KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVAT 2009

Annemaarit, juu mä olen reippaasti pohjosempaa. Pieni paikkakunta muutenki, ja tuo tekee vähän sivubisneksenä tuota. Olen kuullu kans että sielä pk-seudulla ois hurjasti kalliimpaa. :/ Toisaalta sielä varmaan on enempi tarjontaaki, voi valita kelle menee. :)
 
Awek :hug: ja :heart: ja meritähti[/b niin ihanaa...onnea!!!

Omaan napaan: ei erikoisempaa, ostin sitten taas niitä Pregent stickejä ( ne surullisen kuuluisat ), ja huomen aamulla meinaan ekan dipata......josko se haamujen haamu mut taas yllättäis....niinkuin tää testi nyt jatkuvasti on tehny...... :headwall: Mutta enhän mä itelleni mitään voi.....
 
awek ja meritähti :heart: :hug: :flower: :flower: :heart: :heart: :hug: :hug:
Onnea molemmille hurjasti, ihanaa :heart: :heart: :heart:
Toivotaan että kaikki menee hyvin.

Itse odotan kuumeisesti kahta asiaa: menkkoja, pitäis alkaa ensi viikolla ellei kierto ole mennyt aivan sekaisin sekä ensi viikolla saan vastauksen kasvaimesta otetusta ohutneulanäytteestä, jännittää....
 
KESKIVIIKKO




HAAVEISSA ESIKOINEN



mely.................................KM 12/08..........................KP 5/27-37
tiitu87...............................KM 11/08, 03/09..............KP 8/
aMansikka........................KM 11/08..........................KP 10/27-32
Empuuu............................KM 09/08..........................KP 10/28-30
Murmelin...........................KM 01/09..........................KP 11/28-38
Sun Rise...........................KM 10/08 .........................KP 25/27-35
nanakuu...........................KM 11/08........................KP 26/25-28 yk 5
Perhosia...........................KM 01/09..........................KP 27/28
Orion................................KM 02/09..........................KP 34/
Hempukka87....................KM 12/08..........................KP 41/25-30
Sokruli...............................KM 02/09
zamoon............................KM 07/00,07/08,09/08
kuumetta..........................KM 12/08
Julietta..............................KM 09/07, 03/08
Elviira-76...........................RK 11/07
MeaMimosa...................KM 04/08,06/08,08/08,TM 01/09
Nasu-85...........................KU 11/08, KM 02/09
Miukkari............................KM 02/09
Tash.................................KM 12/08
Alppiina.............................KM 04/09
harakanhattu....................KM 04/09
vauva-10...........................KM 04/09



HAAVEISSA TOINEN



Elwi....................................KM 11/08..........................KP 5/17-42
Sinimarja...........................TM 02/09...........................KP 8/27-34
Annemaarit........................KM 08/08..........................KP 19/24-28
maaliskuu..........................KM 10/08, TM 01/09..........KP 25/
Pinguli..........................KM 12/08, 02/09................KP 26/26-31 yk 8
Nemu.......................KM 08/06,08/08,11/08,02/09
Nappula...........................KU 10/08, KM 02/09
Olivia83..............................TM 01/09
pyrola.................................KU 03/09
MyAngelsMyHope...............KM 03/09
tinttamaaria.......................KU 08/08, KM 03/09
Spark.................................KM 02/09
Heidi1985..........................KM 07/08
mama-L.............................KM 04/09



HAAVEISSA KOLMAS



Omenaruusu.....................KM 10/01, 10/08...............KP 25/23-30
Happihyppy.......................KM 02/08, KU 12/08.........KP 27(/28)
P-E....................................KM 10/08..........................KP 31/28
Jennyli...............................KM 01/09
Varanikki...........................KM 04/09
pinpella.............................KM 04/09



HAAVEISSA NELJÄS



Sintsu78...........................KM 01/09...........................KP 15/30-33



HAAVEISSA VIIDES



mother4..............TM 02, KM 06/08, KM 12/08..........KP 14/28
Eppuliini..........................TM 12/08
viides09..........................KU 04/09






TAUSTALLA:

Filuuri, Liinakko, marijasu, valonsäde, Ristiinkulkija, Unicco, catzu, pikku-pirpana, Maaria75, kanella





PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:




2008

Elokuu: Allusmamma-TYTTÖ, Miracle=suukkosuulle-POIKA, Inkaliina83, Superheppuli-TYTTÖ, Oxford-POIKA, JJ-t-POIKA, iltsu-natsu-POIKA, Pesonen, Tinkatar

Syyskuu: Snowball, ElinaMaria, emiliana, äittä-67, humu82, Lissuli-81

Lokakuu: Huhtityttö, Herkkupeppu, witchii

Marraskuu: linneaborealis, Aava, SusSoo, heitu

Joulukuu: sini74, Nanniina, Maaria -76, Lymypiilo, Lehmis, miigu 123


2009

Tammikuu: Millukka, woodoo, Jellona84, nöttiäinen, Dada

Helmikuu: Yeb, rouva-77, Piki80, pinkkimieli, Barbapörrö, annuli-nannuli, Amira

Maaliskuu: rituri, Jennyli, Olivia83, Heinämassu82, Snow Leopard, Chira, tikruliini

Huhtikuu: Vatukka, Meritähti, sukkapari, Leinikki, tyttö onnellinen, sohvi77, awek123



 
Laiskana kopioin toisesta pinosta kirjoittamani:

Menkkakivut tiessään ja odottelu jatkuu. Tapahtuis nyt edes jotakin...

Mulla olisi perhekerhon sivujen ovislaskurin mukaan hedelmällinen jakso päättynyt jo 19.päivä, mutta oletan että tämä kierto on perseellään. Paitsi jos nyt 3.päivä alkaa menkat niin sittenhän se on ollut normaali, tosin ovista en ole saanut tikkuun kiinni.

Sadepäivän jatkoja :wave:
 
P-E
Mymmyryy Oltiin toki pelleilemässä ja näin kauan kesti selvitä :D

Vauva-10 :hug: ja tervetuloa tähän pinoon minunkin puolesta.

Jasimi Onnea plussasta ja tarrasukkia mukaan :heart:

Meritähti ja awek123 Onnea ja ihana kuulla että kaikki hyvin :heart:

Anteeksi jos unohdin jonkun. Ei ole ollut aikaa käydä palstailemassa. :ashamed: Viikonloppu meni 8v synttärihumussa ja työntouhussa.
Nyt sittten kp4 ja harmittaa niin vietävästi. Pakko alkaa uskomaan ettei meille kolmatta suoda. Sen olen päättänyt, että jos ei tässä kierrossa onnista pidän ainakin taukoa kesän verran.
++++++++ :whistle: :wave:
 
heipsansaa!
ohhoh vai on se mulla jo kp 8, tässähän pitää alkaa valmistautua sitte seuraavan viikon ajan leikkimään jäniksiä isännän kans! pitää piilottaa siltä kaljat, ettei mieskunto vaan mene kun toi vappukin kerran tulossa :kieh:
:LOL: :LOL: :LOL:
no joo, musta tuntuu et mun kroppa on nyt vasta palautunut siitä tm:stä. nyt vasta kaksien menkkojen jälkeen rinnatkin on kutistunu takas normaaliin. harmillista :p

aurinko paistaa ihanaisesti, pitänee mennä haistelemaan kevätilmaa. jospa kevät ja hormonien hyrräys tois nyt sit tulosta.
morjens :wave:
(lähtee pissimään ovistikkuun) :D
 
On tosiaan ihana lukea hyviä uutisia, tulee itsellekin lämmin mieli :heart:

Olen tosi fuskaten täällä käynyt päivittelemässä, ja olette kaikki mielessä, mutta en muista nyt kaikkea kurjaa ja hurjaa kommentoida, Isot halit kaikille!!! Kaikkihan aina halia tarvitsee :hug:

Olen tämän viikon ollut lievän mahataudin kourissa, osasyy siihen miksen ole jaksanut jäädä rupattelemaan... pahoinvointia ollut ja tänään jouduin sen takia lähtemään töistäkin. Mitään ei kuitenkaan tule ulos, mukavaa mutta rasittavaa jotenkin. Samalla odoten tietenkin menkkoja ja toivon että pahoinvointi voisi johtua muustakin kuin työpaikkamme mahatautiepidemiasta :D Toivossa on siis hyvä elää! Hauskaa vappua kaikille!!! :flower: :flower: :flower:
 
Heipuu kaikille!

:hug: :hug: :hug: :hug: Kaikille niitä tarvitseville.

tiitu87 :hug:

Meillä oli tänään kummilikka 1v. hoidossa ja olin sitä etukäteen vähän pelänny. Että tuleeko tippa linssiin ku omasta km:stä ei oo kauaa. (10.4.) Mutta onneks tyttö on niin ihana ja hyväluontonen ettei siinä voinu oikein synkistellä. Vauvakuume on täälläkin ihan sietämätön. Olo on ollut yllättävän hyvä ja mielestäni tuossa paripäivää sitten jopa ovuloin... Voikohan olla edes mahdollista näin pian keskenmenon jälkeen. :ashamed: No tulipahan pupuiltua normaalia enempi tuon isännän kanssa. Katsotaan hyppääkö kukaan kyytiin. =)

Hyvää Wappua kaikille!!! :flower: :flower: :flower:

Harakanhattu
 
Tulin kurkkimaan kuulumisianne, :hug: kaikille!!

Täällä oli np ultra, vaavin alku vastasi viikkoja, ja imi peukkua :heart: tossa oli vuotelua mikä säikäytti, mutta kaikki toistaiseksi ainakin hyvin!

Paljon tsemppiä kaikille teille, ja ihanaa tulevaa toukokuuta :heart:

Heinis ja murunen, 10+5 :heart: meillä siis taisi kolmas kerta toden sanoa :p
 
Heinämassu, ihanaa että kaikki on hyvin =) Vuotelut varmasti säikäyttävät, hui! Onneksi tämän saat sinne syliin asti!!!

tiitu87 Tuttu fiilis. Tämä kevätkin osittain ainakin minuun vaikuttaa niin, että tajuaa kuinka oliskaan täydempää elämä sen pienen kanssa tuolla auringossa. Kotonakin tuntuu tyhjänpäiväiseltä jo olla kaksistaan. Vaikka jonain päivänä varmasti näitä aikoja kaipaankin taas :) Mulla olisi alkanut äitiysloma viikon päästä, olisihan se elämä ollut omituisen erilaista.

Meillä noita pikkuisia joutuu katselemaan töiden puolesta. Mutta ne on niin ihania, että tulee vain iloinen mieli, kenties haikea sisältä... Yhden vastasyntyneen kanssa on ollut vaikeaa nyt, kun sitä on tuotu näytille. Huomaan, etten kauaa sitä halua ihastella, vaikka suloinen onkin...

Ehkäpäs se mieliala tästä kohenee vielä, lähden tänään siskon luo kylään ja nautin auringosta :saint:
 
:hug: Kaikille uusille ja tervetuloa joukkoon.

Itselle viivat jo melkein tasavahvat ovistestissä :p Ku viel sais tuon miehen sitte innostumaan ku aika vaisusti se tuolta sohvanpohjalta vastasi joo, ku mä sanoin ,et vauvantekopuuhiin pitäis vapunaikaa ryhtyä...Höh.On se niin ikävää ku se ei kilju innosta ja vouhota samallailla ku mä :kieh: Vaikka mä olen ihan varma et se haluu...

Riehakasta Vappua :heart:
 
Heipsan ja hauskaa vappua. :flower:

Täällä selvitty rankasta vatsataudista, yök. Tänään ollu tosi etova olo koko päivän, joka ei voi enää johtua tosta vatsataudista. Tein raskaustestin ja samantien pärähti kaksi viivaa. Toinen kuitenkin vielä haalea, mutta viiva kuitenkin. Prisman testillä kokeilin sitten. Testailen taas viikonloppuna uudestaan ja katson onko tullut vahvistusta viivalle :)
TOITTAVASTI OLIS :)

IHANAA VAPPUA KAIKILLE! :hug:
 
Mukavaa vappua kaikille!

Niin tuntuu että koko ajan tulee vauvauutisia.. toki olen onnellinen niiden puolesta mutta sit taas niin sydämessä huutaa että ku itsekkin haluis..
Loppu kesästä yhdet häät johon on mentävä ja siellä ainakin kaks viimesillä olevaa.. ja itselläkin ois ollu syyskuussa la.. toivottavasti ois taas pian uus pieni masussa.. sillon ei niin pahalta tuntuis se syksy.. niin pelkään sitä ku se la tulee vastaan että miten kestän...jos ei oo uutta pientä sillon masussa kasvamassa..
viikon päästä oltais tiedetty kumpi ois tullut.. :/

anteeksi kun purkauduin..
 
Laiskana kopio toisesta pinosta..

Kp 28/28-? Saa nähdä venyykö kierto, minkäänlaisia menkkaoireita ei ole ollut. Pitää kuitenkin pysytellä kotimaisemista jos vaikka täti kurvaa vauhdilla pihaan :LOL:

Hauskaa vapunpäivää kaikille ja :whistle: plussatuulia :wave:
 

Yhteistyössä