KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVAT 2009

moi

onnittelut plussanneille ! :flower: :heart:
halit niitä tarvitseville :'( :hug: :hug: :hug:

omaa napaa:
unohdin koko oviksen kyttäilyn kun mulla vaan tuhruttaa ja tuhruttaa ruskeaa, mustaa, kirkkaanpunaista... ja vei pupuiluhalut mennessään. ei mun kroppa olekaan sit vielä palautunut tm:stä vaikka niin luulin. se sai kestää liian kauan ku oli lähes rv12 ennenkuin todettiin. pa*ka pa*ka pa*ka....
saapa nähä mikä kierto tästä tulee ja miksei tää vois jo onnistua. no, yritystähän ei ole ollu vasta ku viime heinäkuusta, mutta kuvittelin et tää sujuis helpommin ku esikko sai alkunsa 4.kierrosta. plääh. ikäkö alkaa painaa.......... :headwall:

mutta ihania plussauutisia täällä, ne jaksaa valaa toivoa, että kyl se kaivattu plussa viel tulee... :heart:

voimia kaikille!
 
Voi ei Jasimi :hug: :hug: :hug: :hug: Olen niin pahoillani...

Mulle ei kuulu mitään uutta. Aika hämmentynyt on vieläkin mieli. Omasta km:stä tasan 3 viikkoa. Olin siinä uskossa että olisin jo voinut ovuloidakin ku tuntu siltä ja laskin nettilaskurilla otolliset päivät ja kyllä se sitten hyväksi käytettiin. Tulipahan ainakin tosi hyvä mieli kun miehen kanssa söpöiltiin oikein kunnolla. Jotenkin vaan on niin tappio mieliala että tuskin kukaan kyytiin jäi... Ihka ensimmäistäkin tärppiä sai odotella kaikenkaikkiaan 8kk. Ja jotenkin sitten pelkää että vaikka tärppäiskin niin kestääkö henkisesti jos menee taas kesken. Olin niin rikki silloin ja vollasin siellä lääkärissä ja ultrassakin silmät päästäni. Onneksi meillä alkaa kohta muutto takaisin remontoituun kotiin ja tulee mun valmistujaiset ynnä muuta että saa jotain muuta ajateltavaa...

 
KESKIVIIKKO




HAAVEISSA ESIKOINEN



Sun Rise............................KM 10/08 .........................KP 3/27-35
mely.................................KM 12/08..........................KP 12/27-37
tiitu87...............................KM 11/08, 03/09................KP 15/
aMansikka..........................KM 11/08..........................KP 17/27-32
Empuuu.............................KM 09/08..........................KP 17/28-30
vauva-10..........................KM 04/09..........................KP 17/28 yk 3
Murmelin...........................KM 01/09..........................KP 18/28-38
nanakuu...........................KM 11/08......................KP 33/25-28 yk 5
Perhosia...........................KM 01/09..........................KP 34/28
Orion...............................KM 02/09..........................KP 41/
Hempukka87.....................KM 12/08..........................KP 48/25-30
Sokruli..............................KM 02/09
zamoon.............................KM 07/00,07/08,09/08
kuumetta..........................KM 12/08
Julietta.............................KM 09/07, 03/08
Elviira-76...........................RK 11/07
MeaMimosa...................KM 04/08,06/08,08/08,TM 01/09
Nasu-85...........................KU 11/08, KM 02/09
Miukkari............................KM 02/09
Tash................................KM 12/08
Alppiina............................KM 04/09
harakanhattu....................KM 04/09



HAAVEISSA TOINEN



Elwi................................KM 11/08..........................KP 12/17-42
Sinimarja.........................TM 02/09..........................KP 15/27-34
Annemaarit......................KM 08/08..........................KP 26/24-28
maaliskuu........................KM 10/08, TM 01/09............KP 32/
Nemu.......................KM 08/06,08/08,11/08,02/09
Nappula...........................KU 10/08, KM 02/09
Olivia83...........................TM 01/09
pyrola.............................KU 03/09
MyAngelsMyHope...............KM 03/09
tinttamaaria......................KU 08/08, KM 03/09
Spark..............................KM 02/09
Heidi1985.........................KM 07/08
mama-L...........................KM 04/09
jasimi..............................KM 01/09, 05/09
Zalmiakki.........................KM 03/09



HAAVEISSA KOLMAS



Omenaruusu......................KM 10/01, 10/08................KP 3/23-30
Happihyppy.......................KM 02/08, KU 12/08...........KP 8/28
P-E..................................KM 10/08.........................KP 11/28
Jennyli..............................KM 01/09
Varanikki...........................KM 04/09
pinpella.............................KM 04/09



HAAVEISSA NELJÄS



Sintsu78...........................KM 01/09...........................KP 22/30-33
k-enkeli............................KM 01/09, 03/09



HAAVEISSA VIIDES



mother4..............TM 02, KM 06/08, KM 12/08..........KP 21/28
Eppuliini..........................TM 12/08
coitus interruptus..............KU 04/09






TAUSTALLA:

Filuuri, Liinakko, marijasu, valonsäde, Ristiinkulkija, Unicco, catzu, pikku-pirpana, Maaria75, kanella





PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:




2008

Elokuu: Allusmamma-TYTTÖ, Miracle=suukkosuulle-POIKA, Inkaliina83, Superheppuli-TYTTÖ, Oxford-POIKA, JJ-t-POIKA, iltsu-natsu-POIKA, Pesonen, Tinkatar

Syyskuu: Snowball, ElinaMaria, emiliana, äittä-67, humu82, Lissuli-81

Lokakuu: Huhtityttö, Herkkupeppu, witchii

Marraskuu: linneaborealis, Aava, SusSoo, heitu

Joulukuu: sini74, Nanniina, Maaria -76, Lymypiilo, Lehmis, miigu 123


2009

Tammikuu: Millukka, woodoo, Jellona84, nöttiäinen, Dada

Helmikuu: Yeb, rouva-77, Piki80, pinkkimieli, Barbapörrö, annuli-nannuli, Amira

Maaliskuu: rituri, Jennyli, Olivia83, Heinämassu82, Snow Leopard, Chira, tikruliini

Huhtikuu: Vatukka, Meritähti, sukkapari, Leinikki, tyttö onnellinen, sohvi77, awek123

Toukokuu: Pinguli



 
Pinguli :heart: :flower: Onnea!

Ja uusille tuttavuuksille :hug:

Kp:t on jo taas 30 ja hiukan tuhruttaa. Ei taida tästäkään yrityksestä tulla mitään. Missä vaiheessa olis järkevää käydä gynellä tutkimuksissa, nyt on jo yli puoli vuotta km:sta?! Tähän hommaan alkaa kohta jo ärsyyntymään. Ja kun lähipiiri tietää km:sta ja uudesta yrityksestä, niin jotenkin tulee välillä semmoinen olo, et anteeks nyt vaan, kun ei saada vauvaa aikaseksi. Mä taidan mennä kaivamaan itselleni kuopan ja meen sinne masentumaan.
 
Pinguli Paljon Onnea :flower:

Ihanaa ku on iloisiakin uutisia.Itellä kans vähä sellainen olo, et ei me ikinä.Mut kai me ehkä sittenki joskus.Aika monta plussaa tulee kuitenki joka kuu =)
Tuntuu et tää kierto meni kyllä taas hiukan ohi ku ovis oli just vapun aikaa ja me mennä viiletettiin missä millonki B) Kerran satuttiin samaan aikaan hereillä samaan sänkyyn, mut tiedä sitte oliks se jo liian myöhään :headwall:
Vaikka olis se ihana äitienpäivä lahja jos...
 
Täällä ei ole oikeastaan mitään raportoitavaa.

:hug: masentuneille, ja kuoppaan piiloutujille, ei kannata. Tottakai tappiomieliala valtaa nurkkia kun ei vauvaa ala kuulua, mutta kun miettii että kuinka paljon niitä lapsia olisikaan maailmassa jos jokainen yritys osuisi kerralla kohdalleen:D Ehkäpä ensi kerralla =)

Sintsu78 ovistestissä tietääkseni viiva vahvenee päivä päivältä ja kun se on tummempi tai tasavahva kontrolliviivan kanssa, on hormonitaso huipussaan, mikä puolestaan lykkää muniksen liikkeelle *plop* ja matkalle kohti uusia maailmoja B)

Tätiä odotellen :wave:
 
Enpä ole juurikaan viime aikoina tänne kirjoitellut, vaikka lukemassa olen kyllä käynyt juttujanne.

omenaruusu :hug: ymmärrän hyvin fiiliksesi. Itsellä nyt 9 kk km:stä ja epätoivoiseltahan tämä uudestaan raskautuminen välillä tuntuu :ashamed:
Kävin pari viikkoa sitten yksityisellä gynellä, kun halusin ainakin jutella asiasta ja kysellä miten kannattaa edetä. Mulla oli aika pari päivää oletetusta oviksesta (olin tikuttanut ovisplussan ja tuntemuksiakin oli ollut). Lääkäri katsoi sitten ultralla ja oli sitä mieltä, että kaikki näyttää siltä, että ovis tosiaan olisi ollut pari päivää aikaisemmin. Laittoi sitten vielä verikokeisiin, jossa varmistetaan, että hormonitasot tosiaan nouseet tarpeeksi (tulokset saan vasta tällä viikolla). Oli sitä mieltä, että jos onnistun oviksen tikuttamaan ja menkat sen jälkeen alkavat säännöllisesti, niin voin luottaa siihen että ovis tosiaan tapahtuu. Muita tutkimuksia ei suositellut tässä vaiheessa (kun ei ole ollut edellisen raskauden jälkeen mitään tulehduksia, sairauksia ym mikä voisi vaikuttaa), mutta kehotti kesän jälkeen hakeutumaan julkiselle puolelle lisätutkimuksiin, jos mitään ei ole tapahtunut ja km:stä kulunut vuosi. Lohdutti tietää, että ovis tosiaan tapahtuu, joten mikäli verikokeen tulokset ok, niin eipä tässä kai auta kun yrittää ottaa vähän rennommin ja katsella sitten syksyllä uudestaan.

Nyt täällä taas elellään piinapäiviä, sillä oviksen mukaan menkat odotettavissa huomenn tai ylihuomenna. Kerrankaan en aio testailla etukäteen, noita negoja on tullut jo aivan liikaa nähtyä. Muutenkin huonot mahikset tässä kierrossa, kun mies juuri oviksen aikaan työmatkalla :ashamed:

Niin ja hurjasti onnea kaikille plussanneille :flower: :heart:

Ja pahoittelut tänne joutuneille ja halauksia kaikillle tarvitseville :hug: :hug: :hug:
 
Olen käynyt täällä muutaman kerran lueskelemassa ja ajattelin nyt itsekin ilmoittautua mukaan. Ikävää, että näin monet ovat keskenmenon joutuneet kokemaan :/ Meillä on poika (s.02/07) ja toiveissa on siis toinen lapsi. Yritystä on ollut viime syksystä lähtien ja maaliskuussa sitten plussasinkin. Se odotus päättyi perjantaina 13.3., raskausviikkoja oli silloin kasassa tasan 6. Ei tullut meille marrasvauvaa :'( Esikoista yritimme vuoden verran ja nyt siis näyttää siltä, että tämä toinenkaan ei kovin nopeasti ole tulossa. Mutta täytyy kuitenkin toivoa parasta, ja onneksi on kuitenkin tuo rakas esikoinen meille suotu :heart:

Itse olen 27-vuotias ja kotiäitinä vielä ensi syksyyn saakka. Plussatuulia toivottelen kovasti meille kaikille :)
 
Pinguli hienoa että viiva vahvistui! Onnea komiasta plussasta :flower: :heart:

Pahoittelut uusille tähän pinoon löytäneille :hug:

Plussailkaahan kaikki ahkeraan, puhallanpa kunnon plussapuhurit:
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ :whistle:
 
Byääh :'( Eipä siis ole uusille testeille tässä kierossa tarvetta! Tuntui pahalta, kun alkoi paperissa punertumaan päivällä, mutta nyt on vejetty 24 cl punaviintä ja siideri odottaa :kieh: Ei tätä selvin päin jaksa prkl! Ruvettiinpa heti suunnittelemaan kesäksi reilireissua Eurooppaan, rahaa on säästetty! Jotain järkeä elämään siis, nyt innokkaasti nautin lapsettomuudestani :D (huomenna taas kolahtaa sitten...)
 
:hug: :hug: :hug: :flower: :flower: :flower: :heart: :heart: :heart: :heart: :flower: :flower: :flower: :hug: :hug: Onnea plussanneille!

Itse ihmettelen täällä missä täti on kun ei näy eikä kuulu? Ei mitään oireita sinne päinkään?

alkais tulla jo että päästäis tosi toimiin :D

Vaihdoin muuten nicciä, olen entinen: viides09, mutta koska tuo ei toteutunut niin vaihdoin.... :saint:
 
Täti soitti eilen illalla myöhään ovikelloa, mutta kun avasin ei siellä ollutkaan ketään :eek: Pilaa tekee siis hän :headwall: Mut ainakin yksi menkkoja ennustava oire ilmeni tänä aamuna, toispuoleinen päänsärky nousevana niskassa. Ei vielä kp 1 kun vuotoa vain pyyhkiessä. Luulenpa että illansuussa alkaa, tulen vielä tiedottamaan tämän tärkeän asian :D

omenaruusu, sopiiko viereen kuopanpohjalle? :( :hug:
 
P-E
|O Kirjoitin aamusta kiireellä pitkät jorinat ja sitten ne katosi :(

Omenaruusu ja varanikki :hug: Tulkaa jo pois kuopasta, ulkona on ihana ilma :) Ymmärrän kyllä tunteenne :hug:

Itsellä oma kroppa aiheuttaa ihmetystä :eek: Jo kp 8 alkoi vuoto/kipuilu jonka aikasemmin olen yhdistänyt ovikseen ja tämä vaan jatkuu edelleen |O Meinaakohan tämä vanha kehäraakki enää koskaan palautua normaaliin kiertoon :kieh: No ei auta kuin ihmetellä ja elää tämä kierto loppuun. Nyt lähden viemään vastahakoista ja valmiiksi kiljuvaa lasta neuvolaan :wave:
 
P-E
Varanikki Voi sieltä kuopasta nousta vaikka ei aurinko paista, tulee heti parempi mieli :heart: Voit pukeutua valeasuun, niin täti ei tunnista ;)

mely Voisiko olla ovis? Minulla ainakin km:n jälkeen aina oviksen aikaan juuri tuollaista vuotoa.
 
Tiitu, kyllä se pieni meillekkin suodaan jossain vaiheessa, jos vaikka tästä kierrosta jo. :) Mäkin sain tossa pari päivää sitten tietää et miehen sisko saa kesävauvan. Toiset onnitteli, mut mä purskahin itkuun ja juoksin vessaan.
 
P-E , hmm niin no en tiedä kun ei ole kokemuksia tälläisestä aiemmin :/ mutta toivotaan sit niin, täytyypi sit alkaa touhuilee ukon kanssa tuolla makkarin puolella ;D tai no aloitettiinkin jo eilen hiema ajois ;Dhah
 

Yhteistyössä