Km:n jälkeen kuumeilevat Vol.3

Kunpa tämä runo kietoutuisi ympärillesi,
kuin käsivarsi ja lohduttaisi Sinua.

Kunpa tämä runo olisi huone
ja hehkuva takkatuli,
jonka ääreen voisit käpertyä.

Kunpa tämä runo voisi antaa
Sinulle niin paljon enemmän.

Kunpa tämä runo voisi täyttää
kaikki toiveesi...

Silloin et ehkä enää itkisi.




:MyAngels
 
kiitos,
no tuon mukaan vois ainakin vähän huokaista...

MyAngels, ihania runoja!!
Juuri Sinulle toivon voimia, rohkeutta katsoa kulmaan taa, nostaa pää, kurkistaa mitä elämä tuokaan tullessaan!!

JJ-t "anna kyyneleiden tulla, itke vaan jos itkettää..."
 
MyAngels muruseni
Kiitos, sydäntä lämmittää
On ihanaa että sinulla riittää empatiaa muillekin vaikka kovia olet joutunut kokemaan. Noi sun runot on jotain niin ihania..


JJ-t ei ole kallista tuo foolihappo, maksaa noin 6 euroa paketti ja siinä on foolihapot 2 kuukaudeksi =)
MyAngels mikä tuo taho oikein on joka ei niitä suosittele? :eek: Ihme juttu.. Kyllä mä ainakin luotan noihin.

Joskuhan tänne pinoon kirjoittelin siitä jutusta minkä löysin Vogelin kirjasta, että e-vitamiinin puutos voisi aiheuttaa keskenmenoja ja siihen ois avuksi juuri vehnänalkioöljy. Tiedä sitten onko totta, mutta tässä ovat nyt kaikki keinot sallittuja..


ON pikkuisen paremmalla mielellä.. Mut tähän on jo totuttu tavallaan. Tähän vuoristorataan..
Kohta tuo oviskin taitaa olla, alkaa merkkejä jo siihen suuntaan olemaan. Vois sitten vaikka niitä peittojakin heilutella..

 
huh huh... töistä tullut ( teen keikkaa silloin tällöin... muutoin kotoa lasten kanssa..) ja täällä kotona ihana hiljaisuus kun mies lasten ( ja koiran )kanssa pois! avasin lonkun ja tänne jälleen eksyin. ylläri :whistle:
pakko sanoa että ensi kierrossa en enään ovistestejä käytä. antavat plussaa ja negaa sinne tänne, pää menee sekaisin. ja väkisinkin tulee "pakko pulla" olo koko touhusta. plussan ku saa niin ainut ajatus on vaan kaataa mies sänkyyn, ihan vaan sen takia koska ovis lähellä. hauskaahan se on, kuten testailu aina, mutta ei sovi mulle.

ja piti kommentoida km:n jälkeiseen tätiin, että mulla oli ainakin niukemmat kuin muutoin. toki ihan kunnon vuotoa, mutta vähemmän. ja 6vko:a meni km:stä että täti tuli.
 
Kiitos Pamu ja Epskeps


Epsukka: Ne sanoi siellä kun soitin että eivät suosittele mitään luontaistuotteita käytettäväksi koska heillä ei ole lääketieteellistä näyttöä niistä raskauden aikana käytettäessä


Ite silloin kilttinä tyttönä jätin ne foolihapot pois...mutta keskenhän se kuitenkin meni, joten sama vaikka olisin syönytkin
 
Pamu: Mullahan kävi just niin, että melkein kaks kuukautta km:n jälkeen tuli virheellinen postiivinen tulos, kun kohtuun oli jäänytkin sitä "raskausmateriaalia" joka piti hCG:tä yllä. Mutta mä en käynyt missään jälkitarkastuksessa yms. kun en tajunnut/ymmärtänyt/ajatellut... :headwall: Eli en kyllä usko että sun tapauksessa olis virheellinen tulos, kun gynellä todettu kaiken tuleen ulos. Eli ei siis ollut tarkoitus säikäytellä!! :ashamed:
Ihania runoja olette löytäneet. Ja voima :hug: kaikille tarvitseville ja kaikkihan me niitä aina välillä tarvitaan, että jaksetaan!
Omaa pulleaa napaa: tädin vierailu jatkuu, aika normaaleissa vuotomäärissä mennään ja kivutkin laantunut kivasti. Pari yötä oon vaan nukkunut niin huonosti, että töissä menny ihan silmät ristissä. Tänään otinkin sitten parin tunnin päikkärit kun pääsin töistä, kyllä helpotti! :D
 
heips taas täältäkin :wave:

Pamulle ihan ensiksi onnittelut!! :flower:

Ja kaikille tädin uhriksi joutuneille suuren suuri :hug:

Mulla on ollut myös hiukan semmoinen "plääh" olo niin kuin Epsu asian ilmaisi aikaisemmin..
Ja myös mieli on ollut aika maassa. Mietin jo että pitäskö käydä omasta olosta juttelemassa jollekkin mutta tuntuu että sitten en enää vältäämättä jaksa olla vahva. Mieli ala menee vuoristorataa kera stressin.. mut katotaan taas kunhan tästä suvannosta noustaan..

JJ-t:
:hug: Tosiaan mullakin nuo mielialat vaihtelee ihan hurjasti ja tulee ihan seinän takaa aina se pahamieli. Voimia kovasti! :hug:

Julietalle parempaa mieltä toivon! :hug:

Kutmulalle onnittelut!! (joskin vähän myöhässä) :flower:

Meillä poika kipeenä.. lähtivät eilen mummolaan yöksi (itellä töitä niin en voinu lähtee) ja illalla oli sitten kuumeen nostanu. Tänään ajelivat kotia. Ihana oli saada molemmat miehet kotiin :D
Nyt ois 2 vapaa päivää edessä =)

Niin ja MyAngelsille onnittelut pienistä vipeltäjistä :D Minun vanhemmilla on kans kääpiöpinseri :D Aika omalaatuinen tapaus :whistle:
Tai siis ensin oli mukamas minun koira mutta ei pärjänny yksin päivisin kun amiskassa olin.. niin se sitten jäi kotia vaikkakin isä kovasti vastusti.. Ja nyt sitten koira nukkuu isän ja äitin keskessä peiton alla.. on naurettukin että siinä niitten iltatähti :LOL:
On tosiaan aika omalaatuinen persoona.. eläinkodista hain vuonna aikoinaan.. ikää herralle tulee nyt 12v.. ja jokusen pennunkin on maailmaan saanut. :D vuotta nuorempi kuin meidän kultainennoutaja joka myös samaisesta eläinkodista haettu.

mut nyt meni puhelimessa tässä välissä niin paljon aikaa että lähden viemään poitsun pesulle.
 
kiitos kaikille lohdutuksesta!!! on tää kyllä ihme kun välillä sitä elää ihan normaalia arkea ja välillä iskee tajuton suru ja epäonnistuneisuuden tunne!!! :/ tänään taas parempi mieli :saint: tuli kyllä taas tippa linssiin kun luin noita runoja.. :ashamed:
 
Heips,

paljon on taas tullut viestejä =)

Minulla kramppasi eilen illalla selkä, yö oli yhtä tuskaa eikä asennon vaihtaminen onnistunut mitenkään. Ihan kuin joku olisi iskenyt puukon selkään |O Ajattelin jo, että johtuu keskenmenosta, mutta tänään kun kävin lääkärissä, niin ei onneksi ollut siitä johtuvaa. Sain pari piikkiä pyllyyn ;) ja nyt on jo parempi olla. Kaikki sympatia selkävaivaisille, nyt tiedän miltä se tuntuu :kieh:

Missäs Katjuska-78 ja Nti Kesäheinä ovat? Onhan Katjuskalla kaikki kunnossa? :heart:

Monella tuntuu nyt mieli olevan maassa. On tämä kyllä niin stressaavaa, ja aina välillä tulee mieleen, että entäs jos ei onnistukaan :ashamed:
 
Kaa
Heips kaikille taas!

Itse olen tuskaillut tuon puuttuvan oviksen kanssa... ei ole tainnut km:n jälkeen minulla sellaista olla. Onko jollain kokemusta asiasta, onko km vaikuttanut ovulaatioon?

Toinen kysymykseni liittyy kropan tuntemuksiin. Olen tuntenut nyt joidenkin päivien ajan aina silloin tällöin jomotusta ja vihlontaa tuolla alaosastossa, tarkemmin sanottuna jossain päin emättimen seinämää. Muistan samanlaista tuntemusta olleen aikaisemminkin, muistaakseni silloin kun olin raskaana. En vain ole varma. Mites muilla, onko ollut samantyyppistä tuntemusta ja milloin (raskaana/ei raskaana ollessa)? Taitaa mun kroppa olla ihan sekaisin... :(
 
Terve pitkästä aikaa!

Olen ollut vähän "lomalla" täältä palstaltakin, joulua ennen oli niin kiire ja sen jälkeen olin pari viikkoa reissussa (Suomessa sukulaisissa, kun asumme siis Englannissa). Ei oikein ehtinyt kirjotella tänne.

Onnittelut plussanneille, en ihan perillä ole edes kenelle näin onnellisesti on päässyt käymään! Pamu k:lle vissiinkin? Onnea joka tapauksessa MILJOONASTI kaikille plussanneille ja ainakin saman verran vauvaliimaa mukaan!

Omaa napaa nopsasti sen verran, että tänään alkoivat menkat...Plääh. Tuli kyllä sellainen epätoivon aalto, ja olin miehellekin ihan tolkuttoman kiukkuinen. Pakko se kiukku on kai johonkin purkaa, mutta epäreiluahan se on miehen niskaan kaataa. Mutta taitaa se niin olla, että tällä hetkellä tämä raskaaksi tuleminen (ja pysyminen..) on enemmän mun projekti. Meillä on muitakin hirveän isoja asioita: voipi olla että minä saan elämäni työpaikan Suomesta ja sit ainakin jonkun aikaa joudutaan asumaan eri maissa viikot..Miehen lapset edellisestä liitosta kun asuvat täällä, niin miehen muuttaminen ei niin yksinkertaista olekaan. Masentaa sekin niin tavattomasti, vaikka turha onkin etukäteen murehtia...
Mutta se on ainakin varmaa, että vauvan hankinta käy entistä vaikeammaksi jos asutaan eri maissa! Saa nyt nähdä miten käy.

Luulen että vuoden vaihtuminenkin vetää monen mielen matalaksi tässä asiassa ainakin. Sitä jotenkin ajattelee, että taas uusi vuosi eikä vauvaa...Vaikka me ei ollakaan yritetty nyt kuin vajaa puoli vuotta, mutta silti jotenkin tuntuu että tää loputtoman pitkä projekti, eikä mitään takeita onnistumisesta. Mistähän sen positiivisen mielen löytäisi? Ja miten pääsisi eroon stressistä, joka tästä väistämättä tuntuu seuraavan? Miten kukin teistä hoitaa itseään ja pääkoppaansa tämän asian kanssa? Yritättekö vain olla ajattelematta vai ajatteletteko, että jonain päivänä teillä on ihana, tuhiseva nyytti sylissä?

Ei muuta kuin reipasta mieltä meille kaikille ja supersuuri halaus kaikille meille! :hug:

 
Tervehdys palstasiskot! Meillä ei netti toiminut muutamaan päivään, joten olen ollut hieman pimennossa... Hurjasti on tullut juttua sillä aikaa :)

Pamu k lämpöiset onnittelut plussasta :heart: Uskotaan, että kaikki menee hyvin tällä kertaa.

Kaikille teille onnittelut, joille täti on ollut mieluinen vieras :flower: ja lohtu :hug: niille, jotka toivoivat päässeensä samaisesta vieraasta pitkäksi aikaa eroon. Tsemppiä kaikille uuteen kiertoon!

Kyllähän se niin on, että elämä keskenmenon jälkeen on vuoristorataa. Tunteet heilahtelevat laidasta toiseen ja välillä tuntuu, että suru peittää alleen kaiken. Itselläni oli taas pari vaikeampaa päivää, kun pääsin vihdoin jälkitarkastukseen tällä viikolla. Kyllä tunteet jylläsivät, kun tismalleen samassa paikassa ultrasivat kohdun kuin missä reilut kaksi kuukautta sitten lääkäri vahvisti vauvamme kuolleen :'( Kaiken pitäisi fysiikan puolesta olla kunnossa. Pyysin lähetteen muutamaan verikokeeseen ja lääkäri onneksi suostui tähän. Nyt sitten odottelen vielä kolmisen viikkoa, helmikuun alkuun, että kokeet voidaan tehdä. Tukostaipumustestiin pitää olla kolme kuukautta raskaudesta.

Aivan kuten sairaalassa arvelivatkin, syytä keskeytyneeseen keskenmenooni rv. 20 ei löytynyt. Verikokeista ei löytynyt mitään, ei istukasta, eikä vauvastakaan. Poikamme oli tosin ehtinyt olla muutamia päiviä kuolleena, joten kaikkea ei pystytty edes tutkimaan. Kyllä sitä tulee lähes päivittäin mietittyä syytä tapahtuneeseen :/ Minulla on n. 3cm myooma kohdun takaseinässä (istukka oli takaseinässä). Myooma huomattiin vasta raskausaikana ja olen pohtinut, olisiko se syynä keskenmenoon. Toisaalta se on kyllä kooltaan aika pieni ja olen kuullut, että myoomat lähinnä estäisivät alkion kiinnittymisen. Hulluksi tässä meinaa välillä tulla, kun liikaa miettii, mutta minkäs sitä itselleen voi...

Emme tosin aio luovuttaa, vaan aiomme yrittää uudestaan, kun testit on tehty. Menetettyä lasta ei kukaan voi korvata, mutta syli kaipaa vielä pienokaista. Kun vaan ei aika loppuisi kesken, ennen kuin onnistaa (ikää jo 36v.).

Voimia kaikille ja suotuisia plussatuulia ++++++++++++ :whistle: !
 



Haaveissa esikoinen

Riine.......................KM 10/07
Vaimo85.................KM 11/07
Aili...........................KM 11/07
Kurreliini...................KM 11/07
ToukoMuru..............KM 11/07
Valssu.....................KM 09/07
NinaTT.....................KM 09/07
Angelina..................KM 07/07
Pullenah85..............KM 03/07
Miukuli 22v HKI........KM 07/07
Mymmelis.................KM 05/07, 07/07
Kummi.....................KM 11/06, 06/07...................KP -/30-32
Diodium...................KM 11/07..............................KP 2/30
JJ-t...........................KM 12/07.............................KP 4/30
Miikkis 25v ..............KM 12/06,TM03/07,KU05/07....KP 13/-
Tinkatar...................RK 10/07...............................KP 15/28
Kaa 29v...................KM 11/07.............................KP 19/35
Emppu78.................KM 06/07.............................KP 19/-
Juuliai......................KM 11/07.............................KP 23/28-30
Siilura......................KM 10/07.............................KP 23/31
Betania...................KM 06/07..............................KP 25/-
Tuizu 31v Nurmijärvi..KM 08/07..........................KP 26/-
Julietta......................KM 09/07............................KP 30/40

Haaveissa toinen

Ansku07.................KM 01/08
Nti Kesäheinä.........KM 01/08
Fey.........................KM
Kotirokki.................KM 10/07
Typy83....................KM
Smigul.....................KM 09/07
Myymä....................KM 09/07
EevaRouva.............KM 07/07
Kentia.....................KM 04/07
Dasale....................KM -/07, -/07........................KP -/23-28
Tapsu85..................KM 09/07,12/07...................KP 4/-
Helmitaustailija.......KM 10/07.............................KP 4/29
Danjuska................KM 08/07..............................KP 10/32
MyAngels.................Enkelipoika 06/07,KM 12/07..KP 10/28
Epskeps 37v...........KM 12/06,03/07,10/07.........KP 11/26-28
Sonja74..................KM 07/07..............................KP 23/26-29
Millimenninkäinen...KM 12/07..............................KP 23/-

Haaveissa kolmas

Mymmyry..................KM 12/07
Emunen....................KM 11/07
Elriina.......................KM 10/07
Singa........................KM 10/07
Kutmula....................KM 11/07.............................KP -/28
MissMaisa.................KM 09/07..............................KP 10/27
Tuulenpuuska...........KM 02/06,08/07, 01/08......KP 13/30-32

Haaveissa neljäs

Zelda.........................KM
Surusydän...........enkelipoika 11/07
Berry76.....................KM/KU 10/07.......................KP 17/-
Masukki08.................KM 11/07............................KP 20/32-42

Haaveissa viides

Tilly...........................KM --/07, 10/07.................KP 17/-

Haamuilijat


Orchid
 
Huomenta... Ansku täällä sitä ollaan =) Ja luulisin ainakin kaiken olevan kunnossa ja viikkoja nyt sitten 6+6 :heart: Saman riesan vaan taidan saada kuin viime raskaudessa, meinaan noi vuotelut....yks ehtoo tossa hellittiin, niin sen jälkeen vähän vuoteli verta, mutta onneks ihan vähän vaan ja en huolestunut sen kummemmin, koska viimeks kun poikaa odotin, niin mulla tuli vuotoa noin 4 viikon välein :headwall: Kyllä se kyl aina vähän pistää hälytyskellot soimaan


Pamu K...onnittelut plussasta


kaikille, joilla mieli maassa.

ja kauheet plussapuhurit tänne teille ++++++++++++++++++
 
Ansku07 täällä minäkin! :wave: Täällä elellään vaan hiljaista suvantovaihetta kun mahdollinen ovis vois olla vasta n. viikon kuluttua, jos sitä edes on. Me ajateltiin nyt kans yrittää uudelleen heti km:n jälkeen, kun tuntui että omalla kohdalla km ei ollut paljoa menkkoja runsaampi, ja erittäin herkkä raskaustestikin näytti puhdasta negaa tuossa aiemmin viikolla. Ja ultrassa silloin kaikki näytti tulleen ulos. Minäkö malttamaton... :ashamed:

Pamu k onnea kovasti plussasta! :flower: :)

Tsemppiä kaikille kenellä mieli on maassa... kyllä me kaikki vielä se plussa napataan =)
 
Ou jee, se on sunnuntai B)

ootte niin paljon taasen kirjoittanut, etten enää muista mitä piti kirjoittaa... :ashamed:

Palmu K aivan mielettömän isot onnittelut plussasta!! :heart: Litroittain vauvaliimaa sinne ja uskoa vaan että kaikki menee hyvin ;) :hug:

Katjuskalla alkaa huomisesta jo rv 7.. Todella hienoa! :D Kaikki on murulla siellä masussa varmasti paremmin kuin hyvin! :hug:

MyAngelista oli ihanaa kuulla ja huomata että paremmin jo siellä jaksellaan, muista levätä just niin paljon kuin hyvältä tuntuu!! :hug: Ja ihanaa... Olette ottaneet lisää koiruuksia, kyllä teillä riittää vilinää ja vilskettä :D Ovat varmasti kaikki viisi mamman silmäteriä ;)

JJ-T suuren suuri voima :hug: , luovuttaa ei saa, eihän ;)

Pikaiseen vielä oma osuuteni: Huomenna ois sitten punktio päivä... Jännittää aika sikana, masua kipuilee ajoittain ja olen oikea PALLOKALA :D on niiiin maan turvonnut olo että :headwall:
Pahaa pelkään vaan kun tahtoisin uskoa että tästä hoidosta meille vauva suodaan, mutta en jotenkin vaan jaksa uskoa siihen :ashamed:

Mutta, pidetään lippu korkealla likat, eix vaan !! ;)
 
No on nää menkat sittenkin vähän oudot. Yleensä vuoto kestää 6-7 pv ja on tosi runsaat ja kivuliaat. Nyt eka päivä oli ihan normaali, toisena päivänä kans aika tavallinen, eilen iltapäivällä lakkasi kokonaan, tänään on ihan vähän välillä tiputellut sellaista ruskeaa vuotoa... Eli näillä näkymin kesti 2,5 pv...
 
Mä en jaksa enää yhtään!!! Serkku työns äsken käteen niitten ultrakuvan ja ilmottivat saavansa vauvan heinäkuussa... se on 19v.... No, eipä siinä. Mun maailma vaan romahti siltä seisomalta ja oli vaan äkkiä pakko päästä kotiin... Nyt mä vaan vollotan täällä...
Varmaan pakko hakee jotain saikkua pariks päivää... Mihin pitää soittaa jos haluu mennä jutskailee jollekkin?
 
helou!

Miikkikselle paljolti onnea huomiselle!! Koita olla huolehtimatta, :hug:

Julietta: Luulisin että neuvolaan kun soittaa niin sieltä osaavat sitten neuvoa eteenpäin jos tuntuu että haluais jutella.. Ja varmaan myös ihan tk:n lääkärikin pystyis neuvomaan minne kannattaa ottaa yhteyttä.
Itellä kans käyny mielessä että pitäskö käydä juttelemassa kun niin huonolla malilla tämä meikäläisen pää ollut mutta ihtee pelottaa ettö lyövät saikkua.. Saikulle en halua kun murehtisin ja miettisin asioita kahta kauheemmin kotona, sen tiedän. Täytyy vaan päivä kerrallaan katsoa.
Mut jos vaan tuntuu niin mene ihmeessä puhumaan. :hug: Ja mekin yritetään parhaamme mukaan helppiä. yy:täkin saa laittaa jos siltä tuntuu.

Diodium: Itse toisena hetkenä ajattelen että no kai sillä oli joku tarkoitus kun noin kävi ja yritän ajatella että kyllä se ajan kans.. mut huonoimpina päivinä sitä vaan itkee..
Kovasti olen yrittänyt työntää asiaa mielestä kovinkaan hyvin onnistumatta..
Stressiäkin on (paljon asioita mitkä aiheuttaa) ja oon yrittäny tutkiskella että mistä tämä olo loppujen lopuksi johtuukaan.. mut selvyyttä en vielä oo saanu.. välillä kun pysähtyy pitämään itselleen pienen puhuttelun ja ajattelee kaikkia hyviä asioita mitä on niin helpottaa.
Yritä olla murehtimatta ja miettimättä tulevaa.. vaikka helpommin sanottu kun tehty..
Kuinka pian sinun täytyis aloittaa uudessa työssä jos sen saat??
:hug: ja jaksuja!

tänne ei kummia.. väsyttää. huomenna olis onneks vapaata vielä.
 
huh huh.. josko sitä ikinä oppis oman kroppansa tunteen.. :headwall: tu :headwall: hruvuotoa on jatkunu tiistaista, se on sellasta ruskeeta, kertaakaan en oo punasta verta nähny. eilen illalla bongasin ekaa kertaa elämässäni avonaisen kn:n niin olin ihan innoissani että nyt ne menkat oikeesti alkaa. aamulla tuli ihan veren väristä, mutta sit samantein muuttu takas ruskeeks tuhruks.

millaset meikat teillä on ollu ne ekat km:n jälkeen ystävät hyvät??haluaisin nyt tietää että onko nää kuukautisia vai mitä hemmettiä?? joka paikassa sanotaan että ne ekat on runsaat ja kivulijaat, mutta nää on niukat..kipuja on mutta ei mitenkään suuremmin.. :kieh: hermo menee!!!

joo kamalasti täälä on ollut surua ja murhetta ilmassa nyt viikonlopun aikana :| onneks tänne voi purkautua ja täälä saa tukea asioihin..se auttaa että me kaikki ollaan koettu sama!! :hug: ootte kaikki ihania kun jaksatte lohduttaa!! :hug:
 
Hei vaan kaikille!

Synttärihumussa ei ole ehtinyt koneellekaan..

Julietta ja JJ-t kovasti haleja sinnepäin! Ja jaksamista, välillä sitä käy pohjalla, mutta suunta on vaan ylöspäin :hug:

Miikkis Hirmusesti tsemppiä huomiselle!

(.) ei ole vuotanut, paitsi vähän tuhrutteli taas, kun hommailtiin pitkästä aikaa :whistle: Mutta kaikin puolin ihan mukava olotila ollut! Ja viikko vielä niin alkaa selvitä tuon hematooman kohtalokin =)
 
Surusydän
Kovasti voimia toivottelen sulle :heart: Ja yritä sinäkin olla murehtimatta että aika loppuisi kesken. Olen sua hitusen vanhempi, 37v, ja samaa joskus itsekin mietin.. :ashamed: Mutta tiedän kyllä vanhempiakin naisia jotka ovat raskaaksi tulleet joten eiköhän meilläkin ihan yhtäläiset mahdollisuudet ole =)
Mulle muuten sanottiin että tukostaipumustestit otetaan kun raskaudesta KAKSI kuukautta kulunut
ja silloin ne otettiinkin (joulun alla). Niitä tuloksia vieläkin odottelen..

Diodium
Pahoittelut tädistä. Onnea uuteen kiertoon :heart: Mä hoidan pääkoppaani täällä ja sitten on pitänyt käydä myös osteopaatilla, joka ei nyt mikään psykologi ole, mutta mulle on sen virkaa kyllä toimittanut kaiken hoidon lisäksi :) Auttaahan tuo, mutta ei estä sitä että välillä tuntuu pahalta.

JJ-t mulla on menkat olleet jokaisen km:n jälkeen ihan hirmuisen runsaita :x Vähempikin riittäisi... :ashamed: Vähäinen vuoto viittaisi (minun mielestä ) ohueen limakalvoon. :/

Julietta voimahali
Itsekin tuota tietoa vähän kaipaisin eli minne soittaa jos tuntuu tarvetta jutella ammatti-ihmisen kanssa :ashamed: Pääsisköhän tk:n kautta alkuun..?

Täällä olen nyt pähkäillyt tuota mitä MyAngels sanoi noista foolihapoista ja muista luontaistuotteista.. Mä kun olen esim. noita foolihappoja käyttänyt siitä lähtien kun alettiin yrittämään, et mitäs jos ei onnistuta niiden takia..? :eek: Toisaalta en voisi semmoista uskoa, mutta mitäs JOS..
Nyt olen sitten vähän kahden vaihella, lopetanko kaiken "douppaamisen" ja otan vain raskaus multi tabseja..?
Foli-B Strongia kuitenkin siellä sivuillakin suositellaan ottamaan raskausaikana.. Äääh, on tää vaikeeta
Kunhan nyt pääsisin sinne lääkärin juttusille, niin voisin hänenkin kanssaan asiasta keskustella.. Mitä te muut ootte mieltä? :attn:
 

Yhteistyössä