KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVAT 2009

Tervetuloa mama-L!!

Omaa napaa: tänään alamassu ollut tooosi kipee--> johtuisko vielä oviksesta....aamulla tulosviiva hieman haalennut, kontrolliviivan kanssa mielestäni suht saman värinen! Ja tein sitten r-testin ( halvalla sain ), ja edelleen siinä se haaleista haamuin viiva, mikä viimeviikollakin siinä oli :kieh: noi testit on varmaan ihan susia ja merkkiäkin tarttis vissiin vaihtaa....mutta mä en aiemmin ( ellen raskaana oo ollut ) saanut niillä mitään viivoja...prkele kun en saa näppejäni pidettyä mistään irti :ashamed: Tänään apteekissa hiplailin, sitä oisko clearbluen testiä, johon selvästi tulee lukemaan raskaana, tai ei raskaana....sinnehän se jäi apteekin hyllylle, kun oli olevinaan niin kallis :/ Siis haamuhan ei voi johtua ed. kierrosta, koska nyt se viiva ois jo vahva, eikä se siis voi johtua tästäkään koska ovis oli vasta :headwall: Tyhmä minä!!!
 
Mä olin jo unohtanut miltä tää tuntuu tää menkkakipu oikeesti :/ Toivottavasti huomenna paremi jo.. eikä tarvis ottaa särkylääkkeitä.. ja toivottavasti ens kuun lopussa ei ees tulis menkkoja vaa plussa testiin.. :)
 
Heippa kaikille ja tervetuloa mama-L, taas viikko vierähtänyt viime kirjoittelusta.

Itsellä oli siis se kaavinta viime perjantaina ja se meni kai ihan hyvin. Sanoi kyllä se operoinut gynekologi ettei se olisi luultavasti itsekseen tyhjentynyt. Istukka ei irronnut ollenkaan tuolla imukaavinnalla, vaan se jouduttiin jollain pihdeillä irrottamaan kun oli niin tiukassa. Nyt on vuoto jo ohi ja tietysti hirvittää että tyhjentyikö se kohtu tälläkään kertaa kunnolla.

Tietääkö muut kaavinnan kokeneet, että onko pieni vatsatuntemus normaalia vai pitääkö pelätä tulehdusta? Eli vatsa on kosketusarka, mutta muita tulehdukseen viittavia oireita ei ole.

Nyt on sitten tämä sama tylsä vaihe kuin Varanikillä eli odotellaan että jotain tapahtuisi, mulla se taitaa tosin viedä vielä hyvän aikaa.

Miksi nyt kun on itse kokenut keskenmenon niin kaikki muut tuntuu olevan raskaana? Tytön päiväkodissa hänen kolmen kaverin äidit ovat raskaana. Yritä nyt sitten hyvillä mielin onnitella kun tekisi mieli itkeä. Pahimmat itkupäivät takana, mutta edelleen joka päivä useasti ajatukset harhautuvat vauvaan ja kaikkeen siihen mitä sen piti tuoda tullessaan. Olo on jotenkin ihan maassa, ei oikein vielä jaksa iloita samalla tavalla kuin muutama viikko sitten kun elimme vielä onnellista odotusaikaa.

Toivottavasti kohta alkava toukokuu toisi tähän pinoon paljon onnellisia odottajia. Nyt ainakin nuo ilmat ovat niin kauniit, että tuntuu jo pelkästään niiden takia alkavan hormonit hyrräämään.

 
mama-L Tervetuloa :heart:

maaliskuu onpas sulla nyt outoo viivailua.. kuulemma joskus erittäin herkkä r-testi voi haamuviivailla voimallaan LH-piikin takia, eli ovishan vois ehkä selittää tän päiväsen haaleen viivan, mikä lie se viimeviikkonen sitten ollut.. jospa parinviikon päästä pärähtäis kunnon viiva :heart:

pinpella mustakin on tuntunu, että kaikki on nyt raskaana... sisko, veljen vaimo, hyvä työkaverikin muutamaviikko sitten pamautti olevansa raskaana... ehkä nihin nyt vaan reagoikin vieläkin herkemmin ja jokapaikassa kävelee vastaan ihania vauvamasuja :headwall: ottaaa päähän joo, todella.. Toivotaan toukokuun tekevän tehtävänsä, ja saavan hormoonit toden teolla hyrräämään!

++++++ :whistle:
 
Mun useat kaverit ovat saaneet omat nyytit jo syliin saakka. Nyt ei taida olla kukaan raskaana enkä ole kuullut kuin yhden haaveilevan =) Mä käyn ihastelemassa näitä kavereiden pienoisia ja kuume senku kasvaa. On ne niin suloisia :heart: Mutta näitä mahoja tuntuu muuten vaan vilisevän tuolla ulkona...Ja kaverit kyselee meidän "tilannetta".

Ovis testistä sanoin miehelle et mennään ostaa. Se siihen sitte et mikä se on? ja ku mä sitte selitin ni tuo oli vaan että jaa...Mites teidän miehet? Onks ne yhtä innokkaita ;)
 
montako päivää ovis tuntemukset? Mulla oli siis pari viikkoa sitten keskenmeno ja nyt olen tuntenut kolmen päivän ajan ovis tuntemuksia (valkkari lisääntynyt, on sellaista "liimamaista", turvottaa ja nippailee alamahaa). ihmettelen vaan et miten nää näin monta päivää kestää? Tänäänkin wc käynnillä on saanut pyyhkiessä "kauhomalla" kauhoa :D limaa :ashamed:
Onko mulla nyt joku tuplaovis menossa kun tais olla tupla raskauskin (kohdussa sekä munatorvessa) :eek:
vitsi et nyt odotan menkkoja kuumeisesti et päästään yrittämään seuraavalla ovis kerralla :saint:
 
Moi pitkästä aikaa! En oo kirjotellu mutta lukenut kylläkin...pahoittelut ja tervetuloa kaikille uusille ja tietysti onnittelut plussanneille! :heart: :hug:

Minut vois siirtää plussanneisiin sillä eilen testasin haalean plussan ja tänä aamuna jo vahvan viivan! :D Mutta kyllä kuulkaa pelottaa miten käy :/ Yritän olla taas ajattelematta sitä pahinta mutta kummasti vaan on mielessä. No, varovasti eteenpäin....erittäin onnellinen toki olen :heart: :heart:

Plussia toivotellen :wave:
 
No juu Murmelin todellakin kummallista viivailua....päätin siis jättää ton dippailun hetkeksi aikaa |O Kunnes mun mielenterveys saa taas voiton.... :D Kahta viivaa mäkin r-testiin toivon, mutta mä luulen että tästä kierrosta se jää saamatta.....silloin kun testissä oli ovishuippu....niin mä taisin muotoilla isännälle sanani väärin, niin ja siinä sen mielenkiinto sitten menikin :ashamed: ja mulla vaan on sellainen tunne, et se pupuilu ois vasta ollu se ratkaiseva :( Siis, että mä osaan olla törkee :|

Sohville kanssa tarrasukkia matkaan!!!
 
Onnea sohville! :flower: :heart:

Täällä on yhä epämukavaa menkkakipua.. ennen ollu vaa sinä päivänä ku on alkanut menkat mutta nyt on jo kolmaspäivä:/ särkee jopa ala selkään.. jokon en muista millon viimeks on menkkojen takia sattunut.. :(
Ja särkylääkkeet ei meinaa millään auttaa...
 
P-E
Sohvi onnea :flower: ja tarrasukkia matkaan :heart:

Mama-L tervetuloa joukkoon, toivottvasti vierailusi on lyhyt ;)

Oma napa: täti tekee vahvasti taas tuloaan :headwall: Miksi menkat ei vaan voi alkaa, vaan pitää aina monta päivää tuhruttaa ensin? Tää ON niin ärsyttävää :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja P-E:
Sohvi onnea :flower: ja tarrasukkia matkaan :heart:

Mama-L tervetuloa joukkoon, toivottvasti vierailusi on lyhyt ;)

Oma napa: täti tekee vahvasti taas tuloaan :headwall: Miksi menkat ei vaan voi alkaa, vaan pitää aina monta päivää tuhruttaa ensin? Tää ON niin ärsyttävää :kieh:
Hyvä kysymys, mut älä multa kysy
:saint:
 
Onnittelut plussanneille! :heart:

Omaa napaa...Ihmetyttää taas menkat. Nyt kp5, ja masu sekä alaselkä ollut tosi kipeitä tänään. Verta tullut kamalan paljon, ihan kirkasta verta! :eek: Aikasemmissakin kierroissa käynyt näin.

Enpä oikein jaksa uskoa, että kun KM:sta tulee vuosi, olisin raskaana silloinkaan. :(
 
Itselle ei mitään uutta.Testejä on oo kerinny hakee.Varmaan maanantaina sitte.Eipä tässä varmaan mitään kiirettä ole...
Meillä on kotona jotenki niin kaikki menny ihanasti.Aurinko paistaa ja me ollaan niin rakastuneita että rupee oikeen hirvittää ku mikään ei ole tällähetkellä huonosti.On keväällä ihme vaikutus =) Vaikka ennen mulle tuli hirvee "kevätkiima" niin sekään ei ole yllättänyt :LOL: Nyt on vaan oma mies mielessä.
Menee aina ihan ohi aiheen mut ku mitään ei tapahdu ja mä vaan oon tällänen höpöttelijä. :ashamed:
Niin ja tervetuloa joukkoon Mama-L :hug:
 
Mahtuuko uusi tulija vielä joukkoon? Ollaan kolmenkympin molemmin puolin oleva avopari ja vauva olis haaveissa. Km tuli vajaa viikko sitten ja siitä nyt yritetään toipua. Kova kolaus se oli mutta kai sitä elämänsä saa taas raiteilleen.
 
morjens
eipä mitään ihmeellistä, täti on kylässä ja odottelen sen lähtöä. muutaman päivän päästä alkaakin taas touhupäivät, jälleen uutta yritystä ja toivomuksia, että seuraavassa kuussa täti ei tulisikaan.
halit kaikille :hug:
:wave: heippa :)
 

Yhteistyössä