KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVAT 2009

tinttamaaria :hug: Tiedän tunteen.
Mun hyvä ystävä oli raskaana vielä hetki sitten ( nyt heillä on ihana tyttö) Mut teki välillä pahaa ku hän tuli mahaa esittelemään ja valittaa ku on vaivoja.Ja mun teki mieli vaan huutaa, et olisit hiljaa ja kantasit mahaas onnellisena.En huutanu.Ku ei se kai pahalla.
Kerran ajoin sen meiltä pois ku tuli kylään ja kipitti koneelle esittelemään kaikenlaisia ultrakuvia ja meillä oli km:sta pari viikkoo...On tuo kuitenkin hyvä ystävä ja tiedän, et hän toivoo meille parasta ja auttais jos vois :heart:
Kyllä me saadaan myös vielä se onni kokea.

heipä hei.. Täällä on tullu oireita.. en tiiä onko ne vaa menkkoja ennen olevia vai jotain mukavanpaa:p rintoja kutisee`:O ja aikaisemmin tänään vihlas mona kertaa tosi ilkeesti ku lähin kävelee niin ala vatsaa keskelle.. sit jomotti hetken ja nyt ei mitään.... outoa:O

tiitu87, ihan hirveästi toivoisin että sinulla olisi uusi kyytiläinen jo matkassa, pidän peukkuja sulle! Itse sain keskenmenon huhtikuussa 09 ja edellisen marraskuussa 08. Eli mulla on nyt meneillään keskenmenon jälkeinen seuraava kierto ja luulen että ovis mulla oli vasta kp 22, oli sen verran kovat kivut vatsassa, että en edes pystynyt kävelemään. Ja pari päivää siitä rinnat kipeytyivät hetkeksi, kuten aina oviksen jälkeen. Eli nyt kp30 ja vatsassa nippailee oudosti... Olen niin väsynyt ja epätoivoinen ja haluaisin olla vain raskaana taas pian uudestaan... Voisiko se olla mahdollista heti keskenmenon jälkeen, koska luulen että en voi erehtyä että se oli ovis silloin.... pläääh, tuntuu että olen ihan sekaisin kaikesta

Eli mulla km:t 11/08 ja 04/09 ja aika rankkaahan tämä on ollut. Nyt meneillään kp 30/29-30 ja toive korkealla vaikka edellisestä km:stä onkin vasta n. 4 viikkoa. Toivuin tuosta toisesta keskenmenosta tosi nopeasti ja jälkivuotokin loppui jo vajaassa viikossa. Lääkäri kehoitti jatkamaan heti vaan uudelleen, vaikka sanoikin että tuskin tulen heti ensimmäisessä kierrossa keskenmenon jälkeen uudelleen raskaaksi... saas nyt nähdä miten käy.

Tupu76 tervetuloa joukkoon ja paljon voimia ja halauksia sinulle<3 ja toki muillekkin jotka sita tarvitsevat<3
ovis siis on mennyt koska limatkin on loppu jo paripäivää.. onko se normaalia että on kipua ala vatsassa oviksen jälkeen.. tai oli se päivällä oleva vihlominen ja nyt sit on jomottanut vähän väliä.. hmm.. enkä ees tiiä millon sitä uskaltaa testata.. aijemmin kierto oli aina 29päivää mutta nyt km jälkeen oli 33.. en nyt sit tiiä... :O

mulla ainakin edellisessä keskenmenneessä raskaudessani alkoi vajaa viikko oviksen jälkeen tuntumaan kipuiluja vatsassa. kiinnitin niihin huomion siksi että jomotukset alkoivat jo reilu viikko ennen menkkoja, kun yleensä alkaa vasta päivää paria ennen. keskenmenon jälkeen ei ole mitenkään harvinaista että kierto vähän pitenee, mutta eiköhän se sitten taas normalisoidu.

Kiitos kaikille myötäelämisestä ja tervetulotoivotuksista! :heart:

Tinttamaaria Tuttu tunne, miehen vlei ja sen vaimo saa lapsen kaksi kuukautta ennen kuin meidän piti saada.. Jotenkin ottaa tosi koville niiden odotusaika :(

Harkanhattu ja Orion :hug: Kurjia nämä etapit mitä me joudumme ajattelemaan (kuukausi keskenmenosta, kuukausi äippälomaan jne..) Mää oon niin pahoillani kaikkien puolesta mitä ootte joutunu kokemaan :'(

Tupu Kyllä se vois ihan hyvinkin olla ovis, toivotaan parasta! ++++ :whistle:

kaikille oikein suuri plussa- ja ovismyrksy!!! ++++++++++++++ :whistle:

Täällä tämän päiväinen gyne reissu ei ollu ihan toivotunlainen... Kohdussa oli vielä 7mm:n kokoinen "klöntti", jonka pitäisi itsekseen tuhoutua.. Huomenna meen hcg:n mittauttamaan ja sama noin 3 viikon päästä uudestaan.. Jos silloin arvo on nolla, niin saan aloittaa terot ja sitten clomit, muuten uudestaan gynelle, joka arvioi tilanteen... Eli ei ainakaan kahteen kuukauteen tarvi raskaudesta haaveilla :'( Miten ikinä jaksankaan odottaa, että päästään tosi toimiin....

Facebookissa piti tehdä leikkimielinen testi, että milloin haikara käy luonani. Vastaus oli 06.06.2010 :eek: Mut eihän toi toisaalta oo pitkä aika, jos la ois tuolloin. Lapsihan pitäs saattaa aluille joskus lokakuun tienoilla. Syksyä siis odotellessa ;)

Moi vaan kaikille!

Uskaltaudun ehkä ilmoittamaan että jos kaikki menee hyvin tällä kertaa niin meille tulee pikkukakkonen joulukuussa :heart:

Testin tein 17.4 ja viime tiistaina kävin yksityisellä ultrassa. Siellä sydän sykki ja kaveri oli vasta huikeat 4mm :)

Laskettu aika on ilmeisesti 25.12, eka neuvola on vasta 2.6 kun töitten takia ei aiemmat ajat passannu.

Vähän on koko ajan pelko taustalla, toivottavasti tämä pikkuinen pysyy mukana ja kaikki menis hyvin.

Heidi ja pikkukakkonen 7+4 :heart:

Heidi1985, paljon tarrasukkia ja onnea! :flower: :flower:

Täällä siis kp6 ja arvatkaa vaan tekisikö mieli alkaa ovistikuttelemaan. Ei taida ihan vielä olla järkeä.. :xmas: Sanokaas mulle nyt päivä, niin laitan rastin seinään :D

Tervetuloa ja pahoittelut uusille, joita tänne valitettavan usein tipahtelee :hug:

Mutta onneksi plussiakin tulee, joten onnittelut kaikille plussanneille :heart:

Varanikki mä olen aloittanut ovistikuttelun aina kp 9, mutta mulla kierto yleensä vaan 24-26 pvä.

Paljon paljon paljon onnea plussanneille! :flower:

Uusiakin on tullut, tervetuloa turisemaan. Pahoittelut kokemastanne. :hug:

Ei oikein tule kirjoiteltua tänne, kun ei ole mitään asiaa. Kohta 9kk yritystä takana. :headwall:

Kiva kuulla täällä hyviäkin uutisia!!!

Itsellä tänään on hyvin omituinen päivä. Kohdun tyhjennyksestä nyt siis reilu kolme viikkoa aikaa. Viikko sitten luulin että jälkivuoto olis ollut ihan loppumaisillaan. Siitä seuraavana päivänä alkoi kuitenkin suhteellisen runsas vuoto. Sitä jatkunut tähän asti, kunnes tänään on tullut ihan SUPERvuotoa. Isoja hyytymiä (yäk) ja runsasta lorotusta. Ei oikein vessasta kannattais poistua... Soitin huolestuneena TYKSiin, ja sieltä meinasivat, että olisi jo omat kuukautiset etuajassa alkaneet. Ja vatsassa tosiaan on sellainen kuukautisolo. Käski seurata torstaihin asti ja soittamaan jos ei rauhoitu. Siispä odotellaan. Ja mikä parasta, tänään on pikkupojan vauvajumpan näytöspäivä. Saas kattoa joudunko juoksemaan kesken esityksen vessaan!

Moi!

Onnittelut plussanneille, toivottavasti kaikki menee tällä kertaa hyvin!

Ja pahoitteluni uusille :hug: , mutta tervetuloa kuitenkin mukaan :wave:

Piti oikein tänne kirjoittaa, kun tuo Tinttamaarian kirjoitus oli kuin suoraan mun näppikseltä. Minulla meni äitienpäivä ihan masennukseksi, kun kuulin, että serkkuni perheeseen odotetaan esikoista marraskuussa. En osaa iloita yhtään heidän puolestaan, kun menetin oman marrasvauvani ja se tekee niin kipeää :'( Toivon, että joskus pystyn heidänkin puolestaan iloitsemaan, mutta en vielä, kun tuosta keskemenosta on vasta kaksi kuukautta. Itsekin ajattelen, että nyt me olisimme jo ultrassa käyneet ja varmaan jo kohta potkutkin tuntuisivat...

Empuulle myös :hug: , meilläkin yritystä jo syyskuusta lähtien.

Mutta nyt tuo poika heräsi uniltaan, niin tämä jäi pikavisiitiksi. :hug: kaikille ja ennen kaikkea plussatuulia! Paljon helmivauvoja tänne!

Oikein paljon onnea Heidille! :flower: ja kaikille muillekin plussanneille.
Omaan olotilaan ei mitään erikoista, mäkin laskeskelin että ens viikolla voisi kuukautiset tulla. Onko teillä ne ekat km:n jälkeen olleet millaiset? Tavallista runsaammat ja kivuliaammat, vai normaalit?

Täälläkin tuttuja nuo mietteet, jos raskaus olisi jatkunut, niin nyt tuntisin liikkeet jne. Kyllä se vaan jatkuvasti on mielessä, mutta eteenpäin on mentävä.

[/b]Eeliskerro sitten miten tilanne kehittyy, muistan kyllä joltakin kuulleeni, että normimenkat alkoivat hyvin pian keskenmenovuodon loputtua, että ei montaa vuodotonta päivää ollut välissä. Positiivista asiassa se, että kierto normalisoituu sitten pian, toivotaan sinulle näin.

Ja minä myös toivotan paljon helmivauvoja ja plussia kaikille.
Jaksamista, Meriaani

Eelis, mulla ainakin ensimmäisen keskenmenon jälkeen alkoi menkat muutaman päivän etuajassa, niin että vuodotonta aikaa oli vain viikko. Silloin minäkin vuosin keskemenon jälkeen kolmisen viikkoa.

Nyt taas on tilanne toinen, kun toisen keskenmenon jälkeen mennään jo kp31 ja minä hullu kävin ostamassa raskaustestin ja ajettelin huomenna testailla... Jotenkin jo hävetti apteeksissa, että minä täällä taas raskaustestiä ostamassa
=)

En mä tiedä olisiko mahdollista plussata jo heti keskenmenon jälkeen, mutta tällä toisella kerralla vuotoa kesti tosiaan vain vajaan viikon ja lääkärissä keskemenosta neljäntenä päivänä lääkäri sanoi että kohtu on jo tyhjentynyt. Jotenkin nyt myös huomasin muutenkin että kroppa parani huomattavasti nopeammin kun ekalla kerralla.

Mutta ehkä aamulla testailen sitten... huolimatta siitä että se saattaa olla liian aikaisin, koska tunsin oviksen nyt vasta kp22, se viivästyi varmaankin keskenmenon takia.

:heart: kiitos kaikille myötätunnosta, se kun täällä
kotosalla tuntuu olevan hukassa..

Olen kyllä onnellinen heidän puolestaan, mutta pakko
myöntää että tuntuuhan se epäreilulta kun ei itselle käy
kuin näitä huonoja juttuja!
Kyllä tämä sisko jos kuka sen onnen on ansainnut, mutta
silti en voi tunteilleni mitään..
Nyt onkin semmoinen olo, etten kestä mennä koko anoppilaan
ennenkuin itse satun joskus odottamaan! (toiv. pian!!)
En jaksa kuunnella sitä hösäämistä siitä vauvasta, oon aikas
varma et rupeen itkeen siel..
No...jospa nyt pysyttelen poissa ja sulattelen asiaa kotosalla...
Mutta sen sanon, että olisi toi ukkoni voinu paremman päivän
valita kertoa asiasta mulle ku äitienpäivä! Argh!!

Ja kun ukolleni seuraavana aamuna sanoin, että onhan se kiva että
he onnistuivat...mutta musta tuntuu pahalta ja täysin pa*kalta kun
ei ite onnistu, niin lohdutukseksi sain tokaisun, ettei kaikki onnistu
saamaan edes sitä yhtä!
Kiitos vaan...kylläpä lohduttikin mieltä...varsinkin sellaisen ihmisen
suusta, jolta olis odottanu jotain kannustavaa ja olkapäätä johon itkeä!
Miehet...

Tinttamaaria, meillä on sitten ihan samanlaiset aatteet miehillä. Minun ukko totesi just tolleen, että täytyy olla tyytyväinen, kun meillä kuitenkin on jo lapsi, kun monet ei saa ensimmäistäkään. Ei kyllä lohduttanut ollenkaan. Ja eilenkin kun itkeskelin vuoteessa, niin hän vain totesi että "kai sä täällä pärjäät?" Että ei täältäkään löydy sympatiaa...

Minä sain tuossa Facebookin testissä päivämääräksi 16.11.2021 :eek: Toivottavasti ei sentään menisi niin kauan :|

Heidi Onnea! Tarrasukkia matkaan! :)

Varanikki oisko kp 10 mojova aika alkaa tikuttelemaan ovista ? :D

Onko täällä muita, joilla kierto ollu tosi epäsäännöllinen ennen raskautumista? Miten menkat on km:n/tm:n jälkeen tulleet? Kauanko saanu odotella? :attn:

Mely :eek: Hui, tuonne on ihan liiiiian pitkä aika :eek: Onneks ei pidä paikkansa sun kohdalla ;)

Tupu Kyllä niitäkin on, jotka ovat plussanneet ettei menkkoja ole km:n jälkeen kerennyt tulla, jote plussatuulia ++++ :whistle:

Empuu Sulle tuli siis sama päivä ku mulle :D Toivotaan, et nyytti ois jo silloin kainalossa, joten syksyyn mennessä pitää tärpätä ;)

Zalmiakki Sullakin tuon testin mukaan menis ihan liian kauan seuraavaan tärppiin, joten eihän tuo sunkaan kohdalla pidä paikkansa ;)

Tänään kävin mittauttamassa hcg:n ja huomenna toivottavasti saan lekurin kiinni ja saan tietää tulokset. Voi, oispa se lähteny jo hyvin laskuun. Seuraava mittaus on 3 viikon päästä.

KESKIVIIKKO

HAAVEISSA ESIKOINEN

Sun Rise............................KM 10/08 .........................KP 10/28-30
mely.................................KM 12/08..........................KP 19/27-37
tiitu87...............................KM 11/08, 03/09................KP 22/
aMansikka..........................KM 11/08..........................KP 24/27-32
Empuuu.............................KM 09/08..........................KP 24/28-30
vauva-10..........................KM 04/09..........................KP 24/28 yk 3
Murmelin...........................KM 01/09..........................KP 25/28-38
Tupu76.............................KM 11/08, 04/09................KP 32/29-30
nanakuu...........................KM 11/08......................KP 40/25-28 yk 5
Orion...............................KM 02/09..........................KP 48/
Hempukka87.....................KM 12/08
Perhosia...........................KM 01/09
Sokruli..............................KM 02/09
zamoon.............................KM 07/00,07/08,09/08
Elviira-76...........................RK 11/07
MeaMimosa...................KM 04/08,06/08,08/08,TM 01/09
Nasu-85...........................KU 11/08, KM 02/09
Miukkari............................KM 02/09
Alppiina............................KM 04/09
harakanhattu....................KM 04/09
Alisa84.............................TM 05/09
A-L-M..............................KM 04/09

HAAVEISSA TOINEN

Annemaarit......................KM 08/08..........................KP 8/24-28
Elwi................................KM 11/08..........................KP 19/17-42
Sinimarja.........................TM 02/09..........................KP 22/27-34
Nappula...........................KU 10/08, KM 02/09
pyrola.............................KU 03/09
MyAngelsMyHope...............KM 03/09
tinttamaaria......................KU 08/08, KM 03/09
Spark..............................KM 02/09
mama-L...........................KM 04/09
jasimi..............................KM 01/09, 05/09
Zalmiakki.........................KM 03/09
kellopeliappelsiini...............TM 04/08, KM 05/09
Eelis................................KM 04/09

HAAVEISSA KOLMAS

Varanikki...........................KM 04/09.........................KP 8/28-32
Omenaruusu......................KM 10/01, 10/08................KP 10/23-30
Happihyppy.......................KM 02/08, KU 12/08...........KP 15/28
P-E..................................KM 10/08.........................KP 18/28
pinpella.............................KM 04/09
Mymmyryy.................KM 12/07, 04/08, 07/08, 01/09

HAAVEISSA NELJÄS

Sintsu78...........................KM 01/09...........................KP 29/30-33
k-enkeli............................KM 01/09, 03/09
MannaHari.........................KM 03/09

HAAVEISSA VIIDES

coitus interruptus..............KU 04/09......................KP 8/26-28
mother4..............TM 02, KM 06/08, KM 12/08..........KP 28/28

TAUSTALLA:

Filuuri, Liinakko, marijasu, valonsäde, Ristiinkulkija, Unicco, catzu, pikku-pirpana, Maaria75, kanella, meriaani, Eppuliini, Nemu, maaliskuu

PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:

2008

Elokuu: Allusmamma-TYTTÖ, Miracle=suukkosuulle-POIKA, Inkaliina83, Superheppuli-TYTTÖ, Oxford-POIKA, JJ-t-POIKA, iltsu-natsu-POIKA, Pesonen, Tinkatar-TYTTÖ

Syyskuu: Snowball, ElinaMaria-TYTTÖ, emiliana, äittä-67, humu82, Lissuli-81

Lokakuu: Huhtityttö, Herkkupeppu, witchii

Marraskuu: linneaborealis, Aava, SusSoo, heitu

Joulukuu: sini74, Nanniina, Maaria -76, Lymypiilo, Lehmis, miigu 123

2009

Tammikuu: Millukka, woodoo, Jellona84, nöttiäinen, Dada

Helmikuu: Yeb, rouva-77, Piki80, pinkkimieli, Barbapörrö, annuli-nannuli, Amira

Maaliskuu: rituri, Jennyli, Olivia83, Heinämassu82, Snow Leopard, Chira, tikruliini

Huhtikuu: Vatukka, Meritähti, sukkapari, Leinikki, tyttö onnellinen, sohvi77, awek123, kuumetta, Julietta, Heidi1985

Toukokuu: Pinguli, Tash

MML
Heippa tännekkin puolelle pitkästä aikaa! En ole kauheasti käynyt kommentoimassa, mutta lueskelemassa kyllä. Onnea paljon kaikille plussanneille! :flower: Pahoittelut uusille, toivotaan, että aurinko toisi hedelmällisen kesän, surut helpottaisi ja toisi uutta toivoa :hug:

Laskeskelin tuossa, että eipä ole onneksi enää kovin montaa viime vuoden puolella keskenmenon kokenutta listassa, muutama tosin onkin niitä kellä suru on ehtinyt jo uusiutua :'( Sovitaankos nyt viime vuotisten kanssa, että otetaan ryhmä plussaaminen ja häivytään tonne toiselle puolelle kerta kaikkiaan ja kokonaan? :) Ahkeruus tuulia makkarin puolelle ja toivotaan, että solut sielä kohtaisi ja yhdistyisi ja alkaisi kasvaa... Huh mitä aamumietteitä minäkin viljelen :D Yritän olla kai jotenkin runollinen :LOL:

Yhteistyössä