KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVAT 2009

Tännekin tulin kertomaan kuulumisia:

En tahdo uskoa todeksi mutta siellä se meidän rakas Baby- Jesus köllötteli vinhan sykkeen kera!! :heart: Onnen ja helpotuksen kyyneliä on vuodatettu siitä saakka.
Vaaveli oli ihan oikean kokoinen 8.5mm viikkoihinsa nähden ja la:ksi merkittiin 24.12 :D Olen niin helpottunut vaikkei tässä nyt hirveästi voi juhlia vielä, mutta näin pitkälle ei olla päästy kolmessa viime raskaudessa kertaakaan puhtain paperein.
Kahden viikon päästä tiistaina on kontrolli ultra ja sitä siis taas jännitetään :|
Mutta nyt on kuitenkin kaikki hyvin :D

Eli pysyn vielä toistaiseksi tuolla o-puolella hyvin mielin :D

Pingulille onnittelut plussasta!!!

Leinikki rv 6+6 :heart:

KESKIVIIKKO

HAAVEISSA ESIKOINEN

Sun Rise............................KM 10/08 .........................KP 3/27-35
mely.................................KM 12/08..........................KP 12/27-37
tiitu87...............................KM 11/08, 03/09................KP 15/
aMansikka..........................KM 11/08..........................KP 17/27-32
Empuuu.............................KM 09/08..........................KP 17/28-30
vauva-10..........................KM 04/09..........................KP 17/28 yk 3
Murmelin...........................KM 01/09..........................KP 18/28-38
nanakuu...........................KM 11/08......................KP 33/25-28 yk 5
Perhosia...........................KM 01/09..........................KP 34/28
Orion...............................KM 02/09..........................KP 41/
Hempukka87.....................KM 12/08..........................KP 48/25-30
Sokruli..............................KM 02/09
zamoon.............................KM 07/00,07/08,09/08
kuumetta..........................KM 12/08
Julietta.............................KM 09/07, 03/08
Elviira-76...........................RK 11/07
MeaMimosa...................KM 04/08,06/08,08/08,TM 01/09
Nasu-85...........................KU 11/08, KM 02/09
Miukkari............................KM 02/09
Tash................................KM 12/08
Alppiina............................KM 04/09
harakanhattu....................KM 04/09

HAAVEISSA TOINEN

Annemaarit......................KM 08/08..........................KP 1/24-28
Elwi................................KM 11/08..........................KP 12/17-42
Sinimarja.........................TM 02/09..........................KP 15/27-34
maaliskuu........................KM 10/08, TM 01/09............KP 32/
Nemu.......................KM 08/06,08/08,11/08,02/09
Nappula...........................KU 10/08, KM 02/09
Olivia83...........................TM 01/09
pyrola.............................KU 03/09
MyAngelsMyHope...............KM 03/09
tinttamaaria......................KU 08/08, KM 03/09
Spark..............................KM 02/09
Heidi1985.........................KM 07/08
mama-L...........................KM 04/09
jasimi..............................KM 01/09, 05/09
Zalmiakki.........................KM 03/09
kellopeliappelsiini...............TM 04/08, KM 05/09
Eelis................................KM 04/09

HAAVEISSA KOLMAS

Varanikki...........................KM 04/09.........................KP 1/
Omenaruusu......................KM 10/01, 10/08................KP 3/23-30
Happihyppy.......................KM 02/08, KU 12/08...........KP 8/28
P-E..................................KM 10/08.........................KP 11/28
Jennyli..............................KM 01/09
pinpella.............................KM 04/09

HAAVEISSA NELJÄS

Sintsu78...........................KM 01/09...........................KP 22/30-33
k-enkeli............................KM 01/09, 03/09

HAAVEISSA VIIDES

coitus interruptus..............KU 04/09......................KP 1/26-28
mother4..............TM 02, KM 06/08, KM 12/08..........KP 21/28
Eppuliini..........................TM 12/08

TAUSTALLA:

Filuuri, Liinakko, marijasu, valonsäde, Ristiinkulkija, Unicco, catzu, pikku-pirpana, Maaria75, kanella

PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:

2008

Elokuu: Allusmamma-TYTTÖ, Miracle=suukkosuulle-POIKA, Inkaliina83, Superheppuli-TYTTÖ, Oxford-POIKA, JJ-t-POIKA, iltsu-natsu-POIKA, Pesonen, Tinkatar

Syyskuu: Snowball, ElinaMaria, emiliana, äittä-67, humu82, Lissuli-81

Lokakuu: Huhtityttö, Herkkupeppu, witchii

Marraskuu: linneaborealis, Aava, SusSoo, heitu

Joulukuu: sini74, Nanniina, Maaria -76, Lymypiilo, Lehmis, miigu 123

2009

Tammikuu: Millukka, woodoo, Jellona84, nöttiäinen, Dada

Helmikuu: Yeb, rouva-77, Piki80, pinkkimieli, Barbapörrö, annuli-nannuli, Amira

Maaliskuu: rituri, Jennyli, Olivia83, Heinämassu82, Snow Leopard, Chira, tikruliini

Huhtikuu: Vatukka, Meritähti, sukkapari, Leinikki, tyttö onnellinen, sohvi77, awek123

Toukokuu: Pinguli

Tänään sitten kp 1, joten kuopan reunalla tasapainoillaan ja yritetään olla tippumatta :ashamed: Parempi yrittää suunnata katse uuteen yritykseen...

Leinikkiihana uutinen :heart: Nyt sitten pysyt siellä odotuspuolella ja käyt vaan kertoilemassa aina hyviä ultrakuulumisia, eikös vaan!

No nyt on taas oma kone käytössä pitkästä aikaa, ei tarvii ennää käyvvä salassa toisten konneilla =)
Kuukaus on hurahtanu hirmu noppeesti ja eilen laskeskelin, et tännään on jo kp35. Yritys tässä kuussa jäi vähän niukanlaiseks, mut eihän sitä ikinä tiiä, ootellaan nyt vielä muutama päivä.
Onko täällä muita jotka ei oo vielä saanu tupakanpolttoo lopetettuun? Itelläni on päiviä, et poltan vaan muutaman, mut huonompina päivinä kärryy sit enemmän ja tullee hirmunen morkkis :(

P-E
Leinikki Hurjan paljon onnea :heart:

Varanikki valeasu taisi toimia niin että täti löysi paremmin ;)

Mely Ei minullakaan ennen ollut mitään vuotoja oviksen aikaan, mutta km:n jälkeen alkoi. Ja joku täällä osasi valaista että näin saattaa monelle käydä. Ei muuta kuin peittoja heiluttamaan ;)

saimme maanantaina suru-uutisia neuvolassa rv 9+6, pikkuisemme sydän ei enää syki.. :'(

nyt sitten lääkkeellinen tyhjennys huomenna kotona, siitä 5-6vkon päästä tkssa hcg-mittaus ja yhdet menkat hoitsun mukaan ois odoteltava ennen kuin saa aloittaa lähtölaskennan alusta yk1..

ennestään meillä esikoinen 10/06 ja tm 04/08, jonka jälkeen siis vasta yk11 tärppäsi, joka nyt siis tämäkin meni näin surkeesti.. :'(

Sokruli Mä niin ymmärrän.. mullakin tuli sitten illalla kun olin kuullut sen uutisen niin sellanen itku että voi että.. Mutta toivottavasti saatais pian ihan pian iloiset uutiset. <3 se olis ihanaa.

Toki mahtuu mukaan kellopeliappelsiini terve tuloa vain.. voimia paljon ja halauksia<3
Täällä voit purkaa sydäntäsi jos haluat.. me ymmärretään surusi<3

Täällä on jo kp15.. voi että en tiiä kyl yhää mun kropasta.. en ees tiiä onko ovista tässä keirrossa.. no yrityspäällä kuitenkin..
Mä en vain ymmärrä kun su vai oliko se ma no kuitenkin vihlas ilkeesti kaks kertaa ala vatsaa kun makasin sängyssä. sit taas eilen sama juttu kun istuin sängyllä niin yritin nousta niin vihlas.. :O ihan outoa.. oisko se ovikseen liittyvää ku ei mul muuta jomotusta oo ainakaa viel.. :O

Eilen soittelin vastausta labrasta (klamydiasta) ja negatiivinenhan se oli eli puhtaita ollaan. Nyt sitten ens viikolla pitäis vielä mennä verikokeille keskenmenon takia, että hormonitaso on laskenut. Katsotaan vaan kuinka on käynyt kun uutta on tehty jo ahkerasti.

Kp 17/28 (?), yk 3

P-E , mut et usko miten helpotti |O Eipä tarvitse enää odotella tätiä, vaan merkkasin jo ison rastin seinään ja nyt tuumin mikä olisi ensimmäinen päivä jolloin ovista tikuttaisin. Mulla taitaa kumminkin olla noita testejä olla vielä pariksi viikkoa. Osaako joku sanoa? :wave:

En sit malttanu kuitenkaa ootella, vaan menin hätäpäissään tekemään ovistestin, johon tuli haamu (kp siis 35). Ei kai se voi mittää tarkottaa???
Lämmötkii on vielä koholla, ja raskaustestii pelottaa männä ostamaan, kun sieltä kuitenkii tulis vaan huonoja uutisia.

Varanikki Niin siis sehän riippuu kuinka pitkä sinun kierto on. Jos on pitkä niin ei varmaan kannata ihan heti tädin lähdettyä aloittaa...Ja mulla noissa testeissä viiva vahvenee pikkuhiljaa ku ovis lähestyy.(mut seki on kai yksilöllistä) mut jos ei viivaa niin voi jättää seuraavana päivänä testaamatta...Tai on niissä kai aika usein sellainen haamuviiva..no mut näin minä.

Huomiseksi kai odotellaan pakettia postilaatikkoon.Saa nähä kauanko mä maltan pitää näppini erossa niistä.Nii varmaan perjantaihi :ashamed: Ja sitte harmittaa ku negaa näyttää :headwall:

kellopeliappelsiini

:hug: :hug: :hug: :hug:

tosi ikävää kun vielä pääsit noinkin pitkälle :hug: :hug: :hug: :hug:

Itselläni tuli täti tänään kylään jote nyt vaan ovista kiikaroimaan :saint:

kp 1/26-28

entinen viides09 (jos joltain mennyt ohi)

kellopeliappelsiinille suuren suuret :hug: :hug: Tervetuloa tänne ihanien ihmisten joukkoon, kaikki osaamme muistella miltä susta nyt tuntuu :'( Paljon jaksuja!!!!

Nappula joskushan ovistesti näyttää raskautta... hmmmmm... :heart:

Varanikille Onnittelut menkoista!! Toivottavasti jäävät viimeisiksi hetkeen aikaan!! Mä en oo ovista tikuttanu kun muutaman hassun kerran tuloksetta, mutta eiköhän noi sintsun neuvot kuulosta todella järkeviltä :)

tiitu mun käsittääkseni munasolu on hedelmöittymiskykyinen noin 24 tuntia, joten ei kun miehen kimppuun vaan :p

).( Mulla ei nyt oikein mitään tietoo tästä kierrosta, maha on olllu jo kolmatta päivää ihan turvonnu ja ajoittain kipee, mutta valkkari ei todellakaan oo mitään ovismaista vaan pikemminkin sellasta aika tahmeeta ja valkosta.. otapa siitä sitten selvää..ja niiin kun ei mitään pitäny tässäkierrossa kyttäillä... :LOL:

leinikille Onnittelut ihanista ultrakuulumisista :heart:

+++++ :whistle:

Kiitos vastanneille. :) mä siis itekkin aattelin noin mutta aattelin sit viel varmistaa:p
täytyypä sit hyödyntää. kauhea kun on jo yk10.. ja kaks km.. tuntuu että millonkohan meitä onnistais ja saatai pieni syliin.. <3

Miehelläni on 5- vuotias tytär edellisestä suhteesta. Hän on meillä joka toinen viikonloppu. Hän sai tietää, että meille on tulossa vauva. Tulee nyt viikonloppuna ja hänelle pitäisi kertoa, että vauvaa ei olekaan tulossa. Miten asian voisi hoitaa? Kertokaa te joilla jo lapsia kuinka kerrotte ikävän asian heille? Onko sellaisia joilla lapsi/lapset vain viikonloppuisin. Kaivattais pikaisia neuvoja.

Iltaa!
Olen nyt kolmisen viikkoa käynyt lukemassa teidän juttuja täällä, ja vihdoin uskaltaudun itse kirjoittamaan.
Meillä siis kolme viikkoa sitten ekassa ultrassa todettiin sikiö kuolleeksi. Viikkoja oli kuukautisten mukaan laskettuna 11+5 ja sikiö vastasi viikkoja 11+6. Ei ollut kauaa pikkuinen ehtinyt kuolleena olemaan. Järkytys oli tietysti valtaisa, koska mitään oireita ei ollut. Saman viikon perjantaina pääsin TYKSiin osastolle lääkkeelliseen tyhjennykseen, mikä sujuikin (fyysisesti) melko kivuttomasti. Henkinen puoli onkin sitten ihan eri asia...

Meillä on ennestään yksi poika 1v1kk ja kakkonen on kovasti haaveissa. On vaan niin älyttömän turhauttavaa odottelua tällä hetkellä. Osaako muuten joku sanoa, onko mahdollista että kuukautiset olisivat alkaneet jo kp19 kun normikierto on 28?

Kiva jos mahdun vielä (ikävän) laajaan joukkoonne!!
:wave:

Eelis

ostin tossa toissapäivänä ovistestei, ja testailin eilen ja toissapäivänä niin tuli hyvin ohut haamuviiva, eli ajattelin sen olevan nega. no sit tänään tossa noin tunti sitte tein uuden niin tuli melko tasapaksut viivat :):) jei. täytyypä alkaa puuhailee ;) hihiiiiiii<3 hieno tunne ku on eka kerta ku löydän ovikseni !!<3

Yhteistyössä