KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVAT 2009

Alkuperäinen kirjoittaja Sapfo:
Alkuperäinen kirjoittaja Eelis:
Täällä ei tietoakaan mistään normaalista! Viime viikolla taas näytti siltä, että nyt se vuoto loppuu, mutta toisin kävi. Alkoikin taas ihan kunnon vuoto. En enää tiedä yhtään missä mennään ja alkaa jo suututtamaan tämä reilun viiden viikon vuotomaratooni. |O
Oisko menkat?
Mullekin tuli mieleen et oisko jo kunnon menkat? Mulle tuli syksyllä rk:sta 5 vkon jälkeen menkat. Nyt varmaan (toivottavasti) samalla kaavalla.

Jos sulla ei meinaa vuoto loppua niin sinuna ottaisin yhteyttä jo jonnekin. Mä soittelin kun vuotoa kesti 10 pvää ni jo ä-polille ja pääsin ultrattavaks (tosin päivytyksen kautta). No, tais vuoto säikähtää ja loppukin sit vkonloppuna vuodettuaan tasan 2 vkoa, ja onneks loppu. =)
 
heipä hei!

mely: mullaki oletettujen menkkojen aikaan lurahteli vaan valkkaria, et hyvä merkki tuo taitaa olla.. :)

mulla tm04/08 poistettiin kaavinnalla, vuoto ei kestäny ku ihan muutamia päiviä, ekat päivät runsaampana, mut sit tuhruttelua, varmaan n.5-6pv yhteensä

nyt tän lääkkeellisen tyhjennyksen jälkeen vuotoa kesti n.2viikkoa, aluksi runsaampana, koko ajan hiipuen.. ja meille kyllä sanottiin molemmissa tapauksissa että tulis odottaa ne yhdet kuukautiset et kohtu ehtii palautua rauhassa uutta raskautta ajatellen..

mä oon tässä taustaillu jonku aikaa, täällä ku ei mitään vielä tapahdu.. tällä viikolla tulee 3 viikkoa tyhjennyksestä, vuoto on loppunut kokonaan ja ollaan kyllä ihan vain harjoitusmielessä touhut aloitettu, tosin kumia pitänyt käyttää, suosituksen takia.. :p
odottelen oikeestaan innolla jo noita menkkoja, joitten sanottiin tulevan n.4-5vkoo tyhjennyksestä, että pääsis sitte jo oikeisiin toimiin.. :) meinasin heti alusta asti ottaa sit ovistestit käyttöön ku niin selkeesti näyttivät tuostaki tärppikierrosta hyvin oviksen.. pystys sit paremmin ajottaan touhuja, mulla meinaa siitä jokatoinenpäivä-hommasta mennä maku heti alkuun..

plussapuhureita kovasti tänne kaikille!! + + + + + + + + + + :whistle:
 
Eelis veikkaan kanssa menkkoja, mulla oli jokseenkin samallalailla, oli vaan km-vuodosta viikko väliä että vuoto alkoi taas.

Täällä oudot vuodot myöskin jatkuu. Eli eilen tuli puuhailujen jälkeen pyyhkiessä jotain vaaleanpunaista, ei kuitenkaan missään vaiheessa yöllä siteeseen asti. Aamulla taas vessakäynnillä, mutta ei mitään sen jälkeen. Nyt olis vasta kp22, pikkusen lyhyttä kiertoa sitten jos tää onkin jo menkkojen alkua.... Seuraillaan. Miehellekin ihmettelin asiaa, ja se vaan suloisesti tokas että jospa ne nyt ei alkaiskaan... Tuo on tuommonen jörrikkä eikä paljoo uskalla hehkuttaa vauvakuumettaan, mutta aina näin se paljastuu, suloista. Se myös tuijottelee kaupassa ym vauvoja ja kertoilee kuinka sulosia ne on :)
 
Täällä kp31 ja nega testattu :headwall: :headwall: Ei yhtään sellainen olo, että menkat ilmaantuisi... ostin prismasta paketin, jossa 2 kpl liuskatestejä, mutta eiköhän ne ole ihan luotettavia. Toivottavasti ei kierto veny kun vastahan tuo alkoi tasaantumaan :headwall:
Ovistuntemukset oli kp 13-15 tienoilla ja ne hyödynnettiin, joten miksei ne menkat sitten ala....pläääh....
Sori omanapaisuus, mutta ketuttaa ja pakko vaan purkaa jollekin. Lupasin miehelle, etten masennu jos nega tulee, mutta minkäs teet. Harmittaa kuitenkin... :headwall:

Toivottavasti muilla plussat viuhuu vielä tässä kuussa! :)
 
SApfo Kiitos linkistä, enpäs oo vielä tuohon törmänny :)

Varanikki En osaa sanoa, etät miten alussa noi unet tulee, mut moni on puhunu erilaisista unista just alkuraskaudessa. Toivotaan parasta ;)

Tiitu Ei muutaku uutta testiä kehiin parin päivän päästä :p

Nöttiäinen Tsemppiä oviksen bongailuun :wave: Täällä sama juttu, että saapahan ainakin johonkin (ehkä) plussan, jos ei r-testiin, niin sitten o-testiin :LOL:

Kellopeliappelsiini Täällä sama, huomenna tulee tasan kolme viikkoa tyhjennyksestä. Vuotoa ei tosiaan ollut ku se tyhjennys päivä, olematonta tuhrua tais tulla viikon ajan. Täällä kans harjoitukset aloitettu, ilman ehkäisyä. En kuitenkaan usko,että ovuloin, joten mahiksia raskautumiseen ei ole. Määki otan heti o-tikut käyttöön, ku alan clomeja syömään.

ALM Ihana mies sulla :heart:

Elwille Pahoittelut negasta :hug: Tänne voi aina tulla purkamaan kurjaa oloa. Toivottavasti sulle tulis vain myöhänen plussa :) Mulla ainakin toimi noi prisman r-testit, näytti heti vahvaa viivaa.

Täällä alavatsan vihlonta jatkuu :eek: Ajattelin töissä, että menkat sieltä on alkamassa, mut se tunne hävis yhtä nopeesti, ku tulikin. Edelleen vihloo alavatsaa ajoittain.. Mitä ihmettä tuo voi olla? Eilen sama juttu. Menkkoja toivoisinkin alkavaks nii ei tarvis teroja alotella, mutta tuskinpa ne sieltä tulee, vaikka kuinka toivoo :headwall:
 
Elwi tuo on juuri niin ärsyttävää, kun selkeästi menkat myöhässä ja negaa kuitenkin. Tosin olen nyt monelta palstalta lukenut, kuinka plussa on tullut vasta vaikka kuinka pitkän ajan päästä, joten toivoa vielä on. :)

Minulla siis myös ihme vuotelua. Tänään taas ihan kunnolla, vaikka oli jo pari päivää välissä. Keskenmenosta siis jo 5 viikkoa. Mä luulin myös jo yhtien menkkojen tässä olleen, että onko tää vielä sitä vuotoa vai mitä.
Minkälaisilla kiertopäivillä olette sitä ovista bonganneet? Onko jollakin selkeästi aina aikaisemmin kuin siellä keskivaiheilla tai sitten myöhemmin? Siis vaikka kierto olisi säännöllinen?

Kellopeliappelsiini mun niin tuli mieleen sun nikistä yks mun kaveri, joka silloin 80 luvulla kun tuo elokuva oli just tullut, niin selitti mulle kuinka hän oli katsomassa sen käkikellomannaryynin. Mulla hetken heitti tyhjää, kunnes hiffasin mitä leffaa hän tarkoitti. :LOL:

No joo, taitaa olla paras mun alkaa vetäytyä yöpuulle. :wave:
 
Yritän nyt asennoitua menkkojen tuloon, vaikka pieni toiveen kipinä tietty takaraivossa, että mitä jos myöhäinen plussa...

meriaani: mulla ovis ollut kp13-18 välillä eli ei ihan puolivälissä. En ole vielä tikutellut ovista, mutta mulla on aina todella selkeet limat ja alavatsakivut. Kun ja jos se täti sieltä kurvaa paikalle, niin tarkoitus ois tikutella ovista ensi kierrossa. Ihan mielenkiinnosta haluan tietää, että millä kiertopäivällä tarkalleen testi näyttää o-plussaa. Tähän asti siis olen koittanut sitten oviksen ensi oireiden ilmaantuessa saada ukkoa innostumaan ja siitä jatkettu tasaiseen tahtiin niin kauan kun oireita ollut :LOL: tulipas tarkka analyysi :LOL:
mäkin taidan vetäytyä yöpuulle :D :wave:
 
Mä taidan olla tänään hiukan väsynyt kun tuntuu että kaikkien jutut vaan naurattaa :p
Itse ku kävin kaupassa tänään niin ostin sieltä vehnänalkio öljyä tai jtn. Ja mua itseenikin rupesi jo naurattaa nää mun touhotukset.Hyvä että en ääneen siellä yksin hihittänyt...Kaikkia ihme litkuja ja vitamiineja ja testejä sitä tuleeki osteltuu.Tuoki makso yli kympin...Tulee kalliiksi tämä vauvanteko.Mut onneksi tuossakin pullossa luki et vahvistaa myös hiuksii :LOL: ja pitää ihon nuorekkaana.Ei siis aivan turha ostos ja eihän sitä ikinä tiedä jos siitä vaikka olisikin hyötyä...
 
TIISTAI




HAAVEISSA ESIKOINEN



mely................................KM 12/08..........................KP -1/27-37
tiitu87..............................KM 11/08, 03/09................KP 5/30
Empuuu............................KM 09/08..........................KP 8/28-30
Tupu76.............................KM 11/08, 04/09................KP 10/29-30
Murmelin...........................KM 01/09..........................KP 10/28-38
MLL..................................KM 11/08..........................KP 10/27-32
Orion................................KM 02/09..........................KP 11/50
harakanhattu.....................KM 04/09..........................KP 13/
Sun Rise...........................KM 10/08 .........................KP 23/28-30
BabyHope.........................KM 09/08, 01/09.................KP 35/33
nanakuu...........................KM 11/08
Hempukka87......................KM 12/08
Perhosia............................KM 01/09
Sokruli...............................KM 02/09
zamoon.............................KM 07/00,07/08,09/08
Elviira-76...........................RK 11/07
MeaMimosa...................KM 04/08,06/08,08/08,TM 01/09
Miukkari............................KM 02/09
Alppiina............................KM 04/09
Alisa84.............................TM 05/09
A-L-M..............................KM 04/09
Tash...............................KM 12/08, 05/09



HAAVEISSA TOINEN



Zalmiakki.........................KM 03/09..........................KP 6/
Sinimarja.........................TM 02/09..........................KP 9/27-34
tillukas...........................KM 05/09..........................KP 13/31-35?
Annemaarit......................KM 08/08..........................KP 21/24-28
Elwi................................KM 11/08..........................KP 32/17-42
Nappula...........................KU 10/08, KM 02/09
pyrola.............................KU 03/09
MyAngelsMyHope...............KM 03/09
tinttamaaria......................KU 08/08, KM 03/09
Spark..............................KM 02/09
mama-L...........................KM 04/09
jasimi..............................KM 01/09, 05/09
kellopeliappelsiini...............TM 04/08, KM 05/09
Eelis................................KM 04/09
nöttiäinen.........................RK 10/08, KM 05/09



HAAVEISSA KOLMAS



Sapfo...............................KM 05/09.........................KP 8/
Varanikki...........................KM 04/09.........................KP 21/28-32
Omenaruusu......................KM 10/01, 10/08................KP 23/23-30
Happihyppy.......................KM 02/08, KU 12/08...........KP 28/28
pinpella.............................KM 04/09
Mymmyryy.................KM 12/07, 04/08, 07/08, 01/09



HAAVEISSA NELJÄS



Sintsu78...........................KM 01/09...........................KP 11/30-33
k-enkeli............................KM 01/09, 03/09
MannaHari.........................KM 03/09



HAAVEISSA VIIDES



mother4.....................TM 02, KM 06/08, 12/08..............KP 14/28
coitus interruptus.....................KU 04/09......................KP 21/26-28






TAUSTALLA:

Filuuri, Liinakko, valonsäde, Ristiinkulkija, Unicco, catzu, pikku-pirpana, Maaria75, kanella, meriaani, Eppuliini, Nemu, maaliskuu, P-E, Nasu-85





PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:




2008


Syyskuu: Snowball-TYTTÖ, ElinaMaria-TYTTÖ, emiliana, äittä-67, humu82, Lissuli-81

Lokakuu: Huhtityttö, Herkkupeppu, witchii

Marraskuu: linneaborealis, Aava, SusSoo, heitu

Joulukuu: sini74, Nanniina, Maaria -76, Lymypiilo, Lehmis, miigu 123


2009

Tammikuu: Millukka, woodoo, Jellona84, Dada

Helmikuu: Yeb, rouva-77, Piki80, pinkkimieli, Barbapörrö, annuli-nannuli, Amira

Maaliskuu: rituri, Jennyli, Olivia83, Heinämassu82, Snow Leopard, Chira, tikruliini

Huhtikuu: Vatukka, Meritähti, sukkapari, Leinikki, tyttö onnellinen, sohvi77, awek123, kuumetta, Julietta, Heidi1985

Toukokuu: Pinguli, vauva-10



 
|O Koko teksti hävisi jonnekin bittiavaruuteen. Höh.

Elwille :hug: Toivotaan että tulee myöhäinen plussa. Ja muillekin vuodoista kärsiville :hug: Inhottavaa kun oma kierto menee ihan sekaisin km:n jälkeen.

Menen huomenna yksityiselle otattamaan hcg-arvon. Tänään herkkä 10mUl raskaustesti näytti haamuplussaa vielä. Samalla katsotaan kohtu ja munasarjat.
 
Viime yö oli uneton - onneksi. Siis nukuin kuin tukki unia näkemättä :D

Nännit ajoittain enää arkoina. Ovisvaroilta peittoja pölistelty oikein urakalla :)

Eelis, kyllä ne menkat on. Nyt vaan laskemaan tärppipäiviä tai tikuttelemaan ovista :)

Elwi, voi harmi. Tulisi nyt sitten se täti vaan äkkiä, tai saisit myöhemmin plussan vaikka =)

Täällä harmaa keli, taitaa tehdä sateen.
 
Kiitos kaikille tsempityksistä! Tosiaan toivon, että se täti kurvais jo paikalle! Kerrankin sitä oikein odottaa :D
En vaan tajua tätä kierron venymistä... Yhtään ei juili vatsaa, vaikka yleensä 2-3 pv ennen menkkoja jo alkaa alavatsa kipuilemaan. Pyyhkiessä tulee venyvää valkoista limaa :x siis samanlaista kuin oviksen aikaan |O mitähän sekin sitten lienee!!?? enteileekö vaan menkkoja...onko teillä kellään kokemuksia?!
Tässä hajoo pää kun hysteerisesti ravaa vessassa ja kuullostelee alavatsaa ja kuitenkin edelleen se toivon kipinä takaraivossa... Huoh, pitänee keskittyä välillä töiden tekoon, että saa ajatukset muualle :D
Aurinkoista päivää kaikille!
 
puuh.. en tosiaan tiedä mitä tässä tehdä.. eilen olin kakalla ja tuli pyyhkiessä pientä punasta paperiin.. ajattelin heti et ei ois pitäny käydä tekemäs tarpeita :D tänään kans on ollu pientä vuotoa... toivottavasti ei yltyis. nii voihan silti olla raskaana. ääh... masentavaa.. onko kokemuksia alkuraskauden vuodosta? jos nyt oisin raskaana siis.. niin ois kiva tietää.
 
Nasu-85
Heippa... tämä arveli ilmoittaa olevansa hengissä vielä tosin kuumeilu on jääny kyllä vähemmälle sen viimeisimmän km:n jälkeen... nyt on tulli keskityttyä kaikkeen muuhun... Mut voi laittaa taustalle koska ei ole oikein tullu kirjoteltua.. käyn tosin aina lukemassa muiden juttuja silloin tällöin...

Onnea raskautuneille, pahoittelut vastoinkäymisistä ja kaikkea hyvää.. =) :flower:
Ja tietty hyvää kesää... :hug:

Nasu-85
 
Apua, tässähän alkaa jännittämään, kohta pitäis tätin tulla, sunnuntaina-maanantaina....kovasti oireita yritän kuulostella, ei ole, muuta kuin valtava turvotus ja väsy....johtuu sit mistä lie niin, voisin ainakin salaa luulla olevani raskaana :D
(no oikeesti ei kyllä näitä oireita vielä näin varhain olisi)

Plussa stempityksiä kaikille plussia odottaville! :saint:
 
sintsu Kerrohan kokemukset sitten siitä öljystä, jos vaikka itekkin kokeilis ;)

Sapfo Toivottavasti tuot hyviä uutisia gyneltä :wave: Mistäs olit ton herkän r-testin hommannu? Ite myös mielenkiinnolla haluisin testata, et mitä näyttää, osais varautuu sit ens viikon hcg tuloksiin.

Mely Täällä ei ainakaan oo kokemuksia alkuraskauden vuodoista.. Mut luulis, ettei tuosta noin vähäsestä oo mitään haittaa, joten innolla odottelen, josko se täti ei sieltä tuliskaan :)

Nasulle oiekin hyvää kesää ja toivottavasti saisitte sen kaipaamanne nyytin maasuun :) :hug:

Coitus Sulla siellä todelliset piinat menossa :D Tiiäkkö mitä, mulla oli oireita plussa kierrossa heti oviksen jälkeen. Oviksesta pari päivää myöhemmin alko armoton väsy, menin aina 21 nukkuun, ku normaalisti 23, kauhee jano, josta seuras vessassa ravaamista, kova vilu ja lämmöt oli koholla, joten kyllä niitä oireita voi olla ;) :whistle: Toivottavasti enteilee sulle hyvää :)

Omaan napaan ei muutaku odottelua...
 
Heippa...

Voisin liittyä joukkoon nyt ehkä jo...
Jos tietoja vaikka ihan ensi.. Kp:t menossa 35/33. Km:n jälkeen nyt yk 4.. Ja km:t siis 09/08 ja 01/09...
Esikoista miehen kanssa ollaan kovasti nyt haaveiltu jo yli vuosi niistä vastoin käymisistä huolimatta..
Olen käyny täällä aina teidän juttuja kyllä lukemassa..
Jos sitten sitä omaa napaa vaikka ensiksi.. Pakko oli testata tänään ja negahan sieltä tuli, pitää testata huomenna uudestaan.. Km:n jälkeen kierrot ollu sitä 32 ja 33 päivää mut nyt jo parilla päivällä yli.. aiemmissa raskauksissa sain kyllä plussan jo näillä main.. oireita on menkkamaiset nippailut ja armoton väsymys ja muutamana päivänä yököttäny oikein uskolla muttei oikeastaan mitään muuta... :headwall: Tai sitten kierto venyy johonki isompiin lukemiin taas...

Aurinkoisin terkuin: -BabyHope-
 
Eelis, sitä varten meitä täällä on että voidaan rohkaista toinen toisiamme :hug:

Mely, KAIKKI on mahdollista :D d=)b

Coitus rupsrups Täälläkin kauhe jännitys, vaikka skeptinen olenkin.. Mulla tiistaista eteenpäin Täti erittäin epätoivottu vieras :D

Tervetuloa BabyHope =)

 
BabyHope Tervetuloa mukaan, onnea yritykseen. :hug:

Katselin tuossa tuota plussanneet listaa, ja ei näytä olevan toukokuulta kuin vasta kaksi plussaa. :eek: Kohta ropisee?

Mua ärsyttää mun menkat, saattaa pari päivää ennen kunnon vuotoa tiputella ja nyt kun on kp8, on tiputellut myös. Semmosta ihan tummaa verta tulee. :kieh: Mulla on keskenmenosta saakka ollut tunne, että ei meille ikinä lasta tule, masentaa...En oo muuten niitä lugesteroneja hakenut, pitäiskö? Lääkäri sanoi kyllä, että ei ne niin kovin tarpeelliset ole, mutta kirjoitti reseptin. Hmmm.
 
alisa84 Nyt muuten muistinkin nämä kaksi viimeisintä raskautta miten alkoivat oireilemaan tosi varhain: pissalla piti rampata kokoajan. yleensä en käy töissä kuin kerran veskissä (minun ongelma on se että juon todella vähän, en osaa juoda jos ei janota ja minua janottaa erittäin harvoin ja jos janottaa niin juon vain vähän, sen verran että jano sammuaa). Nyt raskauksien ainakana rampasin tunnin välein veskissä, ystäväni osasi aina epäillä et nyt oot muuten raskaana, itse en uskonut mut kun plussat heilahti niin hänkin sano et arvasi, muuten tuo jatkuva veskissä ravaaminen ei olis normaalia.

Ja nyt alkaa muuten samat oireet, ei nyt tunnin välein, mut just eilen töissä ihmettelin kun piti kolme kertaa käydä päivän aikana. Ja se mikä tässä erikoista et kun hätä tulee niin pitää päästä heti, muuten alkaa olla vaikeuksia ettei lirahda ja tavaraa on kertynyt ihmeen paljon rakkoon vaikkakin ramppaan veskissä niin usein?

voisiko tää kuitenkin tarkoittaa plussaa? Apua en uskalla edes ajatella :saint:

Varanikki Kovat peukutukset sinulle ja plussallesi :flower: :flower: :flower:

BabyHope Tervetuloa ja plussa peukutukset sinulle myös :flower: :flower:
 
Tervetuloa mukaan jännäilemäänBabyHope!

[/b]Empuuu mä myös taivastelin tuota toukokuun "saldoa", mutta onhan tässä vielä tämä viikko aikaa :LOL: Tai jospa kesäkuussa onkin sitten tunkua...
:hug: päivääsi, mä sydämestäni toivon että teillekin oma pieni suotaisiin.

Jännäilijöille peukkuja, niin kauan on toivoa kun ei tätiä näy... Täällä kp 24, menkkoja ootellaan pe-su-akselille. On kyllä ihan semmonen olo että sieltä ne kurvaa, toisaalta olisin tyytyväinenkin, ainakin kroppa toimis km:n jälkeen..
Ai niin, ylpeänä kerron että tupakanpoltto loppui nyt. Eilinen jo polttamatta! Voi että pitää ihmisen olla tyhmä, kun muutaman kuukauden polttamattomuuden jälkeen alottaa taas.. no itepä kärsin nahoissani. Lisäkiloja ootettavissa :)
 

Yhteistyössä