Km:n jälkeen kuumeilevat Vol.3

Pamu k: ONNEA ja tarrasukkia ja kaikkea mahdollista!! Aikas ihanaa!! :heart:
Mulla tais autaa se testillä uhkaileminen, kun täti tuli kylään aika rajustikkin. Sain unta vasta neljän jälkeen yöllä, kun vatsa oli todella kipeä, ihan kun joku (täti!!) olis villellyt puukolla koko alavatsaa. Tuntui myös että vatsan sisällä olis ollut pieni ukkosmyrsky salamoineen. Eipä ole koskaan ennenmmin tollasia kipuja ollut, ei edes sillon km:ssä. :/ Nyt on sellasta tympeetä jomotusta ja aika niukkaa rusehtavaa vuotoa. Mutta eiköhän tää nyt ole se kauan odotettu kp1!!! :D Onneks meen iltavuoroon niin pystyi kuitenkin nukkumaan kun unta viimein sain.
Ansku07: Asustellaan Etelä-Pirkanmaalla ja 26 vuotta tärähti tauluun vähän ennen vuodenvaihdetta.
 
tapsu sulla kun ne menkat alko niin kuinka runsaat ne oli?? musta tuntuu ett'ä nää mun " menkat" oli niinu tässä kaks päivää limaa, missä ruskeita hyytymiä, verta ei tullu kertaakaan, mutta mahakivut oli niiku menkoissa voisko olla että ne oli menkat!!! :attn: :attn: voisko joku viisaampi kertoa!!??

kutmulaonneksi olkoon :flower: :flower:

ansku olen 22 vuotias ja tampereelta..mä taidankin sitten olla ihan juniori tässä porukassa!! :ashamed:
 
Ultrakuulumiset =)

Eilen käytiin np-ultrassa ja kylläpä taas jännitti, pari päivää hermoilin ja pelkäsin hullunlailla mutta kuvan tultua ruutuun vierähti kivi sydämeltä..siellä se meidän jo vauvan näköinen sintti köllötteli kädet korvilla ja oiko jalkojaan, välillä venytteli rinta kaarella itseensä :D Isiäkin nauratti ääneen murunsa touhuilut.

Lääkäri oli aivan ihana (oli sama lääkäri joka kesälläkin mut ultras), sanoi heti ultrauksen alettua että siellä se sydän sykkii =) ja nappas heti alkuun myös niskaturvotuksen samalla puhuen että kaikki näyttää hyvältä ja normaalilta. Nenäluukin näkyi selvästi.
Kaveri oli ottanut spurtin kasvussa ja LA siirtyi viikolla eteenpäin, ihan mukava ylläri, nyt siis mennään jo 14 rv. Jokohan sitä uskaltais huokasta ja alkaa oikeesti vaan nauttimaan...

Onnea kaikille plussanneille :flower: ja paljon tsemppiä sekä hedelmällistä kiertoa kuumeilijoille, olette ajatuksissa ja toivon että tapaamme odotuspuolella nopsaan :heart:

Gatsu ja Elvi 13+1
 
heipparallaa jälleen..

PAMU K:lle onnittelut myös tätä kautta!

(.) ovista olen tällä viikolla testaillut kun tikut tulivat maanantaina. ma ja ti sain plussan, ke ja to nega, mutta tänään taas plussa!? mitä ihmettä
testasin ihan muuten vaan tänään, koska se on hauskaa, mutta plussa pistää pienen pään taas hyrskyn myrskyn onkos mielipiteitä asiasta?
 
riine onnea tädistä!!! millasta vuotoo sulla on?? mä alan jo huolestua kun tää mun vuoto ei muutu yhtään runsammaks.. :kieh: mutta riine nyt mennään sit aikalailla samoilla päivilla ja voidaan sitten testailla samaan aikaan, jee!! :saint: pamu k tippu pelistä kun meni jo plussaamaan ja tapsu on vaan hiukan meitä edellä.. :D
 
JJ-tIhan reilua kunnon kuukautisvuotoa ja aika kovat kivut päälle. Vatsa myös aika sekasin, kuten mulla on usein menkkojen aikaan. Rintojakin vähän vihloo, mikä on mulla ihan uus oire. Jos se sun vuoto ei muutu, niin testaa uudestaan. Jos se oliskin plussa ja toi vuoto olis vaan ns. menkat??!! :eek: Tai sitten sulla on vaan vähän "tavaraa", ettei tuukkaan reilumpaa vuotoa. =) On nää niin ihme juttuja...
 
sitä tässä mietinkin kun km n aikana tuli niin paljon verta ja muuta tavaraa, että nyt on menkat mutta sielä ei oo mitään mitä tulis pihalle tai jtn.. :headwall:

onkos kellään ollu km:n jälkeen tai raskaana ollessa nännipihat kuivat?? mulla on edelleen raskaustissit :D ja nyt ihan kuivat nännit myös.. sitten kivuista päätellen nää olis menkat, mutta sitä yhtä oiretta, mitä mulla on aina menkkojen kanssa ei ole vielä tullut, eli supistaa niin paljon että peräaukkoo vihloo niin ettei edes pysty käveleen :ashamed: onko muilla??
 
Paljon onnea Kutmula! :D

Riinelle tätionnittelut :flower: Toivottavasti ei tule enää uudestaan ;)

ON Eipä ihmeempiä. Vähän semmoinen pläääh olo
koko tän vauvakuumeen kanssa, tässä kun on jo 1½ vuotta mennyt.. ja tässä pinossakin olen kohta vuoden jo ollut
Mut eiköhän tämä tästä taas kerran..
 
Onnea kutmula! Olet meidän esikoisen kanssa syntynyt samana päivänä, nuorimies täytti 11 vuotta! ( Kiitos Myangels onnitteluista =) )

Pamu k Ihana uutinen! Hirmuisesti onnea plussasta ja kovasti tarrasukkia pikkuiselle matkaan! :hug:

Onnea riinelle tädin saapumisesta!

Gatsulla oli mukavia ultrauutisia! Mukavaa odotusta :heart:

(.) Eilen illalla olin havaitsevani selviä ovulaationippailuja! Harmi, ettei niitä voi yrittää hyödyntää sen hematooman takia :/ Toisaalta ihanaa, että oma kroppa on taas 'hallinnassa' ja ilmeisesti myös toimii =) Mutta muuten aika samanlainen fiilis jatkuu, poliaikaa odotellessa.

Epskeps Hirmusesti sulle voima :hug: :hug: ja mielenpiristystä :heart:
 
Onko kenelläkään ollut "pisteliästä" ovulaatiota km:n jälkeen? Mulla on nyt 2. kierto menossa km:n jälkeen ja ensimmäinen ovis oli aika outo...Olin jo ihan varma että olen uudestaan raskaana. Nyt tässä seuraavassa kierrossa on ollut huomattavasti vähemmän tuntemuksia mutta silti nippailee munasarjoja...Jääkö tää tällaseks vai onko seuraavassa kierrossa jo ihan tuntemukseton? :eek:

Km oli viikolla 5+5 ja itsestään tuli ulos. :|
 
JJt Ihan sun vuoksi sain aikaiseksi kirjoitella tänne ;) . Mullakin tuli tuollaista 'viiruista' limaa kipujen kera, mutta lääkärin mukaan se ei ollut menkkavuotoa. Mulla alkoi menkat vasta yli 9 viikkoa keskenmenon jälkeen ja silloinki terojen ansiosta. Ekat menkat oli tosi, tosi niukat; vain pyyhkiessä tuli verta. Sitten kun alkuun päästiin niin menkat on tulleet ihan säännöllisesti ja kerta kerralla vuoto on vahvistunut. Mulla nää niukat vuodot ja ne limat johtui ohuesta kohdun limakalvosta lekurin mukaan. Toivottavasti sulla se täti oikeasti kohta tulisi tai jospa sulla olisikin joku pieni vauvanalku kyydissä! =)

PamuK Onnittelut plussasta!

MyAngels Kaipailinkin tässä taustalla sun kuulumiasi kun pidit taukoa! Kiva, että olet toipunut fyysisesti niin hyvin keskenmenostasi ja viesteistäsi päätellen myös henkinen toipuminen on jossain kuosissaan. Hauska oli myös lukea koiravauvoistanne, ja kyllä te vielä taatusti saatte syliinne myös pienen ihmisvauvanne! :hug:

Epsu :hug: Sitkeästi olette nämä puolitoista vuotta kyllä jaksaneet ja positiivisena olet jaksanut pysyä. En nyt huomannut, onko niistä tutkimuksista jo jotain selvinnyt? :hug:

Täällä kp 21 eikä oikein tuntemuksia suuntaan tai toiseen. Viime kierrossa oireita oli vaikka kuinka ja korkealta tipuinkin sitten tädin saapuessa. Nyt ois jo hinku testata, mutta vielä 5 päivää ajattelin ootella... Oishan vaan niin ihana saada se plussa nyt vihdoin, kun kuun lopussa 27.1. ois ollut meillä laskettu aika...

Hauskaa viikonloppua kaikille!
 
sonja kiva kun viitit vastata!! en sitten tiedä oliko toi niin hyvä uutinen mun knnalta, mutta hyvä saada jotain tietoo tilanteesta :/ sanoko se lääkäri sulle mitä se vuoto sitten oli?? tää vaan tuntuu ihan menkoille ja olis juuri sopivassa kohdassa kun viis viikkoa on km:stä kulunut...

nyt oon kyllä ihan sekasin :headwall: edelleen on raskaustissit :D ja muita siihen viittaavia oireita..mutta en kyllä enää voi epäillä raskautta vaan just jotain että kohdun limakalvo on liian ohut tai jtn..voi paska!!!! haluis niin päästä taas yrittään ja unohtaan kaiken sen helvetin mitä jouduin kokemaan :'( ikinä en kyllä unohda, mutta jos kroppa edes unohtais niin vois alottaa kaiken alusta...sitäpaitsi jos kohdun limakalvo on liian ohut niin sehän tarkottaa myös sitä että kiinnittyminen ei onnistu, eikös??

kiitti sonja vielä kerran kun kerroit sun tilanteesta!!jos jaksa olis kiva kuulla miten sulla muuten on menny sen kierron ja muunkin suhteen?? jos haluat laita mulle yv:tä ja kerro sun tarinas :saint: ...sekin saattaa helpottaa tulevaa "vuosipäivää" kun asiasta puhuu.. voimia sulle ja toivotaan pikaista plussaa!!! :hug:
 

"Nyt olen vapaa ja mukana tuulen,
saan kulkea rajalla ajattomuuden.
Olen henkäys tuulen, tähdenlento,
olen kasteisen aamun pisara hento.
En ole poissa, vaan luoksenne saavun
mukana jokaisen nousevan aamun.
Ja jokaisen tummuvan illan myötä,
toivotan teille hyvää yötä."

-Eino Leino-


täälä taas yksin istun ja suren!! voi, meidän pieni olisi ollut jo viikolla 17 :'( voi tätä surun ja itkun määrää!!!! näköjään se voi iskeä milloin tahansa..tuo runo on jotain niin kaunista ja jotain niin surullista samalla..
 
Kiitos Sonja haleista :hug: Ei tässä nyt luovuttaakaan aiota, vaikka välillä käy mielessä että ehkä sitten saattais onnistuakin kun heittäis hanskat tiskiin.. :/ Mut yritetään elätellä toivetta että tämä yritys vielä palkittaisiin :saint: Tutkimuksista ei ole vielä mitään selvinny. Tähän astiset tulokset on olleet ihan normaaleja, mikä sinällään on tietysti hyvä :) Yhdet tulokset vielä puuttuvat, tukostaipumustestien.. Niitä jännityksellä odotan...
Jospa ne sais ensi viikolla tietää..

JJ-t tuo on niin surullisen kaunis runo..

Jos epäilet että kohdun limakalvo on liian ohutta, voit yrittää vahvistaa sitä esim. juomalla greippimehua, se ainakin monien mielestä on auttanut. Itse en sitä pystynyt juomaan, oli liian hapanta :x Mulla noi limakalvot on kaiketi ihan ok, mutta silti "douppailen" itseäni foolihapolla, vehnänalkioöljykapseleilla, E-EPAlla ja raskausvitamiineilla... Niin ja kaiketi helokkiöljykapseleistakin voisi olla apua limakalvoihin. Ei näistä pitäisi haittaakaan olla :) :hug:

 



Haaveissa esikoinen

Riine.......................KM 10/07
Vaimo85.................KM 11/07
Aili...........................KM 11/07
Kurreliini...................KM 11/07
ToukoMuru..............KM 11/07
Valssu.....................KM 09/07
NinaTT.....................KM 09/07
Angelina..................KM 07/07
Pullenah85..............KM 03/07
Miukuli 22v HKI........KM 07/07
Mymmelis.................KM 05/07, 07/07
Kummi.....................KM 11/06, 06/07...................KP -/30-32
JJ-t...........................KM 12/07.............................KP 3/30
Miikkis 25v ..............KM 12/06,TM03/07,KU05/07....KP 12/-
Tinkatar...................RK 10/07...............................KP 14/28
Kaa 29v...................KM 11/07.............................KP 18/35
Emppu78.................KM 06/07.............................KP 18/-
Juuliai......................KM 11/07.............................KP 22/28-30
Siilura......................KM 10/07.............................KP 22/31
Betania...................KM 06/07..............................KP 24/-
Tuizu 31v Nurmijärvi..KM 08/07..........................KP 25/-
Diodium...................KM 11/07..............................KP 29/30
Julietta......................KM 09/07............................KP 29/40

Haaveissa toinen

Ansku07.................KM 01/08
Nti Kesäheinä.........KM 01/08
Fey.........................KM
Kotirokki.................KM 10/07
Typy83....................KM
Smigul.....................KM 09/07
Myymä....................KM 09/07
EevaRouva.............KM 07/07
Kentia.....................KM 04/07
Dasale....................KM -/07, -/07........................KP -/23-28
Tapsu85..................KM 09/07,12/07...................KP 3/-
Helmitaustailija.......KM 10/07.............................KP 3/29
Danjuska................KM 08/07..............................KP 9/32
MyAngels.................Enkelipoika 06/07,KM 12/07..KP 9/28
Epskeps 37v...........KM 12/06,03/07,10/07.........KP 10/26-28
Sonja74..................KM 07/07..............................KP 22/26-29
Millimenninkäinen...KM 12/07..............................KP 22/-

Haaveissa kolmas

Mymmyry..................KM 12/07
Emunen....................KM 11/07
Elriina.......................KM 10/07
Singa........................KM 10/07
Kutmula....................KM 11/07.............................KP -/28
MissMaisa.................KM 09/07..............................KP 9/27
Tuulenpuuska...........KM 02/06,08/07, 01/08......KP 12/30-32

Haaveissa neljäs

Zelda.........................KM
Surusydän...........enkelipoika 11/07
Berry76.....................KM/KU 10/07.......................KP 16/-
Masukki08.................KM 11/07............................KP 19/32-42

Haaveissa viides

Tilly...........................KM --/07, 10/07.................KP 16/-

Haamuilijat


Orchid
 
epskeps mitä foolihappoa sä otat?? oon kuullu että kannattaa jatkaa sen syömistä km:n jälkeen.. oon syöny vaan multitabsin raskaus vitamiineja..voisin alkaa syömään myös foolihappoa, mitä kannattaa osta ja mistä?? greippimehut on täälä jääkaapissa valmiina kunhan vähä joiskin :D

ihmeellistä kuinka yksi runo voi tehdä olon näin surulliseksi, olen itkenyt jo toista tuntia ja kun helpotti niin aloin kirjottaan tätä ja taas tuli itku :'( toisaalta en ole itkenyt pariin viikkon niin kai tää on sallittua...
 
JJ-t itkeminen on ihan sallittua
Ei ole hyvä padota tuntojaan sisälle vaan päästää niitä ulos silloin kun ovat tullakseen. Olen napsinut semmoista foolihappoa kuin Foli-B strong http://www.biovita.fi/suomi/tuotteet/foli-b.html Sitä olisi hyvä syöttää miehellekin, se kun parantaa simppojen määrää ja sperman laatua ;) Itse en vaan ole saanut tuota omaani sitä syömään :/ On vähän laiska napsimaan nappeja, toisin kuin vaimonsa :whistle: :LOL: Tuossa multi tabsin raskausvitamiinissahan on myös foolihappoa, tosin vaan 200 kun taas Foli-B:ssä on 800.. Monissa maissa tuota foolihappoa suositellaan syötäväksi raskausaikana ja myös silloin kun yrittää raskautta. Suomessa ei taideta neuvoloissa moista suositella, en ainakaan silloin kun esikoistani odotin (no on siitä jo 5v..).
 
mä oon sitä purkkia lukenu, mutten oo foolihappoa huomannu.. :headwall: taidan huomenna mennä ostaan tota, onko kallistakin?? joo kyllä sitä nykyään :D suositellaan ottaan jo raskautta suunnitteleville..tää on kyllä tosi outoo "raskaustissit" on taas turvonnu :ashamed: siks mä sanon raskaustissit kun ne oli kasvanu kuppikoon verran jo viikolle 10 ja nyt tuntus taas siltä..silti on vuotoo ja testi nega..ihmeellistä.. :saint:
 
Lauantaita kaikille.... Tää on oikein masispäivä... En tiiä, mä vaan nyhjötän ja suren jo kun oon ihan varma ettei sitä plussaa tuu kuitenkaan.... Plääh! :headwall:
Ja toissapäivänä olin ihan innoissani ja varma plussasta.....
Kiva kun nää masikset iskee aina viikonlopulle, ku vois tehän jotain muutakin ku kyhjöttää sisällä... Mut ku ei huvita, ni ei...

 
JJ-t ja Julietta ja kaikki muutkin :hug: :hug: :hug:
Itselläki oli eilen masis päivä mutta nyt taas paremmalla mielellä kohti uutta yritystä :) Olin aamun yksin shoppailemassa ja eilen mies vei minut syömään synttäreitten kunniaksi :heart:

Mulle saa päivittää nyt sen KP 2 koska ne menkat alkoi sitten ihan kunnolla.
 
tervehdys,
kiitos teille kaikille Ihanille Naisille onnitteluista!!

iloita osaan ehkä vasta parin viikon päästä...
jaksaisko joku vielä auttaa?
täällä oli jossain vaiheessa joku laittanut taulukon kuinka tuo raskaushormi poistuu km myötä? en löytäny ku selailin vanhoja pinoja...
muistaako joku? tai kukas sen laittoi?

eli pelko perseessä oon nyt ruvennu miettiin ett voiko reilun kuukauden takainen km vielä aiheuttaa plussaa? enkä ookaan raskaana??

Gynellähän kävin ja kaikki oli tullut ulos, km oli niin aikainen. Enkä saanut mitään kommentteja kuin että, paremmalla onnella seuraavalla kerralla...siis heti sai yrittää jne.

ONko kellään tietoa?
JJ-tn kanssa :) tossa muutama ajatus jo vaihdettiinkin.
 
Helmitaustailija: Tyhmä täti ei älynnyt jättää sua rauhaan

Pahoitteluni...

Tästä kierrosta sitten, eiks je?



Ansku07 ja JJ-t: Mä olin tämän keskenmenon vuoksi yön sairaalassa, ja sain sieltä kahdenlaisia ohjeita - toinen ohje oli odottaa yhet menkat, ja toinen ohje että kahet menkat. Mulla keskenmenovuoto kesti tavallisten menkkojen verran, eikä vuoto ollut lainkaan runsasta. Ei tullut hyytymiä, ei mitään "limppejä". Vuodon loppumisesta meni reilu viikko kun tunsin oviksen. Se on mulla aina tosi tosi voimakkaan kipeä. No nyt kun ne menkat alkoi ajallaan, niin vuoto oli ihan älyttömän runsasta pienine hyytymineen. Nyt on mukava olo, kun tuntuu että kaikki tavarat on tulleet pois...


kutmula:


Se typerä täti sitten löysi tiensä sinnekkin

Voimahali!



Julietta: En oo käynyt siellä paikassa Tampereella. Meidän pojat on Kuopiosta, Vilppulasta ja Yli-Härmästä

Kovasti puhaltelen sulle plussatuulia
+++++++++

Pamu k: VOI ONNEA ONNEA!!!!!!!!!!!!!

Pienen on nyt pakko pysyä mukana!!


Onnea tädistä Tapsu ja Riine


Gatsu: Oih, ihania uutisia


masukki08: En osaa kyllä sanoa tuohon ovistikuttamiseen juuta enkä jaata

Peitot pöllyämään vaan



Epsukka: Täältä tulee sulle iso voimahali
ja suukko

Toivotaan että se tulos tulee piakkoin!

berry76: Hienoa että kroppa on hallinnassa! Voimia!!


Pickane: Mulla on ollut aina erittäin pisteliäs ja kivulias ovis. Pysynyt samanlaisena enkelin synnytyksen ja tämän keskenmenon jälkeen. Ainakin toistaiseksi. Myös mulla oli tämä km samoilla päivillä kuin sulla. Voimia!!

Sonja74: Ihana kuulla että joku on mua kaipaillut

Fyysisesti oon onneksi ok, ja kyllä tuo henkinenkin puoli taitaa olla...

Sellainen pettynyt tunne vaan... Ja epäusko tulevaisuutta kohtaan jäänyt

Kun tulin raskaaksi, niin moni sanoi että no tällä kertaa kaikki menee hyvin, ja etteihän nytkin voi mennä huonosti... Menipä vain...

Mutta eteenpäin on vaan mentävä vaikka elämä kolhiikin välillä

Hali sulle ystäväni!

Toivotaan että se plussa pärähtää


JJ-t: Toivotaan että tilanteesi selviää! Voimia hirveesti!!

Anna itkun tulla kun se on tullakseen, se helpottaa.

"Joskus kokea saat tunteen, toinen katselee sua kaukaa.
Kuulet omat askeleesi, vaan et niitä jotka sua seuraa.
Vaikka taakses käännät pään, ketään et siellä nää,
lämmin tunne vain sun sydämeesi jää.
Silloin sua mä aattelin, silloin sua mä kaipasin,
missä sä nyt lienetkin, siellä oon nyt minäkin.
Vaikken nyt mä sua nää, niin hetkeks luokses mä jään,
lämmin tunne vain mun sydämeeni jää... "




"Sinä puutut kodistamme. Me sytytämme erityisen kynttilän...
Ihmiset ajattelevat, enkö ole vielä päässyt yli Sinusta,
he sitä kysyvät.
Minä ihmettelen kovin, mitä he tarkoittavat...
Sinä panit pyörän pyörimään minussa - ketjureaktion
ilman loppua, tunteiden vuoristorataa, ylös, alas.
Eteenpäin, taaksepäin.
Olen kutonut Sinut itseeni, niin tiukasti, kuin langan,
joka vaihtaa väriä kuvakudoksessa.
Ei, en minä ole päässyt Sinusta yli.
Miksi olisinkaan?
Minä elän kaikkea sitä, jonka Sinä annoit.
Minä olen onnellinen siitä, että Sinä
kosketit minua ja muutit minut kyynel kyyneleeltä.
Uskon, että se on Sinun lahjasi minulle.
Lahja, jonka saan aina pitää..."



ON: Täällä syödään Multitabsin Raskaus tabuja, ja myös samaa foolihappoa kuin Epskepskin. Kun aloin odottamaan, niin Teratologisessa tietokeskuksessa suositeltiin raskausaikana käytettäväksi ainoastaan Multitabsin Raskaus-tabuja. Foolihappo kuuluu luontaistuotteisiin joita he eivät suosittele käytettäväksi. Tässä meille kaikille tieto tulevaa kohtaan =)
Minä oon vm -82 joten ikää on 25.v. ja asuinpaikka on Etelä-Pohjanmaalla


Hei hei taas!
 

Yhteistyössä