Km:n jälkeen kuumeilevat vol.2

Tinkatar: :hug: jospa se täti ei tulisi ja ilmestyisikin vielä viiva.. Oletko samalla testillä testannut?
Toivotaan parasta, :hug:

Mymmyryy:
Juu näkäjään ei ikään voi olla varma oman kropan toiminnasta.. en kunnolla tuntenut ennenkään niin saati sitten nyt :kieh: :whistle:

 
Pikaisesti...Tinkatar...toivotaan, että testiin vielä viivat ilmestyis ja täti pysyis kaukana :hug:

Ja Tuulenpuuskalle piti tulla vastaamaan, että itellä oli just tuollainen tilanne kuin sulla nyt, kun keskenmeno alkoi :/ eli tuhruttelin jo ennen kuin testin tein ja sitte alkoikin kivut :'( Toivottavasti sulla ois kyseessä vaan jotain muuta vuotoa ja pikkuinen pysyis matkassa :hug:
 
huomenta kaikille!
tulin sellaista kysymään että kuinka moni on aloittanut uuden yrityksen heti km jälkeen ja kuinka moni odottanut yhdet kuukautiset?
meille lääkäri sanoi joka ultrasi perjantaina että kohtu ja limakalvot ja kaikki on siistit ja puhtaat eli uutta saa yrittää heti. keskemenosta nyt siis 8 päivää. me nyt sitten päätettiin että ei odoteta kuukautisia. mulla on sellainen muistikuva että helposti tulee heti raskaaks mutta voi helpommin mennä kesken.. ?
 
:wave: Kaikille!

Mulle vois se kuka päivittelee, laittaa että km/ku 10/07 ja kp 3/?.

Eli täti sitten kurvasi tännekin muutaman vuodottoman+ruskean vuotopäivän jälkeen. Ihan mukava, että alkaa hormonitoiminta olla siltä osin kunnossa, mutta toisaalta 11 viikkoa lähes tauotonta vuotoa ei kovin kivaa ole.. Huomenna polikäynti, tulen sitten lukemaan paremmin kuulumisianne!

Plussanneille onnea ja haamuileville viivan vahvistumista!
 
Kyllä se täti tuli tänään paikalle, eli tosiaan taisi olla kemiallinen raskaus. Onhan sekin lohduttavaa, että sentään jotain saatiin aikaiseksi tässä kierrossa :)

Eli minulla olisi tänään kp 1/28-32.

Tuulenpuuskalle :hug: . Kyllähän noita vuotoja voi olla ihan normaalissa raskaudessa ja kuulemma monilla onkin. Kuinka pitkällä raskaus nyt on? Sinun kannattaisi varmaankin hakeutua maanantaina lääkäriin tarkistamaan, mitä kohtuun kuuluu. Tosin jos raskaus on vasta ihan alussa, niin silloinhan siellä ei kyllä taida mitään näkyä. Mutta jospa ottaisivat jotain verikokeita, niin siitä hormonin määrästä voisi ehkä jotain päätellä.
 
Siis kuinka paljon on taas plussannut!! Ihana joululahja monelle, kunhan tarrat vaan pitää!! Onnea vielä kerran :flower:

Eipä mitään kummempia, paitsi että mulle voisi päivittää kp 12/? Ei kuulunut tätiä ja testikin näytti negaa, joten aloitin terot ihan oma-aloitteisesti...nyt sitten tikuttelen ovulaatiota.

Joku kyseli koska on aloittanut uuden yrityksen km jälkeen niin meille lääkäri sanoi etä yhdet menkat pitää olla välissä. Mutta mulee tehtiinkin lääkkeelliene tyhjennys ja kaavinta, niin halusinki odottaa että paikat olisi taas ok.

Ja sitten joku kyseli että onko menkkakivut muuttunu km jälkeen niin joooooo!! Kyllä on paljon kivuliaammat ja vuotoakin tulee enemmän.

Kyllä mä taas luin teidän kuulumisianne, mutta enhän mä enää muista mitä kirjoititte.... :ashamed:

Hyvää uutta vuotta kaikille ja toivotaan että 2008 olisi meidän onnen vuosi!!!!
 
Hellou kaikki!
Tänne ei kuulu uutta... Ovista olen yrittänyt bongailla clearbluen digitaalisella tuloksetta... Mietin että pitäisköhän tilata lisää testejä, kun alkavat kohta loppua... Haluaisin todella tietää tuleeko mulle ovista enää ollenkaan... Voi sitten mennä lääkäriin ja kertoa missä vika... Ja että onkos ovis sitten mahd vasta 20-jotain... Peittoja ollaan kyllä heiluteltu.... :D

millimenninkäinen: meille gyne sanoi että heti vaan uutta uuniin... on vaan kierto ollu niin sekaisin, ettei meillä ainakaan päde se, että km:n jälkeen tulisi helposti heti raskaaksi.

Tinkatar: :hug:

berry: hyvä, että alkaa kierto normalisoitua vihdoin. Toivottavasti polilta saat hyviä uutisia.

Onnea plussanneille ja haamuilijoille! :heart: :flower: :flower:
 
Kaa
mymmyryy: itsellänikin oli noita kipuja kaavinnan jälkeen, ihan menkkojen alkuun asti. Ja vielä menkkojen aikanakin. Sellaisia viiltäviä ja aika paikallisia jomotuksia. Menkkojen aikana koski sitten vielä selkäänkin. Eli taitaa olla ihan normaalia.

millimenninkäinen: aloitettiin yritys heti jälkivuodon loputtua. Lääkäri kehoitti odottamaan yhdet menkat, mutta ei kieltänytkään yritystä. Ei onnistanut siitä kierrosta, onneksi ehkä. Nyt on ainakin kroppa jo palautunut paremmin. Yritys jatkuu menkkojen jälkeen.

Mie Ite sitten; menkat jatkuu. Huomenna kuudes päivä, eikä loppua näy. Kivut ovat hieman laantuneet, mutta jatkuneet silti. Ja vuoto on hyvinkin runsasta. Tää oli tälläistä viimeksi teininä, eli melkein 15 vuotta sitten... (näyttipä pahalta tuo lause! :eek:) Ehkäpä tämä tästä pikkuhiljaa, pääsisi sitten taas jatkamaan yritystä. :heart:
 
Täällä pelottaa aivan järjettömästi..
Olen sitä varmaan jo joka topicciin kauhistellutkin mutta pakko tulla tänne tuttuun ja turvalliseen!

Mahassa ja selässä kovaa juilintaa ja vihtontaa tämän ja eilisen.. en enää osaa edes sanoa että onko menkkamaista vai ei..

Ei yhtään onnistunutta raskautta takana joten en osaa edes luottaa että tämä olisi normaalia kohdun kasvu kipuilua..

Pelottaa vain niiiiiiiiiiiiiiiiiiin sairaasta :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
 
Voi Tinii :hug: Toivottavasti olisi vain niitä kasvukipuja! Mulla oli onnistuneessa raskaudessani tosi kovia vatsakipuja, mutta selän puolella kipuja ei kyllä ollut. Tsemppiä!

Onnittelut kaikille plussaneille! Teitä olikin mukavan paljon.

Tervetuloa myös uudet! Pahoittelut, että tekin jouduitte tähän tilanteeseen.

Tänne tuli jouluksi täti kylään ja nyt siisen kp 9. Olin ihan varma (taas kerran) plussasta, mutta ei niin ei. Mulla on koko ajan rinnat kipeät ja tuli vähän maitoakin, mutta taitaa vaan mieli tehdä tepposiaan. :headwall:

Mulla on puolestaan keskenmenon jälkeiset kuukautiset olleet paljon niukemmat kuin normaalisti vaikka normaalistikin ovat tosi niukat. Nyt hädin tuskin side kastuu. Johtuu varmaankin ohuesta kohdun limakalvosta ja niin kauan kuin se on ohut ei raskauskaan taida onnistua. Huomenna aloitankin tyrni/rasvahappo-kuurin, jonka pitäisi vahvistaa limakalvoja

Kuinka moni muu käyttää jotain vitamiinilisiä, rohtoja, greippimehua yms. tehostamaan tärppionnea? :wave: :wave:

Katherine Oli lohdullista lukea kuulumisiasi, ja huomata, etten ole ainoa kesällä keskenmenon kokenut, joka täällä vielä roikkuu. Emppukin oli myös kirjoitellut, ikävä, että sielläkään ei ole vielä ollut onni myötä. Jos nyt kävisi tärppi niin ehtisi juuri ennen laskettu aikaa tammikuussa...

Plussaonnea kaikille!
 
Kuulumisia odottavien puolelta.

Oli pakko tulla kirjoittamaan kuulumisia odotuspuolelta, sillä tänään olisi ollut keskenmenneen LA. Viidennestä kierrosta km:n jälkeen meillä onnistui plussa ja perjantaina np-ultrassa todettiin, että kaksihan siellä :heart: :heart: . Nyt odotellaan kesävauvoja.

Tiniille tsemppiä, toivottavasti selkäkipu vähenee, mahapuoli saakin kipuilla. Alku on ihan kauheaa, kun ei ole vielä varmuutta mistään. Minä aloin luottaa tähän raskauteen vasta perjantaina, jolloin kuukautisten mukaan viikkoja olisi ollut 13+3. Eli aika monta viikkoa elin epävarmuudessa ja jokaista tavallisesta poikkeavaa oiretta/oireettomuutta pelästyin. Ja edelleen jokaisen vessassakäynnin yhteydessä tarkistan onko punaista pöksyissä, vaikka vielä ei ole kertaakaan ollut.

Epskepsille ja muille hoitoihin päässeille/menijöille, toivottavasti nyt tärppäisi. Pidän peukkuja!

Toivon todella, että teille kaikille suotaisiin tulevana vuonna vauva ja tämä pino kuihtuisi lopulta olemattomiin, niin auttava pino kuin on ollutkin. Mutta toisella puolella on paremmat (=aiheeltaan) pinot. :LOL:

Plussatuulia puhaltelen ja yritän vetää teitä nimimerkinkulmasta mukaan tuonne odottaviin. +++++++ :whistle:


SatuKa ja Tiuhti&Viuhti 12+6
 
Tiniille edelleen voimia :hug: Toivottavasti kaikki olisi kunnossa.

SatuKa: mielettömästi onnea tuplien johdosta!! :heart: Ja voimia LA:n johdosta, se varmasti luo ristiriitaisia tuntemuksia tähänkin odotukseen. Ihanaa lukea näitä hyviä uutisia täältä. Käythän vielä jatkossakin täällä kertomassa teidän kolmen uutisia :)

Juelietta: tilaa vain lisää niitä ovistestejä, jotta voit jatkaa tikutusta. Onhan se hyvä seurata, että tuleeko sitä ovista laisinkaan vaiko ei. Tietääpä sitten, pitääkö siitä syystä ottaa lääkäriin yhteyttä. On se testien hinta kuitenkin aika pieni siitä, että saa asioihin varmuutta.
 
Voi miten ihania uutisia, SatuKa!! Tuplasti onnea!! :heart: :heart: Varmaan nämä kaksosvauvelit nyt auttavat sinut yli tästä LA:sta. :hug: Tsemppiä odotukseen!!

Toivottavasti Tiniillä on kaikki hyvin. Viikkomäärää et muistanut mainita, mutta varmaan aika alkupuolella on raskaus? En muista milloin plussasit, sorry. Toivotaan, että kaikki menee kipuilusta huolimatta hyvin, jospa ne tosiaan ois vain niitä kasvukipuja.

Täällä on vuotelu loppunut. Eli ehkä ne oli vain valemenkat? En tiedä. Nyt vain odottelen ja toivon parasta. En vielä oikein uskalla odotuspuolelle kuitenkaan kirjoitella, pysyn täällä kuumeilijoiden joukossa ainakin vähän aikaa... =)

Hyvää uutta vuotta 2008 kaikille!
 
Minäkin tulin toivottelemaan kaikille oikein hyvää uutta vuotta, toivottavasti myös plussa- ja vauvarikasta. Itse ainakin jaksan eteenpäin ajattelemalla, että ensi vuonna minulla on jo vauva tai sitten iso vatsa. Toivottavasti näin käykin.

Onnea kaikille plussanneille ja toivottavasti teidän huolet helpottavat kun viikkoja tulee lisää. Kaikki tämän ketjun kohtalotoverit ansaitsevat kyllä onnen ja oman pienokaisen syliinsä.

Satukalle Tuplaonnittelut! Ihanaa.
 
Hyvää Uutta vuotta jo vähän etukäteen :D

Satukalle tuplasti onnea!!! :heart: :flower:

Tinii: :hug: Jospa ne tosiaan olis vain kasvukipuja! Mulla Tatua kun aloin odottamaan (ennen kun tiesin että raskaana olen) oli aivan tajuttomat kivut ja sen takia lääkäriin menin.. siellä sitten vielä iltamyöhään ultrasivat ja totesi että raskaana oot..

Tuulenpuuskalle
pidän peukkuja!!

Berry: Mitä ne sanoivat? eikös sulla tänään käynti ollut?

Myymä, Myangel ja te kaikki jotka harvemmin kirjoittelette
.. olette mielessä :hug: Voimia kovasti!

 
Kiitos kovasti teille tsempeistä :flower: Olette aivan ihania :heart:


Aivan alkumetreillä mennään eli viikkoja kasassa huimat 4+5 :D

Kipu eilen onneksi hellitti joka sinänsä luo toivoa koska ainakin viime km:ssä kipu vain yltyi ja jatkui vuodolla..

Pelkoa tulee varmasti olemaan jokaisessa päivässä ja yritänkin päästä mahdollisimman pian neuvolaan josko saisi järkeä tauottua päähän siellä sitten.. jos vain pieni nyt jaksaisi pysyä ja kasvaa :heart:
 
Heipsan!

Pikaisesti kertomaan polikuulumisia: hematooma ennallaan, nyt kävi eri lääkäri ultraamassa ja ilmeisesti hieman epäselvää, mikä se edes on. Voi olla munasarjan sisälläkin, näin arveli. Joka tapauksessa kolmen viikon kuluttua uusi käynti, jos ei muutosta, tähystetään ja tutkitaan mikä siellä on. Ilmeisesti 'vaarana' menettää se munasarja samalla. Että hieman epäselvä tilanne on edelleen enkä oikein tiedä miten suhtautua. Raskautumisesta ei taaskaan ollut puhetta, lääkäri kyseli onko lapsia ennestään eli oisko mahdollista ihan se, että joutuvat koko kohdun poistamaan :/

 


Onnea plussanneille :heart:

Uusille lohtu :hug:

Berry toivottavasti sinun tilanne selviää, eikä tarvitse mitään radikaalia tehdä :hug: Mulla on toisesta munasarjasta vaan 1/4 tallella eikä mitenkään haittaa edes ovulaatiota, suuri kysta leikattiin pois sieltä.

Muutto edessä kahden viikon päästä, netti sulkeutuu muutaman tunnin päästä ja uusi aukeaa sitten joskus. Yritän töistä päästä tänne...

Piti tehdä testi tänään, että tietää uskaltaako juoda... pikkunen haamu ilmestyi testiin, joten taidan viettää tipatonta Uutta Vuotta =)

Hyvin skeptinen kuitenkin olen ja rauhallisin mielin odottelen vielä viikon ennenkuin uuden testin teen. On niitä vessanpönttö plussiakin tullu niin vahingosta viisastuu :LOL:

:wave: Orchid
 
Orchid Voi kunpa viiva vahvistuu pian! Ihana uudenvuoden uutinen =) Ja kiitos lohdutuksesta, itse vaan sitä heti ajattelee pahimman kautta :ashamed: Kun kuitenkin se vauvahaave on niin mielessä. Jep, 3 viikon kuluttua oon tässä asiassa sitten viisaampi, turha sitä on murehtia etukäteen.

Kaikille ihanaa plussatäyteistä uutta vuotta!
 
Hyvää uutta vuotta kaikille! Pitkästä aikaa tulin tänne plussalle kurkkimaan. Ku ei kotona oo nettiä, niin harvemmin tulee missään käytyä palstailemassa :| Mulla ei nyt oo hajuakaan kp, normaalin rajoissa kyllä, mutta en oo pahemmin päiviä laskeskellu, ja nyt en kuolemaksikaan muista koska ne edelliset menkat alkoi :eek: Tuo on jo kyllä uutta, yleensä oon kyllä muistanu niin tarkasti :/ Toisaalta ollaan justiin saatu tietää, että siskon tytöllä on aivokasvain johon tulee kuolemaan, niin ajatukset pyörii muissa ajatuksissa, ku menkoissa ja vauvakuumeessa :'( Toivotaan, että uusi vuosi tuo meille kaikille iloisia uutisia ja sen kauan odotetun plussan!
*Rakot kourissa odotellen, että kotona aukeaa netti*
 
Terveiset odottajien puolelta ja oikein hyvää uuttavuotta 2008!!!

Täällä takana rakenneultra ja kaikki pikkuisella hyvin :heart: Nyt viikkoja 21. Nopeaan se aika menee.... Nyt tuntuu tosissaan siltä että vois alkaa luottamaan siihen että vauva todellakin on tulossa :heart:

Tulkaahan pian perässä, toivopi Repa ja kutvonen rv21
 
Toivotan kaikille onnellisempaa ja vauvarikasta uutta vuotta 2008! Hurjasti onnea Tuulenpuuskalle plussasta ja Orchidille haamusta :flower: !

Tinii toivottavasti kivut ovat vähentyneet ja kaikki on kunnossa.

[/b]Tinkatar :hug:

Berry76 harmi, että joudut odottamaan pitkään tietoja. Voimia odotteluun... Hyvä kuitenkin, että tilannettasi seurataan säännöllisesti. Uskotaan, että kolmen viikon päästä kaikki olisi jo vihdoin kunnossa ja lupa uudelle yritykselle annettaisiin!

Itselläni alkoi eilen toiset kuukautiset km:n jälkeen. Ensimmäinen kierto 33 päivää ja nyt vain 26 päivää. Aikaisemmin kierto ei ole heittänyt noin montaa päivää, eikä ikinä ollut noin lyhyt (26), mutta kaippa tämä tästä vielä tasoittuu. Eihän viikko tietysti vielä kovin iso heitto kierrossa ole, mutta tuntuu vaan siltä, kun aikaisemmin eroa on ollut vain pari päivää. Viikon verran vielä jälkitarkastukseen ja jos kaikki kunnossa ja lupa tulee, niin aloitamme yrityksen... Haaveena olisi, kuten varmasti meillä kaikilla, saada oma vauva syliin vielä tänä vuonna =).
 
Kiitos onnitteluista, surusydän. Nyt vain alkaa olla täälläkin sydämessä surua. Vuoto alkoi illalla uudestaan ja nyt vuotaa ihan selvää verta. Eli alkaa toivo hiipua. Kerkesinhän tuota noin viikon ajan olla muka raskaana! Näyttäisi kyllä vahvasti siltä että kolmas keskenmeno on todellisuutta. :'(
 

Yhteistyössä