Surusydän
Kovasti voimia toivottelen sulle :heart: Ja yritä sinäkin olla murehtimatta että aika loppuisi kesken. Olen sua hitusen vanhempi, 37v, ja samaa joskus itsekin mietin.. :ashamed: Mutta tiedän kyllä vanhempiakin naisia jotka ovat raskaaksi tulleet joten eiköhän meilläkin ihan yhtäläiset mahdollisuudet ole =)
Mulle muuten sanottiin että tukostaipumustestit otetaan kun raskaudesta KAKSI kuukautta kulunut
ja silloin ne otettiinkin (joulun alla). Niitä tuloksia vieläkin odottelen..
Diodium
Pahoittelut tädistä. Onnea uuteen kiertoon :heart: Mä hoidan pääkoppaani täällä ja sitten on pitänyt käydä myös osteopaatilla, joka ei nyt mikään psykologi ole, mutta mulle on sen virkaa kyllä toimittanut kaiken hoidon lisäksi
Auttaahan tuo, mutta ei estä sitä että välillä tuntuu pahalta.
JJ-t mulla on menkat olleet jokaisen km:n jälkeen ihan hirmuisen runsaita :x Vähempikin riittäisi... :ashamed: Vähäinen vuoto viittaisi (minun mielestä ) ohueen limakalvoon. :/
Julietta voimahali
Itsekin tuota tietoa vähän kaipaisin eli minne soittaa jos tuntuu tarvetta jutella ammatti-ihmisen kanssa :ashamed: Pääsisköhän tk:n kautta alkuun..?
Täällä olen nyt pähkäillyt tuota mitä
MyAngels sanoi noista foolihapoista ja muista luontaistuotteista.. Mä kun olen esim. noita foolihappoja käyttänyt siitä lähtien kun alettiin yrittämään, et mitäs jos ei onnistuta niiden takia..?
Toisaalta en voisi semmoista uskoa, mutta mitäs JOS..
Nyt olen sitten vähän kahden vaihella, lopetanko kaiken "douppaamisen" ja otan vain raskaus multi tabseja..?
Foli-B Strongia kuitenkin siellä sivuillakin suositellaan ottamaan raskausaikana.. Äääh, on tää vaikeeta
Kunhan nyt pääsisin sinne lääkärin juttusille, niin voisin hänenkin kanssaan asiasta keskustella.. Mitä te muut ootte mieltä? :attn: