Km:n jälkeen kuumeilevat vol.2

Heipsan vanhat ja uudet palstalaiset!

En tiedä muistaako kukaan enää minua, alkusyksystä varmaan viimeks käynyt kirjottamassa jotain.. tuttuja nikkejä näyttää kuitenkin olevan paljon, joten soperran jotain kuulumisia.
Tauko n tehnyt todella hyvää mielenterveydelleni täältä, mutta ei NIIN hyvää että raskautumaan oisi päässyt :kieh:
Kuitenkin, nöyräksihän kaikki tapahtuneet on vetänyt ja opettanut kyllä etsimään uusia, kivoja asioita elämään ja myös nauttimaan niistä mitä jo omassa elämässä on. Lässyn lässyn? Mutta se on totta... :$
Keskeytyneestä keskenmenosta jo 5kk, ja kierto ei sen jälkeen ole enetisensä. Pitkä kuin..perkl. Olen viitannut kintaalla, tulee sit kun on tullakseen. Nyt kuitenkin alkaa taas vauvakuume nostaa päätään.. tahtois niin esikoisnyytin syliinsä ensi vuonna... :snotty:
Paljon voimia kaikille, niitä tarvitaan kun tällaisia asioita läpi käydään. :hug:
Jännää on, että niitä löytyy, ja ne löytyy ihan omasta itsestään ne voimat. Niitä on, uskokaa.
Oikein leppoisaa loman jatkoa (ne kellä sitä on) ja muutenkin mukavaa loppuviikkoa kaikille! terkuin Katherine
 
Heipsan kaikille :wave: Joulureissusta palattu ja ihan pikaseen nyt kirjoittelemaan. Eli onnittelut niille, joilla menkat ovat alkaneet ja sitä odottivatkin..nyt vaan kunnolla uuteen yritykseen :D

Ja valtavasti onnitteluja kaikille plussanneille ja haamuilijoille :heart:

Itse tein testin sunnuntaina, mutta en oikein saanu selvyyttä mitä se näyttää...täti ei ainakaan oo tänne tullu, mutta sehän voi kotvasen kestääkin, kun ekaa kans oottelen km:n jälkeen. Ihan joku tosi haalee vaalee viiva siihen tuli ja näkyy nyt kuivanakin, mutta silti alkoi pääkoppa sanomaan, että jospas siinä sittenkin vaan on se viivanpaikka :kieh: kun oireita mulla ei oo muuta kuin kärttyisyys :whistle: No testaan uudestaan täs jossain välis kun se toinen acon on vielä tuolla kaapissa :whistle: Tänään ehkä sitte kp 31/28-30 ja kp 28 tein ton testin.

mutta nyt pitää päästää ukkokin koneelle, kun silläkin on vieroitusoireita ;)
 
Ei ole todellista!! Siis oikeesti tasan vuosi sitten saatiin alkuun meidän keskenmennyt pienokainen ja nyt uusi mahdollisuusKO?!

En osaa itkeö enkö nauraa vaan hihitellä ainoastaan :D

En myöskään luota tulokseen ennenkö olen saanut kunnon positiivisen jonkin muun merkkiseen testiin!

En voi tajuta, en en! Voisko mitään parempaa joululahjaa toivoa?!
 
Kaa
Voihan venäjä... miksei kukaan muistanut kertoa minulle että menkkakivut koskee näin paljon? |O Ennen kun aloitin hormoniehkäisyä (noin kymmenen vuotta sitten :D), kivut olivat juuri tälläisiä. Olen maannut päivän kuumavesipullo vatsan päällä ja yrittänyt olla liikkumaatta. Ääääh. Oksetaa ja päätä särkee... Ehkäisyn jättämisen jälkeen menkat olivat ihan siedettävät (=ei kipuja), ei yhtään tälläiset.

Onko muilla kuukautiset muuttuneet keskenmenon jälkeen?
 
Onnea Tini-murulle haamusta! :heart: Kyllä se viiva vahvistuu pian! :-D
Pakko oli tulla tänne kurkkimaan kännyn avulla. Mut listan saa nyt joku muu päivittää. Kukas ottaa sen hommakseen? Vapaaehtoiset käsi ylös,NYT! :wave:
 
Kaa
Päivittelen tämän nyt epskepsin puolesta, toivottavasti menee oikein.








Haaveissa esikoinen

JJ-t.........................KM 12/07
Vaimo85.................KM 11/07
Aili...........................KM 11/07
Kurreliini...................KM 11/07
ToukoMuru..............KM 11/07
Valssu.....................KM 09/07
NinaTT.....................KM 09/07
Betania...................KM 06/07
Angelina..................KM 07/07
Pullenah85..............KM 03/07
Miukuli 22v HKI........KM 07/07
Mymmelis.................KM 05/07, 07/07
Kummi.....................KM 11/06, 06/07...................KP -/30-32
Kaa 29v...................KM 11/07.............................KP 1/32
Juuliai......................KM 11/07............................KP 5/28-30
Julietta......................KM 09/07............................KP 13/28
Diodium...................KM 11/07..............................KP 13/30
Tinkatar...................RK 10/07...............................KP 30/28
Miikkis 25v LAHTI....KM 12/06,TM03/07,KU05/07.......KP 31/-
Emppu78.................KM 06/07.............................KP 33/-
Siilura......................KM 10/07.............................KP 39/40(?)
Tuizu 31v Nurmijärvi..KM 08/07............................KP 41/-

Haaveissa toinen

Fey.........................KM
Äippä0806..............KM 10/07
Helmitaustailija.......KM 10/07
Kotirokki.................KM 10/07
Typy83....................KM
Smigul.....................KM 09/07
Myymä....................KM 09/07
EevaRouva.............KM 07/07
Kentia.....................KM 04/07
MyAngel.................Enkelipoika 06/07, KM 12/07
Tapsu85..................KM 09/07,12/07...................KP -/-
Epskeps 37v...........KM 12/06,03/07,10/07.............KP 20/28
Danjuska................KM 08/07..............................KP 24/-
Sonja74..................KM 07/07..............................KP 33/26-29
Dasale....................KM -/07, -/07.......................KP 36/23-28

Haaveissa kolmas

Mymmyry..................KM 12/07
Emunen....................KM 11/07
Katjuska-78 29v.......KM 11/07.............................KP 31/28-20
Kutmula....................KM 11/07
Elriina.......................KM 10/07
Singa........................KM 10/07
Orchid.....................enkelipoika 06/07..................KP -/28-30
MissMaisa.................KM 09/07..............................KP -/-
Pamu k.....................KM 12/07.............................KP 14/-
Tuulenpuuska...........KM 02/06, 08/07..................KP 37/30-32

Haaveissa neljäs

Surusydän...........enkelipoika 11/07
Masukki08.................KM 11/07............................KP 3/32-42
Zelda.........................KM
Berry76.....................KM --/07...............................KP 54/-

Haaveissa viides

Viidettä haaveillen....KM 10/07
Tilly...........................KM --/07, 10/07

Haaveissa kuudes

Rouva Rajatapaus 34v..KM 08/07........................KP -/-


Haamuilijat


tinii

 
Kaa
Plussanneet



Vieras
Jonttu
Nasu
Suurperheellinen
Pikkupeikko85 *poika 11/07*
Pippuri84
Viia
mjss
Riikkuli *tyttö 12/07*
Napsuh87
Minky
Vinja
Sipuli
Sopuli83
Ninni78
Tyynex
Suppis76
Haikara
Strömsö (ent.Hippula)
Puella
Pulttibois
Nasuliini
Mimmuli82
Malttamaton
Beccy
Repa
Hiidi
Giia
Risukasa
Amira
Dulle
Marleena83
Stoppis
Margherita
Tuutikki
Mouse
SatuKa
MargeSimpson
Nättitähti
Äitee2
Eevarouva
Neitikevät
Bee
Minda
Gatsu
Perämaan emäntä
Aurinkoenergiaa
Eliisa80
Syksyinen haave
Irtosora
Milba
Jemima
Nannukka
viidettä haaveillen



[/b]
 
Onnea Tinii haamusta

Kaa Mulla oli myös ihan erilaiset ne ekat menkat km:n jälkeen,ei kylläkään kivuliaammat mutta vuodoltaan ihan erilaiset :| Muuta kokemusta ei kyllä ole....

).( Mua suututtaa ja paljon :kieh: oltiin sovittu miehen kanssa että nyt aletaan kunnolla niitä peittoja heilutella kun oviksen pitäisi tässä lähipäivinä olla,no eikös se ukon rontti lähe töihin |O Tulee joskus parin tunnin päästä ja mä en todellakaan jaksa sitten enää mitään :( ja mua pelottaa se huominen lääkärikin että jos se hyytymä ei olekkaan hävinnyt niin toinen ei voi olla mun tukena |O |O |O
Anteeksi purkaus mutta suututtaa vaan nii paljon :ashamed:

no nyt pitää painua petiin jos saan nukuttua, että huomenna jaksan aamulla herätä sinne lääkäriin :wave:
 
Tinii Kovasti onnea haamusta :flower:

Menkkojen kanssa kärvisteleville bd

kutmula Toivottavasti saat huomenna hyviä uutisia :hug:

(.) Olin jo 5 päivää vuotamatta, mutta siivoamisesta alkanut tiputtelu on jatkunut jo 5 päivää :/ Onneksi ei kuitenkaan kovin paljon vuoda, mutta inhottavaa joka tapauksessa. Joulu meni mukavasti, kuopus oli kuumeessa pari päivää ennen pyhiä ja kiukkunen vielä tänäänkin. Mitään tulehduksia tm. ei kuitenkaan ollut. Onneksi on jo parempana. Perjantaina juhlitaan pikkusiskon 30v. synttäreitä meillä tyttöporukalla, mulla flunssa just päällä, mutta ei kai se menoa haittaa. Maanantaina sitten taas hematoomaa katsastamaan polille. Kaikille mukavaa viikon jatkoa!
 
Huomenta ihanaiset :D pakko oli tulla heti aamusta kertomaan, että se mun epäselvä tilanne sitten selkiytyi aamulla, kun en malttanut enää odottaa sen testin tekoa :whistle: Kaksi viivaahan tuohon testiin ilmestyi :heart: mutta jotenkin kauhee pelko päällä kuitenkin, kun ei ehtinyt niitä ekoja menkkoja sitten koskaan tulla :$ No mutta nyt ei oo ainakaan kipuja eikä vuotoja niin kuin viimeks =) eli varovaisen onnellisena täällä ollaan :D

Tiniille toivotaan kovasti haamun vahvistumista ja kyllä se siitä varmasti vahvistuu :heart: Itsekin seuraan vielä, että varmasti alkaa kunnolla vahvistumaan se viiva :)

Kaa...mulla on jo kerran aikaisemmin ollut varhainen km, mutta en silloin mennyt lääkäriin ollenkaan, niin sitähän ei kukaan laske, paitsi minä :| Siitä seuraavat kuukautiset mulla oli ihan järkyn kipeet ja kans kuumahaudetta pidin mahan päällä ja selässä.

Kutmulalle pidetään peukkuja, että hyytymä ois hävinny, ja että ehtisitte miehen kanssa niitä peittojakin heilutella sopivana ajankohtana :whistle:

Ja berrylle voimia tuon vuotelun kanssa taas :hug: toivottavasti alkaa vähenemään ja loppuis oikeesti jo kokonaan, kun sä oot kyllä niin kauan jo joutunu piinaamaan tuon vuodon kanssa :/

nyt taas tuijottamaan testiä, ettei viivat vaan katoo minnekään :ashamed: :wave:
 
voi tini ihanaa nyt vaan kaikki peukut ym pystyyn että vahvistuu, onnea hurjan paljon, kyllä oli jo aikakin =) :D pikkuiselle voimia matkaan mukaan :heart:

katjuska onnea hurjasti, ihania uutisia täällä :D voimia sinunkin pienelle =) ja tervetuloa odottajien puolelle =)

ja kaikille iloista uuden vuoden juhlintaa =)
 
tuntuu hassulta kun kaikki ihanaiset onnittelette minua kun en vieläkään voi uskoa tätä todeksi! Tänään kipitän suoraan töistä apteekkiin hakemaan lisävarmistusta asiaan :)

Onnea myös kovasti Katjuskalle ja iso kasa tarrasukkia siihenkin suuntaan!! Toivottavasti päästään yhtä matkaa odottajien puolelle :heart:
 
Heippa kaikille ja ONNEA HURJASTI PLUSSANNEILLE!! :flower: :heart:

Päivitän tänne uuden rivini, täti tuli joulun alla kylään vähän odotettua aiemmin. Siilura......................KM 10/07.............................KP 7/31

Ihana kuulla hyviä uutisia, ehkä sitä jaksaa itsekin tätä odotuksen odotusta paremmin kun välillä aina kuulee kuinka muilla on lykästänyt.
 
Tänne iski jostain kauhea keskenmeno pelko..
olen alkanut jo raskauteen uskomaan mutta sen sijaan sain tilalle pelon että tämäkin menee kesken..

huomen aamulla pitäisi vahvistella testin tulosta..
alaselkää juilii mielettömästi ja pelko persiissä kuvittelen kamalinta!
Toisaalta alkuraskauteen hyvin voi kuulua alaselän jomotusta mutta mutta mutta..PELOTTAA! :'(
 
Kaa
Tinii, muista että et itse suuremmin voi vaikuttaa tuohon keskenmenoasiaan, eli nauti ja ota rennosti, anna kaiken mennä omalla painollaan. Hyvin se menee. Etköhän sinä ole osasi jo tuosta keskenmenokiintiöstä saanut, kuten kaikki me muutkin ketjulaiset. =)
 
Paljon onnea tinii ja katjuska!!!!! :hug: :hug: Toivottavasti kaikki menee hyvin tästä lähtien, kukaan ei ansaitse koea toista keskenmenoa!!! Ja prosentitkin on teidän puolella, on hyvin pieni todennäköisyys saada toinen km heti perään! :saint:

Käykäähän täälä vielä kertomassa kuulumisia!!katjuska sulla siis ei ollut menkkoja välissä?? Alkoi itelle tulla sellaset fiilikset, että pitäiskö sitä sittenkin jo nyt yrittää...km:stä tasan kolme viikkoo ja vois hyvin olla ovis juuri nyt... :p ;)

tinii koita olla rauhallisin mielin ja ajatella tulevaa, älä menneitä! :hug: Mun neuvo omien kokemusten kohdalla on, jos uuttaa km:ää pelkäät: älkää kertoko kovin monelle!! Mun mies kerto koko suvulleen ja sitä joutui sitten jouluna kuuntelemaan pahotteluja liikaa!! Parempi pitää asia itsellään mahdollisimman kauan, vaikka tiedän että tekisi mieli huutaa koko maailmalle ne ihanat uutiset!! :D :saint:
 
Minäkin täältä taustalta jotain puhelen =)

Lueskelin tuossa juuri selaamalla kymmenen sivua tekstiä, mitä tänne on kertynyt siitä kun viimeksi katsoin.. Todella paljon onnea ja siunausta matkaan plussanneille :heart: ja erityisen paljon siunausta ja lohdutusta matkaan myös uusille keskenmenon kokeneille, ja niille jotka sen ovat joutuneet kokemaan jo useasti :hug:

Nuo runot, jotka tähän ketjuun on kirjoitettu pysäytti ja sai taas kyyneleet valumaan... :'(

Itselläni oli 21. päivä jälkitarkastus. Kaikki oli ok. Ensimmäiset kuukautiset km:n jälkeen alkoivat jouluaattona, eli hieman myöhässä, ja ovat edelleen päällä. Aiomme odottaa vielä toiset kuukautiset ennen kuin aloitamme yrityksen uudestaan..

Mieliala.. No tämä vuodenaika vaikuttaa myös paljon, mutta välillä on parempi olo ja välillä masentaa oikein kunnolla.. Ehkäpä sekin tästä, kun päivät alkaa pitenemään. Erästä ystävääni olen myös yrittänyt lohduttaa, tai oikeastaan lähinnä olla vierellä ja kuunnella. Hänellä raskaus-yritystä takana n. puolitoista vuotta miehensä kanssa ja ovat kaikissa testeissä käyneet. Ei kuulu vauvaa eikä myöskään löydy syytä, että miksi sitä ei kuulu... Masennus on heillä(-kin) kova. Kaksi ystävääni saivat juuri vauvat ja vaikka olen iloinen heidän puolesta, niin samalla hetkellä kun sain viestit heidän lastensa syntymästä iski suru ja ikävä omaa menetettyä lasta kohtaan.. Viiden kuukauden päästä olisi meidän pikkuinen syntynyt, jos kaikki olisi hyvin mennyt..

Mutta hyvää vuoden vaihdetta ja uutta vuotta kaikille palstalaisille!

:wave:
 
Tänään jälkitarkastuksen jälkitarkastuksessa käyty ja onneksi kaikki hyytymät oli tullut pois :D Nyt vaan uutta yritystä ja lääkärikin sanoi että nyt olisi hyvät mahdollisuudet yrittää kunhan saan vaan sen ukon kotia...

Tinii Tänään juuri lääkäri sanoi minulle että rohkeasti vaan yrittämään, toivottavasti kaikki menee Teillä hyvin :hug:
 

Yhteistyössä