KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVAT 2009

Onpa ihana kuulla näin hyviä uutisia!! Tulee itsellekkin sellainen toivon kipinä! Kauhiasti onnea kaikille plussanneille!!!! :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :heart: :heart: :heart:

Harakanhattu

Voi woodoo, mullakin on ollu ikävä sua. Tää pino hiljeni ja vakavoitui liikaa, kun sä lähdit. Olen kyllä käynyt vakoilemassa sun kuulumisia toisessa pinossa ja iloinnut tosi kovasti siitä, että kaikki on hyvin. Sulle jos kenelle toivoo parasta lopputulosta! Omalla kohdalla rupeaa olemaan vähän tappiomieliala jo vähitellen :( .

Voi kun ihanaa tyttö onnellinen :flower: Mulle on jäänyt susta sellanen mielikuva, että vastaat tuota sun nikkiäs, oot aina ollut positiivinen ja iloinen täällä.

Kanellalle toivon kunnon irtiottoa tästä kaikesta, jospa se auttais raskutumiseenkin :wave: Tuu sitten kuitenkin joskus takas, jooko. Siis kuumeilemaan, ei keskenmenon saaneena.

awek :hug: :hug:

Plussiakin tullut, paljon onnea tyttö onnellinen :heart:

Kanella olen kans miettiny, että tekis varmaan hyvää pitää pieni tauko..mutta.. jos se sulle auttaa,niin sitten otan tauon minäkin =)

Täällä menkkoja odotellessa..päänsärky ainakin lupailee niitten alkua hyvinkin pian.. toiveet plussaan meni negatestejen teossa jo, eikä voi ku ihmetellä sitä oletettua ovista, että mikä kukmma sekin sitten oli, aihän luteaalivaihe niin kovin pitkä voi olla, jos se oli se ovis ku se kova kipu oli.. en tiä.. tikutteleenkaan en millään viittis alkaa,kun mistä sitä sitten tietää,koska aloittaa, ja mitkä tikut olis suht varmoja ja sellasia joita vois aamupissasta tehdä..

Mulla on enää yks päivä töitä ja sitten viikon loma! Tekee varmasti aika hyvää vaan olla! Mitään suunnitelmia ei sen kummemmin ole, jospa sitä vaan ottais rennosti eikä ajattelis yhtään työasioita. kaikki ihanat pihahommat oikein kutsuu mua ulkona :) että jos jotain sellasta rentouttavaa pikkupuuhastelua kehittelis..

++++ :whistle:

awek :hug: Toivon sydämestäni että vielä olisi toivoa.
Ellei, toivon että sinä jaksat kuitenkin :hug:
Itsellä varhaisultra ensi viikolla ja kyllä pelottaa...

Kanella :hug: Tauko tekee varmasti hyvää silloin kun siltä tuntuu. Hyvää kevättä ja aurinkoista kesää sulle!

tiitu valitettavasti niitä km jälkeisiä menkkoja voi joutua odottelemaan melko pitkäänkin. Mulla itsellä on molemmilla kerroilla mennyt 7-8 viikkoa ennen ekoja menkkoja.

Plussanneille, Leinikille ja Tyttö Onnelliselle tuhannesti onnea plussista!
Tarrasukkia ja onnentäyteistä odotusta toivottelen :heart: :flower:

awek123 :hug: :hug: :hug: :hug: toivotaan että kaikki olisikin hyvin,

tyttö onnellinen :flower: :flower: :flower: :flower: Onneksi olkoon! Joulukuun odottajajissa on kivaporukka, ihana kun pääsit liittymään heihin. Minä käyn vieläkin lukemassa heidän kuulumisiaan.

Itsellani etova olo jatkuu sekä päänsärky, en tiedä johtuuko hb:n laskusta vai mistä. Raskaushormooni on kuitenkin jo poissa ettei siitä voi johtua. Aloin syömään B vitamiiniä (Bekon joku(?) valmiste) ja rautaa. Vitsi kun alkais ne menkat et pääsisi tärpittelemään :saint:

PERJANTAI

HAAVEISSA ESIKOINEN

Sun Rise...........................KM 10/08 .........................KP 13/27-35
nanakuu...........................KM 11/08........................KP 14/25-28 yk 5
Perhosia...........................KM 01/09..........................KP 15/28
Orion................................KM 02/09..........................KP 22/
mely.................................KM 12/08..........................KP 23/27-37
aMansikka........................KM 11/08..........................KP 25/30-32
Empuuu............................KM 09/08..........................KP 26/30
Hempukka87....................KM 12/08..........................KP 29/25-30
Murmelin...........................KM 01/09..........................KP 32/28-38
zamoon............................KM 07/00,07/08,09/08......KP 38/26-34
Sokruli...............................KM 02/09.........................KP 41/30
kuumetta..........................KM 12/08
Julietta..............................KM 09/07, 03/08
Elviira-76...........................RK 11/07
MeaMimosa...................KM 04/08,06/08,08/08,TM 01/09
Nasu-85...........................KU 11/08, KM 02/09
Miukkari............................KM 02/09
Tash.................................KM 12/08
tiitu87...............................KM 11/08, 03/09
Alppiina.............................KM 04/09
harakanhattu....................KM 04/09
Barbapörrö.......................KM 12/08

HAAVEISSA TOINEN

Annemaarit........................KM 08/08..........................KP 7/24-28
maaliskuu..........................KM 10/08, TM 01/09..........KP 13/
Pinguli..........................KM 12/08, 02/09................KP 14/26-31 yk 8
Elwi....................................KM 11/08..........................KP 21/17-42
Sinimarja...........................TM 02/09...........................KP 23/27-34
Nemu.......................KM 08/06,08/08,11/08,02/09
Nappula...........................KU 10/08, KM 02/09
Olivia83..............................TM 01/09
pyrola.................................KU 03/09
MyAngelsMyHope...............KM 03/09
tinttamaaria.......................KU 08/08, KM 03/09
Spark.................................KM 02/09
Heidi1985..........................KM 07/08

HAAVEISSA KOLMAS

Omenaruusu.....................KM 10/01, 10/08...............KP 13/23-30
Happihyppy.......................KM 02/08, KU 12/08.........KP 15(/28)
P-E....................................KM 10/08..........................KP 19/28
Sohvi77.............................KM 01/09, 03/09..............KP 20/
Jennyli...............................KM 01/09
Varanikki...........................KM 04/09
pinpella.............................KM 04/09

HAAVEISSA NELJÄS

Sintsu78...........................KM 01/09...........................KP 3/30-33

HAAVEISSA VIIDES

mother4..............TM 02, KM 06/08, KM 12/08..........KP 2/28
Eppuliini..........................TM 12/08
viides09..........................KU 04/09

TAUSTALLA:

awek123, Filuuri, Liinakko, marijasu, valonsäde, Ristiinkulkija, Unicco, catzu, pikku-pirpana, Maaria75, kanella

PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:

2008

Elokuu: Allusmamma, Miracle=suukkosuulle-POIKA, Inkaliina83, Superheppuli-TYTTÖ, Oxford, JJ-t-POIKA, iltsu-natsu, Pesonen, Tinkatar

Syyskuu: Snowball, ElinaMaria, emiliana, äittä-67, humu82, Lissuli-81

Lokakuu: Huhtityttö, Herkkupeppu, witchii

Marraskuu: linneaborealis, Aava, SusSoo, heitu

Joulukuu: sini74, Nanniina, Maaria -76, Lymypiilo, Lehmis, miigu 123

2009

Tammikuu: Millukka, woodoo, Jellona84, nöttiäinen, Dada

Helmikuu: Yeb, rouva-77, Piki80, pinkkimieli, Barbapörrö, annuli-nannuli, Amira

Maaliskuu: rituri, Jennyli, Olivia83, Heinämassu82, Snow Leopard, Chira, sohvi77, tikruliini

Huhtikuu: Vatukka, Meritähti, sukkapari, Leinikki, tyttö onnellinen

Ja taas päivitetty pitkästä aikaa :wave:

Leinikki ja tyttö onnellinen, ONNEA!!!! :heart: :flower: :heart: :flower:

Mulla semmoinen fiilis, että ovis saatettu hyödyntääkin =) Parin viikon odottelu edessä, huokaus.....

Voikaa hyvin kaikki ja plussaillaan :heart:

Suuri kiitos teille kaikille onnitteluista ja zempityksestä! Ootte ihania! =)

Happihyppy kiitos ihanasta kuvauksesta! On se kyllä varmaan ihan totta, että oon aika perusonnellinen immeinen, mutta täytyy sanoa, että tämä vauvakuumeilu on kyllä onnistunut sitä välillä nujertamaan, mutta onneks ei kokoaikaisesti... =)

viides09 vaikuttaa tosiaan, että siellä joulukuisissa on hyvä porukka. Voi kun sinäkin pääsisit vielä sinne takaisin tai ainakin viimeistään tammikuun pinoon... =) Voimia sulle kovasti!

Toivotan teille kaikille oikein paljon voimia ja jaksamista jännäilyyn ja toivottavasti nähdään tuolla odottajien puolella!

ONNEA PLUSSANNEILLE!! :heart: ja tervetuloa uusille tuttavuuksille, toivottavasti visiittinne täällä jää lyhyeksi :hug:

ON: Täällä tänään bongattu ovis :) Ihan ilman testejä :) Greippimehua oon litkiny koko kierron tähän saakka ja aion jatkaa nyt loppuun asti :) Voi että, nyt on taas sit jännät paikas tiedossa parin viikon kuluttua :)

Onnitteluja plussanneille :flower: ja haleja tänne tulleille:(

Mulle saapi päivittää kp2. Ei tämä kyllä helppoa ole. Tänään kävin jutteleen sairaanhoitajan kans kun alotettiin toi lääkitys paniikkiin ja lievään masennukseen. Kyseli sit km:stä ja itkuhan multa tuli. En oo ikinä itkeny kenenkään "oudon" nähden ja tuntu kyllä vähä kummalta ja nololta vaikkei siinä mitään noloa pitäis ollakkaan. Tänään ollu muutenki itku päivä, tuntuu että kaikki itkettää. Johtuupa tieten osa hormoneistaki kun noi menkat taas alko:(

Onnittelut Leinikki ja tyttö onnellinen. :flower: :heart: Pysykääkin siellä odotuspuollella, toki saapi käydä kertomassa kuulumisia. :wave:

Mulla tullut taas omituista vuotoa parina päivänä. Ei verta, vaan tuommoista iiihan vähän punertavaa valkovuotoa. Menkat kai ne alkaa kohta. :headwall: Pitänee vissiin soittaa terveysasemalle niistä verikokeen tuloksista...

Moikka!!

Kertokaa viisaat näyttääkö r-testi mahdollisen oviksen?? Mun oli pakko testata, kun en tästä olotilasta pääse yli enkä ympäri...ja haaaaalea plussa, käännellen väännellen tuli näkyviin!! Kp:t ois sitä luokkaa, että ovis tuloillaan, ei ovistuntemuksia, muuta kun valkkari.... :whistle:

Hyvää viikonloppua!!

P-E
Mother4, hyvä kun oot saanut puhua jonkun kanssa km:stä. Itkeä pitää silloin kun itkettää, mutta tiedän tuon tunteen :hug:

:wave: Te kaikki jotka käytätte jotain vitamiini valmistetta foolihapon ym vuoksi. Mitä valmistetta käytätte? ostin tänään ladyvita plus:saa kun jossain oli siitä mainos että olis hyvä. Mutta näitä pitää popsia 3 päivässä :eek: Minun mielestäni aikamoinen määrä.

Mukavaa viikonloppua kaikille +++++++ :whistle:

Niin ja Kanella tsemppi halit :hug:

Mitä h*****? mulla tulee punervaa pyyhkiessä? Täh? Juuri pääsin siitä ruskeasta km-lopusta eroon ja nyt tämä? :eek:

P-E mulla on Calsia800 jossa on foolihappoa sekä ihan tavan multitabsia nyt kun en odota. Tuota Calsiaa sitten odotusaikana syön.

Onnea tyttö onnellinen :flower: :flower:

P-E
Varanikki Onko tossa tavan multitabsissa foolihappoa? minä kun en vitamiineja normaalisti ole käyttänyt, mutta kun kehoittavat foolihappoa ottaa jo raskautta suunnitellessa. Rautavalmistetta olen joutunut käyttämään tähän asti ja siinä ollut foolihappoa.

Täällä yhä ootellaan menkkoja.. Yllätykseks tulee valkovuotoa pyyhkiessä.. eii yhään normaalia mulla että tulee ennen menkkoja.. vatsa on kun ilmapallo ja se jopa ihan saa pahalle tuulelle ku kaikki puristaa ja kiristää.. Vatsaa juilii yhä.. Mitä ihmettä tää on... :eek:

P-E on siinä, 100 myyg 50% vertailuarvosta, mitä ikinä tarkoittaneekaan.. :whistle: Vai siis olikohan se tavan multitabsi.. *juoksee taas laatikolle* Family siinä lukeeki :D

http://www.multi-tabs.fi/family

Voi ei jos pitää noin kauan odotella menkkoja mitä mely kirjoitti |O |O |O

tiitu87, mullakin on kummallisia menkkaoireita jo kolmatta päivää.

Edit. P-E, ei kai nykyään ton tavallisempaa multitabsia olekkaan :D

Maaliskuu: Löysin tällaisen vastauksen netistä. Olis siis mahdollista, että raskaustesti näyttää ovulaation.

Basically the pregnancy test can detect the LH surge when you ovulate. It can also detect your HCG because it can not differentiate between HCG and LH. However by the time there is enough HCG in your system for an ovulation test to detect it.... you can already get a positive home pregnancy test.

Yhteistyössä