Km:n jälkeen kuumeilevat Vol.3

ansku niinpä!! ohjeita tulee ihan erilaisia eri lääkäreiltä, niin mitä sitä sitten uskois!! jossain on sanottu että km:n jälkeen ei edes tapahdu ovulaatiota ennen ekoja menkkoja!!?? todista sä tää vääräksi ja tikuttele ja bongaa se ovis!! :D on tää odottaminen ollu kyllä aika hermoja raastavaa, mutta nyt pääsee turvallisin mielin yrittään taas :saint:
 
Joo, ovista ei käsittääkseni voi tulla, ennen kuin hcg on 0.

Tsemppiä sinulle nyt uuteen kiertoon, toivottavasti tärppää :hug: Meilläkin on muuten vitamiinit ja greippimehu käytössä, ja otan niitä nyt niin tunnollisesti, ettei mitään rajaa :LOL: Ikään kuin niiden aiempi unohtelu olisi keskenmenoa voinut aiheuttaa :ashamed:
 
Mä täällä pähkäilen itsekseni että olenko taitava kehittelemään itselleni oireita :p Ajoittainen pahaolo vaivaa,kylmä ja hajuaisti on terästynyt B) Nyt menossa kp 28 edellinen kierto km:n jälkeen oli 30 ja nyt tässä sit jännäilen yksinäni B)
Täytän huomenna vuosia ja tarkoitus oli kun ystävä pariskunta tulee käymään ottaa muutama mutta uskaltaakohan sitä :whistle: Voisiko tulokseen luottaa jos aamulla testin tekisin? Kaapissa olisi yksi joku halppis testi ei hajuakaan onko miten herkkä....No jospa se täti yöllä kurvaa paikalle niin ei tarvitse pähkäillä tätäkään :ashamed:

Jaahas mun ei näköjään tartte ku tänne kirjottaa omista olotiloistani niin eikös se täti kurvaa paikalle :kieh:
:'( Ei tärpännyt ei tästä kierrosta...
 
Helmitaustailija: Mä yritän parhaani mukaan saada sen plussan nyt tästä kierrosta ja vedän kyllä sut sitten mukaan jos niin tapahtuu!!!
Äsken oli lämpöä 37.1, muttei ole yhtään kipeä olo, muutakun kauhee vauvakuume!!!!!!! ;) KN on kova ja kiinni. Ne on nyt ainoot "oireet" ja selkääkin on juilinu. Toivon että nää ois niitä THE OIREITA!

MyAngel: Juu, toi kultsi haettiin Tampereelta. Se paikka vilisi kultseja. Ootkohan käyny siellä ikinä? IHANA PAIKKA!!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja tapsu85:
Nyt ne tuli!!! Tänään on siis kp1 :attn: Kiertopäiviä on taas vaikea sanoa. Jätetään tyhjäks siis. Sitten vaan tärppikierto käyntiin. Miten JJ-t, pamu k ja riine?
:wave:

terppa!
jaahas sinne kurvas täti, täällä ei oo näkynyt ja TESTAAN huomenna!!
silloin on 33 päivää km alusta ja Gynen mukaan tulevasta silloisesta oviksestakin 15 päivää ett luulis ett näkyy...jos näkyy...

tuleeks joku messiin aamutestaamaan?
 
pamu k toivotaan parasta!!! mä yritän kans ollan skarppina koneella lukemassa tuloksia!!

voisko olla että nää mun "menkat" ei mee tästä runsaammaks??tullu vaan oikeestaan ruskeeta valkovuodon näköstä, mutta verta ei tuu ja tätä jo kaks päivää.. :headwall: onko kellään ollu ne ekat menkat näinkin niukat???
 
Pamu k: onnea!! +++ :D
Ei tätiä näy, alavattaa ja selkää juilii ilkeesti, rinnoissa "tuntemuksia" ja kurkussa se inhottvava pala. Kiva oli olla töissä kun piti koko ajan ravata veskissä tarkkailemassa tilannetta, mutta mitään punaiseen viittaavaakaan ei näkynyt... Voi olla että tilaamani testit tulee jo huomenna, sitten kyl testaan (vaikka niin sanoinkin että en testää ennen kuun loppua... :whistle: ), mut jos tulee vast maanantaina niin sitten saa odottaa sinne. Huomenna olis viimeisimmän vuodon alusta 34 päivää...
 
riine testaa ihmeessä yhdessä pamu k:n kanssa!!!! :D jännäilen täälä taustalla sitten teijän kanssa!!

näämun menkat ei tästä paljoo runsaammaks tunnu menevän niin huomenna mulle voi laittaa kp 1epskeps jos päivittelet, niin kp 1/30?? ja yk 2...

nyt kun oon viikon kerran sörkkiny tota nipukkaa niin oon kyllä muutoksia huomannu ja vasta pari tuntia sitten tajusin että kohdunkaula on sellanen pehmee..nipukka taas löllö ja alhaalla..niin kai nää niitä menkkoja sitten on, saa nähdä kauanko kestää ja muuttuuko yhtään runsaammaks :headwall:
 



Haaveissa esikoinen

Riine.......................KM 10/07
Vaimo85.................KM 11/07
Aili...........................KM 11/07
Kurreliini...................KM 11/07
ToukoMuru..............KM 11/07
Valssu.....................KM 09/07
NinaTT.....................KM 09/07
Angelina..................KM 07/07
Pullenah85..............KM 03/07
Miukuli 22v HKI........KM 07/07
Mymmelis.................KM 05/07, 07/07
Kummi.....................KM 11/06, 06/07...................KP -/30-32
JJ-t...........................KM 12/07.............................KP 2/30
Miikkis 25v ..............KM 12/06,TM03/07,KU05/07....KP 11/-
Tinkatar...................RK 10/07...............................KP 13/28
Kaa 29v...................KM 11/07.............................KP 17/35
Emppu78.................KM 06/07.............................KP 17/-
Juuliai......................KM 11/07.............................KP 21/28-30
Siilura......................KM 10/07.............................KP 21/31
Betania...................KM 06/07..............................KP 23/-
Tuizu 31v Nurmijärvi..KM 08/07..........................KP 24/-
Diodium...................KM 11/07..............................KP 28/30
Julietta......................KM 09/07............................KP 28/40

Haaveissa toinen

Ansku07.................KM 01/08
Nti Kesäheinä.........KM 01/08
Fey.........................KM
Kotirokki.................KM 10/07
Typy83....................KM
Smigul.....................KM 09/07
Myymä....................KM 09/07
EevaRouva.............KM 07/07
Kentia.....................KM 04/07
Dasale....................KM -/07, -/07........................KP -/23-28
Tapsu85..................KM 09/07,12/07...................KP 2/-
Helmitaustailija.......KM 10/07.............................KP 2/29
Danjuska................KM 08/07..............................KP 8/32
MyAngels.................Enkelipoika 06/07,KM 12/07..KP 8/28
Epskeps 37v...........KM 12/06,03/07,10/07.........KP 9/26-28
Sonja74..................KM 07/07..............................KP 21/26-29
Millimenninkäinen...KM 12/07..............................KP 21/-

Haaveissa kolmas

Mymmyry..................KM 12/07
Emunen....................KM 11/07
Elriina.......................KM 10/07
Singa........................KM 10/07
Kutmula....................KM 11/07.............................KP -/28
MissMaisa.................KM 09/07..............................KP 8/27
Tuulenpuuska...........KM 02/06,08/07, 01/08......KP 11/30-32
Pamu k.....................KM 12/07..............................KP 29/-

Haaveissa neljäs

Zelda.........................KM
Surusydän...........enkelipoika 11/07
Berry76.....................KM/KU 10/07.......................KP 15/-
Masukki08.................KM 11/07............................KP 18/32-42

Haaveissa viides

Tilly...........................KM --/07, 10/07.................KP 15/-

Haamuilijat


Orchid
 
...no nyt se myrkyn lykkäs...
sain plussan! :eek: siis ihanaa...olen vaan ihan hiukan sekavassa mielentilassaa....pelottaa ihan sikana se viimekuinen km...ja ett jaksaahan tää nyt pitää kiinni! joku kirjoitti ett vois tulla herkemmin, Gyne käski heti vaan koittamaan ja joku kirjoitti ett limakalvot vois olla heikot...

Mutta ei auta muu kuin olla kuten tämäkin km jälkeinen aika, olla niin ku ei oliskaan, näytti nyt ainakin tuovan tulosta...siis ihan coolisti vaan... :LOL: ja sekös tässä nyt sit onnistuu...ah mun kädet ihan tärisee.

en osaa nyt muuta *sanoa*

palataan....

 
Pamu k Onnea hirveästi :hug:

Mulla ei menkat alkanutkaan ja aamulla testasinkin mutta negatiivista näytti eli jos Epskeps kehtaat korjata virheen :ashamed: Odotellaan sitä tätiä jos se huomenna vaikka suvaitseisi saapua niin ei venyisi hirveäksi tuo kierto..
 
Pamu K: ihan mahtavaa, tuhannesti ONNEA :hug: =)

Antaa niin paljon toivoa meille muille, ja kaikki menee varmasti hyvin sulla, niin pitää uskoa =)

Minkäs ikäistä porukkaa täällä muuten on, ja mistä päin? Oletteko siitä jo aiemmin kirjoitelleet? Minä olen parin viikon päästä 32, ja asun täällä Pohjois-Savossa.
 
Heippa!!! Onnea PAMULLE!!!! :flower: tarriksia matkaan!! :heart:

Täällä jatkuu lämpöily! JES!

Minä oon 26.v Kymenlaaksosta.

Epskeps: Jos viitit ni pistätkö mulle että kp28/40. Kun mulla on tää kierto nyt venyny. 12 päivän päästä pääsisi sitten testailemaan... :D
 
ONNEA PAMU K! :flower: =) Ja tarriksia pienelle että kestää matkassa nyt mukana :heart:

Kutmula voi sentään :hug:

Ansku07 mä taidan olla tän pinon "senioreita" :D eli ikää on 37v. Asustelen Etelä-Karjalassa Saimaan rannalla :)

 
pamu k Onnea onnea :D

julietta Mä asun muuten puumalassa...

Mulle tää vauvakuume on käynyt niin kipeeks asiaks, että en enää tiedä mitä tehdä. Saatan hakea johonkin kouluun ens haussa, jos ei siihen mennessä tärppää. Kuume on niin mieletön, et en tiiä miten pystyisin lopettamaan yrittämisen, mutta nää keskenmenot... En tiiä miten kestäisin niitä enempää. Tuntuu niin rankalta just nyt, pitäis jotenkin saada vähän etäisyyttä asiaan, mut ei tunnu onnistuvan, kun pelkään niin että mussa jotain ois vikana...
 
Mä täytän tänään 27 v :D ja asustelen Joensuun naapuri kunnassa.
Aamulla olin ihan masentunut mutta hyvä ystäväni toi minulle kukkakimpun synttäreitten johdosta ja kylläpä piristi :heart:

Mulla outo olo jatkuu,paha olo aaltoilee :x onkohan mahatautia liikenteessä?
ja tätiä ei ole näkynyt vaikka eilen pyyhkiessä paperiin vähän verensekaista limaa tuli :| ja yleensä siitä kyllä menkat alkanut ihan muutaman tunnin sisällä :headwall:
 

Yhteistyössä