KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVAT 2009

Minäkin olen palaillut viikonlopunvietosta B) Ja taas tuli "puhdistettuu ilmaa" miehen kans anoppilassa niin et kaikki kuuli...
Noita ovis testejä olen kans ajatellu mennä shoppailee mut mistä ja minkälaisia.Mun mielestä apteekissa ne oli aika kalliita? Prismassa oli jotain. Minkä merkkisii kannattais siis ostaa? Tiiättekö oliko jotkut sellaisii et voi heti aamulla testaa? Mä aikasemmin tilasin mut niissä oli et ei aamulla ja sitte taas piti miettii kuinpaljo juo ja millon on pissiny...plaa plaa..Siis mitkä teistä on parhaita?

Maaliskuu tuohon kysymyksees en osaa vastata, mulla ei nimittäin ole tullut kun ihan ekaan tikkuun vasta haaleasti väriä siihen merkitsevään kohtaan, muut on siitä eteenpäin yhä haaleampia olleet. Ja tänään vain yksi viiva, eli haalein koko testijaksolla, kuusi päivää testailtu.
One Step -merkkisiä.

KESKIVIIKKO

HAAVEISSA ESIKOINEN

tiitu87...............................KM 11/08, 03/09..............KP 1/
aMansikka........................KM 11/08..........................KP 3/27-32
Empuuu............................KM 09/08..........................KP 3/28-30
Murmelin...........................KM 01/09..........................KP 4/28-38
Sun Rise...........................KM 10/08 .........................KP 18/27-35
nanakuu...........................KM 11/08........................KP 19/25-28 yk 5
Perhosia...........................KM 01/09..........................KP 20/28
Orion................................KM 02/09..........................KP 27/
mely.................................KM 12/08..........................KP 28/27-37
Hempukka87....................KM 12/08..........................KP 34/25-30
Sokruli...............................KM 02/09.........................KP 46/30
zamoon............................KM 07/00,07/08,09/08
kuumetta..........................KM 12/08
Julietta..............................KM 09/07, 03/08
Elviira-76...........................RK 11/07
MeaMimosa...................KM 04/08,06/08,08/08,TM 01/09
Nasu-85...........................KU 11/08, KM 02/09
Miukkari............................KM 02/09
Tash.................................KM 12/08
Alppiina.............................KM 04/09
harakanhattu....................KM 04/09

HAAVEISSA TOINEN

Sinimarja...........................TM 02/09...........................KP 1/27-34
Annemaarit........................KM 08/08..........................KP 12/24-28
maaliskuu..........................KM 10/08, TM 01/09..........KP 18/
Pinguli..........................KM 12/08, 02/09................KP 19/26-31 yk 8
Elwi....................................KM 11/08..........................KP 26/17-42
Nemu.......................KM 08/06,08/08,11/08,02/09
Nappula...........................KU 10/08, KM 02/09
Olivia83..............................TM 01/09
pyrola.................................KU 03/09
MyAngelsMyHope...............KM 03/09
tinttamaaria.......................KU 08/08, KM 03/09
Spark.................................KM 02/09
Heidi1985..........................KM 07/08

HAAVEISSA KOLMAS

Omenaruusu.....................KM 10/01, 10/08...............KP 18/23-30
Happihyppy.......................KM 02/08, KU 12/08.........KP 20(/28)
P-E....................................KM 10/08..........................KP 24/28
Jennyli...............................KM 01/09
Varanikki...........................KM 04/09
pinpella.............................KM 04/09

HAAVEISSA NELJÄS

Sintsu78...........................KM 01/09...........................KP 8/30-33

HAAVEISSA VIIDES

mother4..............TM 02, KM 06/08, KM 12/08..........KP 7/28
Eppuliini..........................TM 12/08
viides09..........................KU 04/09

TAUSTALLA:

awek123, Filuuri, Liinakko, marijasu, valonsäde, Ristiinkulkija, Unicco, catzu, pikku-pirpana, Maaria75, kanella

PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:

2008

Elokuu: Allusmamma, Miracle=suukkosuulle-POIKA, Inkaliina83, Superheppuli-TYTTÖ, Oxford-POIKA, JJ-t-POIKA, iltsu-natsu, Pesonen, Tinkatar

Syyskuu: Snowball, ElinaMaria, emiliana, äittä-67, humu82, Lissuli-81

Lokakuu: Huhtityttö, Herkkupeppu, witchii

Marraskuu: linneaborealis, Aava, SusSoo, heitu

Joulukuu: sini74, Nanniina, Maaria -76, Lymypiilo, Lehmis, miigu 123

2009

Tammikuu: Millukka, woodoo, Jellona84, nöttiäinen, Dada

Helmikuu: Yeb, rouva-77, Piki80, pinkkimieli, Barbapörrö, annuli-nannuli, Amira

Maaliskuu: rituri, Jennyli, Olivia83, Heinämassu82, Snow Leopard, Chira, sohvi77, tikruliini

Huhtikuu: Vatukka, Meritähti, sukkapari, Leinikki, tyttö onnellinen, sohvi77

MML
Heippa hei! Mulle voi päivitellä kp:t 3/27-32, jäi tällä kertaa sitten tuo kierto noin lyhyeksi. Ei voi tajuta tätä mun hormoonitoimintaa, mutta säästyimpähän useamman päivän jännitykseltä kun täti kurvasi ihan yllättäen paikalle. En edes tajuu olla suruinen asiasta.. No 5 kk taas yritystä takana, katsotaan tuottaisiko seuraava yrityskerta tulosta :heart:

*kurvaa P-E:n oven eteen* :D

Täällä vähän menkkamaisia tai kuviteltuja menkkamaisia tuntemuksia. Eilen aivan järkyttävä kiukku iltapäivästä iltaan. Vatta pallona, eli menkkoja odotellessa :)

Teen kumminkin ovistestin kun tullaan ulkoa. :wave:

Aloitin taas aamuni pissimällä tikkuun, ja nyt tulosviiva oli vahvempi kuin kontrolliviiva, johtunee siitä että eilen tein päiväpisusta, ja testi suositellaan tehtävän aamupisusta :D Josko ottais tän joka aamuiseksi rutiiniksi :LOL: Illalla on pakko taas ottaa työmaa tosta meiän petistä....toivottavasti kohta alkaan viiva haalenee, mulla uhkaavasti nousee nimittäin noi kp:t, enkä halua mitään jättipitkää kiertoa, ja sitten pääsen loppukierrosta, testaan noilla ovistikuilla sitä kuuluisaa raskautta ;)

Kuinkas aikaisin ovistikku saattaa näyttää mahdollisen raskauden?? :whistle:

hei kaikille!
Täällä eilen illalla pyyhkiessä paperiin tuli hiukan valkovuodon seassa verta todella vähän siis.. ja sama juttu nyt aamulla.. jospa ne menkat tulis ku vatsassa taas juilii.. 34päivää ekasta km vuotopäivästä ja 30päivää kaavinnasta.. Vähän huono olo ja menkkamaista kipua.. mulla tosin yleensä ku menkat alkaa on huono olo pari tuntia... jostain kummansyystä:O mutta saa nyt nähä.. tapahtuis ees jotain ku tää epätitoisuus ärsyttää..

Heippa!

Törkeästi heti omaa napaa vaan kertoilen.
Täällä siis kp26 meneillään. Km jälkeen on kierron pituus keskiarvoltaan ollut 21pv kun tuossa laskeskelin. Kierrot siis heitelleet 17 ja 30 välillä. Ennen km kierto oli pisimmillään 42pv. Nyt tässä jo kovasti haluaisin testata, mutta en vielä uskalla. Jospa malttaisin odottaa tuonne kp30 asti kun se on ollut pisin kiertoväli km jälkeen. Blaah tätä piinailua!
Mulla on vähän nippaillut munasarjoista ja monena päivänä tullut valkoista limaa?! (valkovuotoa), mutta ei mitään menkkoihin viittaavaa... Olen ymmälläni...
Onko muilla teillä ollut valkovuotoa ennen menkkoja tai kenties raskautumista?

Aurinkoista päivää kaikille, toivoo omanapainen Elwi :D

Täällä alkoi menkat sitten tänään, tai niin mä ainakin luulen.. eli kp1 :)
Olo on tavallaan helpottunut kun elämä jatkuu eteenpäin ja kroppa toimii eikä tarvinnut enään ootella menkkoja. Alkoi muuten menkat tismalleen samana päivänä kun ennenkin.. :)
ehkäpä sit ens kuun lopussa ois uusi pieni matkassa mukana.. :)

Alkuperäinen kirjoittaja tiitu87:
Täällä alkoi menkat sitten tänään, tai niin mä ainakin luulen.. eli kp1 :)
Olo on tavallaan helpottunut kun elämä jatkuu eteenpäin ja kroppa toimii eikä tarvinnut enään ootella menkkoja. Alkoi muuten menkat tismalleen samana päivänä kun ennenkin.. :)
ehkäpä sit ens kuun lopussa ois uusi pieni matkassa mukana.. :)
Onnea helpotuksesta, tämä odottelu ON perseestä :/

Tiitulle onnittelut menkoista :flower: ja vielä oikeana päivänäkin sait ne! Ehkä tässä kierrossa kroppa on valmiimpi pieneen matkalaiseen!

Ovistikkuasiaa onko joku sellainen testi aamupissasta testattava,jonka sais tilattua kätevästi netin kautta, ja olis samalla luotettava? Onko kellään mitään kokemuksia? Mammaksini tikkuja mulla oli, koskaan en niihin mitään saanu ku haaleen hailun haamun, ja niitähän ei niemnomaan saanu testata aamupissasta.. Mä oon sellanen usein wc:ssä istuva, että aamusti olis kyllä vahvempaa..

Sintsu joskus tekee hyvää tuulettaa oikein kunnolla ja toivottavasti ilma sitten puhdistu :heart:

Mä lomailen puutarhatöissä ja yritän välttä ajattelemasta mitään vauvanyrityspuuhiin viittaavaa... siis ne ovistestitkin ihan vaan tulevaisuutta ajatellen.. :kieh:

Siis Varanikki ymmärrän tosi hyvin sua.. se oli niiiiin ärsyttävää.
Siksi olenkin niiin iloinen että menkat alkoi.. ja ei ole ees ollu niin kauheet säryt ku ennen.. pientä jomottelua vain :O

Niin Murmelin toivottavasti.. sitä tässä sit jännäillään ja toivotaan.. ja olen tosiaan niin iloinen että ne alkoi just ku oikeestaan normaalistikki ois tullu.. :):)
ovistikkuasiaan en osaa vastaa.. itekkin vähän ulalla noista..

Nyt meen lepäilemään, kauhea flunssa päällä:/

Maaliskuu, Kiitos vinkistä. Pitää hurisuttaa prismaan joku päivä.

Murmelin, juu on se hyvä välillä.Yks juttu jäi vielä huutamatta
:LOL: mut ehkä se saa olla.Muut vaivaavat jutut tuli selvitettyy ja oikeestaan tuli hyvä fiilis. Ehkä sen paikan ois voinu hiukan paremmin valita :ashamed:

Mietin tuossa tänään et lyhentiköhän se greippimehu mulla kans kiertoo? Nyt oon kans juonu sitä. Vois olla jos se lyhentää aikaa ovikseen niin mun laskujen mukaan meillä olis sitte vappukivaa sängyn puolella :D

Heippa kaikki...aurinkoista kevätpäivää!
Mieli on korkeella vaikka tulikin vuosi lisää.. :LOL:
Tänne kuuluu ihan hyvää, ekat menkat tuli ja meni,
kaks päivää muistutti tulvaa ja yhteensä kesti viikon
jos tuhrut otetaan mukaan. Eikä ollut kipuja..
Vauvajutut on nyt taka-alalla, on alkamas eka harjottelu
ja näyttö jännittää jo kovasti..
Viikonlopuks varasin hotelliyön Tallinnaan johon miehen kans
suunnataan kahestaan juhlistamaan vuosipäiväämme..

Onnittelut plussanneille ja halit tarvitseville..

olen noin reilu viikko sitten kirjoitellut tänne toisen perättäisen km:n vuoksi (ensimmäinen ei 100 % varma). Nyt meneillään kp 11 ja olisinkin kysynyt, että onko teillä kokemusta mammaksin ovulaatioliuskoista? Olen testaillut niillä nyt pari päivää ja ajattelin vain, että vaikka pää on ovulaatiomaisesti kipeä (mulla aina vähän särkee silloin) ei testeissä näy mitään. Mahtavatko olla luotettavia???
Kuinka moni muuten on tullut raskaaksi heti km:n jälkeen, onko mun ihan turha haaveilla???

nimbe mä kymmenkuntaliuskaa oon testannu tässä km:n jälkeisinä kiertoina, ja kerran saanut hieman haaleen viivan, ei mitään muuta... että en mä kyllä niihin enää luottais.. vaikken luota mun ovulaation tapahtumiseenkaan..mutta jostain oon niistä lueskellu,että ei kovin hyvin näytä viivoja..

Taidanpa sitten luottaa vain omiin tuntemuksiini. Tosin, eipä se meillä vauvan alulle saamiseen ole muutenkaan kovinkaan oleellinen tieto, sillä pupuillaan muutenkin harvasen päivä :) Mutta kivahan sitä olis tietää, että miten se oma kroppa toimii :)

Moikka, haluaisin liittyä joukkoonne mukaan. :) Olen siis yhden (3/08) tytöntylleröisen äiti, ja toista jo kovasti kuumeillaan. Noista kiertopäivistä mulla ei oo paljoakaan hajua (tai siis lähinnä siitä että miten kauan kiertoni nykyään kestää), koska aloin syömään synnytyksen jälkeen Cerazetteja ja ne veivätkin menkat sitten kokonaan pois. 16.3.09 jätettiin sitten pillerit pois, ja 17.4.09 plussasin haalealla haamulla. 19.4. sitten alkoikin vuoto kera menkkakipujen eikä testissäkään näkynyt mitään enää... Kemiallista raskautta siis epäiltiin, kun noin äkkiä häipyi viivakin testistä...

Nyt sitten pohdiskellaan että miten tässä nyt näin kävi ja josko pian uskallettaisiin alkaa uusiin yrityksiin... Mutta olisi kiva hypätä tähän pinoon silti, koska minähän kuumeilen :D

t. mama-L ja Telma-tyttö 1v, 1kk!

Yhteistyössä