halit uusille :hug: :hug: :hug:
nappulakos kysyi tupruttelusta? mä sain joulukuussa lopetettua ja sit tärppäskin, mutta tm:n jälkeen aloin polttaa ketutukseen satunnaisesti, josta nyt onkin tullut pysyvää. ja mä uskon et parantais mun tärppimahdollisuuksia huimasti, kun lopettais ittensä myrkyttämisen, niin eikä jois pisaraakaan alkoholia ikinä ... mutta mä en jaksa elää kuin olisin raskaana, kun en kuitenkaaan ole, enkä tiedä kauanko siihen ihmeeseen menee...
on:
en ymmärrä mun kroppaa, testasin taas ovista, mut näytti olevan jo hyvin haalea viiva (niin oli varmaan pissakin laimeaa...mutta vrk-ajalla ei pitäis olla väliä noitten testien kanssa) ja menossa pois.
eilen vasta loppui tuhruttelu, joka alkoi kolmen, neljän päivän sisällä menkkojen loppumisesta. eli sitä mustaa, ruskeaa ja jopa kirkkaanpunaista. eilen lorahteli ihan juoksevaa kirkasta, ei edes yhtään limaista/tahmeaa vaan kuin vettä, en ymmärrä näitä mun limoja ja vuotoja. eli mun ovis kai sit oli tuhruttelujen aikaan kuitenkin ja kropan oireista olisin luullut et se nyt vasta tulee tai huomenna.... rinnat turvoksissa, nännit herkistyy yms.
ehkä mä kokeilen vielä uudestaan ovistestiä vähän tujummalla pissalla...
en tiä eikä ole tullut pupuiltuakaan kovinkaan, että taitaa tämä kierto mennä taas harakoille, tai tämä kierto on ehkä tuhruttelun takia ollutkin sellainen ettei tartu.
no mutta, kaunista torstaita kaikille! ja torstaihan on toivoa täynnä!
moro :wave: