KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVAT 2009

On tämä ihmiskroppa ja -mieli kummallinen... Saankohan mä raskausoireita kun luen teidän tekstejä :ashamed: Täällä nimittäin outoa vuotoa, sellaista vaaleanruskeaa, ihan kun valkovuotoa mutta siis värillistä. Minähän heti miettimään että kiinnittymisvuotoa tietenkin! (Oikeesti taitaa tää kroppa olla vielä ihan sekasin). No tissit on turvoksissa, niin että rintsikat jättää painaumat, ei jätä normaalisti. (Eli suolasta on syöty) Ja mahaa nippailee, juuri samallalailla kun sillon kun oli raskaana.(ruuansulatusongelmia tai jotain) Mä olen kuulkaas päästäni ihan sekaisin....

Sillon vuodenvaihteessa kun ehkäisy jäi pois, aateltiin että tulee kun on tullakseen. Mä en olis ikimaailmassa uskonut että tärppää niinkin nopeasti, vaikka tietenkin sitä toivoi. Tavallaan tätä "projektia" ei ottanut niin vakavasti, jos ymmärrätte mitä tarkoitan.. Nyt keskenmenon jälkeen olen ihan hysteerinen. Mun on TULTAVA raskaaksi. Mä en kestä ettei tuolla masussa ole ketään, eikä elämällä ole enää mitään muuta merkitystä... En kestä aatella että nyt jos tulis raskaaksi, se syntyis VASTA silloin ja silloin. Ens kuussa jos raskautuisin, niin silloin se vasta myöhään syntyiskin....Kun sen pienen piti tulla jo lokakuussa. Ei vuonna 2010.

Tiedän että meidän yritysaika on aika mitätöntä moneen muuhun verrattuna ja monen mielestä tää saattaa olla ihan turhaa narinaa (anteeksi jos loukkasin jotain), mutta ei näille tunteille mitään mahda... Onneksi on tämä palsta jossa purkautua..

Vielä peukutukset jännäilijöille, toivotaan parasta! Ja nyt töihin lähtöä valmistelemaan... |O

A-L-M mulla toi vaihe meni yllättävän nopeasti ohi, mut hyvin harvoin enää KM mielessä. Toki joskus, mutta toiveikkuus on kyllä kuvaavin nyt.
Mutta siis ennenkaikkea piti sanomani, että hyvin normaalia ja tuttua toi sinun olotila :hug:

tiitu Voi ei, kurjuus! :( Pahoittelut, jos se hemmetin täti löysi tiensä sinne :hug:

A-L-M Sillon plussa kierrossa määki luulin kuvitelleeni kaikki oireet, mutta kyllä ne vain olikin totta. Toivotaan sulle parasta ++ :whistle: Täällä kans yks hysteerikko, joka ei kerkee ajatellakaan muuta kuin kierron uudelleen käynnistymistä, tulevaa ovista, raskautta jne.. Meillä nyt yritystä takana vuosi ja 4kk ja tuossa ajassa tosiaan se yks plussa. Reilun vuoden yrittämisen jälkeen.. Enää ei jaksais kauaa odotella. Ite mietin myös, että la olis vasta sillon ja sillon.. Ei ehkä pitäis, mut..

Sapfo Kauanko sulla olikaan km:sta? :p Jospa sulle oliskin jo oikeesti uus plussa tulossa :whistle: Bongasitko tässä kierrossa oviksen? *Peukutttaaa*

Sain aikaistettua kolmella päivällä mun hcg mittausta, joten ehkäpä 1.6 pääsen aloittamaan terojen syönnin :p Ei malttais millään oottaa :D

Moikka! Täällä kanssa yksi toiveikas taasen kertoilee omasta navastaan.

Olen nyt juonut kolmen päivän sisällä 3litraa greippimehua ja syönyt kaksi greippia. Alkaa kohta tökkiin ja pahasti.... :x :| :x

Mennään miehen kanssa viikonloppuna käyttään hotellilahjakortti tuohon Ilves hotelliin Tampereen keskustaan ja sattuipa sopivasti että alkaa "hedelmälliset päivät" just lauantaina. Eli hotellissa sitten heiluu peitot ja ahkeraan! :LOL: :LOL:

Sapfo d :D b

A-L-M ++++++++ :whistle: :hug:

tiitu87 :hug:

:wave:

Harakanhattu

Sapfo: Jos mulla olis tässä nyt r-testi ni voisin testata ja kertoa mitä mulla näyttäis, mut ku ei oo ja en huvkseen viitti käydä ostaan ja testata. Mulla tulee keskenmenosta huomenna tasan 2 vkoa ja jälkivuoto on todella niukkaa pientä rusehtavaa tuhrua et varmaan kohta loppuu.

Itse tein syksyllä n. 5 vkoa rk:n jälkeen r-testin ja näytti negaa ja 5 vkon ja 1 pvän jälkeen tulikin ekat menkat. Luulen, et nyt voi mennä samalla kaavalla. Alotan varmaan oviksen tikuttamisen sunnuntaina tai maanantaina. Saas nähä..... :|

LAUANTAI

HAAVEISSA ESIKOINEN

tiitu87..............................KM 11/08, 03/09................KP 2/30
Empuuu............................KM 09/08..........................KP 5/28-30
Tupu76.............................KM 11/08, 04/09................KP 7/29-30
Murmelin...........................KM 01/09..........................KP 7/28-38
MLL..................................KM 11/08..........................KP 7/27-32
Orion................................KM 02/09..........................KP 8/50
harakanhattu.....................KM 04/09..........................KP 10/
Sun Rise...........................KM 10/08 .........................KP 20/28-30
mely................................KM 12/08..........................KP 29/27-37
nanakuu...........................KM 11/08......................KP 50/25-28 yk 5
Hempukka87......................KM 12/08
Perhosia............................KM 01/09
Sokruli...............................KM 02/09
zamoon.............................KM 07/00,07/08,09/08
Elviira-76...........................RK 11/07
MeaMimosa...................KM 04/08,06/08,08/08,TM 01/09
Nasu-85...........................KU 11/08, KM 02/09
Miukkari............................KM 02/09
Alppiina............................KM 04/09
Alisa84.............................TM 05/09
A-L-M..............................KM 04/09
Tash...............................KM 12/08, 05/09

HAAVEISSA TOINEN

Zalmiakki.........................KM 03/09..........................KP 3/
Sinimarja.........................TM 02/09..........................KP 6/27-34
Annemaarit......................KM 08/08..........................KP 18/24-28
Elwi................................KM 11/08..........................KP 29/17-42
Nappula...........................KU 10/08, KM 02/09
pyrola.............................KU 03/09
MyAngelsMyHope...............KM 03/09
tinttamaaria......................KU 08/08, KM 03/09
Spark..............................KM 02/09
mama-L...........................KM 04/09
jasimi..............................KM 01/09, 05/09
kellopeliappelsiini...............TM 04/08, KM 05/09
Eelis................................KM 04/09
nöttiäinen.........................RK 10/08, KM 05/09

HAAVEISSA KOLMAS

Sapfo...............................KM 05/09.........................KP 5/
Varanikki...........................KM 04/09.........................KP 18/28-32
Omenaruusu......................KM 10/01, 10/08................KP 20/23-30
Happihyppy.......................KM 02/08, KU 12/08...........KP 25/28
pinpella.............................KM 04/09
Mymmyryy.................KM 12/07, 04/08, 07/08, 01/09

HAAVEISSA NELJÄS

Sintsu78...........................KM 01/09...........................KP 8/30-33
k-enkeli............................KM 01/09, 03/09
MannaHari.........................KM 03/09

HAAVEISSA VIIDES

mother4.....................TM 02, KM 06/08, 12/08..............KP 11/28
coitus interruptus.....................KU 04/09......................KP 18/26-28

TAUSTALLA:

Filuuri, Liinakko, marijasu, valonsäde, Ristiinkulkija, Unicco, catzu, pikku-pirpana, Maaria75, kanella, meriaani, Eppuliini, Nemu, maaliskuu, P-E

PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:

2008

Syyskuu: Snowball, ElinaMaria-TYTTÖ, emiliana, äittä-67, humu82, Lissuli-81

Lokakuu: Huhtityttö, Herkkupeppu, witchii

Marraskuu: linneaborealis, Aava, SusSoo, heitu

Joulukuu: sini74, Nanniina, Maaria -76, Lymypiilo, Lehmis, miigu 123

2009

Tammikuu: Millukka, woodoo, Jellona84, Dada

Helmikuu: Yeb, rouva-77, Piki80, pinkkimieli, Barbapörrö, annuli-nannuli, Amira

Maaliskuu: rituri, Jennyli, Olivia83, Heinämassu82, Snow Leopard, Chira, tikruliini

Huhtikuu: Vatukka, Meritähti, sukkapari, Leinikki, tyttö onnellinen, sohvi77, awek123, kuumetta, Julietta, Heidi1985

Toukokuu: Pinguli, vauva-10

Voiko kohtutulehdukseen liittyä vain pientä jomottelua alavatsassa? Koska kaavinnasta on nyt 4 päivää olen aika herkkä kaikenlaisille muutoksille. Vuoto loppui jo seuraavana päivänä kaavinnasta ja mitään kipuja ei oikeastaan ole ollut. Paitsi nyt tänään alkoi yks kaks alavatsa jomotella. Ihan sellaista kuin "jotain tapahtuisi"siellä.

Voiko kyse olla vain kohdun palautumisesta? Lievästi sanottuna olen hermostunut sillä mies on ulkomailla eikä lastenhoitajaa näköpiirissä. Jonotus sairaalassa lasten kanssa = kauhukuva :x

Harakanhattu Kovasti onnea pikku veijareiden lähettämiseen ;) Nauttikaahan toisistanne!

Sapfo Mulla oli kans läkkeellisen tyhjennyksen jälkeen jälkivuoto todella olematonta. Ihan muutama tippa tuli tuhrua ja se oli sit siinä. No ihan kiva näinkin :) Toivottavasti sulla ei oo kohtutulehdusta, ehkä sieltä vain vielä tulee jäämiä pois :hug:

Tiitu On tää odottaminen niiin kurjaa, kyllä me ansaittais jo oma vaavi :hug: Jaksamisia!

Ei mitään oireita mihinkään. Tänään kp 19, enkä usko, että ovistakaan on ollu/tulee olemaan.. Eli ei mitään jännättävää.. Miten teillä muilla, ootteko tunnistnu heti km/tyhjennyksen/kaavinnan jälkeen oviksen? Onko ovis tuntemukset muuttuneet jotenkin? Tässä elättelen toiveita, että ovis olis ollu, mut en vaan olis bongannu sitä :p Yhtenä päivänä, olikohan to, kp 17 tunsin pari vihlasua oikealla alavatsassa ja heti tuli mieleen oviksen mahdollisuus.. Taitaa olla kyllä toiveajattelua.

Yhteistyössä