Moikka taas!:wave:
Voi hitsiläinen kun ottaa pannuun, kun soittelin tänään sinne neuvolaan ja peruin sitä ekaa aikaani (km 11.4. vuotanut siitä lähtien ja kipuja vaikka raskausviikkoja vasta 6+) ja sitten samalla yritin kysyä, että mitä pitää nyt tehdä kun on keskenmeno tullu ja sitä rataa. Kun en ole vielä käynyt missään tarkastuksessa, ku en tiedä mihin mennä (neuvola, työterveys, omalääkäri, TAYS vai hatanpään päivystysasema) Noh, aloitin soittelemisen tyoterveydestä ja sitten mua pompoteltiinkin reilu puol tuntia ees-sun-taas. Työterveydessä eivät kuulemma ole experttejä(??), neuvolassa ei ole vehkeitä, TAYSsin äitiyspolille raskauteni oli liian alussa, omalääkärin ajanvarauksessa sanottiin töykeesti, että "hei, mee kuule päivystykseen!" ja Hatanpään päivystyksessä oli ensimmäinen sellainen ihminen joka tuntu edes vähän välittävän mun tilanteesta: ihana ja palvelu altis naisihminen kuunteli tarkasti oireeni, mutta lopulta sanoi hänkin ettei mun kannata päivystykseen mennä kun on monen tunnin jonot..!!!!!!!!!!! Tässä vaiheessa porasin jo täyttä kurkkua kun olin joutunut viiteen kertaan kertoon eri henkilöille tän kauhean tapahtuman ja olin ihan maissa. Lopulta soitin takaisin sinne omalääkärille ja sieltä sain huomiselle aamulle ajan.
Tänään on vielä juilinu mahassa koko päivän ja nyt illalla alko kivut koveneen. Mä oon ihan yhyy. :'( :'( :'( :'( :'( Ja kirjotin näemmä tosi sekavasti. Toivottavasti saatte selvää.
Nii joo ja sit kaiken kukkuraksi näen koko ajan ympärilläni pelkästään raskaana olevia naisia ja sylivauvoja. Tahtoo kanssa!!!
:heart: :heart:
Harakanhattu