KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVAT 2009

coitus irräpellys :D Onnea haamusta, minä en saa edes haamuja! Viime kierrossa ei mitään ihan ensimmäisen hailakkaakin hailakamman kummituksen jälkeen, ja ei noita vieläkään näy. ovispäivät pitäis alkaa lähestyä kyllä, kp 11 / 28-32 on nyt.

Mun riipparit ei tirakoidu muuten kun raskautumalla :D Siirrynpä tästä tuonne peilin eteen minäkin korvia heiluttelemaan.. (tosiasiassa jos houkuttelisi tuon miehen peittoja hulmuttelemaan :D .. ) Öitä :wave:

coitus interruptus coitus interruprtus :headwall: :headwall: *takoo kirjoitusasua koppaan*
 
Murmelin Mulla ei ollu seurantaultraa, mutta verikokeella katottiin, että irtosko munasolu vai ei ja ite tietenkin tikuttelin ovista :D Kyllä mullakin niitä oireita tuli, kun se munis alko siellä kasvamaan clomien vaikutuksesta, mutta ei mitään sellaista, mitä ei ois kestäny/mikä ois häirinny tavallista elämää. Gyne meinas, että kun kierto saadaan käyntiin, niin aloitetaan heti tuolla 2tbl:n annostuksella ja taas katotaan verikokeella, että toimiiko homma. Itse olen tuohon järjestelyyn tyytyväinen. Kannattaa kyl ottaa clomit avuksi, jos oma kroppa ei toimi säännöllisesti.

Coitus interruptus Kuinka pitkä kierto sulla normaalisti on? Yleensähän ovis on siinä kierron puolen välin paikkeilla, joten ihan hyvin voit alkaa jo tikuttelamaan ovista :) Kannattaa olla ennemmin ajoissa liikenteessä kuin liian myöhään ;) Mulla oli viimeks plussa kierrossa oviksen jälkeen ihme oireita. Heti tuli väsymys, 4 tai 5 päivän huono olo ja vatsa sekaisin.. Mulla kans meni tikuttelun kans niin, että sain tikutella haamua varmaan 3-4päivää ja sitten tuli täysin varma ovisplussa, joten maltti on valttia :)
 
P-E
Nöttiäinen :'( Pahoitteluni vielä tännekin, kyllä teitä nyt koetellaan. On se vaan niin väärin. Voimia ja :hug: :hug:

Oma napa: Oikeaa munasarjaa särkee taas tutulla tavalla ja tuhruttelu alkanut JO nyt. Eli tätiä odotellessa.........

Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille :wave:
 
Alisa84 Mulla oli keskenmenosta kolme ja puoli viikkoa kun kävin verikokeissa mittauttamassa hcg:n ja tulos oli 4.

A-L-M Mä kärsin kanssa siitepölyallergiasta. Mulla on ollut lääkkeenä ennen Heinix mutta nyt en voi sitä käyttää, joten on nenäsumute ja silmätipat. Mulla on ollut se aina tosi paha ja kyllä nytkin on voimakkaat oireet. Mulla olis kyllä tabletiti hätävaraks mutta en ole niitä vielä ottanut.

ON: Menkkamaisia kipuja on aina silloin tällöin mutta vielä ei ole alkanut. Testin tein eilen, nega tuli. Testaan muutaman päivän päästä uudelleen jos ei menkat ala.
 
Juu ja mulle voi laittaa kp2, menkat alkoi eilen. eli tasan 2 viikkoa siitä kun tunsin oviksen. kroppa siis toimii taas, siitä pitää olla tyytyväinen, mutta ottaa päähän niin hirveesti. musta tuntuu että mä en tuu raskaaksi koskaan !!!!!!!!! Masentaa!!!!!!!!!!! Nöttiäiselle ihan hirveesti voimia ja jaksamista. Tää maailma tuntuu joskus niin epäreilulta paikalta.
 
Hei kaikille.. ihana ja lämmin päivä!! :)

Täällä ei minkään laista tuntemusta masussa tai siis ei satu eikä jomota.. se loppu sillon viikko sitten ti.. vatsa ja rinnat on kyllä turvonnut sekä välillä tuntuu paineen tunnetta vatsassa mutta ei mitään sen kummempaa..
Viime kierrossa sattui ja jomotti ainakin jo 1½viiikkoa ennen menkkoja ala vatsaan..
Voi että mä niiiiiin toivon että ois vaa pieni matkassa nyt mukana.. ja ilmottais itsestään plussalla vaikka ke tai to aamuna.. :) To olis kp 30.. en oikee tarkaks voi tietää onko ovis ollu millon ku vaa viikon tiiän millon se on ollu:D no jos ei ke tai to näytä ku miinusta ja menkat ei ala nii teen su uuden:)
 
MAANANTAI




HAAVEISSA ESIKOINEN



Tupu76.............................KM 11/08, 04/09................KP 2/29-30
Murmelin...........................KM 01/09..........................KP 2/28-38
MLL..................................KM 11/08..........................KP 2/27-32
Orion................................KM 02/09..........................KP 3/50
harakanhattu.....................KM 04/09..........................KP 5/
Sun Rise...........................KM 10/08 .........................KP 15/28-30
mely................................KM 12/08..........................KP 24/27-37
tiitu87..............................KM 11/08, 03/09................KP 27/
Empuuu............................KM 09/08..........................KP 29/28-30
vauva-10.........................KM 04/09..........................KP 29/28 yk 3
nanakuu...........................KM 11/08......................KP 45/25-28 yk 5
Hempukka87......................KM 12/08
Perhosia............................KM 01/09
Sokruli...............................KM 02/09
zamoon.............................KM 07/00,07/08,09/08
Elviira-76...........................RK 11/07
MeaMimosa...................KM 04/08,06/08,08/08,TM 01/09
Nasu-85...........................KU 11/08, KM 02/09
Miukkari............................KM 02/09
Alppiina............................KM 04/09
Alisa84.............................TM 05/09
A-L-M..............................KM 04/09
Tash...............................KM 12/08, 05/09



HAAVEISSA TOINEN



Sinimarja.........................TM 02/09..........................KP 1/27-34
Annemaarit......................KM 08/08..........................KP 13/24-28
Elwi................................KM 11/08..........................KP 24/17-42
Nappula...........................KU 10/08, KM 02/09
pyrola.............................KU 03/09
MyAngelsMyHope...............KM 03/09
tinttamaaria......................KU 08/08, KM 03/09
Spark..............................KM 02/09
mama-L...........................KM 04/09
jasimi..............................KM 01/09, 05/09
Zalmiakki.........................KM 03/09
kellopeliappelsiini...............TM 04/08, KM 05/09
Eelis................................KM 04/09
nöttiäinen.........................RK 10/08, KM 05/09



HAAVEISSA KOLMAS



Varanikki...........................KM 04/09.........................KP 13/28-32
Omenaruusu......................KM 10/01, 10/08................KP 15/23-30
Happihyppy.......................KM 02/08, KU 12/08...........KP 20/28
P-E..................................KM 10/08.........................KP 23/28
pinpella.............................KM 04/09
Mymmyryy.................KM 12/07, 04/08, 07/08, 01/09



HAAVEISSA NELJÄS



Sintsu78...........................KM 01/09...........................KP 3/30-33
k-enkeli............................KM 01/09, 03/09
MannaHari.........................KM 03/09



HAAVEISSA VIIDES



mother4..............TM 02, KM 06/08, 12/08..............KP 6/28
coitus interruptus..............KU 04/09......................KP 13/26-28






TAUSTALLA:

Filuuri, Liinakko, marijasu, valonsäde, Ristiinkulkija, Unicco, catzu, pikku-pirpana, Maaria75, kanella, meriaani, Eppuliini, Nemu, maaliskuu





PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:




2008


Syyskuu: Snowball, ElinaMaria-TYTTÖ, emiliana, äittä-67, humu82, Lissuli-81

Lokakuu: Huhtityttö, Herkkupeppu, witchii

Marraskuu: linneaborealis, Aava, SusSoo, heitu

Joulukuu: sini74, Nanniina, Maaria -76, Lymypiilo, Lehmis, miigu 123


2009

Tammikuu: Millukka, woodoo, Jellona84, Dada

Helmikuu: Yeb, rouva-77, Piki80, pinkkimieli, Barbapörrö, annuli-nannuli, Amira

Maaliskuu: rituri, Jennyli, Olivia83, Heinämassu82, Snow Leopard, Chira, tikruliini

Huhtikuu: Vatukka, Meritähti, sukkapari, Leinikki, tyttö onnellinen, sohvi77, awek123, kuumetta, Julietta, Heidi1985

Toukokuu: Pinguli



 
nöttiäinen :hug: olen sanaton.. :'(

ElinaMarialle onnittelut :heart:

En muista enää kelle muille piti vastata...sama pää kesät talvet!
No laitetaan yleisesti halit tarvitseville.. :hug:

(.) täällä alko nyt kuntoremontti!
Alotin dieetin (herkkulakon) ja aloin kuntoileen..
Perjantaina kävin katsastamassa uuden salin, hieno!
Ja tänään kokeilin ekan kerran crossingia..kivaa mutta selkä
ei tykänny vaan rupes vihloskeleen :(

Täällä myös kevät kylvöt meneillään...mutta valitettavasti
isäntä niin paljon pellolla, että makkarin kylvöt jääny vähemmälle..
(pitänee tänään jaksaa valvoa ja korjata asia ;) )
 
Coitus interruptus Sullahan on kierto pysyny sit hyvin säännöllisenä ja oikein optimina :) Et kokeillu tikutella ovista vähän myöhemmin päivällä?

Vauva-10 Kiva kuulla, että hcg on laskenu noin nopeesti :)

Tupu Iso Hali :hug:

Sinimarja Pahoittelut tädistä! :hug:

Tiitu Voi toivottavasti saisit sen plussan! *Peukuttaaa*
 
Nöttiäinen :hug:
tupu 76 :hug:
tiitu87 d :D b

Ja muille oikein iso ja "lämmin muutenvaan" hali! :flower:

Arvatkaa syökö greippiä ja juonko greippimehua? :D Tämä ensimmäinen, keskenmennyt, raskauteni tärppäs siitä kierrosta kun join litra tolkulla greippimehua. Mies sanoi tänään että nyt akka otetaan taas kovat aseet käyttöön! :D

Tv. Harakanhattu :wave:
 
Mä kans oon taas kantanu kaupasta monta tölkkii greippimehuu :D vaikka eka olin sitä mieltä että mulla vaan kuivu paikat siitä.Mut ainaki se tuntuu hiukan lyhentävän kiertoo.Ja enää ei ole ollu edes niin kuivaa :LOL: Jo on taas jutut mulla.Anteeksi :ashamed:

Mun mies ei hirveesti noteeraa mun höpinöitä :headwall: vaikka mä tiiän ja kuulen sen kavereilta jutuissa et se niitten kans on asioita miettiny.Tiedän että se odottaa myös kovasti että saatais pikkuinen :heart:
 
Eli toinen km tuli. :'(
Ensin viikon verran tiputteli vähän ruskeeta/punertavaa verilimaa. Sitten sunnuntaina (eilen) vuoto yltyi ja mukaan tuli kovat kivut. Viikkoja 7+0. Kaikki kävi ihan samallalailla kuin viimeksi (joulukuussa), silloin oli viikot 7+1, alku ym ihan samallalailla. :ashamed:
Tänään kävin lääkärissä, ja viikon päästä jälkitarkastus.
Perhana, voi olla että (mahdollinen) kolmas km on mulle liikaa, mutta mies oli sitä mieltä, että kolmas kerta toden sanoo, eli kerään nyt rohkeutta yrittämiseen. :saint:

Siis, esikoinen toiveissa, km:t 12/08 ja 5/09. Vaikka eihän tuolla listalla taida olla kuin viimeisin. :p
 
Hiphei! Mulle voi merkkailla kp1. :wave: Tämä tarkoittanee sitä, että jos nyt raskautuisin, olisin taas maalismasu. Enpä oikein jaksa uskoa...

Nöttiäiselle suuren suuret pahoittelut ja suunnattomasti voimia. :'( :hug: Luin tuon sun kokemuksen silloin reilu viikko sitten (?) melko tuoreeltaan, ja pahaa teki. Älä nyt kuitenkaan ajattele, että jo toisen pienokaisen menettäminen olisi jokin rangaistus. Sä et ole tehnyt mitään väärää. :hug:

Tash Voi ei! :hug: Toi on niin epäreilua, että aina vaan samat ja samat palaavat tähän pinoon takaisin. En toki toivo kenenkään tänne joutuvan, mutta mielestäni yhdessä keskenmenossa on jo tarpeeksi kestämistä. |O

Plussanneita ei tainnut nyt olla, ellen väärin muista. En aina jaksa kommentoida, vaikka jotain olisi tapahtunutkin. Kaikille yrittäjille voimia ja energiaa! B)
 

Yhteistyössä