KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVAT 2009

Maaliskuulle isot halit :hug: Ja kaikille muillekin joista tuntuu että tässä nyt vain päätä hakataan seinään. Pitäisi yrittää nyt keksiä itselleen jotakin joka pitäisi ajatukset pois tästä vauvahaaveesta, mutta helpommin sanottu kuin tehty.

Tietääkö muuten kukaan paljonko sitä hormoonia on elimistössä siinä vaiheessa kun normaali kotiraskaustesti sen näyttää? Ajattelin vain kun moni on kertonut että km:n jälkeen testit on pitkään näyttäneet plussaa.

Onko sulla Mymmyryytutkittu keskenmenojen syytä, kun niitä noin monta perättäistä jo on?

Miten musta tuntuu, että se on hirveän yleistä että sen sykkeen havaitsemisen jälkeenkin vielä menee kesken. nyt kun on tullut näillä keskenmenosivuistoilla pyörittyä, niin tämmöisen havainnon olen tehnyt.
Mutta koitetaanhan jaksaa,
Meriaani
 
mulla eilen illalla alkoi jonkilaisia tuntemuksia alamasussa..:eek: sellasta painontunnetta ja nippailua.. hui viikko on ovulaatiosta. voisko olla kiinnittymiskipua?? onko teillä minkäänlaista kokemusta??milloinha kannattaa alkaa testailee? r-testi odottais kaapissa;)
 
mely täällä aika samanlainen tilanne ja mietin kans samaa että millon uskaltais tehä testin.. kaipa sitä vaa pitää oottaa ens viikon vaikka keskiviikkoon niin saa varman tuloksen. :) Vatsa on ihan turvonnut ja tuntuu välilä oudolta ja muutaman kerran sattunut. Eilen illalla ku kurkotin ottaakseni laturin lattialta sängyllä niin vihlas taas ala vatsaan..
 
Tervehdystä kaikille!

Taas on viime kirjoittelun jälkeen tullut tänne tosi kamalia uutisia. :hug: Olen pahoillani.
Maaliskuu ja uudet :hug: :hug:

Taisi olla joku saanut myös hyviäkin uutisia. Onnittelut niistä! :flower:

Täällä alkoi sitten menkat. En oikein tiedä millä mielellä niistä olisi... Toisaalta on hyvä juttu että keho alkaa palautua, toisaalta olis ollu kyllä kiva jos olisi jo heti ekasta kierrosta tärpännyt. :( On muuten tosi pahat, oon ihan kipeänä.

Ja nyt sit seuraa tunnustus: Mä en tiä mitä toi kp tarkoittaa... :ashamed: Tai luulen tietäväni mut en ole varma... :ashamed: Jaksaisiko joku sen mulle selittää? :flower:

harakanhattu
 
Kp33 ja eilen testasin negan.... vaikka lääkäri sanoi ettei kannata testata ennen kuin menkat on 2 viikkoa myöhässä, koska plussa voi keskenmenon jälkeen näkyä pitkään. No koska tunsin että mulla oli ovis vasta kp22-23 niin voi olla että testasin liian aikaisinkin... vatsa on ollut kipeä päivittäin aaltoilevasti, mutta menkkoja ei näy eikä kuulu. Positiivista tässä on se että nega kertoo ainakin sen että olen toipunut keskenmenosta täysin. Eiku pää pystyyn ja eteenpäin taas...
 
meriaani olen ehkä teille uusille outo tuttavuus, mutta tosiaan 1,5 vuotta kohta täällä pyörineenä vanhat mut muistaa, onneksi ne on tuolla toisella puolella ja moni jo jakaantunutkin.
Mutta on tutkittu kunnallisella ja yksityiselläkin, mutta mitään varsinaista syytä ei ole löytynyt. Huonoa onnea vain (niinpä niin). Ja vaikka mitä tutkimuksia on tehty.
 

En tiedä onko täällä enää ketään joka minut muistaa, mutta tulin kertomaan että meille syntyi suunnitellulla sektiolla kaunis tyttö 8.5.09. :) Neiti oli syntyessään 3736 g ja 50 cm. :heart: Kaunokainen on vienyt meidän sydämet ihan kokonaan ja pitää nyt ehdtonta käskyvaltaa talossa. :D

Voimia ja plussatuulia kaikille!! :heart:

ElinaMaria ja Neiti 6 vrk :heart:
 
Mies oli sitten saanut sen mun hcg: vastauksen ja oli 4. Menkkoja siis odotellaan. On kyllä mahakin niin kipeä, että ei yllätyksenä tuo tulos tullut. Mieli on paha ja olen tosi pahalla päällä ollut nyt pari päivää. Pomokin oli tänään miehelleni sanonut, että olin pahalla tuulella.

Mistäs te niitä ovistikkuja olette ostanut? Onnistaako niillä helpommin raskaaksi tulo?
 
Annemaarit Kuinka kauan sait odotella ekoja menkkoja?

onko täällä muita, joilla kierto ollut epäsäännöllinen? Mites se on lähtenyt km:n/keskeytyksen jälkeen käyntiin? Itsellä ei menkkoja pillereiden jälkeen tullut ollenkaan ja hormooneilla ne sitten käynnistettiin, niitä sitten söinkin ekaan plussaan asti...

Varanikki :D Ei muutakuin huomenna testailemaan :)

Pinpella Onnittelut menkoista, siis että kierto lähti noin hienosti käyntiin :) Nyt vain sitten täysillä uutta yritystä kohti :hug:

Mother Pahoittelut menkoista! :hug:

Mely ja tiitu Ei varmaan kannata kovin aikasin testailla, jos malttaa oottaa niin dpo 14 ois varmaan aika realistinen aika :) Kovasti plussa onnea teille!! +++ :whistle:

Tupu uutta testiä sitten myöhemmin kehiin! :) plussaonnea myös sinne! :)

ElinaMarialle oikein lämpöiset onnittelut tytön syntymästä :flower: :heart:

Vauva-10 Onnittelut hyvin laskeneesta hcg:stä =) Ovistikuilla voi vaan tähdätä sänkypuuhat just parhaisiin akoihin, mutta ei ne välttämättömyys ole raskautumiselle :) Itse tilasin ovistikkuja netistä, mammaksilta :) Mulla ne näytti myös raskauden, kun niillä ekaks tikutin ja sen jälkeen r-testillä, molempiin siis tuli plussa silloin aikoinaan :)

Mely Juu, noin se menee :) Tai siis varmaan ihan "virallinen" nimi on kiertopäivä, mut menkkojen kiertopäiväähän sillä tarkoitetaan :)

Maaaailman isoin plussamyrsky nyt kaikille!!!! ++++++++++++ :whistle:
 
PERJANTAI




HAAVEISSA ESIKOINEN



harakanhattu.....................KM 04/09..........................KP 2/
Sun Rise............................KM 10/08 .........................KP 12/28-30
mely.................................KM 12/08..........................KP 21/27-37
tiitu87...............................KM 11/08, 03/09................KP 24/
aMansikka..........................KM 11/08..........................KP 26/27-32
Empuuu.............................KM 09/08..........................KP 26/28-30
vauva-10..........................KM 04/09..........................KP 26/28 yk 3
Murmelin...........................KM 01/09..........................KP 27/28-38
Tupu76.............................KM 11/08, 04/09................KP 34/29-30
nanakuu...........................KM 11/08......................KP 42/25-28 yk 5
Orion...............................KM 02/09..........................KP 50/
Hempukka87.....................KM 12/08
Perhosia...........................KM 01/09
Sokruli..............................KM 02/09
zamoon.............................KM 07/00,07/08,09/08
Elviira-76...........................RK 11/07
MeaMimosa...................KM 04/08,06/08,08/08,TM 01/09
Nasu-85...........................KU 11/08, KM 02/09
Miukkari............................KM 02/09
Alppiina............................KM 04/09
Alisa84.............................TM 05/09
A-L-M..............................KM 04/09



HAAVEISSA TOINEN



Annemaarit......................KM 08/08..........................KP 10/24-28
Elwi................................KM 11/08..........................KP 21/17-42
Sinimarja.........................TM 02/09..........................KP 24/27-34
Nappula...........................KU 10/08, KM 02/09
pyrola.............................KU 03/09
MyAngelsMyHope...............KM 03/09
tinttamaaria......................KU 08/08, KM 03/09
Spark..............................KM 02/09
mama-L...........................KM 04/09
jasimi..............................KM 01/09, 05/09
Zalmiakki.........................KM 03/09
kellopeliappelsiini...............TM 04/08, KM 05/09
Eelis................................KM 04/09



HAAVEISSA KOLMAS



Varanikki...........................KM 04/09.........................KP 10/28-32
Omenaruusu......................KM 10/01, 10/08................KP 12/23-30
Happihyppy.......................KM 02/08, KU 12/08...........KP 17/28
P-E..................................KM 10/08.........................KP 20/28
pinpella.............................KM 04/09
Mymmyryy.................KM 12/07, 04/08, 07/08, 01/09



HAAVEISSA NELJÄS



Sintsu78...........................KM 01/09...........................KP 31/30-33
k-enkeli............................KM 01/09, 03/09
MannaHari.........................KM 03/09



HAAVEISSA VIIDES



mother4..............TM 02, KM 06/08, 12/08..............KP 3/28
coitus interruptus..............KU 04/09......................KP 10/26-28






TAUSTALLA:

Filuuri, Liinakko, marijasu, valonsäde, Ristiinkulkija, Unicco, catzu, pikku-pirpana, Maaria75, kanella, meriaani, Eppuliini, Nemu, maaliskuu





PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:




2008


Syyskuu: Snowball, ElinaMaria-TYTTÖ, emiliana, äittä-67, humu82, Lissuli-81

Lokakuu: Huhtityttö, Herkkupeppu, witchii

Marraskuu: linneaborealis, Aava, SusSoo, heitu

Joulukuu: sini74, Nanniina, Maaria -76, Lymypiilo, Lehmis, miigu 123


2009

Tammikuu: Millukka, woodoo, Jellona84, nöttiäinen, Dada

Helmikuu: Yeb, rouva-77, Piki80, pinkkimieli, Barbapörrö, annuli-nannuli, Amira

Maaliskuu: rituri, Jennyli, Olivia83, Heinämassu82, Snow Leopard, Chira, tikruliini

Huhtikuu: Vatukka, Meritähti, sukkapari, Leinikki, tyttö onnellinen, sohvi77, awek123, kuumetta, Julietta, Heidi1985

Toukokuu: Pinguli, Tash



 
ElinaMarialle onnea vielä kerran, kuulostaa ihanalta vauvaelo :heart:

Mulla taitaa olla ovis lähestymässä kiertopäivistä päätellen, mutta yritän taas olla kovin cool asian suhteen, eh :kieh:
Kävin eilen kokeilemassa Purna Joogaa, eilinen kerta painottui enemmän meditaatioon, mikä olikin aivan ihanaa. Samoin rupesin eilen lukemaan "Läsnäolon voima"- nimistä kirjaa, jos tiedätte sen. Yritys on siis taas irtautua tästä kaikesta puurtamisesta ja ahdistumisesta. Heh, hörhö mikä hörhö :LOL: Nyt on sellainen olo, että vähän etäisyyttä olisin saanutkin ja näen mahdollisesti muutakin kuin kaikkea kurjaa, saapi nähdä kuinka kauan ja saanko pidettyä viileän kuumeilu-asenteeni :D

Aurinkoista perjantaita kaikille!!! :flower:
 
P-E
Alisa Budapestiin mennään 5 päiväksi ja äiti lupasi hoitaa lapsia =) Saadaan ollan ihan kahdestaan :heart:
Elinamaria Onnittelut ihanasta pienestä tytöstä :flower:

Hyvää Viikonloppua kaikille :wave:
 
ElinaMaria onnittelut sinulle suloisesta vaavista :heart: Muistan sinut ihan alkuajoilta kun tänne palstalle viime elokuussa tulin ja plussaamisesi. Onpa aika rientänyt...

Mymmyryyn sitten jo hyvin muistankin, vaikka valitettavasti melkein kokonaan jossain välissä täältä katosit...

Alisa84 mulla alkoi menkat 28 päivää tyhjennyksestä. Km-vuotokaan ei ollut kokonaan loppunut (oli tosin enää pientä), kun tuli tutut menkkakivut ja vuoto taas voimistui menkkamaiseksi. Kun menkkavuoto jatkui vielä 2 vkon jälkeen tiputteluna pääsin ultraan, jossa tarkistettiin että kaikki ok. Noissa ekoissa menkoissa tuli vielä jotain rippeitä pois ja tuossa tarkistuksessa olikin hcg sitten nollautunut.

 
ElinaMaria Onnittelut pienestä prinsessasta :flower:

Tänne ei kuulu uutta.Mä yritän kans viileästi kuumeilla ;) Ja keskittyy nyt vaan ihan siihen mitä jo on. Ipanoitten kans touhuiluun, kesäloman suunnitteluun ja harrasteluun =) Niin ja laihduttamiseen ja tupakoimattomuuteen :kieh: Noi kaks viimmesintä vie melkein yhtä paljon ajatuksia ku vauvanteko...ja on muute melkein yhtä hankala onnistuu :LOL:

No mut hyvää viikonloppua kaikille :heart:
 
Kääk, mä en tiedä kuvittelenko vai haluanko vain kuvitella, mutta ihan kun mulla olisi rinnat aavistuksen arat... ei mulla oo koskaan ennen menkkoja??? mä en uskalla testata vielä uudelleen ku ke tuli nega... eilen mulla oli vatsa niin tajuttoman kipeä, sellaisia oikein voimakkaita menkkakipuiluja, mutta ne rauhottui ja tänään ei enää mitään. Musta tuntuu että mä olen ihan vainoharhainen ja haluaisin vaan olla niin kovasti uudelleen raskaana
 
LAUANTAI




HAAVEISSA ESIKOINEN



Orion................................KM 02/09..........................KP 1/50
harakanhattu.....................KM 04/09..........................KP 3/
Sun Rise...........................KM 10/08 .........................KP 13/28-30
mely................................KM 12/08..........................KP 22/27-37
tiitu87..............................KM 11/08, 03/09................KP 25/
MLL.................................KM 11/08..........................KP 27/27-32
Empuuu............................KM 09/08..........................KP 27/28-30
vauva-10.........................KM 04/09..........................KP 27/28 yk 3
Murmelin..........................KM 01/09..........................KP 28/28-38
Tupu76............................KM 11/08, 04/09................KP 35/29-30
nanakuu...........................KM 11/08......................KP 43/25-28 yk 5
Hempukka87......................KM 12/08
Perhosia............................KM 01/09
Sokruli...............................KM 02/09
zamoon.............................KM 07/00,07/08,09/08
Elviira-76...........................RK 11/07
MeaMimosa...................KM 04/08,06/08,08/08,TM 01/09
Nasu-85...........................KU 11/08, KM 02/09
Miukkari............................KM 02/09
Alppiina............................KM 04/09
Alisa84.............................TM 05/09
A-L-M..............................KM 04/09



HAAVEISSA TOINEN



Annemaarit......................KM 08/08..........................KP 11/24-28
Elwi................................KM 11/08..........................KP 22/17-42
Sinimarja.........................TM 02/09..........................KP 25/27-34
Nappula...........................KU 10/08, KM 02/09
pyrola.............................KU 03/09
MyAngelsMyHope...............KM 03/09
tinttamaaria......................KU 08/08, KM 03/09
Spark..............................KM 02/09
mama-L...........................KM 04/09
jasimi..............................KM 01/09, 05/09
Zalmiakki.........................KM 03/09
kellopeliappelsiini...............TM 04/08, KM 05/09
Eelis................................KM 04/09



HAAVEISSA KOLMAS



Varanikki...........................KM 04/09.........................KP 11/28-32
Omenaruusu......................KM 10/01, 10/08................KP 13/23-30
Happihyppy.......................KM 02/08, KU 12/08...........KP 18/28
P-E..................................KM 10/08.........................KP 21/28
pinpella.............................KM 04/09
Mymmyryy.................KM 12/07, 04/08, 07/08, 01/09



HAAVEISSA NELJÄS



Sintsu78...........................KM 01/09...........................KP 32/30-33
k-enkeli............................KM 01/09, 03/09
MannaHari.........................KM 03/09



HAAVEISSA VIIDES



mother4..............TM 02, KM 06/08, 12/08..............KP 4/28
coitus interruptus..............KU 04/09......................KP 11/26-28






TAUSTALLA:

Filuuri, Liinakko, marijasu, valonsäde, Ristiinkulkija, Unicco, catzu, pikku-pirpana, Maaria75, kanella, meriaani, Eppuliini, Nemu, maaliskuu





PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:




2008


Syyskuu: Snowball, ElinaMaria-TYTTÖ, emiliana, äittä-67, humu82, Lissuli-81

Lokakuu: Huhtityttö, Herkkupeppu, witchii

Marraskuu: linneaborealis, Aava, SusSoo, heitu

Joulukuu: sini74, Nanniina, Maaria -76, Lymypiilo, Lehmis, miigu 123


2009

Tammikuu: Millukka, woodoo, Jellona84, nöttiäinen, Dada

Helmikuu: Yeb, rouva-77, Piki80, pinkkimieli, Barbapörrö, annuli-nannuli, Amira

Maaliskuu: rituri, Jennyli, Olivia83, Heinämassu82, Snow Leopard, Chira, tikruliini

Huhtikuu: Vatukka, Meritähti, sukkapari, Leinikki, tyttö onnellinen, sohvi77, awek123, kuumetta, Julietta, Heidi1985

Toukokuu: Pinguli, Tash



 
Aurinkoista lauantaita kuumeiset! Elämä voittaa vihdoin ja kevätkylvöt on aloitettu niin pihalla kuin makuuhuoneessakin :p . Aikamoisia pettymyksiä on ollut viime kuukaudet, kun vauvaa ei kuulu.. :'( . Täällä on näyttäisi olevan muutamia melkein samoilla kp:llä. Muistakaa olla ahkeria kylvöpuuhissa!!

ElinaMarialle onnea prinsessasta :heart:

Maaliskuulle voimahaleja iso kasa!

AnneMaarit tinttamaaria MLL ja muut viime vuotiset ottakaa mut kans sinne vauvajunaan mukaan. Mä tahdon pois täältä!!!!
 

Yhteistyössä