Km:n jälkeen kuumeilevat vol.2

En tiedä muistaako mua pahemmin kukaan, mutta tulin kertomaan, että meille syntyi "pikku" prinsessa 19.12. klo 16.40. Painoa oli huikeat 4450 grammaa ja pituutta 54 cm! :heart:

Synnytys päätettiin käynnistää rv 41+3 ja kalvot puhkaistiin klo 15.00 ja klo 16.40 oli pikkuinen maailmassa... Eli nopeasti tuli tähän maailmaan...

Riikkuli ja pikkuinen 3 pvää...
 
emunen
Rauhallista ja ihanaa joulua kaikille täällä! Joulu sukulaisilla ja koneenkäyttö vähempänä. :heart: :heart: :heart: kaikille, voimia enkelilasten vanhemmille ja lapsionnea kaikille uudelle vuodelle! :xmas: :heart: :xmas: :heart: :xmas: :heart: :xmas: :heart: :xmas:
 




Haaveissa esikoinen

JJ-t.........................KM 12/07
Vaimo85.................KM 11/07
Aili...........................KM 11/07
Juuliai......................KM 11/07
Kurreliini...................KM 11/07
ToukoMuru..............KM 11/07
Valssu.....................KM 09/07
NinaTT.....................KM 09/07
Betania...................KM 06/07
Angelina..................KM 07/07
Pullenah85..............KM 03/07
Miukuli 22v HKI........KM 07/07
Mymmelis.................KM 05/07, 07/07
Kummi.....................KM 11/06, 06/07...................KP -/30-32
Julietta......................KM 09/07............................KP 9/28
Diodium...................KM 11/07..............................KP 9/30
Tinkatar...................RK 10/07...............................KP 26/28
Tinii 21v HKI.............KM 02/07.............................KP 26/20-38
Miikkis 25v LAHTI....KM 12/06,TM03/07,KU05/07..KP 27/-
Kaa 29v...................KM 11/07.............................KP 28/38
Emppu78.................KM 06/07.............................KP 29/-
Siilura......................KM 10/07.............................KP 35/40(?)
Tuizu 31v Nurmijärvi..KM 08/07............................KP 37/-

Haaveissa toinen

Fey.........................KM
Äippä0806..............KM 10/07
Helmitaustailija.......KM 10/07
Kotirokki.................KM 10/07
Typy83....................KM
Smigul.....................KM 09/07
Myymä....................KM 09/07
EevaRouva.............KM 07/07
Kentia.....................KM 04/07
MyAngel.................Enkelipoika 06/07, KM 12/07
Tapsu85..................KM 09/07,12/07...................KP -/-
Epskeps 37v...........KM 12/06,03/07,10/07.....KP 16/28
Danjuska................KM 08/07..............................KP 20/-
Sonja74..................KM 07/07..............................KP 29/26-29
Dasale....................KM -/07, -/07.......................KP 32/23-28

Haaveissa kolmas

Mymmyry..................KM 12/07
Emunen....................KM 11/07
Katjuska-78 29v.......KM 11/07
Kutmula....................KM 11/07
Elriina.......................KM 10/07
Singa........................KM 10/07
Orchid.....................enkelipoika 06/07..................KP -/28-30
MissMaisa.................KM 09/07..............................KP -/-
Pamu k.....................KM 12/07.............................KP 10/-
Tuulenpuuska...........KM 02/06, 08/07..................KP 33/30-32

Haaveissa neljäs

Surusydän...........enkelipoika 11/07
Masukki08.................KM 11/07
Zelda.........................KM
Berry76.....................KM --/07...............................KP 50/-

Haaveissa viides

Viidettä haaveillen....KM 10/07
Tilly...........................KM --/07, 10/07

Haaveissa kuudes

Rouva Rajatapaus 34v..KM 08/07........................KP -/-


Haamuilijat


 
Ilmoittelen myös tännekin pinoon, että tein tässä äskettäin sitten r-testin :whistle: ja selkeä PLUSSA sieltä pärähti digitaaliseen testiin. Kyllä vähän jo aavistelinkin plussaavani. Oireena ei muuta kuin ala mahan vihlominen ja kunnon flunssa. Toivottavasti tämä raskaus menee loppuun asti. En uskalla vielä kovin iloita asiasta lokakuisen km:n takia. Viikot nyt sitten 4+6
Oikein ihanaa ja rauhaisaa joulua kaikille ja plussa rikasta uutta vuotta 2008 :xmas:
 
Riikkulille oikein paljon onnea pikkuprinsessan johdosta! :heart: :flower:

viidettä haaveillen: paljon, paljon onnea plussan johdosta ja tarrasukkia pienokaiselle! :flower: :heart: Ihanaa kuulla tällaisia uutisia näin joulun alla.

ON: Minkäänlaisia aitoja raskautumisoireita ei ole havaittavissa (toki oviskin oli vasta viime viikonloppuna). Tissejä olen kyllä tökkinyt niin paljon, että ne varmaan kipeytyvät ihan siitä johtuen! :LOL: Mieskin tuossa töihin lähtiessään totesi, että jospa väsymykseni johtuisi raskaudesta. Hänkin on oppinut tämän minun tyylin, että kaikki pitää selittää mahdollisella raskaudella. Toistaiseksi kuitenkin molemmat otamme vielä tämän oireiden bongailun huumorilla ja suunnilleen kaikkesta syytämme toivottua raskautumista.

Mies tosiaan lähti vielä töihin, joten meillä joulunvietto alkaa vasta huomenissa, jolloin matkaamme anoppilaan. Itse olen tehnyt jo kaikki jouluostokset, mutta miesrukka lähti töihin vielä kauppojen kautta, löytääkseen minulle jotain mieluisaa. Tosin pahoitellen totesi, ettei voi tuoda sitä ainoaa, jota olen todella toivonut viime aikoina: vauvaa.

Toisena joulupäivänä vierailemme sitten Honkanummella, mihin pienokaisemme tuhkat on ripoteltu. Tämä on ensimmäinen kerta, kun siellä käymme, joten luvassa lienee paljon kyyneliä. Toivottavasti muistolaatta olisi jo paikoillaan, siitä kun ei ole varmuutta.

Rauhallista Joulua kaikille ja plussarikasta Uutta Vuotta! Palaan varmasti viimeistään viikon kuluttua langoille kertomaan, tuottiko tämä kierto vielä tulosta.
 
RAUHALLISTA JA MUKAVAA JOULUA!!!


Ja paljon hedelmällisyyttä ja vauvaonnea kaikille teille joululahjaksi!

Täällä voidaan paksusti ja kovasti odotellaan maaliskuuta, mielellään jo helmikuun lopulla sais vauva tähän maailmaan syntyä.

Suuren suuri halaus teille ihan jokaiselle!!

:heart: :
Ninni ja Kirppu 28+0
 
terveiset thaimaasta!!!
palattiin aatto aamuna... lämpöä thaimaassa piisasi, n.35 astetta ja merivesi 27 asteista.
mutta mukava olla taas kotonakin!

(.) kierto ollut mitä ihmeellisin. ja venyi viime kuisen km:n myötä 42/32. tänään kp 1. ja joskos se tästä jälleen tasoittuisi normaaliinpaan suuntaan.
aikaero rasitteena eikä väsytä ollenkaan, illalla pitäsi kyläilemään mennä ja sitten ollaankin |O

OIKEIN HYVÄÄ JOULUA JA PLUSSA RIKASTA UUTTA VUOTTA!!

masukki
 
Kaa
Minen usko yhtään tuohon kiertopäivääni, jonka ilmoitin listalle. Ovis tuntui vaan jatkuvan ja jatkuvan. Lämmöt nousivat vasta sunnuntaina ja ovat olleet normaalia korkeammalla noin 0,5 astetta. Eli ovis on ohi. Nyt siis vaan odotellaan mitä tuleman pitää. Realistisempi kierto on varmaan jotain 40 ja 50 välillä. Mutta olkoonsa siis tuo aiemmin kerrottu vielä listalla. Tammikuun toisella viikolla ajattelin sitten miettiä asiaa, ja "odotella" tätiä saapuvaksi. Sitten vasta se meidän "oikea" yritys taas alkaa. Tämä kierto on ollut vain sitä menkkojen odotusta...
 
Kaa
Voisiko sanoa vaikka jippii! Menkat taitavat alkaa tänään tai huomenna, kivut ovat sen oloiset kuin vuosia sitten. Mahaan ja selkään koskee, olo on aika tuskainen. Kirkasta vuotoa tuli paperiin aamulla vessassa käydessä. Mutta ei tartte vielä päivitellä listaa mun osalta, ilmoittelen sitten kun menkat "kunnolla" alkaa. On tää vaan ihmeellistä. Lääkäri kertoi oviksen olleen viime keskiviikkona... ??? Ja nyt olisi jo sitten menkat. Kroppa taitaa olla ihan pimpelipom :) Seuraillaan... Josko sitä kohta pääsisi taas yrittämään.
 
kaa: Mun piti sulle jo eilen kirjotelle, kun tuntuu että ollaan aika samoissa tilanteissa. Tää on siis sun eka kierto km:n jälkeen?? Koska sulla alkoi km, tuliko luomuna vai kaavittiinko? Kauanko sulla kesti jälkivuotoo ja mikä olis nyt kp jos sen laskis siitä päivästä kun jälkivuotoa ei enää tullu mitään??

Anteeks kun näin utelen, mutta vois helpottaa kun tuntuu että sä menet karvan verran edellä musta niin osaisin itsekkin odottaa tulevaa.. :saint:
 
Kaa
Moro JJ-t!

Kyllä, odottelen ekoja menkkoja km:n jälkeen. Minulla todettiin keskeytynyt keskenmeno (abortus inhibitus) ensimmäisessä raskausultrassa marraskuun puolessavälissä, kaavinta tehtiin marraskuun 26. päivä. Tuolloin rviikkoja olisi ollut 12+5. Sikiö oli kuollut kohtuun rv 9+3 (arviolta). Jälkivuotoa kesti kymmenen päivää. Jälkitarkastuksessa kävin kome ja puoli viikkoa kaavinnan jälkeen ja kaikki näytti hyvältä. Paitsi että lääkäri kertoi kaiken näyttävän siltä, että ovis oli menossa. Kaavinnasta on nyt 31 päivää, vuodon loppumisesta 21. Ja vuotoa on tänään aamulla ollut jonkinverran. Aikaa kaavinnasta on nyt siis 4 vkoa ja 2 päivää. Eli ihan "aikataulussa" mennään.

Toivottavasti tästä oli sinulle jotain hyötyä. =) En oikein tiedä miten tuo kierto lasketaan näin kaavinnan jälkeen, joten käytän sitä kiertoa mikä oli ennen keskenmenoa. Eli noin 32 päivää. Siihen nähden vuodon olisikin jo aika alkaa. Oviksen mukaan (lääkärin bongaaman siis) kierto olisi lähemmäksi 40 päivää. Otappa tästä sitten selvää... :/ Mutta tämä alkava (?) menkkavuoto on siis ihan positiivinen asia, päästään siis yrittämään uudestaan. :heart:
 
Joo kyllähän tosta apua on...Meillä on sinäänsä eri tilanne, mutta tuun sua tasan 10 päivää perässä ja itsekkin odottelen menkkoja jo ensi viikolla, mikä siis on kai aika mahdollista..

Mulla todettiin tuulimunaraskaus 4.12, jolloin viikkoja menkkkojen mukaan 10+3.(epäsäännöllisen kierron takia viikkoja ei varmaksi tiedä, kun ei sikiötä ollut). Sain ajan lääkkeelliseen tyhjennykseen, mutta keskenmeno lähti itsellään liikkeelle 6.12. Lääkäri ultrasi ja otti tarvittavat labrat 10.12 ja kaikki oli kunnossa, toisinsanoen kaikki oli pihalla. Tällöin hän sanoi että menkat tulee 4-6 viikon päästä. Vuoto kokonaan loppui 17.12.

Huomenna on tasan kolme viikkoa km:stä eli voin siis odotella menkkoja jo ensi viikolle. Toisaalta sulla on jo 21 päivää ilman vuotoa, mulla vasta 8. Mutta eikös nää mun höpinät(jos mitään selvää sait) olekkin ihan realistisia. :D

Kuinas sulla toi henkinen puoli?? Ite alan pikkuhiljaa tottua ajatukseen. Silti asiasta puhuminen on edelleen vaikeaa, ilman itkua ja surua. Tämä yrittäminen ei ainakaan mulla ole loppunut, päinvastoin!! Yhden epäonnistumisen jälkeen on satakertaa vahvempi uuteen koitokseen!! :D
 
Kaa
Juu, kyllä. Jeps. Joululahjahan se on tämäkin, eli minulle voi laittaa

kp 1/32

Let the games begin! Aloitetaan yritys uudestaan. :heart:

JJ-t
, olen aina ollut sellainen "järkevä" tyyppi kaiken tälläisen asian suhteen. Eli kun kuulin keskenmenosta, menihän siinä pari päivää vain itkiessä. Mutta alusta alkaen olen hyväksynyt ja ymmärtänyt tämän asian. (Ehkä asiaa auttaa se, että olen terv.huoltoalalla itse töissä.) Kavereiden ja perheen kanssa olen paljon puhunut asiasta ja se ei ole ongelma. Itsekseen ja miehen seurassa sitten niitä suru-kohtauksia tulee aina silloin tällöin ja kyyneleitä valuu. Mutta parempaan päin tässä mennään. Mikä on tapahtunut, on jo tapahtunut. Uudella yrityksellä sitten eteenpäin. Positiivisesti ajatellen, ainakin raskaaksi tuleminen on meille mahdollista! :heart:
 
kaa, en tiedä olenko ennen tällä palstalla ollut iloinen kun jollain alkaa menkat, mutta sun puolesta olen!!voi kun tääläkin olisi edes pieni havainto tädistä, mutta ei...Joo mulla on ihan sama, että uutta yritystä peliin! Jotkut vaan lamaantuu km:stä niin paljon ettei uskalla lähtee yritään uutta...

Todennäkösyys on meijän puolella: on enää jotain prosentin luokaa saada uus km, kun ennen ekaa on jopa 15 prosentin luokkaa.. Silti pelottaa kovasti, mutta sse ei saa lannistaa!! :saint:

Onnea nyt sitten tädin tulosta kaa, ja uutta yritystä peliin!!! :p
 
Täällä kans joulu meni ihan hyvin. Pikkasen joulukirkossa tuli surullinen olo, kun siellä oli mun vanhoja lapsuuden ystäviä laulamassa ja tuli jotenkin vanhoja ja uudempiakin muistoja mieleen. Olin aiemmin syksyllä jo miettynyt, etä jouluna kaivetaan vanhempieni kanssa vanhoja vauvanvaatteita varastosta ja valitsen niistä meidän tulevalle pikkuiselle. Toivon, vaan, että ensi jouluna olisi jo pikkuinen sylissä tai ihan pian tulossa.

Olin ajatellut, että menkat tulevat joulun tienoilla, jos tulevat. Mehän oltiin jo yritys salaa aloitettu. Mullahan todettiin keskeytynyt km 19.11 ja 23.11 tehtiin lääkkeellinen tyhjennys. Plussaa ei vielä saatu, mutta täti saapui 22.12, joten kerrankin olen vain onnellinen, että oma kroppa on toipunut ja voidaan aloittaa uusi yritys tästä kierrosta.

Nyt siis kp 5/28-30.

Tsemppiä myös Kaalle ja JJ-t:lle yritykseen

Kaikille toivottelen plussa- ja vauvarikasta uutta vuotta 2008! :heart:
 
Leppoisaa tapaninpäivää kaikille.. toivottavasti on syöty hyvin. =)
Täällä ei ainakaan joulunihmettä saatu, vaan tänään on kp 1/?. Tiedoksi Epsulle, jos päivittelee jossain vaiheessa.

Toivon kaikille teille paljon parempaa tulevaa vuotta!!! Jokaiselle vauva syliin tai ainakin raskaus alulle vuoden 2008 aikana! Kiitos menneestä vuodesta, tuesta ja turvasta, kun elämä on potkinut päähän. Ihmiset täällä on kullan arvoisia!!! :heart:
 
[/b]juuliai. Tsemppiä teillekkin yritykseen, me menään myös aikas samoilla linjoilla. Sulla ja kaa:lla alkoi menkat molemmilla reilu kuukausi km:stä. Mulla huomenna kaks viikkoo niin kai sitä tätiä voi jo odotella... Kieltämättä hieman sellanen fiilis olis vatsassa että se olis tulossa... Toivottavasti en vaan kuvittele, mut kai se tässä parin viikon sisään viimestään tulee... Ei pitäis olla niin saakelin malttamaton, mutta kun ei voi mitään!!! :headwall: :LOL:
 

Yhteistyössä