KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVAT 2009

P-E
Vauva-10 Onnea :flower: ja tarrasukkia mukaan :heart:

Nöttiäinen mulla kesti jälkivuoto noin kolme viikkoa. Kovasti voimia sinulle ja koko perheellesi :hug:

Oma napa: Edelleen tuhruttaa :headwall: Tää ON RASITTAVAA ensin viikon tuhruttaa ja sitten viikon vuotaa :kieh: Eipä ollut paljon laparoskopiasta apua :headwall:
 
tein äsken nega testin:/ HARMITTAAA ja paljon.. :(
mutta oikeestaan nyt on menossa 29/29-33 niin voi olla tietysti että ei vaa viel näy mutta masentaaa jos ne surkeen menkat alkaa.. :(
valkovuotoa tulee joka on kyl aika outoa:O
 
tiitu87 :hug: Harmittahan tuo, onneksi vielä on toivoa d =) b

:hug: kaikille surullisille...

Itse just mietin että hassusti tuo aika menee niin ,ettei meinaa perässä pysyä...Enää reilu viikko ja pitää alkaa vikittelee tuota miestä...Tosin ilmoitin sille että varaa kalenteriin aikaa vauvanteolle :LOL: Ku mun mies ei tajuu ,et se ei yleensä onnistu ihan millon vaan.Tuo vauvan alulle paneminen..
Ja kohta jo koulutkin loppuu ja alkaa kesäloma. Ihanaa :heart:
 
Tämä kai se on minunkin osastoni =) Eli eilen kaavittiin pois 10+1 menehtynyt pieni. Huomattiin np-ultrassa vasta. Ei vuotanut itse ulos joten piti kaapia. Ensimmäinen km ja oli aika hirveä kokemus.

Nyt sitten kai kp2 eikä hajuakaan miten kierto palautuu. Mutta heti aiotaan yrittää kun vuoto loppuu. Vuoto on tosi niukkaa ja pärjää pikkuhousunsuojalla. Koveneeko se tästä vielä vai voiko tosiaan olla tässä?

Nyt alan lukea ketjua ja tutustua teihin =)
 
en sit kestäny yhtään olla testaamatta, tyhmä menin tekemään, kuumotti niin testata ku tänään vapaa päivä on :D joten menin tekemään negan :s hah. ja dpo on vasta 13 vai 14. lasketaanko se dpo ovispäiväki mukaan ? :D jos niin niin sit on 14. on vaan niin pirun "varma" olo et vois tulla plussa. olen tänään kattelu peiliin ja vähän "ihastelin" mun tissejä :D tuntuu et ne ois vähä pingonneet ja pikkasen "turvoksissa" tai kasvanu.. ja mun nännipihoissa näkyy "valkosia" näppyjä (selkeiten silloin kun on nännin menee ns. kasaan :D ettei pingota siis.) ja kun painelee tissejä eri kohdista nii kyl tuntuu sellasta kipuilua, mut voihan se olla jos olen liikaa niitä painellu nii kipeytyny :D
mut voi itku ku menin tekee testin niin heti tuli sellainen olo, et no ei sieltä sitä plussaa sit tuu :D hirveetä tää :D
tein apteekin normiraskaustestillä. onko se kovinki herkkä? kokemuksia?
 
mely sama täällä :attn: päätin niin päättäväisesti että en testaa ku vasta pe ja su jos ei menkat ala.. mutta enpä pystynyt siihe:D :S

Itselläni ei vielläkään menkkajuilintaa.. paha oloa on.. ja vatsa on turvonnut.. mutta saa ny nähä mitä tää vk.loppu tuo tullessaan:)
Mä niin toivon että plussa tulis..

sintsu78 niin.. toivottavasti vaa tein liian aikaisin testin.. :)
 
Tikkupissi nega. Mites se nyt menee, et kun näitä ovistuntemuksia on, niin sit kun ne loppuu, niin muniskin olis matkalla vai? Ei nää VOI olla menkkakipujakaan tässä vaiheessa kiertoa, samankaltaisia kyllä.

mely mahdollista on kyllä ettei näy vielä testissä d :) b
 
Varanikki - mulla seurattiin ultralla muniksen irtoamista. Oireita oli parina kolmena päivänä joista kolmantena munis oli jo irronnut vaikka niin tuntui että on vasta irtoamassa. Oireet aiheutti silloin kipuileva keltarauhanen. Eli tuohon kysymykseesi: minulle oireet jatkuivat vielä muniksen irtoamisen jälkeen.
 
vauva-10 onnittelut sulle :heart: :flower: :heart: :flower:

Tervetuloa joukkoomme Sapfo ja halaus :hug:

meriaani, ilmoittele monettako kuumeilet niin lisään sut ylemmäs pois tuolta taustailijoista, jos haluat =)

Itsellä ei tapahdu mitään, viimeksi "sekstailtiin" kp 14, et hmmm... saa nähdä kuin käy, oisko se ovis sit ollu jo, kun en mitään oo tuntent, limoista vaan päätellyt... nyt kp 17 (meidän tarhan kaks poikaa on ruvennut puhuu sekstaamisesta ja kuin siitä tulee vauvoja :eek: 5-ja 7-vuotiaat... )
 
nöttiäinen Mulla aikoinaan jouduttiin tekemään kaavinta ja lääkäri sanoi että olisi hyvä pitää 2-3:et menkat välissä ennen kuin alkaa taas uudestaan yrittämään. Kaavinnan jälkeen vuodin vielä jonkin aikaa ja sit odoteltiin menkkoja ja odoteltiin...eivät siis tulleet, olin tullut vahingossa raskaaksi. Kierrosta ei ollut mitään tietoa eli ei siis oviksestakaan ja ei osattu varoa oikeana hetkenä. Mutta kaikki meni sillä kertaa hyvin, vauva syntyi 4 kiloisena kolme viikkoa etuajassa (tarkkaa laskettua aikaa ei siis ollut) :saint:
Mutta oikeasti olisi varmaan hyvä pitää ainakin yhdet menkat välissä


Mulla on muuten ensi kuussa naistentautien polille aika. Pääsen keskustelemaan tapahtuneesta ja suunnittelemaan jatkoja asiantuntijoiden kanssa.
 
P-E
:attn: :attn: Mut voi siirtää taustailemaan, täti tuli kylään ja ensimmäisen pillerin nappasin samalla. Plussatkaa urakalla ja luvatkaa että ette ole täällä jos ja kun syksyllä palaan :wave:
Ihanaa kesää kaikille!!!
+++++++++++++ :whistle:
:wave: :wave: :wave:
 
Kerrankin hyviä uutisia: kaavintaa ei tarvita! =)

Vuoto loppuneen 2-3 vkon sisään keskenmenosta eli toivottavasti mulla siis pian, kohta 2 vkoa keskenmenosta. Ja limakalvon paksuus toisella puolen kontua 2mm ja oli tosi siisti ja toisella puolen (siellä missä keskenmennyt raskaus oli) 1,1mm. (Mulla siis kaksiosainen kohtu.) Eikä mitään tulehduksiakaan verikokeiden mukaan. =)

Nyt vaan ootellaan että vuoto loppuu ja pääsee ovista bongaamaan (jos bongaan ku en tiiä kierrosta mitn.) ja toivomaan, että uusi mahd. raskaus menis tonne kohdun puolelle jossa keskenmennyt raskaus ei ollut, se puoli kun on nyt saanu levättyä ja sillä puolen esikoisraskauskin oli eli se saattaas olla ehkä se vahvempi puoli. =)

Kerrankin aavistus parempi fiilis. =)
 
Sun Rice Mä taidan vielä pysyä taustalla, kun tuo mies ruvennut hiukan jarruttelemaan. :/ Katsotaan saanko ylipuhuttua, sen verran voin kertoa että viisi meillä on jo ennestään, että joskus mietin itsekin mistä tämä kuume oikein aina tulee. :D


Nöttiäinen Hieno uutinen ettei kaavintaa tarvittu. Pääset pian uuteen yritykseen. Mä olin kyllä itselläni tuntevinani oviksen heti kaksi viikkoa sen tyhjennyksen jälkeen ja nyt on vuoto juuri loppumassa, joten pian pitäisi taas jotakin tapahtua. Kunhan nyt tuon ukon pehmitän.

Hyvää helatorstaita kaikille =)
 
vauva-10 Mitäpä sitä sitten ovista bongailemaan, jos ootte noin ahkeria :D

tiitu Oliko se sun viallinen testi apteekin testi? Kiva, et saat uuden tilalle :) Tovotaan, että pahoinvointi on hyvä merkki ++ :whistle:

Coitus Ai sulla on noin hyvät merkit oviksesta :D Itellä ei oo ikinä ollu mitään, muutaku sillon, ku söin clomeja sen kaks tabl. päivässä, sillon tiesin oviksen olevan ovella ja sillonhan se tärppäs, mut nyt ollaan tässä.. Toivotaan, että uimarit on löytäny sun irtoavan munasolun :) Ei muutaku kahen viikon piina alkakoon ;)

tiitu Pahoittelut negasta! :hug: Mutta onneks niin kauan on toivoa, kun täti pysyy poissa :)

Sintsu Meillä kans mies ei aina tahdo tajuta, että ei se vauva saa alkua ihan joka kiksautuksesta :LOL:

Sapfo Pahoittelut kokemastasi :hug: :'( Surullista, kun tälläista sattuu :( Mutta kuitenkin tervetuloa tänne meidän mukaan jatkamaan kuumeilua :wave:

Mely No voi harmi se nega :hug: Mutta ei vielä heitetä kirvestä kaivoon ;)

Nöttiäinen Ihana kuulla hyviä uutisia :hug: Toivottavasti sulla vuoto kohta loppuu, niin pääsette uudella tarmolla yrittämään :heart:

Tänne tuli postissa ovistestit, mut en aio niitä tähän kiertoon tuhlata. TIkuttelun alotan sitten, ku clomeja rupeen syömään :) Vielä pitäs ootella pari viikkoa, et pääsis mittauttaan sen hcg:n ja sit sais alottaa terot, jos arvo nolla. Koko ajan malttamattomana suunnittelen, että miten saisin aikaistettua tuota verikoette, että pääsisin äkkiä alottaan terot ja uus kierto pääsis käyntiin.
Tänään kp 17 eikä mitään merkkejä oo ollu oviksesta, joten en usko, että tää mun kroppa itestään palautuu uomiinsa, vaan tarvin edelleen ne hormoonit avuksi.. :/
 
Nöttiäinen, hyvä juttu! Ja muillekin peukalot pystyyn.

Ihme kun näissä km:n jälkeisissä käytännöissä on niin paljon eroja. Mulle ei puhuttu mitään hcg:n mittauksesta ja sanottiin (kolme eri paikan lääkäriä) että heti voi yrittää kun vuoto loppuu ja pääkoppa on kunnossa. Olen tästä lukenut aika eriäviä kommentteja netistä ja suuresti ihmettelen asiaa. Itse aiotaan ollaa suojaamattomassa yhdynnässä kun vuoto loppuu ja kun mieli sitä haluaa.
 
Sapfo, olen myös ihmetellyt erilaisia käytäntöjä. Mullekaan ei puhuttu mitään mistään verikokeista. Sen verran oli jatkosta puhetta, että jälkitarkastusta ei tarvita koska ultrattiin sairaalasta lähtiessä eikä näkynyt enää mitään ihmeellistä. Niin, ja yhdet kk:t käskivät odottamaan.

Nyt näyttäisi VIHDOIN olevan vuoto aika lopuillaan. Eihän tätä ole kestänytkään kuin 5 viikkoa! Sitä en sitten tiedä oliko tässä jo kuukautisetkin, niin kuin TYKSissä puhelinsoiton perusteella 2 viikkoa sitten arvelivat. No, nyt on ainakin muuta ajateltavaa kun poika 1v2kk on ensimmäisessä oksennustaudissaan :x
 

Yhteistyössä