Km:n jälkeen kuumeilevat vol.2

JJ-t...juu mulla ei nyt sitten ehtinyt tulla niitä km jälkeisiä menkkoja ollenkaan, kun saatiin ukon kanssa kumiukoista tarpeekseen ja meinattiin, että tulee jos on tullakseen :whistle: Ja näköjään rei kiertokaan ihan metsässä ois muutenkaan ollut kun tänään kun tuo viiva näkyi jo selkeämmin, niin ois kp 32/28-30

Tinii...ihan samanlaisia ajatuksia sitä on täällä kuin sullakin on, mutta kuten Kaa sanoi, niin ite ei siihen asiaan pystytä vaikuttamaan. Kyllä sitä tulee kuunneltua kaikki pikku vihlaisut kehosta ja sydän hyppää kurkkuun joka kerta kun vihlaisu tulee. :hug:

vaimo85:lle voimia ja onnea yritykseen sitten kun siinä pisteessä olette :hug:

ja juu..kyllä sitä täällä varmasti tulee piipahdettua, kun ei uskaltaudu vielä kunnolla odotuspuolelle mennä :ashamed:
 
moi kaikille!
mulla tuli täti..yllättäen päivän etuajassa,ei kerenny paljoo jännäämään et oisko tärpänny... :'(
noh,viikon päästä kanarialle.. =)
jospa meidän viides sais alkunsa auringon alla,heh..

haikeena mut lomakuumeesa, tilly B)
 
moi :wave:

joulun vietosta palailtu.

Täällä ei mitään kummaa.. menkkajuilinta alkoi eilen ja kai se täti sieltä ensimmäisellä viikolla jossain välissä tulee.

Ja oih :heart: Tiniille Ja Katjuskalle todella paljon onnea!!! :D :flower:
Tinii Yrittää nyt vaan ottaa ihan rauhassa ja nauttia! (vaikka helpommin sanottu kun tehty, eikö ;) )

Kaa: Täällä myös yksi jonka kierto heitellyt ja muuttunut keskenmenon jälkeen. mulla ei oo kierto ollut kuin muutaman kerran yli 29pv mutta nyt on tosiaan ollu kp:t 34 ja edelllinen 32pv. lisäksi oireet on vaan pahentuneet.. on todella kovat kivut, paha olo jne..
Mut jospa tämä ajan kans tästä.. itse kullakin =)

ainiin ja myös Riikkuli ja Viidettä haaveillen.. Onnea valtavasti!!

Berrylle jaksuja. Varmasti rasittavaa jatkua vuoto. :hug:

Täällä kp:t on vilissy vana ohi asiaa sen kummemin miettimättä.. ja olen jo valmistautunut siihen että täti tulee.. nyt tuntuu että kunhan tässä työt alkaa ja miehen jalka leikataan ja saadaan kuntoon niin ruetaan sitten ihan tosi tosi toimiin.. nythän meillä on lähinnä ollut meininki se että tulee kun aika on kypsä. tai no tuleehan se siitä huolimatta sitten kun on tullakseen.. yrittipä miten paljo tahansa.. mut tuplataan sitten mahkut ;) :LOL:

jep mut palailen taas. tulkaas kertoo kuulumisia!
 
voi ei.. onnistuin poistamaan koko viestini kun piti poistaa vaan toinen kun tuli tuplana.. no uusiksi siis:

http://img246.imageshack.us/my.php?image=023lg4.jpg

haamu testattu taas tänä aamuna, voisiko se jo vahvistua??
Täytyy varmaan siirtää uudellen testailua UV:lle ja siihen asti kauhistella tuota kylläkin hyvin erottovuu haamua..

Oireita on kyllä, vatsa on nippaillut ja huono olo vaivaa mutta mutta en uskalla uskoa tähän mahdollisuuteen varmaan ennenkuin toukka on oikeasti sylissä!

Yritän sanoa itselleni että noinkin erottuva (paljaalla silmällä, ei niin hyvin kameran linssin kautta) haamu positiivinen tulos mutta huoh..

kiitos kovasti tsempeistä, olette korvaamattomia :flower: Toivottavasti jaksatte katsella minua vielä täällä koska en tosiaan ole valmis jättämään teitä vielä..
 
Tinii...eipä se mun acon tuon kummemmalta näytä kuin sunkaan...ei oo viivat lähelläkään yhtä vahvoja, mutta eiköhän se silti plussaa merkkaa ;) Ite kans ajattelin viel ehkä sunnuntaina tai maanantaina aamusta testailla =)

Kutmulalle onnittelut hyvistä uutisista :D

ja Tillylle mukavaa reissua B)
 
paljon onnea kaikille plussanneille :hug: :heart: :heart:
TINIILLE piti tulla kommentoimaan että musta toi ei ole haamu kun sen kerran selkeästi erottaa, vaav selkeä plussa. 3:ssa raskaudessani olen tolla aconin kasetilla saanu samanl. viivan. ( 1 synnytys, 1 km, ja nyt 22+6 ) Että älä stressaile vaan nauti olostasi... =) Onnea paljon:)
Mä sain muuten tolla aconilla controlliviivaa vahvemman viivan vasta joskun 6+3. sitä ennen oli tommonen viiva ku sulla ny. =)
 
Kaa
Plussanneet



Vieras
Jonttu
Nasu
Suurperheellinen
Pikkupeikko85 *poika 11/07*
Pippuri84
Viia
mjss
Riikkuli *tyttö 12/07*
Napsuh87
Minky
Vinja
Sipuli
Sopuli83
Ninni78
Tyynex
Suppis76
Haikara
Strömsö (ent.Hippula)
Puella
Pulttibois
Nasuliini
Mimmuli82
Malttamaton
Beccy
Repa
Hiidi
Giia
Risukasa
Amira
Dulle
Marleena83
Stoppis
Margherita
Tuutikki
Mouse
SatuKa
MargeSimpson
Nättitähti
Äitee2
Eevarouva
Neitikevät
Bee
Minda
Gatsu
Perämaan emäntä
Aurinkoenergiaa
Eliisa80
Syksyinen haave
Irtosora
Milba
Jemima
Nannukka
viidettä haaveillen
Tinii
Katjuska-78



[/b]
 
Ekaksi onnittelut kaikille plussanneille :flower: tai muita hyviä uutisia saanneille.
Joulu on vietetty ja töihin palailin pyhien aikana. Toisaalta oli kiva palata töihin, mutta ne ihmisten utelut miksi olit näin kauan sairaslomalla, eivät sytyttäneet. Olen muutamille läheisimmille työkavereille kertonut km:sta ja heiltä sain kyllä tukea itkuunkin asti.
Sitten yksi tyhmä kysymys johon toivon vastausta viisaammilta: onko muilta tullut "maitoa" rinnoista lääkkeellisen tyhjennyksen tai ylipäänsä km:n jälkeen? Minulla nyt reilu kaksi viikkoa "synnytyksestä" ja rinnoista tulee maitoa. Ei oo kivaa, kun ei oo sitä vauvaa, jota ruokkisi :'( .
Toivotaan kaikille meille parempaa ensi vuotta!!!
 
Kaa




Haaveissa esikoinen

JJ-t.........................KM 12/07
Vaimo85.................KM 11/07
Aili...........................KM 11/07
Kurreliini...................KM 11/07
ToukoMuru..............KM 11/07
Valssu.....................KM 09/07
NinaTT.....................KM 09/07
Betania...................KM 06/07
Angelina..................KM 07/07
Pullenah85..............KM 03/07
Miukuli 22v HKI........KM 07/07
Mymmelis.................KM 05/07, 07/07
Kummi.....................KM 11/06, 06/07...................KP -/30-32
Kaa 29v...................KM 11/07.............................KP 3/35
Emppu78.................KM 06/07.............................KP 3/-
Juuliai......................KM 11/07............................KP 7/28-30
Siilura......................KM 10/07.............................KP 7/31
Julietta......................KM 09/07............................KP 14/28
Diodium...................KM 11/07..............................KP 14/30
Tinkatar...................RK 10/07...............................KP 31/28
Miikkis 25v LAHTI....KM 12/06,TM03/07,KU05/07.......KP 32/-
Tuizu 31v Nurmijärvi..KM 08/07............................KP 42/-

Haaveissa toinen

Fey.........................KM
Äippä0806..............KM 10/07
Helmitaustailija.......KM 10/07
Kotirokki.................KM 10/07
Typy83....................KM
Smigul.....................KM 09/07
Myymä....................KM 09/07
EevaRouva.............KM 07/07
Kentia.....................KM 04/07
MyAngel.................Enkelipoika 06/07, KM 12/07
Tapsu85..................KM 09/07,12/07...................KP -/-
Epskeps 37v...........KM 12/06,03/07,10/07.............KP 21/28
Danjuska................KM 08/07..............................KP 25/-
Sonja74..................KM 07/07..............................KP 34/26-29
Dasale....................KM -/07, -/07.......................KP 37/23-28

Haaveissa kolmas

Mymmyry..................KM 12/07
Emunen....................KM 11/07
Kutmula....................KM 11/07
Elriina.......................KM 10/07
Singa........................KM 10/07
Orchid.....................enkelipoika 06/07..................KP -/28-30
MissMaisa.................KM 09/07..............................KP -/-
Pamu k.....................KM 12/07.............................KP 15/-
Tuulenpuuska...........KM 02/06, 08/07..................KP 38/30-32

Haaveissa neljäs

Zelda.........................KM
Surusydän...........enkelipoika 11/07
Masukki08.................KM 11/07............................KP 4/32-42
Berry76.....................KM --/07...............................KP 55/-

Haaveissa viides

Tilly...........................KM --/07, 10/07.................KP 1/-

Haaveissa kuudes

Rouva Rajatapaus 34v..KM 08/07........................KP -/-


Haamuilijat



 
Huii.... Sain eilisiltana haamuista haamuimman viivan raskaustestiin. Se tuli kuiteskin ihan määräajassa, joten uskallan olla toiveikas. Kuitenkin tätiä odottelin tulevaksi vasta lauantaina tai sunnuntaina oviksen perusteella, joten onhan tämä vielä ihan kauhean varhaista. Mitä vaan voi sattua. Käyn iltasella ostamassa vielä testejä kotiin, joten voin koko viikonlopun testailla. Eilinen testi kun oli illalla tehty, niin voisihan se jo huomisaamuksi vahvistua. :)

Tiniille onnittelut ihan selvän plussan johdosta, ei tuota mielestäni voi enää haamuksi kutsua. :flower:
 
Hui kylläpä päivä muuttui kerta heitolla tuhat kertaa paremmaksi ja nyt on hymy herkässä kun luin teidän kirjoitukset 'haamustani' :heart:

Kai se on sitten pakko kuunnella rakkaita palstasisaria ja alkaa nauttia pahoinvoinnista :D

Tinkatar toivotaan että plussa se löytää sinunkin luoksesi!

Kiitos, kiitos, kiitoa ja vielä kerran kiitos kun jaksoitte kommentoida tulostani ja toitte minulle tajuttoman hyvän mielen :flower:
 
moikka kaikille! ilmottaidun tähän listaan..
eli sain keskenmenon 22.12 viikolla 6+2 ja tänään olin ultrassa ja kaikki hyvin.. kohtu puhdas ja lupa annettiin uudelle yritykselle! eli vähällä pääsin kun en ollut kovin kipeä eikä vuotoakaan ollut kuin 4 päivää.
niin ja minulla on tyttö 4v ja keskenmeno oli ensimmäinen..
 
Tervehdys rakkaat palstalaiset,

viidettä haaveilen, Tinii ja Katjuska-78 :heart: :heart: :hug:
ONNEA!!! :flower:

ON: Sairaalareissu takana ja lisää tutkimuksia tulossa. Pieni hematooma löytyi ja hoidoksi lepoa. Ei siis mennyt kesken, vaikka olin niin 100 % varma asiasta.

Kaikille :hug:
 
Onpa tänne tullut paljon iloisia uutisia! Viidettä haaveillen, Tinii ja Katjuska-78 lämpöiset onnittelut teille kaikille plussasta :heart: ! Tinkatar onnittelut myös sinulle haamusta :heart: !

Millimenninkäinen pahoitteluni keskenmenosi vuoksi :hug: , tervetuloa mukaan joukkoon...

Mymmyryy: itselläni keskeytynyt keskenmeno rv. 20. Sain synnytyksen jälkeen lääkkeen, joka esti maidon tulemisen. Sinun kannattaa varmaan ottaa yhteyttä lääkäriin, että maidontulo saataisiin loppumaan. Jos vaikka voisivat antaa samaa lääkettä sinullekin.

Itse odottelen vielä pari viikkoa jännityksellä jälkitarkastukseen pääsemistä. On ollut aikaa miettiä asioita ja on paljon kysyttävää ja palautetta annettavana... On sellainen olo, että haluan kertoa suoraan kaikesta huonosta kohtelusta, jota sain osakseni sairaalassa. Että jatkossa muut samassa tilanteessa olevat saisivat parempaa hoitoa.


 
Hei murut! :wave: Meitsin nettipimento jatkuu ties kuin kauan :/ mut käyn teitä välillä kurkkimassa kännyn avulla :) Kiitos Kaalle kun päivittelet puolestani :D

Paljon onnea plussanneille!! :heart:

Pahoitteluni uusille :hug:

Täällä kaikki ok :) Katsotaan tuleeko tätsä ens vkolla vai ei. Yritykset tais mennä vähän ohi oviksen,mut näin nyt tällä kertaa. Ajattelinhan kuitenkin vielä ootella niitä testituloksia. Niitä ei ole vieläkään,kun en ole saanu yhteyksiä gynepoliin :/ no jos sit ens vkolla..

Hyvää Uutta Vuotta 2008 teille kaikille! :) Tuokoot vuosi plussia ja pieniä nyyttejä kaikille meille :)
 
Heipä hei!

Minä olen vähän taustaillut, mutta olen kyllä lukenut teidän joulukuulumisianne. Pahoittelut uusille km:n kokeneille. Elämä on välillä tosi julmaa. Toivottavasti uusi vuosi tuo meille kaikille rutkasti onnea tässä vauva-asiassa.

Onnittelut minunkin puolestani uusille plussanneille, Tinii ja Katjuska ainakin oli plussanneet lähiaikoina. Hurjasti onnea!!!

Sitten tätä omaa napaa. Minä olen myös saanut plussan, mutta olen aika epävarmalla mielellä. Ennen kuin menkkojen olisi pitänyt alkaa, kipuilin välillä kovastikin ja aavistelin tädin tuloa. Mutta ei sitä kuulunutkaan. Sitten muutaman päivän myöhässä alkoi tiputella vähän verta. Ja kipristellä kipeästi. Eilen en jaksanut enää jännittää vaan tein testin, vähästä vuotelusta huolimatta. Plussaahan se näytti... Ja tänäänkin pientä tiputtelua on taas ollut. Onko teillä kellään tällaisesta kokemusta? Joku sanoi, että ensimmäisten menkkojen oletettuna aikana saattaa joskus vuotaa vähän vertakin, mutta mulla ei koskaan oo aiemmin tällaista tapahtunut, ja neljä raskautta on siis takana, kaksi lasta ja kaksi keskenmenoa. En nyt tiedä uskallanko vielä ollenkaan iloita tästä plussasta... :(

Kiitos jos joku jaksaa kommentoida! Olen niin epävarmana nyt, en tiedä mitä ajatella.
 
Minulla alkoi eilen illalla mahakivut. Ensin juili oikealta, sitten vasemmalta, nyt juilii vähän joka paikasta. Voisiko olla kohtutulehdus vai ovulaatio? Km:sta on nyt reilu pari viikkoa. Kuumetta ei ole, eikä vuotokaan haise tms. Itseasiassa vuoto on erittäin niukkaa enää. Olisin todella kiitollinen, jos joku voisi vastata. Tiedän, että aihetta on täällä varmasti käsitelty moneen kertaan, mutten jaksa lukea koko ketjua läpi. Kiitos jo etukäteen :flower: :heart:
 
Hei mymmyryy! Pahoittelut km:stasi :hug:
Minulla oli myös noita mahakipuja km:n jälkeen. Itseasiassa niitä oli ennen tädin tuloa (kp72) muistaakseni useamman viikon. Kyselin niistä gyneltä ja hän sanoi niiden olevan ihan normaalia... eräs kätilö sanoi että voivat johtua kystista, mutta niitä minulla ei ollut.
 
moikkis

Tinii
kyllä tuo aivan selkeä plussa on. Nyt huoli pois ja nauti!

Onnittelut myös Tinkatar ja Tuulenpuuska!

Millimenninkäiselle :hug: ja trevetuloa joukkoon!

Mymmyryy:Mulla oli kans km:n jälkeen kovia vatsakipuja ja useita viikkoja. Gynelläkin kävi ja ainakin yksi kipujen tekijä oli keltarauhas hormoni rakkula joka siellä oli.. siitä reilu viikko niin alkoi sitten menkat.
Mut kipuja on ollut muutenkin paljon km:n jälkeen ja täti oireet pahentuneet :/

Epsu: Toivottavasti netti pimento loppuisi äkkiä =)

nyt ei muuta.. pieni mies sammui viimein päikyille.. meni liian väsyneeks niin ei meinannu uni tulla.
 
Pikaisesti omaa napaa: Pläääh :/ Eipä ole enää uusintatesteihin tullut minkäänlaista haamua ja vielä vähemmän plussaa. Eli taisi hedelmöittynyt alkio vain hipaista kohtua. Noh, täti tulee sitten varmaan huomenna visiitilleen.
 

Yhteistyössä