Km:n jälkeen kuumeilevat vol. 4

KvartÖver: juu siis ei tehty mitään... Lääkäri vaan totes että on niin iso että viikon päästä voi menkat alkaa.. ilmeisesti oli ovis jossain vaiheessa sillonkin ollut mut ei ollu tärpänny.. jos nyt lääkärin puheet oikein ymmärsin. kun eikös joku tuon tyylinen hormoni liity siihen jos ei oo raskautunu.. tai siis miten sen nyt osaisin selittää selkeesti :whistle:
 
Tinii Mukavia ultrauutisia :) Kaikkea hyvää odotukseesi :heart:

MyAngels Ihanaa, toivon sydämestäni, että teillä nyt kaikki sujuu hyvin :hug:

surusydän Voi ei! Täti sitten löysi sinutkin, harmi :hug: Kovasti tsemppiä uuteen kiertoon db

jonttu79No voi harmi, oisko tosiaan tuosta kyse, mitä Kvart över ehdotti eli vielä ois edellisen raskauden raskaushormonia? Toivottavasti saat tilanteeseesi pian selvyyden.

Kvart över Mulla oli myös melko kivulias eka ovulaatio km:n jälkeen, ehkäpä siitä on kyse. Eli silloinhan ens viikolla olisi tädin vuoro kurvata kylään.

Danjuska Paranemisia sulle :hug:

Epskeps Onnea normaalille :flower: ;)

(.) Vuotohan ei sitten rauhoittunutkaan, vaan samoilla mennään. Ostin hieman imukykyisempiä tamponeja, jospa nyt sais hieman kauemmin olla sitten ettei tarvi koko ajan käydä vaihtamassa. Kun siis tuossa aiemmin ( sori vaan tää selvitys ) mulla oli yöside ja regular tamponi ja molemmat oli 2 tunnin välein vaihdettava! Jepulis, onneksi kuitenkin ollaan jo puolivälissä tätä vuotoa, eiköhän tämä tästä. Ens yönä olisi punainen kuu, kuinka moni meinaa nousta katsomaan? Itse ajattelin vilkaista, kun mies nousee ylös, harvoin tulee tilaisuus :)

 
Kvart över en usko että oli sitä vanhaa enään,kun testailin keskenmenon jälkeen aina välillä et mihin suuntaan se meni ja viimitteeks kun testasin niin testi oli puhdas nega.
Se testi mil sain haamun oli clearblue ja nyt tänään clearblue ja puhdas nega. Ihmettelen kyl tota :eek: nyt tänään on nippaillut sihen malliin että odotan et ne menkat alkais lähipäivinä toivottavasti,niin pääsis bongailee taas ovista =) nyt kun ajattelen niin en olis tienny ees milloin ois ollu la.kun ei ns.normaalei menkkoi oo viel ees ollu... jotain positiivista täytyypi nytten ajatella. Huomenna on jälkitarkastuskin,voiskohan siellä näkyä jotain??
toivottavasti saatte selvää mun räpellyksestä :D
 
H E P H E P =) Nyt ei jaksa muuta.. kampaajan kanssa tänään jo kirottiin kaikki julkkikset ja muut puolitutut jotka odottaa vauvaa. Meidän omaa terapiaa. :D

Tiniille ja Myangelsille onnittelut hyvistä ultrauutisista!!!! :heart:

Siitä raskausinkivääristä.. itse en aio ainakaan enää ikinä käyttää, keskenmenneessä söin pari viikkoa ja helpotti oloa, mutta myös tuplat olivat menehtyneet inkiväärin popsimisen aikoihin.. myös mun lääkäri oli sitä mieltä, ettei mitään sellaisia kannata nassuun enää laittaa. Vaikka tuskin se syy oli, mutta mielummin oksennan, jos vielä joskus raskaudun.
 
Katherine ja jonttu79: teille pahoitteluni ja Myangels: kiva kuulla iloisia ultrauutisia!
Kvart över:kyseli menkkojen alkamisesta lääkkeellisen tyhjennyksen jälkeen. Mulla meni viimeksi kolme viikkoa. Mitä kipuiluun tulee, mulla on nyt öisin, kun nukun vatsallani alavatsa kipee ja pikkuisen hikoilen myös, mutta luultavasti normaalia tuon lääkkeellisen tyhjennyksen jälkeen - hormonit on sekaisin. Joka tapauksessa menen gynelle perjantaina tarkistuttaan tilanteen. Muuten olo on ok, mutta hieman väsyttää iltaisin.

Tänne on kyllä tullut mukavasti tekstiä, mikä on kiva, että on näin aktiiviset sivut. Vaikka lupasin itselleni, etten aio tikutella nyt niin mahdottomasti, ajattelin, jos kuitenkin ovista alkais ihan ajankuluksi metsästää.
Hyviä öitä kaikille!
 



Haaveissa esikoinen

*Samary...................KM 10/07
*Kvart över...............KM 01/08
*ElinaMaria..............RK 01/08
Vaimo85.................KM 11/07
Kurreliini...................KM 11/07
ToukoMuru..............KM 11/07
Valssu.....................KM 09/07
Angelina..................KM 07/07
Pullenah85..............KM 03/07
Miukuli 22v HKI........KM 07/07
Kummi.....................KM 11/06, 06/07...................KP -/30-32
*Katherine...............KM 06/07.................................KP 2/28-33
Aili...........................KM 11/07..............................KP 5/-
*Emppu78.................KM 06/07.............................KP 8/-
Betania...................KM 06/07..............................KP 9/28
*Riine.......................KM 10/07..............................KP 11/34
*Diodium...................KM 11/07..............................KP 13/29
Kaa 29v...................KM 11/07.............................KP 28/30
*Julietta......................KM 09/07............................KP 34/40
Tuizu 32v Nurmijärvi..KM 08/07..........................KP 37/-
*JJ-t...........................KM 12/07.............................KP 43/30

Haaveissa toinen

*Minni-07...............KM 10/07
*AinoAmanda........KM 9/06, 8/07, 2/08.
Sade82..................KM 01/08
*Leinikki 28v.............KM 12/04, 01/08
*Kristallienkeli.........Enkelivauva 02/07
Kotirokki.................KM 10/07
Smigul.....................KM 09/07
Myymä....................KM 09/07
Kentia.....................KM 04/07
Mariq......................KU 07/07.............................KP -/29-36
*Sonja74..................KM 07/07..............................KP 6/26-29
*Nti Kesäheinä.........KM 01/08...............................KP 7/-
*Erzi.........................KM 08/07..............................KP 14/33-35
Helmitaustailija.......KM 10/07.............................KP 15/29
*Ansku07.................KM 01/08..............................KP 16/-
*Epskeps 37v...........KM 12/06,03/07,10/07.........KP 18/26-32
*Danjuska................KM 08/07..............................KP 22/32

Haaveissa kolmas

*Daizz........................KM 09/07, 01/08
Elriina.......................KM 10/07
*Singa........................KM 10/07
MissMaisa.................KM 09/07.............................KP -/27
*Pamu k.....................KM 12/07, 01/08..................KP 4/28
*Sus soo.....................KM 02/05,01/08...................KP 6/-
*Kutmula....................KM 11/07.............................KP 14/28
*Mymmyryy.................KM 12/07............................KP 18/30
*Orchid................enkelipoika 06/07..............KP 18-19/27-30
*Tuulenpuuska...........KM 02/06,08/07, 01/08......KP 22/30-32
*Jonttu79..................KM 01/08.............................KP 25/29

Haaveissa neljäs

*Muumiska...............KM 02/08
*Mimuli........................KM 08/07, 02/08
*Rouva Pikkumyy........KM 02/08
Zelda.........................KM
*Surusydän...........Enkelipoika 11/07.....................KP 2/26
*Berry76.....................KM/KU 10/07.......................KP 4/26
*Masukki08............. KM 9/05,11/07, 2/08.............KP 10/30-39

Haaveissa kuudes

*Lumi-Marja 35v..KM 4/98,5/99 (15+5 tyttö ),11/04, 2/08 (15+5 poika) enkelityttö-92

Haamuilijat

Julietta
Jonttu79

 
On aika pitää nimenhuuto, joten ilmoitelkaa itsestänne mahdollisimman pian!! Ei tarvii sanoa kuin HEP! jos ei muuta jaksa/ehdi kirjoitella, niin pysytte listalla



Mielellään tämän viikon aikana, kiitooooos!


AinoAmanda
Ansku07
Berry76
Daizz
Danjuska
Diodium
Elina Maria
Emppu78
Erzi
JJ-t
Jonttu79
Julietta
Katherine
Kristallienkeli
Kutmula
Kvart över
Leinikki
Lumi-Marja
Masukki08
Mimuli
Minni-07
Mymmyryy
Nti kesäheinä
Orchid
Pamu k
Riine
Rouva pikkumyy
Singa
Sonja74
Surusydän
Sus soo
Tuulenpuuska


 
MyAngels ihanaa!!!!!!!!!!!!!
Olen niin onnellinen teidän puolestanne!


Kiitos normaalius onnitteluista


Jonttu jospa iltapissi ei sitä näytä..? sullahan ei ole vielä kp:t ees täynnä, ainakin listan mukaan ois 24/29 tänään keskiviikkona. Ihmettelen muuten ylipäätään miten sulla niin aikaisin tule se haamu..Missä vaiheessa sun ovis oli? Teehän uusi testi kun päivät on täynnä, josko sitten tulisi ihan selvä plussa! Toivotaan niin!


OmaNassu kiirusta on pitänyt ja mun vähäinen palsta-aikani on mennyt sitten tuohon nimenhuutoon..
Mut eipä täältä mitään ihmeempiä uutisia ole kerrottavana. Ukko on pari kertaa kellistetty ja nyt toivotaan vaan että simosimppanen ois tehnyt täysosuman

Osteopaatilla käynti teki taas niin hyvää

Työjuttujen kanssa on vähän hermot kireellä, mut yritän olla ottamatta niistä stressiä. Kaik on ihan ooooooooooooolrait täällä


 
Huolittako uusia pinoonne? Taustasta sen verran et lasta yritetään saada hoidoilla alkuun. Nyt masusa köllii kaks siirrettyä alkiota ja ens viikon lopulla olis testipäivä. Sain keskenmenon viime syksynä (10/07) odotin kaksosia. Keskenmeno huomattiin ultrassa rv10 ja kaksosten kasvu oli pysähtynyt rv7. Vauvaa olemme yrittäneet saada jo 5 vuotta, 2½ vuotta sitten hakeuduimme hoitoon.
Nyt toiveet ovat taas korkella, mut samalla pelottaa hirveesti mitä jos raskaus ei alakkaan ja vielä enemmän mitä jos se menee taas kesken
 
tapsu et varmaan huomannut, etten päässytkään sinne verikokeisiin, niin ei siitäkään asiasta tuu selvyyttä :kieh:

täällä oon taustaillut, kun raskautumiseen uskominen tässä kierrossa on lopahtanut, kun kp on jo niin paljon ja sitten tätikään ei tule niin mitään kirjotettavaa ei taida olla :saint:

samary tervetuloa joukkoon!! olen pahoillani keskenmenostasi :hug: toivotaan että nämä pienet jaksaisivat masussa loppuun saakka :saint: voimia sinulle!!!
 
Sus soo
Samary, tervetuloa. Pienten on nyt pysyttävä matkassa!

Epskeps, täällä ollaan! Taidan kyllä joka päivä tänne kirjoitella. Ensi viikko onkin sitten netitön lomaviikko, joten silloin musta ei kuulu yhtikäs mitään. =)

Oon töistä tänään poissa kun oon kuumeessa, niin kuin tuo kuopuskin. Kiva kiva... loma alkaa ja täällä aletaan sairastella. :/
 
samary Pahoittelut keskenmenostasi :hug: Tervetuloa mukaan :wave: Nyt pienille paljon tarrasukkia matkaan :heart:

jonttu79 Tosiaan, sulla on aika vähän noita kp vasta, ehkä tosiaan on kyse siitä mitä Epskeps sanoi! Toivotaan vahvaa plussaa ensi viikolla :heart:

JJ-t No onpas se nyt inhottavaa, kun ei mitään selvyyttä tule :hug: Mulla kyllä myös on noita 'ylipitkiä' kiertoja ollut useinkin ja monta turhaa testiä tullut tehtyä. Toivottavasti tilanteesi pian selviää :hug:

Sussoo Paranemisia sinulle ja pojallesi :hug: Inhottavaa kyllä just loman alkaessa :/

(.) Enpä nähnyt sitä kuunpimennystä, oli ihan pilvessä taivas :kieh: Tänään pitäis leipoa synttäreille kaikenlaista ja pestä pyykkiä. Siinäpä se päivä vierähtääkin :)

Mukavaa torstaita kaikille!
 
Ihanaa kun tää pino on niin aktiivinen =)

MyAngels Onnea hienoista ultra uutisista :heart: nyt ei muuta kun nauttimaan raskauden ihanuudesta ja mahan kasvusta =)

Miikkis Onnea myös sinne ultra uutisista, kyllä tämä "mukula" on tielle tarkoitettu :heart:

Katherine lohtu :hug: tädistä, toi on mulle tullu jo tutuks haamu+menkat nyt otetaan sitten progesteroni arvot, katotaan onko keltarauhashormonissa jotain häikkää. Kokemuksesta kyllä sä sieltä kaivosta sen kirveen nostat noi ensimmäiset päivät on aina vaikeimpia :hug:

Surusydän lohtu :hug: tädistä

Epskeps Onnittelut nyt normaalin papereista :D

Samary lohtu :hug: menetyksestänne ja toivottavasti nyt et kauaa tarvitse olla tällä puolen vaan ensi viikon lopulla pääset jo odottajien puolelle :heart:

Jonttu mä oon ainakin viskannu Clearbluet roskiin kun antaa ihan omia tuloksia... tossa syksyllä sain haamuplussa kun tikku putos vessanpyttyyn :LOL: että ihan :whistle: testejä sanon minä. Mutta toivotaan että se viiva vielä voimistuu, kun tosiaan jos ei oo edes päivät täynnä :heart:

ON Flunssa ei tullu päälle, kesti tarkalleen vuorokauden. Viluttaa, väsyttää ja nenä on tukossa edelleen, mutta kunnon flunssa on menny pois :saint: Mut taitaa olla taas jotain vatsatautia liikkeellä :ashamed: viime yönä meni 3-4 tuntii vaan pyörimiseks kun koko ajan sellanen olo että oksennus tulee, maha möyrys ja kävin muutamaan otteeseen vessassakin ja kerran juomassa mustikkamehua, että olo helpottuis :( Kyllä se jossain vaiheessa sitten ohi oli menny kun kerta sain nukuttua edes jonkunverran :D töihin kuitenkin piti tulla ku ei aamulla ollu enää huono-olo nyt vaan väsyttää niin pirusti ku yleensä nukun tunnin bussimatkan ja nykyään tuun autolla niin ei voi oikein nukkua matkalla...

Eilen tuli kaverilta viesti, että oli saanu tytön :heart: olin kyllä onnellinen heidän puolestaan vaikka oma tilanne pikkasen muistukin nyt mieleen :(
Mä tässä oon ruvennu epäilemään noita plussia kun tuntuu että niitä "vääriä" plussia tuntuu olevan liikkeellä, ja ajattelin pistää ukon simppa kokeeseen... :whistle: kun molemmat "kunnon"raskaudet on tärpänny ekasta yrityksestä ja nyt tätä kolmatta ollaan sitten yritetty jo puolisen vuotta... :headwall:
 
:heart: Ihania ultrakuulumisia täällä :heart:

:hug: nämä halit on kaikille tädin kohdanneille :hug:

Katherine ja jonttu isot lohtui :hug:

Mulla on kans käyny ennen tätä surullisesti päättynyttä raskausta kierto, jossa tuli ihan selvä haamu, mut sit se vaan katos ja alka menkat. Oiskohan ollu joku kemiallinen tai virheellinen testi. Kurjia juttuja noi joka tapauksessa, kun ensin iloitsee ja sit tulee täti kaupanpäälle.

Täällä suunnassa alkaa elämä voittaa ja itkupuuskien keskellä on niitä hyviäkin hetkiä. Eilen tein inventaarion lasten kaappeihin ja sänkyjen alle. Tulipa tilaa :D mut lapset ei olleet samaa mieltä mun kans ja kantoivat varastota melkein kaikki takas sisälle :headwall: No, miäpä tässä päivänmittaan vien jotain takas odottamaan kesää, sillä en todellakaan ymmärrä mitä käyttötarkitusta rantapallolla ja kahluualtaalla voi olla sängynalla :eek:

Nyt puuron keittoon :wave:
 
Samarylle, tervetuloa pinoon mukaan, mutta toivon todella, että plussan saat ja pääset tuonne odottajien puolelle! :flower:

Lumi-Marja: Kiva, että voit myös vähän paremmin! :hug:


ElinaMarialle: Onnittelut kosinnasta! :flower:
Minäkin olen melko tuore rva 23.11.-07 :heart:

Kuunpimennystä, en minäkään nähnyt , vaikka olimme kyllä liikenteessä, siihen aikoihin.Tosin nukuin sen jälkeen vielä 8:00 asti!:D
Tänä aamuna kp13-14, kokeilin eka kerran ovulaatiotestiä ja kyllä siihen tuli viiva/heikompi kuin kontrolliviiva, mutta tuli kuitenkin. Minä päättelen aina migreenistä ovuloinnit!
Sama kun menkat alkaa, minulla migreeni silloinkin. Olen sellainen hormoonipaketti!
Mutta ei tarvitse laittaa mitään kp:tä vielä, koska tämä kierto menee kortsuja käytellen, vois ne olla vähän helpompia, kauhiaa meuhkaamista niiden kanssa, vähän tunnelma kärsii!

:LOL:

Ihanaa pvn jatkoa kaikille!
Ja paljon Onnea jokaisen Kiertoon myöskin! :heart:

Rva Pikkumyy :heart: :wave:
 
kiitos kaikille kannustavista viesteistä =) eipä tosiaan ole kiertopäivä viel täynnä.
Ovis oli 6.2. mammaksin tikulla. Odotan menkkoja ensiviikkoon ja jollei kuulu niin, voin kerran vielä testata. Tänään on tuo jälkitarkastus tyksissä,jos ne ultralla kattoo ni voisikohan siinä mahdollisesti näkyä jotain? vähän jännittää kyl tuo tarkastus. Joo ja ne clearbluet on varmaan aika :headwall: hyvää päivän jatkoa kaikille!!

ps. sekin vielä ihmetyttää kun oviksesta viikko tuli sitä rusehtavaa limaa ja vaaleenpunasta :eek:

ElinaMaria oikein paljon onnea kosinnasta =)
 
Sus soo
ElinaMaria, onnittelut! Mitäs vastasit kosintaan? ;)

Lumi-Marja, nuo lapset tosiaan keksii kaikille tempuilleen hyvät selitykset. Meilläkin on rantapallo tuolla eteisessä. Sitä tarvitaan kuulemma koko ajan sisäjalkapallon peluuseen :| Nyt siitä on kummasti ilman tyhjentynyt, se on varmaan menny rikki... :whistle: :xmas:
 
Myy, meillä oli myös pyhä tarkoitus käyttää kumia tämä kierto, mutta on se vaan sellaista säätämistä että nurkkaan lensivät! Pari kertaa yritettiin, mutta pelleilyksi meni. :p Ihmettelen oikein että miten sitä joskus on aina vaan kumilla ehkäissyt ja se tuntui ihan normaalilta!
 
Sitä minäkin ihmettelen, esim nuoriso kun käyttää(tai pitäisi aina käyttää kumeja) Voi,voi, mitä elämää! :headwall: Miehen poika 19v, tuskaillu niiden kalleuttakin, hänellä kyllä uusi vakityttökaveri, mutta ilm tyttö ei käytä ainakaan vielä pillereitä.

Niin ja sain 11:ksi kampaaja ajan,kiva! :D

Ps ja mies kun osti vielä 20kpl paketin, että niitä nyt riittää! Mies on lopettamassa tupakan polton, on nyt 4:ttä pvää jo ilman, on hänellä sellainen lääke tukemassa sitä. Huomaan vaan , että alkaa olla aika viriilissä kunnossa, tosin vaikuttaahan siihen moni muukin asia! :D
 
AinoAmanda
Hei :)

Kyllapa taalla tapahtuu!

Onnittelut ElinaMaria! :heart: Olipa kivoja uutisia! ("Oi niita aikoja, oi niita..") :)

MyAngels, aivan upeaa etta pienella kaikki hyvin! Kaikkea hyvaa raskauteesi jatkossakin! :heart:

Ihani ultra uutisia sinullakin Tiinii! Kaikkea hyvaa jatkolle! :hug:

Katherine, voi surkujen surku! Iso lohtuhali sinulle. :hug:

Jonttu, toivotaan etta se plussa sielta viela pongahtaa! :)

Samary, pahoitteluni keskenmenosi johdosta! :hug: Tervetuloa tanne, mutta tervemenoa jo parin viikon paasta tuonne raskautuneiden puolelle! :)


Villasukkia ja lamminta juotavaa kaikille sairastaville ja tsemppia kaikille! :flower:



AinoAmanda
 

Yhteistyössä