KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVAT 2009

pinpellalle iso hali :hug: ja tervetuloa joukkoomme.

Murmelin varmasti kurjaa :hug: Toisaalta ehkä lohduttavaa se, että sisko tietää ja voi olla vähän tukena henkisesti noissa tilanteissa :heart:

Ja sitten suuri ilouutinen :D
Suukkis on saanut pojan!!!
 
Voi miten paljon suru uutisia oli tullut :( Halit kaikille!!!

Plussaakin oli tainnut taas tulla :) ONNEA SIIS PLUSSANNEILLE!!!

SUUKKIKSELLE ONNITTELUT POJASTA :)

ON: hajuakaa ei oo kiertopäivistä, mut tääl ei oo sekstattu kertaakaa.. :( Noooo, säilyypi nuo siittiöt sitte lähemmäks ovista :D luin justiin jostain et mitä enemmän on mies ollu pidättyväinen seksistä sitä enemmän olis siittiöitä :D:D:D nojaa...kaipa tuo ukko täytyy tänään kellistää :)

Vointeja kaikille!! :hug: :heart:
 
viides09 en tiedä.. samaa olen itse miettinyt.. kun viikko sitten oli 10.3 HCG arvo.. ja luulin että oli ovis jo.. hm..
mä jatkoi sen raskausvitamiinin syömistä kun purkissa lukee että sitä suunnitteleville myös...
 
viides09, mä oon syöny Solgarin Prenatalia, se on monivitamiini raskaana oleville/suunnitteleville. Eli on foolihappoakin. Mun ravintoneuvoja suositteli sitä, niin voin lämpimästi suositella eteenpäin :D Niin ja omegoja ei saa unnohtaa, koska ne on niin tärkeitä vauvan aivojen kehitykselle. Itse vejän Bioteekin e-epaa, myös saman neuvojan suosittelemana.
 
MAANANTAI




HAAVEISSA ESIKOINEN



Sun Rise...........................KM 10/08 .........................KP 9/27-35
nanakuu...........................KM 11/08........................KP 10/25-28 yk 5
Perhosia...........................KM 01/09..........................KP 11/28
Orion................................KM 02/09..........................KP 18/
mely.................................KM 12/08..........................KP 19/27-37
aMansikka........................KM 11/08..........................KP 21/30-32
Empuuu............................KM 09/08..........................KP 22/30
Hempukka87....................KM 12/08..........................KP 25/25-30
Murmelin...........................KM 01/09..........................KP 28/28-38
kanella..............................KM 05/08..........................KP 32/27-33
zamoon............................KM 07/00,07/08,09/08......KP 34/26-34
Sokruli...............................KM 02/09.........................KP 37/30
kuumetta..........................KM 12/08
Julietta..............................KM 09/07, 03/08
Elviira-76...........................RK 11/07
tyttö onnellinen................KM 12/07
MeaMimosa...................KM 04/08,06/08,08/08,TM 01/09
Nasu-85...........................KU 11/08, KM 02/09
Miukkari............................KM 02/09
Tash.................................KM 12/08
tiitu87...............................KM 11/08, 03/09
Alppiina.............................KM 04/09
Barbapörrö.......................KM 12/08



HAAVEISSA TOINEN



Annemaarit........................KM 08/08..........................KP 3/24-28
maaliskuu..........................KM 10/08, TM 01/09..........KP 9/
Pinguli..........................KM 12/08, 02/09................KP 10/26-31 yk 8
Elwi....................................KM 11/08..........................KP 17/17-42
Sinimarja...........................TM 02/09...........................KP 19/27-34
Leinikki........KM 12/04,01/08,12/08, TM 07/08,...........kp 27/35
Nemu.......................KM 08/06,08/08,11/08,02/09
Nappula...........................KU 10/08, KM 02/09
Olivia83..............................TM 01/09
pyrola.................................KU 03/09
MyAngelsMyHope...............KM 03/09
tinttamaaria.......................KU 08/08, KM 03/09
Spark.................................KM 02/09
Heidi1985..........................KM 07/08



HAAVEISSA KOLMAS



Omenaruusu.....................KM 10/01, 10/08...............KP 9/23-30
Happihyppy.......................KM 02/08, KU 12/08.........KP 11(/28)
P-E....................................KM 10/08..........................KP 15/28
Jennyli...............................KM 01/09
Varanikki...........................KM 04/09
pinpella.............................KM 04/09



HAAVEISSA NELJÄS



Sintsu78...........................KM 01/09...........................KP 31/30



HAAVEISSA VIIDES



mother4..............TM 02, KM 06/08, KM 12/08..........KP 24/28
Eppuliini..........................TM 12/08
viides09..........................KU 04/09






TAUSTALLA:

awek123, Filuuri, Liinakko, marijasu, valonsäde, Ristiinkulkija, Unicco, catzu, pikku-pirpana, Maaria75





PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:




2008

Elokuu: Allusmamma, Miracle=suukkosuulle-POIKA, Inkaliina83, Superheppuli, Oxford, JJ-t-POIKA, iltsu-natsu, Pesonen, Tinkatar

Syyskuu: Snowball, ElinaMaria, emiliana, äittä-67, humu82, Lissuli-81

Lokakuu: Huhtityttö, Herkkupeppu, witchii

Marraskuu: linneaborealis, Aava, SusSoo, heitu

Joulukuu: sini74, Nanniina, Maaria -76, Lymypiilo, Lehmis, miigu 123


2009

Tammikuu: Millukka, woodoo, Jellona84, nöttiäinen, Dada

Helmikuu: Yeb, rouva-77, Piki80, pinkkimieli, Barbapörrö, annuli-nannuli, Amira

Maaliskuu: rituri, Jennyli, Olivia83, Heinämassu82, Snow Leopard, Chira, sohvi77, tikruliini

Huhtikuu: Vatukka, Meritähti, sukkapari


 
Jep täällä tänään dpo 11 ja testiin tuli haalea haamuviiva. Kai se on menoa taas, jännittää, pelottaa ja mitä vielä. Keskiviikkoa uusi testi ja vielä enemmän jännitystä ja pelkoa. Km uhka vilkkuu silmissä jo nyt :'( No rohkea rokan syö..

Sun Rice. Se Solgarin prenatal on kyllä paras markkinoilla oleva tuote ja juoksee paljon esim. raskausmultivitan edellä. Söin sitä viime raskaudessa mutta nyt aloitin Spiruliinan ja aion syödä sitä varmaan loppuikäni. Se sopii täydellisesti myös raskaana oleville.
 
Hei kaikki!

Ihan lyhyesti tulin kyselemään, että miten pian
km:n jälkeen teillä on alkanut seuraava vuoto?
Menikö kauan km-vuodon loppumisesta? (kauanko
km-vuoto kesti?)
Ja oliko ekat menkat todella runsaat?

Lyhyesti kerron kuulumiset:
Kaks vkoa sitte jälkitarkastus, kaikki ok ja saa yrittää heti.
Limakalvo oli 1mm ja vastasi kuulemma ihan kierron alkua.
Nyt kuitenkin ensin viime keskiviikosta asti tuhruili ja nyt
kaks päivää ollu verrattavis Niagaran putoukseen!
Koskaan ei oo tuhruillu ku menkat alkaa ja lääkäri väitti ettei
tulis menkat viel hetkeen!
Ja eilen tuli valehtelematta peukalon kokonen hyytymä illal,
ei oo menkkojen aikaan koskaan ollu vastaavaa!
Johtuuko tämä vieläkin niistä tyhjennys-pillereistä??
Vai vuodanko kuiviin, pirulainen...

Uusiakin oli..tervetuloa vaan. :hug:

Ja onnittelut plussanneille ja lisääntyneille. :flower:
 
pinpella kuulostaa kyllä tosi tylyltä! :hug: Mulla oli vastaavanlainen tilanne suunnilleen samoilla viikoilla. Lääkäri sanoi, että usein lääkkeet ei auta tarpeeksi hyvin noilla viikoilla ja joudutaan kaapimaan. Mullakin yritettiin ensin lääkkeillä ja sitten heti perään kaavittiin. Vaikka vuosin lääkkeillä TODELLA paljon (hyvä etten pyörtynyt pytylle), niin silti raskausmateriaalia oli kohdussa vielä vaikka kuinka paljon. Mut ultrattiin uudelleen seuraavana päivänä ja heti perään tehtiin kaavinta. Siksi tuo 3 viikkoa tuntuu aika epäinhimilliseltä! Sinuna soittaisin uudelleen sinne polille tai varaisin ajan yksityiselle gynelle. Sieltä kautta voit saada lähetteen polin päivystykseen ja niiden on pakko ottaa sut sisälle.

Vuodoista: Mullakin on ollut keskenmenon jällkeen omituisia vuotoja. Ekat 2 menkat tuli ajallaan (suunnilleen 28 päivää kaavinnasta ja siitä 28 päivää ) tosi niukkoina ja kolmannet alkoikin vain 14 päivää edellisistä ja tuli runsaina. Tää toinen, kohdunulkoinen olikin sitten niin omituinen vuotojen osalta. Vuodin ja tuhruttelin viikkotolkulla ja sitten lopulta tuli sellainen Niagara kämmenenkokoisinen hyytymineen, että piti lähteä sairaalaan. Toivottavasti teidän omituisista vuodoista kärsivien vuodot normalisoituu. Onhan siellä voinu olla jotain raskausmateriaalia hitunen jäljellä. Ne kun ei ultrassa niin tarkkaan näy.
 
Joo siis mä olen syönyt raskausmultivitaa.. mutta en oo muista ollu tietoinen.. eli jos joku suosittelee jotain toista niin tänne vain ehdotuksia.. kun itse ei ole titoa näistä.. koskaan aikaisemmin syönyt mitää vitamiini lisiä..

Tiedättekö mua vähän pelottaa että jos nyt sit menkat alkaa tässä lähipäivinä että se vuoto on taas sitä kauheeta.. sitä mitä oli se tyhjennysvuoto.. :| se oli ihan kamalaa..
Hei tietääkö joku lasketaanko km ensimmäinen vuotopäivä kp1 vai vasta sit kp1 kun vuoto on loppu?
 
Leinikille Onnittelut ja toivotaan haamuviivan vahventuvan ja tuovan sitten lopputulokseksi loppuvuodelle pikkunyytin :heart: :heart: Ihana taas kuulla onnistumisia :flower:

tiitu87 kp1 on se ensimmäinen kunnon vuotopäivä! Vähän runsaammat ekat menkat oli ainakin mulla km:n jälkeen, muttei nyt niin kauheeta niagaraa kuitenkaan.
 
Moikka taas! Voisin itseni tännekin taas ängetä...Eli km oli 01/09 ja nyt 03/09 ihan alkumetreillä meni kesken; viikko plussatestistä (kp32) alkoi todella runsas vuoto ja tässä taas ollaan. Tänään kp16 ja ovista oon tikutellu ahkeraan tässä kierrossa; kp12 vahva viiva, jonka jälkeen ihan haalee pari päivää ja nyt taas eilen ja tänään TODELLA vahva viiva...eli kai se kp12 viiva ei ollu tarpeeks vahva ollakseen plussa vaikka yhtä vahva kontrollin kans olikin. Onkos kellään kokemusta noiden ovisviivojen logiikasta? :eek: En usko, että ovisongelmia on, koska hedelmöitys näköjään tapahtuu mutta lähinnä haluan tietää milloin voi menkkoja taas "odotella".

 
Tinttamaaria, en osa sanoa millon alkaa seuraava vuoto kun tämä KM vuot ei tunnu loppuvan ikinä. Monta "väritöntä" yötä on jo välissä ollut ja puolikkaita päiviäkin, mutta kokonaan ei ole ohi vieläkään. Km siis viime sunnuntaina :(

Minä en ole syönyt raskausvitamiineja ikinä. Tosin nyt syön muuten vaan kalkkivalmistetta jonka huomasin sisältävän foolihappoakin. Multitabseissa esimerkiksi on mulle "liikaa virtaa" kun jopa puolikkaalla annostuksella mulla yöunista karkaa parikin tuntia. Joku muu vähemmän tehokas vitamiinilisä voisi ehkä sopia, tiiä häntä.

Nyt ei oikein iloa irtoa mistään, kun on näin harmaa päiväkin ja harmittaa tämä vuotelu KOKO ajan vaan.. |O

sohvi77 :( :hug:
 
Tervehdys tänne kaikille!

Ajattelin josko voisin liittyä joukkoonne. Pääsiäisenä perjantain ja lauantain välisenä yönä tuli keskenmeno.(vko 6+) Vuoto alkoi aamuyöstä ja jatkui koko lauantaipäivän melkein tulvimalla. Iltaa kohden se sitten vähän helpotti. Kivut oli tosi kovat ja itkin surusta ja kivusta koko päivän. Onneksi ympärillä oli mies, perhe ja lähimmät joten saatiin asia heti käsiteltyä ja purettua. Tapaus oli tosi kova paikka kun miehen kanssa ollaan esikoista yritetty nyt reilu puoli vuotta ja ensimmäinen raskaus päättyi sitten suuren onnen jälkeen näin. Nyt vuoto on jatkunut niin kuin tavalliset menkat ja poikkeavaa on vain tosi heikko olo ja kovemmat kivut. Särkylääkkeillä siis mennään.

Miehen kanssa on nyt jo paljon parempi fiilis ja molemmat odotetaan jo innolla että kivut ja vuoto loppuis että päästäis jatkaan harjotuksia. Perun huomenna sen ensimmäisen neuvola-ajan ja kysyn sieltä samalla että miten ja missä pitäis mennä jälkitarkastukseen. Itse ajattelin kanssa jatkaa niitä multitapsien raskausvitamiinien syömistä.

Harakanhattu
 
harakanhattu taidettiin olla samassa pinossa vähänaikaa? Toivottavasti päästään uuteen odotuspinoon paremmalla onnella :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
Kävitkö muuten toteamassa lääkärissä että on mennyt kesken?

Nyt päätin että jos menkat vielä myöhässä niin en kyllä testaa ennen kuin ne on myöhässä 2 vkoa! Eihän ennenkään tk suostunut ottamaan testiä ennen kuin oli vähintään 2 vkoa myöhässä, säästyi näiltä pettymyksiltä kun ihan alussa menee kesken.
Saa nyt nähdä millanen kierto tulee olemaan, tähän asti kun ollut lyhyt vain 26 pvä.
Laskenkohan nyt tulevan kierron siitä päivästä kun alkoi vuotamaan ensimmäisen kerran?
 
Oi Leinikki onnea haamusta :flower: Tämäpä oli ihana uutinen!
Tuut minun kanssa tuonne hermoilemaan, yhtä paniikissa ollaan täälläkin vielä ja sekaisin tuntein, odottaen josko viimein olisi oma vuoro. :hug:

Kuulumisia sen verran, että joulukuisiin en ole vielä uskaltanut astua, olen pysytellyt tuolla keskenmenon jälkeen plussanneissa enkä varmaan joulukuisiin uskallakaan ennen kuin ultrassa mahdollisesti saisi hyviä uutisia.
Neuvolan varasin ja th oli ihana, laittoi heti lähetteen varhaisultraan ja perjantain neuvolassa katsotaan myös, olisiko aihetta raskautta tukevalle lääkitykselle.
Oli sitä mieltä että ilman muuta pääsen tarkempaan seurantaan kun viime vuonna oli ne kaksi keskenmenoa eikä onnistuneita raskauksia vielä ole takana.

Minä olen ihan hermoheikko ja kokoajan pelkään milloin menee kesken, vessapaperi pitää tarkastaa veren varalta joka reissulla :ashamed: ja jokainen menkkamainen vihlaisu saa sydämen kurkkuun... mutta ehkä se tästä kun viikkoja tulee edes vähän lisää. Pitäkäähän peukkuja että menisi paremmin tällä kertaa.

Uusiakin oli tähän pinoon eksynyt, pahoittelut menetyksistänne :hug:
Ihanaan pinoon ( ihanien ihmisten pariin ) olette eksyneet tuntojanne purkamaan! Toivotaan kuitenkin että visiittinne jää lyhyeksi.

Meritähti :heart: Pömppis 5+6
 
P-E
Uusia on valitettavasti tänne tullut :hug: Voimia ja jaksamista teille kaikille :hug: Ja toivottavasti visiittinne jää lyhyeen :heart:

Täällä pääsiäinen ja ovisaika mennyt yötyön parissa :/ Peittojen heiluttelu jäänyt muutamaan kertaan......Muutaman viikon päästä nähdään riittikö, vai jatketaanko harjoituksia vielä näin seitsemän kuukauden jälkeen :(

Ja Onnea plussanneille :flower:
 
Kiitos Murmelin ja Meritähti haamuonnitteluista :)

Meritähti
. Tuun heti kun saan kunnon plussan testiin. Ihmeellistä että taas ollaan samaan aikaan jännäilemässä raskauksiamme. Jospa tällä kertaa sitten pysyisimme siellä o-puolella..

Hauskuutta aiheutti tänään vielä se että la olisi 23 joulukuuta, jos tämä raskaus jollain ihmeen säkällä tällä kertaa onnistuisi :| Kyllä on niin skeptinen olo koko asian suhteen.. ei tahdo millään uskoa että tämäkään voisi onnistua kun aikaisemmatkaan ei ole, vaikka nyt on tukilääkitykset ym. muut jutut apuna.
 
Viides09, juu kyllä, hetki oltiin samassa pinossa ja nyt sitten valitettavasti kävikin näin. En ole vielä käynyt tarkastuksessa toteamassa, mutta niin paljon kyllä tulvin ja kipuilin, että eiköhän se ollut siinä. nyyh. Huomenna kun soitan ja perun sen ekan neuvola-ajan niin kysyn, että tarviiko mennä ja koska.

Itsekin mietin sitä että laskenko kiertoa nyt siitä ekasta vuotopäivästä vai mitenkä? Voi hittolainen ku tänään on ollu kärsimätön päivä. Loppuis nyt tää vuoto ja ikävä juilinta tuolla masussa että päästäis jo miehen kanssa touhuaan :p

Niin ja Viides09 mietin kanssa ihan samaa että en kyllä testaile enää ennenku menkat on ainakin kaks viikkoo myöhässä!
=)

Harakanhattu
 
Tervetuloa uusille, vaikka ei tähän pinoon joutuminen niin hieno asia ole. =)

Viivan vahvistumisia haamuilijoille, onnittelut selkeän plussan saaneille! :flower: :heart:

Mä taas herättelen turhia toiveita. Rinnat tuntuvat painavilta ja hieman kipeiltä, nenässä on ollut tukkoisuutta, väsyttäääääääää, söpöt asiat itkettävät, JNE! Töissä tunsin masussa vihlaisun, jonka jälkeen onkin nippaillut jonkin verran. Jos nyt ottais mahdollisimman rauhallisesti, mä en halua toivoa ja pettyä. Johan tässä pinossa on tullut roikuttua yli seitsemän kuukautta. :ashamed:
 

Yhteistyössä