Km:n jälkeen kuumeilevat Vol.3

Moikkuli!!


On ollut hiukka kiirusta jotten oo ehtinyt koneelle...
Töissä on ollut niin kiirusta, ja kotonakin kun ostettiin 2 ihku ihanaa koiranpentua
Ne on niiiiiiiiiiiiiiiiin suloisia
Eli kaksi 8vkon ikäistä koiranpentua, jotka tuovat pennun tuoksua ja tuhinaa taloon, on juuri sitä mitä tarvitsemme
Kun lapsia ei kerran anneta...
Mutta nyt meillä vipeltääkin täällä sitten 5 koiraa


Täällä alkaa menkat ehkä loppumaan... Vuoto on ollut niin järkyttävän runsasta, että hb on varmasti laskenut roimasti
Ja hermot on olleet toooooooooosi kireällä varmaan tämän älyttömän runsaan vuodon takia


Tosiaan samoilla päivillä mennään Epskepsin ja Danjuskan kanssa


Katherinelle iso voimahali


Miikkis: Mua niin jänskyttää teitin puolesta
Toivotaan että kaikki menee hyvin, ja piakkoin pieni ihminen ilmoittaa teille tulostaan


Nyt on pää niin tyhjä
ja nuo kaksi pientä roikkuu housunlahkeissa kiinni, joten taidampa mennä niitä ruokkimaan, ja huomioimaan myös isompia poikia


Ai juu
Orchidin kuulumisia minäkin kaipailen!
 
No voi JJ-t... Toivomma että se täti pian kurvaa, niin voi aloittaa ns. puhtaalta pöydältä. ;) En tosiaan osaa sanoa, kumpi olis tässä tilanteessa parempi, positiivinen vai negatiivinen. Toisaalta vauvakuume on niin raastava ja toisaalta olis sitä tätiäkin kiva tervehtiä välillä. Pikku pää sekoaa!! :wave: Silmät märkänä, tai oikeestaan koko naama =) , kattelin tänään telkasta jotain vauvaohjelmaa...
MyAngels: teillä sitten vilinää riittä, 5 koiraa!! :eek: Meillä yks iso rontti on kyl ihan tarpeeks. Meidän rakas karvaturri on joutunut vähän sijaiskärsijäks, vauvankorvikkeeks, saa haleja ja hellimistä varmaan yli tarpeidensa! :D Rotjake vaan on niin iso, n. 45 kg, että sitä ei kauheesti viitti sylissä helliä.
 
Hellou pitkästä aikaa!! :D

My Angels: Piti heti kiiruhtaa kysymään noista hauveleista.. Minkäs rotuisia karvapalloja teillä on? Mun ihastus on tällä hetkellä tuo kultsipentu, vaikka se on järsinyt jo kaappikelloa ja stereoiden volumenappulan ja kirjaston kirjan kannet ja isukin silmälasien sangat jnejne.... Se on vaan niin ihku!

Tervetuloa uusille!!!! :flower: :hug:

Omaa napaa vähän vielä: Täällä ollaan otettu lugeja ja kovasti ootellaan että pääsee testailemaan. Lämpöä oli äsken tasan 37, eli lupaavalta tuntuu... selkää juilii vähän ja masua aina välillä nippailee.

Niin ja hammasta särkee SIKANA! Kävin aamulla lääkärillä kun on lohjennu toi takahammas ja voi morjens ku puudutus lakkas.... |O |O |O Onneks noi särkylääkkeet on olemassa. Pikkuvinkkinä kaikille: Kantsii ehdottomasti pyytää lääkäriltä (keltä tahansa) särkylääkeresepti. Makso toi iso paketti 2euroo.... Pikkupaketti maksaa enemmän ilman reseptiä.

Että tämmöstä!

Tsemppiä jokaiikalle!
 
ehkä se nega on kumminki nyt parempi...pientä tuhruvuotoa on jo tullu niin eiköhän se täti kohta kurvaa paikalle.. jotenki joka kerta kun oon testannu negan niin täti on saapunu vuorokauden sisään niin niille jotka menkkoja odottaa niin tehkää testi!!! :D ehkä se pää antaa sit luvan menkkojen tulla, onhan tää jotenkin myös psyykkinen juttu :saint:
 
MyAngels onnittelut koiranpentujen johdosta :flower: Mitäs rotua ne ovat? Onko teidän kaikki koirat samaa rotua? Mä olen haaveillu koirasta 30 vuotta, mutta vieläkin se on saamatta.. :snotty: Mut kyllä noi 2 kissaa ja 1 heppa riittävät ;)

JJ-t mulle on käyny muutankin kerran niin, että kun oon testannu niin täti on tullu ihan hetken päästä :/ Kerrankin kävi niin, että istuin pöntöllä ja tein testin niin samalla alkoi tiputtaan verta :kieh: Ei kivaa ei :( Nyt oonkin päättäny etten testaile enää ennen kuin se täti on myöhässä ja kunnolla (saa nähdä pitääkö päätös :whistle: ) :)

OmaNassu Tänään on taas osteopaatti hoitanut meikäläistä ja olo on hyvä mutta väsynyt. Varoitteli että saattaa tulla kaikenlaisia tunteita pintaan hoidon jälkeen, joten niitä odotellessa... :whistle:
 
My Angels: onnittelut pikku-pennuista =) Minäkin olen henkeen ja vereen koiraihminen, kotona tällä hetkellä kaksi ja kasvattejakin on maailmalla. Tosin, kun keväällä siellä synnytyssalissa kärvistelin, sanoinkin kätilölle, että vähään aikaan ei meidän tyttöjen tarvitse pentuja tehdä - nyt kun tiedän miltä se tuntuu :kieh: Ja lintujakin meillä on, joten aikamoinen eläintarha, mutta kaikki niin rakkaita :heart:
Ja tänä vuonna tulee uusi pieni karvapallo, toivottavasti sieltä tulee plussa, kun emme vielä tiedä onko kantava vai ei :p

Ansku
 
Tilasinpas muutamat testit jos vaikka se tätsyli sit tulis käymään! :LOL:
Hassusti kyl tänään juilinu tota alamassua. Tuli vaan mieleen, et jospa se liittyis siihen tulehdukseen. Outoa ja hassua vaan, ettei ole aikasemmin ollut mitään oireita siihen liittyen, niin miks just sitten heti kun kuuri loppui?? :eek: Mut olis van se rakas täti... :heart:
 
Tyhmä minä!! Tyhmä!!
En ollenkaan hokannut toivottaa uusia tervetulleiksi
Anteeksi käytökseni

Eli uusille tulokkaille iso voima,- ja lohtuhali
ja tervetuloa joukkoomme
Olen pahoillani menetyksistänne...


ON: Kiitoksia vain! On nuo karvaturrit kyllä aivan ihania
Elikkäs meillä on 5 poikakoiraa. 8v. Kultainen noutaja, 6.v. Kultainen noutaja, 2.v. Kultainen noutaja, ja sitten nuo 8vkon vanhat Kääpiöpinseri-veljekset

Voin sanoa, että vauhtia ja vaarallisia tilanteita riittää


Oi, ja taas mun täytyy juosta!


:MyAngels
 
VOIH! Säkin oot menettänyt sydämmes kultseille MyAngel! Sama täällä! Meiltä löytyy semmonen oiskos jo 7kk vanha tyttövauva!

Täällä jatkuu kuumeilu, lämpö yli 37, mut ilman flunssia tms... Hammasta juilii vielä (&%Y#"¤%"#

JJ-t: Mullekin käy aina noin... paiisi tietty viime aikoina ku menkat on heitelly, mut ylensä ku testaan ni ne alkaa viim seuraavana päivänä, mut testailu on kivaa!!!
 
riine oothan sopimuksessa mukana??ens kierto tärppikierto ja täti kylään heti!!!pamu K ja tapsu on mukana, meillä kaikilla km:stä 30+ päivää niin on hyvä seurailla kuka menee missäkin kierron yms. suhteen!! :D

myangels sulla on kyllä niiiiiiin ihania hymiöitä!!! :D
 
Vai semmoisia muruja MyAngelsin kotona pyörii
Mun yhdellä kaverilla on noita kääpiöpinsereitä ja pieni muotoista kasvattamistakin harrastaa.

Oottekos tytsyt katsoneet telkusta "Meille tuli vauva"-ohjelmaa, joka on tällä viikolla tullut? Tulee neloselta klo 13 ja seuraavana aamuna uusintana 9.30. Tuli nyt ma, ti ja ke. Huomenna tulee tän päiväisen uusinta ja sit ens viikolla taas ma. Puolessa tunnissa näytetään perhe jolle tulee vauva ja miten se vauvan tulo muuttaa elämää jne. Eihän tuossa ajassa nyt kovin syvällisiä pohdita, mutta ihan kivaa katsottavaa. Eikun tallennukseen jos ei ehdi katsomaan
Itse oon nyt katsonut ma ja ti jaksot ja ma jaksossa se vauva oli pariskunnan esikoinen ja ti jaksossa perheen kolmas lapsi. Ma jaksosta jäi ihmetyttämään miten ne lähti sairaalasta jo 12,5 tuntia vauvan syntymän jälkeen :eek: Ja ti jaksossa se, että miten siellä kysyttiin siltä äidiltä sairaalassa, että tahdotko kivunlievitystä ja mitä kivunlievitystä ja koska


No tulipas nyt mainostettua...


 



Haaveissa esikoinen

Riine.......................KM 10/07
JJ-t.........................KM 12/07
Vaimo85.................KM 11/07
Aili...........................KM 11/07
Kurreliini...................KM 11/07
ToukoMuru..............KM 11/07
Valssu.....................KM 09/07
NinaTT.....................KM 09/07
Angelina..................KM 07/07
Pullenah85..............KM 03/07
Miukuli 22v HKI........KM 07/07
Mymmelis.................KM 05/07, 07/07
Kummi.....................KM 11/06, 06/07...................KP -/30-32
Miikkis 25v ..............KM 12/06,TM03/07,KU05/07....KP 10/-
Tinkatar...................RK 10/07...............................KP 12/28
Kaa 29v...................KM 11/07.............................KP 16/35
Emppu78.................KM 06/07.............................KP 16/-
Juuliai......................KM 11/07.............................KP 20/28-30
Siilura......................KM 10/07.............................KP 20/31
Betania...................KM 06/07..............................KP 22/-
Tuizu 31v Nurmijärvi..KM 08/07..........................KP 23/-
Julietta......................KM 09/07............................KP 27/28
Diodium...................KM 11/07..............................KP 27/30

Haaveissa toinen

Ansku07.................KM 01/08
Nti Kesäheinä.........KM 01/08
Fey.........................KM
Kotirokki.................KM 10/07
Typy83....................KM
Smigul.....................KM 09/07
Myymä....................KM 09/07
EevaRouva.............KM 07/07
Kentia.....................KM 04/07
Tapsu85..................KM 09/07,12/07...................KP 1/-
Helmitaustailija.......KM 10/07.............................KP 1/29
Danjuska................KM 08/07..............................KP 7/32
MyAngels.................Enkelipoika 06/07,KM 12/07..KP 7/28
Epskeps 37v...........KM 12/06,03/07,10/07.........KP 8/26-28
Sonja74..................KM 07/07..............................KP 20/26-29
Millimenninkäinen...KM 12/07..............................KP 20/-
Dasale....................KM -/07, -/07........................KP 50/23-28

Haaveissa kolmas

Mymmyry..................KM 12/07
Emunen....................KM 11/07
Elriina.......................KM 10/07
Singa........................KM 10/07
Kutmula....................KM 11/07.............................KP 1/28
MissMaisa.................KM 09/07..............................KP 7/27
Tuulenpuuska...........KM 02/06,08/07, 01/08......KP 10/30-32
Pamu k.....................KM 12/07..............................KP 28/-


Haaveissa neljäs

Zelda.........................KM
Surusydän...........enkelipoika 11/07
Berry76.....................KM/KU 10/07.......................KP 14/-
Masukki08.................KM 11/07............................KP 17/32-42

Haaveissa viides

Tilly...........................KM --/07, 10/07.................KP 14/-

Haamuilijat


Orchid
 
Nyt ne tuli!!! Tänään on siis kp1 :attn: Kiertopäiviä on taas vaikea sanoa. Jätetään tyhjäks siis. Sitten vaan tärppikierto käyntiin. Miten JJ-t, pamu k ja riine? Tänään on kyl muutenkin hyvä päivä, kävin vaa´alla ja puolikkaisen kilon olin taas puottanut!

MyAngels Onnea karvaisista lapsista!

Epskeps Voi se "meille tuli vauva" -ohjelma on ihana! Mukavaa iltapäiväkatseltavaa. Vaikka se on tullu vasta pari päivää, niin se saa mun vauvakuumeesta ihan sietämättömän... Voisitkos muuten sitten päivitellä ne mun kiertopäivät, olisitko niin kiltti? :D
 
Heippa kaikille!

MyAngels Ihanaa kuulla sinustakin! Ja mukavaa, kun teillä on pikkukoiria nyt kotosalla. Siinä riittääkin menoa ja vilskettä, kun on 5 koiraa saman katon alla! Meillä on ajokoira, mutta se on tuolla ulkosalla, kun esikoinen on allerginen. Toki joskus käy sisälläkin, muttei voi hirmu vakituisesti olla..

tapsu85 Onnittelut tädistä! Kerrankin voi onnitella =)

Epskeps Mä eilen katoin hetken aikaa sitä meille tuli vauva -ohjelmaa, mutta jotenkin oon nyt niin herkällä mielialalla, että käänsin sitten kanavaa. Samaten illalla jätin katsomatta faktalta riskitapauksia -ohjelman... Ehkäpä sitten taas, kun voi itsekin kuumeilla kunnolla, voi alkaa katsomaan noita ihania ohjelmia :heart:

(.) Ei mitään ihmeitä. Vuotoa ei oo kai lainkaan :eek: Outo olotila :D Tänään hirmuisesti tehtävää, kun esikoisen synttärit huomenna. Onneksi ;) kuopus herätti jo kuudelta, oon saanutkin jo jotain aikaiseksi! Mutta nyt jatkamaan, ettei jumitu tähän!

:wave:
 
:wave: Hei kaikille minultakin pitkästä aikaa... olen kyllä seuraillut palstaa, mutta energia ei ole riittänyt itse kirjoitella. Nyt oli pakko tulla onnittelemaan MyAngels :ia, pienistä karvapalloista, voin hyvin kuvitella millainen härdelli teillä on...meillä on 6 koiraa, iältään 1-11 - vuotiaita, eli moneen lähtöön... ;) lisäksi kissa ja heppakin vielä, eli varsinainen eläintarha. :LOL:
Niin ja tervetuloa uusille minultakin, :hug: kun tänne jouduitte!
ON: yritystä on riittänyt, clomeja napsittu, oiskohan ollut 2 vai 3 Tätiä jo km:n jälkeen, tässä kierrossa iskettiin kankkuraan vielä Pregnylkin kun todettiin löytyvän lupaavan follin, katsotaan auttoiko asiaa...Tätsyn pitäs tulla ens viikon puolenvälin pintaan. :eek: jännittää oikeesti tosi paljon, olisko nyt voinut tärpätä vihdoin. :ashamed:
 
Tapsu: JEE!! :D
Täällä ei näy tätiä, vaikka olin ihan varma kun heräsin että nyt se tuli... Alavatsassa tossa keskellä pientä juilintaa. Alaselässä myös, mutta se voi johtua eilisistä lumitöistä. :) Edelleen palantunne kurkussa ja rintojakin vähän kivistää... Mutta kohta tarttee lähtee töihin, ei tartte koko päivää taas täällä kotona ihmetellä omia kremppoja. :D
 
Heips!!!

berry: Mä katon aina faktalta sen riskitapauksia ja vauvatalon. Ihan hyvä että jätit eilen kattomatta sen ohjelman kun siinä oli niiiiiin surullinen tarina, että ois voinu itekkin jättää väliin. Mun mies sano kerran ku me katottiin sitä jostain kumman syystä yhdessä (se ei tykkää sairaalaohjelmista), ettei se ole ennen ajatellutkaan mitä kaikkea voi sattua ja tapahtua ja että on aina kuvitellut että lapsia vaan tehdään. No niin olin minäkin joskus ajatellut, mutta kun se karu totuus iskee niin se iskee... ei voi mitn. HUI! Tulipas karua tekstiä.

Tapsu: Onnea tädistä ja tulevaan tärppikiertoon!!!! Toivottavasti onnistaa!!! :flower:

Täällä on edelleen, onneks lämmöt koholla ja nipukka on kiinni ja kova! "Miikkis käski mun jättää nipukan rauhaan" ;) mut oli ihan pakko koklata! :LOL:

Jeps! Mutta kivaa torstaita!!!
 
En oo kirjotellu enkä kyllä kauheesti seurannutkaan tätä palstaa piiiitkiin aikoihin. Minulle ei kuulu tavallaan tällä vauvasaralla mitään uutta, edelleen vaan ihmetellään ja odotetaan, mitään ei tapahdu. :( Nyt kp 22, mutta ihan tuttu menkkaolo jälleen, en elättele mitään toiveita. Mulla oli yli kahden vuoden tuloksettoman yrityksen jälkeen tuulimuna viime kesäkuussa, nyt siitäkin on jo yli puoli vuotta! Miten tätä jaksaa?? Pelkään myös uutta tuulimunaa ja keskenmenoa. Tuntuu, että mun kohdalla tästä ei tule varmaan ikinä mitään. Ikääkin tulee nyt 28.

Sorry, tuli kauheeta valitusta nyt tänään.... :LOL:
 
Kiitos onnitteluista!
Nämä pienet ja isotkin koirat saavat kyllä ajatukseni suruista muualle. Ensin meidän piti ottaa vain yksi koira, mutta päätimme sitten että kun kaksi lasta menetimme 6kk:n sisällä, niin otamme sittenkin 2 koiraa
Eihän menetettyjä lapsia mikään korvaa... Niitä ikävöin jatkuvasti, ja esikoisen haudalla käyn päivittäin
Mutta kyllä nämä nyt vähän oloamme helpottavat
Kaikki nämä koirat ovat ihan sisäkoiria, ja ulkosalla onkin sitten noin 7000 neliötä jossa saavat temmeltää =)

Julietta: OI IHANAA sullakin on Kultsu!
Mä ja mieheni ollaan niin Kultsu-ihmisiä, ja olis tehnyt mieli ostaa neljäs Kultsu, mutta alkais käydä hankalaksi niitten lenkittäminen
joten päädyimme pienen pieneen rotuun


Niin, ja jospas sulla lämpöily johtuiskin ihan jostain muusta
++++++

JJ-t: Kiva jos hymiöni hymyilyttävät


Epskeps: Mä en oo "uskaltanut" katsoa tuota ohjelmaa...
"Onnen varjot" -elokuvan katsoin ja sekin teki tosi pahaa...
Mä oon jotenkin niin katkeroitunut näitten menetysten takia, ja niin luopunut toivosta että meille ikinä elävää vauvaa suodaan...
Mutta päivä kerrallaan...

tapsu85: Onnea tädistä!!
Tiedän tunteen kun oikeasti tädin tulo on mahtavaa! Mutta saa kyllä jäädä sitten tauolle, ja tulla joskus reilun vuoden kuluttua vasta takaisin



berry76: Onnea esikoiselle!


Valssu: Oi, 6 koiraa, ja vielä kisu ja heppakin! Teilläkin riittää menoa ja meininkiä

Ja mukava että ilouutiseni sai sinutkin kirjoittamaan tänne

Voi kumpa sen plussan päräyttäisit!! Toivotaan niin joka solullla


ON: AH! Se valtava tulva on loppunut!

Ja nyt alkaa sitten uusi elämä!

Äärettömän onnellinen oon kyllä siitä että kierto pysyi normaalina keskenmenosta huolimatta =) Ei aiota enää toisia menkkoja odotella, nyt eletään vaan hissukseen ja salaa toivotaan että se vauva saataisiin... Yritän valaa uskoa tulevaan, vaikka se on niin pirun vaikeaa


Kun ajattelen tasan vuotta taaksepäin, olin joulukuussa jättänyt pillerit pois, ja odotettiin yhdet menkat, ja ne tuli aikalailla samoihin aikoihin kuin nyt nämä. Sitten meillä tärppäsikin ekasta kierrosta enkelimme... Eli just samassa tilanteessa ollaan nytkin

Jos tästä kierrosta tärppäisi, tulisi lasketuksi ajaksi suurinpiirtein sama kuin silloin... HUOH...


Mutta mutta, yritetään olla stressaamatta asiaa... Tärppi käy sitten kun/jos niin on tarkoitettu, ja uskon että jatkokin on varmasti tarkoin suunniteltu tuolta ylhäältä käsin, emmepä siihen oikein voi itse vaikuttaa kuinka käy...

 
Moikka!

Ensin pahoitteluni ja tervetuloa kirjoittelemaan uudet! :hug:

Sitten omaa napaa heti perään.. Tänään kiertopäivä 1.... :kieh: :kieh: :'(

Kyllä ottaa pannuun, vaikka tätä lähinnä odotinkin. Kierto oli mulle ihmeen lyhyt, 29 päivää. Toisaalta paremmin lyhyt kuin päälle 30, ni ei ollu niin kauaa odottelupäiviä.. Mutta harmitus on kova, mä niin haluisin sen vauvan.. :'( Niinkuin me kaikki täällä tietty.

Yritystä kyllä oli, vaikka muille jakaa, mutta eihän tää siitä kertojen määrästä kiinni oo. Nyt sit taas pitkä kuukausi edessä. Välillä kehittelin jo oireita plussastakin, mutta kovasti olo oli menkkamainen. Ja tässä tulos. No niin, se siitä..

Kiva kuulla MyAngelista! Ja ihanilta kuulostaa sun koirajutut! Meillä mies allerginen..

Berrylle onnittelut vuodon loppumisesta! Jospa se oli nyt siinä! :flower:

Julietalla on hyvänkuuloset olot! =) Pidän peukkuja! Meillähän suurinpiirtein samat päivät. Mullla tää kierto nyt vaan loppu yllättävän aikasin. Plussaa sä nyt, ni mä sitten otan mallia!

Tapsulle tätionnittelut! Täällä siitä ei olla yhtään iloisia. Mutta tiedän tunteesi! Nyt sit vaan ovet kiinni siltä piiiitkäksi aikaa!

Ja Epsulle sekä muille, joilla tulos vasta edessäpäin, paaaljon tsemppiä!! :heart:
 
Betania: oletko käynyt tutkimuksissa? Anteeksi että utelen, olen uusi täällä :|

Omaa napaa: vuoto on loppunut nyt täysin, eilen pöllyteltiin jo peittoja. Tulee jos on tullakseen ja ei tule jos kroppa ei ole valmis vielä. Verikokeet otettiin tänään, en vain saanut vielä tuloksia, että mikähän se hcg mahtaa nyt olla.. 23.1. on jälkitarkastus, ja tulehdusnäytteet otettiin jo keskenmenopäivänä.

Kysymys: kannattaako testata ovista jo tässä kuussa, aivan kuin kyseessä olisivat olleet menkat? Oletteko testanneet ja saaneet ovisplussia?
 
ansku voithan sä jo testailla ovista, mutta sitähän ei suositella eetä heti ekasta raskutuis..mä piinailin tän ajan km:stä menkkoihin ja luulen että en on nyt alkanut..silti ei vaihdeta kp:tä vielä kun ei oo kunnon vuotoa. :headwall: tänään 36 päivää km:stä..

kävin hakeen greippimehua ja jatkan raskausvitamiinien syömistä, ovista aion tikuttaa kun täti lähtee, mä en aio enää odottaa yhtään!!! :saint:
 
JJ-t: Meille taas lääkäri sanoi, että jälkitarkastuksen jälkeen voi yrittää vaikka heti, menkkoja ei välttämättä tarvitse odottaa. Keskenmenon todennut lääkäri sanoi, että yhdet menkat suositellaan, mutta sitten sanoi ettei ole niin katastrofi vaikkei niitä tulisikaan =) Tähän kuulee kyllä ohjetta jos minkälaista :/ Toki varminta olisi tietysti odottaa, jos vain pystyisi.
 

Yhteistyössä