Tuulenpuuska voi ei, toivottavasti kaikki on kunnossa :hug:
surusydän ja Kaa: kiitokset lohdutuksista. Mulla vaan tää tilanne on ollut kohta 2kk sitä, että seurataan ja ei tiedetä mistä on kysymys tarkalleen. Alkaa pikku hiljaa syödä naista :/ Kyllä silti ihan positiivisesti olen asiaan suhtautunut elikkä odotan mitä tuleman pitää ja sen mukaan edetään. Viimeksi vain sen toisen lääkärin kommentit oli sellaisia, että kaikki pahimmat vaihtoehdot tuli mieleen. Toki, eihän ole hyvä, että munasarjassa/sen vieressä on yli 8cm mötikkä mistä ei tiedetä mikä se on, siis varmuudella. Oletuksena on ollut, että on kohdunulkoisesta johtuvaa, mutta näin ei välttämättä ole. Mutta nyt yritän kyllä nämä pari viikkoa keskittyä johonkin muuhun kuin tuon ajattelemiseen, kun ei siitä pohtimisesta tule yhtään parempi mielikään :/
Saatiin kuulla eilen vauvauutisia, miehen serkun perheeseen syntyi vuoden viimeisenä päivänä poika! Oli ollut hieman hankala alku pienellä, joten täällä peukkuja pidän, että kaikki menee jatkossa hyvin. Heilläkin on ollut ongelmia, joten hyvä mieli on nyt kuitenkin päällimmäisenä mielessä. Sukkia piti heti alkaa pienelle neulomaan, jotain pientä myös isosiskolle teen pakettiin mukaan.
Kaa Toivottavasti sulla alkaisi kierto ym. normalisoitua. Itsellä on nyt taas vähän sellainen olo, että olikohan ne sittenkään menkat, niin kuin luulin ( edelleen hieman vuotaa ) vai johtuuko vain siitä hematoomasta. Olin kyllä hirmu kiukkunen pari päivää ennen sen alkua ja edelleenkin, joten siinä mielessä vois ollakin. Hcg oli kuitenkin ollut vielä 17. päivä 13, eli ei normaali vielä silloinkaan, joten periaatteessa munasolu ei olisi voinut irrota 14 vrk ennen vuodon alkamista. Mutta eiköhän tääkin asia selviä lähiaikoina.