KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVAT 2009

Juupa juu sais toi plussapino nyt kyllä suurentua urakalla ja muut pinot pienentyä.

Täällä eilen sais ovisplussan jotta tänäänki tarttis mies vielä kellistää:) Ja sitten vaan taas odotteleen. Ja jospa meilläkin kolmas kerta toden sanois. Ja nyt on sellanen kierto että ikinä ei oo kauempaa menny raskaaks tulossa. Eli yk5 on aina viimestään tärpänny.
 
coitus interruptus ihan kummin vaan, mut osaan kyllä nyt kopioida ton sujuvasti :D
MIKSI sulla on testit JÄÄKAAPISSA? Pitääkö ne säilyttää siellä??? :eek: Onko toi miun testi nyt sit pilalla kun on tavan kaapissa ollu kuukauden ainaki? :(

Sapfo, kiitos latinanoppitunnista, ihan ilmaiseksi sain aamun parhaat naurut :LOL:
Coitus, ei millään pahalla :whistle: :xmas: mut *tyrsk* :D

Nyt minua vähä harmittaa tässä tirskunnan oheessa, että jos nuo järkyttävät nänniaristelut viime viikolla olikin siitä oviksesta, niin meillä sitten vähän vääriajoitettiin tuo pölistelyspurtti.. No toivossa on hyvä elellä sanoi täi... Ja vielä viisi päivää :kieh:

Kaunis ilma, ulos suuntaa hän :wave:
 
).( Turhauttaa, 4.pvää jo o-testi pelkkää negaa vaikka arvelin alunperinkin että tuskin edes ovuloin.. Vaikka jos menee samalla kaavalla ku syksyllä rk:n jälkeen niin oviksen pitäs olla vasta n. sunnuntaihin aikoihin, mutta silti turhauttaa. On vaan sellanen fiilis et tuskin edes ovuloin tässä ennen ekoja menkkoja. Tympeetä vaan tää odotus... |O :'(

Ja rintoja aristanu vkon alusta saakka, mistä lie sekin sitten johtuu jos ovistakaan ei tule. :kieh:
 
).( Tympii ja turhauttaa täälläki. Negaahan sieltä testistä tuli :ashamed: . Nyt oottelen tätiä sitten saapuvaksi. Tulis jo, niin pääsis uuteen kiertoon.

Ovis voi muuten tulla, vaikkei testi sitä näytäkään, joten älä nöttiäinen luovu toivosta. Muistakaa sitten kaikki nauttia auringosta, sillä se lisää hedelmällisyyttä =)
 
Pahoittelut negan saaneille, odotettiin sitten raskaus- tai ovisplussaa. :hug:

Meritähdellä onneksi kaikki hyvin ja pikkuinen kasvaa. Rutkasti onnea ja jaksamista odotukseen. :)

Kp10 ja mä vuodan edelleen, ei ole normaalia. Turhauttaa. :( Tunsin eilen pitkästä aikaa kateuden piston; työkaveri tuli vapauttamaan mut töistä, masu kauniisti pyörisyneenä. Piti hetken aikaa nieleskellä kyyneliä. Tulee kyllä niin synkkää tekstiä, että parempi lopettaa. :( Matkustetaan ukon kanssa viikonlopuksi tuonne pohjoiseen pikkusiskoni ylppärijuhliin. Saa hetkeksi muuta ajateltavaa kuin nämä arkiset asiat.

Hyvää viikonloppua kaikille! :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja happihyppy:
Ovis voi muuten tulla, vaikkei testi sitä näytäkään, joten älä nöttiäinen luovu toivosta. Muistakaa sitten kaikki nauttia auringosta, sillä se lisää hedelmällisyyttä =)
Joo mä tiiän mutta aikasemmin näyttäny niin selkeesti ni uskoo ja luulee, että kyllä se nytkin näyttää jos jotain oviksen tapasta ois tulossa.... :|
Vaikka ovistestipakkauksissahan lukee, ettei välttämättä toimi jos vasta ollu raskaana. :/ MÄLSÄÄÄÄ!!! |O
 
hei kaikille.. täällä ihanaa jo kp 7 jospa se ovis olis ens viikon lopussa..
Täällä oli kyllä kummalliset menkat.. :/ 3päivää ihan ku vesiputous oli tuo vuoto ja sit nyt on yhä pyyhkiessä tulee sellasta limamaista vaaleen pun tuhrua.. ihmettelin vain ku ei oo koskaa ennen ollu tollasta limamaista tuo vuoto.. :O anteeks suorapuheisuuteni..

voimia niille jotka voimia tarvitsevat<3
 
Alkuperäinen kirjoittaja tiitu87:
hei kaikille.. täällä ihanaa jo kp 7 jospa se ovis olis ens viikon lopussa..
Täällä oli kyllä kummalliset menkat.. :/ 3päivää ihan ku vesiputous oli tuo vuoto ja sit nyt on yhä pyyhkiessä tulee sellasta limamaista vaaleen pun tuhrua.. ihmettelin vain ku ei oo koskaa ennen ollu tollasta limamaista tuo vuoto.. :O anteeks suorapuheisuuteni..

voimia niille jotka voimia tarvitsevat<3
Mulla on kans menkat olleet KM:n jälkeen aika limaiset. :x
 
Heippa kaikille, ja pikapäivitystä omaan napaan.. Eli kp1/25-28 täällä menossa, eli sitä ne kivut sitten tiesi. Aavistuksen harmittaakin, mutta en plussaa tästä kierrosta uskonutkaan vielä tulevan, sen verran vähän aikaa kulunut. Yritän kaivaa positiivisia ajatuksia että ainakin kropassa jotain toimii. Lueskelen ajatuksella kuulumisianne paremmalla ajalla..
 
Elwi Tiedän kuinka rasittavaa tuo odottaminen. olis mukava, että se täti tulis heti, jos on tullakseen, niin pääsis ainakin uuteen yritykseen. Toivottavasti se täti on unohtanu sut kokonaan ;)

Sapfo Kauankos oot latinaa lueskellu? Mistäs innostus moiseen :D Ite osaan luut ja lihakset suurinpiirtein latinaksi, siinä mun taidot ;)

Nöttiäinen Täällä kans yks joka turhautunut odotteluun :hug:

Happihyppy Pahoittelut negasta! :hug:

Alm Pahoittelut menkoista :hug: Mutta niinkuin itsekin sanoit, jotakin positiivista sentään -> kroppa ainakin toimii :)

Odotan jo niin kovasti viikonloppua ja maanantaita. MA ne verikokeet ja pääsen kampaajalle piiiiiitkästä aikaa :D
 
heippa!

piti tulla kp:t tarkistamaan :)
hiisi, tikkuun ei vielä tule kunnon ovisplussaa ja olen huomenna lähdössä muutaman päivän reissulle ilman isäntää. täytyy ottaa simpat mukaan ja toivoa et ne elää riittävän kauan sisuksissani h-hetkeä varten :D
iloista tulevaa viikonloppua kaikille, on luvattu hellesäitä :D
terkuin sinimarja :heart:
 
Sapfo joo olet oikeassa....luin tän :http://www.tohtori.fi/?page=1750363&id=6846798 ja minä vaan miellän et keskeytetty yhdyntä voi johtaa elollisiin touhutippoihin :saint: (eikös se yleensä mene et kun et halua tulla raskaaksi niin silloin sitä pamahtaa herkästi)

Varanikki Mies tavasi niitä testejä kun ne tuli postissa ja sanoi et pitäis säilyttää jääkapissa...en ole itte edes katsonut....pitää varmaan vilkaista... :saint:
 
Broidi sai eilen pojan, 4 300g :flower: Meni rutkasti yli lasketun ajan. Synnytyksen kulusta ei tietoa vielä mutta varmasti puskemista riitti.

Coitus ;) Pitäisiköhän pistää ajatukset muualle ja simpsalapim, paksuna!

Alisa84 - mun ammattiala on antiikin hissa joten sitä kautta on latina tullut tutuksi. Seksisanasto ei nyt niinkään ole meikäläisen alaa ;)

 
coitus interruptus tarkistin omastani 4-30 astetta suljetussa pussissa parasta ennen päiväykseen asti. Eli ei oo pilalla JA toiseks, pystyin näpläämään testiä tekemättä sitä :LOL:

Sinimarja mukavaa ja positiivista reissua simppojen kera :D

Sapfo, onnittelut veljen potrasta poijasta :flower: Meidän nuorempi tyttö oli syntyesään 4.2kg ja rapiat päälle , joten potra on poika :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja nöttiäinen:
Kai se eilinen turhautuminen autto, tänää oli sit tasavahvat viivat o-testissä...
Huomenna (toivottavasti) sit selkee + !! :whistle: :D :saint:
Tasavahvat ---> peittoja heiluttelemaan! Sehän jo ON plussa o-testissä se tasavahva, huomenna voi olla jo haalistumaan päin. Mutta voi se toki huomenna olla tummempikin se kontrolliviiva :) Pölistelkääs nyt varalle, mukavaahan se vain on :D :saint:

Onnea o-plussasta kumminkin :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Varanikki:
Tasavahvat ---> peittoja heiluttelemaan! Sehän jo ON plussa o-testissä se tasavahva, huomenna voi olla jo haalistumaan päin. Mutta voi se toki huomenna olla tummempikin se kontrolliviiva :) Pölistelkääs nyt varalle, mukavaahan se vain on :D :saint:

Onnea o-plussasta kumminkin :D
No joo mie tiiän ja tässä ny vähän arvon et jo tänään vai vasta huomenna... Taidan testata varmuudella uusiks tossa illalla ja katotaan sitten mitä näyttää.

Mukavaahan se on ei siinä ;) , mutta ku tuli eilenkin jo :ashamed: :D ja mietin sitä et onks se ny hyvästä sit 4 pvää putkeen jos se testiviiva onkin vasta huomenna tummempi ku kontrolliviiva ja sit kun eilen ja jos tänään ja huomenna ja vielä sunnuntaina... Et kerkeeks niitä simppoja muodostua jos nyt joka pvä.
Että on vaikeeta... :LOL:
 
nöttiäinen Vaikeeta on :LOL:
Mä mietin kans et milloin olis parasta tuota miestä patistaa hommiin ja kannattaisko joka päivä vai joka toinen.Ja miten tuon edes saa innostuu ku ei se neljänä päivänä peräkkäin innostu :kieh: Ovista odotellaan nyt viimmeistään tiistaihin mennessä...voihan tuo olla jo vaikka huomenna...Ja mua jo hiukan jänskättää.
 
Nöttiäinen sehän on jo plussa! Heti lakanajumppailemaan mars =) Mulla meni yhdessä kierrossa ohi ovis kun jumpattiin vasta vuorokausi tasavahvoista viivoista. Eli niidne simppojen olis paras olla venaamassa siellä jo ennen kuin ovis tapahtuu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sapfo:
Nöttiäinen sehän on jo plussa! Heti lakanajumppailemaan mars =) Mulla meni yhdessä kierrossa ohi ovis kun jumpattiin vasta vuorokausi tasavahvoista viivoista. Eli niidne simppojen olis paras olla venaamassa siellä jo ennen kuin ovis tapahtuu.
No ku aloin sit tarkemmin tiiraamaan sitä ni ehkä se testiviiva on aivan aavistuksen hailakampi ku kontorolliviiva. Tai tai. No, testaan tossa illemmalla uusiks ja kyll mä luulen että ... :D :heart: :ashamed: :D ...

Siis miestä odotellessa jahka se töistä kotiutuu ja sitä et saadaan esikko yöunille.... :D
 
Kp 1. Täältä suosta sitä taas noustaan pikkuhiljaa.

Jos mies ei jaksa neljää päivää putkeen, niin alusasu-/rekvisiittaostoksille mars ;) . Voitte sitten myöhemmin kirjoittaa vauvakirjaan, että beibi sai alkunsa käsirautaleikeistä :LOL:.
Vaikka kyllä kai ton joka-toinen-päivä pitäis riittää myös.
 
Alkuperäinen kirjoittaja happihyppy:
Kp 1. Täältä suosta sitä taas noustaan pikkuhiljaa.

Jos mies ei jaksa neljää päivää putkeen, niin alusasu-/rekvisiittaostoksille mars ;) . Voitte sitten myöhemmin kirjoittaa vauvakirjaan, että beibi sai alkunsa käsirautaleikeistä :LOL:.
Vaikka kyllä kai ton joka-toinen-päivä pitäis riittää myös.
:LOL: :D

Tein testin uusiks ja plussa se on, kivaa siis tiedossa.. ;) :D
Kylläpäs tuli hyvä fiilis ku sai plussan edes johonki, vaikka tiiän ettei se tarkota 100% varmuudella et ovis tapahtus. Mutta ei se mitään ota jos ei annakkaan.
:D
 
SApfo Wautsi, onpas ala :D Onnittelut täältäkin veljesi lapsen syntymästä :flower: On ollu hyvänkokonen beibi :)

nöttiäinen Huippu juttu! Taidat tietääkin jo mitä pitää tehdä ;) :whistle: Tärppi onnea! +++ :whistle: Täällä oli yhtä hankalaa sillon ku sain elämäni ekan ovisplussan, paukutettiin sitten 4 päivää putkeen ja kyllä sillä sitä tulosta synty, joka sitten kuitenkin meni kesken.. Woih! Pääsispä jo itekkin jännäilemään oviksen jälkeen.

Kuinkas moni joutuu/pääsee/saa mennä juhlimaan valmistujaisia/yo-juhlia? Täällä onneksi vain yhdet juhlat, se on ihan soppelisti :) Kiva päästä herkuttelemaan kaikilla ihanilla herkuilla :p
 

Yhteistyössä