Km:n jälkeen kuumeilevat Vol.3

JJ-t; olishan se TODELLA ihanaamukavaa plussata!! =)
Mulla vaan on ollut kierto tosi sekasin pillereiden lopettamisen jälkeen, alkuun melkein 100 päivää... Viimeks ollut oikeet menkat elokuun lopulla. Että olis ihan kiva jos se täti vihdoinkin tulis, kun ei jaksais millään odottaa. Mutta katotaan nyt vielä ihan "rauhassa". :D Jos ei ala kuuluumaan niin täytyy sitten ottaa gyneen yhteyttä (tai vaikka tehdä se plussa-testi!!). Jotenkin vaan nämä asiat pyörii mielessä koko ajan ja itsestään etsii kaikenlaisia oireita ja tuntemuksia. Varsinkin näin vapaapäivinä kun ei oikeen ole muutakaan tekemistä kun lueskella palstoja yms. Tai siis olishan tässä kaikkee tekemistä, mutta kun ei viitti... :ashamed:

Voima :hug: kaikille!!
 
riine ihan sama täälä!! talviloma alkoi ja koti on kun kaatopaikka ja mitään en oo saanut aikakseks kun netissä pyörin ja kattelen telkkaria :saint: mullakin viimeks oikeet ja ainoat menkat pillerien jälkeen syyskuussa että olis ihan tervetulleet ne tännekkin!!tänään oon alkany pyöritteleen sellasia ajatuksia päässäni että mitä jos oliskin taas raskaana :headwall: voi jessus tätä kuumeilua!!! :D
 
Riine olen pahoillani keskenmenosi johdosta ja kaikesta mitä olet joutunut kokemaan :hug: Lämpimästi olet tervetullut joukkoomme :heart:

Toivon mukaan täti nyt tulee sinne missä sitä kaivataan ja jättää sen sitten viimeiseksi vierailuksi pitkään aikaan :)

Berry kiitos :heart: Toivon mukaan noi sun vuotos jo pian loppuisivat kokonaan ja pääsitte jatkamaan yritystä :hug: :) Tsemppiä kovasti sinne päivärytmin palauttamiseen! bd Ei aina niin helppoa mutta kyllä se onnistuu :)

Tapsu miehesi siskon (kälyksikö niitä sanotaan?) uutinen tuo jollain tapaa kovasti lohtua itselleni, koska itsekin tässä kovaa vauhtia 4-kymppiä lähestyn :) Ei kait tässä vielä hätiä ole.. :saint:

Orchidin kuulumisia kovasti kaipailen... :heart:

OmaanNapaan ei taaskaan mitään erityistä. Tässä sitä mennään päivä kerrallaan etiäpäin. Päätin etten ovistestejä käytä tässä kierrossa ainakaan. Mennään nyt ihan fiilispohjalta, ainakin yritetään.. :p Täällä on tänään sadellu lunta :xmas: Näinköhän ihan oikea talvi vielä tulisi.. Pojan kanssa käytiin ensi kertaa luistimillakin :D Eihän tuo pystyssä meinaa kestää, mutta varmaan joku kaunis päivä sekin sujuu =)
 



Haaveissa esikoinen

Riine.......................KM 10/07
JJ-t.........................KM 12/07
Vaimo85.................KM 11/07
Aili...........................KM 11/07
Kurreliini...................KM 11/07
ToukoMuru..............KM 11/07
Valssu.....................KM 09/07
NinaTT.....................KM 09/07
Betania...................KM 06/07
Angelina..................KM 07/07
Pullenah85..............KM 03/07
Miukuli 22v HKI........KM 07/07
Mymmelis.................KM 05/07, 07/07
Kummi.....................KM 11/06, 06/07...................KP -/30-32
Miikkis 25v ..............KM 12/06,TM03/07,KU05/07....KP 8/-
Tinkatar...................RK 10/07...............................KP 10/28
Kaa 29v...................KM 11/07.............................KP 14/35
Emppu78.................KM 06/07.............................KP 14/-
Juuliai......................KM 11/07.............................KP 18/28-30
Siilura......................KM 10/07.............................KP 18/31
Tuizu 31v Nurmijärvi..KM 08/07..........................KP 21/-
Julietta......................KM 09/07............................KP 25/28
Diodium...................KM 11/07..............................KP 25/30

Haaveissa toinen

Ansku07.................KM 01/08
Nti Kesäheinä.........KM 01/08
Fey.........................KM
Helmitaustailija.......KM 10/07
Kotirokki.................KM 10/07
Typy83....................KM
Smigul.....................KM 09/07
Myymä....................KM 09/07
EevaRouva.............KM 07/07
Kentia.....................KM 04/07
Tapsu85..................KM 09/07,12/07...................KP -/-
Danjuska................KM 08/07..............................KP 5/32
MyAngels.................Enkelipoika 06/07,KM 12/07..KP 5/28
Epskeps 37v...........KM 12/06,03/07,10/07.........KP 6/26-28
Sonja74..................KM 07/07..............................KP 18/26-29
Millimenninkäinen...KM 12/07..............................KP 18/-
Dasale....................KM -/07, -/07........................KP 48/23-28

Haaveissa kolmas

Mymmyry..................KM 12/07
Emunen....................KM 11/07
Kutmula....................KM 11/07
Elriina.......................KM 10/07
Singa........................KM 10/07
MissMaisa.................KM 09/07..............................KP -/-
Tuulenpuuska...........KM 02/06,08/07, 01/08......KP 8/30-32
Pamu k.....................KM 12/07..............................KP 26/-


Haaveissa neljäs

Zelda.........................KM
Surusydän...........enkelipoika 11/07
Berry76.....................KM/KU 10/07.......................KP 12/-
Masukki08.................KM 11/07............................KP 15/32-42

Haaveissa viides

Tilly...........................KM --/07, 10/07.................KP 12/-

Haamuilijat


Orchid


 
Minäkin käyn kurkkimassa vähän väliä, että olisiko orchid käynyt ilmottelemassa...

epsu mä ainakin olen huomannut, että kierto tuntuu menevän nopeemmin ilman niitä ovistestejä. Yhessä kierrossa käytettiin ja tuntu et se asia oli koko ajan mielessä!!!

JJ-t ja Riine Ei ne menkat sit vielä eilen tullut, mutta muilta osin aion pitää diilistä kiinni!!!
 
Voisiko minutkin lisätä tuonne listoille:)toinen siis haaveissa ja km 1/08. Vuoto tuntuu nyt loppuneen. Kummallista, luulin ennen että keskenmenon jälkeen vuotaa paljon ja pitkään. Vähemmän tuli vuotoa kuin menkoissa... Mutta toisaalta, silloin torstaina tuli sellaisia isoja mökkyjä, kai ne aika nopeasti kohdun tyhjentävät sellaiset.

Mukavaa päivänjatkoa kaikille :wave:
 
Hyvää tiistaita kaikille! Piti taas tulla koneelle katsomaan, mitä teille kuuluu =)

Miikkis Sinulla on tänään se ultrassakäynti. Joko pääset ensi viikolla punktioon ja siirtoon? Onnea torstaiseen työhaastatteluun!

Berry76 Mukavaa, että vuoto vihdoin hellittää. Toivottavasti pääsette kuopuksen kanssa pian normaaliin päivärytmiin kiinni, että univelka vähenee.

Riine Lämpimästi tervetuloa. Pahoitteluni keskenmenostasi :hug: Jospa täti tulisi vierailulle piakkoin! Mullakin oli eilinen päivä sellainen, etten saanut mitään hyödyllistä aikaiseksi, vaikka paljon olisi tehtävää :/ En ole vielä itse uskaltanut aloittaa uutta yritystä km:n jälkeen (11/07), koska jälkitarkastus on vasta huomenna. Jos kaikki on ok ja lupa annetaan, niin sitten yritys alkakoon. Kahdet kuukautisetkin on jo ehtinyt olla...

Katjuska-78 Kiva kuulla, että raskautesi on sujunut hyvin :heart: Uskotaan, että pikkuinen pysyy matkassa loppuun asti!

Epskeps Mullakin ikä alkaa olla jo lähempänä neljää kuin kolmeakymmentä... Keskenmenon jälkeen olen syyttänyt itseäni siitä, ettemme yrittäneet lasta jo aiemmin. Kuopus on jo ekaluokkalainen. Tuntuu, että aika loppuu kesken, vaikka esim. mummoni on saanut nuorimmaisensa 49-vuotiaana ;) !

Huomenna edessä vihdoin ja viimein jälkitarkastus! Hieman pelottaa... Pitäkää peukkuja, että kaikki on kunnossa ja lupa uuteen yritykseen annetaan.
 
Kaa
Mukavaa tiistaita kaikille!

Onpas tänne tullut paljon juttua edellisen kerran jälkeen. Pahoittelut ja tervetuloa uusille :hug: .

Mie Ite sitten heti: ei sitten mitään kerrottavaa. :D Eilen hieman juili vatsaa mutta ei muuten mitään ovisoireita. Olen yhä vahvasti sitä mieltä, että ovis oli silloin mnekkojen aikana, kaikki oireet viittasivat siihen. Eli silloin meidän peli on menetetty tämän kierron suhteen. Noh, tuleehan niiitä uusiakin. On koko vauvapuuhan suhteen jotenkin realistisempi ja rennompi fiilis kuin ennen keskenmenoa. Kokemus opettaa.

Laskurissa on hieman liikaa päiviä ehkä, edellinen kierto oli 31 päivää. Mutta minulla aina tuppaa menemään tuonne 35 päivään... joten laitoin sen jo valmiiksi laskuriin. Ovistahan ei oikeastaan pitäisi olla vasta kuin viikonlopulla tai ensi viikon alussa, mutta ihmiskroppa kun on ihmeellinen, niin kaikki on mahdollista...

 
Huomenta!!!(kello kohta12 :D )
täälä ollaan talvilomalla niin vasta heräsin..saas nähdä löytyykö mun autoa ollenkaan kun en ole sitä lauantain jälkeen käyttänyt ja lunta tulee edelleen...ihanaa :D mies on ammatiltaan huoltomies ja niillä nää lumiset päivät on vähän rankempia, eilen se oli töissä 05.00-20.30 tänään se lähti 04.00 töihin, katotaan koska tulee takas :p

tääläkään ei tätiä näy!!nyt sitten pelkäänkin että olisin raskaana :/ pelottaa jos onkin tärpännyt kun ei ole niitä yksiäkään menkkoja tullut vielä...10 päivää sitten oli ainut yhdyntä, mistä olis voinu tulla raskaaks.sillon en muista millanen oli kn tai limat. toissapäivänä vielä kn kova, eilisetä pehmeä, mutta limat ei lähelläkään ovislimaa.eli ovis on jo varmaan mennyt...pelottaakin olisko se ollut just sillon 10 päivää sitten :saint: taidan tilata tänään testejä..testailen sitten loppuviikosta.

katjuska hienoa että raskaus sujuu hyvin, kuinka pitkällä olet? olitko se sinä joka plussas jo ennen ekoja menkkoja vai sekotanko? :ashamed:

tapsu ja riine täälä kans sopimuksen muista osista pidetään kiinni, mutta näköjään tätiä ei pysty hoputtamaan!! :headwall:
 
Surusydän Aikamoinen teräsmummo sulla kyllä ;) bd täällä ollaan että tarkastus sujuisi mutkitta ja todellakin saisitte lähtöluvan!! :heart: Niinhän ne jotkut lääkärit sanoo että mahdollisuudet laskee iän myötä, mutta ei mahdotonta, joten aina on toivoa!!! jaksamista ja tsemiä :wave:

Riine: Lämpimästi tervetuloa joukkoomme :heart: ja pahoitteluni keskenmenostasi :hug: Toivotaan että sinullekin uusi vuosi toisi uudet kujeet ;)

Orchidin kuulumisia todellakin kaivataan, kumpa ei vaan olisi mitään ikävää sattunut :ashamed:

(.) jees, lääkäristä on palattu. Sekä hyviä että huonoja uutisia tuli. Folleja on runsaasti, oikealla 12 (joista 8-10 isompaa) ja vasemmalla 10 (joista 6) isompaa ja ovat keskimäärin kooltaan 10mm. Ja limakalvo näytti nätiltä ja on jo 8+ joten samoilla lääkkeillä ja annoksilla mennään. Ja tietty lisäksi tänään alkaa se jarrupiikki. Mutta jos kaikki menee hyvin, niin maanantaina ois punktio ja keskiviikkona/torstaina siirto, hui kun kaikki tapahtuu nopeasti :eek:
Huonoa on se että pientä hyperin poikasta pukkaa, munasarjat jo nyt hiukka suurentuneet ja turvonneet ja kipua alkaa olla, mutta eteenpäin... ;)
 
Nti kesäheinä
sä kyselit noista lääkärien kommenteista, se kait kuten aina kaikki tosiaan on kovin yksilöllistä ja tapauskohtaista.
Mulla oli km niin alkuvaiheessa rv5/6 ja kun kävin Gynellä se sanoin vaan että parempaa onnea ens kerralla, mitään ei tarvi tehdä, yrittää saa koska vaan. Näki myös että munasarjat täysissä toimissa ja sanoi että parin viikon päästä vois irrota. joten nyt tässä jännäillään.

JJ-t / tapsu
mulla menossa 30 päivä keskenmenon alusta, että otatteko mutkin kimppaan :wave:

muuten täällä ei edelleenkään mitään ihmeempää...
perjantaihin asti ole päättänyt kärvistellä ja jos vaan suinkin pystyn senkin yli, testaan vasta jos tulee aihetta...
kääk!

kaikki jaksamista, tsemppiä ja voimia!
 
pamu k mukaan vaan!!! mulla tänään 34 päivää km:stä. juuri tein ovistestin kun r-testejä mulla ei ole. ovistestissä ei edes haamua, että ovis on niin menny jo kauan sitten tai sitten vasta tulossa...kävin tilaan halpa-testistä r-testejä, niitä liuskoja. jos postisetä on nopea niin ne on täälä jo huomenna!sit kyl testaan, apteekin testillä testaan vasta ens viikolla jos ei muutosta tilanteeseen :saint: mulla on menny r-testeihin varmaan yhteensä joku sata euroo niin parempi käyttää niitä liuskoja kun oon senverta malttamaton!! :LOL:
 
Pamu k pahoittelut keskenmenosta :hug: ja kiitos kommentista :) Itseasiassa, toissailtana kun puhuttiin miehen kanssa uudesta yrityksestä, niin mies muistutti että lääkärihän sanoi meille, että ei ole mitään syytä miksei voisi tulla uudelleen raskaaksi ja samoilla todennäköisyyksillä. Mä en itse edes muistanu lääkärin sanoneen sitä ennen kuin mies sanoi tuon, olin kai jotenkin niin "shokissa" siellä vastaanotolla ultraamisen jälkeen ja keskityin pitämään itseni koossa niin että kaikki puheet meni toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos :ashamed: Mutta tosiaan nyt jälkeenpäin muistan tuon kun mieskin sanoi sen... Ja niinhän se lääkäri myös sanoi, että muuta ei tarvita kuin verikokeella varmistetaan, ettei ole kohdunulkopuolinen. Mä en ymmärrä miten oon voinut olla niin pihalla. Onneksi toinen meistä on täysijärkinen B)

Eli näillä eväillä nyt mennään, oletan etten tarvitse jälkitarkastusta ja taidetaan yrittää tässä kierrossa raskautta uudelleen... Hieman kyllä pelottaa uusi raskaus vaikka sitä kovasti toivotaankin. :/

Ansku07 hyvä että sielläkin on hiipumaan päin, niin täälläkin! :) Mä odotin kans suurempaa vuotoa, tai noh, on sitä enemmän riittänyt kuin menkkavuodoissa, mutta hyvä näin. Joo on mulla ollu sun lukemiin verrattuna tosi pieni hcg-arvo. Torstaina juttelen lääkärin kanssa kun se on seuraavan kerran paikalla ja saan sen arvion tilanteesta.
 
moikka! en ole vielä listalla.. mutta voisin jo liittyä.. eli kp nyt 16/?
eli km toi 16 päivää.

nyt oliski kysymyksiä JJ-t:lle ja pamu k:lle..
kuinka nopsaan teilla km:n jälkeen hävis kaikki oireet?
kun mulla oli rinnat ja kaikki palautunut ennen uuttavuotta.. hcg mitattiin 28.12 oli 2 ja ultrassa kaikki ok.. eli yritystä on ollut tosta asti..
nyt on ttas kaks päivää ollut nännipihat turvonnu ja rinnat tullu painavimmaks.. kipuja selässä ja vatsassa.. ovis meni n. viikko sitten limoista päätellen.. voiskohan toivoa jo tärppiä???
 
Meillä olis tarkoituksena alkaa yrittämään heti uudestaan, täällä on näköjään muitakin, jotka eivät välttämättä odota/ole odottaneet niitä yksiä menkkoja väliin. Pelkään kuitenkin, että tulee uusi km, mitä olette mieltä? Ainakin Katjuskalla tuntuu kaikki olevan kunnossa =) Eihän sinulla ehtinyt olemaan menkkoja välissä vai muistanko oikein? Pääsisi jo yrittämään |O
 
Miikkis :wave: Hirmu noloa tunnustaa, mutten oikein ymmärtänyt mitään sun tekstistä.. :ashamed: :snotty: Mut joka tapauksessa täällä on peukut tiukasti pystyssä että kaikki sujuu hyvin bdbdbd :heart: :) :hug:

Millimenninkäinen ja Ansku 07 laitoin teidän listaan =) Pahoitteluni että olette sieltä unohtuneet :ashamed: Olikos Millimenninkäisellä esikoinen toiveissa? En ihan varma ollut mutta sinne sut laitoin.. :snotty:

Surusydän vai ikätovereita olet :) Kiva ettei tarvii ainoana "vanhuksena" täällä tarvitse olla. Kyllä joskus on tullut itseään soimattua siitä miksei yritetty aiemmin.. :ashamed: Mut toisaalta me päätettiinkin esikoisen syntymän jälkeen ettei toisesta puhuta edes ennen kuin esikoinen on 3v ja tässä sitä nyt ollaan. Mut ei tässä ikäloppuja kuitenkaan vielä olla ;) Silloin kun pojan sain, niin sairaalassa oli vieressä pedissä 40v nainen joka myös oli saanut esikoisensa. Et onhan tässä vielä aikaa... :saint:

Tapsu juu, niin muuten on. Kun joskus tikuttelin niin tuntu että ne päivät suorastaan mateli. Ilman tikutteluja on päivät kuluneet paljon nopeammin. Kumma juttu :eek: Tää kierto nyt mennään ilman tikkuja ainakin. Nyt ei vaan jaksa niiden kanssa suhrata.. :snotty:

).( Näin eilen yhden vanhan tutun, naisen ikää noin 50v, joka sitten muun jutustelun ohessa kysäisi, että "ette ole toista lasta tehneet".. Sanoin, että ei niitä lapsia niin vaan tehdä ja meille ei sitä toista lasta ole suotu. Oli sen nainen vähän :eek: kun noin sanoin. Mut sano vielä sitten, no ehtiihän se vielä yllättää.. :kieh: Hänellä itellään on "vaan" yksi lapsi. Oiskohan pitänyt ruveta häneltä tenttaamaan, et miks teillä on "vaan" yksi et miksette ole toista tehneet..?! |O :kieh: :headwall: Yöllä näin samaisesta aiheesta untakin. :headwall: Mut tulee mitä on tullakseen. Ei tässä muutakaan voi.
Vähän huono päivä tässä kun tää meidän mussukka, 4v10kk on riipinyt äitinsä hermoja oikein urakalla. Eihän tuo huutanut kuin vaan 1½ tuntia putkeen kurkku suorana, kun asiat eivät menneet hänen mielensä mukaan... :headwall: Ou jee...
 
millimenninkäinen pahottelut km:stä ja tervetuloa joukkoon!!! :hug: mulla kesti jälkivuotoa n. 10 päivää ja muut oireet hävis oikeestaan sen aikana...alavatsa kivut alkoi taas viikko sitten, menkat tulossa??? rintojen tuvonnuus hävis kyllä jo melki kaks päivää vuodon alkamiseata, sen huomas hyvin kun ne olii niin turvonneet..ultrassa katottiin 4 päivää km:n jälkeen että kaikki pihalla ja hcg oli laskenu normaalisti...tietty sitä tärppiä voi jo toivoa! itse toivon tätiä, koska on niin paljon puhuttu että uusi raskaus on mennyt myös kesken..toisaalta sekin on varmaan hyvin yksilöllistä!! :D
 
Kiitoksia kaikille lampimistä sanoista. :heart: Mies ei oikein ymmärrä tällästä palstailua, vaikka oon kovasti yrittänyt kertoa, että täältä saa sitä parasta vertaistukea, apua, neuvoja ja ymmärrystä. Hyväksyy kyllä ihan täysin, kuhan en siitä kauheesti kirjottele. :D Tänään olin koiran kanssa pitkään metsässä kävelemässä, sai ajateltua jo vähän muutakin kun näitä vauva-asioita. Tätiä ei näy, eikä kuulu. Testailemaan en kyllä ala vielä, odotellaan nyt ainakin tän kuun loppuun. Antibioottikuuri loppu tänään ja muutaman viikon päästä pitäis mennä kontrolloimaan CRP, toivottavasti olis laskenut.
 
Niin, unohtu... Millimenninkäiselle pahoittelut ja :hug: . Mulla sillon lokakuussa eniten oireili rinnat, oli tosi kipeet ja kipuilu loppu kyllä heti kun vuoto alkoi. Kaikki oireet sen jälkeen oli varmaan ihan mun oman mielikuvituksen tuotetta. Vaikka kyllähhän mulla oli hCG:tä kuitenkin sen verran elimistössä, että antoi sen väätän positiivisen viel joulukuussa... :headwall:
 
Epsu ei hätiä mitiä!! En mäkään ymmärtänyt ekalla kerralla kun lääkäri noita selitteli, piti aika useaan kertaa kysyä, että anteeks mut mitä?!?! :LOL: Mutta tässä uudelleen...
Eli munasarjoissani on folleja (munarakkuloita) yhteensä kasvamassa 22, joista n. 16 on 10mm halkaisijaltaan eli hyvää vauhtia kasvamassa. Sitten kun ne on kooltaan n. 18-22mm niin annetaan irroituspiikki, joka viimeistelee munarakkuloiden kasvamisen ja irrottaa ne. Ja kohdunlimakalvo oli hyvin paksuuntunut, eli mitä paksumpi kalvo, sen paremmat on kiinnittymismahdollisuudet kanssa. Jarrupiikki eli Orgalutran pistetään nyt Puregonin rinnalla, ettei munarakkulat irtoa liian ajoissa, vaan saavat rauhassa kasvaa. Ja perjantaina uusi ultra ja katsotaan sitten follejen kasvu uudelleen ja ensi viikon aikataulut!
Koita jaksella tenavan kanssa kotosalla, ainahan se onnistuu hermoja koettelemaan, mutta kyllä se palkitsevaakin on ;)
Miten kun en lahopäänä nyt muista, mutta mennäänkö jo luvalla eteenpäin? ja ihan omin neuvoin?

Riine: odottavan aika on pitkä, mutta uskoa peliin vaan! Varmasti antibiootti puree!!

Tervetuloa millimenninkäinen ja pahoitteluni :hug:

On se vaan tämä pino alati kasvata, täällä sen tajuaa oikeesti miten monelle keskenmeno on tapahtunut, vaikka tilastollisesti se on "pieni" osuus, mutta jokaisen kokemuksen takana on ihka oikea tarina ja kaipaus nyyttiä kohtaan. Sydämestäni toivon että vuosi 2008 tuo meille kaikille kaivatun nyytin :heart:

Täytyy myöntää että mun omat voimat on aika lopussa ja siksi olenkin onnellinen että ollaan Fertinovassa hoidossa, ettei mun itse tarvitse huolehtia muusta kuin piikkien pistämisestä ja siitä että olen sovittuna aika siellä...
 

Yhteistyössä