KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVAT 2009

Voi että ku osaaväsyttää.. voisin nukkuu 24/7,väsyttää niin paljon että silmät ei meinaa pysyy auki vaikka mitä tekisin...vatsassa on ollu painon tunnetta ja välillä jomottanut.. ne vihlasut loppui ti.. :O Siis oikeesti tosi kumma että jos ei oo plussa tulossa.. koska en ikinä ennen oo ollu näin väsynyt paitsi keskenmenneessä raskaudessa sillon alussa..
pelottaa vaa taas että se ne menkat kuitenkin alkaa ja joutuu pettymään..
 
Heippa hei taas kaikille. Oon nyt siirtyny tovi sitten tonne odottajien puolelle, mut käyn kyllä joka päivä täällä lukemassa kuulumisia!!
HALIT surun kohdanneille!!

tiitu87 Ootko ajatellu testata? Kuullostaa samoilta oireilta mitä mulla on ollu tässä. :heart:

PLUSSATUULIA KAIKILLE!!!

Pinguli+Napero 6+1
 
Heippa kaikille pitkästä aikaa!
Sintsu78 Tsemppiä tupakan polton lopettamiseen, täällä ilmoittautuu yksi asian kanssa kamppaileva... Viimeksi lopetin yritysaikana ja söin purkkaa, plussa kun tuli loppui purkan syöntikin kuin seinään. Aikasemmat lakot (juuh, niitä on monta) on kestänyt varmaan pisimmillään kolme päivää, ei oo ollu mukamas tarpeeks painavaa syytä lopettaa. Km-päivänä tyhmä minä paineli ensimmäisenä kessuostoksille ja tässä sitä taas ollaan.

Kyselisin kärsiikö täällä muut allergioista näin kesäaikaan? Miten ootte pärjännyt yritys/odotusajan? Mä sain nyt paikallishoitotuotteita, vähän epäilevällä kannalla kun on vuosia ollut aika vaikea siitepölyallergia. Mutta ennemmin sitä kärsii ettei vaan vahingoita tulevaa lasta :) Lekuri kyllä mainitsi että setiritsiini sopisi? Harmi kun ei mulle auta yhtään.

Täällä myös Hcg mitattuna loppuviikosta ja oli 4. Jollain muullakin oli? Eli voiskohan tässä tosiaan aatella että km-vuoto on ohi ja menkat ne oli? Ääh, oli miten oli, "vahinko" on jo tapahtunut :LOL:

Aurinkoista päivää kaikille kuumeilijoille!
 
Moikka kaikille! Ja aurinkoista sunnuntaita! :flower:

On pakko tulla avautuun tänne kun alkoi eilen ottaan niiiiiiiiiiin pahasti pannuun! Meillä on miehen kanssa kämppä remontin alla. Se laitettiin lattiasta kattoon uusiks ja vintistä tehtiin lisäkerros, jonne tuli makuuhuone, "työhuone" ja kylpyhuone. Ollaan asuttu siskon tykönä evakossa ja viikon päästä pitäis päästä muuttaan takas. No eilen sitten kävin katsomassa missä kunnossa kämppä on ja satuin törmään pihassa naapureihin, joita sitten pyysin kanssa katsomaan kämpän uutta kuntoa. Ja eikös heti ku päästiin uuteen yläkertaan niin yks naapuri tölmäisi että tämähän on sitten se tuleva lastenhuone! |O |O |O
GRRRRRRRRR!
No hyväähän se tarkoitti ja minäkin sitten olin siinä että "no ei kai nyt vielä, että ihan työhuone on". Jälkeenpäin jäin miettimään että olis pitäny mennä ihan vakavaks ja sanoo suoraan et "Hei kuule, just tuli keskenmeno, että ei ainakaan tällä tahdilla paljon lastenhuoneita tarvita! Voi että kun ei yhtään miettiny se naapuri mitä sanoo. :( :( :'(
 
Montakohan kertaa mä tänne vielä palaan..

Eli mut saa TAAS poistaa tuolta plussanneista. Sain vko sitten äitienpvän alla lauantaina keskenmenon rv:llä 19+0. Ja voitte vaan uskoa surun ja v*tutuksen määrän, miks meiltä taas vietiin vauva raskauden puolessa välin ja vielä häiden alla??? :'( :'( :'( :'(

En ymmärrä mitä mä oon tehny niin pahasti ja väärin että uudestaan ja uudestaan vaan...

Mutta ei siinä auta ku uutta putkeen, se vauvakuume mihinkää oo hävinny vaan tarve tulla raskaaks on vieläkin suurempi ku ennen!!! Jälkivuoto on loppumaisillaan ja ovistestit jo oottaa kaapissa. Mä niiiiiiiiiiiiiin toivon maailman parasta häälahjaa..

Eli toinen eläväinen edelleen haaveissa, KP:stä ei hajua ja esikoinen 04/07 ja rk 10/08 ja km 05/09.
 
Nyt yhtäkkiä tuli mieleeni että maaliskuu olisi kovin tervetullut meidän Liian monta enkeliä kerhoon, olen perustanut sen ihan meitä toistuvista km:sta kärsiville. Kun kyselit niistä tutkimuksista. Meillä on tietenkin paljon keskusteluja ja kokemuksia siellä noista tutkimuksista.
Jos sinua kiinnostaa liittyä meidän kerhoon pistä minulle yv:tä niin saat salasanan. Niin ja vertaistuki siellä on mitä mahtavinta ja mukavaa porukkaa :heart:

Omanapa pikaisesti. Tiistaina olisi sitten taas kontrolliultra ohjelmassa ja jännittää aivan valtavasti. Pitäkäähän minulle peukkuja täälläkin että kaikki olisi edelleen hyvin ja saisin pysyä tuolla o-puolella. Oliskohan jo meidän aika vihdoinkin saada se oma nyytti syliin kun pian kaksi vuotta olen sehlannut täällä edestakaisintuonne o-puolelle ja takasin kuumeilu puolelle.

Plussatuulia kaikille kovasti tänne!!

Terveisin Leinikki & B-J rv 8+3 :heart: :heart:
 
Heippa!!!

Katselen just meiän makuuhuoneessa isoa taulua, jossa kaksi enkeli-tyttöä, ovat pienen vauvan vierellä ( oon vuosia sitten ostanu ) ja nyt keskenmenojen jälkeen kuvittelin niiden enkeleiden olevan ne meiän, ja se pikkuinen ois jaksanut tällä kertaa matkassa, taulu olis ollu niinku enne....no, ei ollu ei! Jotenkin mun on nyt ihan tosi vaikee ymmärtää elämän tarkoituksia :'(

Nöttiäinen :hug:

Leinikki yv:tä laitettu!!

maaliskuu
 
nöttiäinen :hug: :hug: Tuntu tosi pahalle lukea sun tarinaas, todella epäreilu paikka tää maailma.. paljon jaksamista ja voimia teille :heart:

Ja kaikille muillekin uusille mukaan tulleille :hug: :hug:

Mulle voi päivitellä tänään kp1... kierto oli nyt kaikista lyhin mitä mulla on ollu,eli 28pv..alko nää menkat ihan niinku yllättäen.. Mä ajattelin nyt hakea ne loput clomifenit apteekista ja alkaa niitä popsiin taas pari kiertoa, ei sille sitten mitään voi,jos ne saattaakin lisätä km:n riskiä, mutta ei tästä taida ilmankaan mitään tulosta tulla.. Oliko sulla Alisa84 clomit käytössä ennen tuota raskauttasi? aiotko niitä vielä jatkossakin käyttää?

Leinikille peukkuja, että kaikki menee hyvin loppuun saakka :heart:
 
PE oi, teille tulossa siis oikein lemmenloma ;) :heart:

Annemaarit Toivottavasti mullakin tulis se yksi kiusankappale pois sitten ekojen menkkojen aikana, jotta pääsis siitä sitten lopullisesti eroon.

Tupu Mulla oli plussakierrossa just niin, että sillonku menkat piti alkaa, nii oli kauheeta menkkamaista juilintaa mahassa. Olin ihan varma, että sieltä se täti kurvaa hetkenä minä hyvänsä, mutta eipä se vain tullutkaan. Plussaonnea! ++ :whistle:

Omenaruusu VoimaHali :hug:

Tiitu Sullakin jännät paikat siellä :p Toivotaan kovasti plussaa sinne! :)

Alm Täällä yks allergikko, mut eipä oo vielä oireita tullu tälle keväälle, kiitos siedätyshoidon. Sistä samaa mietinkin, että mtien olisin pärjänny kesän, jos raskaus ois jatkunu.. Kauanko keskenmenosta on, kun tuo arvo oli 4? Kävikkö mittauttaan sitä aikasemmin jo? Paljonko oli sillon?

Harakanhattu Tiedän tunteen, todella ärsyttävää vaikka eihän en voi tilannetta tietää eikä voi aavistaa, että mitä jotunu kokemaan, mutta silti :headwall: Meillä kans miekkosen veli oli sanonu, että eihän nuo koskaan varmaan lapsia tee, ku niille riittää tuo koira (ja ei ollu menny ku viikko tyhjennyksestä) Kyllä veti mielen matalaks...

Nöttiäinen Ei voi olla totta! Uskomatonta miten teitä nyt koetellaan ja vielä kovin julmalla tavalla! :'( olen niin pahoillani! :hug: Kovasti voimia uskoa parempaan huomiseen :hug: *HalauS*

Murmelin Juu, mulla oli terot ja sitten oli tuossa plussa kierrossa clomit annostuksella 2tbl/pvä. Kyllä otan ehdottomasti käyttöön ne, kun en ilman niitä ovuloi ollenkaan, joten ihan turhaa hommaa se olis. Itekin pelkään, että oliko nuo ne ratkasevin juttu keskenmenoon ja siitä sitten tuulimunaan, mutta eihän sitä voi tietää. Odotan jo "innolla" uuden clomikierron aloittamista. Tuliko sulle mitään oireita noista clomeista? Saatko oviksen niillä hyvin aikaan?

Omaan napaan ei mitään erikoista.. Tuntuu, että elämä junnaa nyt niiiin paikoillaan, ku ei tässä hommassa pääse eteenpäin. Kovat halut olis jo yrittää uutta raskautta. Tai siis kyllähän sitä jo yritetään, mutta en usko, että ilman apuja mitään tapahtuu.. :/
 
Alisa mä käytin vaan 2kiertoa clomeja annostuksella 1/pv ja sitten tärppäs, ekassa kierrossa oli seuranta ultra ja toisella puolella oli sillon kaks hyvänkokosta follia.. toisella kerralla ei ultrattu, ja plussa siitä sitten tuli.. mulle kans lääkärit vakuutteli,että ei clomit ollu km:n syy, mutta onhan km ihan oikeesti hiukan yleisempiä clomeja käyttävillä.. Mietin nyt,että uskallanko mä ne ihan vaan alottaa, ja tarvitaankohan seurantaultraa.. oliko sulla seurantaultra tuossa 2tbl/pv annostuskierrossa? Oireita tuli aikalailla, mua huimas välillä ja mahassa kyllä tuntu aikamoisia nipistelyjä.. taisi mulla niitä "kuumia aaltojakin " tulla muutaman kerran.. Heti km:n jälkeen jälkitarkastuksessa näytti,että mulla hyvin kasvo folleja ilmankin,että sillon heti en niitä alottanu, nyt on parikiertoo taas menny ilman ovistuntemuksia ja kierron pituus heittelee aikatavalla.. että en usko kyllä mitään oikeesti tapahtuvan mun kropassani..
 
Nöttiäiselle paljon voimia ja monta :hug: Tuntuu niin pahalta :'(

Oma napa: EIKÖ TÄÄ HELKKARIN VUOTO IKINÄ LOPU???!!! Nyt olen tasan 4 viikkoa valunut ja kaksi viimeistä aika runsaasti. Onko tämä nyt kuukautisvuotoa vai mitä?! Tahtoisin taas päästä petipuuhiin :whistle:
 
nöttiäinen :'( :'( :'( :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :'( :'( :'( :'( tosi ikävää, vielä noin pitkälle pääsitte :'( Paljon voimia!

Täällä kohta päästään tikuttelemaan ekaa kertaa ovista bongaamaan :D en kyllä tiedä osaanko oikein...eli jos tänään 11/26-28 niin millon kannattaa alkaa tikuttamaan? viiva tulee vain ovis päivänä?
tänään isännän kanssa otettiin varaslähtö kun oiva tilaisuus koitti keskellä päivää...kaikki lapset olivat pihalla...meillä kävi säpinä makkarissa :D

Hei katsoin väärin...kp onkin 12/26-28 :saint:
Eli jokos mun pitäis alkaa tikuttaan?
 
Nöttiäinen :( :hug: :hug: :hug:

Tiitu87 mut sitähän tää elämä välillä on, pettymyksiä.. Mut toisaalta, eipä auta, kun ryhtyä leikkiin, mikäli meinaa jotakin saada, tässä tapauksessa vauvan. Ei auta kun odottaa :hug:

Kylläpä Harakanhatulla sattunut naapuri avaamaan suunsa.. Nojaa, toisaalta, kun he eivät tienneet, niin eihän sitä aina arvaa sanojaan varoa .. Mulla kävi tuuri, juuri KM saaneena, yksi ystävä ilmoitti raskautuneensa.. Kolahti se ensin, mutta nyt jo osaan täysillä iloita ystävän puolesta ja odottaa innolla omaa vuoroa :)

Omaan navattomuuteen ei muuta kun ovislimoja kenties? :)

Muoks* coitus interruptus Juu, äkkiä tikkupissille :attn:
 
Nöttiäiselle :hug: Tuntuu niin pahalta puolestasi. Voimia.

A-L-M Minulla on kans allergia.Onneksi vain leppä ja koivu ,joten lääkkeitä käytän vain nyt alkukesästä.Mulle on vaihdettu raskauden tai imetyksen ajaksi joku toinen lääke ku normisti ollu.(jos en väärin muista ni käytin varmaan viimmeksi ihan zyrtekkii raskauden aikana) Ja lisäksi on nenäsumute, silmätipat ja astmalääkkeet.Nyt keväänä ei ole hirveesti oireillu ja olen käyttänyt duactia.Sitä ei suositella käytettäväksi raskaana ollessa joten jos plussa tulee ennen ku olen lopettanu lääkkeet ni sillon viimmeistään lopetan.

Nyt ei ole ainakaan siitä huolta ku täti saapui viikonloppuna ja nyt on siis kp2 Ensi kuun alkuun olen laskenut oviksen ja sillon sitte me tehdään vauva.Ihan varmasti...Ei pitäis olla edes mitään juhlii sun muita menoja haittaamassa ellei sitte käy niin että ovis onki just sitte sillo viikonloppuna ja me mennään kaveriporukalla mökille...sitte ei tuu mitään...
Välillä vähän hävettää ku mä kitisen ku ei tärppää ja tiedän että täällä on jotkut paljon pahempaa joutunut kokemaan :ashamed:
Mun tupakan lopetus otti viikonloppuna vähä takapakkia mut huomenna taas jatkuu.Pistän miehen mukaan töihin kaikki tupakat niin ei oo mitä polttaa.Mä olen kans kokeillu niitä purkkia sun muita juttui mut ne on niin hirveitä et enää en suuhuni niistä mitään laita.Pahempii ku vieroitus oireet....

Ja vielä d =) b jännäilijöille....
 
Alkuperäinen kirjoittaja coitus interruptus:
varanikki :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: ööruptus :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: aivan huippu nicci olis :saint:
eli kannattais nyt tikuttaa? pitäiskös?....lähtee jo kohti alakertaa...
Noku en kerralla muistanut et kuin se kirjoitetaan :ashamed: :D Korjasin kyllä sit :D

Joo, voithan toki nytkin tikuttaa, jos on tarpeeksi kauan ollut pissa rakossa ja vähänlaisesti juonut. Ettei ole liian laimea näyte nääs :)
 
no tikutettu on ja tuli haamu...mikä ihme mun kohtalo et mä teen näitä haamuja ja sit saa miettiä ollakko raskaana, ollakko ovis vai ei :/
Pitää varmaan huomenna testata uudestaan...kun olin laskevinaan et jos kierto 26 niin huomenna olis sit O-päivä :saint:
 
Yks päivä muuten radiossa kuuntelin et mitä merkkejä naisella kun on ovispäivät....posket kuulemma hehkuu, tuoksu on erilainen, korvat on höröllään, rinnat tirakammat :D
Mä olen huomaavinaan et ovis päivän tiennoilla tulee isompia ja maukkaampia isoja O:ta (ja herkemmin) :D
Oletteko muut huomanneet samaa? (noita muita merkkejä en ole kyllä huomannut) Pitääpäs mennä peiliin kattelemaan korvien asentoja :D
 

Yhteistyössä