Oi Leinikki onnea haamusta :flower: Tämäpä oli ihana uutinen!
Tuut minun kanssa tuonne hermoilemaan, yhtä paniikissa ollaan täälläkin vielä ja sekaisin tuntein, odottaen josko viimein olisi oma vuoro. :hug:
Kuulumisia sen verran, että joulukuisiin en ole vielä uskaltanut astua, olen pysytellyt tuolla keskenmenon jälkeen plussanneissa enkä varmaan joulukuisiin uskallakaan ennen kuin ultrassa mahdollisesti saisi hyviä uutisia.
Neuvolan varasin ja th oli ihana, laittoi heti lähetteen varhaisultraan ja perjantain neuvolassa katsotaan myös, olisiko aihetta raskautta tukevalle lääkitykselle.
Oli sitä mieltä että ilman muuta pääsen tarkempaan seurantaan kun viime vuonna oli ne kaksi keskenmenoa eikä onnistuneita raskauksia vielä ole takana.
Minä olen ihan hermoheikko ja kokoajan pelkään milloin menee kesken, vessapaperi pitää tarkastaa veren varalta joka reissulla :ashamed: ja jokainen menkkamainen vihlaisu saa sydämen kurkkuun... mutta ehkä se tästä kun viikkoja tulee edes vähän lisää. Pitäkäähän peukkuja että menisi paremmin tällä kertaa.
Uusiakin oli tähän pinoon eksynyt, pahoittelut menetyksistänne :hug:
Ihanaan pinoon ( ihanien ihmisten pariin ) olette eksyneet tuntojanne purkamaan! Toivotaan kuitenkin että visiittinne jää lyhyeksi.
Meritähti :heart: Pömppis 5+6