton alaselkäkipu mikä on joka kierrossa nyt tarkoittanut tädin saapumista
Kuitenkin menkoille tyypillinen valkkari puuttuu kokonaan
eikä vatsaakaan turvota niinkuin muissa kierroissa. En kyllä tiiä miten pitkäks tää kierto venyy ku oli tuo ovisbongaus aikasta myöhään... no torstaina toivottavasti saan jo ne progesteroni kokeen tulokset niin tietää onko siellä puolella jotain häikkää
muuten ei auta kuin odotella

Taidan lähtee ton pikkusen viereen taas nukkumaan kun väsyttää ja huippaa

 
Täällä meillä ainakin ihanan keväinen ilma B) ! Kävin jo aamupäivällä kävelylenkillä ja tiedä vaikka vielä illalla lähtisin ukkokullan kanssa happihypylle ennen tositoimia ;) . Hurjasti taas tullut viestejä viime kirjoitteluni jälkeen, joten paljon jää kommentoimatta... Yritän tästäedes olla ahkerampi kirjoittelija :saint:

Tervetuloa joukkoon mukaan äittä-67 ja frizzante :heart: Pahoitteluni, että myös te olette joutuneet keskenmenon kokemaan :hug:

Feylle :hug: ja osanottoni suureen suruusi :heart: Varmasti todella raskasta, kun kolme keskenmenoa peräkkäin :ashamed: Toivottavasti pääsette nyt kunnon tutkimuksiin ja löytyisi apua niin, että seuraavalla kerralla kaikki sujuisi :hug:

Säde82 ja jonttu79 teille molemmille lämpöiset onnittelut plussaamisesta :heart: ! Kasoittain tarrasukkia pikkuisille mukaan!

Kaa :hug: Harmi, ettei sinullakaan tästä kierrosta vielä tärpännyt. Jännitellään sitten taas maaliskuun puolella.

Danjuska Älä meitä ihan kokonaan hylkää, vaan käy aina välillä moikkaamassa :wave: Jospa kevät saisi mielen hieman piristymään :heart:

Täällä "hiljaiselo" alkaa päättyä ja päästään taas tositoimiin =) Ollaan lähdössä hiihtolomalla 24h risteilylle koko perheen voimin. Jotain kivaa ja piristävää siis tiedossa :D . Plussausonnea kaikille ++++++++++++++++++++++++++++++++++++ :whistle:
 
Taas melkonen viuh vauh päivä, ensimmäistä kertaa koko päivänä istumassa ja kohta pitää taas mennä joten pikaisesti..


AinoAmanda juu ei tässä vanhoja olla, ei ainakaan henkisesti
Kait itsellänikin on tuo taipumus keskenmenoihin lisääntynyt, ainakin siitä on todisteena 3 alkanutta raskautta vuoden sisällä jotka kaikki ovat kesken menneet :'( Mutta jospa seuraavaksi onnistaisi. Pakko yrittää jaksaa uskoa siihen :saint: Plussapuhureita sinnekin +++++++++++++ :whistle:

Orchid kyllä se taitaa olla vaan niin, että teille on tärppi tullut..
Kovasti vaikuttaa siltä. Täällä kaik peukut ja varpaat pystyssä että se plussa sieltä testiin tärähtää pian! ++++++++ :whistle:


Hei Myymä kiva kuulla sustakin! :wave:

Danjuska kovasti voimia sulle
tottakai saat olla listalla! Ilmoittele kuulumisiasi aina välillä :heart:

Omanapa juu ei mitään ihmeellistä. Alan kyllä hiljalleen kallistumaan sille kannalle että huti tuli tästäkin kierrosta :ashamed: Mut katellaan nyt...
 
:( tulin just eläinlääkäristä, mun pikkukoiralla (chihu 2kg) on kohtutulehdus :eek: huomenna joutuu kohdun poistoon ja kun on aina lääkärit sanonu, että toivottavasti ei koskaan joudu isoon leikkaukseen kun synty 47 grammasena ja päässä oli sellanen reikä että aivot näky ihan selvästi. Reikä sittemmin menny umpeen, mutta riski kuitenkin on huomattavasti isompi kuin muilla samankokosilla koirilla. Mä oon ihan paniikissa enkä tiedä pitäskö mun ottaa koko torstai ja perjantai töistä vapaata :(

En nyt millään jaksais enää toista koiran menetystä. Tässä vuoden sisään kun on sattunut ja tapahtunut... Häät, raskauden keskeytys, koiran menetys, pari kemiallista raskautta... enää ei jaksa mitään menetystä...

Nyt unohtuu kyllä hyvin omat oireiden keksimiset :ashamed: :/ :( :eek:
 
Täällä alkas olla ovisoireet päällä ja limoistakin sitä jo ounastellut. Tyttö lähtee uimaan joten pitänee kellistää toi ukko peiton alle ;) Niin kovasti toivon ja rukoilen, jotta tässä kierossa tärppäis.Alkaa usko loppumaan tähän touhuun, no ens kuussa kai sinne tohtoriin sit varattava aikaa taas jos ei ala onnistumaan.
 
Epsu ei nyt ruveta siellä mitään olettamaan :LOL: meidänhän piti olla mukana tässä oireiden kehittelyssä :D joten sitä siis jatkamme :LOL:

Kyllä mä tosin itekin oon enemmän sillä kannalla ettei oo tärppiä käyny, mutta senhän sitten näkee tässä viikonloppuna... :heart:

Plussapuhureita ++++++++++ meille kaikille jännäilijöille :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: B)
 

Yhteistyössä