Riikkulille oikein paljon onnea pikkuprinsessan johdosta! :heart: :flower:
viidettä haaveillen: paljon, paljon onnea plussan johdosta ja tarrasukkia pienokaiselle! :flower: :heart: Ihanaa kuulla tällaisia uutisia näin joulun alla.
ON: Minkäänlaisia aitoja raskautumisoireita ei ole havaittavissa (toki oviskin oli vasta viime viikonloppuna). Tissejä olen kyllä tökkinyt niin paljon, että ne varmaan kipeytyvät ihan siitä johtuen!
Mieskin tuossa töihin lähtiessään totesi, että jospa väsymykseni johtuisi raskaudesta. Hänkin on oppinut tämän minun tyylin, että kaikki pitää selittää mahdollisella raskaudella. Toistaiseksi kuitenkin molemmat otamme vielä tämän oireiden bongailun huumorilla ja suunnilleen kaikkesta syytämme toivottua raskautumista.
Mies tosiaan lähti vielä töihin, joten meillä joulunvietto alkaa vasta huomenissa, jolloin matkaamme anoppilaan. Itse olen tehnyt jo kaikki jouluostokset, mutta miesrukka lähti töihin vielä kauppojen kautta, löytääkseen minulle jotain mieluisaa. Tosin pahoitellen totesi, ettei voi tuoda sitä ainoaa, jota olen todella toivonut viime aikoina: vauvaa.
Toisena joulupäivänä vierailemme sitten Honkanummella, mihin pienokaisemme tuhkat on ripoteltu. Tämä on ensimmäinen kerta, kun siellä käymme, joten luvassa lienee paljon kyyneliä. Toivottavasti muistolaatta olisi jo paikoillaan, siitä kun ei ole varmuutta.
Rauhallista Joulua kaikille ja plussarikasta Uutta Vuotta! Palaan varmasti viimeistään viikon kuluttua langoille kertomaan, tuottiko tämä kierto vielä tulosta.